PSV zwijnt, wint nipt van De Graafschap en ziet verschil met Ajax verder oplopen

PSV zwijnt, wint nipt van De Graafschap en ziet verschil met Ajax verder oplopen

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:08zo 14-04-2019 om 14:08

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 14:17zo 14-04-2019 om 14:17

PSV is er zondagmiddag niet in geslaagd om het doelsaldo op te vijzelen. De Graafschap werd in het Philips Stadion met 2-1 verslagen. PSV miste tegen de laagvlieger kans op kans en keek na 45 minuten zelfs tegen een achterstand aan. 

Voor eigen publiek had PSV zich voorgenomen om aan het doelsaldo te werken, maar dat lukte tegen De Graafschap voor geen meter. Onder meer Hirving Lozano en Luuk de Jong misten in de eerste helft grote kansen.

PSV speelde sowieso zwak en wist de gasten uit Doetinchem bepaald niet de wil op te leggen. De Graafschap kwam er een paar keer brutaal uit en maakte na 26 minuten zelfs 0-1. Leeroy Owusu kon vanaf rechts voorzetten en Delano Burgzorg knikte binnen. Bij het rustsignaal klonk een striemend fluitsignaal van het thuispubliek. 

Na de pauze kwam de nummer twee van de Eredivisie beter voor de dag. Nadat De Jong opnieuw een enorme kans om zeep had geholpen, ging de bal in de 65e minuut - na een overtreding op Hirving Lozano - op de stip. Steven Bergwijn knalde binnen. 

Uit een voorzet van Denzel Dumfries wist De Jong acht minuten later de 2-1 op het scorebord te zetten. De Graafschap was nog heel even dichtbij een stunt nadat Daniel Schwaab de bal bijna achter Jeroen Zoet had gewerkt. Het bleef uiteindelijk bij 2-1.  

De titelrace in de Eredivisie blijft door de zege van PSV bloedstollend spannend. Ajax won zaterdag met 6-2 van Excelsior en heeft nu een doelsaldo van +78. PSV staat op +66, een verschil van twaalf goals dus. De twee ploegen staan in punten (74) gelijk en hebben beide nog vier wedstrijden te gaan. 

Poll

Wie wordt kampioen?

(5197 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 14:09
Nou Van Bommel, op deze manier haal je het doelsaldo niet in. ;)
Vind ik leuk
Choppa +556
zondag 14 april 2019 om 14:09
Wat een moeite van de topclub
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 14:10
Lekker hoor je doelsaldo met 11 verbeteren...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Géén Pereiro pffff als er gescoord moet worden zet je niet werkertje Sadilek erin.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:18]
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 14:14
Daar heeft hij een week over mogen nadenken
Vind ik leuk
Julio-dvd +3168
zondag 14 april 2019 om 14:21
Dit zijn de wedstrijden die je kampioen maken, zo matig spelen maar wel drie punten in de knip.
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 14:34
Nee hoor, alleen als Ajax het zelf weggeeft.
Vind ik leuk
TheManager +872
zondag 14 april 2019 om 15:01
Daar zit mijn huiver, met Vitesse en Utrecht nog echt wel lastige tegenstanders, en ook met de bekerfinale en CL nog in het zicht is het vrijwel zeker dat Ajax bij het minste of geringste zomaar eens punten kan laten liggen. Je moet de focus houden tot het eind en kunnen participeren op vorm en/of blessures. Hoewel ik denk dat PSV ook zomaar punten kan verspelen (en zeker in deze vorm) is het echt nog niet gedaan. Moeten geen hoogmoed krijgen nu, maar doorgaan tot het uiterste en dit seizoen bekronen, want Ajax heeft op een moeizaam begin na en een paar slordigheden echt wel een geweldig seizoen als je zo nog op allerlei vlakken meedoet.

En PSV? Wel als die het verliezen aan het einde van de rit, terwijl ze enkel en alleen nog hiervoor speelde met zoveel punten voor... wel dan heb je gewoon keihard gefaald, zoals Ajax vorig jaar in mijn optiek ook faalde.
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 15:07
Ik ben het volledig met je eens.
Ajax krijgt het zeker nog zwaar. Hopelijk geen (zware) blessures in Turijn.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
zondag 14 april 2019 om 15:36
Vorig jaar door het Nouri drama had niemand zin in voetbal. Ik zeker niet, en velen met mij ook niet.
Vind ik leuk
TheManager +872
zondag 14 april 2019 om 16:08
Zeker waar, maar helemaal nergens meedoen kan en mag eigenlijk niet bij zo’n grote club. Ook ik had er wel begrip voor en soms heb je ook een overgangsjaar of wat tegenslagen waarmee je te kampen hebt. Maar puur gekeken naar de doelen was het wel een falen. Dat wil niet zeggen dat daar verder nog een oordeel aan moet kleven; sterker nog Ten Hag heeft daarmee te kampen gehad ermee mogen worstelen en zie het resultaat nu. En daar gaat het ook om, dat je telkens blijft toewerken naar een resultaat.
Vind ik leuk
roma1900 +672
zondag 14 april 2019 om 16:21
krijg je dit verhaal weer het leven gaat ook een x veder hoor
Vind ik leuk
abraksas +2704
zondag 14 april 2019 om 20:45
Daarom had hij het ook over vorig jaar, niet?
Vind ik leuk
roma1900 +672
zondag 14 april 2019 om 16:20
je wil tog niet zeggen dat psv alles gaat winnen
Vind ik leuk
TheManager +872
zondag 14 april 2019 om 18:22
Was dat een reactie op mij? Want dan heb je mijn reactie overduidelijk niet goed gelezen of begrepen. Ik bekijk het geheel vanuit een Ajax perspectief, en die moeten gewoon niet te lichtzinnig doen. Hoevaak hebben wij wel niet geroepen dat we PSV wel zouden pakken en inhalen de afgelopen jaren? En hoevaak hebben wij dat waar weten te maken? Vaak verspeelden wij het zelf als PSV het liet liggen. Nu staan we er eindelijk goed voor en vindt ik dat we dat moeten vasthouden, maar besef ik mij ook dat dit niet vanzelf zal gaan. Daarnaast stel ik ook vast dat PSV niet in vorm verkeerd en ja het zeker een mogelijkheid is dat ook zij nog punten zullen verspelen. Maar wij mogen ons daarom nog niet rijk rekenen. Buiten dat stel ik ook dat het keihard falen is van PSV, als het allemaal blijft zoals het nu is, omdat ze dit überhaupt nooit hadden mogen weggeven natuurlijk.

Dus, wat is je punt?
Vind ik leuk
roma1900 +672
zondag 14 april 2019 om 19:17
mij punt is als je psv ziet spelen nu ook weer hebben ze alleen geluk van de wereld en dat geluk houd een x op en als je ajax ziet heeft niet 34 x de scheids mee psv komt er in de buurt
Vind ik leuk
roma1900 +672
zondag 14 april 2019 om 19:20
en van boekel die Utrecht geen strafschop geeft die moslim die tegen Vitesse de meest rare dingen doet om psv maar te helpen en nac uit dat viergever in het strafschop gebied duidelijk de bal tegen de arm krijg
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:17
Als AZ geeen 3de meer kan worden laten ze het lopen tegen psv omder het mom van spelers sparen voor de play off's en bovendien de pest aan AJAX
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 15:22
Kan, maar Brom wil mooi afscheid nemen.
Bovendien moet je in de winning-mood de nacompetitie ingaan
Ik denk dat PSV al eerder uitgeschakeld is
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 15:50
idd ADO, Willem 2, en AZ zijn ook geen zekerheid voor PSV met dit spel.
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 15:55
Vooral Willem 2.
Als Willem 2 punten pakt tegen PSV spelen ze Europees.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 16:10
ook ADO kan dat nog halen!
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 16:24
Ow, niet opgelet. Via de nacompetitie toch?
Maar als Willem 2 gewoon gelijk speelt of wint van PSV zijn ze er al.
Ajax kampioen.
Bekerwinst telt dan alleen mee voor de eer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:22
PSVAR. Ligzano mag een enkeltje naar noord Korea krijge . Wat een watje manmanman
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 18:39
Ja....misschien een 1+1 gratis ticket...samen met Schwalbe koning Neres!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:14
Lekker ingegrepen door de VAR bij die swalbe pingel !! 😫

Maar die spits van De graafschap, die Swaab, vond ik wel weer dreigend in de zestien ! 👍
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:16
Vroeg je je dat gistern ook af?
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:23
Tuurlijk niet als je alleen maar door je Ajax bril kijkt!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
True that, hij ligt wss nu te janken in zijn bedje.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:34
Haha. Het is afgslopen voor PSV
Vind ik leuk
abraksas +2704
zondag 14 april 2019 om 14:41
Dus omdat wij gisteren een omstreden penalty kregen mogen we geen mening hebben over omstreden momenten bij PSV?
En ik weet niet hoe Jira er gisteren over dacht maar niet elke Ajacied vond het een penalty he.
Ik weet niet hoe de regels voor zulke momenten zijn maar ik was wel echt verbaasd dat we een penalty kregen want een overtreding zag ik er eigenlijk niet echt in. Beide gingen vol voor de bal maar de Ligt was iets sneller en wordt daardoor vol geraakt. Lijkt me logisch dat je als verdediger ook gewoon vol ervoor gaat en dan kan zoiets gebeuren.
Zou wel eens willen weten wat de KNVB hierop te zeggen heeft. Of dit een fout was of dat het zo in het regelboekje staat.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:46
Speler raakt geen bal, wel speler. Duidelijk penalty.
Voorbeeld Neres tegen PSV, Schwaab kan zijn been niet kwijt en aait Neres, was dat een penalty?
Vind ik leuk
AFC AJAX. +724
zondag 14 april 2019 om 16:35
Zeker, heb je toch gezien dat het een penalty was, en wat voor 1.
Vind ik leuk
leozao +2626
zondag 14 april 2019 om 17:06
100%
Vind ik leuk
Tebannet +206
zondag 14 april 2019 om 15:42
Gisteren was ook geen pingel. Er worden wat blunders gemaakt bij de VAR.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 15:53
En Neres tegen PSV een penalty?
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 16:29
wel degelijk mr calimero
Vind ik leuk
AFC AJAX. +724
zondag 14 april 2019 om 16:36
Zuivere strafschop was het.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 16:37
Piep piep Hallo
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:19
Persoonlijk vond ik het geen penalty, de Ligt een dag eerder overigens ook niet.

Feit is wel dat die VAR op deze manier gewoon verwarrend is.

Ach maak me niet zo druk om PSV had zonder die pingel ook wel gewonnen, eerste helft al een legio kansen was niet goed blijven gaan.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:25
Leek mij duidelijk toch? Als de bal gemist wordt en je wel je tegenstander raakt..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:31
jazeker wel. Sloeg nergens op gisteren. Stond alleen wel 3-1. Ik denk dat die pingel minder impact had dan deze.
Ik zeur er niet over ,want allebei de ploegen hebben meerdere VAR momenten nu gehad.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3598
zondag 14 april 2019 om 14:35
Die van gister was ook makkelijk gegeven. In de eerste helft had er toen wel één gegeven moeten worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:54
Nee want dat was duidelijk een goedmaker voor een eerder niet gegeven penalty.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:56
Heeft gister toch ook niet uitgemaakt dan was het 5 doelpunten ipv 6 boeiuh. Dit is anders en niet de eerste keer vorige week sloeg ook nergens op.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 15:54
daar is ze weer eenrichtingsweg Emily! alles over Ajax, maar je mag niets over PSV zeggen want die doen het zo goed, en hebben de VAR of scheidsrechter nooit mee zoals Ajax dat in haar ogen wel heeft, dom meisje.
Vind ik leuk
RGB +2024
zondag 14 april 2019 om 17:35
Tja, Emilygeefthaarmening, dat is haar goed recht maar ik zou het prettiger vinden als ze die voor zichzelf zou houden.
Vind ik leuk
InternetHeld +4593
zondag 14 april 2019 om 14:16
Omdat Lindhout een thuisfluiter is!!!
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:24
Toegegeven, tegen toppers spelen jullie goed. Dan maar tegen Ajax punten pakken😉
Vind ik leuk
1313 +12942
zondag 14 april 2019 om 17:07
De 8-0 eerder dit seizoen vergeten?😉
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 17:26
Is geen garantie voor de toekomst 😉
Vind ik leuk
1313 +12942
zondag 14 april 2019 om 17:30
Zeg ik ook niet, maar je geeft aan tegen "toppers spelen jullie goed". Niet tegen alle toppers dus.😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Als dit geen Swalbe was .. Dan moet je meteen met de VAR stoppen.
Wat een naar mannetje die balzano.. word alleen opgesteld voor deze aktie .. rest heb je hem eigenlijk niet gezien !!
.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
Tis rich ongelooflijk dit!
Zit gewoon héél Nederland te kijken naar een swalbe en een VAR die z'n mond houdt!
Dis toch nepperij!?!
Vind ik leuk
soccer02 +746
zondag 14 april 2019 om 14:50
Wordt lozano geraakt ja of nee? En wat te denken van het vasthouden van het shirtje van luuk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:57
Raken?
Aanraken? Túúúrlijk...
...maar nee, geen penalty!
Héél Nederland ziet een swalbe!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:59
Maar... eerlijk is eerlijk, jullie hebben lekker gespeeld !
..Zag er goed uit !! 👍
Vind ik leuk
soccer02 +746
zondag 14 april 2019 om 15:28
Wie is jullie? Ik heb zelf niet meegedaan en ik kijk neutraal naar een wedstrijd. Van mij mogen ze beiden kampioen worden. Alleen ik geef een reactie. Omdat je aangeeft dat het swalbe is, maar hij wordt aangeraakt. Dan is er geen sprake meer van een swalbe. Zo simpel is het. Dat het makkelijk gegeven is ben ik het mee eens, maar dat was die van neres ook. En zo heb je heel veel mommenten waar je vraagtekens kunt zetten bij de beoordeling vd scheids/var. Waarom kreeg bijvoorbeeld jorgensen rood voor licht na trappen en tadic niet. Dat is gewoon niet uit te leggen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:38
Ok... 👍
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 18:26
Dat dus... 🙌
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:50
Luuk had idd een pingel moeten hebben want gisteren was shirtje vasthouden óók een pingel. Ik denk net als gisteren bij Ajax, dat het dit keer ook een goedmakertje was
Vind ik leuk
Julio-dvd +3168
zondag 14 april 2019 om 14:23
Aldus de huilebalk die het clubje support dat dit seizoen we 10 keer geholpen is door de VAR. Zonder VAR was PSV nu al kampioen geweest
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 14:35
True that....die pingel van Neres via Schwaab...ff de VAR bellen....hahaha....wat een lachertje was dat...zonder die nep pingel had PSV gewonnen met 6 punten voor op Ajax vandaag......en zo kan ik nog 10 wedstrijden noemen...dus Mokum.....ff mondje dicht
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Hahahah je naam zegt al zoveel
Huilie huilie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:43
Klein kindje
Vind ik leuk
Ajax1988 +71
zondag 14 april 2019 om 14:49
Nou ik zou zeggen noem er 10 op, heb je nog wat te doen in je zinloze leven.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:04
Nee zonder die pingel was het 2-1 geweest weet je nog? 3-1 verliezen van 10 man?
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 18:35
Jij snapt het niet kerel...en daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen...fijne avond !
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 14:26
Swalve pingel ? , had 2e geel moeten zijn met je ajax bril.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:29
Tgggg..

Struisvogel!!

Ga je werkelijk proberen te ontkennen dat dit een super swalbe was; triest!

Blij dat ie duikelaar volgend seizoen op rot
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 04:50]
Vind ik leuk
Testata +571
zondag 14 april 2019 om 14:55
Je doelt op die aansteller van de Ligt begrijp ik.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:07
Ga je nu proberen de captain van het nationale team weg te zetten als aansteller!?
Serieus!?
Zo zet je alleen jezelf voor lul hóór!

Maareh... goed gespeeld psv! 👍

Was écht leuk om naar te kijken! 👹
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 04:58]
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 14:22
Ik heb het al eens eerder gezegd, hoe langer Bommeltje er zit hoe minder voetbal en automatismen erin zitten. Het spel wordt minder en minder en zijn constante wissels maken het niet beter.

Het spel van PSV voor de winterstop en de sterke reeks overwinningen zie ik als een erfenis van Cocu.

Cocu speelde misschien wel reactievoetbal maar dit wat we nu voorgeschoteld krijgen heeft weinig met voetbal te maken.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 14:30
Wat heeft dat met mijn reactie te maken?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
+12
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Snaarstrakke overwinning
Vind ik leuk
John Garp +5376
zondag 14 april 2019 om 14:14
Verdiend hoor, PSV laat toch maar weer even zien dat ze in eigen huis, tussen de niet misselijke toneelstukjes door, dat ze bij tijd en wijle veel beter tegen de bal aan kunnen botsen dan De Graafschap.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:34]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
De graafschap ajax 1-1
Vind ik leuk
John Garp +5376
zondag 14 april 2019 om 14:28
Zie je dan niet dat je na vandaag, juist als PSV'er, niet moet spotten met de krachten van de superboeren? Zelfs in uitwedstrijden zijn ze supergevaarlijk!
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 18:29
Tja....persoonlijk kan ik meer genieten van een Ajax Zwolle....wervelende wedstrijd met 2-1 in de 87e minuut...oh ja...zelfs na een nog nooit vertoonde extra week vakantie...hou toch op man...
Vind ik leuk
John Garp +5376
zondag 14 april 2019 om 19:20
Die week vakantie hebben ze natuurlijk doorgebracht in het pittoreske Eindhoven, waar de industriële rook tegenwoordig net iets zoeter proeft sinds de internationalisering van de crystal, om daar stiekem mee te mogen genieten van het gogme van onder de rivieren.
Veel opgestoken, zoals de mogelijkheid om met alleen maar verdedigende middenvelders te spelen of te verdedigen van vanachter de achterlijn tegen supergevaarlijke superboeren in je eigen stadion.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 20:23
Superboeren gevaarlijk? Dat klopt wel. Ik heb twee woorden voor je: Bryan Smeets....😂😂😂😂
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:14
en dat met een penalty, die er zeker geen was! waardeloos, en slechte winnares vooral Luuk nog klagen bij de scheidsrechter na de wedstrijd, ben blij met de beslissingen van deze thuisfluiter
Vind ik leuk
John Garp +5376
zondag 14 april 2019 om 14:17
Ik kon het niet goed zien, vanwege het camerastandpunt, maar dit leek me er wel eentje.
Wel beschamend om te zien dat kennelijk allemaal dezelfde schwalbe-training volgen. Deze wedstrijd had weinig met voetbal te maken.
Of misschien ruikt het gras gewoon erg lekker van dichtbij, kan ook.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:20
gisteren werd de Ligt naar beneden getrokken en dat was niets! volgens mij was dat meer dan van deze Mexicaanse acteur, laat hem dit proberen in de pl of in een andere competitie dan schoppen ze hem helemaal door de midden.
Vind ik leuk
John Garp +5376
zondag 14 april 2019 om 14:30
Als je gaat vergelijken, dan kom je nooit meer uit. Dan vind ik dat we Robben vs. Mexico er ook even bij moeten halen om een nog warriger gesprekje van te maken.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:35
emotioneel stukje van mij😏
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
het verschil : penalty bij Ajax had geen verschil gemaakt , Ajax had al gewonnen
Bij PSV verandert zo een penalty de hele wedstrijd
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 15:29
dus er is verschil! bij het geven van penalties!, maar deze van lozano was een schwalbe en belachelijk hoe PSV de wedstrijd wordt in geholpen.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 18:52
Oh....je bedoelt zoals tijdens de wedstrijden van Ajax als VVV uit en PSV thuis 100 procent de uitslag is beinvloed door rare VAR momenten...juist ja...zo blijf je bezig
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:53]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:16
Nederlandse topclub maar zeer zeker geen super mega Europese topclub
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
Dat is geen enkele club in NL, ook niet Ajax.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zondag 14 april 2019 om 14:09
ok, het liep de laatste tijd wat stroever, maar als de Graafschap naar Eindhoven komt, dan ga je er toch even voor zitten. En verdomme WÉÉR in zijn achteruit na het eerste fluitsignaal. Behoudend, traag, laf , geen hoog druk. En dat is dus echt een instructie van van Bommel. Dezelfde van Bommel die bij de 2-1 helemaal uit zijn dak ging alsof de CL gewonnen werd...als enige stond ie te juichen en dat zegt genoeg. Schaam je. Schwaab moet weg en velen zijn uit vorm. Gakpo mag van mij weleens starten. Als PSV nu nog kampioen wordt , heet dat een mirakel.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:13]
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 14:11
Wederom hulp uit Zeist nodig thuis tegen de graafschap alle twijfelgevallen in het voordeel van PSV .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:14
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:30]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:18
Net zoals de Ligt dat gisteren voor elkaat kreeg.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:19
Emily... je zet overal hetzelfde neer! Wat wil je nou wijffie?
Vind ik leuk
Degraaf +2798
zondag 14 april 2019 om 14:22
Achter het aanrecht ermee ;-)
Vind ik leuk
Gilze +1323
zondag 14 april 2019 om 14:30
Vrouwen en verstand van voetbal
2 dingen die niet samen gaan
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:31]
Vind ik leuk
Degraaf +2798
zondag 14 april 2019 om 14:38
Precies Gilze.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 20:25
Gewoon....zeggen waar het op staat...kan je niet hebben he...😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:22
De ligt was niet eens bezig met een penalty te versieren, dat is het verschil met Lozano. Ik hoop echt dat lozano naar een harde competitie gaat, waar hij echte trappen krijgt, dat zal zijn karma zijn!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
Welnee, hij viel “ zomaar”.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:24
de Ligt had er 2 moeten hebben als ze toch zo veel hulp krijgen van de knvb
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:26
1, de laatste was een matennaaiers aktie. En als hij de eerste niet krijgt moet hij niet janken. Dan kan hij zijn lol op in Spanje
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:27]
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:27
zoals die van Lozano! of wat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:30
Je bent blind en doof. Blind voor fouten van ajax, doof voor kritiek op ajax, zinloos dus
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:33
dat van jou is ook maar een eenrichtingsverkeer voor PSV, dus wat wil je nu zeggen dat dit een verdiende overwinning was, wakker worden het was slecht zeer SLECHT
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:30
Het gaat om winnen, nergens anders om
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 15:34
dat heb ik gezien tegen Ajax lachwekkend was dat winnen, of in CL dat was om aan te zien, maar wacht voor je zegt zware poule en zo! PSV is geen waardig team om kampioen te worden, en ons weer voor schut te zetten in Europa
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:00
Ajax- psv? Je bedoelt toen ajax met zes verdedigers ging spelen uit angst voor 10 man?
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 16:09
waar heb jij het over.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:35
O, je hebt de wedstrijd niet gezien. Praat dan ook niet mee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:16
Hahaha PSV met 10 en Ajax met 11?

PSV heeft ook een beter doelsaldo nu zeker?

Gezwam gezwam gezwam
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 20:01
dat bedoelde ik met "waar heb je het over" maar geloof niet ze haar fout ziet!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:10
Emily zwamt continu onzin. Die heeft oordopjes in waar ze continu hoort."Adem in , adem uit".
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 20:00
praat niet zo dom ik mis geen 1 wedstrijd, maar dom praten doe jij, want in jou ogen wordt PSV aan alle kanten benadeeld.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:11
Psv speelde toen met 11 lieverd
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 16:43
haha wat ben jij dom... PSV stond met 11 en Ajax met 10.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 20:02
dat dacht ok ook vandaar mijn post.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:59
Het gaat nu niet alleen om winnen mop
Vind ik leuk
John Garp +5376
zondag 14 april 2019 om 18:17
Als het allemaal om winnen draait, ga dan eens serieus beginnen aan curling. Voor je het weet, zit je in een olympisch dorp.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:08
Ja, het gaat om winnen. Psv 2 keer verloren, Ajax 4 keer.... psv 23 tegendoelpunten, Ajax 28.

Dit ondank dat psv hier zo slecht wordt gevonden en dat ze hier de verdediging van Psv afzeiken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:35
Ja De Ligt is ook de spits om pingels te versieren in Spanje. Daar zullen ze hem ook voor kopen. Wat een gezwam
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:31
Gister versierde hij ook een pingel. Of kan aleen een spits een pingel versieren?
Vind ik leuk
Gilze +1323
zondag 14 april 2019 om 15:08
Emily hou nu eens op met dat gejank .
Je past pcies bij dat huilebalk clubje
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 14:27
Alleen. Gisteren was de wedstrijd al gespeeld
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:29
Wat maakt dat voor vrerschil. Bij 3-1 werd ajax slordiger. En bij 3-1 nog kans voor Excelsior, u was ce wrdstrijd door die strafschop gespeeld. En kon ajax makkelijk meet scoren
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:29]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Excelsior ging die wedstrijd nooit kantelen. Zat er niet in. Ook maar wat je wilt zien. Ik ga maar eens aan mijn vrouw vragen wat zij ervan vond. Misschien dat ik je daarna wat meer begrijp.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Vraag aan haar een echte bril ipv een gekleurde
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
Je valt in herhaling.. En leest mijn berichten niet goed. Je bent idd een vrouw. Jouw bril is zo groot, dat ik er thuis op kan schijten
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 14:50
3-1 of 0-1 verschilletje lijkt me
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:20
Wat een frustratie!

Relax wijffie, jullie spelen nog leuk mee.
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 14:14
Waarvan akte
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:16
Ik erger me dood aan dat laffe voetbal van jullie. Totaal niet verdient. Die Mexicaan laat zich weer eens vallen en doet alsof zijn been door midden breekt. Bah, ajax is de enige club die het verdient.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:29
Je bedoelt net als de Ligt?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
Sorry maat, maar was weer erg slecht. Op doelsaldo gaan jullie het niet meer winnen, en op basis van het vertoonde spel is het aannemelijker dat jullie eerder punten gaan verspelen.

Toch respect voor jouw realistische reactie.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
zondag 14 april 2019 om 14:23
Als PSV zo in Alkmaar voor de dag komt , wordt het 4-0 voor AZ
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
En toch zie ik dat ook niet gebeuren.. Jullie winnen toch wel altijd, al spelen jullie ruk.

Wij moeten gewoon alles winnen en niet rekenen op een foutje van jullie..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:29
Ach man. Dat psv was zonder hulp alleen gedegradeerd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:32
Sorry, ik doe niet mee met zulk geouwehoer..
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 14:41
Zonder hulp van de VAR stonden jullie gewoon waar jullie al jaren hebben gestaan...op plek 2...jankbal
Vind ik leuk
appeltje +4318
zondag 14 april 2019 om 14:28
AZ is ook niet goed afgelopen weken. ADO daarentegen wel...
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 14:29
Voetbal kijken is toch helemaal niet meer leuk als je soort angst moet aanschouwen? Van Bommel is een engerd en heeft die groep doodsbang gemaakt.
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:23
kan ik het 100% mee eens zijn alleen is het geen mirakel, maar een Gods wonder, en idd een beetje minder springen als je zo speelt mag ook wel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Goed dat Hendriks niet speelde, anders kreeg die weer de schuld van de zaadpartij..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Van Bommel heeft ook schijt aan psv. Die reactie bij de 2 -1 lachwekkend gewoon.
Vind ik leuk
Rabarber +8917
zondag 14 april 2019 om 14:09
De VAR omgekocht om de Graafschap te verslaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
Wijndalum +1033
zondag 14 april 2019 om 14:11
Herinner me een potje bij ons in de Koel. Niet zo hypocriet joh.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:35
Terechte penalty was dat. Dit was een mooie duik van de schwalbekoning.
Vind ik leuk
Wijndalum +1033
zondag 14 april 2019 om 14:42
Geen zin in die eindeloze subjectieve discussies. 100% pingel idd!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:43
Exact.
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 14:11
Die klote var geeft geen 100% penalty, shirt wordt zowat uit getrekkon tot 2 maal toe. Graafschap had 7 gele kaarten moeten krijgen de 1e helft maar kreeg er niet een.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
Ik merk zeer veel frustratie.
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 14:15
Het is triest dat je die man zoveel geld geeft om tegen psv te fluiten. Luister de wedstrijd met engelse commentatoren. Die spreken er schande van !!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:15]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
Je bent nogal geobsedeerd door kaarten. Ik wil wel wat aankaarten. Doe het alleen niet , anders ben je weer vd kaart.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:43]
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 14:46
Nee joh kijk maar goed de jong hield ook vast beide kanten je hebt weer een kadootje gehad net als vorige week dus niet klagen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:19
Haha dat durft een ajacied te beweren? Ga janken in je nest joh.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
Ga jij lekker je mond houden. Komt alleen maar onzin uit je waffel.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1201
zondag 14 april 2019 om 16:45
ik denk toch echt dat Emily de opblaaspop van Japie is....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
Snaarstrakke overwinning, maar géén Pereiro kan niet, dan ben je een poepert v Bommel.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:11]
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:17
Hoezo Pereiro? Die maakt PSV zeker geen kampioen. Sadilek voor Hendrix snap ik geen ene moer van. Nog steeds defensief. Was armetierige vandaag, heb ook zeker geen kampioensteam zien spelen.
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 14:10
Ga toch weg man , vieze currupte lindhout ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Janken met de pet op.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:41]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Je bedoelt van Boekel toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
Naar koorknaapje . Ga het vieren
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
Verander je naam maar naar Emilyzonderkennisgeefthaarongevraagdemening.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:45]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Ajax gewoon 4x winnen en ze zijn kampioen! Dit PSV stelt helemaal niks meer voor! Grote bek over doelsaldo inhalen 😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:12
Man man man met dit voetbal verdien je bij lange na niet kampioen te worden laat staan 2e plek. Wat een armoedig zooitje
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:14
Als jullie zoveel beter zijn, waarom sta je dan geen straatlengte voor??
Beetje minder arrogant.
De Graafschap uit komt nog heh!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:17
Als je dat niet ziet... geen Lucky Ajax maar Lucky PSV! Jullie hebben die titel dik verdient, de enige die je voorlopig zal binnen harken..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:17
Omdat ajax al een straatlengte in de cl en beker voorstaat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:19
En dat dus ook ;)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:24
Hij spreekt over kampioenschap.
Wat hebben de CL en beker daarmee te maken?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:08
Veel maar blijkbaar lastig te begrijpen .. geeft niet ;)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 15:29
Geen reet, als jij het hebt over de competitie en ik daar op reageer.
Begrijpend lezen is lastig voor je.
Geeft niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
Omdat jullie 80x in de laatste minuut gewonnen hebben. Maar jullie hebben leuk meegevoetbald. Net als in de CL.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
En Groningen uit...
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:28
Juist.
Grunn speelt ook nog ergens voor en het is nu toch weer de "hel van het Noorden"!!
Vind ik leuk
DumBfries +108
zondag 14 april 2019 om 14:29
Uhm...dat jouw clubje is uitgschakeld in de beker en CL en nog moeite heeft om maar 1x pw een fatoenlijke wedstrijd op de mat te leggen, zegt m.i. meer dan voldoende.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:33
Mijn "clubje" speelt niet eens in de ED. Maar staat wel bovenaan in een veel zwaardere competitie, in de finale van de beker en met 1 been in de halve finale CL.
Nu jij weer.
Vind ik leuk
DumBfries +108
zondag 14 april 2019 om 14:36
Je neemt het op voor de lampjes..logisch dat je dan een meer dan logische reply van mij krijgt..einde discussie.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:38
Dat bepaal jij?
Net weer nieuw profieltje joh?
Op de oude te grof geweest zeker?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:39
Als je je dat nog moet afvragen ben je echt achterlijk.

Willem II uit komt nog heh!!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:38
Lange ballen naar voren en als dat niet lukt gewoon gaan liggen. In Europa kom je daar niet ver mee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Volgende week Groningen uit...
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:40
Willem II uit komt ook nog ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:43
AZ Uit hebben jullie nog...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:33
Wij hebben jong ajax uit, kampioen worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Die staat schaakmat
Vind ik leuk
langeGek +1818
zondag 14 april 2019 om 14:10
Die val ziekte die in het dna van die ploeg zit is echt tergend. Onthutsend zwakke ploeg. Daar kan je als supporter van PSV toch niet trots op zijn man. Vreselijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:22
De Ligt gisteren gezien?
Vind ik leuk
langeGek +1818
zondag 14 april 2019 om 14:23
Die was zich alvast aan het voorbereiden op de Primera Division. Maar, je hebt gelijk. Heeft hij niet nodig.
Vind ik leuk
langeGek +1818
zondag 14 april 2019 om 14:13
Van Bommel is een beetje de poor-mans Mourinho van Nederland. Allebei een grote bek, veel drama en lelijk voetbal. Alleen Mourinho was er succesvol mee.
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:13
Hoera psv wint
Vind ik leuk
14forever +9230
zondag 14 april 2019 om 14:24
Wacht nu op de derde helft, die er Zou moeten komen. Aangezien Luuk 5x zou scoren.
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:28
Haha 5 pinten worden het
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:26
Gefeliciteerd, ben je nu blij?
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:28
Ja mega blij
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:52
Geniet ervan! Was ook prachtige wedstrijd..#Kuch
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 14:13
Bommel hoopt gewoon op en misstap van Ajax.
Hij weet dat dit het enige is dat hem kan redden
Vind ik leuk
fritsie +1231
zondag 14 april 2019 om 14:13
Dat gaat hem niet meer worden op doelsaldo. Maar in eerste instantie gaat het natuurlijk om de punten. En we kunnen qua doelsaldo ver voor liggen, er zal geen punt verspeeld mogen worden!
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:15
Ook niet belangrijk....28-04 De Graafschap-Ajax iets van een Deja Vu......ook knap hoor 100+ doelpunten maken en geen kampioen worden en alleen de beker winnen wat voor de godenzonen geen prijs is....het kan zomaar!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:22
Hou jij je lekker met je loser club uit Zuid bezig
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:27
Dat bepaal jij dus niet Glory Hunter....🤗
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:28
Haha je bedoelt de havenslaven? Als het niet lekker loopt laat dat 'hondstrouwe' publiek het meteen afweten 🤣🤣😂
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:37
Jij bent wel van een niveau 🤷🏻‍♂️
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Jij dan havenslaaf
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:42
Herinner je je Willem II - PSV nog van vorig seizoen?
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:44
Dat is toch die wedstrijd die Psv onverdiend verloor 😋
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 15:06
Zou kunnen naar wel een prachtig seizoen op het allerhoogste niveau champions league gespeeld PSV eigenlijk maar 1 topwedstrijd gewonnen thuis tegen Ajax voor de rest Europees niet gepresteerd leuk seizoen.....
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 20:36
Zou mooi zijn...krijgt Sjaak Swart weer een iets te hoge bloeddruk..😂😂😂🙌🙌🙌
Vind ik leuk
Wim Horst +1228
zondag 14 april 2019 om 14:41
kijk net naar dat gezwam van van Bommel, zegt hij nu echt dat ze verdient hebben gewonnen en dat de graafschap geen kans heeft gehad!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
Yes weer 3 goals uitgelopen !

Ajax grote winnaar van dit weekend 😉
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
Mineola +637
zondag 14 april 2019 om 14:10
SVP kunnen ze beter heten. Geven die titel zo aan Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:11]
Vind ik leuk
RWA040 +822
zondag 14 april 2019 om 14:14
Hahahaha deze is leuk man!!
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:13
Hoera psv wint 2
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:15
Wint 2 ?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:16]
Vind ik leuk
langeGek +1818
zondag 14 april 2019 om 14:09
Onthutsend zwak ploegje
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:13
Hoera psv wint 3
Vind ik leuk
langeGek +1818
zondag 14 april 2019 om 14:14
Ben er maar trots op!
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:29
Heel trots
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
Zo na weer een gala voorstelling gaat alles geheel volgens plan : nog 4 potjes winnen en de kar gaat weer rollen
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Dat lijkt me toch een hele mooie droom, zal helaas de realiteit niet halen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:14
alles komt goed
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:10
Nog 4 potjes winnen en Ajax is kampioen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45185
zondag 14 april 2019 om 14:10
Voor ajax ja, psv verdient het echt niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
degene die na 34 potjes de meeste punten heeft heeft het verdiend
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:14
Hij kan nooit kritisch zijn op zijn club, maar dan wel elke dag negatief zijn over Ajax.

#over arrogantie gesproken
#niet serieus te nemen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:18
Blufke , al weer een nieuw accountje?
Vind ik leuk
Morris +24185
zondag 14 april 2019 om 14:22
Jij ook, zo te lezen 😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
tis mijn tweede in de vp geschiedenis, valt nog mee toch
Vind ik leuk
Morris +24185
zondag 14 april 2019 om 14:26
2e, 3e etc etc. Niet relevant.

Een nieuwe is een nieuwe.. Een ander dit verwijten is niet netjes.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:27
was geen verwijt maar een vraag , gisteren was ie er nog onder een andere naam vandaar de vraag
Vind ik leuk
Morris +24185
zondag 14 april 2019 om 14:46
Hmm bij jou zit er vaak ook een verwijt bij. Zal niet de eerste keer zijn richting bluf.

Laat de man lekker.. Neem een pilsje en geniet van het weer
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:50
ben ik al aan het doen
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:12
Wat een zielige droeftoeters in Eindhoven, en dat noemen zich ook boeren..... Proficiat met de puntjes Straat
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
we liggen op schema, aan jullie om de rest te doen
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:14
Haha, gaan jullie niet nog meer helpen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:15
haha dan zou ik jezelf maar helpen dan om erin te blijven , een "smeetsje" is genoeg straks in die thuiswedstrijd tegen ajax
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:21
Psv gaat zo geen 4 wedstrijden meer winnen ben ik bang voor je
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:26
ik heb ginne skrik
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:30
Groningen maakt PSV Kampioen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:31
precies dat
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
om melk te brengen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
bier
Vind ik leuk
roma1900 +672
zondag 14 april 2019 om 14:13
🤣en als Ajax alles wint dan kan je met die kar gieren
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:14
Hoera psv wint 4
Vind ik leuk
74ratje +1017
zondag 14 april 2019 om 14:14
Zo is dat puntjes in de pocket. Nog 4 te gaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:15
Kom op mam .zo wil je geen kampioen worden als echte supporter met dit kut voetbal .en als je hier al tevreden mee bent dat zegt dan zat .Ik wordt een beetje moe van van bommel met dat gewissel op dat middenveld elke wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:17
als de kar rolt , het bier door alle straten klotst en de kroegen weer vol zitten zal je mij niet horen klagen.

Daarvoor kom ik wel ff over naar eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:27
Ok ik zal.er ook wel zijn natuurlijk. Maar dan is het wel de kampioen van de armoede
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:28
als je kampioen word ben je de beste geweest dat seizoen anders gaat een ander er wel vandoor met het zilverwerk
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 15:02
En dan weer een blamage in Europa veroorzaken laten we voor het Nederlands voetbal maar hopen dat ajax kampioen word
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:10
ja want het was pas 16 jaar geleden dat ajax de poule fase overleefde........
Vind ik leuk
Nilsinno +978
maandag 15 april 2019 om 07:24
Nog een el finale en afgelopen 10 jaar toch bijna altijd wel overwinterd in de el
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:17
Probeer die zeepbel heel te houden 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:18
gaan we zeker nog 4 potjes doen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:40
Ik ben bang dat hij uit elkaar gaat spatten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
nee dat jok je , daar ben jij helemaal niet bang voor dat hoop je....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:43
😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Wij hebben het in eigen hand. Dit geven wij niet meer weg. Jullie hebben vaak genoeg cadeautjes gekregen. Het is gedaan met de pret
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
DAT ....zullen we nog wel eens zien
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:19
Bedoel je niet na de zomerstop?

Met dit voetbal win je toch niet in Tilburg en Alkmaar?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:21
ieder potje is weer anders
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:23
Als ieder potje anders is dan wint Ajax er toch ook 4?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
dat weet je vooraf nooit
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:24
Waarom zeg je dan dat PSV er 4 wint?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Brabants Zelfvertrouwen en jarenlange ervaring
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:28
Ieder potje is anders net als dat ieder seizoen anders is.
Dus aan ervaring van jou kant heb je niet zo veel aan.

En hoe krijg je hiervan zelfvertrouwen?

Zou Williams net zo zelfvertrouwen hebben dat ze dit seizoen een GP winnen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:29
ik heb geen verstand van GP dus ....zou zo maar kunnen
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:31
Ja kan als 18 daarvoor uitvallen, dan zou het kunnen.
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:31
Stratum heeft er kijk op
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:15
Zelfvertrouwen? Als wij zoiets roepen, dan is het arrogantie ten top. Ik begrijp er niks meer van 🤔
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:19
is niet erg dat je het niet begrijpt , komt nog wel
Vind ik leuk
Demeer +15
zondag 14 april 2019 om 14:26
Het weilan in.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:27
Jij geeft precies het verschil tussen ajacieden en psvers aan. Psv is tevreden met de winst, ajax met goed voetbal en winst
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:29
das goed henk , mij gaat het om het feestje straks in de stad
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:36
Ik weet t. Is ook je goed recht hoor. Maar ik zou echt heel ongelukkig worden van zulk voetbal en een feestje per jaar maximaal. Ben blij dat we dinsdag weer een feestje mogen vieren. Of we nu doorgaan of niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
Welk feestje? Beste man, jij bent echt goed in de war. Het is beter voor je als je die pijpjes laat staan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:22
waarom zou ik , de avond is nog jong en het bevalt me prima
Vind ik leuk
Babelagtig +2656
zondag 14 april 2019 om 14:31
Wat moet je voor die veelbesproken winterbanden hebben? Ik begrijp dat jullie er toch niks mee doen..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:32
gelukkig hebben we de zomerbandjes ook nog
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
PSV is zo kansloos
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:14
Hoera psv wint 5
Vind ik leuk
PRICE +7982
zondag 14 april 2019 om 14:52
Niks kansloos gelijk in punten, 1 misstap
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
Kan niet dit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
De Graafschap is geen San Marino.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
zondag 14 april 2019 om 14:09
No era penal!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
PSV heeft het geluk dat o.a. Feyenoord (uiteraard) een zeer pover seizoen doormaakt, anders waren ze nu in een strijd om de tweede plaats verwikkeld en hadden ze waarsch. in de Europa League gespeeld aankomend seizoen, de voetbalmachine van Ten Hag draait op volle toeren en zal ook terecht kampioen worden.

Over een uurtje maar eens naar Palace v City kijken (en erna Liverpool v Chelsea).
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:11
als dat zo zou zijn zou ook ajax moeten vrezen voor Europa League dan want die hebben evenveel punten als psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
Beiden hebben niets te vrezen omdat dus o.a. Feyenoord aan een onthutsend zwak seizoen bezig is, wel is het evident dat Ajax kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:14
ik zie die noodzaak niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:18
Nee uiteraard niet, net zoals Van Bommel en zijn mannen kennelijk de noodzaak van een scherp en ijverig begin tegen De Graafschap niet zagen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:19
winnen is het belangrijkste in deze fase , het is echt nog niet beslist
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:22
Hoop doet leven, toch is de kans echt levensgroot dat het dit seizoen Ajax wordt, die dus eigenlijk 1 punt voorstaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
het wordt niet beslist op doelsaldo, psv gaat met 2 punten voorsprong kampioen worden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:27
😂 Prima wat mij betreft, zoals je weet ben ik als een van de weinigen volledig neutraal.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 20:46
Lekker bezig Straat....vier finales aan beide kanten nog....de bal is nog steeds rond...het kan wel eens een mooi feestje in Alkmaar worden...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:15
Ajax is op alles beter dan PSV! Zelfs tegen Juventus laat Ajax zien wat ze waard zijn en is Europa onder de indruk! Ajax hoort thuis in de CL iets wat jouw club niet hoort!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
oke dan , doe er wat leuks mee gaan wij ondertussen gewoon weer kampioen worden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:34
Wat minder arrogant zijn zou je sieren. Het is de laatste tijd armoe troef bij PSV. Het overdreven juichen van Mark van Bommel bij de 2-1 geeft al aan hoe opgelucht m'n in Eindhoven is. PSV zit in zwaar weer dat ziet iedereen. Ik geloof niet dat Ajax nog punten gaat verspelen, het is niet meer dan gebakken lucht wat jìj verkoopt met PSV gaat gewoon weer kampioen worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:35
Brabants Zelfvertrouwen , niet iedereen heeft dat
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 14 april 2019 om 14:23
Met het verschil dat Ajax zoveel makkelijker voetbalt en PSV steeds moeizamer lijkt te spelen. PSV gaat zeker nog punten verspelen, dat Ajax dat overkomt is zeer onwaarschijnlijk omdat AJAX op het juiste moment in de flow zitten en PSV de weg volledig kwijt aan het raken is en reken maar dat ook weer deze zwakke prestatie doorwerkt in de PSV koppies.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
of psv wint volgende week van ado en groningen speelt gelijk tegen ajax ....kan ook zo maar
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 14 april 2019 om 14:33
Dan heb je geen zicht op de realiteit. Ajax is op dit moment in een flow en speelt naar hun kunnen, op dit moment wereld TOP. PSV zakt op dit moment alleenmaar verder weg, wat te verwachten was en dit is ook eerder door mij voorspeld. Individueel heeft AJAX zoveel meer kwaliteit ten opzichte van PSV, dat kun je niet ontkennen en de pech van PSV is dat het nu als team bij AJAX erg goed draait. Wat Lex Immers ook vanmorgen zei: AJAX kan spelen met de tegenstander, PSV moet veel meer moeite doen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:36
je kan er veel woorden aan vuil maken maar het gaat erom wie er na 34 wedstrijden de meeste punten heeft en ik zeg je dat psv dat gaat zijn
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 14 april 2019 om 14:40
Hopen mag je altijd, alleen wijst alles erop dat AJAX de dubbel pakt.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 14 april 2019 om 14:37
vergeet ook niet dat ADO den Haag wat goed te maken heeft en dat ze Utrecht weg hebben gespeeld en AZ de baas was, PSV wint met veel pijn en moeite van De Graafschap en met extreem veel geluk gelijk tegen Vitesse... Ik zie dit PSV niet winnen van ADO den Haag in de huidige vorm van beide teams. Dat kun over Ajax niet zeggen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:33
Ik denk dat (bijna) iedereen het erover eens is dat Ajax meer aanspraak maakt op de titel op basis van het vertoonde spel.

PSV staat echter nog steeds in punten gelijk met Ajax, dus hoe jouw logica wat betreft zorgen over de 2e plek werkt, zal veel mensen ook een raadsel zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:34
Niet voor mensen die begrijpen dat het om een hypothetisch geval gaat wanneer een derde club ook nog in de titelstrijd was verwikkeld.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:41
Net zo hypothetisch als ‘Wanneer PSV had gewonnen van FC Emmen, SC Heerenveen, FC Utrecht en Vitesse dan hadden ze nu nog een voorsprong gehad’. Dat is allemaal dermate hypothetisch dat het totaal niet relevant is.

Feit is gewoon dat PSV voor de winterstop prima speelde, maar het verval enorm groot is. Ajax heeft ook een verval gehad, maar heeft zich ondertussen hersteld. Bij PSV zit er helemaal geen vloeiende lijn in het spel, bij Ajax loopt het als een machine bij vlagen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:46
Het is relevant omdat het het punt was en waar je kennelijk op wilde reageren, Ajax staat eigenlijk een punt voor en wint z'n wedstrijdjes met speels gemak in De Eredivisie, ik zie PSV nog wel het nodige verspelen en ze mogen dus ook dolblij zijn dat niemand hen op de hielen zit.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:52
Ik reageerde erop omdat ik het juist níet relevant vind om zulke dingen erbij te halen. PSV staat al het hele seizoen bovenaan, nu dan samen met Ajax, in welk opzicht heeft PSV dan geluk? Dat ontgaat mij even.

We zijn het wel eens over het spel overigens. PSV zal moeite genoeg hebben om zelf alle wedstrijden te winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:54
Oké, dat kan, ik voorzie eigenlijk al sinds december dat Ajax kampioen gaat worden en het wordt bijv. dit weekend maar weer eens bevestigd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:58
Dat dachten de meeste mensen al aan het begin van het seizoen. Wat dat betreft doet PSV boven verwachting goed.

Toch blijft het gevoel van het zelf (eventueel) weggeven hangen, gezien het aantal kansen dat PSV heeft gehad om de voorsprong uit te bouwen.

Succes woensdag!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:00
Ze doen het redelijk, maar Ajax heeft voor het materiaal dat ze tot hun beschikking hebben teveel teveel punten laten liggen (met verliespartijen tegen AZ, Feyenoord en Heracles o.a.), normaal gesproken zou het nu al beslist moeten zijn geweest; en bedankt, wordt ongetwijfeld een mooie kraker in Manchester.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:01]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:05
Dat is ook zeker zo, maar ik kijk het vanuit het perspectief van PSV omdat PSV op dat moment bovenaan stond en tekens ná Ajax speelde. Het had dus elke keer de mogelijkheid om de voorsprong uit te bouwen.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 14:09
Scheidsrechter helpt PSV aan overwinning na dramatisch optreden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:14
Waarom ?
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 14:18
Was gewoon geen penalty, weer geen intentie om door te voetballen maar zich al laten vallen voordat hij geraakt wordt. Zijn 3 man die de beelden kunnen bekijken en toch PSV een penalty geven. Ook al vanaf minuut 1 elk duel om de bal in het voordeel van PSV fluiten, zeker als het gevaarlijk kan worden. Al de zoveelste keer dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:26
Kijk eens wat je zegt, te triest voor woorden...
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 14:29
Het klopt gewoon wat ik zeg. Eerste kwartier al 5 keer op de grond gelegen in een normaal duel om de bal. Waren het dezelfde guppies die naar dat beeldscherm zaten te staren als vorige week? Hebben zelf niet gevoetbald.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:32
De Graafschap heeft de eerste helft alleen maar overtredingen op PSV spelers gemaakt. Geen wonder dat ze dan een keer doorrollen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
Wat was psv slecht
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
zondag 14 april 2019 om 14:10
Waarom altijd die pingel meegeven voor een het vallen over een grasspriet cq je voet gewoon laten staan en vallen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Vorige week precies het zelfde.
Ik snap niet dat dat de scheidsrechter en de VAR dit niet in de gaten hebben .
Waar lullen die dombo.s in zeist over ?? Dit is de .....x
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zondag 14 april 2019 om 14:10
Gefeliciteerd PSV’ers
Vind ik leuk
Cicada +260
zondag 14 april 2019 om 14:10
Wanneer is psv de musical? Man man wat een gasten...
Vind ik leuk
wolfie +650
zondag 14 april 2019 om 14:23
Lozano krijgt de hoofdrol in de musical De stervende zwaan. En de scheidsrechter en de VAR doen de regie en produktie.
Vind ik leuk
ElNDHOVEN +219
zondag 14 april 2019 om 14:10
heel triest dit
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:10
Dumfries, de Jong en Lozano zijn echt triest
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:59
Bezorgen ons alle drie wel weer de drie punten ;)
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 15:22
In Nederland wel, in Europa een lachertje
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:23
Wat een lachertje?
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 15:25
De prestaties in Europa afgelopen tijd? Wat draagt psv als topclub daar aan bij laatste tijd? Moeite met degradatie kandidaat.....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Vorig seizoen was klote. Klopt. 2016/17 was sowieso een zwak jaar voor PSV. Dit seizoen kwam het wel in een behoorlijk leuke poule...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:28]
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
zondag 14 april 2019 om 14:10
'We hebben ook wel eens met 12-0 van San Marino gewonnen', haha..
Goed gespeeld van De Graafschap overigens..
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:10
Psv, kampioen toneel, vallende ziektes, huilebalken en kunnen zich voetballend niet onderscheiden van De Graafschap. En dat wil kampioen worden? 😂😂😂😂😂

Goed gedaan superboeren!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:11
Leuk gespeeld van de graafschap. Konden niks doen aan lozano die weer eens een penalty versiert.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:34
Dacht dat hij zijn knie gebroken had..2 minuten erna loopt hij weer als een kiviet..man, man, dat ze hier iedere x weer intrappen. Knvb gaat eigen ruiten ingooien door PSV zo aan het kampioenschap te helpen. Dan zijn we onze punten weer snel kwijt in Europa.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:01
De verdediger mist de bal en raakt ‘m toch? Het zal wel Lozano weer zijn, maar ‘t is een terechte pingel.
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 15:23
Kijk ff voor de goal tot stand komt, onterechte vrije trap en geel voor Nieuwpoort.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:24
Klopt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:32
Effe langs bij Pearl....hij raakt hem niet eens!
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 21:22
Ja...we zijn nog steeds diep onder se indruk van jullie voorrondes CL tegen Rapid Wien...RB Salzburg....Rostov....ja...jullie zijn al een decennium lang een garantie op punten....hoe ver kwamen jullie vorig jaar?...ja...wij ook niet ver...maar wij hebben tenmiste geen plaat voor onze kop zoals Mokum....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:29
Je vergeet de finale el het jaar ervoor...weet je nog, toen jullie ook geen punten haalde.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
zondag 14 april 2019 om 21:36
Klopt....jullie niveau was jarenlang hooguit Euro League....want steeds eruit na voorronde CL...dachten jullie aan die kleine cup? Kansloze 3-0 verloren trouwens tegen een Manchester die 7e stond of zo....jammer joh...hahaha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:22
Houd je beter bezig met je eigen clubje...dat doet al pijn genoeg dunkt me...
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Dat is een goeie....dit is een PSV topic, genie...en het stinkt hier alleen maar naar Ajacieden op dit topic,zoals jij...denk daar maar eens ff over na...niet het sterkste punt voor Ajacieden..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:18
Ajacieden zitten overal (tot in Turijn toe) Psvers struinen topics van Ajax af om ze alleen maar af te branden....niet vergeten te kijken vanavond he.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
dinsdag 16 april 2019 om 10:43
Ach....na vanavond wordt het weer rustig op VP....
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
zondag 14 april 2019 om 14:17
Heerlijk hoe jullie PSV de laatste 5 minuten onder druk zette...jammer dat dit niet werd beloond
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:24
Onze jongens hebben hun best gedaan, voetballen tegen psv, de VAR en de scheidsrechters. Is ook niet eerlijk he
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
zondag 14 april 2019 om 14:27
Jammmer vent maar kop op ...jullie hebben tenslotte tegen de nummer 2 van de eindstand gevoetbald
Vind ik leuk
Teetje +447
zondag 14 april 2019 om 14:22
T was ook wel oliedom van Serrarens...
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:31
Dom van lindhout en de VAR, zo wordt het niveau van de arbitrage duidelijk blootgelegd. Hij gaat puur voor de penalty en de koprol /schwalbe ligt niet eens in de lijn hoe hij loopt. Het signaal uit Zeist dat er hier meer tegen opgetreden zou worden gebeurd nu alleen in het voordeel van de grote clubs. Ook de situatie waar deze vrije trap uit voortkomt was een vrije trap voor de Graafschap ipv geel voor Nieuwpoort.
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 14:57
Klopt helemaal Bergwijn hield vast niet andersom cruciale beslissing
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:58
En daar komt het doelpunt uit..... En verlies je de wedstrijd alsnog
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:34
Lijkt me niet nodig dit. Succes verder, hoop dat De Graafschap erin blijft.
Vind ik leuk
Smithsonian +45185
zondag 14 april 2019 om 14:10
Eeuwig geluk.

Wat waren ze weer slecht, ajax moet verplicht kampioen worden, want met dit zet je ons weer voor lul in de champions league.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:18
Domme reactie.
Vorig jaar werd Ajax 2de en ging ook de CL in.
De kampioen speel komend seizoen gewoon voorronde heh
Vind ik leuk
Smithsonian +45185
zondag 14 april 2019 om 14:20
helaas wel, maar ik als feyenoorder gun het ajax meer dan psv ;).
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:24
Kampioen één voorronde nummer 2, 3 voorrondes
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:26
Juist.
Dus hij zegt Ajax moet kampioen worden want anders zet PSV ons voor lul in de CL. Maar de nummer 2 gaat ook de CL in.
En dit jaar is de nummer 2 van vorig jaar toch aardig goed bezig in de CL van dit jaar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:31
Er moet wel heel veel veranderen bij Psv willen ze drie voorrondes doorkomen.

En hoe Ajax speelt op eigen kracht tegen de top en ook met de kwaliteiten die er zijn, ik zie vBommel met zijn tactiek en filosofie dat eerlijk gezegd niet doen in de CL. Er moet echt veel veranderen bij Psv.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
zondag 14 april 2019 om 14:35
Dat ben ik 100% met je eens. Om te beginnen een fatsoenlijk verdedigings centrum en 1 controleur ipv 2.
Bommel goede gast, maar stronteigenwijs.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:07
Nummer 2 gaat voorrondes in 4 in totaal vooraf eer je cl. Pas spelen
Vind ik leuk
Mallerd +1915
zondag 14 april 2019 om 14:10
PSV spelers die nog tijd gingen rekken in de blessuretijd om een 2-1 voorsprong te verdedigen tegen De Graafschap. Wat is PSV toch ook een zielige club man man man.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1266
zondag 14 april 2019 om 14:10
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
Ajax glory +197
zondag 14 april 2019 om 14:10
Gister geen penal. Vandaag ook geen terechte penalty. Var is niet echteen succes.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 14:10
Zeer knappe overtuigende overwinning weer hoor..zeer sprankeld voetbal ook👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Psv proficiat met de 3 punten

Maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Het is gewoon slecht tot matig elke wedstrijd na de winterstop.
De tactiek en keuzes van vBommel begrijp ik niet.
Er zit totaal geen ontwikkeling in het team.

En ik wil niks meer horen over KNVB en VAR pro Ajax bla bla enz haha Psv komt goed weg..

Aangaande het doelsaldo dat zit nu wel goed bij m'n cluppie.
Nog 4 finales te gaan..
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:16
Nu hoop ik echt dat ajax kampioen wordt.... Wat een zielige vertoning uit Eindhoven
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
Ik zie bij veel andere supporters van andere clubs dat de sympathie ook naar Ajax gaat. Als je Ajax ziet spelen op eigen kracht bijvb in de CL, en dan Psv bijvb naar Ajax met drie verdedigende middenvelders waar twee al teveel is, het is echt voetballen op geluk van momentje zit gewoon geen duidelijke lijn in.
Het verschil tussen Ajax en Psv is groter dan de huidige stand.
Vanwege de huidige stand reken ik me niet rijk, we moeten naar onszelf kijken en wedstrijd per wedstrijd bekijken..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:23
Ahhh het zit je heel diep he? Tuurlijk gingen jullie niet winnen na die 0-1 de hoop was weer te groot daar bij de “super”boeren
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 14:26
Mij topclub voorkeur is altijd ajax geweest ondanks ik al 25 jaar naar de Graafschap ga. Menig wedstrijden in de oude meer en Olympisch stadion gezien knaapje
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zondag 14 april 2019 om 14:10
Drama potje maar wel gewonnen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Weer een winst van PSV op basis van een erg discutabele beslissing in mijn ogen.... Waarom gaat die scheidsrechter niet even kijken? Dan zie je duidelijk dat Lozano zelf op zoek gaat....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
Hij gaat opzoek, maar hij wordt gewoon geraakt... bovendien had de Jong al eerder een penalty moeten krijgen.. Maar daar hoor je de ajacieden niet over. Selectief geheugen noem je dat!
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zondag 14 april 2019 om 14:28
Ajax en klagen pffff die krijgen werkelijk alles mee in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:30
Ze zetten zichzelf gewoon heel erg voorschut! Opta John had na de eerste seizoenshelft al een berekening gemaakt wie er meer hulp had gekregen van de VAR en dat was Ajax... Aan het einde van het seizoen zal hij weer met z’n berekening zien! En ik weet al wie daar als winnaar uit gaat komen..
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zondag 14 april 2019 om 14:34
Ja dat weet iedereen. Vitesse wordt je ook gewoon genaait
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 15:00
Hahahahaha nogmaals PSV ers mogen nooit meer zeuren over knjb en dergelijke worden goed in het zadel gehouden door Zeist
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zondag 14 april 2019 om 15:36
Tuurlijk kerel open je ogen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Vooral bij Lozano ELKE scheidsrechter weet wat voor een naaier dat is !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:45
Niet zo zeuren hoor. Dat het een vreselijke aansteller is, dat weet iedereen wel. Maar daar heeft Ajax er ook een aantal van, dus dat heft elkaar weer op.

Zal overigens wel blij zijn wanneer Lozano vertrekt. Hoewel hij zeker wel zijn kwaliteiten heeft, is het soms ook gewoon een renpaard. Hem dan kunnen verkopen voor 35-40 miljoen lijkt me dan ook een goede deal.
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
zondag 14 april 2019 om 14:10
WAs er geen 4e man aanwezig??? ik zag Bommeltje alleen maar gelaten op zijn stoel zitten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Was het een pingel ofniet?
Heb het niet gezien
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:12
Nee. Was kadootje door tegen het been te lopennen ala neymar 100 rollen en janken. 10 sec later gewoon weer rennen. Wat een clowns act..
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 14:12
Ja zuiver. 100%. Een heel verschil met hoe de concurrent ze krijgt.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
zondag 14 april 2019 om 14:18
Humor.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7210
zondag 14 april 2019 om 14:12
Ja, raakte zijn knie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:12
Tuurlijk niet
Vind ik leuk
sundaymanara +1444
zondag 14 april 2019 om 14:14
't Was een aanslag.
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
zondag 14 april 2019 om 14:17
Nee, ik had Lozano zelfs geel gegeven voor een Schwalbe..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Ik vond duidelijk van niet 😎
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 14:23
Correctie: Als je een Sjakiemero bent, dan was het wéér een schwalbe van Lozano. In alle andere gevallen een 100% strafschop.
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
zondag 14 april 2019 om 14:52
Nee hoor.. ik ben dan wel Ajacied, maar kijk hier objectief naar..
Hij zoekt 100% naar de penalty, dus dat vind ik een Schwalbe en zelf matennaaierij.. Vind het ook zeer storend als onze eigen spelers dat doen hoor.. Gewoon onsportief gedrag.. En als je dat al nodig hebt tegen De Graafschap thuis maakt het extra sneu..
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 14:59
Als Serrarens de overtreding niet maakt, dan was het een schwalbe geweest. Nu maakte hij de overtreding wel. Zuivere strafschop. Op het middenveld is dit ook 10 van de 10 keer een overtreding.
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
zondag 14 april 2019 om 15:01
Ik vind het te makkelijk.. Een scheids met ballen geeft hem geel.. Maar goed, wij zijn weer 3 doelpunten uitgelopen.. Mij hoor je verder niet klagen..
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 15:05
Een scheidsrechter die de spelregels niet kent misschien. Of een partijdige scheidsrechter.
Daarbij zag de VAR de beelden ook. En die zag ook dat Serrarens duidelijk een overtreding maakte.
Vind ik leuk
MojoRisin +16275
zondag 14 april 2019 om 15:09
Nogmaals, ik vind 't te makkelijk.. Een scheids/VAR mag de wedstrijd ook lezen, Lozano flikt dit namelijk wekelijks..
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 15:15
Ik zit nu Willem II te kijken. Soortgelijke situatie op het middenveld en warempel: ook een overtreding. Zien die scheidsrechters het dan allemaal verkeerd?
Makkelijk was overigens die penalty gisteren in de Arena. Of die van twee weken geleden. Of die in Venlo in de tweede speelronde.
Dit was een duidelijke overtreding op Lozano. Geen VAR voor nodig om dat te concluderen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Hahaha wat een slechte ploeg ongelooflijk dat ze nog zoveel punten bij elkaar hebben gesprokkeld... wat een verschrikkelijk lelijk voetbal
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
zondag 14 april 2019 om 14:34
Ajax - az, Heracles, Feyenoord gemist zeker
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:11
Was echt weer heel slecht, PSV moet alles winnen maar met het wederom vertoonde spel zou ik daar niet zo gerust op zijn als ik PSV'er was..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:11
Stumperds
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 14:11
Wel een terechte overwinning, maar op doelsaldo kampioen worden zit er niet meer in voor PSV. Hopen op puntverlies van Ajax en zelf alles winnen. Dat laatste wordt nog moeilijk zat.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7210
zondag 14 april 2019 om 14:11
Verdiende overwinning al is het nipt. Erg slordige 1e helft. Gewoon doorgaan.
Vind ik leuk
Wim59 +665
zondag 14 april 2019 om 14:12
Verdient???
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
In de ogen van de boertjes wel
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7210
zondag 14 april 2019 om 14:16
Heb je Wéér te vroeg gejuicht bij een wedstrijd van de Graafschap? Jammer voor je! 😂😂😂
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7210
zondag 14 april 2019 om 14:15
Ja, het was niet geweldig maar genoeg kansen gecreëerd. Al met al een verdiende (kleine) overwinning. Nu lekker van het mooie weer genieten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:11
HAHAHAHA PSV - ADO volgende week hahahahaha 1-2 of 1-3 hahahaha stom schijtpsv… .. .
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 14:11
Op doelsaldo is PSV al geklopt, Ajax zal punten moeten verspelen maar dat zie ik niet meer gebeuren. Het moet heel gek lopen wanneer Ajax geen kampioen gaat worden dit jaar. Ik denk dat het kampioenschap door van Bommel is verloren. Hij kan het tij niet keren als het minder gaat, hij is zoekende.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:19
Programma PSV is wel wat lichter. Ado presteert bijvoorbeeld matig en wil Amsterdam wel naaien denk ik.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 14:22
Matig? Ik zie het als wisselvallig.

Laatste twee potjes, 8 goals voor en twee tegen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:36
Ok. Maar tegen PSV zie ik Ado persoonlijk niets uitrichten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 14:44
9 van de 10 keer niet, hopen op die ene kans. PSV verkeert niet in beste vorm. Wij daarin tegen zijn super effectief op dit moment. Je weet het niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 14:49
En denk jij echt dat wij willen verliezen van PSV om Amsterdam te naaien? Rare gedachtes eigenlijk. Niemand wilt verliezen.