De Ligt is onhaalbaar, Juventus richt vizier nu op FC Barcelona

GERUCHT: De Ligt is onhaalbaar, Juventus richt vizier nu op FC Barcelona

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 12:15zo 14-04-2019 om 12:15

Matthijs de Ligt is onhaalbaar voor Juventus en dus richt De Oude Dame het vizier op een andere speler. De koploper van de Serie A hoopt nu Samuel Umtiti binnen te hengelen. De Franse verdediger van FC Barcelona kost tachtig miljoen euro. (SPORT)

Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

67% 33%

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18452
zondag 14 april 2019 om 13:10
Dat bedoel ik €80mlj en de Ligt €60mlj kan natuurlijk niet!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:23
Broodje Aap verhaal, de zoveelste om maar een krant of uitzending te verkopen.
Vind ik leuk
DQA +120
zondag 14 april 2019 om 14:58
Zou goed kunnen "onhaalbaar" kan betekenen dat De Ligt al een keuze heeft gemaakt (Barca) en de laatstgenoemde club wilt van Umititi af. Ik hoop alleen wel dat De Ligt voor 100 miljoen vertrekt. Is in zijn ontwikkeling verder dan De Jong en als zij Umtiti voor 80 miljoen verkopen en De Ligt er voor terug krijgen gaan ze er alles behalve op achteruit. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze er minimaal 12 jaar plezier aan kunnen beleven.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:42
De Ligt kan wel iets willen maar dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt, als Barcelona 70 miljoen bied en City 100 miljoen gaat hij gewoon naar City maar als het verschil slechts een miljoen of 5 is dan gaat de Ligt naar Barcelona.

Spelers mogen dan wel een voorkeur hebben maar als Ajax van een andere partij een veel hoger bod krijgt en jij ook nog eens een hoger loon kan krijgen is die voorkeur niet van toepassing.
Vind ik leuk
Mari +13305
zondag 14 april 2019 om 13:15
Dus Umtiti is duurder dan de Ligt.
Barca gaat er sportief en financieel op vooruit?
Da's knap
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
Voor een klein beetje meer wil Viergever misschien wel, dan hebben ze wel een Kampioen...............
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 16:51
hahahah Vierpleger!!
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 02:18
'n Beetje raar verhaal die kigt is niet haalbaar maar Umtiti is dan wel haalbaar betje vreemd want Umtiti kost €80 mil maar de ligt kost €70 mil dus de ligt is €10 mil minder waard maar niet haalbaar voor Juventus 'n beetje raar dus het is weer zo 'n onzin verhaal maar ja de kranten moeten toch wat te schrijven hebben he
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws