VP-voetbalkantine: '280 miljoen is een logisch bedrag voor superster Mbappé'

VP-voetbalkantine: '280 miljoen is een logisch bedrag voor superster Mbappé'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 17:00ma 25-03-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Babel en Promes zijn niet goed genoeg voor basis Oranje'

Stelling 2: 'Memphis is goed genoeg voor een absolute topclub'

Stelling 3: '280 miljoen is een logisch bedrag voor superster Mbappé'

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 11:02
Als je geen betere hebt zijn ze dus goed genoeg
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:02]
Vind ik leuk
Jawa +14
maandag 25 maart 2019 om 11:04
Eens.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:48
Degene die deze stelling heeft geplaatst heeft de ballen verstand van voetbal! De Digros heeft nog vakkenvullers nodig, Loser !
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:37
Heb je je baan opgezegd? 😜
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:12
Ik hoop dat jij die knappert bent in die foto
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:19
EDIT VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:59
jullie hebben iets met kont he...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:33
Ja, jij houdt als enige ' man ' niet van anaal he :P heb medelijden met je ' vrouw ', die kan NIET gelukkig worden van zo'n Beta gevalletje... .. .
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:35
en dieren? Ik hoor wel is verhalen?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:38
Over je vrouw zeker :)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:39
nee meer jou soort.. schaap en geit!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:42
Kijk, als je het mentaal niet kan winnen moet je wel op man ( naam ) spelen. Dat doen alleen zwakzinnige wezens... .. .

Ik neem je niks kwalijk, iemand voortkomt uit Neanderthalers zal hetzelfde gedrag in zich hebben... .. .

Veel sterkte met je bedenkelijke leventje :)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:08
jij maakt opmerkingen over piemels en kontje bij een discussie op VP en als iemand erop in gaat is die zwakzinnig??? Ik denk dat jij een kind bent van vader en nicht!!! Huilie!
Veel plezier vanavond en vergeet de vaseline niet mee naar bed te nemen anders is het pijnlijk morgen als je moet lopen....
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:36
Yep, that’s me!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:53
Toppie !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 09:01]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:35
Wil je ook een raketje? Ik heb er nog eentje over 😂
Vind ik leuk
Doenorma +179
maandag 25 maart 2019 om 16:27
Je gaat toch niet beweren dat jij vanaf de bank thuis verstand hebt van voetbal?!? Ik bedoel dat hebben de mensen van VP ook niet he 😂 😂 😂...losers zijn er idd te vinden hier onder de reaguurders anders hadden ze wel op het veld gestaan toch. Makkelijk praten man als je niet op het veld staat. Als je van een 0-2 achterstand terug kan vechten dan is verlies jammer maar toon je wel aan dat je hart en karakter hebt. Iets wat Nederland doorgaans mist als land, volk en voorheen ook als elftal 😂 😂 😂....ik ben trots op dit Nederlanda elftal ze hebben de wil om te winnen en te knokken en als jij met je uitspraak bedoeld dat ze vanwege het verlies losers zijn dan zegt dat heel veel over je eigen mentaliteit...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:05
Blind gewoon een linie opschuiven
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:10
Blind gewoon uit de selectie zetten
Vind ik leuk
Yoda +29
maandag 25 maart 2019 om 11:12
Jou gewoon van VP afzetten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:16
Japie? 😉
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:18
Denk dat we er allemaal meer aan hebben als Blind verdwijnt maar ik zie al dat je diep geraakt bent door mijn mening
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:47
Niet alleen Blind, ook de rechterkant was gister knap waardeloos, alle drie de doelpunten kwamen van rechts, dumpries.
Vind ik leuk
dhrwobo +45705
maandag 25 maart 2019 om 12:55
Zolang je zijn naam zo schrijft, ben je zelf knap waardeloos.

En daarnaast vond ik de rechterkant niet echt waardeloos, zeker aanvallend was Dumfries veel aanwezig. En verdedigend is het makkelijk scoren om Dumfries de doelpunten aan te rekenen, waar 1 wereldgoal ontstaat en bij 2 andere doelpunten het centrum (De Ligt en Van Dijk) alles behalve z'n zaakjes op orde had...
Vind ik leuk
joriajax +1440
maandag 25 maart 2019 om 14:11
Dumfries had ook gewoon beter moeten coachen ;)
Maar zonder flauw te doen, vond de gehele achterhoede (en ook De Roon ervoor) zwak ogen, leken geen idee te hebben van elkaar en de rugdekking was echt nergens en coaching volgens mij ook niet
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:53
altijd weer schokkend als Jan met de (psv)pet denkt verstand van voetbal te hebben! Voorlopig worden zijn prestaties (door mensen die wel verstand van voetbal hebben en daar voor betaald worden) hoger beoordeeld dan die van zwakke Bergwijn en DumBfries !
Vind ik leuk
dhrwobo +45705
maandag 25 maart 2019 om 12:56
Op z'n doelpuntje na was De Ligt ook vrij zwak in verdedigend opzicht.. dat mogen de mensen die pretenderen verstand te hebben van voetbal ook wel eens toegeven. Jira met de Ajax-pet...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:41
Niet aan de orde, kneus!
Meng je niet in het gesprek als je niet nuttigs toevoegt dan louter op je pik getrapt zijn!
Vind ik leuk
Johnnies +2793
maandag 25 maart 2019 om 19:52
En blind.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:44
En doof!
Laat het nou maar lekker aan Koeman over, dan komt het hélemaal goed!
Domme mensen mensen met een mening is niet erg hóór, maar laat mij met rust oké
BVD
Vind ik leuk
Johnnies +2793
maandag 25 maart 2019 om 21:48
Dom ben je zeker.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:07
Lekker je puistjes uitknijpen knul
En mij met rust laten, zei ik al
Dertig jaar geleden was het leuk die pubertijd, nu is het louter irritant; wegwezen dus!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:17
En ook de jong en de ligt er ook uit halen. En dan viergever, hendrix en haps ervoor terug. Benieuwd hoe t dan gaat.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:20
Nee de jong en de ligt moeten sowieso blijven staan grootste talenten van het land, de 3 die jij opnoemt komen niet eens in de buurt al denk ik dat Haps het niet veel slechter zal doen dan Blind
Vind ik leuk
Jabba +31
maandag 25 maart 2019 om 11:22
Je maakt jezelf belachelijk
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 14:20
Jij bent echt grappig iedereen weet dat Viergever en Hendrix beter zijn!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:57
Kijk, deze man heeft er verstand van ! :D Meneer Frederiklaaan gaat er lekker serieus op in :D Dat bewijst dat hij het allemaal niet begrijpt
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 21:23]
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
maandag 25 maart 2019 om 11:19
Je kan geen oordeel geven over spelers die niet mee hebben gedaan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:43
Mee eens, zet Akë daar maar.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:49
Jou hersenen terug zetten in je hoofd ! Geen idee waar ze nu uithangen !
Vind ik leuk
huge +479
maandag 25 maart 2019 om 14:10
Jouw
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:08
nee, dit kinderachtige spel gaan we niet spelen. Je bent niet origineel en wat je zegt heeft geen grond. The end
Vind ik leuk
Johnnies +2793
maandag 25 maart 2019 om 19:54
Nu is het opeens niet origineel, nu dat jezelf fouten maakt. Maar wel een ander erop wijzen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:35
Poep moet je poepen, niet praten, maat!
Vind ik leuk
Johnnies +2793
maandag 25 maart 2019 om 21:43
Doet zeer hé.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Inderdaad!
Stop met poep praten!
Is killing me!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18201
maandag 25 maart 2019 om 11:17
De 2 (100%) kansen van Babel moeten zitten!! Denk dat Luuk de jong in huidige vorm ze gemaakt had en denk zelfs dat Huntelaar er zeker 1 gemaakt had!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:44
Je moet eerst zorgen dat je die kansen krijgt, hebben we bergwijn gezien de tweede helft ?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:06
alleen Luc komt nog geen lantarenpaal voorbij. Hij is een type spits die alleen bij psv voetbal bloeit: het alle-ballen-voor-de-pot-voetbal. Koeman brengt hem in als oranje dit voetbal gaat spelen in de laatste minutes van de wedstrijd, zoals gisteren en laatst tegen Duitsland (2-2). Babel heeft het eerder wel laten zien dat hij kan scoren en wil hem niet afrekenen na 2 kansen missen; verder is hij nuttig aan de zijkant, speelt goed, komt z'n man voorbij, geeft scherpe voorzetten. Die tweede kans moet zitten vond ik, hij schoot hem recht op de keeper, de eerste wordt goed gekeept denk ik; niet elk schot kan een doelpunt zijn natuurlijk
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:33
doe je Ajax bril maar gauw af met je Babel heeft laten zien dat hij kan scoren. Niet elk schot is een doelpint maar Luuk had deze 2 sowieso gemaakt dat is zeker
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:58
zet jij je bril maar weer op! en je undercoverhoedje ook! Hij heeft z'n waarde voor Nl. bewezen en gaat er niet naast als ie een keer 2 ballen niet afmaakt. Je kan toch niet met Luc spelen man; we spelen geen pomp-voor-de-goal-voetbal hier. Luc kan 1 ding heel goed en daarom zit hij erbij indien dit erom vraagt, maar geen basisplaats! Koeman ziet het echt wel goed!
Vind ik leuk
Doenorma +179
maandag 25 maart 2019 om 16:19
Kijk dat klopt idd voor een deel. Een scherpe Babel had ze echt wel gemaakt. En daarnaast speelt geluk ook een factor. Kijk naar het doelpunt van Sane. Als de ligt niet was uitgegleden dan had die er waarschijnlijk niet ingegaan...als oranje had gewonnen hadden we hier een hosanna publiek gehad. Als mensen hier echt objectief kritisch waren dan was er veel gesproken over de ruggengraat van het Nederlands elftal wat in het verleden van papier maché was maar nu staan er jongens die gaan vechten en ervoor willen gaan. Het enige wat je het elftal kan aanrekenen is dat ze een helft te lang hebben gewacht om die vecht mentaliteit te etaleren.
Vind ik leuk
Ewok +6
maandag 25 maart 2019 om 11:53
Mag ik ook zeggen dat ik Luuk de Jong niet goed genoeg voor Oranje vind.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:10
Anders spelen zodat die 2 prutsers er in iedergeval niet in hoeven. Weghorst miss als centrumspits en Depay als schaduwspits en dan 5-3-2 spelen of 4-4-2.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:02
Klopt dat zegt genoeg ,maar ze hebben wel de miljoenen binnen !!!!!
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 11:04
Stelling 1: Nee ze zijn niet goed genoeg, maar als je niks beter hebt is dit je enige optie.

Stelling 2: Nee, ik zie hem niet eindigen in de basis bij City, Barca, Juve of real. Hij zal ook constanter moeten gaan spelen, als ik hem dat zie doen zie ik hem een stap naar de top maken. Maar de absolute top niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
Boba Fett +50
maandag 25 maart 2019 om 11:08
Dus zijn ze wel goed genoeg. Je spreekt jezelf eigenlijk tegen.
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 11:15
Ik vind ze niet goed, alleen zijn ze je beste keuze. Deze 2 zijn het beste wat oranje te bieden heeft. Maar als je mee wilt doen met de top, zijn deze jongens gewoon niet goed genoeg, en dus ook niet goed genoeg voor oranje.
Vind ik leuk
abraksas +2699
maandag 25 maart 2019 om 11:15
Jou logica is apart.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:17
Is tegenstrijdig toc hahaha
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
maandag 25 maart 2019 om 11:19
Nee natuurlijk niet tegenstrijdig. Hij vindt ze in principe niet goed genoeg van het niveau Nederlands Elftal, maar de rest vindt hij van een nog lager niveau. Is niks tegenstrijdigs aan.
Vind ik leuk
Jabba +31
maandag 25 maart 2019 om 11:25
De beste staat in Oranje en is goed genoeg want de beste. Als er even een mindere lichting is dan staat berghuis in Oranje. Is hij dan kut ? Ja.
Is hij dan goed genoeg voor Oranje? Ja.
Dat is logica. Misschien krijgen jullie het binnenkort eens op school.....
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
maandag 25 maart 2019 om 12:40
Deze redenering is krom om serieus op in te gaan.
Vind ik leuk
abraksas +2699
maandag 25 maart 2019 om 11:24
Wat precies is er tegenstrijdig aan?
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 13:50
Toen kristensen bij Ajax in de basis stond, was hij toch ook niet goed genoeg zijn voor Ajax. Maar hij is je beste keus dus zet je hem er maar neer.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 13:52]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 11:20
Bij gebrek aan beter maakt nog niet dat ze goed genoeg zijn.
Vind ik leuk
Jar Jar +23
maandag 25 maart 2019 om 11:30
Juist wel.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 11:31
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Vind ik leuk
Jar Jar +23
maandag 25 maart 2019 om 11:33
Goed genoeg want er is niks beters
Vind ik leuk
Kylo Ren +13
maandag 25 maart 2019 om 11:36
Goed is iets anders als goed genoeg.....
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 11:37
Maar dat zou betekenen dat op een goed moment zelfs mensen hier op vp goed genoeg voor het Nederlands elftal zouden kunnen worden.

Babel is niet voor niks jarenlang uit beeld geweest. Dat is omdat ie niet goed genoeg is.
En die promes loopt nou al 40 interlands lang te bewijzen dat ie er in het NL elftal niks van bakt.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:48
Klopt. Als straks het NL elftal met een vliegtuig naar benden komt dan komt de lichting eronder aan de beurt. En zo gaat t verder naar beneden. Dus wie weet maak je nog kans...
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 12:06
Daar zouden dan zo veel vluchten voor neer moeten storten dat het niet eens nieuws meer zou zijn.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18201
maandag 25 maart 2019 om 12:10
Goed genoeg bij gebrek aan beter zo kan je het omschrijven.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 13:29
Ze zijn niet goed genoeg om kans te hebben Europees kampioen te worden.
Zo had het omschreven moeten worden door VP.

Vind ik leuk
TottenhamHOT +18201
maandag 25 maart 2019 om 13:39
Dat waren ze op het EK 88 ook niet, van Basten was niet eens basis speler en de rest is geschiedenis!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 13:55
Marcootje was net een half jaar geblesseerd geweest. En toen kwam Tony Adams met zijn draaicirkel van de Berge Stahl.

Maar taktisch genie Michels dacht: Laat mij nou eens met met Bosman en Van 't Schip beginnen. En zelfs met die 2 maak je nu nog meer kans op een ek dan met Promes en Babel.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6373
maandag 25 maart 2019 om 11:04
Babel is wel goed genoeg alleen Promes niet echt.
Vind ik leuk
Timmie57 +31
maandag 25 maart 2019 om 11:06
Stelling 1: Babel en Promes speelden inderdaad niet goed. Echter je hebt zo weinig alternatief. Bergwijn viel in en bracht ook weinig. Een Berghuis in de basis zetten lijkt me nou ook niet echt een goed idee. In ieder geval niet in zijn huidige vorm.
Hopelijk blijven Justin Kluivert, Calvin Stengs, Javairo Dilrosun en Tahith Chong zich ontwikkelen en kan 1 van die spelers ze straks aflossen. Tot die tijd toch een lichte voorkeur voor een aanval met Babel, Memphis en Bergwijn. Ze creëren toch allemaal aardig wat ruimte.
Vind ik leuk
Snappi +312
maandag 25 maart 2019 om 11:08
Promes inderdaad niet goed genoeg. Had een beetje gehoopt dat Berghuis het veld in zou mogen, kon misschien nog wat meer brengen dan Promes.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:09
Eens, tijd om bergwijn te brengen. Babel is in mijn mening nog bruikbaar maar promes faalt continu.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:11
De voorhoede is onze achilleshiel. Buiten Memphis houdt het niet over. Bergwijn valt me in dat opzicht ook niet mee. Hij kan het hogere niveau nog niet aan.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
maandag 25 maart 2019 om 11:13
De buitenspelers in NL zijn echt drama.
Vind ik leuk
Choppa +556
maandag 25 maart 2019 om 12:30
...
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
Hans van Hit +1000
maandag 25 maart 2019 om 17:30
Wat zeg ik over Nederlands paspoort? Ik vind de buitenspelers van NL alleen drama, heeft niks met jouw verhaal te maken...
Vind ik leuk
Mr. Writer +580
maandag 25 maart 2019 om 11:18
Ik snap inderdaad niet waarom Oranje zo verkrampt blijft vasthouden aan deze spelers en deze opstelling. Met een goed aanspeelpunt (De Jong of Weghorst....zelfs Dost) en 2 spelers daaromheen (Depay, Bergwijn, Van de Beek) kom tegen bepaalde systemen iets makkelijker uit de verf. Maar goed, ik ben geen bondscoach en tot op heden heeft het systeem van Koeman wel resultaat behaald.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 11:19
Stelling 1: Gras is groen
Vind ik leuk
Levi Vos +33
maandag 25 maart 2019 om 11:25
Gewoon dilrosun en strengs hun kansen geven, zoveel verschil zit er niet tussen onze aanvallers. Ze zijn allemaal niet extreem goed maar op clubniveau dikke prima
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 25 maart 2019 om 11:37
Babel en Memphis (foutje moet zijn Promes) zijn niet goed genoeg voor een Oranje dat mee kan strijden om de hoofdprijzen. Geldt trouwens ook voor o.a. Blind en de Roon. Dumfries compenseert wat onkunde met strijd, Bergwijn kan nog groeien, Luuk de Jong hoort echt niet in de selectie (is ook geen pinchhitter).
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:56]
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 12:06
Memphis niet goed genoeg? Die jongen speelt de sterren van de hemel. Dus kruip lekker terug in je holletje.
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 25 maart 2019 om 15:55
sorry dat was natuurlijk een fout. Stelling was Babel en Promes.
Vind ik leuk
Wessel-NG +21
maandag 25 maart 2019 om 11:44
Ik heb het gevoel dat Babel en Promes als een soort excuus worden gebruitkt voor het mindere resultaat tegen Duitsland. Maar de zwaktepunten van dit Oranje zaten in de verdediging en het middenveld. M.n. de z.g. grote talenten als de Light en frenkie de Jong lieten het afweten. Van Dijk speelde misschien niet zijn beste wedstrijd maar met name de Ligt was erg zwak. Meerdere malen zwak in het positie kiezen en opbouwend ook zeer beperkt met risicoloze passjes. De Jong kon op her middenveldspel nauwelijks een stempel drukken en was een zwakke schakel. Deze spelers moge dan wel omhooggeschreven worden als de grote talenten, in deze wedstrijd bleek dat beiden nog heel veel moeten leren.
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 12:07
Weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, de jong en de ligt speelden een goede wedstrijd op 2 slippertjes na.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:08
Frenkie speelde niet echt goed maar dat komt doordat hij te ver naar achteren speelde.
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 12:24
2de helft was hij goud waard met zijn balveroveringen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:26
En toch hoort hij verder naar voren te spelen en dat had ook gekund als je van Dijk als ouderwetse stopper had neer gezet.
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 20:44
Hij deed zijn best. Had een paar keer balveroveringen en verloren duels. Zo werd hij vakkundig beziggehouden en kon hij voor de Duitsers geen kwaad. Bewees weer geen topspeler te zijn.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:45
Niet alleen Babel en Promes ook Dumfries en de Roon horen niet in Oranje, Dumfries staat op 3/5 meter van Sané te verdedigen om hem nooit meer te kunnen afstoppen. Donny v/d Beek had moeten spelen ipv. de Roon end e kansen die Babel kreeg schiet opa Huntelaar er wel in met zijn ervaring.

Van Dijk eiste in de eerste helft het centrum op en dwong de Ligt naar buiten in de tweede helft was het andersom en liep het beter.
Vind ik leuk
Sanders +4337
maandag 25 maart 2019 om 17:39
De roon speelde slecht, maar verdedigend brengt hij zoveel meer dan donny. Donny heeft aanvallend weer meer te bieden met o.a zijn loopacties. Twee compleet verschillende spelers dus.
Vind ik leuk
kees ee +1075
maandag 25 maart 2019 om 11:55
st 1; . . voor promes wellicht nog een uitzondering !?, . . al voldoet hij zelden in oranje, . . maar lucifer lijkt wel onomstreden !?, . . en dat is'ie voor mij echt niet !!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:02
Stelling 2: de Roon ook niet.

Stelling 3 (volgt nu al) : Nederland is met beide beentjes weer op de grond.
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 12:02
Ik vind promes zeker niet goed genoeg ook niet in deze tijd ..babel als absolute basisspeler? Nee ook niet ik denk dat ze het eens met andere moeten proberen..maar babel kun je in tegenstelling tot promes zeker wel in je selectie hebben net als bergwijn
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:14
Het is allemaal net niet bij dit Oranje.
Vind ik leuk
Sanders +4337
maandag 25 maart 2019 om 17:40
Rare opmerking
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:50
Leg eens uit?
Vind ik leuk
Sanders +4337
maandag 25 maart 2019 om 19:00
Het is het al jaren niet 100% en dat gaat het ook nog niet worden voorlopig. Dat weet iedereen toch?
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 25 maart 2019 om 12:21
1. Klopt alleen vervangers zijn er niet (nog niet) dus wat wil je.

2. Nee Hij is te wisselvallig want bij Lyon kan hij het niet laten zien of vast houden.

3. In deze tijd ja al gaat het nergens over natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:17]
Vind ik leuk
Phoxythebest +1095
maandag 25 maart 2019 om 17:30
Bij Lyon werd hij clubtopscorer en schoot ze zelf de CL in op de laatste speeldag, na een beetje vormverlies ontstond een conflict tussen Memphis en de coach, die hem vervolgens nauwelijks nog opstelde, hij is beter dan veel spelers die nu bij "topclubs" rondlopen (Benzema, Origi, Lacazette enz.) dus ik ben het niet helemaal met je eens.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 25 maart 2019 om 17:41
Vorm verlies is dus niet constant genoeg, conflikt was deze vanwege zijn filmje of dat interview over de trainer?.

Nee hij is niet constant genoeg maar ook als je niet presteerd wie gaat dan roepen ik hoor en moet naar een topclub.

Hij doet het heel goed bij Oranje heeft een leuke periode bij Lyon gehad maar nee niet klaar voor een top club .
Vind ik leuk
JanTa48 +9350
maandag 25 maart 2019 om 12:37
de Roon heeft laten zien dat alleen een balletje afpakken niet genoeg is in het huidige voetbal en had ook het idee dat het allemaal wat te snel ging voor hem. Ik zou zeggen, schuif Blind een linie naar voren en haal de Roon eruit. Wat betreft Babel, ik zou hem wel vanwege zijn werklust selecteren maar geen basisplek meer geven en over Promes ben ik kort, niet goed genoeg!
Vind ik leuk
Isakson +657
maandag 25 maart 2019 om 12:42
Ik ben voor stelling 3.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 14:17
Het leek wel of die Bergwijn een berg wijn op had jongens !!
Vind ik leuk
Sanders +4337
maandag 25 maart 2019 om 17:41
Zeer vermakelijk
Vind ik leuk
kees ee +1075
maandag 25 maart 2019 om 14:30
st 2; zodra de bovenkamer wat is bijgesteld, gaat dat best lukken !?, . . maar . . . ??
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:44
Memphis is goed genoeg voor de absolute top. Sterker nog, alleen daar zal hij weer de motivatie en lust vinden die nu bij Lyon ontbreken.
Vind ik leuk
Emnu +8251
maandag 25 maart 2019 om 14:52
Nou nou, de stagiair mag ook wat meer z’n best doen op z’n stellingen zeg, hallo.

Nou vooruit.

1. Ja.
2. Nee.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:57
Memphis is veel te grillig
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:28
Stelling 1: Babel vind ik het wel verdienstelijk doen, Promes is niks waard en moet lekker niet meer opgeroepen worden. Geef jonge gasten als Danjuma de voorkeur.

Stelling 2: Nee, absoluut niet. Depay heeft een 'warm bad' nodig om te kunnen functioneren, dat betekend dat hij alles moet kunnen opeisen in het team en al zijn medespelers hem adoreren en voor hem werken en dat de coach hem een beetje pampert en doet.

Bij de absolute top zal hij omringd worden door vedette die niet voor Depay buigen, omdat ze zich allemaal waarschijnlijk beter voelen qua niveau dan hij. Tevens zullen egootjes corners, vrije trappen en pingels willen opeisen en vaker voor eigen succes gaan. Dat warme bad van zijn medespelers zal hij niet krijgen, hij is Ronaldo niet en ook die heeft het niet perse nodig dat hij geaddoreerd wordt.

Tevens vertrekken coaches om de haverklap bij topclubs, dus als je dan net een coach hebt die het niet in je ziet zitten zakt je niveau ineens flink.

Nee, mensen zijn blind en durven het gewoon niet toe te geven, Depay is subtop, gaat nooit de top halen en zal ook nimmer stabiel kunnen presteren,omdat hij mentaal labiel is.
Vind ik leuk
plein19 +3390
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Memphis is goed. Maar is niet zonder reden wisselspeler. En hij is niet goed genoeg om bij een absolute topclub alles om hem te laten draaien. Kortom niet geschikt
Vind ik leuk
JanTa48 +9350
maandag 25 maart 2019 om 15:57
Memphis is een jongen met een gebruiksaanwijzing en de enigste coach die dat goed gelezen heeft is Ronald Koeman. Dat kan clubs soms afschrikken maar hij blijft een uitzonderlijke voetballer.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:11
Memphis is niet goed genoeg voor de absolute top. In de top spelen meer spelers van de buitencategorie. Memphis moet belangrijk gemaakt worden. In de top zijn meerdere spelers belangrijk.
Vind ik leuk
yuuup +11186
maandag 25 maart 2019 om 16:25
Mentaal niet. Kwaliteit heeft hij wel maar het is veel te wisselvallig wat hij laat zien. Topclubs zoeken spelers die altijd presteren.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
maandag 25 maart 2019 om 17:01
Logisch bedrag 280 miljoen voor een kereltje van 19... hou op hoor
Vind ik leuk
3-0achter +1529
maandag 25 maart 2019 om 17:02
Niemand is 280 miljoen waard. Totale waanzin is het.
Vind ik leuk
Dee79 +2704
maandag 25 maart 2019 om 17:06
Maak er 5 miljard van is hij zeker waard..
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 17:10
1. Babel en Promes vervangen?? Door wie dan?

2. Veel te wisselvallig, heeft al bij Manchester United en Olimpique Lyon laten zien dat hij niveau wel aankan maar het te weinig laat zien.

3. Totaal niet logisch maar ja iets met marktwerking ofzo....
Vind ik leuk
Farmer +15006
maandag 25 maart 2019 om 17:11
Stelling 1: Hmm. vond Promes niet echt sterk spelen tegen Duitsland, Babel had een tikje pech in de afronding...Wellicht toch tijd om ook te kijken naar de kwaliteiten van bv Luuk de Jong, Steven Bergwijn en Tony Vilenha voor dat soort positities?
Stelling 2: Als ie zich wat nederiger opstelt, ipv al dat macho-rijkeluis gedrag, dan zou hij best nog een stap kunnen maken.
Stelling 3: NEE!! ABSOLUUT FKN KRANKZINNIG BEDRAG!!!! NEVER NOOIT! NIEMAND IS ZO VEEL GELD WAARD!

Het enige waar deze absurd-hoge bedrag voor dient, is het in stand houden van de hegemonie der rijken. Er zijn maar weinig clubs die transfersommen van zulke hoogte kúnnen ophoesten. Daarnaast is het een handjeklap-truukje van de rijkste clubs: Door omstebeurt elkaar een paar enórme transfers te doen, houden ze elkaars begrotingen HOOG, en keurig conform FFP-regels...

T is een zakelijke vorm van 'Hiding in Plain-Sight'.
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 17:13
280 miljoen voor mbappe is een reËel bedrag.
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 17:14
Logisch bedrag ? Stop ermee aub ik moet 🤢🤢🤢🤮🤮🤮
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:20
Stelling 1: Babel is op zich goed genoeg, maar hij is bij lange na niet de jongste meer, is fijn voor iets nieuws en frisser, en Promes vind ik de afgelopen tijd niet geweldig. Eens, maar feite is dat ze er toch geregeld staan, dus ja... lastig.

Stelling 2: Eens, maar het zal veel constanter moeten. Geldt ook voor spelers als Lozano, Pereiro en Dolberg. Als ze constant zo goed zouden zijn als dat ze kunnen zijn, zouden ze het zeker bij een topclub aankunnen.

Stelling 3: Eens maar oneens. Eens omdat het vandaag de dag eigenlijk best een logische bedrag is, maar oneens omdat ik bijvoorbeeld 50 miljoen überhaupt al veel te veel vind voor iemand die alleen maar tegen een balletje trapt (ja ik weet dat ze meer doen, is cynisch bedoeld).
Vind ik leuk
kees ee +1075
dinsdag 26 maart 2019 om 00:53
. . st 3 ; uit jouw post, "tegen 'n balletje trappen" is wat mij betreft nix cynisch aan !? benadert, weer wat mij betreft, aardig de realiteit !?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:00
Ik bedoel, zij moeten best hard werken op trainingen, doen af en toe iets ‘maatschappelijks’ zoals trainen met het G-team, en ze reizen ook veel, vooral de topclubs. Ze doen veel meer dan alleen 90 of 180 minuten per week tegen een aan bal trappen. Maar toch, de prijzen die tegenwoordig gesmeten worden slaan nergens meer op. Het is niet alsof ze 10x zo belangrijk zijn als een arts of chirurg, maar ze verdienen wel 10x zo veul.
Vind ik leuk
kees ee +1075
dinsdag 26 maart 2019 om 10:35
helemaal mee eens !!
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
maandag 25 maart 2019 om 17:44
Stelling 1: Babel en Promes zijn niet goed genoeg voor de basis in Oranje, dat zal iedereen het toch wel over eens zijn?

Stelling 2: Memphis is goed genoeg voor een top 10 club, echter denk ik dat hij beter naar een club kan gaan waar hij de man is i.p.v. een ander.
Lyon was natuurlijk een slechte keuze, sowieso wie wil er nu in Frankrijk voetballen, ze verreken om een andere taal te spreken.

Stelling 3: 280 miljoen is een logisch bedrag, nee natuurlijk niet echter in de voetballerij blijkbaar wel.

Begrijp niet dat de Fifa geen maximaal transfers inzet om het voetbal te beschermen van dit soort idioten bedragen.

Maximum van 50 miljoen voor een speler, dan wordt de competitie er ook eerlijker op qua financiën.
Vind ik leuk
hydrowear +42
maandag 25 maart 2019 om 17:44
280 miljoen ? Daar kunnen de mensen in Afrika een jaar van leven !!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:51
Babel mag meedoen vanwege zijn enorme inzet, net zoals Dirk Kuyt altijd mee heeft mogen doen. Zal langzaam maar zeker definitief worden vervangen. Promes komt op stoom bij Sevilla, zal in Oranje steeds beter worden.
In de huidige uit de hand gelopen markt is 280 miljoen de juiste prijs voor de ster van wereldkampioen Frankrijk, voor Mbappe dus.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:53
Als Memphis niet te zeer wordt beperkt in zijn bewegingsvrijheid, als ze hem dus niet vastplakken aan de zijlijn, danis hij geschikt voor een absolute topclub.
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
maandag 25 maart 2019 om 18:05
Stelling 1) helaas hebben we geen nuttigere opvullers dan deze 2 op dit moment. Ze zijn niet best.

Stelling 2) Eens. Hij mag vandaag nog naar FC Utrecht komen.

Stelling 3) 280 miljoen voor een niet Messi of Ronaldo is te gek.
Vind ik leuk
meloen87 +844
maandag 25 maart 2019 om 23:35
Toch denk ik dat dit bedrag heel accuraat is. Zijn waarde ligt nu rondom 200 miljoen euro, en hij heeft nog een contract tot 2022. Je kan aan alles zien dat hij zeer talentvol is, en nu al op zo jonge leeftijd een fenomeen is. Hij heeft al een paar prijzen gewonnen, waarvan het WK de kers op de taart is (waar hij ook nog eens één van de beste spelers was van het toernooi).
Vind ik leuk
Doenorma +179
maandag 25 maart 2019 om 18:54
Wat zijn er een hoop negatievelingen hier die ten eerste zelf niet een 1000ste kunnen van wat al deze spelers kunnen en ten tweede geen objectiviteit bezitten...ik weet wel zeker dat het zeikvolk hier als een zombie achter de rest zouden aan lopen als het 3-2 was geworden nml. Deze negatievelingen zeuren nu al dat we het niet redden en als we het redden dan zullen ze net zo hard mee schreeuwen met een biertje in de hand want ja we hebben het gehaald he... News flash wij winnen en verliezen niets dat doet het elftal dus wij, de supporters en de bank zittende zeik zombies, moeten stoppen met zeiken en als het je niet aanstaat stop dan met het volgen en kijken. Maar de meeste zombies hebben zelf niet de mentale weerbaarheid om een eigen richting te kiezen dus blijven ze hangen en zeiken... En als we winnen dan praten ze over WIJ... Zo zielig volk 😂 😂 😂
Vind ik leuk
Cantona +1411
maandag 25 maart 2019 om 22:38
1:ja
2:nee
3:nee
Vind ik leuk
meloen87 +844
maandag 25 maart 2019 om 23:26
1. Blijkbaar heeft Oranje niks beter, dus ze zullen voorlopig blijven staan. Alhoewel ik liever Bergwijn zie i.p.v. Promes. Babel krijgt van mij de voordeel van de twijfel.
2. Nou, is Lyon geen topclub? Wellicht niet absoluut, maar zeker een topclub in Frankrijk. Maar als hij het dit seizoen ook nog zo goed doet daar, dan is een transfer onvermijdelijk, lijkt mij.
3. Klinkt een beetje gek wat ik nu zal zeggen, maar ik had verwacht dat hij meer waard zou zijn. Minimaal 300 miljoen zou PSG moeten vragen. De voetbalwereld is doorgedraaid, maar dit is gewoon nu de realiteit. Het zou de beste aankoop zijn die Real Madrid heeft gemaakt sinds Luka Modric in 2012.
Vind ik leuk
kees ee +1075
dinsdag 26 maart 2019 om 00:46
st 3 ; . . plmn 280 mln te veel !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws