Te Vrede legt vinger op de zere plek: 'Na 18 minuten pas mijn eerste bal'

Te Vrede legt vinger op de zere plek: 'Na 18 minuten pas mijn eerste bal'

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 23:28vr 12-04-2019 om 23:28

Mitchell te Vrede stond na afloop van NAC Breda-FC Emmen balend de media te woord. NAC hield 'slechts' één puntje over aan de cruciale ontmoeting en de spits kwam nauwelijks in het stuk voor.

Het veldspel van NAC was eenvoudigweg niet goed genoeg, concludeerde Te Vrede na de 1-1. "Volgens mij kreeg ik pas in de achttiende minuut mijn eerste bal", legt hij voor de camera's van FOX Sports de vinger op de zere plek. "We hadden afgesproken om veel rond de zestien te komen om mij dan in te spelen. Dat heb ik één keer gedaan, toen legde ik terug en werd het gevaarlijk. Maar het was veel te weinig."

Te Vrede scoorde voor de winterstop negen keer, maar staat in 2019 nog droog en geeft aan dat hij vaak op een eiland staat. "De kansen die ik in de eerste seizoenshelft kreeg, waren beter om te maken. Op dit moment krijg ik weinig kansen. Je ziet dat andere jongens scoren (vrijdagavond redde Erik Palmer-Brown een punt voor NAC, red.), maar het zijn nooit uitgespeelde kansen."

Pas in de slotfase ging NAC alles of niets spelen. "Dan maken we wel oorlog, terwijl dat eigenlijk negentig minuten lang zou moeten zijn. Dan komen die ballen ineens wel. Het hoeft niet altijd mooi, we moeten overleven. Dan maar die lange ballen en vanuit de tweede bal gaan spelen. En ik denk dat zij dat veel beter deden."

Poll

Kan NAC nog van de laatste plaats afkomen?

(3857 stemmen)

Plaats een reactie

Tarcotsira +903
vrijdag 12 april 2019 om 23:32
Ter Vrede heeft gelijk NAC heeft gewoon veel te weinig gestreden en dit was de ideale kans om het tij te keren !!
Vind ik leuk
Ove +4184
vrijdag 12 april 2019 om 23:36
Nac komt gewoon goed weg met een puntje
Emmen had het al lang af moeten maken.
Vind ik leuk
PRICE +7974
vrijdag 12 april 2019 om 23:38
En Stein Vreven moest vertrekken, Stein was perfect voor NAC. Wat wil NAC nog meer, nu diep in de ellende.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 02:36
Perfect is ook een groot woord...
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
vrijdag 12 april 2019 om 23:39
Ja dus dat is de harde realiteit !!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 02:04
Te vrede is zelf ook gewoon een matige speler
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 02:30
In principe goed genoeg voor NAC!!!
Vind ik leuk
PRICE +7974
vrijdag 12 april 2019 om 23:37
NAC moet kaarsjes gaan aansteken dat is hun laatste hoop.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 02:05
Dat is wel heel dramatisch
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 02:34
Er is geen hoop meer dit was echt de laatste kans....
Vind ik leuk
Nao Veure +345
vrijdag 12 april 2019 om 23:38
Dus 1x na 18 minuten geeft 5x in 90 minuten. Vgm kreeg Cristiano er gisteren minder maar die scoorde wel. Het is maar wat je er mee doet.

Ohja, dat de vergelijking nergens op slaat snap ik ook
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 23:38]
Vind ik leuk
JohanLeo +807
vrijdag 12 april 2019 om 23:43
Plastic is in mijn ogen een véél groter probleem dan de uitstoot van CO2.
Natuurlijk is plastic de naam voor de allereerste kunststof en wordt plastic allang niet meer gemaakt maar okay... we noemen kunststof nu plastic en daar kan ik mee leven.
In ieder geval is het nu zo dat dit zogenaamde plastic wereldwijd aanspoelt op stranden maar zich ook concentreert op plekken in onze diverse oceanen waarbij plekken zo groot als de provincie UTRECHT en vaak nóg groter totaal vergeven zijn van enorme hoeveelheden plastic.
Ook zijn de plasticdeeltjes nu microscopisch klein.
Als je garnalen of mosselen eet dan weet je zeker dat je micro plastic deeltjes binnen krijgt omdat deze diertjes continu water filteren.
Denk daar eens over na!

Michel te Vrede lijkt me trouwens meer een speler voor FEYENOORD. Hij is een harde werker die niet te beroerd is om de mouwen op te stropen.

Lijkt me eerlijk gezegd een INKOPPERTJE!
Vind ik leuk
Ove +4184
vrijdag 12 april 2019 om 23:53
TT supporter
Te Vrede heeft bij Feyenoord gespeeld.
Vind ik leuk
Nao Veure +345
vrijdag 12 april 2019 om 23:57
En wat was hij daar slecht
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 02:35
Waar haal jij je LSD ?
Vind ik leuk
JohanLeo +807
zaterdag 13 april 2019 om 02:52
Gewoon: op het darkweb. Niet duur en kwaliteit gegarandeerd wegens reviews van tevreden klanten!
Goeie deals van bv 10 dikke trips voor 2 joetjes dus snoeihard trippen voor een habbekrats want.... op het darkweb is een gulden een daalder waard!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 03:16
Mmmm doe mij ook een voorzien daarvan, maar reviews garanderen toch geen kwaliteit? PB kun je hier niet versturen helaas!! Anders hadden we zaken gedaan vriend!!!
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
vrijdag 12 april 2019 om 23:50
Na vandaag is het wel klaar voor nac deze moesten ze winnen om nog kans te maken op handhaving.jammer maar helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:09
Zonde, wordt weer NEC-NAC.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 03:17
Zie liever NAC- Willem 2 maarja NEC- NAC is ook grappig als leek.…….
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 03:16
Jup rouwstemming is op zijn plaats…….
Vind ik leuk
JohanLeo +807
zaterdag 13 april 2019 om 02:57
Laten we ons niet te druk maken om de positie van NAC..Dit is een achterhoedegevecht. Degradatievoetbal brrrrrr
Laat onze focus AJAX betreffen; pakt AJAX de cup.met de grote oren, wordt AJAX landskampioen, pakt AJAX de beker?
Dáár gaat het om dit seizoen,

De rest is slechts bijzaak mannen!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 18:55
Is topic over ons aller NAC.
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
zaterdag 13 april 2019 om 03:36
De zere plek van NAC is Tevrede. Wat een waardeloze spits is dat zeg
Vind ik leuk
Aihlre +449
zaterdag 13 april 2019 om 06:56
Nou ik heb hem gisteten vooral in de tweede helft wel een paar keer een bal aardig zien missen hoor. Dus ook maar eens naar jezelf kijken Mitchell. Ze lieten gisteren bij fox ook nog een aardige statistiek zien die dat ondersteunde. Laatste 30 x op goal geschoten 0 goals...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 07:59
Je kan afwachten op de bal of meeverdedigen en dan de bal veroveren. En ernre vandoor gaan !!!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6046
zaterdag 13 april 2019 om 08:07
Gelukkig heeft Mitchel te Vrede recht van spreken...
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 13:11
Moeilijke potjes, ik snap de redenering van te Vrede wel.
Maar er zit zoveel druk op, dat mensen verkrampen.
Hij wil meer ballen maar andere spelers zijn bang om fouten te maken.
Vind ik leuk
Dafkuh +200
zaterdag 13 april 2019 om 18:56
Ach jaa driekwart is er volgend jaar niet meer als ze kkd spelen. Over paar jaar komen ze wel weer terug als ze mazzel hebben
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws