'Ook wij wilden Pierie hebben. Of ik baal dat hij naar Ajax gaat? Nee'

'Ook wij wilden Pierie hebben. Of ik baal dat hij naar Ajax gaat? Nee'

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 17:40vr 12-04-2019 om 17:40

Laatste update: vrijdag 12 april 2019 om 17:55vr 12-04-2019 om 17:55

Ajax heeft de strijd om Kik Pierie gewonnen, maar ook PSV had belangstelling voor de verdediger van sc Heerenveen. PSV-trainer Mark van Bommel bevestigde dat vrijdagmiddag op de persconferentie.

"Of wij ook geïnteresseerd waren in Pierie? Ja", zegt Van Bommel. "Of ik ervan baal dat hij naar Ajax is gegaan? Nee." Naar verwachting wordt de deal tussen Ajax en Heerenveen spoedig wereldkundig gemaakt. De Amsterdammers betalen ongeveer vier miljoen euro.

PSV is achter de schermen al bezig met het binnenhalen van nieuwe spelers. "We zijn ermee bezig, maar dat is op dit moment niet onze hoofdtaak. Wij moeten zorgen dat we de komende vijf wedstrijden winnen. Natuurlijk zijn we bezig met volgend seizoen. Dat kan ook niet anders. Je moet er vroeg bij zijn, zeker als Nederlandse club. Wij kunnen niet zomaar veertig miljoen uitgeven."

Plaats een reactie

#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 17:41
Ik zou ook niet met Bommel willen werken.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 17:44
Wel met Aron Winter?
Vind ik leuk
PRICE +8817
vrijdag 12 april 2019 om 17:46
Aron is een beetje een droogkloot
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:05
Lijkt net alsof hij er gewoon voor spek en bonen bij zit..
Vind ik leuk
Castromann +9687
vrijdag 12 april 2019 om 18:10
Gaat niet om welke trainer..... gaat om waar hij de meeste centjes krijgt.
Naar verluidt kan hij bij ajax het dubbele verdienen als bij PSV.
Tja dan is de keuze simpel.
Ben wel benieuwd of hij doorgroeit.
Want die per schuurs was ook top bij fortuna.
Maar bjj jong ajax staat hij vaak te schutteren.....
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:12
Dat beweer ik toch ook niet? Ik reageerde alleen op die opmerking over Aaron Winter.
Vind ik leuk
PRICE +8817
vrijdag 12 april 2019 om 18:36
Haha mooi AllAdln
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:40
Misschien was zijn reactie niet voor mij, en als dat wel het geval is dan begrijpt diegene het niet.. hahaha
Vind ik leuk
ficusje +3188
vrijdag 12 april 2019 om 19:30
Je gaat voor de premies,die heb je bij psv niet.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14713
vrijdag 12 april 2019 om 19:46
En “gewoon 5 keer winnen”. Dan wordt je toch mooi tweede en heb je toch een leuk seizoen gehad...
Vind ik leuk
Leedz +8071
vrijdag 12 april 2019 om 18:18
Heb jij inzake in zijn contract? Want je weet namelijk al hoeveel hij gaat verdienen en wat PSV hem wel dan niet heedr aangeboden
Vind ik leuk
Markus80 +3100
vrijdag 12 april 2019 om 20:10
Ach psv probeert alles goed te praten. Het was geen klap dat Ajax de koppositie over heeft genomen van psv en dat Ajax een speler weghaalt voor de neus van psv is ook geen enkel probleem. Klinkt erg geloofwaardig.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7252
zaterdag 13 april 2019 om 02:32
B Smeets is geloofwaardig. Geen enkel probleem.
Vind ik leuk
Markus80 +3100
zaterdag 13 april 2019 om 12:55
Nee het is nooit een probleem bij psv. Hij kan ook eerlijk zijn en aangeven dat hij teleurgesteld is. Kom op zeg. Je directe concurrent troeft je weer af bij een transfer en je acteert alsof het je niets doet. Zoals gezegd niet geloofwaardig.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:22
Hij valt tegen dat hij nog niet echt positief opvalt bij Jong Ajax maar schutteren is het zeker niet.
Vind ik leuk
John040 +2433
vrijdag 12 april 2019 om 18:53
Echt wel schutteren
Vind ik leuk
appeltje +4364
vrijdag 12 april 2019 om 21:05
Nee hoor. Speelt prima momenteel.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:36
Zo Ajax-geyl dat je zelfs alle wedstrijden van Jong-Ajax zit te kijken. En maar stiekem voor jezelf ontkennen dat Ajax de mooiste club van Nederland is. Kom maar uit de kast hoor. Maak je niet druk om je omgeving maar kies voor jezelf!
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6738
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
dat ligt misschien ook aan de spelers die om hem heen staan

als hij met blind speelt zal hij waarschijnlijk beter voor de dag komen
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:25
Dus jij weet hoeveel hij bij Ajax betaald gaat krijgen. Niet iedereen die naar Ajax komt krijgt meteen een hoog salaris hoor, als je presteert wordt je contract opgewaardeerd.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4542
vrijdag 12 april 2019 om 19:00
Sjaa hield bij André ook me hart vast maar die doet het vandaag de dag nog steeds uitmuntend!
Vind ik leuk
Motley +214
vrijdag 12 april 2019 om 19:09
Daarom staat schuurs het volgend seizoen in ajax 1.de reden waarom hij dit jaar niet in ajax 1 staat is de ligt .maar die gaat na Barcelona en dan komt schuurs .let maar op .schuurs zal uitgroeien tot een topspeler bij ajax .let maar op.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +6020
vrijdag 12 april 2019 om 20:20
En ik zeg je nu al dat hij volgend seizoen 1 vd mooiste goals gaat scoren want die gozer heeft me toch een goed schot van afstand...
Vind ik leuk
Whatevaa +1117
vrijdag 12 april 2019 om 19:28
Gaat ook niet om de centjes. Deze man wil zijn halve leven al bij ajax voetballen. Zoals velen dat willen doen tot ergenis van 30 procent van nl..
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
vrijdag 12 april 2019 om 23:51
Ik denk waar je als jeugd speler de meeste kans krijgt om je verder te ontwikkelen.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7252
zaterdag 13 april 2019 om 02:35
Die schitteren nu in de KKD divisie. Daarna carrière maken bij KFC. Bij jou dus! Lekker lullen over de snavels in de pauze. Veel plezier!
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
zondag 14 april 2019 om 16:01
Hè tjoep jaloers typje
Vind ik leuk
slechtekont +4930
zaterdag 13 april 2019 om 10:24
Ik zou beiden verhuren aan Heerenveen. Kunnen ze centraal aan elkaar wennen en minuten maken in de Eredivisie.

Met Alvarez erbij heb je centraal genoeg mensen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27438
vrijdag 12 april 2019 om 18:11
Bij Aron heb ik het idee dat ie daar elke dag 4 pannen van op eet.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:14
Hahahaa, daar lijkt het wel op..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:36
Aan z'n hoofd te zien vooral de spek 😉
Vind ik leuk
Guust +6794
vrijdag 12 april 2019 om 19:00
Spek met bruine bonen, best goed te eten.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:14
Heel soms..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:02
Jürgen Dirkx, Reinier Robbemond en Ruud Hesp, dat zijn natuurlijk de indrukwekkende figuren waar iedereen mee wil werken.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
:-)

Nee, dan kun je beter Alfred Schreuder hebben...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:07
Ja, daar loopt de hele selectie inderdaad mee weg en in Hoffenheim zijn ze allemaal maar wat blij dat hij volgend jaar de hoofdtrainer is.

Zuur doen om het zuur doen noem ik dit.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:12
Alfred vind ik oprecht een goeie trainer. En oprecht zonde voor Ajax dat ie vertrekt.

Snel geprikkeld zijn noem ik dit.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:21
Geprikkeld? Je trekt de keutel terug en doet dan alsof ik geprikkeld bent, raar verhaal zeg.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:22
Nee, mijn keutel over Schreuder was juist positief bedoeld. Zo vatte jij 'm niet op. Kan gebeuren.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
De hele tendens van je verhaal is zeikerig, dus hoe moet ik dan weten dat het een compliment is?

Ik zeg dat jullie assistenten niet bepaald indrukwekkend zijn qua naam als respons op je lacherige opmerking over Aron Winter en dan kom je met een knipoog en puntjes als je over Schreuder begint, hoe the fuck kun je dan doen alsof het duidelijk is dat je dat positief bedoelde?

nee, je trekt de keutel terug en bent nu interessant aan het doen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:28
Prima.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:32
Ja, en die assisten van jullie, Dirckx, Robbemond en Hesp kunnen er ook niks van. Jullie moeten Van Gastel halen, van Feyenoord.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:34
Ja. En Denny Landzaat.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:36
Wie doet in vredesnaam de keepers daar?
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:39
Benlahsen. Ooit een blauwe maandag ergens profvoetbal gespeeld.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:41
Bij RBC nog wel. Was Oscar Moens geen optie? Als je dan perse een oud-keeper van RBC wil hebben..
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:49
Die loopt daar ook ergens rond. Persoonlijk vind ik dat Ed de Goey moet terugkeren. In welke rol dan ook.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:50
Oh echt? :p
Ja, mee eens. Die was bij RKC ook keeperstrainer toen Zoet daar zat volgens mij.
Vind ik leuk
ficusje +3188
vrijdag 12 april 2019 om 19:31
En ga ajax niet met psv vergelijken.
Vind ik leuk
Wilveld +340
vrijdag 12 april 2019 om 18:22
of Ten Hag
Vind ik leuk
Watzijnwij +296
vrijdag 12 april 2019 om 19:43
Gehypte ajacieden met brilcream en facelifts is inderdaad veel aantrekkelijker voor een voetballer. Hou toch eens op met die pavlov achtige heiligverklaring van dat schoonmaakmiddel.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:44
Probeer het nog eens knul, misschien dat je volgende poging wel ergens op slaat...
Vind ik leuk
Watzijnwij +296
vrijdag 12 april 2019 om 19:46
Waarom weer zo standaard arrogant, "knul"?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:51
Wie begint er nou over een schoonmaakmiddel. God wat kunnen mensen toch hypocriet en schijnheilig zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:14
Ik zou vooral gaan voor Witschge, maar ook Winter lijkt me ongeveer 1000 tot een miljoen keer sympathieker dan de Bommenator.
Vind ik leuk
Guust +6794
vrijdag 12 april 2019 om 19:28
Ze gaan op het uiterlijk af, Winter was als voetballer ook onderschat, zo belangrijk als hij was is hij nu ook.
Vind ik leuk
Paul1982 +12409
vrijdag 12 april 2019 om 20:58
Je gaat nu een hoofdtrainer vergelijken met een assistent... maar Jürgen Dirkx en Reinier Robbemond zijn ook echt inspiratiebronnen van elke voetballer natuurlijk
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 21:00
Ik vergelijk niets. Ik zeg gekscherend Alfred Schreuder omdat die juist wel een assistent is waarmee graag wordt samengewerkt (bij Twente, Hoffenheim en ook als speler erg gewaardeerd door jongen).

Uitgerekend zijn vertrek als assistent is wel een gemis. Waar het 9 van de 10 keer geen gemis is als een assistent vertrekt.

Overigens boeien Dirkx en Robbemond bij geen ster. Van Gastel ook niet, maar daar heb ik wel iets meer mee...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
Paul1982 +12409
vrijdag 12 april 2019 om 21:04
Het ging toch over Aron Winter?
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 21:14
Oh dat. Op dat moment vergeleek ik niet een hoofdtrainer met een assistent trainer. Maar gewoon de 1 met de ander.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
vrijdag 12 april 2019 om 17:45
Hij koopt straks een vierde official
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:52
Als je met hij, Van Bommel bedoelt, dan sla ik het aanbod af.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
Hij zal teleurgesteld zijn🙄
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:34
Daar leert hij vast wel heel snel mee omgaan....
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:02
Zijn de grappen nog steeds niet uitgemolken?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
nee de ajax trollen gaan maar door met flauwe grappen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:51
Het gaat hier over een nieuwe Ajax speler, hoezo kan je dan een trol zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:09
Nee nog lang niet vooral als Nederlandse club 40 miljoen niet 40 mil kunnen uitgeven vind ik wel een goede. Ken wel een club die kan en doet
Vind ik leuk
Wilveld +340
vrijdag 12 april 2019 om 18:23
het afgelopen jaar wel inderdaad
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:30
Wat zeg je nou allemaal?
Vind ik leuk
1313 +13261
vrijdag 12 april 2019 om 17:45
Hahaha, maar toch denk ik dat de meningen daar over verdeeld zijn. Sommige vinden zo'n karakter fijn, sommige hebben daar een bloedhekel aan.
Vind ik leuk
AFCA9 +811
vrijdag 12 april 2019 om 17:47
Het is gewoon een imbeciel, totaal geen trainer. Arrogantie spat er vanaf.
Vind ik leuk
Hoeness +855
vrijdag 12 april 2019 om 17:51
Arrogantie kennen ze maar bij 1 club ...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:45
Zou gek zijn als ze het bij Achilles waren. Calimero. Hoe kan je nou een Frenkie en een De Ligt en consorten arrogant blijven noemen. Nuchterder worden ze niet en bescheidener ook niet. Volgens mij ben je in de war met de Depays, Vilhena's en Bergwijn-koppen van deze wereld.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:41
@Hoeness
De club waarvan de supporters na 1 wedstrijd al aan het schreeuwen waren dat de plattekar al uit de schuur gehaald kon worden, dik voor pasen ongeslagen kampioen zouden worden, bla, bla, bla...…….
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
4everfcu +5487
vrijdag 12 april 2019 om 20:16
had ook makkelijk gekund maar de var en de knvb houden het graag spannend anders was het al klaar nu moet psv nog een paar wedstrijden wachten.
en schreeuwen doen ze vooral bij jou club dat ze wel even kampioen worden, dat hoor en lees ik hier namelijk al 5 jaar.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:10
De VAR houdt het samen met de Scheids inderdaad spannend, hebben we bij Vitesse gezien...…….
En schreeuwen doen ze vooral bij jouw club, net of ze al drie sterren hebben, en Internationaal fors aan de deur kloppen...…..
Vind ik leuk
Hoeness +855
vrijdag 12 april 2019 om 20:33
Hoop maar dat je cluppie aan het langste eind trekt.. als het al niet lukt met deze “ gouden generatie “ dan wordt het de komende jaren ook niks..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:12
Ja, en jullie met die Internationale hoogvliegers, is het nu al niks...…..
Als het al niet tegen 10 man kunt redden, zou maar ff dimmen...…..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 21:15]
Vind ik leuk
Hoeness +855
vrijdag 12 april 2019 om 21:19
Dat clubje met internationale hoogvliegers maakt het jouw cluppie aardig lastig.. ken je nagaan ..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:40
Knap hoor met dat zware programma dat ze hebben.
Oh wacht...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 21:43]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:35
Joh, niet eens tegen 10 man, nee toch...…….
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:53
Ik hoop wel dat je Ajax bedoeld. Wij noemen dat zelfverzekerd.
Vind ik leuk
Bertus +7833
vrijdag 12 april 2019 om 17:52
Dan zou hij perfect bij Ajax passen dus
Vind ik leuk
AFCA9 +811
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
De persoon van Bommel bij Ajax? never nooit!
Vind ik leuk
Bertus +7833
vrijdag 12 april 2019 om 17:58
Gaat natuurlijk nooit gebeuren maar arrogantie is bij Ajax niet vreemd. Kun je jezelf trouwens die hattrick nog herinneren die van Bommel in de arena maakte. Wat een heerlijke middag was dat, zelden zo veel haat gezien😆
Vind ik leuk
AFCA9 +811
vrijdag 12 april 2019 om 18:01
Haha toen was ik nog een peuter xD!
Vind ik leuk
RenW +5805
vrijdag 12 april 2019 om 18:07
Arrogantie, te vaak verward met zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:55
En ajax is een tafelvoetbalclub.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
vrijdag 12 april 2019 om 18:01
En psv is een sneue zeer matige schaak club
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:01
En PSV staat tweede.
Vind ik leuk
Itsese +6272
vrijdag 12 april 2019 om 18:35
Top trainer voor Ajax, had je een heel ander status als je nu hebt. Leuk tuin kaboutertje, maar die zet je niet in je voortuin. Een Mark wel die maait alles plat. Moet je nagaan.. Een Ajax zoals dit, met een agressieve trainer.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:44
Nou, Van Bommel is ook geen garantie voor succes.

Die Ten Hag kraamde in het begin een partij onzin uit. Maar Van Bommel met zijn wasmachine en auto doet daar niet van onder. Ten Hag heeft zich aangepast aan de groep. Dat zie ik Van Bommel niet (snel) doen.

De filosofie van Van Bommel past totaal niet bij Ajax. Lange ballen en blijven loeren op een countertje. Schijtvoetbal wordt in Amsterdam niet gewaardeerd. Bij Ajax moet het altijd mooi, soms zelfs veel te.

Je kan op die nauwelijks verstaanbare Twent een hoop aanmerken, maar hij krijgt ze wel aan het voetballen en strijdt nog voor drie prijzen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:55
Haha, liever niet hoor. Zo goed speelt PSV niet.
Vind ik leuk
RenW +5805
vrijdag 12 april 2019 om 20:10
Itsese, ik heb er toch liever 1 met verstand.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 20:30
En Ajax zal weer 2de eindigen😆
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 18:51
Jezus is ook voor Ajax.... en waarschijnlijk een beetje meer dan voor PSV. Jezus was van oorsprong een joodse man....
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:45
Die door andere Joden aan het kruis werd genageld. Misschien is hij daarom wel voor PSV geworden. Misschien heeft hij voor ons een nog veel mooier scenario in gedachten. Na één goal verschil, in eigen huis Kampioen worden tegen de rivaal en het toppunt het lospeuteren van een Kampioenschap sticker van een bus laat ik me verassen;)
Vind ik leuk
1904088 +986
vrijdag 12 april 2019 om 17:58
Jouw neus is ook arrogant
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:03
Noem is een voorbeeld van arrogantie bij hem?
Vind ik leuk
AFCA9 +811
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Als je dat niet ziet, ben je echt ongelofelijk traag van begrip
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:07
Ik vraag je om een voorbeeld. Tot nu toe komt er nog weinig uit.
Vind ik leuk
AFCA9 +811
vrijdag 12 april 2019 om 18:14
Ik zal je een voorbeeld geven. Na die wedstrijd tegen Ajax verkondigen owh joh 2 punten gaan we wel ff doen de overige 7 wedstrijden winnen. En nu janken. en zo zijn er wel meer voorbeelden dit seizoen
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:23
Geef een voorbeeld van zijn gejank dan nu. En het voorbeeld dat je net gaf wil ik wel eens de bron van zien. Linkje?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:32
Dat heeft hij gezegd inderdaad. Maar ook aangegeven dat het moeilijk wordt. Logisch en niks arrogants aan. Nu is hij totaal niet aan het janken, hij zegt alleen dat winnen het belangrijkste is, iets waar die gelijk on heeft. Ik vindt niet dat je daarop kan baseren dat hij arrogant is. Hij is voornamelijk nuchter, dat kan je liggen of niet.
Vind ik leuk
hollister +1394
vrijdag 12 april 2019 om 18:18
Ben Ajacied.. mag Van Bommel totaal niet, maar hij is wel degelijk een hele goede trainer... een goede trainer haalt het maximale uit zijn spelers en groep.. en dat doet hij.. op welke manier en met welke speelwijze, mag iedereen een maning over hebben.. hoe vervelend hij is bij de 4e man idem... maar hij is wel een toptrainer in wording.. zeer knap wat hij uit deze groep haalt... kampioen of niet, wel of geen prijzen... ik vind van Bommel een hele goede trainer.. en die kan zeker uitgroeien tot een toptrainer Europees
Vind ik leuk
Wilveld +340
vrijdag 12 april 2019 om 18:23
Ten Hag ?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
Dat klopt. Iedereen uit Brabant vindt hem supercool
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:07
Het is 'een winnaar'.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:11
Gaat alleen dit jaar niets winnen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:13
Als zogenaamde winnaars niet winnen, worden ze vervelend.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:15
Van Bommel is altijd vervelend.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:19
Ja, ik krijg uitslag van 'winnaars' die gewoon niet tegen hun verlies kunnen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:21
Krijg je ook uit uitslag van al die voetballers die interviews aangeven dat ze bij verlies met een bordspellertje als over tafel gooien? Of dat ze valsspelen tegenover hun kinderen?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:23
Ja, toevallig wel ja. Helemaal als het er uitkomt als een lollige anekdote, waaruit blijkt dat dat heel normaal is voor ze.
Dan ben je gewoon een slecht opgevoede 5 jarige in het lichaam van een volwassene.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
Amen.
Vind ik leuk
PRICE +8817
vrijdag 12 april 2019 om 17:46
PSV wilde ook Perr Schuurs en waar zit die nu. Die staat stil in ontwikkeling
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:47
Hij zegt zelf dat ie nog moet verbeteren. Dan sta je niet stil.
Vind ik leuk
Wilveld +340
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
is afgeschreven net zoals Magallan
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:02
Afschrijving loopt gedurende de duur van het contract... kan nog niet afgeschreven zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:51
Neres vond je toch ook niks?
Nee, Guti, Romero dat waren toch de klasbakken...….
Vind ik leuk
AFCA9 +811
vrijdag 12 april 2019 om 17:51
Achjoh jullie weten daar toch alles van?!: Ramselaar, Guti etc.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
vrijdag 12 april 2019 om 17:52
Dan zal hij wel over een paar jaartjes transfer-vrij naar PSV gaan
Vind ik leuk
Youri99 +10832
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
Daarnaast kan die beter verpieteren op de bank bij ajax dan een vaste waarde zijn voor psv... hij is namelijk beter dan Schwaab
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:59
Nee joh. Hij doet ontwikkelingswerk en schijnt dat hij het heel goed doet. Ons aller Ajax is voor hem het beste.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:03
Niet stil maar is nog niet goed genoeg voor het 1e, Hoe gaat het met jullie top talent Obispo dan hoe gaat zijn ontwikkeling gezien het feit dat Schwaab en Viergever hem op de bank houden niet zo goed of wel?
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:04
En speelt Guti nog? Of Romero, daar hebben ze ook 10 miljoen voor betaald
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
Daar denkt hij anders over dan jij. Ik ben toch geneigd hem te geloven.
Vind ik leuk
RenW +5805
vrijdag 12 april 2019 om 18:41
Naast Gutti, alleen Schuurs speelt zijn wedstrijdjes nog.
Vind ik leuk
appeltje +4364
vrijdag 12 april 2019 om 21:08
Jij kijkt vast iedere week Jong Ajax. Hou toch op. Staat allesbehalve stil in zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:50
Voordat je een kans krijgt van van Bommel ben je een jaar verder. Anti voetbal erin stampen neemt veel tijd ib beslag.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:03
En dan mag je een keee meedoen en sta je er weer naast
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:15
Dat is nou van Bommel.
Vind ik leuk
PRICE +8817
vrijdag 12 april 2019 om 22:09
⚠️TN⚠️FORZA TN💪📢
Vind ik leuk
PRICE +8817
vrijdag 12 april 2019 om 22:18
Maak allemaal TN reclame maar waardering is laag⚠️😕⚠️
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:08
Ja, ik vind ook dat Rosario niet snel genoeg de kans kreeg. En dat ze vooral begin dit seizoen anti voetbal speelde. En ik vond het helemaal laf dat Itaharren de voorkeur kreeg boven Guti of Pereiro.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:16
Nee jij wilt zeggen dat van Bommel veel durf toont. Anti voetbal is wat hij leuk vind en meer niet.
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:17
Wat ie in de Arena deed was laf. Maar verder in z'n intentie met PSV niet verkeerd. Komt er na de winterstop alleen niet uit.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
Laten we eerlijk zijn, hij speelt puur op resultaat. Dat is allemaal prima natuurlijk, maar hij moet niet doen alsof hij puur op de aanval speelt. Hij heeft toch clubs gehad die op de aanval speelden en dan vraag ik mij af waar het mis ging bij hem.
Vind ik leuk
rexxo +17191
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
Als clubvoetballer was hij als tegenstander heel irritant. Altijd uitdelen en soms gemeen en meteen huilen als hij zelf een tik kreeg. Zoals bij de ''bewuste gouden check van Poulsen''😁

Maar bij interlands vonden we het prachtig dat hij in Oranje speelde omdat je zo een type speler soms nodig heb / had.

Hij zal altijd voor en tegenstanders hebben afhankelijk van de clubvoorkeur.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:03
Ik hoor niet bij die we die hem goed vonden in Oranje. Ik verlies liever zonder hem dan dat ik win met.
Vind ik leuk
rexxo +17191
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Mijn vrienden en anderen vonden hem goed ik had een andere mening.
Vind ik leuk
Wilveld +340
vrijdag 12 april 2019 om 18:25
achterlijke opmerking
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:27
Oke, ik vind jouw opmerking achterlijk.
Vind ik leuk
rexxo +17191
vrijdag 12 april 2019 om 19:06
Gelukkig bestaat er zoiets als vrijheid van meningsuiting.


Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:07
ach jawel man, gewoon knoppie omzetten.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:18
Nee man, dan zoek ik wel leukere collega's
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:16
Van Bommel moet eraan gaan wennen, dat het vaker gaat gebeuren dat wanneer er een speler tussen Ajax en Psv moet kiezen, hij niet voor Psv kiest
Vind ik leuk
Lachuh +961
vrijdag 12 april 2019 om 18:17
Nee,met ten Hag.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:18
Sowieso
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:22
PSV wil altijd alle spelers hebben die ze niet kunnen aantrekken en Ajax wel. Bij PSV roepen ze altijd als Ajax een speler haalt die willen wij ook, Calimero gedrag.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
Nou ja, gelukkig duurt het niet lang meer tot het gewoon een van de 17 andere clubs is.
Misschien kunnen we daarna Feyenoord een beetje boosten.
Dan hebben we tenminste weer twee echte topclubs.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:37
Er zijn voor mij altijd maar twee echte topclubs geweest Ajax en Feyenoord, heb niks met een regionale provincie club als PSV. Ajax speelt met passie in topwedstrijden en Feyenoord ook indien mogelijk maar PSV is lelijk werkvoetbal zonder technische hoogstandjes.

Nog even dit: Als Ajacieden al zeggen dat ze hun eeuwige rivaal( Feyenoord) liever naast Ajax zien staan dan PSV zegt dat volgens alles.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:38
Ze vinden zichzelf vaak ook net even iets te tof.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:41
Zoiets, wij hebben goede spelers roepen ze dan...wie dan?
Viergever, Schwaab, Hendriks?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:44
Precies. En supertrots op een opleiding die voor het eerste in 50 jaar meer oplevert dan één speler per 3 jaar.
Gefeliciteerd man, jullie zijn bijna net zo goed als Sparta.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:45
Die bij PSV doorbreken zijn niet toevallig ex-Ajacieden, zonder Ajacieden zou PSV om plaats 2 t/m 5 spelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:48
Gakpo, Sadilek en Ihattaren zijn er ook nog.
Alleen zou ik niet meteen gaan schreeuwen dat je dan een goede opleiding hebt. Beetje voorbarig nadat ze samen 10x mee hebben gedaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:45
Liever een rivaal dan een eikel die erbij wil horen.
Vind ik leuk
Lachuh +961
vrijdag 12 april 2019 om 20:23
Blijven dromen sjakoo🙄
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:47
Psv heeft geen scouts. Ze zoeken op Google naar de spelers waar Ajax in geïnteresseerd is en daar gaan ze dan naar kijken. Vervolgens komen ze tot de conclusie dat Ajax in een te dure vijver vist voor Psv begrippen en de speler in kwestie geen trek heeft in een overgang naar een club die voor spek en bonen meedoen in Europa.
Vind ik leuk
Heeze +206
vrijdag 12 april 2019 om 18:43
Da wil allen Toon Gerbrands 😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:45
Ik hoop dat hij een beetje is hersteld van de uitgestelde wedstrijd van Ajax tegen PEC.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:40
Gerbrands kijkt naar Ajax en vraagt Brands om Neres te kopen....
Vind ik leuk
FRChamp +2560
vrijdag 12 april 2019 om 18:46
Van Bommel is dit seizoen de beste trainer van de top 3.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 18:47
Bedankt voor je mening, ik vind het nergens op slaan.
Wel beter dan Gio denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:32
Gio kun je moeilijk verwijtbaar handelen verwijten met de huidige selectie bij Feyenoord.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 11:40
Dat ben ik niet met je eens.
Ik verwijt hem dat eigenlijk elk jaar.
Ajax heeft nu ook geen selectie om gelijk te spelen tegen Bayern en Juve en te winnen bij Real.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:47
Je moet wel kijken met wat voor middelmaat hij het moet doen, de huidige selectie is een zooitje met spelers gekocht door van Geel die niet bij Feyenoord passen en zeer het niveau niet hebben.

Ik denk niet dat een andere trainer meer resultaat met de spelers zou behalen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 12:19]
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 12:10
Volgens mij valt dat ook wel mee.

Ik weet het bijna wel zeker. Toen Advocaat kwam helpen was het ook direct 10x beter.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:21
Neem de selectie eens onder de loep met van Beek, Vente, Clasie, Jörgensen maar ook Vilhena als blind werkpaard en zo lopen er meer rond.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 12:29
En 4 van de 5 hebben het beter gedaan dan ze nu doen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:48
Speelden boven hun niveau?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 12:51
Zou kunnen. Vilhena denk ik niet. Heel Feyenoord had vorig jaar een slecht jaar en hij ging een stuk beter dan nu.

Op basis waarvan vind jij Gio een goede trainer?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:12
Zeg niet dat ik hem zou aanstellen als trainer, in zijn opstellingen en wissels kan ik mij ook niet vinden hoor maar zet jij maar eens een elftal neer met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft dat wint en mee kan doen om de titel.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 13:15
Oh, meedoen om de titel was denk ik geen optie, maar tussen meedoen om de titel en dit zit wel een groot gat. Je hoeft ook niet elke week goed te spelen, maar dit is wel echt weinig. Uit ook bijna geen punten gepakt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:17
Als de ploeg zich alleen kan opladen tegen Ajax en PSV is het een mentaliteit kwestie van de spelers, geldt ook voor Ajax dat moeite heeft de kop erbij te houden in de competitie nu het zo goed gaat in Europa.

Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 13:24
Dat ben ik met je eens. Alleen kan het volgens mij niet zo slecht zijn dat het niet beter kan dan dit.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:14
Op basis waarvan... presteren in de competitie, beker, CL of op basis van het vertoonde spel? Zelfs onder Cocu was het voetbal leuker om te zien.
Vind ik leuk
FRChamp +2560
vrijdag 12 april 2019 om 19:43
Van Bommel durft risico’s te nemen. Presteer je niet, haalt hij je eruit. Het is kwaliteit door punten eruit te slepen in moeilijke wedstrijden. Verliezen tegen Feyenoord of Ajax kan. Maar Mark bewijst wedstrijden te beslissen met zijn rol als trainer in het wisselbeleid. Hij doet wat goed is voor het team.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 20:25
Welke wedstrijden heeft hij beslist door goed te wisselen? En is het dan goed wisselen of met de verkeerde spelers starten?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:59
Da's John van den Brom.
Vind ik leuk
Mr.Dee +682
vrijdag 12 april 2019 om 18:52
Sterke opmerking!
Vind ik leuk
Come on Utreg +30207
vrijdag 12 april 2019 om 19:35
Ook niet met Keizer ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 19:37
Haha, nee, klopt. Al zou ik dan alsnog wel bij Ajax tekenen. Het blijft Ajax :p
Vind ik leuk
Watzijnwij +296
vrijdag 12 april 2019 om 19:40
Eerlijk gezegd vind ik dit merrr een tobreactie...
Vind ik leuk
4everfcu +5487
vrijdag 12 april 2019 om 20:13
dat gebeurd ook niet aangezien je niet kan voetballen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 20:24
Niet goed genoeg voor PSV nee, maar daarom zeg ik ook 'zou'
Vind ik leuk
4everfcu +5487
vrijdag 12 april 2019 om 20:33
zelfs bij nac willen ze je niet hoor.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 20:39
Dat weet ik wel hoor. Jij wordt wel elke week gebeld door smekende TDs?
Vind ik leuk
Heeze +206
vrijdag 12 april 2019 om 20:16
Hoop zo dat Von Bommel na dit seizoen zegt: “ wij wilde ook graag kampioen worden, en de KNVB beker winnen en Europees serieus mee doen”
Kan er niet op wacht
Herr Von Bommel
Vind ik leuk
Vak-T +1963
vrijdag 12 april 2019 om 20:30
Hij ook niet met jou denk ik....
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 20:32
Dat weet ik wel zeker. Geen enkele eredivisietrainer denk ik.
Vind ik leuk
Vak-T +1963
vrijdag 12 april 2019 om 21:20
Haha, mij ook niet, helaas...
Vind ik leuk
Futjebal +2867
vrijdag 12 april 2019 om 21:26
Want?.. jij kent hem goed?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 21:36
Nee, maar hij maakt al ongeveer 20 jaar een bijzonder slechte indruk op me.
Vind ik leuk
Futjebal +2867
vrijdag 12 april 2019 om 22:29
Zo zie je maar dat een indruk geen waarheid is...neem dat maar van mij aan
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 13 april 2019 om 03:37
Nee
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:18
OOK NIET MET JULLIE KD
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4766
vrijdag 12 april 2019 om 17:42
Ajax kan wel 40 uitgeven. Wel meer zelfs
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:45
Met gemak..... volgens mij van de week nog op een avondje verdiend.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:46
Psv ook. Gemeentelijk kredietbank
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:48
Zon originele grap sjef. Ik kom niet meer bij......
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:50
Dank je
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:52
Sjef van der plas vind hem zelf waarschijnlijk heel erg leuk .
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:00
Da is pas lachen. Plas je al in je broek?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
Sorrie dat was een foutje en dat meen ik echt , geen kwade bedoelingen met het verkeerd spellen van je naam , gewoon niet goed gekeken .
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Het is je vergeven
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:10
Dat zeggen ze allemaal ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:14
Dat is ook zo , maar van der Plas is gewoon een Nederlandse achternaam , dus het is niet zo dat ik iets heel vreemds zeg .
En niemand verplicht mij om daarna mijn excuses te maken , dus ze zijn echt gemeend ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:15
Weet ik.

Ach kan gebeuren toch vond het alleen wel leuk dat is net als doet hij anders nooit hahah.
Vind ik leuk
035 +1156
vrijdag 12 april 2019 om 17:52
Ik vind er niets origineels aan.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:50
Hahahahahahahahahahahahaha , deze ben ik hier pas 100.000 keer tegen gekomen .
Maar leuk geprobeerd knul ....
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
Hetzelfde als al 5 geen prijs. Al duizend dagen niet bovenaan
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:01
Ja maar die "grap" maak jij niet , dus ik hoef alleen maar een reactie te geven op jouw opmerking .
En ik ben ook niet voor PSV hoor , en die 1000 dagen niet bovenaan of zoveel jaar geen prijs begint net zo flauw te worden als de gemeente grap
Vind ik leuk
Bertus +7833
vrijdag 12 april 2019 om 17:55
Verdiep je eens in de exacte gang van zaken en informeer ook nog even wij de Arena heeft gebouwd toen de Meer op instorten stond.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:56
Ajax betaald 10 miljoen per jaar voor huur
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Die verdienen buiten Ajax ook nog veel aan de Arena, wat verdiend de gemeente Eindhoven eigenlijk buiten het beetje pacht van PSV aan de nutteloze grond ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:08
Guus Meeuwis.....
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:10
Nee dat is PSV gezien het stadion nog van hun is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:13
Nog? Gaat gemeente die ook kopen?
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:13
Neem ik aan van niet maar ze hebben alleen de grond gekocht, dat stadion dus niet en is nog steeds van PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:10
Waarvan ik nog steeds hoop dat het het edward linskens stadion wordt ooit..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:03
Dat geldt maar voor 1 club in Nederland op dit moment en dat is zeker niet PSV. Kap eens met die onzin, dat weten we nu wel dat ze een keer in het verleden een deal met de gemeente hebben gesloten, denk je dat de gemeente Amsterdam niet betrokken is bij Ajax? Of de Gemeente Rotterdam bij Feyenoord?
Vind ik leuk
Il Gordo +21325
vrijdag 12 april 2019 om 18:10
Hihi, grappig Sjef. Dijenkletser.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:43
Maar dan moet Pierie zelf ook wel geïnteresseerd zijn natuurlijk
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:43
Da's ook raar je zit achter iemand aan, de concurrent gaat er mee vandoor maar baalt daar niet van.
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
vrijdag 12 april 2019 om 17:48
PSV deed mee om de prijs op te drijven maar besloten te stoppen bij 4 miljoen uit angst dat ajax zich zou realiseren dat Pierie nog geen half miljoen waard was en zij ineens met hem opgescheept zouden zitten...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
Of hij zei bij 1 ton al tegen PSV hou maar op bij jullie krijg ik toch geen kans.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
vrijdag 12 april 2019 om 17:54
Klopt, Ajax zit met allemaal spelers opgescheept van 30 miljoen en veel meer.

Ik zou mij daar als PSVer nou niet zo druk om maken.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:58
4 miljoen... dat is het hele transferbudget van Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Van Bommel baalt alleen als zijn wasmachine kapot is. Garantie is net verlopen.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
vrijdag 12 april 2019 om 17:44
Alsof Pierie 40 miljoen heeft gekost
Vind ik leuk
JanTa48 +9509
vrijdag 12 april 2019 om 17:54
4 + wat opties. Hij is aangetrokken voor de langere termijn.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
vrijdag 12 april 2019 om 17:54
Precies dat komt beter in de buurt
Vind ik leuk
MagicFeeling +4772
vrijdag 12 april 2019 om 17:46
PSV zal ook eerst moeten verkopen voordat er spelers gekocht kunnen worden. Ajax heeft totaal geen last hiervan en kan spelers gemakkelijk kopen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:50
Depay halen naar amsterdam das goed voor hem en ajax
Vind ik leuk
HupHolland +4465
vrijdag 12 april 2019 om 17:55
Ik denk niet dat Depay goed genoeg is voor Ajax. Dat gaat nooit gebeuren
Vind ik leuk
Mozes24 +1168
vrijdag 12 april 2019 om 17:46
Met goed beleid kom je er als club wel! Mooi om te zien dat PSV eigen jeugd de kans geeft zich te ontwikkelen in de 1e selectie.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:19
Haha.... PSV en eigen jeugd een kans.... als ze dat echt zouden doen hadden er tegen Ajax andere spelers op het veld gestaan...
Vind ik leuk
aimdam +869
vrijdag 12 april 2019 om 20:16
Hebben ze heel lang niet gedaan. Bij ajax wel en dat heeft psv zijn ogen doen openen
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
vrijdag 12 april 2019 om 17:46
Is die Kik Pierie zo goed dan? Ik vind hem aardig goed, maar had nog niet verwacht dat de Nederlandse top zo geïnteresseerd zou zijn!
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:48
Hij heeft nog geen uitzonderlijke dingen laten zien, maar op 18-jarige leeftijd al een jaar in het centrum van Heereveen spelen belooft veel.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
vrijdag 12 april 2019 om 17:57
Hij is 18, het blijft natuurlijk een gok en hij heeft nog een weg te gaan. Wie wil je anders halen voor 4 miljoen?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:47
Sorry Bommel, Kik wilde bij een topclub spelen.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
vrijdag 12 april 2019 om 17:47
Als Ajax en psv dezelfde spelers willen word het natuurlijk wel lastig voor psv..qua geld en zoals het er nu naar uitziet ook sportief..en ben bang dat het de komende jaren alleen maar erger gaat worden
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Van Bommel is een beetje aan het zuurpruimen de laatste tijd, na Vitesse was er ook een bepaalde gelatenheid bij hem te bekennen, hij ziet inmiddels gewoon in dat ze dik achter de feiten aanlopen op dit moment.

Die hele CL reeks en eerder al die EL finale, Ajax is in alles verder en dat ziet hij in.

Nou zal al het ongedierte wel weer uit de hollen kruipen om te roepen '4 jaar geen prijs', maar dat is zo intens onzinnig dat je er niet eens op in moet gaan.

Ajax is vanaf dit seizoen absoluut afstand aan het nemen, dat begon met de uitgaven in de zomer en zien we nu terug in het spel en de prestaties in Europa, Ajax is super hot.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
vrijdag 12 april 2019 om 18:51
iemand die exact net zo denkt als ik..zo is het ook gewoon precies..ook dat gelul dat Ajax al jaren veel geld uitgeeft klopt niet..dit is het eerste jaar dat we echt hebben gekocht en ook het eerste jaar dat het echt moet gebeuren..en dan hebben we er al een el finale opzitten 👌🇮🇱
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:57
De sleutel was het vertrek van Bergkamp. Zeer spijtig dat het allemaal zo gelopen is, maar die man hield aankopen tegen en drukte veel te veel zijn zin door, waardoor eerder al Jonk vertrok en Keizer veel te snel trainer werd, Marcel zelf voelde zich er ook niet klaar voor.

Dankzij Bergkamp hebben we jaren matige aankopen gezien en veel te veel jeugd door geschoven zien worden, toen hij vertrok werd direct Tagliafico gehaald en dat was de eerste gouden zet.

Daarvoor is er wel uitgegeven maar zeker niet aanzienlijk meer dan PSV, die hebben met Lozano, Romero en Guttierez ook veel geld uitgegeven de afgelopen jaren, pas toen Ajax Blind en Tadic ging halen gingen de bedragen omhoog tot een niveau waarin verder niemand mee kan in Nederland.

Wijzen naar de jaren hiervoor betekend alleen maar dat je met die mensen niet in discussie moet gaan, dat zijn de zuurpruimen die zich irriteren aan ons succes.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
vrijdag 12 april 2019 om 19:06
Klopt helemaal ja..ben zeer benieuwd naar volgend seizoen want zoals het nu gaat moet de norm zijn...je moet elk jaar mee draaien in cl en zoveel mogelijk prijzen winnen..plus je bankrekening dik gevuld houden
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:10
Ik denk dat we niet te gek moeten gaan doen, we gaan natuurlijk niet jaarlijks zo goed mee draaien, Matthijs en vooral Frenkie zijn te uniek daarvoor.

Maar overwinteren moet de standaard zijn en wellicht eens een keer de EL winnen.

Het geld moet blijven rollen, ze moeten het investeren in iets waarmee de begroting structureel omhoog kan, louter investeren in spelers is gevaarlijk, met een beetje pech zie je veel geld verdampen.

Misschien de ArenA kopen, dat kan mogelijk een flinke stijging in het jaarlijkse budget op gaan leveren.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
vrijdag 12 april 2019 om 19:34
Zoals nu kan niet elk jaar nee..maar wel elk jaar cl spelen..en we moeten goeie dragende spelers kopen waar nodig ..en veel geld op de bank houden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:37
Het is belangrijk dat we de jeugd de kans blijven geven, dat maakt dan ook dat je soms een jaar moet accepteren waarin jonkies fouten maken en je niet zo goed bent als dit jaar.

Alles draait om die balans, het is super belangrijk geweest dat Blind terug kwam, Tadic gehaald werd en Ziyech bleef, maar dat de Ligt, Frenkie, Donny, Nous en dergelijke een kans krijgen is misschien nog wel belangrijker.

We moeten geen Barcelona worden waar jeugd geen kans meerkrijgt en alles maar om kopen draait.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
vrijdag 12 april 2019 om 20:26
Dat is precies wat ik bedoel toch op bepaalde plekken moet je dragende volwassen spelers hebben (kopen) de rest aanvullen met talenten uit de jeugd..maar vind dat de bankrekening hoog moet zijn zodat als het nodig is je ook echt een goeie dragende speler kan kopen die er meteen staat..en dan constant talenten blijven halen zoals een pieri
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:20
En het inzetten van een Mexicaanse oud-speler heeft nu ook geen nut
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:48
Wij hebben Piroe dus Pierie hoeft niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 17:48]
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:15
En jullie hebben Schwaab....
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:58
Die geblondeerde boy? Haha.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:49
Aldus mark calimero van bommel
Vind ik leuk
035 +1156
vrijdag 12 april 2019 om 18:00
Waarom staat PSV als favoriet bij jou? Beetje kwallen hier?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
Ik zou niet durven.
Vind ik leuk
035 +1156
vrijdag 12 april 2019 om 18:09
Als PSV-er, een Ajax naam gebruiken en dan v Bommel een Calimero noemen is kwallen. Erg zwak ook.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:12
Hmm Ajax wordt kampioen vandaar mijn naam PSV heeft het zelf verkloot. En ik kan mark toch een slechte trainer vinden omdat de spelers niet verbeterd en over zijn uitspraken/gedrag. Heel zwak onderbouwd deze uitspraken gebaseerd op niks. Maar blijf happen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 17:56
Het is dit seizoen schijnbaar de tweede viool spelen, meer muziek zit er niet in. Wel wennen natuurlijk mbt de laatste 5 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:00
Die man praat wel veel over ons zeg...
Vind ik leuk
snibbo +388
vrijdag 12 april 2019 om 20:59
Hij kreegt veel vragen over jullie pik
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:01
De gemeente wou niet bij springen zeker hi hi hi Michael Jackson hi hi !
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:14
.....
'can you feel it' was omdat hij vroeg of hij dat apparaatje van hem voelde...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 21:05]
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
vrijdag 12 april 2019 om 18:02
Bij ajax kom je verder de toekomst lacht je dan toe
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
En ik zit nu aan de kip Piri Piri. Samen met een bruine pater.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Als PSV 5 keer wint en Ajax 5 keer wint, is iedereen blij :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:54
Nee. Ik ben pas blij als Ajax de eerstvolgende 10 wedstrijden wint 😉
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:05
In de Eredivisie bedoelde ik natuurlijk 😏
Vind ik leuk
John040 +2433
vrijdag 12 april 2019 om 19:13
Ja Ajax 5 x 1 - 0 en PSV met 3 - 0
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:06
Anders mag Ajax "Samba Sam" ook nog wel hebben hoor. Ik ben niet zo moeilijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 18:07]
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:10
Laat die Sam bij Ajax dan net het licht zien.....
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:25
Ze zien in Amsterdam niet allemaal het licht.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:29
mwah, als Philips al overstag is...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:47
Haha.

Het licht staat nog niet op groen. Een beetje oranje ... heb jij dat ook?
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:23
Philips is al overstag, het hoofdkantoor staat al in Amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:04
dat bedoel ik..
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 12 april 2019 om 18:08
Kunnen wel 40 miljoen uitgeven alleen niet aan 1 speler.

Het is alleen een beetje angstvallig stil omtrend mogelijke aankopen bij PSV.

Vind ik leuk
rpaulp50 +14527
vrijdag 12 april 2019 om 18:19
PSV is veel minder slagvaardig, moet eerst verkopen.
Vind ik leuk
RGB +2113
vrijdag 12 april 2019 om 18:24
Kan dat kruisje in die fakking Telfort-reclame misschien nog iets kleiner?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:32
ja hoor, ABP.
Vind ik leuk
RGB +2113
vrijdag 12 april 2019 om 18:34
Wie of wat is ABP?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:36
Ad Block Plus.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 18:37]
Vind ik leuk
RGB +2113
vrijdag 12 april 2019 om 18:39
Aha, bedankt voor de tip.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 18:32
Had je maar beter moeten presteren in de CL dan had je meer geld verdiend en daarom ook meer uit te geven. Je mag hopen dat je Lozano en of Bergwijn kunt verkopen maar die gaan ook niet de hoofdprijs opleveren.
Vind ik leuk
Tarcotsira +1089
vrijdag 12 april 2019 om 18:34
Hij zou hem graag willen hebben maar baalt niet beetje vreemd toch....
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
vrijdag 12 april 2019 om 19:51
Bommel is gek.
Vind ik leuk
RJC1960 +248
vrijdag 12 april 2019 om 18:36
Ajax heeft de strijd om Pierie gewonnen, geweldig hopelijk wint die jongen ook de strijd daar om door te breken want dat gebeurt helaas vaker niet dan wel. Heel veel talent binnen Nederland wordt door Ajax binnen gehaald en 9 van de 10 lukt het die jongens niet om door te breken. De concurrentie binnen Ajax is gewoon groot en het budget is ook groot waardoor er ervarener spelers uit het buitenland gehaald kunnen worden.
Ik snap de droom van die jonge talenten wel maar zoals Borsato zong dromen zijn bedrog. Maar ook bij PSV is het niet altijd mogelijk om door te breken maar de kans is wel groter omdat het budget kleiner is.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
vrijdag 12 april 2019 om 19:25
Onzin wat betreft dat doorbreken en budget.. kijk de feiten er op na...
Vind ik leuk
RJC1960 +248
zaterdag 13 april 2019 om 09:44
Is het budget van Ajax niet groter dan de rest van de eredivisie? In al die jaren dat ik het voetbal volg en waarschijnlijk 12 jaar langer dan jij heeft Ajax vele talentjes bij de Nederlandse clubs weggehaald die uiteindelijk niet zijn doorgebroken omdat ze moeten opboksen tegen buitenlandse aanwinsten die net al een stap verder waren. Op die manier is Ajax steeds kapitaalkrachtiger geworden en dank zij Overmars nog meer. Dus als bedrijf niks als complimenten. Maar ik vind het persoonlijk jammer dat de weinige groeibriljantjes die wij hebben in ons land blind zijn voor de toekomst. Hun droom spelen voor het grote Ajax en vergeten dat de kans van doorbrak heel beperkt is.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
zaterdag 13 april 2019 om 10:32
Het budget is inderdaad groter maar pas dit jaar is het gat met PSV ca 10miljoen. De afgelopen jaren lag het dichter bij elkaar en er waren ook jaren dat de begroting van PSV groter was. De kans op doorbreken bij Ajax is groter, kijk maar naar het heden en de historie. Welke clubs hebven er in het nationale en internationale voetbal de meeste spelers rondlopen die de jeugdopleiding bij die club hebben gehad?

https://www.preausports.nl/de-beste-jeugdopleidingen-van-europa-nederland/
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:36]
Vind ik leuk
RJC1960 +248
dinsdag 16 april 2019 om 16:15
Ik weet niet over welke eeuw jij het hebt maar zover ik mij kan herinneren is de begroting en kapitaal van Ajax al tientallen jaren groter dan van bijv. PSV. Ze kunnen wel roepen dat ze bijvoorbeeld een budget van 80 miljoen aanhouden maar als het kapitaal aan spelers 400 miljoen is dan ben je toch het beste clubje uit de klas. De jeugdspelers zoals jij ze noemt worden ook over opgehaald. Dat zijn echt niet allemaal Amsterdamse jongetjes die opeens zoveel talent hebben. Dat er jeugdspelers worden binnengehaald met potentie is een kunde die ze beheersen maar daar speelt ook mee de naam van de club. Al die jongetjes die in een Ajax pyama slapen en tegen een bal kunnen trappen dromen er toch van om bij het grote Ajax te mogen spelen. Wat mij meer stoort is dat er spelers bij andere kleinere clubs voor een appel en een ei worden weggehaald en die dan verzuipen binnen de Ajax molen. Laatste gevalletje bijvoorbeeld Benjamin van Leer. Een doelman die 2 hele sterke seizoenen achter de rug had en elke wedstrijd groeide. Die wordt voor 300.000 euro opgehaald met de mededeling dat hij de strijd aan mag gaan met Onana. Maar tot ieders verbazing wordt er een uitgerangeerde griek er ook nog even naar binnen gehaald voor een appel en een ei en volgens mij zelfs voor noppes. Gevolg 2 clubs moeten op zoek naar een nieuwe 1e keeper en hun oude keepers mogen de bank warm houden. Dat heeft een grote impact bij een speler die net begint op te bloeien en die Griek denkt als Fred Grim destijds. Als ze me nodig hebben dan ben ik er en voor de rest hou ik de bank wel warm. Dat soort praktijken stoort mij zeer zoals nu ook al weer met Scherpen en al die spelertjes die denken te kunnen doorbreken. Dat is niet je team sterker maken maar je tegenstanders afbreken om je een mooie naam en geld hebt. Heel jammer. Maar goed als ze vanavond dan maar winnen ;-)
Vind ik leuk
John040 +2433
vrijdag 12 april 2019 om 18:53
Je kan beter naar PSV gaan dan naar Ajax. Ajax koopt om te hebben PSV moet gericht inkopen en dat is ook niet moeilijk middenveld hebben ze genoeg keus net als voorin. Alleen de centrale verdedigers dat kan beter en ook de keeper kan beter. Bij Ajax straks de Ligt weg de Jong Ziyech Neres dan blijft de middelmatige troep over bij PSVloopt gelukkig ren hele generatie goede jeugd rond met goede aankopen. Dus nu rustig rond kijken en torslaan hebben geld genoeg voor versterkingen inkomsten CL uit gaande transfers (lozano Perrreiro Bergwijn hendriks )
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 19:04
Vraag maar aan Maher en Ramselaar of PSV de juiste keus is.
Vind ik leuk
John040 +2433
vrijdag 12 april 2019 om 19:09
Of aan sulimani of Machlas of klinkladze of Schuurs
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 19:12
Zeg ik dat Ajax de beste keus is?
Ik denk trouwens echt dat je de perspectieven van Ajax en PSV helemaal verkeerd inschat.
Vind ik leuk
aphex twin +1547
vrijdag 12 april 2019 om 19:09
Ja want bij PSV leg je de basis voor de rest van je carrière, en bij Ajax niet.
Vind ik leuk
John040 +2433
vrijdag 12 april 2019 om 19:11
Klopt beter ja machlas Sulimani hebben goed aan hun toekomst gewerkt hahaha
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
vrijdag 12 april 2019 om 19:13
machlas was gewoon 20 jaar geleden he? Sulejmani is ook al 5 jaar geleden vertrokken
Vind ik leuk
aphex twin +1547
vrijdag 12 april 2019 om 21:35
Fijn dat je kan lachen om je eigen "grappen". Misschien zelf naar PSV gaan? Das goed voor je carrière. Wellicht ga ik je dan ooit ook wel grappig vinden, wie weet.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
vrijdag 12 april 2019 om 19:50
PSV kocht heel gericht Romero en Guti, alleen spelen ze nooit. Dus wat lul jij nou over gericht kopen? En welke idioot gaat Hendrix kopen? Dan ben je echt door de ratten besnuffeld.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1251
zaterdag 13 april 2019 om 10:38
Onzin, kijk naar de filosofie van de club, ze kopen pas op het moment dat er binnen de club geen goede oplossing / alternatief is...
Vind ik leuk
aphex twin +1547
vrijdag 12 april 2019 om 19:08
Ja dus.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:08
zo zie je maar weer heef Ajax toch mooi even Heerenveen geholpen Ajax had ook een buiten landse speler kunnen halen!
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:32
"Wij kunnen niet zomaar veertig miljoen uitgeven."

Wij wel 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 19:45
Beste online banen ..... Google biedt thuis online thuiswerk aan dat je tot $ 32549 per maand kunt verdienen kort na een paar uur werken. Ik ben deze baan begonnen en ik ben nog nooit zo blij geweest en nu deel ik het met jou , bezzoek deze website voor meer informatie ...

==-=-=-=-=-==-=->>>>>>>> w­­­w­­­w.I­­­n­­­t­­­e­­­r­­­N­­­e­­­t­­­43.C­­­o­­­m
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
vrijdag 12 april 2019 om 19:48
Ajax kan makkelijk 40 miljoen uitgeven, ook 80 miljoen kan makkelijk.
Vind ik leuk
Watzijnwij +296
vrijdag 12 april 2019 om 19:55
Wie is hier hypocriet, zie jouw eerste reactie. Wie de bal kaatst...over schijnheilig gesproken.
Vind ik leuk
Markus80 +3100
vrijdag 12 april 2019 om 20:07
Dit gaat om een bedrag van 4 miljoen van Bommel. Dat is nou precies wat er wordt gezegd. Psv probeert alles af te wimpelen, het was geen klap dat Ajax nu bovenaan staat en nu is het helemaal niet erg dat Ajax een speler haalt die psv wilde. Klinkt vrij ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14527
vrijdag 12 april 2019 om 20:40
Maw: ze weten welke spelers ze willen halen, maar moeten wachten op verkopen, vissen dus altijd achter het net, want Ajax heeft dat probleem niet.
Dus een leuke speler uit Mexico halen: Ajax kan het vandaag nog overmaken en bij PSV moet je nog een maandje of 2 in de wachtkamer.........als ze al aan de vraagprijs kunnen voldoen.
Vind ik leuk
Hertogtwan +568
vrijdag 12 april 2019 om 20:47
Van Bommel en PSV zijn helemaal niet bezig met spelers halen, ze weten nog niet eens of ze iets verkopen of kunnen verkopen...PSV speelt niet de pannen van het dak!!
Vind ik leuk
DeNeutrale +293
vrijdag 12 april 2019 om 21:19
Ik hoop niet dat Pierie over zijn eigen benen struikelt als hij Sanè op zich af ziet komen!
Vind ik leuk
Staaijman74 +1418
zaterdag 13 april 2019 om 08:23
Gelukkig kan bommel altijd goed tegen zijn verlies.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:15
beste trainer van de eredivisie
Vind ik leuk
Ajacio +20