Koeman door het dolle: 'Ik scheurde van mijn enkels tot mijn rug uit mijn broek'

Koeman door het dolle: 'Ik scheurde van mijn enkels tot mijn rug uit mijn broek'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 08:59ma 25-03-2019 om 08:59

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 09:00ma 25-03-2019 om 09:00

Bondscoach Ronald Koeman was zo blij met de gelijkmaker van Memphis Depay (2-2) dat hij uit zijn broek scheurde. Dat onthulde de trainer na afloop van de met 2-3 verloren EK-kwalificatiewedstrijd tegen Die Mannschaft.

Tijdens de wedstrijd zat Koeman in pak langs de kant, maar na de wedstrijd verscheen hij in trainingspak voor de camera. "Ik scheurde bij de 2-2 van mijn enkels tot aan mijn rug uit mijn broek", tekent De Telegraaf op uit de mond van de bondscoach. "Dan zie je er niet goed uit. Niet dat ik er nu goed uitzie."

De bondscoach was trots op de veerkracht die zijn ploeg zondagavond toonde. Oranje knokte zich terug van een 0-2 achterstand. "De 3-2 zat er voor mijn gevoel in. Er kwam meer ruimte, ook voor Duitsland, maar we zijn op mentaliteit doorgegaan. Dat is te prijzen. De laatste minuten voelde ik ook: hij kan aan de andere kant vallen. Het is in drie wedstrijden tegen de Duitsers alle kanten opgegaan. Ook nu hadden we kunnen winnen. Alleen dat vind ik al een compliment waard voor Nederland."

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 09:03
depay was echt een beest de 2de helft
Vind ik leuk
Pimman +11490
maandag 25 maart 2019 om 09:06
Ik vond Luuk de Jong heel goed invallen ;)
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
maandag 25 maart 2019 om 09:36
Luuk de Jong moet lekker thuis blijven, daar gaan wij het EK niet mee winnen, liever Woutje Weghorst
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:46
Inderdaad de vaderlandse topscorer moet thuis laten want goals hebben we niet nodig
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:19
Misschien is de vaderlandse topscorer ,internationaal wel niet goed genoeg.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:19]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:56
Onze Luuk is 10x beter dan die Weghorst
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:34
Weghorst doet het wel in Duitsland waar Luuk faalde.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:11
Dat was ook mijn gedachten. Komt er ook in als een nobody.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:52
Dat Babel bij Oranje zit begrijp ik nog steeds niet, let eens op bij elke voorzet of schot op goal: hij kijkt nooit. NOOIT. Kies een hoek als je schiet, kijk wat de keeper doet en bij een voorzet kijk wie er vrij loopt. Al staat er niemand, hij geeft m gewoon voor. Soms pakt dat goed uit en meestal nooit. En vanwege dat arrogante spel van Depay zou ik m niet meer oproepen. Jammer dan dat hij de beste is. Dat hakje bij die vrije trap, zo kansloos. En dan scoren en met de donkere spelers op een rijtje gaan staan met vingers in je oren. Lekker groepjes wit-bruin creëren. Koeman ingrijpen! En Blind, die vind ik extreem slordig, blijkbaar hebben we niks beter.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6374
maandag 25 maart 2019 om 11:00
Babel bij Oranje tekent de armoe die er heerst in de aanval.
Een interlandcarriere die normaal gesproken nooit nieuw leven ingeblazen had geworden.
2 goals in de laatste 10 jaar voor Oranje.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
maandag 25 maart 2019 om 11:54
Ik ben het met alles wat je zegt eens behalve dat stukje over Memphis. Als je je al druk kan maken om de manier van juichen kan je beter waterpolo of korfbal gaan kijken, laat die kerel lekker zijn doelpunt vieren op de manier zoals hij het wil. Als hij zo blijft spelen bij het Nederlands Elftal mag hij van mij zo gek doen als hij wil en zelfs 3 hoeden tegelijk op zetten.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6498
maandag 25 maart 2019 om 15:15
Weghorst laat het inderdaad zien in de sterke Bundeliga. Luuk moet lekker in Nederland blijven. Zelfs vakantie naar Spanje is al te hoog gegrepen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:49
ik vond blind echt heel goed spelen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:53
Speelde ook nog eens veel beter dan tegen Wit-Rusland! Jammer dat hij zo een irritant hoofd heeft.
Vind ik leuk
John M. +5134
maandag 25 maart 2019 om 11:10
Hij was dan ook doodmoe na de wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:54
Luuk de Jong behoort niet eens een oproep te krijgen net zo min als Babel maar bij gebrek aan beter........
Vind ik leuk
SantiagoErik +2391
maandag 25 maart 2019 om 09:11
Beter een scheur in je broek dan in je portemonnee😜
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 09:12]
Vind ik leuk
Vakkie D +4794
maandag 25 maart 2019 om 09:50
Beter een scheur in je broek dan een broek in je scheur
Vind ik leuk
SantiagoErik +2391
maandag 25 maart 2019 om 09:51
Dat is waar😏
Vind ik leuk
John M. +5134
maandag 25 maart 2019 om 11:11
Nadal.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:52
Mijn vrouw heeft ook een scheur in dr broek
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:33
Creditcards.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:13
Leuk man. Ben blij dat dat interessante gedoe van oranje voorbij is en we gewoon weer competitie krijgen nu.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
maandag 25 maart 2019 om 09:17
Doe mij maar interland voetbal...
Ik zit niet te wachten op onze aankomende degradatie
Vind ik leuk
Peter12345 +612
maandag 25 maart 2019 om 09:28
Vind ze beide leuk. Overigens vind ik die Nation League dan ook wel een echte aanvulling.

Beter dat soort wedstrijden dan oefenpotjes tegen Oezbekistan etc.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:26
Succes komend weekend. Ben benieuwd wat jullie tegen ons gaan doen met de nieuwe trainer
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:04
We gaan het zien, het is nog niet over totdat de enigszins corpulente dame gaat zingen🤪

Succes in ieder geval!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6374
maandag 25 maart 2019 om 11:01
Het moet wel heel erg gesteld zijn met een interlandperiode als een NAC'er terug naar de competitie gaat verlangen.... ;)
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 09:28
Koeman heeft het gewoon verkeerd aangepakt de eerste helft..goeie trainer hoor ..maar we hadden geen antwoord op de Duitsers de eerste helft
Vind ik leuk
pinkelman +4473
maandag 25 maart 2019 om 09:40
Koeman 'dat valt te prijzen'.

Maar Duitsland was toch ook met povere resultaten bezig en heeft de oudgediende aan de kant gezet om te bouwen aan een nieuw elftal.
Dat dan in de eerste helft de verdediging volkomen wordt voorbij gelopen en aanvallend jongens als Babel, Bergwijn, Promes tekort komen vind ik toch zorgwekkend dat we er nog lang niet zijn.
Als straks in Duitsland wederom wordt verloren heb je nog je handen vol om überhaupt tweedes te worden.
Koeman moet niet slapen en verder kijken of zich nog betere talenten zich gaan aandienen
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 09:43]
Vind ik leuk