Kastaneer en Slagveer maken ruzie: Hij is niet de moeite waard

Kastaneer en Slagveer maken ruzie: "Hij is niet de moeite waard"

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 09:11za 13-04-2019 om 09:11

NAC Breda liep vrijdagavond een punt in op de collega-degradatiekandidaten, maar schiet daar weinig mee op. Gervane Kasteneer blijft echter strijdbaar.

"Het wordt moeilijker, maar je moet door blijven gaan en geloof blijven houden. We zijn er elke dag mee bezig", zegt Kasteneer na de 1-1 tegen FC Emmen tegen VTBL. "Als we naar onszelf kijken en de we punten kunnen pakken..Het gebeurt nu niet, maar in vier wedstrijden kan er nog alles gebeuren. Er zijn veel rare dingen gebeurd in de voetballerij, dus waarom nu niet?"

Kasteneer kreeg het tijdens het duel met Emmen aan de stok met aanvaller Luciano Slagveer. Na afloop stonden beide spelers naast elkaar interviews te geven. Kasteneer weigert Slagveer echter aandacht te geven. "Hij is niet de moeite waard. Ik vind het wel leuk. Het was gewoon fysiek. Hij heeft niet de minste uitgekozen. Als hij het fysiek wilt halen bij mij, moet hij het maar proberen."

Wat als NAC degradeert? "Daar wil ik nog niet aan denken. Ik wil me nu focussen op de vier wedstrijden die we nog hebben. Misschien is er aan het einde van het seizoen een groot feest. Wie weet", zegt Kastaneer.

Poll

Gaat NAC degraderen?

(1093 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 april 2019 om 09:15
Was Emmen niet die club waar psv gelijk tegen speelde?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:16
Wil je een like knulletje , want daar maak je deze opmerking toch voor ???
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:21
Beetje uitdagen mag. Niet direct op je kleine pikkie zijn getrapt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:26
Ik ben niet voor PSV dus je zal van betere huize moeten komen om mij op mijn pikkie te trappen knulletje .
Maar jij bent zo met PSV bezig dat je het zelfs in een NAC-Emmen topic over PSV moet hebben .
Weer een Ajacied die met PSV opstaat en er mee naar bed gaat .
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:29
Nu we weer bovenaan staan kunnen we weer een beetje praten. Anders was het steeds van, maar jullie staan tweede.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:32
Geen Amsterdammer neem ik aan?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:33
Maakt dat wat uit?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:35
Omdat met name provinciale Ajacieden zich nu als kleuters gedragen.

Gedraag je als een trotse Ajacied, niet als een kleuter.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:51
Hier een provinciale ajacied. Ook hierbij is het alles over een kam scheren niet op zijn plaats. Ik ben fervent fan maar ben altijd realistisch. Ben het er mee eens dat in dit topic geen bericht over ajax of psv thuishoort.
On topic:
Baal wel echt van nac. mooie club goede supporters geweldige sfeer en behoren in de eredivisie. Hoop dat er zich een wonder voltrekt maar ik verwacht helaas degradatie...
Vind ik leuk
JanvdLisme +1511
zaterdag 13 april 2019 om 13:25
Ik heb de wedstrijd gisteren gezien, maar de geweldige sfeer volledig gemist... je hoorde Emmen er de hele 90 minuten overheen.
Vind ik leuk
roma1900 +672
zaterdag 13 april 2019 om 09:43
waar komen die mensen dan vandaan die treinen slopen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:44
Die gedragen zich niet als kleuters, dat zijn debielen.
Vind ik leuk
roma1900 +672
zaterdag 13 april 2019 om 09:47
maar waar komen die mensen dan vandaan ik vind dat ook kleuter gedrag hoor ik vind het best kleuter gedrag om zo te reageren op een grap
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:10
overal vandaan, inderdaad ook uit Amsterdam, helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:32
Maar moet dat nu serieus in elk topic .
Er zijn genoeg Ajax en PSV topics waar je PSV-ers voor de gek kunt houden .
Dat jij een lange neus maalkt naar PSV-ers heb ik geen probleem mee , en kan ik ook nog wel begrijpen , maar om dat overal te doen is vrij kinderachtig
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:34
Ik doe dat niet overal. Een keertje moet kunnen. Vanaf december hoorden we al dat de platte kat van stal gehaald kon worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 12:31]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:05
Ok dan , maar als je niet voor Ajax of PSV bent , net als ik , dan word dat geruzie tussen die Ajacieden en PSV-ers hier vrij vermoeiend .
Zeker als het echt in elk topic gebeurd .
En sinds afgelopen zondag zijn de PSV-ers vrij tam op deze site .
Vind ik leuk
Tossa +3143
zaterdag 13 april 2019 om 10:08
Omdat je niet op mijn vraag reageert (zegt al genoeg natuurlijk), hier nog een keer,: als niet over PSV of Feyenoord hoeft te gaan, waarom begin je er dsn zelf over? Wat denk je te bereiken met iets dat al 50 keer per dag wordt geprobeerd?

Lees de overige comments eens, men is dat eeuwige gezeur, gezever, gezanik zat!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:17
Zeik niet zo.
Vind ik leuk
Tossa +3143
zaterdag 13 april 2019 om 10:20
Zolang jij topics blijft verzieken met je achterlijk gedrag, zal ik blijven zeiken.

Goed antwoord trouwens! Heb je lang over nagedacht?
Als je na moet denken over je eigen gedrag, ga je dit doen? Heel volwassen...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:53
Zullen we dit gesprek stopzetten gaat nergens over en hoort hier inderdaad niet thuis. Laten we gewoon lekker trots op ajax zijn en niet nu al roepen dat we kampioen zijn of worden. Er moeten nog genoeg wedstrijden gespeeld worden. Kan alleen maar tegen ons werken.
Vind ik leuk
Guust +6752
zaterdag 13 april 2019 om 12:23
Platte kat? Dierenbeul.
Vind ik leuk
roma1900 +672
zaterdag 13 april 2019 om 09:44
ga je luier schoon maken jo viespeuk
Vind ik leuk
roma1900 +672
zaterdag 13 april 2019 om 09:42
jij bent echt wel voor psv je reageer letterlijk op iedereen die maar wat zeg over psv
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:17
Gedraag je niet als een kleuter. Geniet van de stand op de ranglijst, de kwartfinale CL en finale beker.
Vind ik leuk
roma1900 +672
zaterdag 13 april 2019 om 09:45
waarom reageer jij met 2 namen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:47
Verklaar je nader
Vind ik leuk
roma1900 +672
zaterdag 13 april 2019 om 09:50
Service Crew en De vierde man
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:56
Nee hoor. Twee verschillende mensen, maar ik ben het nu wel met hem eens. Daarbij is Service Crew is volgens mij Feyenoorder. Ik ben Ajacied. Ik heb hier twee keer eerder een account gehad (Andre As). Van VP afgegaan door trieste reacties als Jaapie Trekhaakie en gescheld met kanker etc. Nu terug als afleiding voor een saaie cursus.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:01
Ik ben voor Leeds united , niet voor Ajax , PSV of Feyenoord , al hoop ik wel dat Ajax kampioen word .
Die spelen dit jaar het beste voetbal .

En laat die stumperd lekker denken , dies op zijn pikkie getrapt omdat ik straks iets tegen hem gezegd heb .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:02]
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:18
Was heracles niet de club waar ajax van verloor?
Vind ik leuk
Testata +571
zaterdag 13 april 2019 om 09:20
Is PSV niet de club waar Ajax het kampioenschap wederom van verliest?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:20
Maar wij staan bovenaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:49
20 04 de dag dat Groningen op mijn verjaardag 1 of meer punten pakt en PSV helpt .
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18466
zaterdag 13 april 2019 om 09:21
En verloren van Feyenoord,AZ en PSV zo en nu postitief de dag door!
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:22
Juist, mooi weer en vrij vandaag. Super dagje van maken
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:25
En ook nog ajax die met RUIME cijfers gaat winnen.
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:27
We gaan 't zien.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:30
Jazeker price. Wordt een 6-0 zege. Noteer het maar.
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:34
Ik zal 't op schrijven. We komen er samen op terug kerel,goed?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:41
Mij best. 't mag ook 4 of 5 wezen
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:42
Houden contact
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:43
4 of 5 mmm je bint al in ha ha
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:49
Haha. Nee hoor. Easy win voor ons aller ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:27
Dat dachten jullie een paar jaar geleden tegen de graafschap ook.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:36
Aah opper trol sjakie meld zich.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:16
Toch fijn voor dat je denkt dat ik een trol zou zijn en dat ik op je reageer. Ge moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Maar ja geschiedenis is blijkbaar niet je beste vak.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:18
Wij gaan vanavond exelsior even alle hoeken van het veld laten zien.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:23
Hopeloos..
geniet ervan vanavond
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:26
Ik heb geen zin om voorzichtig te doen, dat is wat je wilt. Niet te hoog van de toren blazen. Dat maakt me niet uit hoor kerel. Ik heb veel vertrouwen. Wij worden gewoon kampioen. Exelsior mag blij zijn als het niet met dubbele cijfers wordt.
Vind ik leuk
PRICE +7971
zaterdag 13 april 2019 om 09:19
Feyenoord verloor in 't kampioensjaar van degradant eagels. Er zit altijd een zwakke wedstrijd tussen. 34 wedstrijden dan 1e staan telt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:42
Laten we lief doen mensen. Het is een mooie zonnige dag.
Vind ik leuk
LukaB +640
zaterdag 13 april 2019 om 11:11
Triest figuur
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
zaterdag 13 april 2019 om 09:17
Ik zeg allebei voetbalschoenen inleveren...
Die 2 zijn ook overal hopeloos mislukt
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 09:27
Een topic over NAC en daar zijn de joden trolletjes weer, jullie hebben toch genoeg topics om in te lopen gallen, rot dan lekker daar naar toe.
Vind ik leuk
Janste +401
zaterdag 13 april 2019 om 09:30
Ja triest he. Ik geef je groot gelijk
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 09:30
Echt trieste figuren zijn dan, ja.
Vind ik leuk
035 +1099
zaterdag 13 april 2019 om 10:22
Hoe zou jij jezelf kwalificeren met :"joden trolletjes"?
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 13:06
Ze noemen zichzelf joden, ik noem ze joden trolletjes en dat is ineens een probleem, PC idioten als jij zouden is wat skin moeten groeien
Vind ik leuk
035 +1099
zaterdag 13 april 2019 om 13:10
Waar zeg ik dat het een probleem is? Waaruit maak jij op dat ik een PC idioot ben?
Beetje schreeuwen doe jij.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 18:45
Waarom zou je anders een comment plaatsen?
Vind ik leuk
035 +1099
zaterdag 13 april 2019 om 19:22
Jij roept gewoon maar wat. Niet reageren op vragen van mij. OK. Sneu figuur denk ik dan.
Vind ik leuk
Spiegel +11596
zaterdag 13 april 2019 om 09:37
Je hebt gelijk. Maar kunt het wel iets of wat anders brengen.
Nu kwets je onnodig de wel leuke Ajacieden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:25
Leuke Ajacieden ? Als je hem beter zou kennen had je je de moeite kunnen sparen want hij kankert zo'n beetje op elke Ajax topic en posts. Elke fatsoenlijk forum lid hier weet dat je met mij fatsoenlijk en inhoudelijk kan discussiëren en nimmer mensen kwets of beledig. Op een neutrale post van mij kreeg ik laatst ook neus en jood naar m'n hoofd gegooid. En dan anderen gaan lopen verwijten :-s
Vind ik leuk
Spiegel +11596
zaterdag 13 april 2019 om 12:11
Daarvoor heb ik te weinig gelezen van hem. Maar ik geloof je meteen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:25
Kijk de reactie hieronder maar dan weet je wel wat voor vlees we in de kuip hebben ;-s
Vind ik leuk
Spiegel +11596
zaterdag 13 april 2019 om 14:44
Ik zie het. Schandalig.

Helaas heeft elk kamp nu hier op de site zijn eigen randdebielen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:46
Om in Kasteneer's woorden te blijven: "Hij is niet de moeite waard" ;-)
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 13:07
Jij krijgt de gouden PC dildo, wil je er een yamika bij?
Vind ik leuk
3-0achter +1529
zaterdag 13 april 2019 om 09:29
Er vanuit gaan dat PSV de Graafschap oprolt en Ajax doet het zelfde tegen Excelsior dan is er met nog 4 potjes te gaan 4 punten achterstand. NAC pakt onder Brood wel puntjes. Een ding is zeker. Dit is een van de spannende competities.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:29
Inderdaad. Alleen engeland is nog een beetje spannend.
Vind ik leuk
Tossa +3143
zaterdag 13 april 2019 om 09:31
Iedere keer weer. Iedere keer komen de kleuters tevoorschijn en weten iedere willekerige topic in het eerste comment om te draaien naar Ajax/PSV/Feyenoord. En de reacties daarop kun je van te voren al uittekenen.


Zo vermoeiend...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:32
Over feyenoord en psv hoeft het niet te gaan. Allebei subtop.
Vind ik leuk
Tossa +3143
zaterdag 13 april 2019 om 09:39
Waarom begin je er dan zelf over in de allereerste comment?

Alles wat je ermee probeert te bereiken is per dag al 50 keer geprobeerd. Kap er eens gewoon mee zodat het geen constante herhaling van zetten is.
Vind ik leuk
Janste +401
zaterdag 13 april 2019 om 09:31
Kastaneer is maar een misselijk mannetje op dat veld en eerlijk is eerlijk, voetballen kan hij echt niet
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21226
zaterdag 13 april 2019 om 09:51
NAC gaat het niet halen, jammer maar helaas.
Weer een mooie club die verdwijnt in de krochten van de kkd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zaterdag 13 april 2019 om 10:04
Nog steeds jammer dat Kastaneer toen niet tijdig is verlengt door de club. Die had nu veel verder kunnen zijn.

Goeie gozer.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:43
Wat een bad boy die kasteneer. Hij kan betwr zijn voeten erns laten spreken ipv zijn mondje.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
zaterdag 13 april 2019 om 14:25
Nac moest winnen oom aan te haken jammer maar helaas voor nac is na gister het doek gevallen.jammer want zoon club met zulke trouwe supporters hun je eigenlijk eredivisie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws