'Ik vind mezelf beter dan de rest, dus ik hoor gewoon basisspeler te zijn bij VVV'

'Ik vind mezelf beter dan de rest, dus ik hoor gewoon basisspeler te zijn bij VVV'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 08:40zo 14-04-2019 om 08:40

Ralf Seuntjens kan niet begrijpen waarom hij niet in de basis stond bij VVV. De middenvelder annex aanvaller van de Limburgers begon in de streekderby tegen Fortuna Sittard (1-1) op de reservebank en viel in de tweede helft in.

Met Seuntjens in de ploeg knokten de Venlonaren zich via een goal van Jay-Roy Grot toch nog naar een punt in Sittard. "De concurrentie is misschien groot, maar ik vind mezelf beter dus ik vind dat ik hoor te spelen", zegt een overtuigde Seuntjens tegenover FOX Sports. "Zeker op een aanvallende positie. Het is niet helemaal goed tussen mij en de trainer."

"De laatste wedstrijden word ik op andere posities gebruikt en daar ben ik een beetje slachtoffer van geworden", gaat The Seun of God verder. "Daar baal ik van, het is mijn werk. Als jouw collega Maurice dit allemaal over mag nemen word jij daar ook niet vrolijk van."

Het aflopende contract van Seuntjens wordt niet verlengd. Dat betekent dat hij zich in de laatste paar wedstrijden van het seizoen in de kijker moet spelen. "Ik heb nu al zo veel wedstrijden gespeeld dat iedereen wel moet weten wat ik kan, vind ik."

Plaats een reactie

InternetHeld +4781
zondag 14 april 2019 om 08:42
Haha, Ralf wil iets afdwingen via de media. Maar hij kan er geen klote van!
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
zondag 14 april 2019 om 09:02
Daarom zit hij dus op de bank om hem tegen zichzelf te beschermen!!
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 08:48
Wat een sukkel zeg, gaat voetballen lul.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:32
Waarschijnlijk vind hij hetzelfde van jou.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 12:11
Nee ben geen Rotterdammer. Dus daar kom jij voor in aanmerking.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 12:12
Vooral inhoudelijk sterk.... hulde!
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 12:13
Inderdaad geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:50
Dit mag alleen een Ronaldo of Messi zeggen in de voetbalwereld atm.. Okay, én Frenkie (; want dan is het ook gewoon een feit.

Voor de rest die voetbal spelen en dit zeggen, dan sta je behoorlijk voor lul
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 08:53]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:58
En modric hazard salah van dijk de gea oblak
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:25
Waarom alleen frenkie ook?
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 10:43
Zoals de uitspraken die jij doet dwaas.
Vind ik leuk
Pieterv14 +553
zondag 14 april 2019 om 10:48
Vergeet mbappe niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:51
"Ik vind mezelf beter dan de rest", serieus? Haha, wat een over het paard getilde arogantie... Laat het op het veld zien ipv dit soort misplaatste zelfingenomenheid in de media te spuien..
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:34
"De concurrentie is misschien groot, maar ik vind mezelf beter dus ik vind dat ik hoor te spelen"

En zo hoort het Ralf.... waarom zou je anders iedere dag naar de training rijden? Een beetje gezonde motivatie is wel het minste dat je van een profvoetballer mag verwachten!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:52
Is dit niet wat de meeste voetballers zeggen die op de bank zitten?

Gewoon laten zien op de trainingen en in de wedstrijden dat je speelt. Laat de trainer maar beslissen of je de beste bent of niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:03]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:36
Speelt* sorry hoor. Viel me gewoon op.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:03
Hoef je geen sorry te zeggen. Ik zal het aanpassen bedankt.
Vind ik leuk
Lee +1106
zondag 14 april 2019 om 08:52
Pfff, niet erg slim om dit te zegen, zal bij je ploeggenoten ook niet goed binnenkomen denk ik zo.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 08:53]
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:36
Jij denkt dat ze nu allemaal beledigd zijn omdat hun collega hetzelfde denkt als zij?
Vind ik leuk
Mr bien +8962
zondag 14 april 2019 om 08:55
De gebroeders Seuntjens kunnen er niet veel van.
Enig zelfreflectie zijn hun vreemd.
Vind ik leuk
Roodbergen +10242
zondag 14 april 2019 om 08:56
Die komt niet meer in de basis, flapdrol zeg!
Vind ik leuk
Roodwitblauw +1857
zondag 14 april 2019 om 09:03
Die moet inderdaad bij NAC gaan voetballen, die supporters vinden zichzelf ook zo goed. Zelfverheerlijking hoor bij Breda
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 09:04
ik wens zijn nieuwe club en teamgenoten veel plezier met deze speler...
Vind ik leuk
frank1971 +2480
zondag 14 april 2019 om 09:05
Nee je bent niet beter als de rest Ralf. Je bent te langzaam en je hebt de draaicirkel van een bus. Dus ga nou niet de trainer de schuld geven, jij wilt weg dus krijgen andere spelers ff voorrang.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:25
Ik begrijp uit de tekst dat VVV zijn contract niet verlengd , maar hij wil dus zelf weg ??
Vind ik leuk
frank1971 +2480
zondag 14 april 2019 om 14:29
Nee hij wou 3 jaar verlengen en dat was toch iets te veel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:20
Meer een draaicirkel van een containerschip. Een onbehouwen boer
Vind ik leuk
Blindsy +20534
zondag 14 april 2019 om 09:09
Het afscheidsfeest is begonnen. Dat wordt quootjes scoren voor VP, straks bij de Tafel van Kees.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 09:10
Gewoon niveautje lager gaan voetballen, zullen niet voor je in de rij staan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:15
Lienden zou wel wat kunnen zijn voor hem.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:29
Seuntjes................onsportieveling, gewoon n parasiet, uitvreter.......ajaks lover............
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:30]
Vind ik leuk
Tollolsuda +135
zondag 14 april 2019 om 09:32
Seun of god ..... dat hebben ze bedacht in t dorp van 700 inwoners waar hij en zijn langzame tweelingbroer vandaan komt. Seun in Oranje....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:33
Seun of God !
Vind ik leuk
Tollolsuda +135
zondag 14 april 2019 om 09:39
Is Seun of God familie van Father of God louis
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:57
Kan het niet meer bijbenen, voegde gisteren ook niks toe, na zijn wissel.
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
zondag 14 april 2019 om 10:03
Matige speler met een hoge eigendunk. Netjes.
Vind ik leuk
T. Henry +462
zondag 14 april 2019 om 10:06
Die zal niet goed meer in de ploeg liggen na deze uitspraak. Beetje respectloos na je ploeggenoten toe
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:41
Die is toch al 43? Zo niet.. zo loopt hij er wel bij. Werkelijk nooit wat gezien in hem. Arrogant porem en volledig misplaatst om te zeggen dat je beter bent. Die mag blij zijn bij bijvoorbeeld een RKC aan de slag te kunnen. Wat een dwaas!!
Vind ik leuk
Thuisvak +39
zondag 14 april 2019 om 11:34
Misschien maakt hij gewoon een goeie grap.
Vind ik leuk
TonS +61
zondag 14 april 2019 om 12:55
Weer zo'n Fake topic waar veel mensen weer lekker op reageren, wat een onzin weer he, hahaha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:33
'Hij vindt zjchzelf beter'. Zie je op het veld niets van. Loser!,
Vind ik leuk
Janste +405
maandag 15 april 2019 om 20:46
Jij heeft het goed gedaan, maar nu is de glans er wel vanaf
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws