'Valverde gaat voor vertrek van Rakitic liggen; tegenvaller voor De Jong'

'Valverde gaat voor vertrek van Rakitic liggen; tegenvaller voor De Jong'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 20:51ma 25-03-2019 om 20:51

Ernesto Valverde gaat liggen voor een vertrek van Ivan Rakitic bij FC Barcelona, meldt de Spaanse krant AS. De Spanjaard is bijzonder gecharmeerd van de middenvelder, die nadukkelijk gelinkt werd aan Internazionale.

Het contract van Rakitic loopt in de zomer van 2021 af, maar als het aan beide partijen ligt wordt er spoedig verlengd. Rakitic is een van de meest gebruikte spelers van de Barça-trainer, die een vertrek dan ook niet ziet zitten.

Er werd even gespeculeerd dat de komst van Frenkie de Jong in negatieve zin bepalend zou zijn voor de toekomst van Rakitic bij Barcelona. Als de Kroaat in Spanje blijft, lijkt dat een tegenvaller voor De Jong, die in Spanje te maken gaat krijgen met forse concurrentie. 

Valverde verlengde zijn contract onlangs tot 2020 en heeft naar verluidt aangedrongen op een contractverlenging voor Rakitic. 

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 20:53
Is ook logisch, al jarenlang een topper. Frenkie zal zich eerst moeten bewijzen.
Vind ik leuk
Kees Bman +5284
maandag 25 maart 2019 om 21:16
Lekker op het bankje zoals was voorzien.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 22:14
Haha keesje toch jaloers dat Frenkie geen zin had in dat kleine clubje uit Eindhoven? Hij was zelfs al rond met PSV totdat het grote Ajax belde, boem weg was ie.
Vind ik leuk
Kees Bman +5284
dinsdag 26 maart 2019 om 06:23
Wij willen geen jankers,wij willen mannen.
Vind ik leuk
Binkie +203
dinsdag 26 maart 2019 om 08:49
Wat bood PSV? 50 cent?
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 01:05
Net als Keesje.
Vind ik leuk
Kees Bman +5284
dinsdag 26 maart 2019 om 06:24
Jij mag mijn tas nog niet dragen. Wegloper.
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 09:00
Draag je Tena tasje zelf maar.
Vind ik leuk
Kees Bman +5284
dinsdag 26 maart 2019 om 19:21
Als jij het doet ben ik alles kwijt.
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 19:42
Zou het niet willen, je heb al zo weinig.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
maandag 25 maart 2019 om 20:55
Ik denk dat Frenkie sowieso niet aan de bak komt bij Barca, met of zonder Rakitic…………..
Vind ik leuk
Justin Kees +3484
maandag 25 maart 2019 om 21:38
Ik denk dat jouw denkwerk voorbij gaat aan het talent van De Jong. Die gaat daar echt spelen. Wellicht niet wekelijks, maar hij gaat daar zeker mooie dingen laten zien...
Vind ik leuk
Mari +13254
maandag 25 maart 2019 om 21:46
Dit zijn jochies die menen dat als Frenkie bij Ajax speelt hij er niets van kan
Maar als hij in het Ned.elftal speelt zijn ze lyrisch
Vind ik leuk
Legende +10
maandag 25 maart 2019 om 21:51
Ook wel bekend als de doorsnee psv supporter
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 01:07
Deze is van NAC die heeft al jaren geen voetbal meer gezien.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:56
Gaat Frenkie naar Barca?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:56
Ivan hoort ook te blijven. Frenkie zal zich met de tijd moeten laten zien, maar een basisplaats in het begin gaat niet gebeuren en was ook te verwachten
Vind ik leuk
Neuzekneus +2837
maandag 25 maart 2019 om 20:59
Dat zal Frenkie ook wel weten denk ik. Maar hij zal er voor moeten vechten. Hoop voor hem dat t geen Cillissen-scenario gaat worden
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 01:09
Als hij net zo happy wordt in Barcelona als Cillessen, ben ik blij voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:03
Jaa vast wel. Ik denk niet dat ze hebben gezegd dat die meteen basis wordt en alles gaat spelen. Ik hoop voor hem en voor barca dat hij die enorme stappen weet te maken in een jaar en zijn waarde laat zien
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:58
De Jong gaat zijn minuten wel maken, andere geruchten gaven weer aan dat juist Coutinho verkocht zou worden. Beetje schuiven en er komt vanzelf een plekje vrij voor de Jong.

Ze gaan geen 86 miljoen betalen en hem dan vervolgens alleen maar op de bank zetten, tuurlijk moet hij presteren, maar Frenkie is een investering waar ze lange tijd profijt van willen hebben.
Vind ik leuk
voetbal@com +1072
maandag 25 maart 2019 om 21:03
Kan Barca zich toch veroorloven, 2 toppers voor 1 positie.

Ons PSV dacht dit met Behich te hebben...man man wat een miskoop, zag dat Besiktas er ook nog geld voor wilde geven...nou graag morgen brengen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 21:04
Waarom tegenvaller hij weet toch dat hij bankzitter word
Vind ik leuk
power +7909
maandag 25 maart 2019 om 21:08
Frenkie is een goede speler maar hij moet nog bewijzen bij Barca.
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 25 maart 2019 om 21:16
Goed rolmodel om verder van te leren. 👍
Vind ik leuk
Isakson +656
maandag 25 maart 2019 om 21:19
Ivan Rakitic topper iz Hrvatske !🇭🇷
Vind ik leuk
Blac-ca +613
maandag 25 maart 2019 om 21:25
Zou ik ook doen ,laat de Jong nog maar ff wennen als ie komt,Coutinho went ook nog steeds .
Komend jaar zal Coutinho zeker gaan vlammen
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
maandag 25 maart 2019 om 21:26
Terecht meest onderschatte speler.
Vind ik leuk
Pindarots +1479
maandag 25 maart 2019 om 21:40
Spelen niet eens op dezelfde positie. Frenkie speelt meer van achteruit en gaat sowieso spelen.
Vind ik leuk
Hazelnoot +184
maandag 25 maart 2019 om 22:29
Lekker met cilli op de bank.
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 22:34
Jammer voor Frenkie nu moet hij zich nog meer bewijzen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:22
Heb Rakitic gisteren zien spelen. Daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Van zo iemand verwacht als het niet goed gaat dat hij voorop loopt, maar er was maar 1 die nog zijn best deed en dat was Modric
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
maandag 25 maart 2019 om 23:48
Dat wordt banken Frenkie.
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 01:11
Want?
Vind ik leuk
Watzijnwij +287
dinsdag 26 maart 2019 om 07:47
Lees de kop van het artikel.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:25
Grappig dat mensen dachten dat hij daadwerkelijk zou vertrekken. Hij is al 5 jaar een vaste kracht bij Barca en dan zou hij nu ineens vertrekken omdat de Jong komt. Barca heeft afgelopen zomer al een bod van 100 miljoen afgewezen van PSG. Dat zegt genoeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws