Blind reageert op Van Bommel: 'Dan moet hij er nu nog iets meer gaan maken'

Blind reageert op Van Bommel: 'Dan moet hij er nu nog iets meer gaan maken'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 09:54zo 14-04-2019 om 09:54

Daley Blind kan weinig met de uitspraken van Mark van Bommel. De PSV-trainer zegt dat het verschil in doelsaldo tussen Ajax en de Eindhovenaren best in te lopen is, maar daar moet Blind na afloop van Ajax-Excelsior (6-2) om lachen.

Na de overwinning op de Kralingers heeft Ajax een voorsprong van drie punten en dertien doelpunten op de Eindhovenaren, die wel nog een wedstrijd tegoed hebben. "Van Bommel zei dat hij een keer met 11-0 van San Marino gewonnen had?", zegt Blind met een glimlach na afloop voor de camera van Voetbal International. "Nou, dan moet hij er nu nog iets meer maken."

"Ach ja, alles kan", gaat de verdediger van de Amsterdammers verder. "Dat heeft het voetbal wel bewezen. Wij winnen met 8-0 van De Graafschap, dus je weet dat zulke uitslagen voor kunnen komen. Het gebeurt niet wekelijks, laten we het daar maar op houden."

Ajax probeerde tegen Excelsior zelf ook om aan het doelsaldo te werken, zegt Blind. "Dat zit vanaf het begin wel in je hoofd, want zo is de stand van de competitie nou eenmaal. Als je dan de 3-1 maakt probeer je de bal snel te pakken en door te gaan. Je ziet dat het team gretig is."

Plaats een reactie

Speytuut +671
zondag 14 april 2019 om 09:57
Bommeltje praat vaak onzin
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:58
Bommeltje praat altijd onzin
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18606
zondag 14 april 2019 om 10:02
Voorlopig blijft het bij praten dat sowieso! Minimaal 5 per wedstrijd zie ik PSV er niet maken!
Vind ik leuk
bramski +146
zondag 14 april 2019 om 10:11
Met dat aanvallende middenveld van PSV .. kan het toch maar zo 😜😂
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:13
Praten doet hij wel bij de 4e man
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:38
Klopt :-)
Vind ik leuk
Guust +6757
zondag 14 april 2019 om 10:54
Gewoon je gehoorapparaat wat zachter zetten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:55
Die staat uit. Helpt niets.
Vind ik leuk
Guust +6757
zondag 14 april 2019 om 11:01
Dan schreeuwt hij echt hard, maar niet liplezen want hij spuugt erbij als hij boos is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:16
De haat van de ajaciedjes is weer erg groot!
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 13:18
Ben ik blij dat ik niet voor Ajax ben
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:35
uit al je reacties blijkt dat je geen AZ supporter maar een ajaciedje bent.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 13:38
Nee ben anti psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:04
En dat zouden er veel meer moeten zijn.
Als je van voetbal houdt
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
maandag 15 april 2019 om 17:01
Bennie houdt van voetbal, dan ben je per definitie anti psv.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:33
De jaloezie van het kwakkelende Feyenoord ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:36
Nee heeft niks met jaloezie te maken maar dat snapt het arrogante ajax volk niet.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 17:39
Ajax is Niet maar mag arrogant zijn dat kan Feyenoord het niet zeggen met zo'n circus van afgelopen zondag: Jórgensen, Clasie, vechtende Berghuis op de training en ga zo maar door. In principe zeg ik er niks over maar als je zo begint. Als ik jou was zal ik me zorgen maken voor het nieuwe seizoen van Feyenoord.
Vind ik leuk
Feeltje +100
dinsdag 16 april 2019 om 08:54
Ajax IS Arrogant jammer dat zo'n club zulke supporters moet hebben
Vind ik leuk
AFP +3717
dinsdag 16 april 2019 om 10:21
FEELTJE 16 april ,

Ach het woord arrogantie is door Ajax-haters zonder plausibel argument op Ajax geplakt en iedereen praat iedereen maar zonder nuance na. Ajax is de enige club van Nederland die internationale uitstraling heeft en dat wordt als arrogantie verweten.
Gezien de geweldige prestaties waar de andere top 2 een puntje aan kunnen zuigen zou Ajax arrogant MOGEN zijn, alhoewel iemand mij duidelijk mag maken wat die arrogantie van Ajax inhoudt. Wat supporters betreft, die is van alle tijden en die zijn bij alle clubs en dat nare gedrag van supporters wil ik effe de vernieling van het Trefi-fontein door Feyenoorders en de vernederende muntjesgooierij naar kruipende bedelaars in Madrid in herinnering brengen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:14]
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 13:18
Ja dat ook. Tweede helft zullen alle jankregisters wel weer open worden getrokken bij Bommel, Chuck en Luukie.
Vind ik leuk
Guust +6757
maandag 15 april 2019 om 11:38
Die staat de hele wedstrijd al open bij de drie die jij net schrijft.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 02:35
Bij wie niet? Psvers waren altijd al van die jankballen (zie ook hier op het forum) maar met vBommel als trainer kun je niet verwachten dat hij spelers tactisch of technische beter maakt, vBommel leert ze alleen maar hoe ze nog harder kunnen janken en argeren naar de scheids en hoe ze toneel moeten spelen.
Vind ik leuk
Hertogtwan +558
zondag 14 april 2019 om 10:13
Dan gaat er ook veel ruimte ontstaan achter de verdediging. Puntverlies in de maak.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:28
Niet nodig...............bijzaak..........
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:37
Ik zie, daar moet je gewoon eerlijk in zijn, psv ook echt niet 5 keer winnen..
Vind ik leuk
PRICE +8112
zondag 14 april 2019 om 10:37
PSV Klapt er op vandaag
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18606
zondag 14 april 2019 om 10:37
Verwacht niet anders!
Vind ik leuk
langeGek +1819
zondag 14 april 2019 om 11:57
Jullie gaan niet winnen vandaag!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:30
Hehe
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:04
Ik zie het... 0-1 bij rust.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18606
zondag 14 april 2019 om 14:32
2-1 maar wat slecht, wat ben ik blij dat ik voor Ajax ben! Dinsdag lekker naar Juventus!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:31
En na de 6-2? Elke club is wel eens uit vorm..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18606
zondag 14 april 2019 om 17:34
Ik heb het natuurlijk niet over 1 wedstrijd!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:39
In 2005 speelde psv geweldig. Was ajax nergens..
Vind ik leuk
Bknowledge +105
zondag 14 april 2019 om 19:47
2005? In welke tijd ben jij blijven hangen?🙈
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:09
Je begrijpt et niet.
Golfbewegingen
Vind ik leuk
Bknowledge +105
zondag 14 april 2019 om 20:14
Het gaat erom dat jij trots bent op een seizoen van 14 jaar geleden terwijl psv momenteel hetzelfde niveau voetbalt als zo ongeveer utrecht.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:52
Trots waar zeg ik dat?

Het is meer doorbijten nu

Dat is wat echte fans doen
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 12:53
Dat zei mijn vrouw ook vannacht 😉
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:37
Ja in 2005 was jij nog aan het leren masturberen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:06
Gaat echt goed met dat erop klappen.. lijkt Excelsior wel hhahaha die klapten er gister ook op 😂😂🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️
Vind ik leuk
AFC AJAX. +727
zondag 14 april 2019 om 13:17
Klapt aardig dat psv, maar het kan nog.
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 13:20
Doe dekselse El Jebli moet er effe één maken. Kan je lachen...
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:36
Ha ha ha wat een fantasie van een kind van 10 jaar.
PSV klapt er op vandaag, met een valse penalty 2-1 thuis tegen De Graafschap.
Vind ik leuk
PRICE +8112
zondag 14 april 2019 om 10:37
Vandaag 7 en tegen ado 7
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:40
Lul toch niet man. Het enige waar van bommel op klapt is de vierde man. Het het super aanvallende blok van jullie gaat weer lekker tikkie breed spelen.
Vind ik leuk
PRICE +8112
zondag 14 april 2019 om 11:05
Ik lul niet. Mooi man, hap hap
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 11:02
Ach, als Ajax dan elke wedstrijd wint is het doelsaldo toch nog niet gerepareerd voor PSV.

We zullen zien.
Vind ik leuk
Eric777 +150
zondag 14 april 2019 om 11:34
En dan gewoon punten verspelen bij Willem II, heb je er nog weinig aan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:41
PSV klapt er lekker op he
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:17
Het is 2 - 1 geworden tegen de Graafschap
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
zondag 14 april 2019 om 22:27
Price 7 😂😂😂
Vind ik leuk
PRICE +8112
zondag 14 april 2019 om 22:34
Heey lucky geen 7 goals, wel 3 punten. Ook goed. Absoluut psv was dramatisch. Geef ik 100% toe.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:40
Als je het toegeeft dan moet je ook toegeven dat PSV toch geen waardige kampioen is en wordt ?
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 22:41
Oeps.

Vind ik leuk
PRICE +8112
zondag 14 april 2019 om 22:48
Oeps, ik geef duidelijk mijn voorkeur van club uit Jozef, maar er is alleen nog hoop bij mij, want de overtuiging wordt met de wedstrijd minder als ik PSV zie. Ajax zie ik weinig fouten nog maken
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:38
Vind ik grappig dit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:03
Hoeft niet eens man gewoon vandaag winnen en Ajax verspeelt bij Groningen punten dan heb je niks aan doelsaldo.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
zondag 14 april 2019 om 11:16
Haha Roy is in de ban van de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord.... droom parken 😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:36
Ben voor geen enkele ploeg eredivisie dus helaas voor jou
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:41
Ach Roy je zwamt alle kanten op.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
zondag 14 april 2019 om 11:39
Hahaha precies we zijn dan onoverwinnelijk na de 0-3 tegen juve en halen dan in groningen met 0-5 uit competitie gespeeld
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:58
Doe je joint uit man is schadelijk
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 00:40
En PSV verliest punten bij ISAK, Willem 2.
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 11:07
Ik ze er niet eens twee per wedstrijd maken. Die gasten staan stijf van de stress. En die pseudo aanvoerder Luuk gaat dat gevoel ook niet wegnemen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18606
zondag 14 april 2019 om 14:29
Wat slecht zeg sjezus en ze kunnen nog kampioen worden ook tjonge jonge?!??!!! Nou Ajax eerst Juventus en dan verder kijken succes!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:04
Je moet toch ook een beetje lol met z'n uitspraken kunnen hebben. Ik kon wel genieten van dat hij dat zei ;)
Vind ik leuk
Arie Haan +1455
zondag 14 april 2019 om 10:18
Inderdaad.. hij zegt t met een knipoog en in combinatie met zijn winnaarsmentaliteit.. hij zal nooit opgeven en dat waardeer ik wel.. nu wel hopen dat hij een paar puntjes laat liggen vanmiddag.. 😜
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 10:19
Tja. Je zal maar 18 Ten Hags in de ED hebben rondlopen. Dat trek je als kijker gewoon niet.
Vind ik leuk
Speytuut +671
zondag 14 april 2019 om 10:24
Kijk daar heb je 100% gelijk in
Vind ik leuk
JanTa48 +9391
zondag 14 april 2019 om 10:32
Nee maar laat Ajax nog steeds voor 3 prijzen strijden.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 10:39
Ja. En? Maakt dat Ten Hag ineens een leuke vlotte vent? Ik denk nog steeds dat het een typetje is wat gespeeld wordt door n komiek.
Vind ik leuk
JanTa48 +9391
zondag 14 april 2019 om 10:40
Hij is niet aangenomen om de leuke vent uit te dragen maar om prijzen te winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:52
Maar het gaat toch nu om z'n persoonlijkheid, en niet om zijn kwaliteiten als coach?
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 10:54
En dat wordt door níemand ontkend.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
zondag 14 april 2019 om 11:41
Ik heb vele trainingen van f c utrecht bezocht en ten hag is toevallig echt een hele sympathieke vlotte man maar komt inderdaad op tv iets minder over maar dat gelul dat peter bosz wel uitstraling had .... als ten hag ook een zonnebank neemt haal je ze niet eens uit elkaar ....
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 11:51
Peet heeft n iets dikkere kop. Ik geloof meteen dat Erik sympathiek is. Maar op tv denk ik dat Erik van Muiswinkel hem nadoet...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:32
Precies. Of wat dacht je van toen wij Cocu hadden? Goeie trainer, clubicoon, maar voor de camera saai als de neten. Met Bommel kun je tenminste lachen nu.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 10:34
Ik mag Bommel wel als trainer. Dat zeuren tegen de 4e man mag wat minder, dat wel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:05
Ericje kan daar zelf ook wat van bij 4e man
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 11:09
Valt mij n stuk minder op.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 11:04
Gelukkig merk je daar niks van als je naar Ajax kijkt.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 11:08
👍
Vind ik leuk
fier&koen +2967
zondag 14 april 2019 om 11:04
Yep daar is er maar 1 van. En zowaar zij wij in Amsterdam er blij mee.
Wie had dat gedacht 🤣😅
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 11:08
Ruim n jaar geleden, vrijwel niemand.
Vind ik leuk
fier&koen +2967
zondag 14 april 2019 om 11:46
Yep. Zeker waar het kan hard gaan. Denk wel dat vooral de CL erg mee helpt.😉
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 11:52
En terecht, zou ik zeggen. 3-4 Jaar geleden zou t nooit meer kunnen. En kijk nu eens...
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:46
Hij probeert zo hard onderscheidend te zijn dat je er zo doorheen kijkt!
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 13:17
Voor de wedstrijd ook weer bij Hélène. Het lijkt wel of hij een hekel aan haar heeft. Maar ze doet gewoon waarvoor ze daar staat: kritische vragen stellen. En dan begint die Bommel te blaten man.... Is echt de weg kwijt. En hij vindt Hélène vast wel leuk hoor.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 09:59
Ach, meteen zeggen dat het niet gaat lukken en Ajax alvast feliciteren is ook weer zo wat...
Vind ik leuk
abraksas +2709
zondag 14 april 2019 om 10:11
Ajax alvast feliciteren hoeft ook niet want doelsaldo zal PSV wel niet meer inhalen maar Ajax moet natuurlijk wel nog gewoon 4x winnen. Niet dat ik denk dat dat niet gaat lukken maar je weet maar nooit he.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 10:14
Een wijs man zei ooit eens: I-I-It ain't uh, uh o-over uh, u-untill i-its uh, o-over uh'....
Vind ik leuk
Snapje? +9854
zondag 14 april 2019 om 10:00
Staat die platte kar al klaar?
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 10:03
waar gaan ze gieren dan in Eindhoven
Vind ik leuk
Snapje? +9854
zondag 14 april 2019 om 10:13
Maanden lang zijn ze bezig om dat ding klaar te zetten! Geen idee wat ze er mee willen!
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 10:29
4 jaar onder een steen gezeten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:06
Staat je gay car al klaar man man wat een onzinnige opmerking bah
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 11:53
gay car wat een klets. Stap jij maar in je brommobiel
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
zondag 14 april 2019 om 11:43
En ze hadden eindhovens grootste held ROY DONDERD al ingehuurd om het muzikaal te omlijsten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:18
Nee staat nog niet klaar? Jij wel al om je eigen stad in puin te slaan? Want dat is ja wat jullie doen als de gemeente weer eens niet meewerkt om jullie je gewenste locatie te geven.
Vind ik leuk
Snapje? +9854
zondag 14 april 2019 om 11:26
Ach gut, huilbuien in Eindhoven. Heb je toch nog wat daar!
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 11:54
gepikt van de apps van de laatste jaren ?
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
zondag 14 april 2019 om 10:19
Is die podium al opgebouwd van een paar jaar geleden?
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 10:28
nee helaas niet gaat dit seizoen ook niet gebeuren. Altijd een mooi feestje in Eindhoven bij een kampioenschap in de binnenstad. Beter als een huldiging op een winderig parkeerdek.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:49
“Binnenstad”

Tis niet meer en niet minder dan een hoerendorp
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 10:52
pfff het feesten in Amsterdam eindigt altijd met rotzooi. Daar kun je trots op zijn.
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:49
Ja vanaf Sinterklaas al
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 11:55
ja in Amsterdam is het pappen en nathouden en zich aanpassen.
Vind ik leuk
Gijsie +2149
zondag 14 april 2019 om 10:01
Vier wedstrijdjes winnen en we kunnen eindelijk de 34e landstitel halen voor Nouri
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 10:26
Luister eens naar Ten Hag
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:16
Jullie staan met zo veel meer geld gewoon gelijk in punten. Psv is niet best maar 1 slippertje en het kan anders zijn zou als ik hem was maar wachten met lachen
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
zondag 14 april 2019 om 09:57
Gezien de vorm van psv zou je daar indd een klein beetje om kunnen lachen ( niet denigrerend). Het is voor psv sowieso al moeilijk veel te score in het 2e seizoenshelft. Succes vandaag psv supporters!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:08
Het kan dus toch nog, een sportieve Ajacied op deze site ;)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
zondag 14 april 2019 om 10:34
Altijd al geweest, ik hou van voetbal alleen is ajax degene die ik al vanaf mijn 5 jarige leeftijd support. Realistisch zijn is dan hier soms ook ver te zoeken helaas.. natuurlijk hoop ik dat PSV vandaag punten laat liggen maar zal een psv supporter verder ook normaal succes kunnen wensen! Als niet ajax maar psv zo voetbalde in de CL en zo ver kwamen schaam ik me dan ook niet om een nederlandse club te supporteren.
Vind ik leuk
dst +232
zondag 14 april 2019 om 10:52
Ik ben niet zo van: wzawzdb, dat zijn we niet maar ik ben al 35 jaar fan omdat Ajax tracht het mooiste voetbal te spelen. Lukt misschien niet altijd maar de intentie is er, toch? Ik lig al opgerold op de bank met tranen in m'n ogen vanwege de spanning voor dinsdag! :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:35
Gun vele Ajacieden dat ook wel. Wat was ik blij toen na CSKA in 2015. Niet normaal. En wat was ik ook treurig na die penaltyserie tegen Atletico. Wat moet dat verdomd lekker voor jullie voelen, zo presteren in Europa. Ben daar best jaloers op, hoor.

‘T is alleen zonde van zoveel supporters aan beide kanten die niet eens een beetje normaal kunnen doen tegenover elkaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
zondag 14 april 2019 om 11:45
Je lijkt me een sympathieke gozer maar je opmerking : dat als psv zoals ajax zou presteren in de champions league je psv zou supporteren is wel goedkoop .... is hetzelfde als dat je zegt als frank lammers een oscar wint je die zal supporteren
Vind ik leuk
zoroman30 +205
zondag 14 april 2019 om 11:54
Precies dit dus , ik vind het echt tof als ik een paar supporters zie van beide kanten die gewoon lol hebben in het spel en niet lopen te beledigen . Top !
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
zondag 14 april 2019 om 12:02
Waarom goedkoop? Ik support de club voor het nederlands voetbal. Vind ik niks goedkoops aan dat zal jou eigen mening zijn.
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 11:56
de spijker op zijn kop.
Vind ik leuk
dst +232
zondag 14 april 2019 om 10:22
Mooie reactie en ik sluit me daar bij aan...
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
zondag 14 april 2019 om 09:57
ze staan er 13 achter maar moeten er nog eentje meer maken omdat Ajax meer doelpunten voor heeft. dus ze moeten tegen over ajax een doelsaldo +1 hebben
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:11
Precies, dat dacht ik gisteren dus ook :) gelukkig ben ik niet de enige die het ziet :)
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2294
zondag 14 april 2019 om 11:47
Zo gek ben je nog niet henkie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:09
Ajax gelijk speelt of verliest bij Groningen kan PSV weer 1e plek pakken dus ik ben nog niet zeker wie het gaat worden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:37
Moet PSV vanmiddag eerst maar is winnen.. je aannames gaan van hier tot Tokio 😅🙈😂
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 09:58
Gewoon alle 5 winnen Daley
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 10:52
4 nog maar !
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 10:57
Kijk is aan....ik ga de tap alvast aansluiten
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 09:58
Van Bommel zit zwaar onder anti depressiefa. Met zulke vreemde uitspraken.
Vind ik leuk
1313 +13074
zondag 14 april 2019 om 10:01
Zozo, je begint je terug te trekken van V Bommel? Toe maar.😂😂
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:03
😂😂nee nee, hij heeft het over doelsaldo, ben nog steeds ervan overtuigd dat psv kampioen wordt.
Vind ik leuk
1313 +13074
zondag 14 april 2019 om 10:04
1 maandje, dan weten we het.😜
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:07
Jazeker maat blijft ongekend spannend. Vanmiddag gaat mij cluppie ook winnen. Naar verleden week.🥵
Vind ik leuk
1313 +13074
zondag 14 april 2019 om 10:09
Blijft het zeker ja, hahaha ja Utrecht heeft een hoop goed te maken na die afgang.😂
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:14
Inderdaad, hoop vanmiddag op een overwinning. We zullen zien.
Vind ik leuk
1313 +13074
zondag 14 april 2019 om 10:16
Moet lukken, succes man👍
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:17
Thanks gozert.👍👍
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zondag 14 april 2019 om 10:15
Depressiva
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 09:58
Van Bommel knijpt hem al.
Is Net Een kat ik het nauw , maakt rare sprongen.

Denk dat de 4e man het erg zwaar krijgt vandaag
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:59
Die heeft de doos tissues al klaar staan
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 10:02
Ze zullen vandaag als bosjes in het strafschop gebied gaan vallen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:04
Dat doen ze iedere week.

Wat een kut club is dat toch. Ik hoop dat ze de komende jaren alleen nog maar verder afzakken
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 10:08
Dat gaat ook wel gebeuren
Als Viergevertje en Hendrix en Schwaabje al de toppers zijn en de standaard voor de basis dan zegt dat genoeg.
En dan nog die overhypte Lozano die meer rolt dan goed speelt.
En dan nog de kapitaalvernieteging zoals Guti en Ramselaar en Luckassen .
En de Australische miskopen.
Oja en de tobaankoop Romero
Nee dat gaat niet goedkomen
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
zondag 14 april 2019 om 10:29
Bien lul niet zo, Ajax is ook een seizoen weer goed aan het voetballen en ze denken dat ze allemaal je van het zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:33]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:29
Het is werkelijk een wonder dat zo nog steeds meedoen om de titel. Ik had ze veel lager ingeschat.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 10:40
Omdat voetballen niet zo moeilijk is....,wat marchanderen in het strafschopgebied en ze hebben 1 goede spits en die is goed in "koppen", legt er 25 in......dat is het.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:24
Voetballend is het ook niet hoogstaand natuurlijk. Maar zo geweldig zijn ze ook niet, niveau AZ.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:03
Maar het zegt wat over de ED....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:13
Ja, dat zeker. En over PSV. Het is hangen en wurgen, ook wel knap, maar een slechte basis.
Stel(en dat blijft gelul natuurlijk) dat je die goals in de laatste minuten niet hebt. Dan is het middenmoot.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:17
Precies, maar ze belazeren de boel ( dmv penalties ) op een ziekmakende manier, heerlijk daarom juist als ze helemaal niets winnen, gerechtigheid, eindelijk......er is maar 1 ploeg die het Kampioenschap verdient en dat is Ajax.
Ik denkt trouwens dat uiteindelijk ADO, PSV de nekslag gaat geven, let maar op !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:20
Eens dat Ajax het verdient. ADO zou wel verrassend zijn, die kunnen uitbollen nu.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:23
Kijk hoe ADO het doet de laatste maand en zie PSV........daarnaast kan je niet elke week geluk hebben en niet iedere scheidsrechter wil er in trappen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:31
Er komt een moment dat scheidsrechters erop gewezen worden lijkt me. Hij gaat alleen maar voor die penalty.
ADO mag van mij hoor. ;-)
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
zondag 14 april 2019 om 10:27
Net als Ajax de afgelopen 4 jaar afzakken?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:01
Nee, net zoals mijn broek die afzakt van het spel van psv
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:01]
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 09:59
Simpele overwinning voor psv.
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 10:00
Dat hoop jij ja.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:01
Dat is zo.
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 10:03
Je bent geen Utrecht fan maar gewoon een psv er die zich ervoor schaamt PSV er te zijn en daarom maar doet alsof die voor Utrecht is.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:05
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:28]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:13
En jij moet aan de Nederlandse bijles... .. .
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:17
Nee joh, heb ik al geprobeerd. Geen land met mij te bezeilen. Dus je moet er maar mee doen gekkie. En anders gewoon niet lezen ome Henk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:05
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:34]
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 10:06
Als jij dat zegt tineke.
Vind ik leuk
Speytuut +671
zondag 14 april 2019 om 10:03
Super boeren tegen de boeren 😁
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 13:36
Stinkzooi daar. Chuckie heeft het weer voor elkaar. Vuile jankerd. Absoluut geen penalty. Misselijkmakend kutventje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:13
Van Bommel trained er op.....ze belazeren de kluit bij PSV week na week, schandalig maar heerlijk als ze juist nu niks winnen, het verdiende loon van een oplichter.
Vind ik leuk
JanTa48 +9391
zondag 14 april 2019 om 10:35
Misschien wel een overwinning maar simpel gaat het de laatste maanden niet meer.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 12:12
Gaat heel goed.
Vind ik leuk
JanTa48 +9391
zondag 14 april 2019 om 12:26
nog 14 te maken en ze staan weer gelijk.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 12:32
Jip.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 09:58
Ik denk vanmiddag 13-0 voor psv
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 09:59
Je bennie goed wies🙂
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:01
Zou me niks verbazen als de graafschap gewoon mee werkt
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 10:04
En de scheids en de Var.
Vind ik leuk
Erwin34 +189
zondag 14 april 2019 om 10:06
Die staan 16e en gaan daar dus echt niet aan mee werken.
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:10
Ah joh de spelers krijgen van psv allemaal nieuwe ï phones
Vind ik leuk
Wilex +3224
zondag 14 april 2019 om 10:03
Maakt er eerst maar is 4, misschien is er daarna nog wel een paar minuten blessuretijd over om een doelpuntje in te lopen deze speelronde.
Vind ik leuk
roma1900 +674
zondag 14 april 2019 om 10:04
als dat gebeurd is er omkoping aan de gang in Nederland
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:06
Let maar op. Als de graafschap bij rust 3-0 achter staat en ze hebben geen poot aan de grond, dan wordt het open huis.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:14
Vind ik prima, dan maken ze het wel erg makkelijk voor Ajax om zich te motiveren voor die uitwedstrijd tegen De Graafschap, dan kan je daar een soortgelijke uitslag verwachten... .. .
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:18
Hey nieuw account?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:20
Nee, dit was tegen die sjap... .. . daarbij ben je het dus met mij eens.. .. .
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 10:25
Ja zeker....

Denk dat de graafschap zich dan klaar kan gaan maken voor rechtstreekse degradatie
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:17
Tja, als ze het bewust gaan laten liggen tegen PSV, dan gun ik ze dat ook van harte... .. .

Maar als dat gebeurt geef je Ajax alleen nog maar meer motivatie voor die laatste 4 wedstrijden, dus doe maar... .. .

Ik denk dat je in de rare situatie zit, dat als PSV meer gaat scoren, Ajax NOG meer gaat scoren... .. .

PSV kan dit gewoon niet meer winnen... .. .

En dan dat gelul over die wedstrijden tegen Vitesse en Utrecht thuis, denk je echt dat dit Ajax op de laatste dag de titel gaat verspelen ???????
Vind ik leuk
Benniewies +6150
zondag 14 april 2019 om 11:19
Iedereen met gezond verstand weet dat Ajax de dubbel gast pakken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:22
Iedereen met cynisme is depressief :)
Vind ik leuk
Storm14 +197
zondag 14 april 2019 om 11:57
Niet de tripple? 😜
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1294
zondag 14 april 2019 om 09:58
Laat van bommel, met zijn verhaaltjes en grootspraak
Vind ik leuk
Muscles +2091
zondag 14 april 2019 om 09:59
Gewoon nog 4 finales in competitie winnen en niet kijken naar doelsaldo
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:01
Misschien kan van Bommel alvast een erehaag voor ONS aller Ajax regelen. Stiekem is hij ook een Ajacied.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:18
Moeten we dan een plaats reserveren voor een ziekenhuisbed ?
Vind ik leuk
Lee +1106
zondag 14 april 2019 om 10:02
Kampioenschap wordt niet op doelsaldo beslist denk ik, denk eerder dat Ajax of PSV nog punten verspeeld.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:14
Ik denk nog allebei. Hopelijk PSV slechts een gelijkspelletje en Ajax met 2-0 eraf in Groningen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:17
Jullie zijn echt van een bedroevend laag niveau he, ik leg het nog 1x uit... .. . die wedstrijd tegen Groningen, dan heeft Ajax of net Juventus eruit gegooid, en dan zijn ze onoverwinnelijk net zoals tegen Fortuna... .. . Of, ze liggen uit de CL, en dan is de titel waar ze vol voor gaan, dan is de kans dat Ajax de laatste 4 wedstrijden wint met 5 doelpunten verschil veel logischer, maar goed blijf vooral dromen... .. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:28
Ik leg het nog 1 keer uit.
Ajax wordt helemaal gek gespeeld in Turijn, krijgen daar een flinke mentale tik van (want alle randzaakjes worden anders ook als smoesje gebruikt, denk aan vorig jaar) en worden dan ook nog eens in Groningen een keertje niet door de VAR geholpen dus verliezen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13707
zondag 14 april 2019 om 11:14
Concentreer je lekker op je eigen ploegje!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:14
Ben onderweg !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:18
Je lijdt aan cognitieve dissonantie... .. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:20
Heb je ook iets van 6 letters ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:23
Je bent niet grappig, wel zielig... .. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:28
Jaaaa zielig is 6 letters.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:36
Sukkel is ook 6 letters... .. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:50
Gekke
Vind ik leuk
Storm14 +197
zondag 14 april 2019 om 12:03
Dat zijn maar 3 letters!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:04]
Vind ik leuk
Mozes24 +1165
zondag 14 april 2019 om 10:03
Wat een hoop geld is er neergelegd voor deze matige speler zeg🙄. Hij kan totaal niet voetballen en Ajax is echt zijn plafond qua niveau.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:19
Jij zijn carrière was ook helemaal naadje ,kom op zeg is gewoon goede voetballer soms slechte wedstrijd maar hebben ze dat niet allemaal
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27170
zondag 14 april 2019 om 10:28
Deze matige voetballer wint wel prijzen dit seizoen itt de PSV-selectie.

Koekkoek! 😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:29
We zullen zien koekoek
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27170
zondag 14 april 2019 om 10:30
Dat is prima ...
Koekkoek
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:32
Spannend he ratje ?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27170
zondag 14 april 2019 om 10:44
Zeker, toen Ajax 8 verliespunten meer had dan PSV had ik niet gedacht dat dit nog ingelopen kon worden.

De kansen liggen nu anders maar het is zeker niet gestreden.

Ik zie PSV vandaag ook met grote cijfers winnen.

Wordt vervolgd ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:57
Veel plezier enne... nie teveel succes he 😉
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27170
zondag 14 april 2019 om 11:10
Jullie hetzelfde! 😂
Vind ik leuk
rinirat +4201
zondag 14 april 2019 om 10:30
je hebt vast stiekem genoten vorige week van Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:49]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:33
Hef je account op neprat. Er is maar 1 rat en dat is mino rioolrat.
Vind ik leuk
rinirat +4201
zondag 14 april 2019 om 11:29
Jij bent de leukste thuis thee muts
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:08
Als Ajax tegen Groningen geen averij op loopt, is in mijn beleving de competitie gespeeld. Winnen in de Euroborg is altijd lastig gebleken voor Ajax. Maar bij een positieve uitslag zal het verder geen schade meer oplopen is mijn mening, en zal Psv met minimaal 4 doelpunten verschil alles moeten winnen, en dat is niet onmogelijk maar gezien het vertoonde spel van hun zal dat zeker niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:18
Ja, 4 doelpunten verschil en Ajax stopt ineens met extra doelpunten maken, daar waar zij zo makkelijk scoren :P
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:24
Ik zeg toch ook met minimaal met 4. Want dat zal nog niet genoeg zijn inderdaad, omdat wij gewoon ook zullen blijven scoren. Het liefst zou ik zeggen we zijn kampioen, maar dat zou arrogant zijn! ;-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:14
Ik zie Ajax tegen geen ploeg meer punten verspelen, PSV daarentegen wel... .. .

Iedereen gooit zijn hoop op Groningen, wat totaal achterlijk is, voetbal is meer een mentaal spel dan fysiek... .. . Ajax heeft dan of Juventus eruit gegooid... .. . of ze liggen uit de CL, en dan denken sommige PSV gekkies dat ze de titel zullen laten liggen, terwijl de kans groter is dat Ajax dan de laatste 4 wedstrijden zal gaan spelen zoals in de CL.

Je moet niet raar opkijken als Ajax dan ineens die laatste 4 wedstrijden gaat winnen met 5 doelpunten verschil... .. . en misschien het record gaan verbreken :)

Zoveel scorend vermogen :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:32
Ik ben ook van mening dat Ajax geen punten meer gast verspelen, maar Ajax heeft het altijd lastig uit bij Groningen. Eigenlijk heeft iedereen dat. En wat betreft Juve geef ik Ajax ook nig steeds kans, aks ze het zelfde spel kunnen opbrengen als thuis en deze keer wel de kansen afmaken die ze krijgen zeker. En daarom hoop ik dst ze met Huntelaar starten want die brengt echt welniets extra's mee het veld in.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:39
Ja, maar je vergelijkt een Gro - Ajax van een tijd dat Ajax niet zo superieur was... .. . dat doen al die domme psv'ers ook... .. . jij bent geen domme psv'er… .. . dus niet zo twijfelen... .. . Ajax gaat dit niet meer laten lopen, en die 2 thuisduels tegen Vitesse en Utrecht gaat Ajax er toch vol op, dus dat wordt minimaal 2x 4-1 ofzo... .. . Als PSV nog kampioen wil worden moeten ze de laatste 4 wedstrijden met 6 doelpunten verschil winnen, nou veel succes... .. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:53
Kijk Ajax is dit seizoen heel goed. Maar om te zeggen superieur gaat wat te ver. Als dat zo was stonden we nu stijf aan kop in ED, en als ik naar de stand kijk is dat toch echt niet zo. Het is gewoon lastig uit bij Groningen ook met dit elftal, die gasten kiiken bij wijze vsn spreken een heel jaar uit naar deze wedtrijd en zullen dus altijd wat extra gemotiveerd zijn. Wat dus moeilijker is voor ons. Ik twijfel niet aan het resultaat wat wij daar zullen halen. Maar het is een gegeven dat als Psv nog ergens op hoopt dat het dan die wedstrijd is, gezien iedreen het daar moeilijk heeft en dus punten kan verliezen. En bedankt dat je mij niet vergelijkt met een domme Psver! ;-)
Vind ik leuk
Erwin34 +189
zondag 14 april 2019 om 10:08
Ga mij kapot lachen als de Graafschap een puntje pakt. En zie het nog gebeuren ook.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 10:10
Ik lag te dromen afgelopen nacht dat psv 14-0 ging winnen van de graafschap. Maar zoiets zou alleen het GROTE Ajax kunnen. En dan nog wel 14 (mooi getal). Heb zo lekker geslapen joh. Nieuwe week begint bijna. Met weer vele mooie voetbalmoves van lekker fris mooi spelend GROOT Ajax. Net zo fris als het voorjaar. Zal in huize Bommel wel een grafsfeer zijn. Sowieso in Eindhoven en omstreken. Die hadden droom over 6-2 tegen excelsior. Maar dat was echt waar😂😂😂😂
🛠.
🛠
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:32
Je zal wel lekker gedroomd hebben met je armen op je rug gebonden in je gewatteerde witte celletje. Typ jij met je sjaak of zo ?
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 10:48
Zijn duidelijk jou fantasiën. Hoe kom je er anders op. Ik lach me rot om mannetjes zoals jij. Zoveel frustratie. Heeeeerlijk. En wat ga jij doen vandaag? Op visite bij je schoonmoeder? Neem geen bloemen mee. Want die zijn voor kampioenen. Zoals het GROTE Ajax😀
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:00
Ik ben op weg naar Eindhoven. Jij hoeft misschien maar naar de tv te lopen maar ik ben een echte supporter dus ga lekker drinken met mijn maten op Oost. Kijk jij de wedstrijden van Ajax trouwens op de dagbesteding ? Of heb je een eigen schermpje achter glas ?
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:05
Drink maar genoeg vandaag doet het niet zo'n pijn. Groetjes aan je schoonmoeder


🛠
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:21
Doewik allebei 👍
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:24
Goed zo knulletje. Ga niet gooien met dingen op het veld als je slokkie op hebt


🛠
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:29
Nee pa
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:25
Doewik is dat Eindhovens?
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:28
Denkut
Vind ik leuk
Vooruit +338
zondag 14 april 2019 om 11:06
Zo droom je alleen als je hele zware verboden pilletjes geslikt hebt Neusje.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:08
Zeg jij het maar. Sterke reactie trouwens. Ga jij ook psv kijken vandaag?


🛠
Vind ik leuk
Vooruit +338
zondag 14 april 2019 om 19:55
PSV kijken? Er zijn zoveel leukere dingen.
Vind ik leuk
Pjwl +30
zondag 14 april 2019 om 10:10
Laat Blind maar op ajax concentreren, want uit bij Groningen gaan ze het nog lastig krijgen.. ik denk niet dat het op doelsaldo wordt beslist maar op punten..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:19
Jullie zijn echt van een bedroevend laag niveau he, ik leg het nog 1x uit... .. . die wedstrijd tegen Groningen, dan heeft Ajax of net Juventus eruit gegooid, en dan zijn ze onoverwinnelijk net zoals tegen Fortuna... .. . Of, ze liggen uit de CL, en dan is de titel waar ze vol voor gaan, dan is de kans dat Ajax de laatste 4 wedstrijden wint met 5 doelpunten verschil veel logischer, maar goed blijf vooral dromen... ..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:30
Knippen plakken, 1 keer deze onzin is genoeg he
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:19
Elke post van jouw is onzin, toch blijf jij posten... .. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:20
Maar wel 1x
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:23
Blijft gelijk aan elke andere reactie :) ergo ipso facto, onzin :)
Vind ik leuk
rinirat +4201
zondag 14 april 2019 om 10:29
Ik denk ook dat Ajax met 5 punten meer eindigt...
Zie PSV niets meer winnen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:12
Excelsior maakte de 3-1 lulhoer. Lijkt me stug dat jij dan de bal snel gaat halen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:14
Bommel wuift alles weg met de garantie op een wasmachine of de keuze tussen een automaat of leren bekleding of ik instrueer even de ballenjongens enz enz .
Ik neem van Bommel niet meer serieus in mijn ogen begon hij sterk en goed maar langzaam aan begint het een lachertje te worden zijn uitspraken, ohhh wacht he ik zeg niet dat psv geen kampioen kan worden he.
Vind ik leuk
rinirat +4201
zondag 14 april 2019 om 10:27
Ajax is goed bezig,geven niets meer weg.
Ik zie PSV niet zo maar winnen vandaag die verkrampen nog meer.
Vind ik leuk
j-roen11 +2500
zondag 14 april 2019 om 10:32
Zowel Bommel als Blind zeggen niks vreemd. Beetje trollen op volwassen niveau kan best. Kunnen we hier nog wat van leren denk ik dan.
Vind ik leuk
Jc 74 +336
zondag 14 april 2019 om 10:32
Ajax moet gewoon nog 4 keer winnen met een gemiddelde van plus 3 per wedstrijd dan is het gewoon klaar
Die twee goals tegen in eigen huis tegen met alle respect Exelsior dat mag gewoon niet.
Zeker als het doelgemiddelde doorslaggevend kan zijn.
Ik hoor iedereen maar over Groningen uit maar Utrecht en Vitesse thuis kunnen ook nog lastig worden.
Zeker als Ajax doorgaat tegen Juve ( dat zou een wereld prestatie zijn )
Want als je het reëel bekijkt is de selectie te smal om voor drie prijzen te gaan.
Bij twee blessures en een schorsing dan is het niet meer gelijkwaardig op te vangen
Vind ik leuk
Merdocs +231
zondag 14 april 2019 om 10:41
Ik ben benieuwd met welke opdracht de knvb vandaag de scheids en VAR hebben ingefluisterd. Ik denk 4 afgekeurde goals. En een hoop rode en gele kaarten voor PSVers.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:47
Het kan zomaar vandaag 10 - 0 worden, hét zal niet de eerste keer zijn afgelopen 10 jaar.
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 10:48
En weer een penalty! Idd scholletje,het wordt wel geregeld met de v(ajax)r
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:51
Ik zou zeggen, lees zijn uitspraken hieromtrent nog maar een keer. Wat v Bommel heeft gezegd is dat PSV niet op het doelsaldo gaat spelen. Dat het raar zou zijn als je dat als PSV zijnde ineens zou gaan doen. Dat het belangrijkste is winnen. En dat als je voorstaat en de wedstrijd staat ernaar dat je dan kan proberen om er nog een paar te maken. En ja op het eind omdat er alleen alleen domme journalisten zijn die een krant willen vullen zegt hij nog erbij dat alles mogelijk is aangezien hij ooit met oranje van san marino heeft gewonnen. Maar PSV heeft ook zelf met 11-0 van het grote feyenoord gewonnen. Dus zolang de wedstrijden niet gespeeld zijn is alles idd mogelijk. Ik heb geen glazen bol in huis, dus ik waag me niet meer aan voorspellingen. Ik hoop alleen dat PSV de resterende wedstrijden wint, dan zie ik wel hoe de stand is aan het eind.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 14 april 2019 om 10:53
De langzame trol spreekt ook wat uit. Man o man......we kijken tegen juventus wel of je nog mee kunt langzame slak.
Vind ik leuk
Jandieze +1192
zondag 14 april 2019 om 10:56
Herinner me ook nog een 1-1 tegen de Graafschap.
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 11:01
Ja Daley, het was toch inderdaad een opmerking van Van Bommel om te lachen met dat inlopen van het doelsaldo. Het was inderdaad een zielige opmerking van Markje. Het enige dat PSV nog rest is alle wedstrijden te winnen en hopen dat Ajax door het zware programma en door blessures of schorsingen of door de VAR of door de scheidsrechterlijke dwalingen punten morst, dat zou kunnen , maar dat zou PSV ook overkomen. Misschien tegen ADO, Willem II en AZ.
Vind ik leuk
Retweet +846
zondag 14 april 2019 om 11:05
13-0 is voldoende.... En verder laaat PSV geen punten meer liggen dus ze voelen daar de druk wel in Amsterdam. Programma van de Amsterdammers is een stuk zwaarder nog...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:14
13-0 ?? In welke wedstrijd dan?
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:09
Wel raar dat Ajax de bal snel pakt bij de 3-1, nadat Excelsior scoorde.
Alles is mogelijk, nog 4 en 5 wedstrijden te gaan en dan zullen we zien wie er kampioen is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:24
Blind overschat voetballertje.... gister weer foutje.... afgelopen dinsdag foutje
Vind ik leuk
wilheimus +1466
zondag 14 april 2019 om 11:27
Excelsior maakte toch de 3-1?
Vind ik leuk
Romarioo +874
zondag 14 april 2019 om 11:37
Als je alleen blind laat verdedigen zonder de ligt haal je ze zeker in
Vind ik leuk
@J@X +12
zondag 14 april 2019 om 12:01
Lachen hier, de haters zijn vervangen door fantasten.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 12:16
Doelsaldo is niet doorslaggevend.

PSV wint met 6 punten voorsprong.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:49
Zegt de zwakste schakel ajax schuldig aan de laatste 3 tegendoelpunten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:23
Hij is al aardig bezig!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:26
Bommeltje staat 0-1 achter
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:28
Voorlopig staat pisvee 0-1 achter!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:45
Vind v bommel sper arrogant overkomen, echt soms als een beginneling die met samengeknepen billen speelt
Als je met zulke spelers niet presteer dan is 't erg, heb meer bewondering voor beginnende trainers die overleven en er wat beters van maken met beperkt materiaal
Vind ik leuk
Panna +159
zondag 14 april 2019 om 14:15
Van Bommel en PSV zijn helemaal de weg kwijt, spelers continu aan het mopperen, hopeloos uit vorm en vandaag tegen de Graafschap... Dramatisch... En van Bommel dat doelsaldo zo in te lopen is..... Van Bommel als voetballer een grote naam maar als trainer krijgt hij zijn spelers niet meer scherpen zijn uit vorm, kan steeds moeilijker winnen, het hele elftal scheld op alles en nog wat. En zag je ze vandaag bij 2-1 tijdrekken tegen de Graafschap.... Nee dan nog denken dat je met 2e elftal in de KNVB beker kan winnen enz enz. Als trainer wordt hij steeds minder serieus genomen.
Vind ik leuk
deltiaan +1479
zondag 14 april 2019 om 14:36
wat een bedde zeiker die blind
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:36
Ja, t was bijna “Houdoe en bedankt” voor psv...Lucky ....Chuky & Luuk..De plattekar staat in t vet en op stal. Houden zo!
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
zondag 14 april 2019 om 17:13
Bommel is de realiteit een beetje aan het verliezen….
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
zondag 14 april 2019 om 20:33
Van Bommel na afloop: Als we alle kansen hadden gemaakt hadden we nu voorgestaan op doelsaldo.

Over ARROGANTIE gesproken.
Vind ik leuk
klaas +183
zondag 14 april 2019 om 21:00
ja daley blind ,ga nu niet te vroeg lachen ,ook als is het doelsaldo 30 doelpunten in ons voordeel ,als je volgende week gelijk speelt in groningen ,en psv wint weer nipt thuis tegen den haag ,sta je gewoon op de 2e plek,en ik ben voor ajax,maar zie ze in de komende weken echt wel punten verspelen,want ze gaan nog wel ergens lekker arrogant doen ,daar ben ik echt heolig van overtuigd ,want alles winnen doen ze echt niet
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 21:45
. . maar één verliespunt minder is ook genoeg danny !?
Vind ik leuk
Gerro +9595
zondag 14 april 2019 om 22:47
Wanneer Ajax 4 keer met 1 nul win zal psv 4 keer met 4-0 moeten winnen om precies gelijk te komen staan dat is een hele grote opgave lijkt me.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws