De Graafschap-huurling 'hartstikke' gelukkig: 'Geen idee waar het heengaat'

De Graafschap-huurling 'hartstikke' gelukkig: 'Geen idee waar het heengaat'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 16:34zo 14-04-2019 om 16:34

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 16:59zo 14-04-2019 om 16:59

Charlison Benschop weet nog niet hoe zijn toekomst eruitziet. Dat laat de spits van De Graafschap weten aan VoetbalPrimeur. Benschop speelt sinds de winter op huurbasis in Doetinchem.

Bennett van Fessem
EINDHOVEN

"Ik heb het hartstikke naar mijn zin", vertelt Benschop, die wordt gehuurd van het Duitse Ingolstadt, aan deze website. "Het is lekker om in Nederland te voetballen. Ik ben goed ontvangen door de jongens en de club. Sinds de eerste dag voel ik me hartstikke goed."

De plannen van Ingolstadt zijn voor Benschop nog een groot vraagteken. "Ik heb nog geen idee. Er moeten nog zoveel dingen gebeuren, ik kan er niet veel over zeggen. Ik concentreer me nu op De Graafschap en dan zien we aan het einde van het seizoen wel waar het heengaat."

Met De Graafschap is Benschop verwikkeld in een felle degradatiestrijd. Een bonuspunt tegen PSV was daarom lekker geweest. "Ik had echt het gevoel dat er wat te halen viel", zegt hij de 2-1 nederlaag in Eindhoven. "Er is maar één manier om in de Eredivisie te blijven, en dat is met strijd."

Check hieronder het hele interview van VoetbalPrimeur met Benschop!

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 16:38
Lekker blijven kerel. Met Youssef en Burgzorg hebben we echt een paar toppers in de selectie.
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
zondag 14 april 2019 om 16:56
Vooral Burgzorg…..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:57
Vooral Youssef die is bij zo veel goals betrokken dit seizoen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
zondag 14 april 2019 om 17:08
Hij was ook betrokken bij een overval maarja daar hoor je dan niks van !!
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 16:59
Vlammen tegen Ajax, super boertjes staan er thuis tegen ajax💪
Vind ik leuk
AjaxSneek +350
zondag 14 april 2019 om 17:03
Haha, zie je 't gebeuren Price?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:06
Bijna al zijn voorspelling komen nooit uit. Dus ik juich Het toe
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 16:39
Overmars zat op de tribune voor hem.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:42
En jij met je Calimero maatjes met tranen in de ogen vanmiddag.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:46]
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 19:16
Heb je last van hooikoorts?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:48
Ik gelukkig niet nee.
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
zondag 14 april 2019 om 16:57
Owja klopt die gast is homo....
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 16:46
"Verwacht van ons geen wonderen, gewoon deur donderen" Ik had die jongens van de Graafschap wel een puntje gegund.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:47
Ja, een overwinning was nog beter geweest. Maar het is echt te triest voor woorden dat de nummer 2 tijd gaat rekken tegen de nummer 16. Haha
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 16:48
Een tactische meesterzet van de trainer
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1507
zondag 14 april 2019 om 16:47
Meer dan prima spits voor de Graafschap gewoon proberen te kopen deze jongen.
Vind ik leuk
Roodbergen +10242
zondag 14 april 2019 om 17:08
Definitief inlijven bij lijfsbehoud, past bij ons!!!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:20
Blijf maar bij de graafschap de graafschap is de mooie club in Nederland het stadion is altijd sfeer vol uit verkocht
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws