AS: Real Madrid doet Bale weg, maar laat Welshman zelf nieuwe club kiezen

AS: Real Madrid doet Bale weg, maar laat Welshman zelf nieuwe club kiezen

Gepubliceerd: donderdag 11 april 2019 om 08:47do 11-04-2019 om 08:47

De kans dat Gareth Bale na dit seizoen vertrekt bij Real Madrid is levensgroot. Spaanse media speculeren al maanden over een transfer van de Welshman, maar de krant AS gaat een stapje verder en stelt dat Bale zelf zijn nieuwe club uit mag kiezen.

Naar verluidt heeft Real aan de zaakwaarnemers van Bale verteld dat hij moet vertrekken, maar als blijk van dank zelf zijn nieuwe club mag kiezen. Zinedine Zidane houdt voor volgend seizoen geen rekening met de linkspoot. De Fransman is druk bezig met het renoveren van zijn selectie, waar ook transfer van Bale bij hoort.

Bale wordt begeleid door Jonathan Barnett en Luis Alonso, die inmiddels op de hoogte zijn van de transferplannen van Real. Omdat Bale zich altijd professioneel heeft opgesteld is De Koninklijke bereid om hem zelf te laten beslissen waar hij heen wil, mits de geïnteresseerde club bereid is om enigszins aan de voorwaarden van Real te voldoen. 

Manchester United en Bayern München zijn volgens AS twee clubs die geïnteresseerd zijn in Bale. Ook in München is men druk bezig met een renovatie. De salariseisen zouden een struikelblok kunnen vormen, want Bale vraagt volgens AS een jaarsalaris van ongeveer negentien miljoen euro.

Plaats een reactie

leozao +2624
donderdag 11 april 2019 om 08:49
Zal weg terug gaan naar Engeland, voor de zandbak/china wat te vroeg.. Waar anders willen ze zoveel betalen Als hij daar 5 jaar heeft gezeten met een salaris van 19 miljoen per jaar is dat zo'n 100 miljoen. En dat voor iemand die nooit een echte basisspeler is geweest. Wat een waanzin!.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 april 2019 om 09:08]
Vind ik leuk
Elledoet +1022
donderdag 11 april 2019 om 08:52
Wat een salaris eis zeg...maar goed...gelukkig kunnen wij Ajax het wel betalen dus je bent welkom.
Vind ik leuk
leozao +2624
donderdag 11 april 2019 om 08:53
We zijn het niveau van hem al gepasseerd!
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 16:10
Nee wij kunnen het niet betalen. Dan zal Ajax na een tijdje door zijn geld zijn.
Vind ik leuk
PRICE +7980
donderdag 11 april 2019 om 08:51
Jaar salaris van 19 miljoen. PFFFFF ongekende hoge eis.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 08:56
Hongerloontje
Vind ik leuk
Mdam +847
donderdag 11 april 2019 om 08:58
Goede opvolger van robben. De medische staf moet immers ook wat te doen hebben.
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
donderdag 11 april 2019 om 09:04
Sowieso dat hij naar de premier league gaat.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
donderdag 11 april 2019 om 09:09
Ga naar BAYERN MÜNCHEN 😉
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 09:55
NEE 😊
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
vrijdag 12 april 2019 om 08:13
Waarom eigenlijk niet zou een prima aanwinst zijn toch op die positie 😲😉
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:52
Blessure gevoelig.
Dan kan Bayern beter Draxler ophalen bij PSG
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
vrijdag 12 april 2019 om 14:25
Jaaa dat weer wel he jammer genoeg is hij wel te blessure gevoelig ook inderdaad.
Dat maakt hem inderdaad ook lastig .
Alhoewel Robben is ook heel gevoelig vaak geblesseerd maar hij maakt ook veel goals en is belangrijk voor het team.
Maar ik snap wat je bedoeld 😉
Vind ik leuk
deltiaan +1477
donderdag 11 april 2019 om 09:10
die is nog niet de helft waard
Vind ik leuk
MirakelMan +289
donderdag 11 april 2019 om 09:21
Wat kost een renpaard tegenwoordig?

Het is lachwekkend dat zo'n overschatte speler toch bij Real terecht is gekomen. Over mismanagement gesproken.

Dat hij nu zijn eigen club mag kiezen is leuk voor hem, maar ik zie toch echt geen topclub voor hem langs komen.
Veel te vaak geblesseerd en zijn enige kunstje is hard lopen en knallen. En dat kunstje doet hij steeds minder.

Vind ik leuk
Lasse +129
vrijdag 12 april 2019 om 02:02
Dat zijn salariseis zo hoog is, wil niet zeggen dat jij je bril af moest zetten! Leer kijken man. Bale was met vlagen genialer dan Ronaldo. Dat het er niet zo constant uitkwam als bij Ronaldo is een tweede, en klopt wat je zegt qua blessures. Maar overschatte speler? Dan moet je echt je bril weer opzetten. Dan zou robben ook overschat zijn, want die is ook altijd nogal blessuregevoelig geweest.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 02:02]
Vind ik leuk
Dj Storm +498
donderdag 11 april 2019 om 10:34
Hij is gek 🤪, voor dat salaris zie ik liever drie andere toppers in München voetballen
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 11 april 2019 om 10:55
19 miljoen!!? Zou dat voor zo speler echt niet over hebben. altijd geblesseerd
Vind ik leuk
Bill +965
donderdag 11 april 2019 om 11:02
Hij kan beter op atletiek gaan.
Vind ik leuk
wannie +12
donderdag 11 april 2019 om 11:15
Hij is nooit onbetwist geweest bij Real. Alleen piekte hij op de juiste momenten. In de chapionsleague finales en in de finale van de copa de rey. Verder gedurende het seizoen vrijwel onzichtbaar. Blijf erbij dat het toch een mooie ruildeal zou kunnen zijn met Pogba. Denk dat alleen Man Utd dat salaris wil betalen.
Vind ik leuk
Nickrav +32
donderdag 11 april 2019 om 12:02
Naar bayern als vervanger van Robben?
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
donderdag 11 april 2019 om 18:38
Misschien iets voor Manchester United
Vind ik leuk