PSV uitgefloten in Philips Stadion: 'Je geeft geen aandacht aan die supporters'

PSV uitgefloten in Philips Stadion: 'Je geeft geen aandacht aan die supporters'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 15:44zo 14-04-2019 om 15:44

De spelers van PSV werden halverwege én na de thuiswedstrijd tegen De Graafschap (2-1) getrakteerd op een fluitconcert. In gesprek met VoetbalPrimeur wil Denzel Dumfries er niet te zwaar aan tillen.

Bennett van Fessem
EINDHOVEN

Voor Dumfries is het gefluit in het Philips Stadion niets nieuws. "In de voorgaande wedstrijden hebben ze dat ook weleens gedaan", aldus de rechtsback. "Maar je hebt ook supporters die de boel opzwepen. Ik denk dat het maar een klein aantal is dat fluit, dus daar trek je je niets van aan. Soms krijg je gewoon wat minder steun van het publiek, dat hoort erbij."

Dumfries vervolgt: "Zoals je hebt kunnen zien ging de bal er niet echt makkelijk in vandaag. Zulke wedstrijden heb je ertussen zitten. Het is niet positief voor de wedstrijd als mensen fluiten, maar daar geef je geen aandacht aan. Je geeft aandacht aan de supporters die je wel toezingen. Daarom ook een compliment voor hen. We zijn er dankbaar voor."

Check hieronder het hele interview met Denzel Dumfries, die onder meer praat over zijn aanvallende rol bij PSV

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 15:46
Warme club hoor jongens. Ze moeten hartstikk trots op die spelers zijn dat ze Het zolang hebben volgehouden tegen Ajax in titelstrijd.
Ajax is namelijk in alle opzichte beter.
Realisme mag wel
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:48]
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 15:47
Thuisfluiters
Vind ik leuk
PRICE +8101
zondag 14 april 2019 om 15:48
3 punter 💪💪💪😁
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:56
Ziyech werd ook uitgefloten en nie te weinig.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 15:57
Met Andre Rieu erbij noemen we dat een fluitconcert🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:31
Das mzet bedien stenbergen
Vind ik leuk
PRICE +8101
zondag 14 april 2019 om 16:00
Momenten. Niet druk om maken
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 14 april 2019 om 16:18
Zucht. De pro-ajax media machine VP draait overuren...
Simpele overwinning, slordige voorhoede. Had 7-1 kunnen en moeten zijn
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:28
Ja man, het ligt vast aan VP. PSV boekt de één na de andere overtuigende zege maar waardering?
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 14 april 2019 om 16:37
VP hoofdkantoor in Amsterdam. Dat zal best objectief zijn idd...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:40
Als je niet verder komt dan dit wordt het echt zielig.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 14 april 2019 om 18:09
De waarheid is best zielig.
Ajax lift gratis mee op de media die in hun regio gevestigd zijn en is daarom voor jan met de pet de nationale knuffelclub.
Alles wat Ajax zal altijd worden gehypet zolang de media daar zitten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:25
Best zielig dat je zo denkt. Dus door regionale media een nationale knuffelclub voor ‘Jan met de pet’.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 14 april 2019 om 21:39
ja. inderdaad.
elke lul die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft is voor ajax. brainwash puur sang.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:47
En jij bent er aan ontkomen. Zul jij gelukkig zijn. Je zou zeggen dat iedereen die een paar wedstrijden van PSV heeft gezien nu voor Ajax wordt. Dat klinkt veel logischer.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 14 april 2019 om 21:54
Als je het kwijlende geluid van de rond Amsterdamse gelocaliseerde media niet kritisch benadert wellicht...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:03
Hahaha, het is enorm Calimero maar ook weer origineel. Toch adviseer ik je om trots te zijn op je eigen club waar jij uitstekend bij past.
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 15 april 2019 om 06:21
Ben ik.
Ik wordt niet beïnvloed door de media zoals jij. ik ga zelf kijken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:26
Ik heb ook oogjes.
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 15 april 2019 om 10:58
voorzien van lekker Amsterdams commentaar van Fox zeker? 🤣
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:59
Soms wel, soms niet. Al zijn er geen Amsterdamse commentatoren volgens mij.
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 15 april 2019 om 19:04
De hoofdstdelijke redactie zorgt wel dat de commentatoren de Ajax propaganda trouw naar de argeloze jan met de pet spuien
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:06
Ach ach, het is me toch erg allemaal.
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 15 april 2019 om 21:36
Nee hoor. ik vind het wel lachen dat er zoveel sukkels intrappen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:39
Wie is hier de sukkel?
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 15 april 2019 om 21:43
Kneusjes die blind achter de subjectieve hoofdstedelijke media aanlopen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:59
Vooral jij bent er druk mee.
Vind ik leuk
tannat +16776
dinsdag 16 april 2019 om 07:01
Jij ook blijkbaar
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:17
Nee hoor, ik niet. Mij hoor je er toch niet over. Jij hebt blijkbaar een enorme frustratie over de ‘partijdige’ media. Die jou vervolgens niet beinvloed want je gaat zelf kijken. Dat maakt jou oordeel best knap maar helaas ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
tannat +16776
dinsdag 16 april 2019 om 08:13
Fox is ook onafhankelijk volgens jou?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:17
Maat, ik weet niet hoe oud jij bent. Maar iedereen heeft voorkeuren, dus ook bij fox. Maar om te denken dat iedereen voor Ajax is vind ik zo sneu.
Vind ik leuk
tannat +16776
dinsdag 16 april 2019 om 08:58
Dat mag jij vinden maar bij een media circus in de achtertuin bij Ajax is een duidelijke gekeurde bril bij deze media onvermijdelijk.
En niet iedereen is slim genoeg om daar doorheen te kijken
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:38
Of jij bent zo paranoia om dat te denken.
Vind ik leuk
tannat +16776
dinsdag 16 april 2019 om 21:52
Dat zeiden ze ook in Rusland destijds als iemand de objectiviteit van de Pravda ter discussie stelde...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 23:58
Onsmakelijk dit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
Nou er zijn meer Ajax fans dan pisvee fans dusja dan lijkt al gauw dat Ajax gratis mee lift. Maar duidelijk dat jij zielig loopt te doen als pisvee fan. Jank niet zo and get a life.
Vind ik leuk
3Bier +15646
zondag 14 april 2019 om 20:10
In dit geval beweer jij dus dat Dumfries onderdeel is van de "Ajax media".
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:43
Wat doe je hier überhaupt nog? Ga lekker op de site van omroep Brabant rondhangen, daar zullen waarschijnlijk meer medestanders zijn waarbij je er tot aan je elleboog in kan gaan. Er werd gefloten toch? Dus wat is het punt?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:45]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:11
Zou Ajax Showtime wellicht iets voor jou zijn Dlanor? Daar zijn ze ook 24/7 laaiend enthousiast over alles wat er bij Ajax gebeurt. Daar denken ze ook dat de hele wereld om Ajax draait.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:12
Dat is ook feitelijk zo.. 😉 Nee hoor, ik vind het hier ook prima. Ook kritische verhalen over Ajax, alleen loop ik daar niet zo over te janken...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:57
Objectief is VP geenszins.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:57
Und?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:00
Dat wetende mag je daar iets van zeggen / schrijven. Verder niets nieuws, zelfde als media, succes media. Not my problem.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:19
Mooie foto trouwens!
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:22
Philips heeft ook zijn kantoor in Amsterdam.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 17:56
Gast, neem initiatief en start een eigen psv site , alleen psv artikelen en alleen psv fans welkom. Zo makkelijk! Dus waarom klagen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:57
Gaat het niet om.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 18:01
Waar dan wel? Ik lees de klachten wekelijks maar toch blijven de klagers trouw aan VP.. Ik snap het meer, kun jij het mij uitleggen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:08
VP is net als overige media commercieel, dus gaat voor de meeste spin-off. Waar andere media nog wel eens respect tonen voor clubs buiten Amsterdam mogen hun supporters ons schaamteloos beledigen en wordt je gecensureerd (verwijderen of ban) bij kritisch geluid aangaande hun club.
Maar wij hebben geen eigen site nodig, alleen jullie hebben blijkbaar een eigen forum nodig om jezelf superieur te voelen ( onze begroting is
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 18:15
Jullie mag je in de tekst weglaten, ik voel mij niet superieur en toon wel respect richting anderr clubs. Vanmiddag de Psc fans nog gefeliciteerd met de overwinning.
Zelf valt mij wel op dat bepaalde figuren erg ver mogen gaan en een aantal gelijk op hun vingers getikt worden na een beetje kritiek( wat moet kunnen) dus als je hier op doelt snap ik jouw reactie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:20
De kracht van een club is dat ze tegenstand hebben. Dus geloof ik niet in een eigen clubsite om met andere supporters te discussiëren. Geef mij de naam van een site zonder ajaxieden die ons voor minderwaardige provincialen uitmaken en ik ga ernaar toe. Feyenoorders en PSV-era doen dat niet.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 18:23
Fcupdate
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:32
Okay, dank.
Misschien wel dag dus🍀
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 18:37
Is prima site vind ik zelf. Ik zit hier en lees ook veel fcupdate, daar plaatsen ze niet 4x per week eenzelfde artikel🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:56
Philips hoofdkantoor ook toch?😁
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1486
zondag 14 april 2019 om 17:16
Jij moet zijn opmerking weer compleet uit de context halen? Ligt dat aan je intelligentie of je provocatieve karakter?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:50
Ik had jou niets gevraagd, maar: Waar dan? Hoe dan?
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1486
zondag 14 april 2019 om 18:03
Sorry je bent schijnbaar niet zo slim
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:22
Fijn dat jij dat kan beoordelen maar niet kan toelichten. Ook erg sterk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:09
Intelligentie tekort.
Provocatieve karakter teveel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:27
Want? Licht het dan toe?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:11
Voor mij als Ajacied niet.

Volop waardering.. Al jaren..

Sterke club met voetbalinzicht..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:47
Het had bij rust 0-2 kunnen en moeten zijn .....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:16
Beter ga je aangifte doen!
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:22
had had had....aan hadden heb je nix.
Vind ik leuk
035 +1104
zondag 14 april 2019 om 17:28
Zei het al eerder: als hadden komt is hebben te laat.
Vind ik leuk
035 +1104
zondag 14 april 2019 om 17:24
Het enige simpele was het spel van jouw club.
Vind ik leuk
Guust +6757
zondag 14 april 2019 om 18:14
Woordjes als en had is niets, van Bommel zei dat het gat wel even gedicht zou worden, nou denk dat ze het nog moeilijk krijgen weer met hakjes over de sloot.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:44
je hebt gelijk maar dit was ook wel gewoon een slechte wedstrijd.
Vind ik leuk
3Bier +15646
zondag 14 april 2019 om 20:08
Lekkere supporter ben jij. Dat je niet in het stadion zit, dat kan. Maar dat je niet eens de wedstrijd bekijkt is wel raar. Of deed je geluid het even niet op je TV?
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
maandag 15 april 2019 om 17:00
Och gut Tannat is er kritiek op je clubje? Moeilijk he om daar mee om te gaan? Beter naar de grote boze wereld wijzen dan in de spiegel te kijken, anders zou je ook geen echte calimero zijn.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 16:23
Want het zijn er maar een paar. Toch? Eerst maar even domfries zijn definitie van “een paar” vragen. Hij zal wel zeggen dat hij 10.000 een paar vindt. Wat een licht is dat. Heerlijk
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:59
Dumbfries: nog steeds alles in eigen hand?
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 17:07
Domfries zal “ja” zeggeb maar is dan ook niet de slimste
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:10
Als je zeggeb schrijft en Dumfries fout spelt dan ben je....
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 18:44
“Zeggeb” is omdat ik op mijn mobiel op deze app geen “wijzigen” knop heb en moet ik serieus “domfries” nog uitleggen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:04
Jij hoeft niets meer.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 20:02
Gelukkig..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:13
Dumfries en het interpreteren van een paar als mathematische kwantiteit is een tekort aan intellectuele kwaliteit. 😜😜
Vind ik leuk
John Garp +5425
zondag 14 april 2019 om 16:05
Daar gingen veel van jullie toen over zeuren, nu gebeurt het andersom.
Het gaat wel de goede kant op met jullie publiek: aan het begin van het seizoen werd er nog een downie neergeslagen, nu blijft de frustratie bij een beetje fluiten.
Vind ik leuk
Groen +4561
zondag 14 april 2019 om 16:36
Nee joh Pol, Ziyech was er niet bij vanmiddag, die speelt voor een ander team!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
Daar gaat dit artikel toch niet over sneuneus.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1211
zondag 14 april 2019 om 16:54
en toen spraken alle PSV-ers er schande over, want PSV was een warme club en Ajax niet. Nu worden de spelers van PSV uitgefloten en grijp je terug op een incident dat jullie zelf veroordelen om het goed te praten. Haha.

Daarnaast kan ik nog wel wat voorbeeldjes van jullie als warme club geven. Lekker warm hoor > je eigen spelers dwingen zich uit te kleden voor leden van de harde kern (andy van der meijde), open trainingen besloten maken onder van Bommel enz
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:07
En terecht. Ik irriteerde me mateloos.

Maar nu?
Niet echt meer.

Maar dat komt door hemzelf.
Vind ik leuk
John Garp +5425
zondag 14 april 2019 om 15:56
Het was trouwens geen gefluit. Wat je hoorde waren de lek gestoken banden van de platte kar. Vanaf nu de platte band genoemd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:48
Welke club zit je nu dan,toch geen gay club want dat zijn allemaal warme.
Vind ik leuk
#Keizerout +50391
zondag 14 april 2019 om 15:50
Het verschil is niet zo groot. In een gay club hebben ze een dark room en in Eindhoven heb je eloy room
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:52
Geen idee,kom nooit in een gay club,dus dark rooms etc is mij onbekend terrein.
Vind ik leuk
#Keizerout +50391
zondag 14 april 2019 om 15:53
Mij ook. Ik kom ook nooit bij PSV, maar ik weet wel dat het stadion kleedkamers heeft.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:55
je weet wel wat voor een soort rooms ze hebben,verklaard u nader :)
Vind ik leuk
#Keizerout +50391
zondag 14 april 2019 om 15:57
Nou, dat zou ik algemene kennis noemen.
Jij weet het nu ook.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:58
Ok,bedankt maar ik doe er vrij weinig mee .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:54
Ik heb het idee dat de trolletjes van alle clubs op deze site elke avond gezamelijk in die dark room zitten .
Aan het eind van de dag word de meest provocerende opmerking gekozen , en de winnaar word door de rest van de trolletjes genomen op het podium .

En vandaag doen de trolletjes weer extra hun best om tot winnaar van de dag gekozen te worden .
Weer een zeer hoog niveau op deze site van onze Amsterdamse en Eindhovense vrienden .
Het is maar goed dat je hier ook nog vrij normale mensen zoals jij hebt Keizerout .
Vind ik leuk
#Keizerout +50391
zondag 14 april 2019 om 17:19
Op zich zou het ze denk ik wel goed doen om wat vrienden te hebben. Een darkroom hoeft niet, een ouderwetse spelletjesavond zou ze goed doen :p

En dankjewel, we moeten ons er maar zo min mogelijk van aantrekken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:49
Of je biedt goed voetbal aan of je wordt kampioen...

...beide niet, wordt niet geaccepteerd...

...En begrijpelijk !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:51
En het ligt nog open
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:53
Ze floten om de arbitrage die vandaag geen zin had om eerlijk te fluiten en toestaan dat bergwijn uit de wedstrijd wordt getrapt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:53]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:55
Wakker worden PSV en het fluiten was dus voor de arbitrage?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:58
Heb je die man in het publiek niet gezien met zn gele kaart , haha die hadden ze beter als scheids kunnen hebben vandaag dan was graafschap met 5 man geëindigd.
Vind ik leuk
Lee +1106
zondag 14 april 2019 om 17:07
Pffff, je zou maar zo op TV komen, ben je een jaar of 70 en zit je te wapperen met een gele kaart op de tribune, zie het al voor me..........ik ga naar PSV vrouw......, oke veel plezier en vergeet je gele kaart niet he!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:08]
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 16:03
Arbitrage moet fluiten, niet supporters.
Supporters moeten stil zijn, of kijken ze niet naar een kunstwerk?
Dat je tijdens een veiling niet stil bent dan is goed, maar wie koopt wie dan?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:54
Sterker nog ze houden t nog steeds vol,als je dat nu zou zeggen over 4 volgende wedstrijden die gaan komen en stand is t zelfde dan heb je gelijk. :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:23
Gaat niet gebeuren..
Vind ik leuk
Farmer +15016
zondag 14 april 2019 om 16:46
Volgende week wordt 1 van de zwaardere en belangrijkere potjes voor Ajax iig.

Als ze een (winst)resultaat kunnen halen tegen het toch stugge Groningen, dan zie ik PSV afhaken. Zoals PSV vandaag toch ook met het nodige geluk, weer nípt won... dat kan niet goed blijven gaan.
Vind ik leuk
vierde-ster +8819
zondag 14 april 2019 om 15:58
De laatste lootjes en die wegen het zwaarst.....kijk maar naar het vertoonde spel
Vind ik leuk
Vak-T +1946
zondag 14 april 2019 om 16:10
Weten jullie alles van.......dus juich niet te vroeg.
Vind ik leuk
vierde-ster +8819
zondag 14 april 2019 om 16:14
Op 3 fronten nog meedoen en nog redelijk spel vertonen staan wij op het punt te oogsten en te juichen 🙂
Vind ik leuk
Vak-T +1946
zondag 14 april 2019 om 16:42
Daar heb je gelijk in......verdiend overigens moet ik helaas toegeven ;-)
Vind ik leuk
vierde-ster +8819
zondag 14 april 2019 om 16:46
we hebben nog niks he....er staat op het punt
Wel een sportieve reactie trouwens :-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:58
Was gewoon een slechte pot. En dat mogen ze ook horen.

Die supporters van jouw clubje fluiten nooit zeg maar
Vind ik leuk
Blindsy +20532
zondag 14 april 2019 om 17:15
Kampioensclub, kampioensploeg. Logisch dat ze daar kritisch zijn. Net als in de ArenA, geloof ik...
Vind ik leuk
aimdam +856
zondag 14 april 2019 om 17:50
Het was gewoon een heel warm fluitconcert, het was ook ontzettend koud ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:56
Is dat goed van psv dat ze het zolang hebben volgehouden. Of gewoon heel heeel slecht van ons aller Ajax???
Vind ik leuk
Aliassmits +351
zondag 14 april 2019 om 15:48
Ze hadden er zoveel van verwacht. Popcorn meegenomen en alles
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:49
Soms krijg je wat je verdient!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
zondag 14 april 2019 om 15:49
Gewoon heel boos kijken naar het publiek als ze dat doen. Ze moeten niet zeuren. Zij kiezen er zelf voor daar te gaan zitten.
Als je leuk voetbal wil zien moet je ergens anders heen. Succes supporters...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:49
Nee, want die mensen hebben echt geen enkele reden om te fluiten natuurlijk....
Vind ik leuk
Tarcotsira +916
zondag 14 april 2019 om 15:49
Dat zouden ze anders wel moeten doen die mensen betalen 2000 euro per seizoen….
Vind ik leuk
Darter 876 +1049
zondag 14 april 2019 om 15:50
Van 11-0 winnen van San Marino, naar een moeizame overwinning in eigen huis tegen de Superboeren!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:52
Zo veul goeie bij de superboeren
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 15:57
veel sympathie voor de Graafschap. Zekers sinds enkele jaren geleden
Vind ik leuk
JoeyC +4439
zondag 14 april 2019 om 16:12
Sjezus wat slecht. Het rijmt niet eens
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
zondag 14 april 2019 om 15:51
Zou je juist wel moeten doen aandacht schenken door goed te spelen dan wordt je ook niet uitgefloten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:51
Van Bommel moet zich schamen om zo uitbundig te juichen bij de 2-1 PSV moet zich schamen voor het getoonde spel tegen een degradatie kandidaat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:04
Dat doet van Bommel keer op keer, kijk maar eens hoe hij als een debiel tekeer ging toen Bergwijn de 2-0 maakte thuis tegen PEC.

Dat is een uiting van opluchting die voortkomt uit onmacht, hij is volkomnen machteloos, heeft geen grip en invloed op het spel en dus reageert hij maar zo opgefokt. Triest.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:53
Hahaha, ik vind dit wel een droeftoeter hoor!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:54
Volgens mij gaat de bal er al heel lang niet makkelijk in.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 15:54
Hoezo fluiten ze?
Ze hebben toch gewonnen?

Als je spektakel wil dan moet je toch ergens anders zijn.
1. Wordt supporter van Heerenveen, altijd gezellig naast het voetbalveld.
2. Wordt supporter van Feyenoord, altijd strijd altijd spektakel thuis.
Spelers, die hun ontevreden uiten bij een wissel, om vervolgens terug op hun gebeuren te komen.
3. Of wordt supporters van Ajax, je kan namelijk niet ergere vrienden hebben dan de telegraaf.
Vind ik leuk
Marco S +7093
zondag 14 april 2019 om 15:55
Onzin dit. Meeste psv supporters zijn dit slechte voetbal gewend. Die gaan echt niet fluiten..
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 15:56
Wat een sukkel is dat toch. Vreselijke matennaaier ook trouwens
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 15:56
Ze hebben tegen elkaar gezegd alles dat negatief is lullen we positief. Van Bommel vind ook dat ze heel goed spelen.
Vind ik leuk
Mari +13311
zondag 14 april 2019 om 15:56
Dus Dumpfries kan niet tegen commentaar?
Daar luistert hij niet naar, alleen naar mensen die hem bejubelen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:56
Ja zou ik ook niet doen na zo een slechte piot geef ze hun geld terug je hebt er niet voor gewerkt en supporters zijn jou baas
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
Bhj +2520
zondag 14 april 2019 om 15:59
Wel mooi, altijd maar roepen dat het belachelijk is dat Ajax supoorters fluiten
De hele week roepen dat ze aan het doelsaldo gaan werken
De hele tijd roepen dat ze 2 punten voorstaan
De hele tijd een beetje arrogant doen en maar afgeven dat Ajax supoorters zo zijn. Best triest eigenlijk toch? Of zie ik dat verkeerd

Ik zie psv het doelsaldo van 13 niet meer inhalen, hopen dat wij geen ounten meer verspelen en dan de dubbel gaan pakken. Eerlijk is eerlijk, dan is het gewoon een prachtig jaar geweest.

Ondanks je met deze selectie natuurlijk al 5 punten voor had moeten staan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:59
Ja zou ik ook niet doen na zo een slechte piot geef ze hun geks terug je hebt er niet voor gewerkt en supporters zijn jou baas
Vind ik leuk
Geerzz +9
zondag 14 april 2019 om 15:59
Van Bommel wij kunnen 9 goals maken in een wedstrijd 😂😂😂🤣🤣
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 16:02
Aldus opendeurenkoning Denzel Dumfries.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 16:05
'Zulke wedstrijden heb je er tussen zitten', zeg maar gerust iedere wedstrijd!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:05
Jeetje wat is het Warm in Eindhoven. Lekker worstenbroodje erbij joepie
Vind ik leuk
Optelsom +810
zondag 14 april 2019 om 16:06
Vind deze speler een geweldenaar, blij dat hij in Oranje basisklant is.
Vind ik leuk
Vak-DD +12927
zondag 14 april 2019 om 16:09
Na lozano de grootste kwal op het veld in de Eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:10
Als de fluit concerten je niets doen ??
Dan vraag ik me toch af...!!
Vind ik leuk
aartstyle +2038
zondag 14 april 2019 om 16:12
Man man man. Is er nou niemand die intern daar inziet dat het nergens op lijkt de laatste tijd. Dat irriteert mij nog het meest dat ze totaal geen goed zelfbeeld hebben. Slecht spelen kan als je maar van jezelf weet dat het slecht is, dan ga je daar aan werken.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 16:13
He Denzel niet naar luisteren hoor. Laat je niet gek maken. Over een paar weken heb je lekker vakantie. En kunnen jullie je voorbereiden met Mark op het nieuwe seizoen. Hoe jullie het GROTE Ajax volgend jaar gaan aanpakken. Dat zal een moeilijke opdracht zijn. We het GROTE Ajax staat er weer hoor. Na paar jaartjes afwezigheid zijn ze weer terug en hoe. Zullen nog heel lang praten over pracht seizoen van het GROTE Ajax. Nieuwe helden zullen er staan volgend jaar ib Amsterdam. Met weer een top selectie. En in Eindhoven maar fluiten. Om gek van te worden


🛠
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 16:14
Ik begrijp echt niet dat je je club uitfluit hoor..ze spelen zo goed en mooi voetbal..ze doen hun uitstekende best om wat aan het doelsaldo te doen..ze liggen goed op schema doen nog mee in de cl de beker en de competitie gaat ook gewoon geweldig!! Oh nee kut das me eigen clubje 🤦‍♂️
Vind ik leuk
aartstyle +2038
zondag 14 april 2019 om 16:26
En jullie hebben niet gefloten dit seizoen? Jullie stonden zelfs de bus op te wachten. Het kan verkeren....
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 16:33
Vind het ook heel terecht dat de psv supporters fluiten..het is toch om je te schamen dat voetbal van ze..wat een vertoning
Vind ik leuk
aartstyle +2038
zondag 14 april 2019 om 17:51
Sinds de winterstop wel ja!
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 18:00
Ik denk dat het een combinatie is van te weinig klasse en vooral van Bommel
Vind ik leuk
aartstyle +2038
zondag 14 april 2019 om 18:06
Gedeeltelijk zeker kwaliteit. Maar de onbevangenheid van bijvoorbeeld Rosario in eerste seizoenshelft die bijna elke bal naar voren speelde. Nu gaat alles achteruit. Of er is te weinig beweging in het team of er zit iets anders niet goed. Nu zit er gewoon te weinig dynamiek verrassing in en dat kunnen ze wel zie eerste seizoenshelft. Neemt niet weg dat het topniveau van psv niet hetzelfde zal zijn als het topniveau van Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 18:10
Nou dat klopt helemaal ze speelden voor de winterstop veel en veel beter dus ze kunnen het zeker..daarom denk ik dat het aan van Bommel ligt..denk dat hij dit team beter kan laten spelen er is wel iets aan de hand ja want het lijkt echt nergens meer op zeg
Vind ik leuk
pietprecies +12534
zondag 14 april 2019 om 16:16
Tja als er maar 35000 in passen kan je altijd zeggen dat het er niet zo veel waren
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:16
Ach Denzel, een echte PSV supporter is ook niet gek,
altijd met een schuin oog kijken naar Ajax, en je weet wat ze missen....
Als jij geen aandacht geeft aan de echte supporters, dan ben je zo warm nog niet.
Vind ik leuk
Panna +159
zondag 14 april 2019 om 16:16
Mooie reactie de Jong in de courant.............
De Jong had zich ernstig gestoord aan de verhalen over ’het doelsaldo’. „Dan hoor je 8-0, 9-0, 11-0. En het mooiste van de middag is dan dat PSV moet gaan tijdrekken in de slotfase.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:18
Fluiten maakt hem echt niet uit, het bananenlied daarentegen ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:19
Terecht toch!? Heer Bommel? Nooit gehoord ban het doelsaldo? Nou sterkte Mark⚽️
Vind ik leuk
sundaymanara +1445
zondag 14 april 2019 om 16:21
Ja maar zij betalen, dus als ze tien doelpunten willen zien moeten jullie er tien maken.
Nederland zit nou een keer vol met hufters.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +726
zondag 14 april 2019 om 16:21
Hè die kan dus wel een beetje normaal kijken.
Vind ik leuk
leozao +2688
zondag 14 april 2019 om 16:22
Psv zit aardig in de ontkenningsfase....
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 16:25
Het is maar goed dat de scheidsrechters ze een beetje helpen want ze spelen elke week tegen 2 tegenstanders.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 16:33
Spelers uitfluiten kan echt niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:39
Onzen Tank2.0 straks op de platte kar , ok mooi
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2320
zondag 14 april 2019 om 16:47
the tables has been turned(?)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:48
iedereen die nu fluit ook wegblijven mochten ze kampioen worden. En dan niet vooraan gaan staan. trots in voor en tegenspoed.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:49
Je bent niet echt scherp meer straat.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1211
zondag 14 april 2019 om 16:50
het blijft een warme club....
Vind ik leuk
NeresHeld +28
zondag 14 april 2019 om 16:52
Haha! Dumfries weer een interview yes altijd een interview met dumfries is mooi
Of hij praat dom en zegt dat odegaard er niet veel van snapt en nu zegt hij dat hij de supporters die fluiten geen aandacht moet geven. 1 simpel antwoord volgensmij verander tactiek en speel beter dan zijn ze er niet.
Maar als Ajax fan mogen jullie zo slecht spelen als jullie willen behalve voor Europa en champions league.
Vind ik leuk
Caniggia +1264
zondag 14 april 2019 om 17:03
Dumfries is dus echt dom.Die supporters fluiten omdat het niet om aan te zien is.Terwijl jij denkt dat je goed voetbalt dombo.Ik zou zeggen kijk jullie wedstrijd eens terug dan kun je zien hoe slecht het is.De fans durven nu jullie niet meer bovenaan staan eindelijk weer eens fluiten.Het is namelijk het gehele seizoen al niet om aan te zien dat angsthazen voetbal van jullie.Helaas komen jullie er ook nog steeds mee weg ook das het erge eraan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:07
Dat gefluit moet is stoppen. Past niet bij PSV en het slaat nergens op. Ga gewoon achter je club staan het eftal ziet ook wel dat het niet loopt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:13
Komende weken gaat er alleen maar meer gefloten worden😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
Soms heb je van die wedstrijden inderdaad, soms zijn het er 13 op rij. Sinds de winterstop bakken ze er niks meer van in Eindhoven, beginnend met die coach die elke week 6 verdedigers opstelt en zich dan afvraagt hoe het toch kan dat het voetballend zo moeizaam loopt. Dat het daardoor niet loopt, het elftal niet draait en ook de aanvallers kansen gaan/blijven missen is klaarblijkelijk geen reden om de tactiek aan te passen. Spelers die voetballend het verschil kunnen maken worden gewisseld (Pereiro, Ihattaren) of krijgen geen kans (Gutierrez) en dezelfde invallers moeten het steeds rechtbreien. Misschien eens mee starten!? :-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:32
Bedoeld ie met toezingen "PSV wakkerwordeehh"?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:32
Dumfries snapt het ook niet waarom ze fluiten, hij is nu eenmaal niet de slimste. Als hij geen voetballer was geweest had ie nu gedeald of straatroofjes gepleegd. De zwakzinnige.
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 18:01
Wat een lamballen echt waar. Spelen echt onthutsend slecht en dan nog zeggen ja het is 2-1 geworden omdat de kansen er gewoon niet in wilde. Ja zo lust ik er ook nog wel 10. Als Ajax al zijn kansen binnen prikte... alsnog Ajax heeft momenteel gewoon het meeste recht op de titel. Maar naar mijn mening wel lastigste programma omdat ze nog 3 subtoppers krijgen. Daar is een slippertje snel tegen gemaakt kijk maar naar vorig seizoen Utrecht thuis verloren en Vitesse ook en bij Groningen ging het net goed. Alleen zie ik dit PSV volgend weekend wel verliezen van ADO als ze spelen zoals de laatste weken en ADO het goed weet uit te voeren.
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 19:19
Komende week tegen Ado zou met hangen en wurgen nog misschien moeten lukken, maar die laatste tegen AZ... ??? Al moet ik zeggen dat AZ het ook kwijt lijkt te zijn.
Utrecht thuis voor Ajax is altijd lastig, maar wordt wel altijd omgezet in 3 punten Groningen echter, met Juve in de benen daar gaat de crux zitten denk ik
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:35
Of gewoon beter voetballen Dumfries!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:38
Sorry hoor maar als je zo slap en lui speelt dan mag het publiek best een keer fluiten. En dat je dat als speler negeert is juist belachelijk
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 19:20
Ik zou het logischer vinden als de aanhang fluit naar de trainer en het aankoopbeleid..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:41
Vandaag ben ik mee eens dat v bommel ook gruwelijk aan het slapen was.
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 19:44
Als je bij me in de buurt bent mag je er 1 over het huis tillen :-0 +1
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:44
Moeten dat meer doen dat fluiten. Liefst elke wedstrijd en dan 90 minuten lang. Kijken of ze dan beter gaan voetballen 😉😂😂😂😂
Vind ik leuk
Psv_joee +125
zondag 14 april 2019 om 18:58
Helemaal gelijk Denzel! Er zijn altijd een paar rotte appels bij die dat moeten verpesten, meerendeel staat altijd achter onze mooie Psv!
Vind ik leuk
Bhj +2520
zondag 14 april 2019 om 19:13
Ik zit nog eens te kijken, maar het zit toch weer niet tegen met die penalty hoor, je kan hem ook niet geven zeg maar.
Overigens, als die lozano meer dan 25 miljoen oplevert dan ben ik wel verbaasd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
Dat Dumfries nog niet zegt "Wij zijn nog steeds koploper omdat wij het grootste gedeelte van het seizoen eerste staan!"
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:38
Ajax wordt met het grootste gemak kampioen, we hebben het het eerste half jaar aangekeken, we pakken ze op het juiste moment bij hun strot en psv gaat weer ten onder.
En dan krijg je huilbabys zoals schwaab en dumbfries
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:28
Van Bommel en Gerbrands oprotten. Helpen heel PSV naar de klote. En intern rommelt het lekker ouderwets omdat Bommeltje de Mexicanen niet opstelt terwijl PSV daar markt wil pakken. Gerbrands en van Bommel zijn beide niet capabel dus wanneer gaat die waardeloze RVC van mijn cluppie eens ingrijpen. Stelletje zoutzakken op het pluche. #bommelout #gerbrandsout
Vind ik leuk
Blije +139
zondag 14 april 2019 om 21:27
Ja hij wel de kleur bepaald alles
Vind ik leuk
Gerro +9595
zondag 14 april 2019 om 22:03
Warme club? ze hebben inmiddels de oude kuren van het Amsterdamse publiek overgenomen het linkt daar in eindhiven dan ook inmiddels op theaterpubliek
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
Tarcotsira +916
zondag 14 april 2019 om 22:18
Ik heb inmiddels die samenvatting gezien en PSV had gewoon echt veel uitgespeelde kansen gehad het had makkelijk 6-2 kunnen zijn, en die Ihataran kan beter in de KKD spelen, want hij is duidelijk nog niet rijp voor de Eredivisie !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws