ADO wil 'vers bloed': 'Gaat het om salarissen, dan kunnen we goede spelers halen'

ADO wil 'vers bloed': 'Gaat het om salarissen, dan kunnen we goede spelers halen'

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 16:42za 13-04-2019 om 16:42

De selectie van ADO Den Haag wordt komende zomer flink opgeschud. Trainer Alfons Groenendijk kreeg bij zijn contractverlenging van van technisch manager Jeffrey van As de toezegging dat er 'vers bloed' en 'honger' zal worden toegevoegd.

"We zijn ons ervan bewust dat het opschudden van de spelersgroep nodig is", zegt Groenendijk in De Telegraaf. "Wij gaan kijken welke jongens in de selectie toe zijn aan iets anders, wie we willen behouden en wat er straks bij moet. Belangrijkste wordt dat er in het nieuwe seizoen weer een hongerige spelersgroep op het veld staat."

Veel geld is er desondanks niet voorhanden in het Cars Jeans Stadion. "Nee, ADO wil ook weleens zwarte cijfers schrijven en daarom moeten we creatief zijn", stelt Van As. "We betalen geen transfersommen en dus moet je kijken naar transfervrije spelers. Gaat het om salarissen, dan kunnen we goede spelers halen. Of behouden, zoals Lex Immers, die een week geleden zijn contract verlengde."

Lees ookADO verlengt met Groenendijk: "Mooi dat de clubleiding daar overheen kijkt"

Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

Plaats een reactie

zaterdag 13 april 2019 om 16:48
Ado is een mooie club. Hoop dat ons aller Ajax vaak tegen ADO gaat spelen. Na Feyenoord is Ado den Haag toch wel een mooie pot om te bekijken. Ons aller Ajax tegen PSV is bijvoorbeeld veel saaier omdat psv toch niet echt een topclub is. Psv NAC is weer wel een klassieker op hun niveau.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zaterdag 13 april 2019 om 16:50
Zucht...
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 17:00
Midden noord om advies vragen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:01
Vermoeiend, heel vermoeiend. En dat houdt maar niet op hier....
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 17:03
Zucht... 2
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8548
zaterdag 13 april 2019 om 17:14
Zucht....3
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:51
Even chill doen nu AUB, zelfs ik ga zowat over mijn nek.
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 17:03
⚠️TN📢⚠️Van jouw kan ik 't hebben kerel😁
Vind ik leuk
Johnnies +2830
zaterdag 13 april 2019 om 17:37
Hij van jouw niet
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 22:53
Heb je 't hem gevraagd
Vind ik leuk
Johnnies +2830
zaterdag 13 april 2019 om 22:55
Zucht 4
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 22:57
Gooi er ook nog eentje bij,
Zucht 5
Vind ik leuk
Johnnies +2830
zaterdag 13 april 2019 om 23:09
Bij zucht 6 hou ik op, slaap lekker.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:05
Zijn we eindelijk af van die Psv trol, pop jij ineens uit het niets op XD...

Ga je nu op fulltime basis weer verder?
Vind ik leuk
DrDeef +2370
zaterdag 13 april 2019 om 18:03
Ik dacht dat je jezelf had verhangen na psv-ajax vorig jaar, sindsdien waren verlost hier van jouw misselijkmakende gedoe. Helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 18:19
Houd jij je lekker bezig met schapiebache, of besikschaap
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 18:47
Dit is een ADO topic stumpert, ga trollen in de gazzillion of Ajax topics die hier dagelijks worden gespamd
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 19:43
Kunnen ze hier geen 18 plus site van maken ? Of lig alleen reageren boven de 18 anders toestemming van je ouders! Bij sommige personen heb ik wel het idee dat de ouders dit domme gelul goedkeuren.. Maar goed zou een hoop onzin schelen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:31
Hoop ook weer op Sparta-ADO, volgend seizoen...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:51
God o god wat een loze kreten zeg van die Autoverkoper, er zal vers bloed en honger aan de selectie toegevoegd worden....

Waarom hebben ze die faalhaas die het bij NAC al slecht deed eigenlijk naar Den Haag gehaald.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:54
Wat ben je toch negatief 😋
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:56
Kom op man, gewoon effe chill doen nou, beetje plagerige opmerkingen naar de rivalen maken moet kunnen, maar iedere post over 'ons aller Ajax' praten, ook al heeft Ajax er niks mee te maken begint een beetje irritant te worden.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
zaterdag 13 april 2019 om 22:03
Ik vond hem deze keer toch overwegend zinnige dingen zeggen haha
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 17:01
Soms heb je van die dagen ⚠️TN📢⚠️
Vind ik leuk
Mari +13365
zaterdag 13 april 2019 om 17:05
Ambulance Armstrong wilde ook vers bloed
Vind ik leuk
Eimersweide +9631
zaterdag 13 april 2019 om 17:32
Wat willen die chinezen met Ado bereiken? Zo te zien hebbem ze altijd gedroomd om een Nederlandse middenmoter zonder ambitie te bezitten en dat lekker zo te laten.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 17:44
Als je een beetje op onderzoek uit gaat is dat zo te achterhalen . Ik zou zeggen zoek eens op subsidie in china....
Vind ik leuk
Eimersweide +9631
zaterdag 13 april 2019 om 18:05
Ah ok. Ja sorry er gaan dagen voorbij dat ik niet google op china+subsidie
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
zaterdag 13 april 2019 om 22:04
Een dag niet gegoogled op China + subsidie is een dag niet geleefd!

Rene heeft het mi overigens wel bij het rechte eind.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 17:52
Ado zal toch structureel iets moeten veranderen wil het richting subtop groeien. Er zal toch eens budget gecreëerd moeten worden op wat voor manier dan ook.. salarissen.. tja vraag me af wat hij goed vind..

IK denk dat het middenveld redelijk staat en de verdediging komt ook wel goed. Waar we het laten liggen is echt het scoren, het afmaken.

Hiernaast irriteer ik mij vaak aan de boze blikken En verwijten naar elkaar. (Met name Becker kan hier wat van).
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:50
Room ophalen bij PSV
Vind ik leuk