'Hazard weigert nieuwe contractonderhandelingen en zet Chelsea voor het blok'

'Hazard weigert nieuwe contractonderhandelingen en zet Chelsea voor het blok'

Gepubliceerd: woensdag 10 april 2019 om 08:52wo 10-04-2019 om 08:52

Eden Hazard zal hoe dan ook geen nieuw contract tekenen bij Chelsea, ook als The Blues hem aan zijn verbintenis willen houden. Dat zegt The Daily Telegraph. De Belg wil per se een overstap naar Real Madrid bewerkstelligen en zet de Londenaren nu voor het blok.

De Belgische sterspeler van The Blues ligt na dit seizoen nog een jaar vast op Stamford Bridge, maar heeft volgens The Daily Telegraph al aangegeven dat hij zijn verbintenis zeker niet wil verlengen. Chelsea dreigt Hazard in Londen te houden, maar dan zou het zo kunnen zijn dat de vleugelaanvaller na volgend seizoen gratis de deur uitloopt.

Dat betekent volgens de Engelse krant positieverbetering voor Real Madrid. De Koninklijke aast al geruime tijd op Hazard en hoopt de Belg binnen afzienbare tijd vast te kunnen leggen, maar heeft nu dus ook een pressiemiddel tegen Chelsea.

Het lijkt er volgens The Telegraph op dat Chelsea door de halsstarrige houding van Hazard uiteindelijk genoegen zal moeten nemen met een lagere transfersom dan gehoopt. De Londenaren willen meer dan honderd miljoen euro ontvangen, maar die kans lijkt niet al te groot.

Poll

Moet Hazard naar Real Madrid gaan?

(3049 stemmen)

Plaats een reactie

Arvin +7827
woensdag 10 april 2019 om 08:54
Goh, zou hij naar Real willen ja?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 08:56
Twijfel....kan ook AGOVV zijn
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:09
Iedereen wil voor het grote Madrid spelen.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:25
Ik zou daar bij Pique nog niet zo zeker van zijn.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:28
Geef mij Marcelo en Ramos maar ,heerlijke verdedigers.
Vind ik leuk
Argento8523 +7456
woensdag 10 april 2019 om 09:56
Marcelo kan alleen helemaal niet verdedigen 🤣
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:14
Al ben ik meer Barca fan. Maar Ramos wil iedereen wel in zijn team hebben echt een aanjager in de verderging die alles geeft voor je clubbie. En mensen roepen altijd wel Ronaldo Ronaldo Ronaldo toen die bij Madrid zat, maar daarmee doen ze Ramos, Bale en Modric mee te kort
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 10:24
Je hebt een punt.
Vind ik leuk
CPP +1120
woensdag 10 april 2019 om 10:51
Ja, je ziet waar ze sinds zijn vertrek staan.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:53
Dat komt niet door Ronaldo's vertrek. Maar dat Solari totaal geen grip op het hele team had daardoor komen de slechte prestaties. Het was net als Frank de Boer bij Inter niemand luisterde naar Solari op trainingsveld en iedereen deed gewoon ze eigen ding
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:43
Marcelo is blind paard met heerlijke voorzet
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 11:04
Goede voetballer. Zelfde als Modric.
Vind ik leuk
VA1 +3102
donderdag 11 april 2019 om 16:38
Net als Büttner
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 15:03
Nee piquè en alba
Vind ik leuk
Speytuut +670
woensdag 10 april 2019 om 10:02
Ajax is beter kan beter na ons komen 😁
Vind ik leuk
Robert TW +634
woensdag 10 april 2019 om 10:13
*naar
Vind ik leuk
Speytuut +670
woensdag 10 april 2019 om 16:28
Snap ni dat mense zich iriteren aan spelfoute jij wel?
Vind ik leuk
Robert TW +634
woensdag 10 april 2019 om 18:45
Wolla akturk meska meskalin
Vind ik leuk
Speytuut +670
woensdag 10 april 2019 om 20:35
Das nou duidelijke taal boutmurf 😂😝
Vind ik leuk
Robert TW +634
woensdag 10 april 2019 om 21:11
Vies rasist
Vind ik leuk
Speytuut +670
donderdag 11 april 2019 om 19:31
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 je weet niet eens wat ik typ jij onbenul
Vind ik leuk
Jajem +828
woensdag 10 april 2019 om 10:10
Wordt nog liever Feynoorder dan Speler van Real Madrid.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 10:28
Het zijn alle twee mooie clubs.
Vind ik leuk
Emnu +8289
woensdag 10 april 2019 om 12:15
Dit jaar helemaal niks in Madrid.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:07
Mooiste club van Spanje ,jammer dat Ronaldo weg is.
Vind ik leuk
GaoYao +6007
woensdag 10 april 2019 om 09:30
Niet de mooiste maar wel 1 vd toppers..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
woensdag 10 april 2019 om 09:34
Mooiste🙈
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:32
Geef mij maar Atletico Madrid , ipv een club die in de jaren 60 en 70 overeind werd gehouden door dictator Franco
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 11:02
Is Ajax ook.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:05
Ten eerste heb ik geen fuck met Ajax te maken .
En ten 2e is Ajax een Nederlandse club en was Franco een Spaanse dictator dus lijkt het mij sterk dat Ajax overeind werd gehouden door Franco .
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 11:19
Door de belastingdienst.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:28
Zo heeft elke club wel iets , niet alleen Ajax Twente of PSV .
Vind ik leuk
Robert TW +634
woensdag 10 april 2019 om 18:45
Franco is een held
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:08
😄Wat geeft jou dat idee?
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:17
Ik zie ze liever dan Barcelona ,Real heeft alles passie,emotie,agressie,de geslepenheid. Barcelona is sneaky.
Vind ik leuk
Johan59 +1256
woensdag 10 april 2019 om 09:23
Ze waren anders een week of drie geleden heeeeeeel stil
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:30
Jammer dat ze dit jaar heel ver onder hun kunnen zitten. Anders heeft Barcelona ook niet veel kans ,ik zeg niet veel.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
woensdag 10 april 2019 om 09:35
Sneaky goed he!
Vind ik leuk
Robert TW +634
woensdag 10 april 2019 om 19:27
Heil Franco!
Vind ik leuk
jari11 +5244
woensdag 10 april 2019 om 08:54
Over het paard getilde puntjezakje met friettekes
Vind ik leuk
Sanders +4337
woensdag 10 april 2019 om 09:07
Geef m eens ongelijk.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:18
Wie Ajax?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:25
Nee. Ajax is jouw frustratie.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:34
Nee de fan’s. Zelde zo’n domme kudde gezien ,gister ook weer met die granaat,zouden ze dit leuk vinden?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:36
Zelden zo’n domme kudde gezien? Ik maar denken dat jij een seizoenskaart bij PSV hebt.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 09:42
Is ook . Maar Amsterdammers zijn toch kudde dieren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 april 2019 om 09:43]
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:48
Dat is de reden dat jij daar zo tegen opkijkt?
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
woensdag 10 april 2019 om 10:27
Nee ik loop meestal niet in de rij daarom ben ik eigen baas.
Vind ik leuk
McLovin +1911
woensdag 10 april 2019 om 08:55
Ik vind dat Hazard Real Madrid moet halen en dat Real Madrid Hazard moet halen. En dan hoop ik dat Hazard weer Real Madrid haalt en dat Real Madrid weer Hazard haalt
Vind ik leuk
Knorrenboef +1126
woensdag 10 april 2019 om 08:56
Haalt ie nooit...
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:00
Lees je schrijven nog eens terug man!
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:04
Beter van niet. Wat een domme reacties.

Hoop dat hij zijn eigen grappen wel leuk vindt. Gok dat hij hooguit de enige is dan.
Vind ik leuk
Speytuut +670
woensdag 10 april 2019 om 10:04
Kan jij je schrijven terug lezen ook als het getypt is😂
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:10
Zo slecht pffff
Studiedag?
Of ben je aan het spijbelen?
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:42
Zowel Chelsea als Hazard staan in hun recht, Chelsea kan hem aan zijn contract houden en Hazard is niet verplicht om te verlengen.

Btw, mag Chelsea wel uitgaande transfers doen of is er nog geen definitieve uitspraak?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10938
woensdag 10 april 2019 om 09:46
Verkopen mag , kopen mag ook hoor. Alleen inschrijven voor alle competities niet.
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 09:49
Transfers mogen dus wel alleen mogen gekochte spelers niet spelen?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10938
woensdag 10 april 2019 om 09:54
Ja zoals ik het had begrepen wel ja. Was dat ook niet het geval met arda toen met zijn transfer naar barca
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 10 april 2019 om 09:55
Chelsea gaat die 100 miljoen echt wel accepteren. Hazard zal volgend seizoen in het wit spelen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45179
woensdag 10 april 2019 om 10:32
Lekker naar real gaan.
Vind ik leuk
Snappi +312
woensdag 10 april 2019 om 10:35
Haha van je broers moet je het hebben. Thorgan Hazard wil zijn contract ook niet verlengen en nu volgt zijn broer. Snap het van allebei wel hoor, Eden wilt naar Real en voor Thorgan wordt het langzamerhand wel tijd voor een stap hogerop
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 10:54
Begin thuis met Google te werken! Het is verreweg de beste baan die ik ooit heb gehad. Vorige maand ontving ik mijn eerste salaris $ 29852 voor 3 uur werken per dag en je kunt gemakkelijk $ 213 per uur verdienen ... Je kunt het hier zien ...

>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 11:03
Zijn broertje wil in Duitsland ook niet bijtekenen. Denk trouwens dat Chelsea dit op voorhand al zou moeten weten. De afgelopen 2 jaar heeft hij al vaker aangegeven graag naar Madrid te willen vertrekken. Ik hoop het stiekem ook wel een beetje want Real heeft duidelijk een kwaliteit injectie nodig.
Vind ik leuk
Alucard +142
woensdag 10 april 2019 om 12:04
Hazard niet voor een normale prijs laten gaan, zou een vorm van mensenhandel zijn. Daarnaast is het ook niet netjes richting een spelers die al zo lang de clubkleuren verdedigd.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1121
woensdag 10 april 2019 om 12:11
Uitgespeeld bij Chelsea, nieuwe uitdaging en wat heb je eraan om hem tegen zijn zin te houden, lekker laten gaan, 60 miljoen pakken. Hij kan geblesseerd raken waardoor hij een tijd niet speelt en dan vervolgens voor niets weggaat.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
woensdag 10 april 2019 om 12:35
Was te verwachten.die gaat aankomend seizoen naar real.
Vind ik leuk
Don Diyaz +13
woensdag 10 april 2019 om 15:04
Is al jaren bekend dat Zidane gecharmeerd van hem is. Toen hij in Frankrijk voetbalde was Zidane al een fan van Hazard...
Vind ik leuk
woensdag 10 april 2019 om 18:37
Chelsea zit gewoon mag niks kopen dan gaat er ook niks weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws