Jaar vertraging voor nieuw Feyenoord-stadion: Te veel risico's aan verbonden

Jaar vertraging voor nieuw Feyenoord-stadion: "Te veel risico's aan verbonden"

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 15:42ma 25-03-2019 om 15:42

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 15:50ma 25-03-2019 om 15:50

Een domper voor Feyenoord. De bouw van het nieuwe stadion van de Rotterdamse topclub is een jaar vertraagd. De oplevering van de nieuwe Kuip stond aanvankelijk gepland voor de zomer van 2023. Dat wordt nu op z'n vroegst de eerste helft van 2024. 

Projectdirecteur Frank Keizer vertelt dat maandag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "De deuren van het stadion kunnen in juni 2024 open, zodat Feyenoord er vanaf het seizoen 2024/25 kan spelen", wordt hij geciteerd.

"Onder stoom en kokend water was het wellicht mogelijk geweest de oorspronkelijke planning te halen maar daar waren te veel risico's aan verbonden. Dat wilden we niet. Daarom hebben we besloten de planning aan te passen."

Het nieuwe stadion van Feyenoord gaat naar verluidt zo'n 440 miljoen euro kosten. Het AD schrijft dat 'plannenmakers nu een jaar meer de tijd hebben om het megaproject rond te krijgen. Dat betekent wel dat er extra budget in de huidige Kuip gestoken moet worden – het onderhoud alleen al kost jaarlijks anderhalf miljoen euro – en zullen de inkomsten uit het nieuwe stadion óók pas later binnen vloeien.'

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 15:44
Dat begint al goed...
Vind ik leuk
rexxo +16764
maandag 25 maart 2019 om 15:47
Helemaal mee eens, uitstel is vaak u...........

Dat nieuwe stadion word nog het failliet van Feyenoord, mensen zien het allemaal veel te rooskleurig in. Jammer want Feyenoord moet financieel en sportief weer aanhaken.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 15:54
Sportief en financieel kan je alleen aanhaken als je capabele mensen op de juiste plek heb zitten met een visie!
Vind ik leuk
rexxo +16764
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Ondanks die irritante Feyenoord trollen en die opgefokte fans die overdreven haat hebben op Ajax.

Spreek ik voor mezelf dat ik hoop dat Feyenoord weer helemaal gaat aanhaken. Alleen maar goed voor het NL voetbal.

En wat je zegt idd capabele mensen, ik opperde laatst nog een revolutie zoals in Amsterdam, mits je iemand hebt die het voortouw wil en gaat nemen.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 16:21
Goede reactie...die irritante trollen zitten er ook genoeg aan Ajax kant btw


Willem van Hanegem zou bv voor altijd een klankbord binnen Feyenoord moeten zijn...niet om beslissingen te nemen maar wel om minstens na zijn gedachten te luisteren.
Vind ik leuk
rexxo +16764
maandag 25 maart 2019 om 16:28
Wordt / Werd door van Geel toch buiten de Kuip gehouden?

Dat moest al reden genoeg zijn om die arrogante TD eruit te trappen.

Geloof ook niet dat de Kromme het karakter daarvoor heeft.
Het is wel een mooie vent, gister weer genoten van hem bij DTVK.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 22:34
Die kunnen idd niet echt door 1 deur en zou een reden genoeg zijn om hen eruit te schoppen.

Daar in het maasgebouw trappen ze nog steeds in die gladjakker zijn praatjes...totaal niet zelfkritisch en lult alles recht wat krom.



Vind ik leuk
pietprecies +12523
maandag 25 maart 2019 om 17:38
Ik vind het vanuit Feyenoordkant nog wel meevallen met trollen, het zijn vooral “PSVers” die Ajax topics proberen te verzieken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:36
Idd.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:40
Jij plaatst haatreacties op Feyenoord topics.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:06
Zo is het maar net.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:55
Daar ben ik dus op bang voor. Veel te rooskleurig en een molensteen als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:59
Aan blijven modderen of risico's nemen? Ik begrijp het wel. Op deze voet kan Feyenoord ook niet verder.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:09
Nee, dan zul je de Kuip moeten renoveren. Is toch een fantastisch stadion. Nu loop je het risico jezelf in de voet te schieten.
Vind ik leuk
Mosquito +22269
maandag 25 maart 2019 om 16:23
Hoezo?
Het kost Feyenoord niets.
Het levert alleen maar op.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:17
Is dat zo? Er zitten toch ook risico’s aan of wordt alles gedragen door de eigenaar van het stadion?
Vind ik leuk
Mosquito +22269
maandag 25 maart 2019 om 18:02
Ze krijgen minstens 25 miljoen per jaar om er te spelen.
Vanaf de aanvang van de exploitatie van het nieuwe stadion wordt zo jaarlijks € 25 miljoen aan de BVO vergoed als speel- en prestatievergoeding.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:28
Aha, dus no risk? Op zich wel een goeie deal dan denk ik. Wel zonde van de Kuip.
Vind ik leuk
Mosquito +22269
maandag 25 maart 2019 om 19:14
De kuip blijft gewoon bestaan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:09
Mogen ze van mij het nationale stadion van maken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:58
Van romantiek kan je niet vreten.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:08
Deels waar.
Vind ik leuk
JanTa48 +9351
maandag 25 maart 2019 om 15:55
Het is ook maar niet een bedrag zeg, een half miljard tegenslagen meegerekend en dan moet Feyenoord ook nog eens jaarlijks 25 miljoen krijgen want anders gaan ze niet in dat nieuwe stadion spelen, ben bang dat het te hoog gegrepen is.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 15:56
Go Feyenoord City!
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 15:57
Risico’s zijn er om genomen te worden, het gaat lukken!
Vind ik leuk
Slayerized +2219
maandag 25 maart 2019 om 17:49
Maar Joop Munsterman van mijn club nam ook risico’s en daar doe je erg naar over😉

De goeierd heeft dyscalculie en dat wordt hem wel erg hard aangerekend.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 18:16
Feyenoord hoort straks weer bij de wereldtop, terwijl PSV en Ajax alleen in NL blijven hangen.
Vind ik leuk
Slayerized +2219
maandag 25 maart 2019 om 18:17
Jij ziet het wel erg zonnig in
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:32
Geef mij eens wat van wat jij rookt, die White widow werkt niet meer
Vind ik leuk
Shenzen +316
dinsdag 26 maart 2019 om 14:59
Geef mij dan jouw white widow maar 😉
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:38
Tsja, pas op hoor dat je jezelf nog bijna begint te geloven. Dit soort idiote dingen roepen. Denk toch eens na man.
Vind ik leuk
Metal +3479
maandag 25 maart 2019 om 16:00
Probleem is dat teveel bedrijven er aan willen verdienen. Een goed model naar Amerikaans voorbeeld is zeker rendabel te maken.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 25 maart 2019 om 16:00
Niks failliet van Feyenoord. Feyenoord is er financieel gezien niet aanvast gebonden. Lees eerst de feiten voor je zoiets zegt...
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 16:01]
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:25
Precies! We gaan er alleen maar op vooruit!
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:15
Kom jij dan met een idee. Oh nee, je roept liever dan dat je wat gaat ondernemen!
Vind ik leuk
rexxo +16764
maandag 25 maart 2019 om 16:39
Ik zal bij hoge uitzondering op je reageren omdat je te druk bent met het provoceren dat je de aangedragen ideeën niet leest.

Jij hoort bij die groep vervelende trollen die inhoudelijk niks te melden heeft behalve het irritant posten van oneliners die topic- technisch niets toevoegen.

Misschien ben je erg jong dat je stoer komt provoceren maar ik vermoed dat er zelfs Feyenoord fans zijn die jou ook irritant vinden.

Gelukkig zijn er hier ook Feyenoord fans waar je wel een normale discussie mee kunt voeren.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:43
Zegt meneer, die hele boeken typt op het internet. Ik heb meer te doen dan jij ooit zult kunnen, rexxo.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 22:24
Er is niks mis met rexxo lijkt mij..is een prikker met inhoud,eigen mening en onderbouwing maar ja dat is mijn ervaring met hem 👍
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 23:31
Dat is makkelijk gezegd als Ajacied en het dit seizoen aardig goed met jullie club. Maar sommigen wakkeren de onvrede bij sommige supporters van andere clubs aan waar het sportief gezien dit seizoen wat minder loopt en er de komende tijd veel veranderingen komen te staan. Dat is makkelijk scoren.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
dinsdag 26 maart 2019 om 00:19
Ik zal je ff uit de droom helpen....maar je zit er compleet naast!!

Ik kan dingen heel goed scheiden maar mij een Ajaxcied noemen is wel 👎
Vind ik leuk
FRChamp +2508
dinsdag 26 maart 2019 om 00:37
En dan maakt dat alsnog niks uit wat jou betreft. Er zijn anderen die de onvrede bij sommige supporters opwekken en dat is niet goed.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
dinsdag 26 maart 2019 om 14:15
Maakt alsnog wel wat uit want je beweerd dat ik Ajaxcied bent omdat ik niet in jou straatje denk 🤔....best jammer die vooroordelen als ik niet dezelfde mening deel als jou!
Vind ik leuk
FRChamp +2508
dinsdag 26 maart 2019 om 14:19
Mijn excuses.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
dinsdag 26 maart 2019 om 15:19
Dat is niet nodig natuurlijk maar toch bedankt 👍
Vind ik leuk
rexxo +16764
dinsdag 26 maart 2019 om 09:22
Wat is een prikker?
Vind ik leuk
Relaxie +1105
dinsdag 26 maart 2019 om 10:21
mensen die dingen posten op forums zoals jij en ik 🤗
Vind ik leuk
FRChamp +2508
dinsdag 26 maart 2019 om 14:20
Waar jij elke dag mee werkt 😂😂 hahahahahahaa
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:47
Wat jij doet is meeloopgedrag! Ik heb mijn eigen mening. Als er maar een vorm van haat te creëeren valt, ga jij in mee. Kap ‘ns met de kudde mee te gaan en vorm je eigen mening dan dat meeloopgedrag!
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:54
Als je goed mijn berichten leest kun je opmerken dat het vooruitstrevende meningen zijn, onderbouwd met feiten. Maar jij bent een en al negatief. Succes met je club.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:23
Als ik jouw berichten lees merk ik op dat jij alleen maar bezig bent met provocerende reactie's naar supporters van andere clubs pannenkoek .
En dan nu ook nog beweren dat jij vooruitstrevende meningen hebt die onderbouwd zijn met feiten , pipo de clown ben je .
Als rexxo nou iets provocerend zei had ik je gelijk gegeven , maar die jongenzegt niks verkeerds .
Het word tijd dat je moeder je telefoon afpakt en naar je kamer stuurt , grootsmoel , want het slaat echt nergens op wat jij in elke reactie roept .
Want zelfs de Feyenoorders irriteren zich hieronder aan jou .
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
Slayerized +2219
maandag 25 maart 2019 om 17:51
Rexxo is reeel en correct
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 18:05
Hij heeft geen eigen mening en jij ook niet. Die heb ik gelukkig wel.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:37
Ik heb wel een mening ; jij bent een kleuter en een irritant trolletje .
Dat is een vrij duidelijke mening ofniet ??
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 21:52
Nee, zeker niet. Ik ga nu weer verder met voetbal. Sterkte.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 18:28
Ik zeg al langere tijd dat PSV kampioen wordt en Ajax de CL gaat winnen. En dat noem jij andere clubs afkraken.. Ik geef alleen mijn visie en wens ze het beste toe.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:25
Ik ga keihard lachen als we straks A****es overstijgen met onze daden en beleid!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:31
Jij blaast veel te hoog van de toren. De toekomst van Ajax ziet er goed uit. Jeugopleiding die lekker draait, veel waarde op het veld en op de bank. Van die 86 miljoen van Frenkie kan je heel de feyenoord selectie 2x kopen. En dr is ook nog is geen geld naast het veld door de ene na de andere miskoop. En dan ook nog is een jeugdopleiding waar ik alleen af en toe wat hoor over Geertruida (krijgt nooit minuten), Kökcu (mag af en toe invallen) en Burger. Thats it. Hwt gaat nog wel ff duren voordat feyenoord meedoet met de top.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:38
Je bent gewoon bang. Jullie regioclubje komt nog verder achter te liggen. Van Geel heeft zelf gezegd dat de transferwaarden van onze spelers stijgen. We hebben een nieuwe hoofdsponsor en er komen meer investeerders. Feyenoord wordt alleen maar groter, terwijl PSV en Ajax in hun oude, kleine stadionnetjes blijven voetballen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:41
Nog verder?

Ik wil niet veel zeggen maar jullie zijn in 19 jaar slechts 1x kampioen geworden. Financieel is het hopeloos. Van Geel kan wel lullen dat de spelers meer waard worden, maar wie dan? En PSV heeft ook een nieuwe hoofdsponser die overigens ook nog is beter betaald. En waar haal jij vandaan dat er meer investeerders komen?

Wees geen blind paard en zie gewoon dat je cluppie achter psv en ajax ligt. En een nieuw stadion over 6 jaar gaat helemaal niks veranderen.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:51
De UEFA Cup gewonnen, de beker, Europees voetbal gespeeld, genieten van ons voetbal en paar keer bijna kampioen geworden. Zolang je maar het beste uit jezelf haalt komen de prijzen vanzelf. Een Europese prijs is voor PSV ver te zoeken in de 20e eeuw en geen wereldbeker.
Vind ik leuk
FR1908-1992 +1606
maandag 25 maart 2019 om 17:11
Ssssssssssssst
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
maandag 25 maart 2019 om 16:54
in 19 jaar 1x kampioen
1x de europacup2
gewonnen
van uit het niets
nu 5jaar eenprijs
nieuw trsinings compex
Feyenoord acedemie
gaat goed
varkenooord verbouwt
en
in amsterdam veel poen
maar al jaren geen kampioen
en nog steeds niks
cl
ja zalnook niks worden
kampioen ook niet
willem2
debeker
want julie vinden dat geen prijs toch
dus

zou maar niet zo aroogant doen
zet teletekst maar vast
lijkt het nog wat
Dirk uit Arnhem
Vind ik leuk
FR1908-1992 +1606
maandag 25 maart 2019 om 17:12
In Arnhem blijft de enter knop wel eens hangen heb ik het idee.
Vind ik leuk
yuuup +11186
maandag 25 maart 2019 om 17:59
Valt geen zinnig woord mee te discussiëren.
Vind ik leuk
Waagplein +979
maandag 25 maart 2019 om 18:17
Laat de hersenlozen hersenloos zijn ;)
Vind ik leuk
Relaxie +1105
dinsdag 26 maart 2019 om 00:45
Je ziet gewoon zoals het is...kan er ook niks anders van maken.
Je moet blind zijn om de feiten niet te willen zien!

Van Geel lult alles recht wat krom is..en die moet als eerste uit beeld verdwijnen wat alleen niet gebeurd.

Dit blijft gewoon dweilen met de kraan open alleen komt er niks uit 🤔
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:45
Je hebt helemaal gelijk 😘. Love, peace en happiness.
Vind ik leuk
frhoi +2226
maandag 25 maart 2019 om 16:41
kan je lang wachten Champ ;)
gaat nergens over dit
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:43
Gaat vast gebeuren. Maar niet voor 2025 😉.
Vind ik leuk
Motley +208
maandag 25 maart 2019 om 17:20
tegen de tijd dat het stadion klaar is speelt Feyenoord in de keukenkampioendivisie
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 18:18
Jaloezie..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:27
Ik heb het al zo vaak gezegd, die kakkies zijn helemaal de weg kwijt 😂
Vind ik leuk
repeP +2285
maandag 25 maart 2019 om 23:53
Denk het niet. Het wordt daarvoor veel te breed gedragen in het Rotterdamse.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6375
maandag 25 maart 2019 om 15:48
Het is nog niet eens begonnen.

Is overigens ook een "sign of the times"
Alles wat tegenwoordig gebouwd wordt, wordt vertraagd opgeleverd en kost minimaal 50% meer dan begroot.
Dat krijg je als je boven iedereen die wel wat kan, 3 managers zet die niks kunnen.

Bouw van de Kuip begon in september 1935 en was na 1 jaar klaar.
Opening moest nog even op zich laten wachten want de wegen naar De Kuip toe, waren nog niet klaar.
Echte opening was in maart 1937


Kortom, 80 jaar geleden bouwde je zo'n ding in 18 maanden.
Nu kan er nog niet eens een beslissing genomen worden om een stadion te bouwen in 18 maanden.
Vooruitgang noemt men dat.....
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:56]
Vind ik leuk
kees ee +1075
maandag 25 maart 2019 om 16:13
. . .zo'n beetje een beeldspraak over voetbal ; . . . eerst de contracten waterdicht "spijkeren", . . en dan daarna eens aan voetbal gaan denken, . . mocht 't dan alsnog niet lukken ??, . . tsja, dan ging het niet hé !!??
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 16:14]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:51
Begint? Ze zijn al bijna 15 jaar bezig met lullen over een nieuw stadion, dan kun je toch allang niet meer spreken van een begin.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12580
maandag 25 maart 2019 om 16:04
Het zeuren over het financiële gedeelte is allang een issue als je aan een groot project begint heb je altijd haken en ogen aan toch en dat is in alles zo.
Ik vind het niet nodig om aan dit nieuws al een groot Anker aan te haken dit vooraf als een zinkend schip te gaan zien zoals sommige dit hier aanschouwen.
Vind ik leuk
yuuup +11186
maandag 25 maart 2019 om 18:04
Dat stadion komt er sowieso en Feyenoord zal flink meer te begroten krijgen. Alleen moet er intern wel wat veranderen hoor. Als je bedenkt wat er met die miljoenen uit het kampioenschap is gedaan, krijg je toch pijn aan je buik?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12580
maandag 25 maart 2019 om 18:48
Hahaha ik heb heel veel pijn in die buik ja zelfs een dokter kan er niks aan doen😄
Maar het serieus aan jouw verhaal begrijp ik ook Volkomen mee eens dat het beleid ook gewoon dan ook moet veranderen intern willen ze het stadion vooruit trekken .
En niet met en stel ezels en niet alleen werkpaarden maar mensen met echt verstand van hebben een beter bestuur wat er nu zit
Vind ik leuk
Gerro +9577
maandag 25 maart 2019 om 16:28
Ach in Rotterdam zijn ze wel gewend ergens lang op te wachten😜
Vind ik leuk
Ove +4155
maandag 25 maart 2019 om 16:59
Niet zo lang als om een lullig metrolijntje,van 320000 euro per strekkende meter
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:51
Shit, dan ben ik al in de 60 als we de eredivisie gaan domineren.
Vind ik leuk
Slayerized +2219
maandag 25 maart 2019 om 17:54
Ben jij 17?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:45
hahaha goeie! gelukkig niet.
Vind ik leuk
Gerro +9577
maandag 25 maart 2019 om 22:45
Je bent wel erg optimistisch😀
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 06:10
Hahaha geintje joh! Ik baseer me op uitspraken van toen ze hiermee begonnen 10 jaar geleden. Als ik daar al niet meer van uit kan gaan...:D
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
maandag 25 maart 2019 om 16:53
Dat nieuwe stadion komt er niet , oude KUIP aanpassen ( prachtig stadion waar het Nederlands elftal altijd wint) Feyenoord heeft pas een financieel gewin 2027 ( nieuw stadion) dat duurt veels te lang.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
maandag 25 maart 2019 om 17:10
Waar baseer je dat op ? " dat dat nieuwe stadion er niet komt ".
Of is dat je wens slechts.....?
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
maandag 25 maart 2019 om 19:49
Integendeel. Ik heb zelf 2 jaar lang meegewerkt om te kijken naar de mogelijkheden.
De KUIP verbouwen is mijn ziens de beste oplossing.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
maandag 25 maart 2019 om 20:06
Maar dat gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
maandag 25 maart 2019 om 21:52
Er is nog steeds geen groen licht .er is nog geen enkel kontrakt ondertekend.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
dinsdag 26 maart 2019 om 06:53
Dat is zo, maar de Gemeente wil het, Feyenoord / de Jong is akkoord en dan gaat het "rechts of links om"gewoon gebeuren.
Ze moeten geloof ik nog wat geld bij elkaar harken voor het einde van dit jaar, is het niet ?
Dus dat kan nog een vertraging geven, maar dat hele project is gewoon het parade paardje van de Gemeente Rotterdam, gaat er dus komen.
Redt Feyenoord het niet financieel, lapt de Gemeente wel bij.....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 06:54]
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
dinsdag 26 maart 2019 om 07:46
Brussel zit in de weg. Er moet een niet staatssteun constructie komen. De 25 mio zonder risico dat lukt natuurlijk niet. Vergelijk het met een vluchteling die een huis toegewezen krijgt maar dat alleen accepteert als er een zwembad en een tennisbaan in de tuin wordt aangelegd. Dan gaan er ook koppen rollen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
dinsdag 26 maart 2019 om 07:58
Goldman Sachs heeft overal een oplossing voor......
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
dinsdag 26 maart 2019 om 08:21
De beste oplossing is de Kuip verbouwen.
- 2 meter naar beneden
- extra ring
- aan beide kanten verlengen.
Zo is het stadion multifunctioneel en blijft behouden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
dinsdag 26 maart 2019 om 08:32
De Gemeente wil dat helemaal niet, heeft niets met een verbouwde Kuip.
Het grootste verschil is het sentiment, de supporters zitten er met gevoel in en de Gemeente wil gewoon het paradepaardje van de stad Rotterdam vorm geven.


[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 08:33]
Vind ik leuk
Blindsy +20417
maandag 25 maart 2019 om 17:27
Begint? Het is al 10x 'begonnen'. Dachten wij. Maar wat weten wij fans er ook van... ;-)
Vind ik leuk
Ruud1987 +6373
maandag 25 maart 2019 om 15:45
Zucht.............................






Heb er geen woorden meer voor.....
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19128
maandag 25 maart 2019 om 15:45
UItstel is afstel. De oude Kuip had al 3x verbouwd kunnen zijn.
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Denk het niet verbouwen was veel duurder geweest.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19128
maandag 25 maart 2019 om 15:52
Volgens het – gefaseerd uitvoerbare – plan is renovatie en uitbreiding naar 60.000 zitplaatsen al mogelijk voor 165 miljoen euro. Een schijntje vergeleken met de prijs van een slordige half miljard euro waar Feyenoord nu tegenaan hikt.
Volgens het – gefaseerd uitvoerbare – plan is renovatie en uitbreiding naar 60.000 zitplaatsen al mogelijk voor 165 miljoen euro. Een schijntje vergeleken met de prijs van een slordige half miljard euro waar Feyenoord nu tegenaan hikt. Gemeentelijke steun is er niet voor nodig. De prijs van extraatjes is ook becijferd: de ‘Oester’ kost 150 miljoen, een beweegbaar dak 50 miljoen, een vierde ring 110 miljoen.
Vind ik leuk
soksa +1817
maandag 25 maart 2019 om 16:00
Het ging niet alleen om een verhoogde capaciteit. Dat was namelijk met een verbouwing idd zeker te halen zoals jij zegt. Echter wil Feyenoord ook meer (inter)nationale evenementen houden en meer inkomsten genereren uit bussiness suits en dergelijke. Dat kon met een verbouwing maar beperkt gerealiseerd worden zoals ik het begrepen heb.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19128
maandag 25 maart 2019 om 16:17
Dat was niet zijn opmerking.

Ik vraag het me af of een nieuw stadion wat veel duurder is op de lange termijn. Ook nu door de uitstel van een jaar komen er weer kosten bij. Feyenoord rekent zich erg rijk straks en ik vraag me echt af of die paar miljoen budget wat er bij komt het allemaal wel waard is. Alleen al door de discussie hebben veel fans er al geen zin meer in. En als je de sfeer die er nu wel is in de Kuip niet gaat krijgen in het nieuwe stadion heb je echt een gigantisch probleem.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
maandag 25 maart 2019 om 17:15
Dat stadion wordt wel 25% duurder op termijn, dus die verhoogde inkomsten eventueel, gaan zwaar belast worden met die verhoogde prijs.
Feit is dat Feyenoord, prijsverhoging ja dan nee, ongeveer nog 6 jaar moet wachten op verhoogde inkomsten terwijl PSV en Ajax alleen maar uitlopen.
Vind ik leuk
soksa +1817
maandag 25 maart 2019 om 18:13
Klopt. Of het een winstgevende stap is moet blijken. Je hoort inderdaad veel negatieve geluiden. De tijd zal het leren ;)
Vind ik leuk
HanV +5707
maandag 25 maart 2019 om 19:19
Gebruiksvergoeding krijgen in plaats van huur betalen lijkt mij anders een aangenaam voorstel.
Vind ik leuk
Bossie020 +6582
dinsdag 26 maart 2019 om 09:32
Het stadion is toch niet van Feyenoord? Ze willen dus en 25 miljoen per seizoen en ook nog eens allerlei events faciliteren.
Parasiteren op de samenleving.
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
maandag 25 maart 2019 om 17:01
Roeptoeter , je hebt gelijk.
Maar op 1 of andere manier hebben ze het niet door!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:23
En dan moet je 10 of 20 jaar verder weer verbouwen.
De Kuip is nu al een paar keer verbouwd en uiteindelijk zal er toch een keer nieuwbouw moeten komen. Anders blijf je aan de gang.
Hoe jammer ik dat ook vind want de Kuip is een prachtig stadion.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Gewoon weer uitfans toelaten tijdens de klassieker en hij is binnen 90 minuten volledig verbouwd! ;-)
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:28
Dat lelijke stadion van Amsterdam is er niks bij.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:47
En weer heb je helemaal gelijk 😘. Love, peace en happiness.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5690
maandag 25 maart 2019 om 15:45
Wat een lachertje is dit project zeg. Niemand zit op dat stadion te wachten.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Ik wel. Dus dat is al één Feyenoord supporter.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:31
En hier nummer 2.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
maandag 25 maart 2019 om 16:36
3
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
dinsdag 26 maart 2019 om 09:20
Maar we weten toch hoe het gaat , over 6 jaar ? Dat wordt dus 10.
En in de tussentijd?
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:31
Altijd roepen sommige mensen dat ze iets niet willen met wat nieuws en als het er eenmaal staat liggen ze ondersteboven van het resultaat.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:45
Begin er gewoon niet aan...
Vind ik leuk
PSV JWZ +63
maandag 25 maart 2019 om 15:46
Ik hoop voor Feyenoord dat de risico's die ze nu uit de weggaan, uiteindelijk zich zal terugbetalen in sportieve ambities door verhoging van de cashflow. Nog een jaartje langer wachten dan maar voor de Rotterdammers...
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 16:33
Bedankt! Een van de weinige positieve reacties richting Feyenoord City van een niet-Feyenoorder, sportief. Gefeliciteerd trouwens met jullie nieuwe hoofdsponsor👍.
Vind ik leuk
Slayerized +2219
maandag 25 maart 2019 om 17:57
Ik gun Feyenoord een nieuw stadion en aansluiting bij PSV en Ajax, maar ik vrees dat het een debacle wordt. Aan de andere kant: Feyenoord MOET wat doen.

Ik heb trouwens de ballen verstand van zo’n project.
Vind ik leuk
FRChamp +2508
maandag 25 maart 2019 om 19:45
Komt goed, het zijn vakmannen.
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
dinsdag 26 maart 2019 om 09:25
Het is in ons aller belang dat Feyenoord weer mee doet , anders is onze competitie ten dode opgeschreven.!!!!
Ook AZ en Utrecht moeten weer aanhaken
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:47
Wie wilt er nou ook naar de kuip? Misschien alleen voor oranje
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6230
maandag 25 maart 2019 om 15:48
Jullie volgend jaar weer
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:51
Twente stadion zit goed vol
Vind ik leuk
McRobbos +1449
maandag 25 maart 2019 om 15:47
Nou dit zag ik echt niet aankomen zeg
Vind ik leuk
vierde-ster +8751
maandag 25 maart 2019 om 15:47
Geen woorden maar daden toch??
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:47
Ik zeg 2030 of zelfs nog later.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
maandag 25 maart 2019 om 15:47
Nog erger als goeden tijden slechte tijden dit 🤔
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:49
hand in hand kameraden!!!!😂😂😂🤣🙃🤣🤣
Vind ik leuk
Psvsg +144
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Jammer dit, had graag gezien dat Feyenoord weer echt mee kan doen. Ook al komt het stadion nog steeds vertraging betekent dat de verhoogde opbrengsten dus later op gang komen.
Het gat met Ajax en PSV dus weer iets groter is/gaat zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:51]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Dit is echt een plan zonder visie. Ook heb ik altijd het idee dat het langer duurt omdat er weer mensen willen mee genieten. Eindeloze bodemput
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 25 maart 2019 om 16:04
Er zit wel degelijk een visie in. Het enige probleem is dat het stadion onderdeel is van een mega project. En juist die projecten worden altijd jaren uitgesteld door verschillende factoren die aan het licht komen

Als het stadion nu los stond van de rest was het sneller gebouwd.
Vind ik leuk
Emnu +8252
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Je staat er toch van te kijken, vooral ook omdat je er inmiddels niet meer van staat te kijken.

Geen woorden maar daden en t stadiondossier gaan niet bepaald hand in hand, kameraden.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:59
Dat is het juist. Dit zijn allemaal mensen zonder Feyenoord hart.
Vind ik leuk
Emnu +8252
maandag 25 maart 2019 om 16:05
Klopt helemaal.

T spijt me wel, maar wat dat betreft vertrouw ik zgn Vrienden van Feyenoord voor geen cent.

Weigeren al jaren zich weer uit te laten kopen, zitten dik in de RvC inmiddels en hebben allemaal hele dikke vingers in de bouw-pap.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:13
Gelukkig hebben ze niet de meerderheid. Ze hebben gezegd dat zij zich weer zouden laten uitkopen,maar ik ben bang dat zr dat pas gaan doen als Feyenoord weer meer geld in het laadje heeft.
Vind ik leuk
Gearry +1537
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Het "eerste" uitstel is een feit. Nu is het wachten op de "eerste" financiële tegenvaller. Uiteindelijk zal het stadion ongetwijfeld pas in 2026 opgeleverd worden en zal het vast 600M of meer gekost hebben.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:49
HAHAHAHAHAHAHA geen woorden maar daden... De overhemden in Rotterdam worden met de mouwen opgestroopt verkocht... WHAHAHAHA....

Jezus wat zet die stad zich al ruim een decennium ontiegelijk voor lul. De stad van de aanpakkers, de doeners, de werkers, de beetpakkers, en dan gewoon al ruim 12 tot 15 jaar louter ouwehoeren over een nieuw stadion....

Nee, een grove schande en zeker ook nog eens om dat precies vandaag na de deal van PSV naar buiten te brengen, een perfect signaal...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Ben jij een oproerkraaier? Wees blij met een stad als Rotterdam waar echt gewerkt word in plaats van dat domme gelul in de hoofdstad bij de grachten. Dit heeft meer aanknopingspunten dan alleen jouw tunnelvisie. Als je de feiten niet kent praat dan aub niet
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 16:03]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:48
Nogal kortzichtig gelul van je, gelijk de grachten van Amsterdam erbij halen, daar kom ik ook niet vandaan knul dus heeft niets met mij te maken. Over dom gelul gesproken.

Ik lach Feyenoord gewoon uit vanwege het feit dat ze al 10-15 jaar onRotterdams bezig zijn, anderhalf decennia lang louter lullen en nog steeds is er niet 1 paal in de grond geslagen of een definitief plan wat goedgekeurd is en in uitvoering is.

De enige hier met tunnelvisie ben jij, want jij gaat gelijk in de verdediging terwijl alles wat ik zeg gewoon feitelijk waar is, 15 jaar lullen is onrotterdams en is een schande voor de club en de stad.

Dat jij gelijk Amsterdam, de grachten en Ajax erbij moet halen tekent jouw tunnelvisie... Succes daarmee.

En welke feiten ken ik niet dan? Je wil beweren dat er niet al 15 jaar geluld wordt waarbij inmiddels tig verschillende plannen opgevoerd en afgeschoten zijn?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:07
15 jaar geleden kon Feyenoord nog geen eens na denken over een nieuw stadion,laat staan er een bouwen. Dat jij vervolgens heel Rotterdam uitlacht is nog dommer. Jij vergelijkt Rotterdam met een plannetje uitvoeren,dat lukt vervolgens niet en is Rotterdam gelijk niet meer van het opstropen van de mouwen? Het enige wat jij zegt dat het ene plannetje naar het andere plannetje is afgeschoten. Poeh poeh wat een inzicht
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:39
Onzin, Gudde werd in 2007 aangesteld met als hoofdtaak het realiseren van een nieuw stadion, dat is 12 jaar geleden en dus waren er toen al plannen om een nieuw stadion te bouwen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:32
Ideeen geen plannen. Gudde had helemaal geen plannen hij kon zijn team nog geen eens leiden binnen Feyenoord, laat staan met een plan komen voor een nieuw stadion. Gezien het feit dat er een nieuwe trainings complex is gekomen bewijst dat zij helemaal niet bezig waren met een verbouwing of een nieuwe stadion. Dat kan je zeker niet verkopen als je bijvoorbeeld in 2007 bent aangesteld voor een nieuw stadion. Ik had al helemaal het idee dat zij eerder bezig waren met zwarte cijfers
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:45
Dat is het zelfde man, hij is aangesteld 12 jaar geleden om een stadion te realiseren, daar hoef je niet 12 jaar over te vergaderen, zeker niet als Rotterdammer zijnde.

Hoezo moet ik jou dit uitleggen? Het is gewoon On rotterdams. jarenlang hebben we de stad zien floreren, F1 door de straten, festivals, parades, evenementen, nieuwe bedrijven, Manhattan aan de Maas, noem het allemaal maar op, daadkracht, actie, resultaat.

Dit hele stadion poject is een fiasco en zoals ik hierboven probeer duidelijk te maken a-typisch voor de stad en de mensen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:20
Binnen Feyenoord zijn er geen Feyenoord mensen meer. Tenminste niet in het bestuur.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:49
Dat is doodzonde, ik weet niet of het een populaire mening is onder de Feyenoorders, maar jullie hebben een van den Herik nodig.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:56
Wat was ik blij geweest als hij nog binnen de club was. Gudde en nu ook JDJ gaan ons niet verder helpen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:49
PS. Ik ben een Ajacied die liefde heeft voor Feyenoord, je hebt 2 clubs nodig om een mooie rivaliteit te hebben.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
dinsdag 26 maart 2019 om 17:34
"Geen woorden maar daden".................weet je nog ?
Vind ik leuk
fer65 +411
dinsdag 26 maart 2019 om 14:17
Bent u de MEER VERGETEN PFFFFFFFF KAPPEN NOU
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:52
wordt daar zeker hard gewerkt! Zie je terug in de competitie en aan de bouw van het nieuwe stadion! Top prestaties hoor! Wat dat betreft doen ze het stukken beter dan Amsterdam... Arena stond er in notime Amsterdam heeft een gezonde club waar voetballers graag voor willen spelen!
Lul toch niet met je hard werken man! Dat was 30 jaar geleden in de havens ..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:09
Over welke spelers heb jij het dan? Neres, Nicolas, maggalan? Jochies die allemaal uit minderen competities komen en nog maar afwachten was of het uit zou komen? Hard werken gebeurd nog steeds ook in de haven. Met weinig geld lukt weinig en dat is Feyenoords probleem
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:10]
Vind ik leuk
fer65 +411
dinsdag 26 maart 2019 om 14:21
VAN BINNEN UIT WORD DE BOEL SYSTEEMATIS GESABOTEERD MET DIT BESTUUR.DE SCHULD LIGT OOK BIJ FEIJENOORD ER WAS GELD .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 14:22]
Vind ik leuk
Slayerized +2219
maandag 25 maart 2019 om 18:03
Laat die vent toch. Iedereen weet dat er zoveel stakeholders bij betrokken zijn dat zoiets bijna decennia duurt.

Succes!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:50
Is alleen maar in hun voordeel. Aangezien Feyenoord in de Kuip op hun sterkst zijn. Of ze in het nieuwe stadion thuis net zo sterk zijn moet nog blijken. Want van uitwedstrijden moeten ze het niet hebben.
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 25 maart 2019 om 15:51
Altijd grappig hoe mensen hier een mening over hebben terwijl ze niet eens de achtergrondinformatie hebben.
Vind ik leuk
Emnu +8252
maandag 25 maart 2019 om 15:59
Het is toch ook onverdedigbaar dat al sinds de aanstelling van Gudde en de plannen voor de bouw van HNS in de Maas, inmiddels vier varianten verder, er nog steeds geen concreet plan is?
Laat staan dat de eerste paal geslagen is.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:52
Veel nieuwbouwprojecten blijken achteraf veel duurder te zijn dan oorspronkelijk gedacht. Het is niet ondenkbaar dat het oorspronkelijke begrote bedrag een of meer keer over de kop gaat.
Als een onafhankelijke stichting het risico zou dragen zou dat niet zo'n probleem zijn, behalve voor de bouwers.
Na een faillissement kan er een doorstart komen en kan Feyenoord en Rotterdam het project voor een redelijk bedrag overnemen.
Ben helaas bang dat dit er niet in gaat zitten.
Vind ik leuk
plein19 +3390
maandag 25 maart 2019 om 15:52
De kosten kunnen langer stijgen. En de financiering kost nu ook meer geld. Benieuwd wat ze nu gaan versoberen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:52
4 jaar lang extra 100 miljoen in spelers steken levert meer op dan een nieuw stadion. Kampioenschappen ... Europees voetbal en of CL. Kapitaal spelers wordt vergroot etc. 020 laat dat zien. Dan betaal je die 400 M lachend af. Iedereen blij en vooral de supporters ... kunnen we ieder jaar wel echt meedoen en vaker kampioen worden 👊
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:53
Nog een jaar langer pffff. Je kan t onderhand net zo goed afschaffen. Wat een getreuzel.Er is gewoob haast gewenst. Elk jaar dat PSV en Ajax in de CL komen wordt de afstand groter. Ik zie t somber in. Tegen die tijd is Feyenoord echt een subtopper qua prestaties. Feyenoord verdiend zo snel mogelijk een nieuw stadion. Leuk al die rekenwonders maar die snappen niet hoe de voetbalwereld werkt.
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
maandag 25 maart 2019 om 15:54
Renoveer de Kuip, nieuw is niet altijd beter zeker niet qua investering.

Veel clubs zijn kapot gegaan bij het niet tevreden zijn van wat men heeft.
Vind ik leuk
Romarioo +872
maandag 25 maart 2019 om 15:55
Misschien wel beter gezien de omzet van Feijenoord, en dit jaar weer zonder prijs en Europese zekerheid is er ook niet
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:57
#Brexitplannen=FeyenoordCity
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 25 maart 2019 om 15:58
Weer een jaar langer wachten op de 25 miljoen als ze dat maar redden;)

Het begint toch echt een gebed zonder eind te worden, nu al een jaar dan heb je de natuurlijke vertragingen bij zulke projecten en voor je het weet zit in 2025 of 2026.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 25 maart 2019 om 15:58
Links om of rechts om Feijenoord moet risico's nemen om bij te blijven, anders word de achterstand te groot c.q. onoverbrugbaar!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:05
Hetzelfde dacht Joop Musterman ook. Helaas nam hij teveel risico en bleek dat bijna de doodsteek voor mijn club. Hopelijk gaat alles goed en staat er over 6 à 7 jaar een schitterend nieuw onderkomen voor Feyenoord. Een zelfde scenario als bij Twente gun ik niemand.
Vind ik leuk
fer65 +411
dinsdag 26 maart 2019 om 14:11
Gewoon ff de campignonleage spelen winnen en we zijn van een hoop sorres af .En van Geel kan heel trots zijn op zich zelf hij heeft een grote prestatie geleverd voor zijn bamk rekening.Maar het is wel gedaan met hem ,die komt bij feijenoord alleen nog op de tribune terecht heel trots natuurlijk en met veel bravure de slapjanus.
Vind ik leuk
Kayak +3
maandag 25 maart 2019 om 16:08
Denk ook aan de klimaat wet
En wie komt er aan de macht over twee jaar
Ik denk dat het uitstel beter Is voor Rotterdam
Vind ik leuk
Loep23 +79
maandag 25 maart 2019 om 16:10
Dat stadion gaat er echt pas in 2050 komen ofzo blijft maar vertraging
Vind ik leuk
Siemjo +352
maandag 25 maart 2019 om 16:21
Een jaar vertraging, met andere woorden komen er weer ettelijke miljoenen bij.
Vind ik leuk
bert +688
maandag 25 maart 2019 om 16:22
Dat ze er toch mee kappen en in die roestbak blijven spelen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:26
Stoppen met die waanzin
Vind ik leuk
Lady Sam +178
maandag 25 maart 2019 om 16:27
Oke hebben we genoeg tijd om te bouwen aan een beter elftal ,dat is veel belangrijker volgens mij.....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:33
En dan hoor je morgen dat het stadion honderd miljoen meer kost
Vind ik leuk
De Goffert +959
maandag 25 maart 2019 om 16:46
Dat stadion gaat meer kosten dan die 440 miljoen Euro. Altijd schalen ze te laag in om het werk binnen te harken maar dan komen de extra werken en die lopen gigantisch op.
Feyenoord wordt aan het lijntje gehouden en laat zich sollen.
Vind ik leuk
bert +688
maandag 25 maart 2019 om 17:06
En de burger betaald gemeente gooit ff de ozb omhoog ook WOZ en alle gemeentelijke belastingen ,en natuurlijk nog
Ff de honden belasting omhoog rioolbelasting enz enz
Vind ik leuk
Dee79 +2704
maandag 25 maart 2019 om 16:48
Ik dacht dat het nog niet definitief was, maar zoek eerst geldschieters.
Feit is wel dat ze achter de feiten blijven aanlopen.
Vind ik leuk
Sabau +1856
maandag 25 maart 2019 om 16:49
Red de Kuip
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 16:56
Van uitstel komt afstel.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
maandag 25 maart 2019 om 17:05
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
maandag 25 maart 2019 om 17:07
Dat gaat niet goed.....
De eerste afspraak wordt al geschonden.
De tweede afspraak die geschonden wordt is die 440 miljoen, dat wordt wel 540 miljoen.
De verwachting voor meer inkomsten zal teleurstellend wezen daarom en Feyenoord komt dieper in de problemen.
Het zal mij benieuwen waar Feyenoord staat over 5 jaar.....de financiële achterstand op PSV en Ajax wordt met het jaar groter.
Vind ik leuk
Xienix +184
maandag 25 maart 2019 om 17:24
440 miljoen Euro voor het stadion?
Dat zal waarschijnlijk 500 miljoen gaan worden? Wie gaan dit eigenlijk allemaal betalen? Zou toch verschrikkelijk zijn wanneer Feyenoord hierdoor in de problemen komt?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 17:26]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
dinsdag 26 maart 2019 om 17:33
De Gemeente laat Feyenoord niet failliet gaan, 100%, maar dan is het wel definitief afgelopen met Feyenoord als top ED club.
Vind ik leuk
Xienix +184
dinsdag 26 maart 2019 om 18:24
Wat vinden de supporters hiervan dan?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14488
dinsdag 26 maart 2019 om 19:21
Die zijn verdeelt in hun mening of weten het niet....
Maar de supporter heeft helemaal niets in te brengen, de Gemeente beslist en Feyenoord gaat daar in mee.
Het gaat om de stad Rotterdam, Feyenoord is daar een onderdeel van, mag mee praten maar ook meer niet.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:43
Luchtkasteel
Vind ik leuk
Basik013 +928
maandag 25 maart 2019 om 17:49
Waarom moeten ze persee dit plan doordrukken is er nou echt geen stadionbouw voor minder geld mogelijk?
Vind ik leuk
Muscles +2083
maandag 25 maart 2019 om 18:16
Dat is jammer maar begrijpelijk want de huidige financiën zijn al een risico. Men kan alleen aanhaken met dit nieuwe stadion
Vind ik leuk
MN223 +1750
maandag 25 maart 2019 om 18:18
Een hoop woorden, maar geen daden dus.
Vind ik leuk
Isakson +657
maandag 25 maart 2019 om 19:45
Jammer Feijenoord moet nu aanhaken. 🥅
Vind ik leuk
Smithsonian +45144
maandag 25 maart 2019 om 20:11
Vrees dat hij er nooit meer zal komen.
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 25 maart 2019 om 20:55
Dit is wel vreemd hoor. Al die uitstelredenen zijn vanaf het begin bekend. Uitstel zal belangrijker oorzaken hebben, bv tegenvallende grondexploitatie; veel hogere bouwsom; nieuwe zekerheden financiers, enz.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:07
Het zal wel 2050 worden. Dan kan een nieuwe generatie zich er druk om maken.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:19
Kansloos..............je pleurt 1 miljard in de Maas.................en maar baggeren..........
Vind ik leuk
repeP +2285
maandag 25 maart 2019 om 23:52
Invloed van het vertrek van wethouder Visser zal hier ongetwijfeld ook toe bijgedragen hebben.
Vind ik leuk
plein19 +3390
dinsdag 26 maart 2019 om 12:26
Bouwkosten stijgen meer dan 7,5% per jaar. Wat gaat een jaar vertraging dan kosten. En waarop wordt bezuinigd. Vreemd dat daar helemaal niet over gesproken is
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws