PSV legt gewilde spits langer vast: 'Ik zit hopelijk niet ver van de basis'

PSV legt gewilde spits langer vast: 'Ik zit hopelijk niet ver van de basis'

Gepubliceerd: donderdag 11 april 2019 om 17:14do 11-04-2019 om 17:14

Joël Piroe wil op korte termijn doorstoten naar het eerste elftal van PSV. Deze week zette de negentienjarige spits zijn handtekening onder een nieuw contract.

Piroe stond in de belangstelling van onder meer Juventus, maar koos voor een langer verblijf in Eindhoven. PSV heeft hem tot medio 2022 weten te binden. "Ik heb een hoop dingen gelezen in de media, maar ik wist zelf al hoe de zaken ervoor stonden", reageert Piroe bij PSV TV. "Ik ben rustig gebleven en heb me op het voetbal gericht."

Het doel van de spits is duidelijk: doorstoten naar PSV 1. "Ik wil hier gewoon mijn debuut maken. Hopelijk kan ik zo doorgroeien. Op korte termijn hoop ik te mogen aansluiten bij het eerste. Eerst als invaller en daarna natuurlijk zo snel mogelijk als basisspeler. Hoe ver ik ervan af zit? Dat is lastig te zeggen, maar ik hoop niet ver. Ik heb het gevoel dat het heel goed gaat."

Piroe is dit seizoen topscorer van Jong PSV met tien doelpunten.

Plaats een reactie

★Timmio★ +27686
donderdag 11 april 2019 om 17:17
Ik kijk te weinig Jong om echt te weten hoe goed hij is, maar ik ben blij dat hij blijft.

Lammers zal volgend jaar wel weg willlen en hij kan een prima backup spits zijn
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:22
Voor de subtop van de ED is het een prima spits inderdaad.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 11 april 2019 om 17:23

op zijn leeftijd zou dat al best prima zijn. Misschien groeit hij dan wel naar meer
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 18:09
Ach trolletje Onana toch, geen lolly gekregen vandaag? Mocht je van je begeleider even op de telefoon van je moeder? Wat een onzin allemaal weer hieronder.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 april 2019 om 18:28]
Vind ik leuk
pietprecies +12429
donderdag 11 april 2019 om 18:57
Hebben ze je vorige accountje gesloten polletje?
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 18:57
Wel een aardig spitsie dacht ik. Ben benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen.
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:28
Is nu al beter dan Tadic zouden de Ajaxcieden zeggen een pareltje van 50 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:30
Als je een punt wil maken schrijf dan iniedergeval Ajacieden, dan kom je net iets minder dom en retarded over.
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:32
Kijk jij eens in het woordenboek wat er staat oké.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:33
Volgens mij is jouw woordenboek nog ouder dan de Bijbel.
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:34
De bijbel wat is dat dan.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 18:26
Het boek wat dat geile patertje je voor aan het lezen was,die een van zijn handjes kwijt was wat je lekker vond
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 18:33
Hoe weet jij dat, ben jij dat patertje ,durf je er voor uit te komen,wil je er over praten.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:12
Nee, als ik het patertje was geweest had ik wel wat anders uitgezocht als zon hoerig kind
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 19:27
Volgens mij ben jij een pedofiel ,altijd met kindertjes bezig viespeuk.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 18:55
Dat zeg je toch niet over je vader die vieze pater
Vind ik leuk
#Keizerout +50226
donderdag 11 april 2019 om 17:40
Kees minder dom overkomen? Succes daarmee
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:54
Kees is gewoon niet de slimste
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 18:34
Slimmer dan de meeste ajaxcieden hahaha.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14474
donderdag 11 april 2019 om 19:18
Iemand dom noemen en dan zelf “iniedergeval” schrijven...
Vind ik leuk
AFC AJAX. +706
donderdag 11 april 2019 om 17:31
Altijd maar over je favoriete club Ajax hebben, is een psv topic
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:33
PSV is voor de mensen ,die andere club is voor de beurs belangrijk.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 11 april 2019 om 17:36
Voor de Eredivisiepunten in de UEFA ook...
Vind ik leuk
B H +458
donderdag 11 april 2019 om 18:13
Dan kan hij naar Ajax
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:30
Lammerd is zwaar overschat..goed voor heerenveen. Maar komt tekort voor psv
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 11 april 2019 om 17:30
Als hij schiet is het altijd tussen de palen, maar verder niets bijzonders inderdaad
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:37
Hij kan zijn mannetje wel voorbij hoor.
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:36
Zeg nooit nooit over Lammers.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 20:14
Net als Graffenberk, Boerki, Stuntelaar en Drolleberg................
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 april 2019 om 20:16]
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 20:25
Jij bent zeker de grappigste thuis?
Vind ik leuk
klick +1373
donderdag 11 april 2019 om 17:35
Lammers is vele malen beter!
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 20:59
Lammers is op de Toelomst gezien, die zal dus wel naar Ajax gaan, slimme zet van Overmars
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 11 april 2019 om 21:02
100 milijoen
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6493
vrijdag 12 april 2019 om 03:57
Ook ik zie die jongen amper aan het werk hoor. Maar 10 goals in 24 wedstrijden komt op mij nou niet over als cijfers die aantonen dat hij klaar is voor de top van Nederland.
Vind ik leuk
HansVites +6698
donderdag 11 april 2019 om 17:17
Heej een topic wat niet over Ajax gaat wat een verassing
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
donderdag 11 april 2019 om 17:19
Ik gun het ze vandaag wel. Ons vaste ticket voor 2020-2021 is in ieder geval binnen. Volgend jaar is het Dood of de Gladiolen voor Nederland
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:09
Zou mooi zijn als volgend jaar Ajax, PSV, Feyenoord en AZ hoge ogen kunnen gooien in Europa. Dat is wel weer een keer nodig..
Vind ik leuk
Ove +4064
donderdag 11 april 2019 om 17:23
Nee hoor vanmorgen was er ook al 1
Wel opletten
VP is de meest objectieve site van de wereld
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:26
De Ajax side bij uitstek.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:08
Vandaar dat jij hier te vinden bent? Je vindt het stiekem wel fascinerend?
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 19:30
Tuurlijk ik houd van deze onzin ,kan je weer eens ouderwets lachen.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:33
Misschien moet je dan ook even op soccernews.nl kijken. Daar publiceren ze de artikelen die jij onzin vindt en die worden werk op voetbalprimeur overgenomen....
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 19:39
Ach laat ze doen joh ,ik lees ook wel eens een keer iets anders en dat is dan minder leuk ,over dingen gooien naar de M.E.of handgranaten op hangen,of muntjes gooien ,of een fonteintje slopen. En soccer news tja je kan alles geloven.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:27
Zeker weten! Mooiste van vp is dat er zogenaamd zoveel zijn zoals jij die zich ergeren aan al die Ajax topics en toch blijven reageren 😂😂😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 april 2019 om 17:27]
Vind ik leuk
HansVites +6698
donderdag 11 april 2019 om 17:43
Welk Ajax topic was dat dan ?
Ik kom hier niet alleen voor Ajax topics want dan kan ik net zo goed op de Ajax site gaan kijken.
Ik hoef geen 30 topics te lezen over 1 gelijk spel van Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:11
Er zijn voldoende voetbalsites te vinden en tóch blijf je hier komen. Fascinerend...
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 19:33
Op Die Ajax topics kun je best wel een keertje lachen,want de onzin die er geschreven word werkt wel op de lachspieren.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:22
Grappig, de meeste topics worden overgenomen van soccernews en vi.nl, dan zijn die sites blijkbaar ook Ajax minded.
Vind ik leuk
2cents +63736
donderdag 11 april 2019 om 17:24
Heb je het artikel over Janssen gemist?
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:25
Daar is het een en al blablablabla.
Vind ik leuk
Elohim +1863
donderdag 11 april 2019 om 17:36
Waar jij bent? Klopt alleen maar blablabla.
Vind ik leuk
Kees Bman +5241
donderdag 11 april 2019 om 17:39
Op die andere overdreven ajax side,bah bah. 100 miljoen pond en wat krijg je erbij half Amsterdam.
Vind ik leuk
Elohim +1863
donderdag 11 april 2019 om 17:55
blah blah blah
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:03
Verrassing. Verassing is het opgaan in as
Vind ik leuk
Bill +949
donderdag 11 april 2019 om 17:17
Vergeet het maar. Zonder luuk de jong is psv kansloos voor de titel.
Vind ik leuk
Mr bien +8648
donderdag 11 april 2019 om 17:19
Was eergisteren al een topic over
Vind ik leuk
Evo +362
donderdag 11 april 2019 om 17:24
Kan er niks van
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:28
Topper
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2536
donderdag 11 april 2019 om 17:31
Grappig om te lezen.
Omdat Juventus De Ligt wil is hij een topper maar als Juve Piroe wil, dan kan die jongen er geen zak van?
Leg me dat eens uit.
Juve zal toch wel weten wat ze er in zien?
En ze waren niet de enige grote club die achter hem aan zat.
Vind ik leuk
2cents +63736
donderdag 11 april 2019 om 17:36
Piroe is voor Juventus wat Bouy ooit voor ze was. Wil je Bouy ook vergelijken met De Ligt?
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 17:45
Waarschijnlijk heb je Piroe nooit zien voetballen en je geeft uberhaupt geen antwoordt op zijn vraag. Dat de Ligt een groter talent is dan Piroe staat buiten kijf, maar het gaat hem erom dat mensen opeens zeggen dat Piroe er niks van kan. Juventus gaat echt geen spelers scouten die er niks van kunnen! Piroe is sterk en heeft oog voor de goal. Hij is niet voor niets de topscorer voor Jong Psv!
Vind ik leuk
2cents +63736
donderdag 11 april 2019 om 18:08
Ok nogmaals, ook Bouy is gescout door Juventus. Of niet?

Wat maakt Piroe beter dan Bouy? Wat heeft Piroe al laten zien dat hem beter maakt? Topscorer van Jong PSV?

Heb Piroe regelmatig in de jeugd gezien. Prima spits. Destijds beter dan Lammers in mijn ogen. Vond het ook zot dat PSV de vrijwel even oude Romero kocht. Maar desondanks komt Piroe niet in de huidige plannen van Van Bommel voor. Hij is net zo ver als Bouy ooit bij Ajax was. De drempel van het eerste elftal. Vraag is of hij er overheen komt.

Dus even serieus, wat moet hij dan bij Juve?
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 19:07
Sergio de Windt vertrok ook ooit naar Juve. Niemand kende m, t zegt echt niks. Als hij voor een prikkie op te halen is neemt men de gok.
Vind ik leuk
Bubba +76
donderdag 11 april 2019 om 17:49
2022 is wel een uniek rugnummer...
Vind ik leuk
Smithsonian +45037
donderdag 11 april 2019 om 18:18
Piroe , Pirie. Makkelijk te onthouden.
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 18:22
Dit heb ik nu al een paar keer gelezen deze week , ik weet het nu wel .
Vind ik leuk
cornelisse +258
donderdag 11 april 2019 om 18:31
Goed dat talenten behouden blijven maar moet Lammers niet in de spits bij PSV?
Vind ik leuk
donderdag 11 april 2019 om 18:57
Heeft Ajax gisteren de finale gewonnen weet het even niet
Vind ik leuk
j-roen11 +2358
donderdag 11 april 2019 om 19:28
Hoe is het eigenlijk met die Romero?
Vind ik leuk
Benniewies +5850
donderdag 11 april 2019 om 19:59
Haha hij blijft. Komt gewoon veel te kort
Vind ik leuk
Isakson +599
donderdag 11 april 2019 om 20:57
Mooi voor Piroe en ons PSV. Een verstandige jongen.
Vind ik leuk
Pds010 +1465
donderdag 11 april 2019 om 21:31
Eigen jeugd natuurlijk.. heeft ongeveer grootste deel van ze jeugd bij Feyenoord gezetten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws