Luuk de Jong geeft hoop op avontuur niet op: 'Als het team op mij wordt afgestemd'

Luuk de Jong geeft hoop op avontuur niet op: 'Als het team op mij wordt afgestemd'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 08:21zo 14-04-2019 om 08:21

Luuk de Jong denkt dat hij voor veel clubs een meerwaarde zou kunnen betekenen. De aanvalsleider van PSV, die momenteel met 25 treffers topscorer is van de Eredivisie, denkt dat zijn vorige buitenlandse avonturen mislukten omdat de club niet bij hem paste.

De Jong speelde in het buitenland voor Borussia Mönchengladbach in de Bundesliga en voor Newcastle United in de Premier League. "In Duitsland en Engeland was de manier van voetballen anders", zegt De Jong tegen de NOS. "Ik speelde in Duitsland te weinig in het strafschopgebied van de tegenstander, dus kreeg ik ook minder scoringsmogelijkheden of voorzetten. In Engeland speelde ik zelfs op het middenveld, dus daar kwam ik helemaal niet in de zestien."

De Jong heeft er desondanks alle vertrouwen in dat zijn kans nog wel eens komt. "Ik ben ervan overtuigd dat als ik in een team speel dat bij mij past, zoals hier bij PSV, en het wordt gedeeltelijk op mij afgestemd en spelers zoeken mijn kwaliteiten, dan kan ik denk ik in heel veel aanvallende teams gevaarlijk zijn", concludeert hij.

Plaats een reactie

Importbrabo +2462
zondag 14 april 2019 om 08:24
Gewoon lekker in Amerika dollars gaan harken. Prima spits voor de eredivisie maar gaat echt tekort komen in Europese (sub)top.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 08:25]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:25
Waarom, Luuk neemt het hele team naar een hoger level 🇳🇱
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 08:27
Luuk heeft een top seizoen, Luuk wil nog een klapper financieel maken
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 14 april 2019 om 08:30
Zou ook mooi zijn voor psv wanneer ze hem nog kunnen verkopen.
Vind ik leuk
InternetHeld +4748
zondag 14 april 2019 om 08:41
En voor ons natuurlijk! Wij in Doetinchem krijgen fikse opleidingsvergoeding!
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 14 april 2019 om 10:47
Ja nog steeds?
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 15:00
Ging luuk in de jeugd ook al zo vaak op het gras liggen zodra er een tegenstander kwam?
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 10:59
Ik denk dat PSV een enorme aderlating doet als Luuk zou vertrekken en alles moet proberen om hem te behouden. Hij is vervelend belangrijk geweest de laatste jaren bij moeilijke overwinningen. Of hij mislukt zou zijn in het buitenland is van geen tel, zijn waarde voor PSV is enorm geweest.
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 14 april 2019 om 11:48
Klopt. Van mij hoeft hij niet weg maar vind het wel jammer dat Don zo weinig speelt. Er kunnen ook beter een paar mindere spelers vertrekken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:58
Geweldige speler natuurlijk voor Eredivisie. Maar ik denk dat je hem nu nog kan verkopen voor een leuk bedrag, en we hebben 3 spitsen klaar staan waar er in ieder geval 2 van echt goede voetballers zijn en eentje die in de lappenmand zit.
Ik geloof dat Lammers volgend jaar de spits wordt en er op los gaat scoren.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 12:05
Met Luuk weet je wat je hebt, bij een ander moet je toch maar weer afwachten hoe goed die gaat functioneren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 04:46
Wie hebben er interesse getoond dan? Ik vind Lammers sowieso een completere en betere spits dan de Jong. Malen is in potentie ook een klasse beter, alleen moet het er straks uit gaan komen als hij meer minuten gaat maken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:49
Ja dat zou ik kunnen begrijpen er is een leven na PSV en of zelf voetballen 🌴🌴
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:59
Het hele team is al op jou afgestemd Luuk, anders had je niet zoveel gescoord. Dat je er anders geen reet van kunt, heb je in Duitsland en Engeland laten zien.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:13
Wat een onzin reactie is dit weer. Luuk is een prima spits als er ballen voor de goal geslingerd worden, uitstekende kopper. Het klopt gewoon wat hij zegt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:23
Goed lezen wat jij zelf al zegt. Hij is heel erg beperkt. Dan is huntelaar nog 2 klassen beter, maar dat bewijst zijn cv al wel.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 12:30
Precies. Dat gelul van die pubers....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:21
Idd en buiten dat is het matig bij psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:24
Psv is buiten Lozano en Berwijn erg matig. Die 2 verbloemen erg veel en dan valt het niet op hoe erg het eigenlijk gesteld is met het niveau van de andere spelers
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 10:44
Lasagna? Wat heeft die de laatste maanden dan gepresteerd? Dan vind ik swaab zelfs beter..
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 10:42
Op hem afstemmen? Iedereen genoeg zakdoekjes bij zich?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:42
Luuk moet een team hebben die in de top van een competitie speelt waarin hij veel in scoringspositie kan komen. Anders heb je niet veel aan hem
Vind ik leuk
Ruud1987 +6385
zondag 14 april 2019 om 09:02
Denk dat in de europese subtop luuk best kan slagen, wat hij zegt is wel reëel, hij heeft wel voorzetten in de 16 nodig om goed te renderen.

Helaas zie je haast geen echte spitsen meer zoals luuk en word van iedereen verwacht dat ze kunnen voetballen en niet alleen scoren of verdedigen bijvoorbeeld.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:03]
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 10:12
Met alle respect maar Luuk komt tekort voor de MLS. Dat tempo houdt hij niet bij. Luuk is traag en technisch onhandig.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1122
zondag 14 april 2019 om 10:30
Nee, want daar lopen "topspitsen" rond toch? Hoeveel goals scoort Dzeko, Benzema, Richarlison, Lacazette, Lukaku, Rondon, de spits van Sevilla, Milan, Lazio, en zo kan ik nog wel 10 Europese "subtop" clubs noemen, waar spitsen rondlopen die echt niet veel beter of meer produceren an Luuk. Van Gaal, Valverde, Guardiola (toch niet de minsten) zeggen dat Luuk als spits door de lucht tot de besten behoort.Ik heb het niet over grote namen(nu Ronaldo niet meer bij Real is valt het nog meer op hoe beperkt Benzema is en Barca liet gisteren zien dat Suarez en Messi niet zomaar te vervangen zijn), Lukaku heeft het in al die jaren alleen bij Anderlecht, WBA en Everton laten zien, bij Chelsea en ManU brengt hij bar weinig. Morata heeft sinds zijn goede jaar bij Juve bar weinig laten zien bij Chelsea. Dat zijn dus spitsen die ik niet perse hoger inschat dan Luuk. Waarom zou hij niet bij Everton, Valencia of Lazio kunnen spelen? We doen hier altijd alsof het niets is wat wij hebben maar momenteel bepaalt alleen geld de posities.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:10]
Vind ik leuk
Storm14 +197
zondag 14 april 2019 om 10:50
Omdat het daar veel fysieker is en bij elk duel dat ie nu al verliest is t al huilen bij de scheids....altijd al zo geweest en naaast koppen heb je weinig aan m!
Vind ik leuk
Phoxythebest +1122
zondag 14 april 2019 om 11:09
Dat "huilen" bij de scheids zie ik elke week op alle niveaus op alle velden, geen goed argument.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:06
misschien bij Sporting Lisbon als Dost daar vertrekt, dat team is toch al gefocust op voorzetten.
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 14 april 2019 om 08:24
Laat het vanmiddag maar weer eens zien Luuk.
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 08:27
LUUK AIR, luchtmacht uit Eindhoven
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:02
Hij is inderdaad een verdomd goede kopper.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:24
Zeker weten Luuk
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 08:25
Niet meer doen Luuk, gewoon bij psv blijven.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
zondag 14 april 2019 om 08:25
Denk dat Real nog wel belt. Heeft nog een echte goalgetter nodig...
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 08:45
En die passen het hele elftal wel aan Luuk aan.
Vind ik leuk
Storm14 +197
zondag 14 april 2019 om 10:52
Idd! Dat zou elke trainer toch moeten doen voor Luuk!

Ze weten niet eens wie het is denk je wel?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:55
Eerlijk is eerlijk. Hij zal waarschijnlijk nog best slagen qua goals denk ik. Alles op maat op die knar van hem.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:50
Real??? Als wat? Bouwvakker voor nieuw stadion zeker
Vind ik leuk
AVDV +1629
zondag 14 april 2019 om 10:17
Hah goeie!
Vind ik leuk
Wzawzdeb +177
zondag 14 april 2019 om 08:26
Probeer het eens in de Sahara
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 08:29
Je zou zijn carrière maar hebben, WZAWZDB. Luuk is gewoon een prima spits
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 08:27
Volgens mij heb je zelf de clubs gekozen.
Maar Luuk PSVis gewoon je top
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 08:31
Maar hij heeft er niet voor gekozen om middenvelder bij Newcastle te worden. Of bij BMG voor een systeem wat niet bij hem paste.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 08:43
Voor je bij een club tekent, ga je de plannen bespreken, wat de club met je van plan is.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:02
Om er 2 maanden later achter te komen dat het tóch anders wordt.
Zo werd Berghuis bij AZ weggekocht door Watford, want ja, 4-3-3 zou het worden. 2 Maanden later werd het toch 4-4-2 en kon hij banken.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 09:18
Is ook gewoon een matige voetballer berghuis.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:20
En zo glijden we verder weg in deze non-discussie.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 09:23
Ik vind ze beide gewoon matige spelers. Dat zijn de meeste in de ED er zijn maar een paar echte Toppers
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:57
We noteren het, gozert.
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zondag 14 april 2019 om 09:53
Hij had vooraf kunnen bedenken dat Newcastle natuurlijk helemaal niet geschikt is. Faalploeg.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:55
Daar heb jij gelijk in 😉.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:49
Dat zei ik net
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 10:51
Nee, dat zei je niet. Niet tegen mij, althans.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:55
Dat je voor je tekent eerst de plannen gaat bespreken. Daaruit had hij natuurlijk ook kunnen bedenken dat er geen Alan Shearer of een Paul Gascoigne bij die club meer is
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 11:00
En dat zal hij niet gedaan hebben, samen met n gladde zaakwaarnemer? En dan wordt je ineens op het middenveld neergezet, als spits.
Wat heeft dat te maken met de afwezigheid van deze ex-spelers? Of met de te hoge verwachtingen die er binnen Newcastle heersen?
Helemaal niks.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:28
De club die bij Lucia de Jong past moet nog uitgevonden worden, op PSV na dan.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 08:31
En op Twente na, Hans. Daar was hij ook top.
Vind ik leuk
Bertus +7819
zondag 14 april 2019 om 09:10
Wat zou je blij zijn als Feyenoord zo’n spits zou hebben
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:25
Past niet bij Feyenoord dat ziet iedereen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:15
Klasse pik , een Feyenoorder die Ajacieden napapegaait , ze zullen trots op je zijn in Rotterdam .
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:24
Miss heeft hij zelf deze mening, zo gek is dat niet! Gedijt enkel bij een ploeg als PSV dat ziet een Feyenoorder ook! En als je ploeg slecht gaat, gaat je mening niet weg!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:14
Het gaat niet om de mening die hij heeft , het gaat om de naam die hij gebruikt ; Lucia de Jong , napraten van de Ajacieden dus ...
Vind ik leuk
rinirat +4201
zondag 14 april 2019 om 08:34
Die kan nergens heen want hij kan alleen maar koppen,misschien pinchitter bij Southampton.
Geen club zit op zeurpieten en jankerds te wachten.
Denk ook niet dat er interesse komt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
zondag 14 april 2019 om 08:40
Op hem afgestemd? Dan blijft hij dus bij PSV.. Daar gaat niemand intrappen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 08:41
Er zullen niet veel clubs zijn die dat gaan doen voor een speler als L de Jong. Wellicht clubs als Eintracht Frankfurt.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 08:47
Die hebben een goede spits, Sebastiaan haller.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:08
En Jovic. Nóg beter, heeft al n prijskaartje van 50 milj om zn nek hangen. In de BL is geen ploeg te vinden die helemaal aan Luuk wordt aangepast. Misschien in de 2e BL?
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 09:14
Die moet gewoon bij psv blijven, en verder ze kop houden.die jovic is een geweldenaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:15]
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:18
Precies. En wat is er mis om nog 1-2 jaar bij PSV te spelen? In de ED blijft hii moeiteloos overeind.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 09:26
Inderdaad ja.
Vind ik leuk
Optelsom +810
zondag 14 april 2019 om 08:49
Scoorde ook lekker in de CL dit jaar, vooral uit bij Tottenham goeie goal gemaakt. Toch vind ik hem irritant hahahaha
Vind ik leuk
3-0achter +1531
zondag 14 april 2019 om 08:50
Ajax is op zoek naar en spits. De Jong naar Ajax dat is pas heftagh.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zondag 14 april 2019 om 08:56
Die past helemaal niet bij Ajax. Dan krijgt hij nul komma nul voorzetten. Wat hij zegt hij moet naar een team wat zich aan zijn kwaliteiten aanpast.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 08:58]
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:29
Gaan we niet doen, daarbij hebben we een andere spelopvatting
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:12
Daarom zei ik ook Heftagh. Isak past veel beter bij Ajax. Daar moet Overmars vol voor gaan. Alhoewel Dolberg afgelopen zondag weer iets van zijn klasse liet zien maar in mijn ogen nog veel te weing brengt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:51
FC Eindhoven?
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 08:53
Bij fc Schwalbe zoeken ze nog iemand
Vind ik leuk
Roodbergen +10241
zondag 14 april 2019 om 08:57
Ik gun je alles, maar vanmiddag ff niet!
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 09:06
Luuk vertrekt, wordt een “nieuwe Crouch” in de PL bij de club van Propper en Locadia.

Van mij mag hij gewoon blijven overigens, zonder Luuk stond ons PSV 5de denk ik.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:11
Als goalgetter een prima speler, kan echt als 1 van de beste in de ED koppen. Maar voetbal technisch toch een beperkte speler. Zijn broer Siem is wat dat aangaat een betere voetballer, maar beide niet geslaagd in het buitenland. Het zou leuk zijn voor hem als er nog een club komt, maar de vraag is of die ook werkelijk een team om hem heen zullen gaan bouwen. Hij is dan alweer 29 tegen die tijd, is natuurlijk niet oud maar is dan toch al op retour. Heeft toch wel een seizoen nodig om te wennen en is dan al bijna 30. Denk niet dst een club daar aangast beginnen, er zijn meer spelers van zijn kwaliteit of beter die jonger zijn. Gewoon lekker bij Psv blijven of voor het grote geld kiezen als ze hem er voor vragen in Amerika of China.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 09:48
Zou inderdaad ook doen wat jij aangeeft. Hier ben je een held. Lekker blijven en daarna flink cashen.

De statistieken van Luuk (scoren met het hoofd) zijn uniek.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
zondag 14 april 2019 om 09:24
Welk team gaat het spel helemaal oo Luuk de Jong afstemmen? Moet ik nog zien. PSV is zijn niveau. En daar is niets mis mee eigenlijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:27
Een ezel stoot zich niet etc...
Vind ik leuk
Kuip +10228
zondag 14 april 2019 om 09:28
Luuk wordt zwaar onderschat. Natuurlijk is het geen Messi, maar hij wordt nog steeds beter en is enorm waardevol. Ik durf te stellen dat PSV zonder Luuk al zeker 10 punten minder zou hebben dan nu.
Ik zou hem ook zo in de basis van Oranje zetten met Memphis er naast.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 09:31
Alleen je laatste zin vind ik alleen wel om te lachen
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:32]
Vind ik leuk
Kuip +10228
zondag 14 april 2019 om 10:30
Luuk en Memphis vormen een ideaal koppel. De laatste interlands stonden respectievelijk de nuttelozen Bergwijn en Promes in de basis. Daar werd ik niet vrolijk van.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 09:46
Eens. Maar velen willen dat niet zo zien, omdat ze denken dat hij er helemaal niets van kan na 2 mislukte avonturen. Maar voor PSV is hij onmisbaar. Zeer belangrijk en een echte teamplayer
Vind ik leuk
Kuip +10228
zondag 14 april 2019 om 10:31
En van mislukte avonturen leer je het meest. Denk dat hij nu wel rijp is voor een buitenlands avontuur.
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:33
Ik vind bijna al je zinnen grappig!
Vind ik leuk
Kuip +10228
zondag 14 april 2019 om 11:02
Gelukkig maar, dan bezorg ik jou in ieder geval een vreugdevolle dag.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 09:30
Al vindt ik het een jankerd en een duikelaar, als targetman is hij prima
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 09:31
Dat gaat geen enkele buitenlandse club doen Luuk.
Blijf lekker bij PSV daar word je gewaardeerd. In het buitenland lonkt toch weer de bank.

Of misschien een divisie lager in Duitsland of Engeland.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:35
Gewoon lekker hier blijven. Je bent goed, geliefd, verdient goed en hebt een vervolgcarriere.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:35]
Vind ik leuk
ritje +787
zondag 14 april 2019 om 09:39
hallo tip voor Luuc de Jong ga of naar je broer in Australie? of wacht op een aanbieding van CHINA of de Zandbak? meer zit er voor hem niet in! mvg ritje
Vind ik leuk
Het Brein +4908
zondag 14 april 2019 om 09:39
Prima spits voor een Bremen, Köln of HSV. Hij is een stuk beter dan jaren terug.

Lammers verdient ook een kans volgend seizoen!
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1211
zondag 14 april 2019 om 09:42
Zonder Luuk krijgt PSV het een stuk lastiger, aan de andere kant gaan ze dan wellicht op een attractievere manier spelen. Dit is niet om aan te zien, lange ballen op Luuk en dan een counter op zetten. Voordeel is wel dat wij dan van al dat gezeik en gemekker af zijn.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 09:44
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Zou echter graag wat anders zien: de Jong blijven en met de punt naar achter.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1211
zondag 14 april 2019 om 09:59
punt naar voren of naar achteren maakt niet zo veel uit als je 3 verdedigende middenvelders opstelt. Aan de ene kant heb je het systeem maar belangrijker zijn de intenties. Speel je om niet te verliezen en ga je er vanuit dat je altijd wel een keertje scoort of ga je de wedstrijd in om te domineren en zo veel mogelijk kansen te creëren en doelpunten te maken?
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 11:15
Dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat ik graag meer aanvallende intenties zie. Zeker tegen de ‘kleintjes’. Dus 1 verdedigende middenvelder. Meer zoals Ajax speelt
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 09:43
Ik denk dat Luuk gelijk heeft. Maar dat geldt voor heel veel spelers zo. Neem bijv Depau
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 09:43
*Depay
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:44
"Als het team op mij wordt afgestemd", dat wordt dus met z'n allen rollen, naaien, janken en schoppen.
Vind ik leuk
pietprecies +12534
zondag 14 april 2019 om 10:01
Ik denk dat hij beter kan kijken of er een club voor hem komt die al het soort voetbal speelt wat hem ligt. Hij kan wel wat maar hij is nou ook weer niet zo goed dat er clubs in het buitenland zijn die hun spelwijze op hem aan gaan passen.
Vind ik leuk
bert +699
zondag 14 april 2019 om 10:19
Twee clubs gehad in het buitenland ,en twee maal Af gegaan als een grote gieter
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 10:34
gaat het nooit redden in het buitenland
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:35
Kan eerlijk gezegd niet wachten tot hij opgetyfd is,doe mij Siem maar!
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:47
Jankt hij nu op de foto?
Vind ik leuk
Plaotie +65
zondag 14 april 2019 om 10:48
Stond hij ook niet in de belangstelling van een Mexicaanse club, ik dacht Club America. Dat is perfect voor hem, beetje luchtduels aangaan met Mexicanen van 1,70m.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:48]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:54
Enige echte topper die PSV heeft rondlopen. Draagt het hele team. Zolang hij een club vindt die de ballen de 16 inpompen kan hij er makkelijk slagen, waar dan ook. Er zal toch vast wel een clubje zijn met een systeem waar hij tot zijn recht komt?
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 10:57
Praatjesmaker is die Luuk, eentje zonder internationale wapenfeiten. Luuk is niet in Europa te bewonderen (geweest). Luuk was in 2 landen niet tot zijn recht gekomen en Luuk wil nu een team hebben dat om hem heen gebouwd is. Vergeet het maar Luuk, jij moet je aanpassen aan die teams.
Als Luuk denkt dat hij een meerwaarde voor een team zou kunnen zijn dan had hij met PSV verder kunnen komen, op zijn minst de EL bereiken.
Dit zei Luuk in het interview:
"In Duitsland en Engeland was de manier van voetballen anders", zegt De Jong tegen de NOS."
Luuk vergeet er bij te vertellen dat o.a. deze 2 landen de landen zijn die hij bedoelt met het "buitenland". Luuk zou graag een team om heen gebouwd willen hebben, Luuk denkt toch niet dat het verwende buitenlandse publiek in Spanje, Frankrijk, Italië of Frankrijk zit te wachten op een Luuk die alleen maar het van voorzetten van backs of hoek- en strafschoppen zou moeten hebben en of als toevallig de bal voor zijn voeten rolt wat er mee kan doen ? Afgezien van de vraag of hij die kansen van de sterke verdedigers zou kunnen krijgen ? Luuk kan zich toch niet vereenzelvigen met een Lewandowski, Mandjukic, Griezmann, Benzema, Aguërro om er maar een paar te noemen ? Het enige land waar Luuk welkom zou zijn met zijn ééntonige saaie voetbal is The USA, in de MLS-competitie. Of Schotland misschien.
Droom maar lekker door Luuk.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zondag 14 april 2019 om 11:19
In de CL scoort hij tweemaal tegen Tottenham en eenmaal tegen Barca. Als hij goed gebruikt wordt maakt hij gewoon zijn doelpunten. Maar die flapdrollen van Gladbach en Newcastle hebben hem verpest. Luuk is de beste kopper van Europa. Maarja als zon prutsers hem dan op het middenveld zetten, dan begrijp je er niets van
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 15:30
Luuk heeft veel met zijn hoofd kunnen scoren alleen in de ED.
Hij is niet de beste kopper van Europa, vergeet Benzema en Ronaldo en Crouch en Kane niet en nog veel meer. Zoals te doen gebruikelijk willen wij in Nederland snel onze eigen spelers als "de beste" benaderen..
Daarnaast kan Luuk de beste dit en de beste dat zijn, maar in het buitenland zal hij niet eens van de grond komen door de adequatere verdediging. Ik hoop voor Luuk, uiteindelijk is hij international, dat hij wat bereikt met zijn oudere leeftijd, maar ik betwijfel of hij gaat schitteren. Misschien bij Ray Vallecano, Anderlecht, Burnley maar hoger niet. Vanmiddag Luuk tegen De Graafschap gezien, wat een brokje slechte ellende zeg.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:58
Om een jaar later weer terug te komen in nederland
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:01
De jong denkt dat ie een Griekse held is. Buiten de eredivisie is ie niks waard. Grootheidswaanzin. Laat hem lekker topscorer worden. Wij hebben titel, beker en waarschijnlijk nog meer.


🛠
Vind ik leuk
KCP +1467
zondag 14 april 2019 om 11:54
Lmfao net als of dr een clubs die risico gaat nemen🤣🤣 Messi op 10 en Suarez hahahaha
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
zondag 14 april 2019 om 12:05
Gewoon bij PSV blijven je zit daar prima en is toch verder een prima club
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zondag 14 april 2019 om 12:16
dus als het team op jou wordt afgestemd kan je voetballen en anders niet? Wrange eigen conclusie
Vind ik leuk
DON7 +171
zondag 14 april 2019 om 13:08
Sollicitatie bij Ajax dit?!
Vind ik leuk
haarlemx +453
zondag 14 april 2019 om 14:33
Dat gaat op een hoger niveau niet gebeuren, het team afstellen op Luuk. Dan is Psv het allerhoogste niveau voor je.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 18:06
Jaaaa alle balle op de jong🤢
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:09
Ga fietsen aub! Wie hem goed vind bij PSV snapt er niks van Oke hij schiet er 26 in na vandaag maar hij mist er 4 keer zoveel! Voetballen doe je met je benen niet alleen met je hoofd of een keer per toeval tegen de bal aanlopen! PSV haalt met hem de snelheid uit het spel! Als PSV 4-4-2 had gespeeld met zoet, Angelino,schwaab,viergever,dumfries,
Gakpo,Hendriks,Rosario,pereiro
Lozano,bergwijn dan had je tenminste snelheid ipv de bal naar voren knalen op het hoofd van de jong! Leuk en aardig verdedigen maar vanaf de fjes leren ze je al op je positie te blijven staan! Mijn mening is echt dat hij PSV onwaardig is ondanks zijn doelpunten Lammers of piroe hadden er al meer gescoord!
Vind ik leuk
ritje +787
maandag 15 april 2019 om 08:46
hallo de jong heeft het al 2x geprobeerd! Ik geef hem ! tip CHINA De zandbak of naar je broertje in Australie! meer zit er voor hem niet in! Ja of blijven! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws