'Als we nog vier keer winnen, dan ben ik zeker dat we gewoon kampioen worden'

'Als we nog vier keer winnen, dan ben ik zeker dat we gewoon kampioen worden'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 17:10zo 14-04-2019 om 17:10

Als de resterende vier wedstrijden winnend worden afgesloten, prolongeert PSV de landstitel. Dat stelt verdediger Daniel Schwaab.

Door de nipte zege op De Graafschap (2-1) heeft PSV nog steeds evenveel punten als koploper Ajax, maar op basis van doelsaldo wordt het een lastig verhaal voor de Eindhovenaren. Het gat is twaalf goals. "Het gaat niet zo makkelijk. We weten dat het belangrijk is, maar we moeten op dit moment gewoon winnen", reageert Schwaab bij VTBL.

"We hebben nog vier wedstrijden. Als we die allemaal winnen, dan ben ik zeker dat we gewoon kampioen worden. Doelsaldo is zeker belangrijk, maar we hadden genoeg kansen en konden ik weet niet hoeveel vaker scoren. Dat is voetbal. Wij moeten gewoon blijven winnen", vervolgt de Duitse verdediger van PSV. "We hebben tegen De Graafschap niet goed gespeeld, maar soms gaat de bal er gewoon niet in. Dat is onverklaarbaar."

Poll

Wie wordt kampioen: Ajax of PSV?

(13790 stemmen)

Plaats een reactie

Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 17:12
Dat klopt niet. Als Ajax ze ook alle 4 wint, sta je met lege handen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:12]
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:16
Ik ga een Schwaabje doen :)

Wanneer Ajax 4 keer wint weet ik zeker dat Ajax kampioen is :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
Als, als, als... Ga lekker door zo in Eindhoven... Dit is toch exact de reden waarom men in Eindhoven zo’n hekel hebben aan het zogenaamd arrogante Ajax heeft? Zoals ze in Eindhoven ook zeggen, zeggen wij het dan ook maar: dit werkt alleen maar motiverend...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:22
Idd :)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18604
zondag 14 april 2019 om 17:39
Roep het al vanaf oktober “bloemen bij de finish”

En de vaas staat in Amsterdam!
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 17:55
😂 Ze proberen idd wel aan alle kanten geforceerd de moed er in te houden en als het dan nog niet lukt ligt het waarschijnlijk aan dat vermeende buitenspel geval in de eerste wedstrijd van de competitie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:11
Ik zou ze maar op een schaal leggen. Alvast gefeliciteerd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:02
Oktober 2015? :)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18604
zondag 14 april 2019 om 19:36
Nee dat zou zielig zijn! 2018:-)
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 17:39
Sommige PSV supporters/fans zijn zo onderhand de meest selectief arrogantste fans geworden, die er op de forums te begluren zijn.

Voorbeelden:
“Ajax meer dan 1000 dagen onder ons gestaan”, klopt niet.
“Wij hebben veel meer prijzen dan Ajax de laatste jaren”, een argument want alleen klopt als je kijkt naar de laatste 5 jaar. Kijk je 5 jaar langer, dan heeft Ajax er meer.
“Hahaha, Ajax staat al 4 jaar droog”, alsof PSV nooit 4 jaar niks heeft gepakt.

Arrogantie ten top.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 17:54
Ach uncle Sjaak, niet allemaal roepen we dat. Ik heb al vele jaren een seizoenkaart en heb 7 magere en 7 vette jaren meegemaakt. Het is vaak stuivertje wisselen tussen PSV en Ajax en een enkele keer een andere club.
Dat er over en weer wat steekjes uitgedeeld worden hoort erbij. Ook nu de zinderende ontknoping nadert zijn er reacties van beide kampen, vind ik niet erg. Mocht Ajax of PSV punten verspelen, dan gaat het hier los op VP.
Prachtig dat we een zinderend slot hebben, nog 4 finales in de ED!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:02
Helemaal met je eens!
Vind ik leuk
GaoYao +6021
zondag 14 april 2019 om 18:13
Mooie nek aan nek race idd dit seizoen :)
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 17:14
Niet alleen dit seizoen. Qua nek aan nek races zijn we de afgelopen jaren wel vaker verwend. Voor wat dat betreft is de NL competitie wel degelijk een van de mooiere competities.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 18:16
Ik begin ook met “sommige”.

De meeste PSV supporters zijn gewoon gezellig, net als de meeste andere supporters, van welke club dan ook.

En plagen mag ook wel, maar links brullen”arrogant” en rechts arrogant gaan doen, is zwak.
Vind ik leuk
Vak-T +1946
zondag 14 april 2019 om 18:28
Inderdaad, er is maar een ding zeker, en dat is dat PSV en Ajax eerste of tweede worden.....
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 18:39
Mooie reactie!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:55]
Vind ik leuk
Franciscus +218
zondag 14 april 2019 om 21:06
Bedankt, nou loopt PSV niet nog meer uit op ons (Feyenoord) qua kampioenschappen 15 om 25. Komt het er eindelijk eens uit. Dat mag van mij na 5 jaar droog staan. Goed team, maar vallen na dit seizoen uiteen. Helaas!
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 17:17
PSV staat op 24, toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:51
Nee hoor, dat is niet de reden waarom men in Eindhoven zo'n hekel heeft aan het 'zogenaamd' arrogante Ajax. De reden dat wij daar een hekel aan hebben is dat we al bijna 5 jaar horen dat Ajax de beste is, terwijl Ajax al (bijna) 5 jaar geen prijs heeft gewonnen. Zelfs na de desastreuze 1-1 tegen De Graafschap hoorden we dat Ajax toch wel 'de beste' was.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:54
Nou, misschien jij niet, maar ik hoor genoeg psv’ers gillen dat ze daarom een hekel hebben aan Ajax 😊
Vind ik leuk
John Garp +5426
zondag 14 april 2019 om 18:01
Het is maar naar welke gek je luistert hè. Toen ik hier voor het eerst dingen kwam lezen op VP dacht ik snel dat alle mensen klootzakken zijn.
Gelukkig heb ik wat verder gelezen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:08
Wat ik gewoon de waarheid is. De prijzenkast van ajax wijst dat wel uit
Vind ik leuk
Adjab +1383
zondag 14 april 2019 om 19:24
Daar is niets van gelogen Ajax is de beste daar hoef je toch niet moeilijk over te doen alléén niet altijd 😉
Waar kan jij als PSV supporter dit seizoen gelukkig van zijn . Ik kan niet echt iets verzinnen hoe goed ik er ook over nadenk
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1260
zondag 14 april 2019 om 19:30
Maar Optimus Pruim, echte fans vinden toch hun club de beste? En als je het uiteindelijk op één doelpuntje in één bepaalde wedstrijd, ondanks een beter doelsaldo, mist dan is dat toch ook wel voorstelbaar?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 20:33
Maar wij zijn ook de beste. Punt
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 17:52
Als Ajax in Groningen weet te winnen kan je er langzaam echt aan gaan denken. Maar ik denk absoluut nog niet aan een kampioenschap daarvoor is het al eerder fout gegaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:03]
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 18:22
En ze moeten nog tegen de Graafschap uit. ALS ze die verliezen ben ik echt benieuwd naar SJAAKIE zijn mening ;)
Vind ik leuk
De Liefhebber +13065
zondag 14 april 2019 om 18:34
Tja, en PSV nog naar AZ en Willem ll...
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 21:04
Met deze stroperigheid komen ze er niet dat is duidelijk
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 20:39
Mijn mening blijft hetzelfde. Ajax speelt het beste voetbal en verdient de titel.

Maar je krijgt niet altijd wat je verdient.
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 20:47
tja wat is verdienen ? je krijg geen punten voor mooi voetbal. je verdient hem als je de meeste punten hebt gehaald. en het zal mij een zorg zijn wie het is ;) ik ga nog een paar extra wedstrijden te gemoed. wij gaan de nacompetitie in ben ik bang voor. of NAC moet nog gaan stunten. dan zijn wij snel klaar.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 20:51
Helaas krijg je geen punten voor mooi voetbal.
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 17:52
Ik mag die Schwaab wel😁
Vind ik leuk
Unitas'59 +86
zondag 14 april 2019 om 18:03
Wat is hier arrogant aan dan? Hij zegt hier toch als we alles winnen? Je kan moeilijk zeggen dat het al klaar is allemaal. Maar misschien moet hij gewoon blij zijn dat hij 3 punten heeft gepakt vandaag want het was weer dramatisch.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:09
Dat is ook niet arrogant, maar als Schone het zegt dan valt heel Eindhoven over hem heen dat hij niet zo arrogant moet doen...
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 18:23
schone zegt juist dat ze het wel FF doen.
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 21:05
Als als als, daarnaast is hij er dan dus zeker van dat Ajax punten verspeelt
Vind ik leuk
Unitas'59 +86
zondag 14 april 2019 om 22:41
Ja ik snap ook niet waarom hij er vanuit gaat dat Ajax meer punten laat liggen dan PSV maar hoop hebben is in dit geval goed. 1 foutje na de wedstrijd tegen Juve kan genoeg zijn. Al denk ik dat ze beter naar zichzelf kunnen kijken. Ik wens jullie in ieder geval veel succes! Rol die Italianen op!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:05
Zekers, mijn club Ajax gaat die Italianen oprollen. Komt goed!!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:25
Ik hoop het ook maar ik denk dat Juventus gaat stormen thuis en het een hele andere wedstrijd wordt dan in de Arena! Gelukkig kunnen ze nog niet beschikken over Chellinie en misschien ook niet over paar andere spelers.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:48
Ajax heeft de klasse om de idd ongetwijfeld komende Juventus storm onschadelijk te maken en de wedstrijd naar Ajax kant te trekken. Het missen van Chiellini is een zeer grote aderlating. Misschien wel de allerbeste verdediger. Idd, misschien ook niet over een paar andere spelers.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:08
Mee eens! Schwaab moet dan ook gewoon zijn mond houden!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:22
Ja...
...onverklaarbaar, dat is het !!

Oftewel karma
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:29
Die gek maakte weer bijna een eigengoal..
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 17:38
Schwaab is schaal en psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:01
Kopte hem verrekte goed in ja
Vind ik leuk
Djabber +114
maandag 15 april 2019 om 11:49
Dat zou wat geweest zijn hahaha. Dan mocht ie mee op de grachten.
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 17:38
Schwaab begrijp t😁💪👍
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:41
Nee Schwaab heeft hoop meer dan dat heeft ie niet, Schwaab weet namelijk ook dat wanneer Ajax 4x wint dat PSV geen kampioen wordt :)

Schwaabje probeert Ajax zenuwachtig te maken :)

Welke actie gaat PSV ondernemen voor de wedstrijd de Graafschap - Ajax? Weer een Iphone aanbieden? :)
Vind ik leuk
Op afstand +1411
zondag 14 april 2019 om 17:47
Swaab is de behoorlijk de weg kwijt.
Een oer-brabantse smartlap zegt het al “huilen is voor jou te laat”
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 17:53
Schwaab slim Brabants nuchter, komt goed
Vind ik leuk
Demeer +15
zondag 14 april 2019 om 21:43
Voor Ajax. Ja
Vind ik leuk
Op afstand +1411
zondag 14 april 2019 om 17:55
Blijkbaar verspreidt dit verkeerde virus zich
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 17:56
ik denk dat hij inderdaad hoop heeft.
En zolang als ze nog gelijk staan kan er nog van alles gebeuren.
En die teksten komen mij wel bekend voor alleen werd daar nog bij gezegd dat Feyenoord en het seizoen PSV nog wel punten zou verspelen;-)
Ik denk Niels dat jij die man ook wel kent;-)
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 17:58
was een sponsor die dat aanbood. Nu beter een nieuwe Mercedes S-klasse in het vooruitzicht stellen.
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 18:00
Mercedes hebben ze bij PSV niet meer als sponsor :)
Vind ik leuk
Wilveld +329
zondag 14 april 2019 om 19:00
hoeft de Mercedes dealer niet te schenken. Er zijn ook nog vermogende particulieren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:07
Wat moet je ook met een Mercedes,
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 18:25
Ik hoop dat SJAAK tijden DIE wedstrijd een defibrillator in de buurt heeft.
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 21:06
Heb enorm veel zin in het slot, nog minder dan een maand ;) met een beetje geluk 5 mei beker omhoog, en 12 mei een weekie erop de schaal
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 21:28
Eerst dinsdag proberen de halve finale te halen :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:52
Schwaab begrijpt er helemaa niks van. Schwaab doet er alles aan om PSV geen kampioen te maken...
Vind ik leuk
Gijsie +2149
zondag 14 april 2019 om 17:17
Schwaabie doet een Schöne. Hopelijk gaat ie op z'n bek
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zondag 14 april 2019 om 17:20
Hij bedoelt dus dat hij denkt dat Ajax niet alles gaat winnen. Dat was voor de meeste lezers denk ik wel duidelijk.
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:22
En denkt Schwaab dat PSV wel alles gaat winnen?
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zondag 14 april 2019 om 17:24
Blijkbaar wel.

Ik ben er zelf helaas niet zo zeker van. Weet niet wat er gebeurd is in de winterstop, maar het lijkt al maanden nergens meer op wat PSV wekelijks laat zien. Ik zit ieder weekend met het zweet in m’n handen te kijken.
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:26
Het blijft in ieder geval lekker spannend :)
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zondag 14 april 2019 om 17:29
Ik had het liever wat minder spannend haha
Vind ik leuk
Wilex +3224
zondag 14 april 2019 om 17:53
Dan had Zoet die bal van Swaab niet moeten pakken, dan was de spanning er wel vanaf.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:03
Die terugspeelbal schrok ik ook van dat hij die opraapte. Waarom reclameerden er geen spelers van de Graafschap ???
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:51
Bij Ajax zie je dat ze toch wel winnen. Bij PSV zie je dat helaas niet (meer).
Helaas is het gelopen, PSV had vandaag de makkelijkste vd 5 wedstrijden en Ajax heeft nog 4 makkies.
Vind ik leuk
Futjebal +2841
zondag 14 april 2019 om 19:24
Haha jij bent echt een lul
Ajax 4 makkies?? Ik zou toch nog even naar het programma kijken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:30
En bedankt. “Lul”??
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:30
Misschien vertypte hij zich en bedoelde hij 4 moeilekies 🤣. En iemand zomaar uitschelden vind ik nergens voor nodig;)!
Vind ik leuk
Futjebal +2841
dinsdag 16 april 2019 om 10:32
Oh...sorry hoor..mijnheer de dorpspastoor
Vind ik leuk
Boefje +590
zondag 14 april 2019 om 17:27
Eerlijke opmerking.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:37
Ik denk dat het een gedeelte
onervarenheid is. Angelino, Dumfries en nog een aantal spelers spelen voor het eerst een lang seizoen met CL voetbal. Daarnaast denk ik dat ze het eerste gedeelte van het seizoen ook flink wat keren geluk hebben gehad met een doelpunt in de laatste minuten en nu niet...
Vind ik leuk
Degraaf +2798
zondag 14 april 2019 om 17:48
Dat CL kan het niet aan liggen die paar wedstrijdjes, Ajax moest nog 3 voorronden spelen en zijn volgens mij ook wat verder gekomen ;-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:50
Dat zegt hij niet, hij zegt als we alles winnen.
Overigens gewoon domme uitspraken van hem die je beter niet kan doen.
Vind ik leuk
PRICE +8105
zondag 14 april 2019 om 17:54
Ff serieus PSV mag alleen nog hopen op misstap van de Amsterdammers
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:04
Ja doelsaldo laat maar zitten. Voetbalt wel anders, of voor 8-0 de wei in, of voor 3 punten.
Vind ik leuk
Siemjo +361
maandag 15 april 2019 om 09:03
Wel vreemd dat de spelers die het slechtste presteren en die in de tweede helft mogen invallen het allemaal zo goed weten bij PSV.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:25
Of hij denkt dat PSV de komende 4 wedstrijden heeeeeel veel gaat scoren 😀
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zondag 14 april 2019 om 17:30
Met Bergwijn en Lozano in huidige vorm is het niet te hopen dat het op doelsaldo moet aankomen.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:37
Snap ik en ik denk ook niet dat het daar op beslist wordt. 1 van jullie gaat punten verliezen en gezien de vorm lijkt het erop dat jullie dat zijn, maar ik moet het nog maar zien. Groningen uit, altijd lastig 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:51
Ik denk dat ze allebei nog punten gaan verspelen.
Vind ik leuk
KCP +1468
zondag 14 april 2019 om 17:54
Ik denk alleen PSV Ajax vertoond nul aan zwakte waar PSV zwaar rammelt en kraakt
Vind ik leuk
KCP +1468
zondag 14 april 2019 om 17:54
Groningen waar we altijd punten pakken🤣
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 18:13
🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:29
Ja, alleen Schöne maakt zeker dat soort opmerkingen? Of zou dat ook verdraaid zijn?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:54
Niet alleen blijkbaar, maar schone heeft dat wel al heel vaak gedaan.
Vind ik leuk
Quareck +7564
zondag 14 april 2019 om 19:03
Van schone is al gebleken dat hij er een paar keer naast zat. Schwaab kan nog gelijk hebben 😁
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:24
Kan kloppen toch, afhankelijk van het aantal doelpunten wat zij en jullie maken😊
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:53
Het kan inderdaad kloppen maar geen verstandige uitspraken als je het niet in eigen hand hebt. Een beetje een ajax uitspraak eigenlijk.
Vind ik leuk
KCP +1468
zondag 14 april 2019 om 17:55
En dit is nou echt een 🐣 uitspraak
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:31
Klopt, maar dat vergeten ze daar voor het gemak gewoon even.
Blah, blah, blah, blah..
Vind ik leuk
fritsie +1231
zondag 14 april 2019 om 17:39
Ik denk dat ie wel gelijk heeft omdat Ajax nog punten gaat verspelen. Maar ik verwacht dat ook PSV punten gaat verspelen. Want het gaat de afgelopen weken gewoon niet zo soepeltjes..
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 17:40
Tegen wie moet Ajax punten gaan verspelen? Groningen, De Graafschap, of Utrecht?? Ajax is gemotiveerd tot op het bot.
Vind ik leuk
fritsie +1231
zondag 14 april 2019 om 17:45
Dat waren ze een paar jaar geleden ook tegen De Graafschap..

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat ik er naast zit en dat we nu verder zijn omdat we meer ervaring hebben en beter tegen de druk kunnen.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 17:47
Een paar jaar geleden was het pure onderschatting. Totaal onnodig. Dit jaar is de onderschatting al geweest bij Heracles en Feyenoord. Sindsdien is het echt keiharde focus.

Wat ook meespeelt is dat Utrecht de laatste wedstrijd om den keizers baard speelt, maar daarna play offs moet spelen. Die willen daar niet in beginnen met schorsingen en blessures.
Vind ik leuk
PSV noord +1466
zondag 14 april 2019 om 18:27
Onderschatting? Het was toen kampioenstress. Met deze ervaren selectie zie ik dat helaas niet weer gebeuren....
Vind ik leuk
KCP +1468
zondag 14 april 2019 om 17:57
Totaal anders en veel slechtere selectie veel en veel slechter

Jullie denken dus dat die clubs van real juve ect gaan winnen? Ja want dat is ons niveau nu
Vind ik leuk
Quareck +7564
zondag 14 april 2019 om 19:06
Het kan natuurlijk regen iedereen gebeuren, gisteren zat Excelsior ook lekker in de wedstrijd tot die onterechte penalty. Ik verwacht niet dat Ajax nog veel laat liggen, maar een paar kansjes missen en wat meer geluk bij de tegenstander en het is zomaar gebeurd.
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
zondag 14 april 2019 om 18:11
Ik zou een 2 luik ingelaste!
Leuk voor de neutrale kijker.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:15
Klopt
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 18:49
. . als, . . als, . . , . . proef ik een beetje amsterdamse onrust !?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:51]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4316
zondag 14 april 2019 om 18:53
Nee hoor schatje
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:04
Als Ajax volgend seizoen 34x wint zijn we ook kampioen😂🤷🏼‍♂️
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:12
Ja 1 April was 2 weken geleden Schwaab.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
zondag 14 april 2019 om 17:12
Klopt Ajax bedoel je😉😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:23
Nee, hij zei echt PSV.
Vind ik leuk
Darter 876 +1049
zondag 14 april 2019 om 17:12
Als Ajax 4 wedstrijden wint zijn zij kampioen en niet PSV !!!!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:22
Als ...
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 17:29
Inderdaad...Schwaab zegt ..,als
Vind ik leuk
Darter 876 +1049
zondag 14 april 2019 om 17:36
Als me ma een lul had was t me pa!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:06
Volgens mij heeft ze er elke avond een. Elke avond een andere nog wel.
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 18:53
. . 'n tikkeltje "nivo", . . mag dat ??
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:56
Jazeker.
Vind ik leuk
Peter Hofman +1031
zondag 14 april 2019 om 18:44
Niemand ziet het verschil.....
Vind ik leuk
Degraaf +2798
zondag 14 april 2019 om 17:50
Ik zie PSV uit ook niet winnen van Willem2 (vorig jaar 5-0) en uit naar AZ die nog om de derde plaats speelt.
Vind ik leuk
Wilex +3224
zondag 14 april 2019 om 17:57
Psv in de vorm van vandaag pakken ADO en Heracles ook gewoon punten in Eindhoven.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:26
Hoezo, je weet toch niet hoeveel doelpunten er nog worden gemaakt?
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:28
Op doelsaldo gaat PSV Ajax niet verslaan! 12 goals inlopen in 4 wedstrijden is voor PSV niet te doen :)
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:35
Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, maar alles is nog mogelijk 😉
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:35
PSV kan best veel scoren, maar als Ajax dat ook doet heeft t nog geen effect 😋
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 17:13
Wat is dat toch met die gasten...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:22
Zenuwen ... doen rare dingen met de mens.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 17:23
Oh oh oh sommige spelers van Ajax hebben de laatste jaren niet anders gedaan!
Vind ik leuk
Clown123 +885
zondag 14 april 2019 om 17:13
Schwaab was bijna weer de held van Ajax met zijn poging tot eigen doelpunt...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:15
Goede redding zoet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:30
Weergaloos redding anders had Schwaab weer een eigengoal op zijn naam.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 17:13
Dan moet hij iig niet meedoen...wat een 13 in een dozijn speler is dit ....is voor Psv toch wel wat beters te vinden lijkt mij!
Vind ik leuk
Ove +4224
zondag 14 april 2019 om 17:15
Meer een uitspraak voor Schone.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 17:20
😂😂😂

de spelers van Psv kunnen beter nu ff hun mond houden en hun benen laten spreken en dan vooral hopen op een klein wonder.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:27
Wat was dat heerlijk in ons kampioensjaar met zijn babbels🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:15
Nou dat denk ik niet haha. Of jullie moeten ineens 4 punten krijgen voor een overwinning dan kan het nog haha.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
Het moet ook soms meezitten.

Of gewoon altijd eigenlijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:24
Haha scherp Wim!
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:27
Of heeeeeel veel scoren😊
Vind ik leuk
Tarcotsira +916
zondag 14 april 2019 om 17:15
Waar haalt hij dit opportunisme vandaan?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:15
Ach als een ajax speler dat zegt zijn ze arrogant maar als een psv speler zoiets zegt was is hij dan ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:20
Geen PSV-er maar een Duitser.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:22
PSV is Duits
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:26
Ajax is het nieuwe Bayern ... heb ik gehoord.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 18:02
Nee elke speler die zo'n uitspraak doet is niet arrogant, maar gewoon dom!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 17:16
Schwaab, arrogante Duitser zeg,.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:19
Vandaar dat Overmars op Bayern wil lijken.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 17:20
Overmars is veel, maar niet arrogant hoor.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:29
Jawel hoor.

Waarom maak je anders zo'n filmpje, dat je achter je buro zit, terwijl de klok tikt.
Hij praat niet met journalisten, die kritisch zijn.
En als het slecht gaat, dan is hij weg. Foetsie. Onzichtbaar.

En nog een paar van die malle fratsen.
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 17:37
Als van Geel de miljoenen had binnengehaald die Overmars bij Ajax heeft binnen geharkt waren er op deze topic minder zure berichten
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:39]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:40
Van mij niet hoor. Ik ben niet zo snel blij of somber.
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 17:52
Ooit van humor gehoord?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:06
Ja ... zo kun je het ook uitleggen.
Het is niet mijn humor, een beetje grootdoenerij.
Een beetje stoer doen.
Kijk mij eens ... bah.
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 18:15
Ach, vond het wel geinig en een steek onder water naar al die vermogende clubs...zoals dat soms in Nederland gebeurd richting Ajax... bovendien moet ik zeggen heeft Ajaxx een verdomd goed mediabedrijf die regelmatig hele mooie motivatie en promofilmpjes maakt.. niets mee mee
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:17
Dat werkt goed tegenwoordig, slimme reclamefilmpjes.

Maar bedenk dan wat anders, zou ik zeggen. Keuze zat.
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 18:23
Rondom de CL zijn verdomd leuke filmpjes gemaakt.. en Ajax doet dat ook slim mbt alle spelers van de club.. worden toch ook goed bekeken door scouts en supporters...kan toch van invloed zijn op de bekendheid en prijs van zo n speler
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:27
Zeker weten, je moet alle media goed benutten. Om geld te verdienen, anders weten de mensen niet dat je bestaat.
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 18:44
Beetje vertrouwen in de 3e plek Wim? Of gaat AZ het jullie nog lastig maken ? Wel de nodige onrust he? Ben benieuwd wat er volgende jaar staat.. zal toch wel het een en ander moeten veranderen lijkt mij
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:53
3e of 4e interesseert mij niks.
En voor het EU voetbal al helemaal niet. Dat is toch 1 bak ergernis.

Ik reken maar nergens op volgend seizoen. Volgens mij gaat dit nog wel ff duren. Misschien wel 3 jaar.

Pas als Eenhoorn komt, dan krijg ik er wat vertrouwen in. Maar voorlopig nog niet, denk ik zo.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:54]
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 18:58
Hij praat niet met journalisten die kritisch zijn?

Volgens mij is er maar één club in Nederland waar de clubwatcher n stadionverbod heeft gekregen.

Hoe verzin je t trouwens?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:03
Derksen is niet welkom in de Arena met zijn team.
VI schrijft alleen maar positieve verhalen, anders krijgen ze geen interviews meer.

Er zijn vele voorbeelden hoor. Journalisten zeggen het ook soms gewoon eerlijk.

En ja, Van Geel heeft er ook een handje van. Maar Krabbendam is dan ook wel extreem.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 19:11
Derksen durft al jaren niet in de Kuip te komen.

Weet niet wie nu voor staat maar t is wel jouw beurt :)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:11]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:18
Jij hebt gewonnen.

Ik ben ... soms ... niet zo moeilijk.
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 21:07
He, jammer nou.

Je zomaar gewonnen geven valt natuurlijk op persoonlijk vlak te prijzen maar in de voetballerij is t doorgaans geen weg die leidt naar succes.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:07]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:27
Zo af en toe moet je je maar gewonnen geven. Anders heb je geen leven.

En verliezen kan ook wel eens goed zijn. Dan geniet je weer van een winst. Anders wordt het zo'n gewoonte.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:23
Heb Overmars nooit niks over horen zeggen das iets tussen de supporters
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:27
Dan ben jij erg vergeetachtig.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:30
Ik zeg eerlijk heb het hem nooit horen zeggen iets wat ik hem niet heb horen zeggen ken ik dan ok niet vergeten zijn lijkt me het kan me ontgaan zijn da wel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:33
100% zeker.

Met grote koppen in de media zelfs.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:37
Kijk geen tv lees geen nieuws kijk wel sport en Netflix 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:41
VP?

Zelfs hier viel het te lezen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:43
Zal het wel gemist hebben ik zal het de Google
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:47
Heb het gelezen Bayer München is het voorbeeld voor Overmars met ervaring en jeugd op het veld maar lees niks dat hij het Bayer München van Nederland wil worden met het op kopen van de beste spelers van je rivalen
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 18:06
Niet zo'n prettig leven dan.
Ik zou zeggen zet af die televisie en ga de stad in lul wat tegen de ene en de andere. Zoek een lelijk wijf(die neuken het beste) en ga leven!
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 19:00
Wat n onzin.

Ze moeten gewoon hoerig zijn, heeft verder niks met knap of lelijk te maken.

Maar ga jij maar lekker naar de lelijkerds op jacht.

Zal n betere match zijn.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:07
Degene die hoerig zijn:
Moet je of voor betalen of ze zijn dronken.
De knapperts weten toch wel dat ze een vent aan de haak slaan en de lelijkerds hebben zich de praktijk goed meester gemaakt om de concurrentiestrijd te winnen.

Voorbeeld je voor je enkele weken terug pikte ik een meid op. Te jong, te knap en te gewillig.
De ochtend erop was ze weg met mijn portemonnee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:06
Heel slim trouwens, de media vertelt toch alleen maar hun eigen onzin.

Alles wat EU en Amerika doet is geweldig. En de rest is gek. Dat zijn er maar 5 miljard dan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
Ik geloof helemaal niemand en niks
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:09
Houden zo.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 18:03
Klopt ik heb Overmars ook nog nooit iets zinnigs horen zeggen;-)
Veel supporters trouwens ook niet.
Vind ik leuk
Tarcotsira +916
zondag 14 april 2019 om 17:16
Dit is echt schandalig nog steeds denken dat je kampioen word na wekenlange wanprestaties, ze hadden alles in eigen hand maar hebben gewoon zwaar verzaakt !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Als je 2 goede voetballers hebt, dan win je alles in de ere divisie.
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 17:16
Schwaabie toch.....Ik vond gisteren een gouden ring maar daar zat nog een vent aan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:17
Schöne neigingen.
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 14 april 2019 om 17:29
Alleen Schone zegt het altijd met een knipoog, Wim..😉

Schwaab meent het nog ook...😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:31
In Duitsland kennen ze geen knipoog. Alleen in Amsterdam.

Dat zullen Sam en Moos wel bedacht hebben.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 14 april 2019 om 17:47
En in Kroatië, daar kennen ze ook een knipoog.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:07
Dat ligt ook wat dichter bij Israel.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 14 april 2019 om 18:43
Ik zal je geloven, ben nm. te lui om op de kaart te kijken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:50
Ik heb gelukkig ook eens wat onthouden van school.
Anders was het helemaal nutteloos geweest, al die jaren.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 14 april 2019 om 18:56
Ik was niet de beste in aardrijkskunde ( of heet dit tegenwoordig anders)?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:00
Ik in alle vakken. Is dat wat?

Maar toch heeft iedereen een talent, maar soms duurt het ff voordat je het door hebt.

Als je Messi heet niet. Dan is het vrij snel duidelijk.

Dus niet getreurd, blijven zoeken.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:00]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:16
Als Ajax en PSV nog een keer beiden... 5 penalties krijgen, dan word ik gek.
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 17:20
En als we er 6 krijgen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:32
Dan ga ik keihard lachen.
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 17:33
Begin maar alvast dan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:34
Ik ben niet zo voorbarig.

Eerst zien en dan geloven.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 17:21
Ja, want Feyenoord krijgt ze nooit! Dat laatste seizoen met Kuyt gaf iedere scheids er 1 in de kuip.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:29
Dat zegt hij toch niet. We hebben er gisteren eindelijk weer 1 gehad.....terecht.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:35
Nooit ...? Feyenoord toen 3 in 1 seizoen, Ajax en PSV ieder 10.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 19:23
Onderzoek uit 2017: Feyenoord 34 pingels in 5 seizoenen, waarvan 24 thuis. Ik zou zeggen bingooooooooo! Ajax 19 stuks. I rest my case your honor, no more questions.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:05
Totdat Derksen in zijn tv programma zei, dat Feyenoord teveel Kuipvoordeel kreeg.

De laatste drie seizoen heeft Feyenoord dan ook 3 pingels per seizoen gekregen. Ajax en PSV beiden 10 per seizoen.

En zie mijn ergernis.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:05]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 21:04
Ajax en PSV staan nu op 8. Feyenoord op 3, maar dat is logisch want spelen veel minder in de 16 van de tegenstander.
Vind ik leuk
Mosquito +22505
zondag 14 april 2019 om 17:24
En welke van de 2 gun je de schaal?
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:28
Wat denk je?😊
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 17:36
Ajax natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:37
Rare vraag.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:37
Vind ik ook😉
Vind ik leuk
Mosquito +22505
zondag 14 april 2019 om 17:41
Retorische vraag 😁
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:43
Dat dus🤥
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:17
Dumfries is dom maar Schwaab kan er ook wat van.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:17
Hoop slappe praatjes, sinds de winterstop hopeloos uit vorm en vele malen met de hakken over de sloot punten gepakt, maar dan wel blijven beweren dat als je alles wint je kampioen bent. Sowieso onzin, want als Ajax alles wint zijn we sowieso kampioen, in die situatie bevindt PSV zich helemaal niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:17
Is die achterlijk of zo?
Tegen beter weten
Onzin uit kramen.
Ik heb met ze te doen
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
zondag 14 april 2019 om 17:18
Dat is op zich leuk Daniel, maar dat is sinds oktober/november niet meer gelukt. Dus succes daarmee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:22
Resultaten uit het verleden bieden geen ...
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
zondag 14 april 2019 om 18:23
Dat klopt, maar geen resultaten bieden nog minder garantie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:24
Haha.

Dat is ook weer waar.

Zo zijn er vele waarheden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
zondag 14 april 2019 om 18:26
Ik vind het gewoon een gekke opmerking.
Hij doet alsof dat prima te doen is, terwijl de afgelopen maanden uitwijzen dat dat nogal meevalt.
Als NAC nog vier keer wint zijn ze ook veilig, maar dat zou nog gekker zijn. Alleen bij Schwaab vind ik het dus ook al een beetje gek.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:49
Hij kan ook zeggen : ik geef het op.

Zou dat niet raar zijn?
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
zondag 14 april 2019 om 19:19
Ik vind het toch gek. Hij gaat er dan vanuit dat Ajax punten laat liggen en zij niet. Daar mag je op hopen, maar een zekerheid lijkt het me niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:07
Hij gaat daar niet van uit. Hoe kan dat nou? Is hij waarzegger?

Hij denkt het zeker te weten. Jij ook dus.
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
zondag 14 april 2019 om 21:38
Ik denk het niet zeker te weten. Daarom zou ik dat ook niet zo zeggen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 19:17
En hij vergeet dat Ajax ook alles kan winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:08
Hopen en geloven, met 5 miljard andere mensen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 20:09
Zo weinig mensen Wim? 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:10
Geloven er nog meer mensen?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 20:12
Ik denk dat er nog wel een kleine 2,5 miljard bij kunnen hoor.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:17
Dus iedereen gelooft ... zijn eigen onzin.

Daar zou je wel eens dicht in de buurt mee kunnen zitten.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 20:42
Zo simpel is het Wim, daarom is het leven een vergaarbak van compromissen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Voordat iedereen gaat zeiken dat ajax ook bij 4 westrijden kampioen is. Schwaab bedoeld natuurlijk dat hij er van uit gaat dat ajax nog minimaal een punt(dus 2) gaat verspelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:22
Nee echt? Zou je werkelijk denken dat hij dat bedoelt?

Het is gewoon bijzonder vreemd dat je dit soort uitspraken doet als je sinds de winterstop al slecht speelt en al vele wedstrijd gezwijnt hebt. Tevens hebben ze al heel lang niet meer 4x op rij gewonnen en zie ik dat ook niet gebeuren uit bij Willem 2 en AZ met het slechte spel wat ze vertonen, dus het zijn gewoon loze kreten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
Ik vindt het een logische uitspraak, gewoon vertrouwen uitspreken in het kampioenschap
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:18
Is niet logisch, want ze hebben er allemaal totaal geen vertrouwen meer in, waarom denk je dat ze allemaal zo reageren?

Van Bommel weet het al wat weekjes niet meer, hij krijgt het niet aan de praat en probeert wekelijks een nieuw middenveld. Ook zijn gejuich zegt alles, het is pure opluchting die voorkomt uit die wanhoop.

Je gaat niet zeggen dat de titel al gelopen is, dat vind ik nog wel te begrijpen, maar wat hij hier roept is ook onzin, het is niet eens waar want als Ajax ook 4x wint is Ajax kampioen.

Ook het woordje 'gewoon' voor kampioen is misplaatst, alsof ze het weggegeven hebben en het hun titel is, volgens mij is er maar 1 die het echt verdient en dat is zeker niet PSV!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:30
Hehe logisch dat als ajax er 4 wint dat ze dan kampioen zijn. Maar hij geeft gewoon aan dat hij denk dat ajax nog punten verspeelt en zegt dat op deze manier...... Dat kan prima, ook omdat hij er zelf klaarblijkelijk alle vertrouwen in heeft. En terecht, want ze hebben tot nu toe even veel punten gehaald als ajax. Dus ben je een net zo groot titelkandidaat.

Dat het even wat minder loopt, ja dan kan. Psv had vanmiddag ook gewoon met 5 doelpunten verschil kunnen winnen als je kijkt naar de kansen. Ze vliegen er dit keer alleen niet in. Eerste helft was slecht, tweede helft was prima.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 17:25
Hahahaha je meent het!!! Zou hij dat bedoelen ja 😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:09
Haha.

Ik zal het ff uitleggen ... wacht ff. Ik neem er ff de tijd voor. Heb geduld.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:13
Haha, zag de haat al een beetje aankomen
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 19:29
Geen haat hoor wel ff geinig
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:31
De reacties in dit topic laten het helaas wel een beetje zien.
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
zondag 14 april 2019 om 18:22
Dat kan, maar weet hij dat ze al maanden geen 4 wedstrijden op rij hebben gewonnen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:14
Zou je hem moeten vragen
Vind ik leuk
pietprecies +12534
zondag 14 april 2019 om 17:18
Als als als 😂 wat een arrogante kwallen in Eindhoven, niet normaal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:36
Zegt hij ... een Ajacied.

WZAWZDS.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 18:13
Ik ben ook een ajacied maar ik ben eerlijk ik erger me aan dat wza afkorting ook kapot
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:21
Elke club heeft wel van die supporters, die alleen bij successen naar voren komen. En zich verstoppen, als het slecht gaat.

Ik verbaas mij daar zeer over, en erger mij kapot. Maar Ajax heeft er wel heel veel.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 18:24
Nou weet niet of die bij Ajax meer zitten als bij een andere club..dat lijkt soms maar zo denk ik..maar goed ik doe er niet aan mee
Vind ik leuk
Larrush +292
zondag 14 april 2019 om 18:33
Nee, maar het valt bij ajax op omdat ajax verreweg de meeste supporters heeft!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:56
Dat zeker.

Maar ook supporters dus, die voor Ajax worden, omdat ze veel prijzen winnen.

Dus beiden is dan waar. Zo werkt dat in elk land.
Vind ik leuk
Larrush +292
zondag 14 april 2019 om 19:18
Daar heb je een punt!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:31
Same here. Ik heb het werkelijk nog NOOIT ergens getikt
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 17:18
Dan moet je wel monsterscores neerzetten. Zie ik in de huidige vorm niet gebeuren, ik denk zelfs dat wij volgende week kans hebben.
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 17:20
Heb je vandaag zitten kijken? Weet wel zeker dat ADO kans heeft. Als het uit bij AZ kan waarom dan niet bij PSV.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 17:24
Ik heb het niet gezien, straks even ergens een samenvatting kijken.
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:21
Ik zal jullie volgende week aanmoedigen :)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 17:24
Snap ik, haha.
Vind ik leuk
Niels92 +39141
zondag 14 april 2019 om 17:25
:)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Mooi verhaal lekker kort
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
zondag 14 april 2019 om 17:18
Een nieuwe Mertens
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:20
nee een nieuwe jetroo
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:18
Onbegrijpelijk!!!! Wat hebben die een plaat zeg voor hun kop!
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 17:18
Daniël, het is soms ook gewoon goed/verstandig om even je mond dicht te houden✌🏼
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 17:19
Maar als Ajax nou ook 4 keer wint dan is Ajax toch kampioen???? Doe niet zulke achterlijke uitspraken man.
Vind ik leuk
Klatssszz +111
zondag 14 april 2019 om 17:32
Als als als... dat PSV maar eens een goeie pot op de mat weet te leggen. Wat zijn het ook stuntertjes daar in ehv.. ik HOOP uiteraard dat wij als kampioen de plattekar op mogen. Maar zo ver is het nog lang niet.

020 voetbalt beter maar gaan ook verder door hun ondergrens heen dan PSV. Nog 4x maximaal gas geven💪
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 17:48
020, zielig mannetje.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:49
Weet zo’n tiener met 020.


4x gas geven? Net zoals vandaag? Wat dat betreft pas je goed bij PSV.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:17
Joh tweede helft was dik prima, ze maken het alleen niet af. eerste helft was niet Om aan te gluren, ben ik het mee eens. Ik zie beide ploegen nog wel punten laten liggen eerlijk gezegd, we gaan het zien. Ajax heeft wel de beste papieren nu maar he, de discussie is zinloos want je weet to h niet wat er gebeurd. Jouw reacties zit overigens ook niet vol van volwassenheid
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:32
Ik denk het ook, maar dat weet je toch niet zeker?
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 17:48
Weet hij dat wel dan?
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:49
Nope, dat weet niemand zeker behalve misschien Jomanda.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:10
Jezelf moed in praten ... noemen ze dat, geloof ik.
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 18:37
Tegen beter weten in...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:20
Kijk das nou net wat ik ook al zeg , ik snap die ophef niet.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 17:23
Als een Ajacied het zegt is hij arrogant, zoiets misschien?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:25
dat lijkt me wel ja
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 17:26
En van Schwaab is het dat niet?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:27
nee natuurlijk niet , das overduidelijk
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:31
Vind ik ook eigenlijk. Het kan komen door WZAWZDB, maar ik weet t niet zeker 🤦🏼‍♀️
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:43
Bij een Ajacied is het arrogantie. In het geval van Schwaab hoop tegen beter weten in.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:12
Schwaab heeft het gewoon gejat uit Amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
PSV heeft een moeilijker schema en is daarnaast ook uit vorm.... Ik snap niet dat ze doen alsof ze gewoon nog even kampioen worden. Als Ajax zo zou doen zou het arrogantie zijn. Hypocriet allemaal afentoe.
Vind ik leuk
ronnieb +705
zondag 14 april 2019 om 17:21
Ajax moet nog naar De Graafschap uit...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:13
En FC Groningen, dat was de laatste seizoenen ook vaak lastig.
Vind ik leuk
Siemjo +361
maandag 15 april 2019 om 09:07
PSV heeft ze weer I phones beloofd zoals in 2016
Vind ik leuk
jochempje +4803
zondag 14 april 2019 om 17:22
Maar als Schöne zoiets zegt, dan worden er weer allerlei krantenknipsels in de Eindhovense kleedkamer opgehangen, want Ajax is dan weer zo arrogant. Hypocrieten.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:33
Hij heeft het net pas gezegd dus er kunnen nog wat knipsels komen toch 😀
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:15
Als ik trainer was, zou ik het voor de zekerheid alvast uitprinten.

Zulke uitspraken werken altijd motiverend. Die moet je dus ook nooit doen.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 17:22
Man man man wat dom lullen 😴
Vind ik leuk
pewi52 +28
zondag 14 april 2019 om 17:22
Als we nog 4 wedstrijden winnen, waar slaat dat op. Het ging vanmiddag met hangen en wurgen, en dat thuis. Wat zal dat volgende week in Den Haag zijn en Groningen uit dan heb ik het nog niet over AZ uit. Van die 3 wedstrijden word er zowiezo 1 verloren, dus het kampioenschap is een droom voor het volgend seizoen, we hebben het verbranst punt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:11
Thuis tegen den Haag
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 17:23
Moeten ze zoiets zeggen van de clubleiding of sponsor. Ongelofelijk alsof zij wel even bepalen of Ajax punten gaat verspelen. In de JC Arena heb ik niets van dat manse uit Eindhoven gezien
Vind ik leuk
Humberto01 +970
zondag 14 april 2019 om 17:23
Ja Swaab natuurlijk:
Ado thuis 6-0
Willem II uit 0-7
Heracles thuis 7-0
Az uit 0-5
Appeltje eitje kerel, zet de champagne maar koud. Moet je jouw schijttrainer Van Bommel wel vertellen dat hij met 4 aanvallers moet gaan spelen en twee middenvelders🤔
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 19:36
Keep dreaming
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:23
1 prijs gaat PSV dit seizoen zeker winnen, de domste sportvereniging van Nederland.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:23
Op zich is dit wel een grappige situatie. Zowel PSV als Ajax kunnen zeggen dat als ze ze alle 4 winnen kampioen worden maar het gaat erom hoeveel doelpunten ze nog gaan maken. Toch geloof ik niet dat het op doelsaldo wordt beslist, maar we gaan het zien.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:39
De zenuwen worden weer steeds groter en de druk neemt toe.

Excelsior-Feyenoord 0-3. Kan ik mij nog vaag herinneren.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 17:41
Pfff die kan ik me nog heeeeel goed herinneren. Ik zie zo’n scenario weer wel voor me😉
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:41]
Vind ik leuk
Caniggia +1264
zondag 14 april 2019 om 17:24
Vorig weekend zijn jullie door de Var geholpen en die zul je de komende 4 wedstrijden ook nodig hebben om alles te winnen.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 18:15
En jij wil zeggen dat Ajax dit seizoen niet door de VAR geholpen is?

Ik was al geen voorstander en ik heb ook nog met/door de VAR beslissingen genomen zien worden die nog veel dramatischer waren.
Het enige wat twijfelachtig was vorige week was het hoog geheven been tegen wat ik dacht Linsen.

En verder maakt het mij geen bal uit wie er kampioen wordt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:10
21 wedstrijden .90 ..plus standaard 3 tot 6 min.
Echt standaard ..terwijl je bij Studio sport .of Fox ... bij veel wedstrijden ziet 2 a 3 min exstra
Dus wie gematst
Balzano overtredingen.
Gelul van de Jong continu en zijn vermeende schreeuw om of kaart..of dat hem wat misdaan worden ..dus Var voordeel ?? NOU ??
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 21:06
Wat is het probleem?
Een wedstrijd hoort gewoon 90 minuten zuivere speeltijd te duren.
Wat nu ongeveer 60 tot 65 minuten is.
Is dus nog altijd minimaal 19 minuten te weinig.
Verder wat heeft de VAR met het geschreeuw van De Jong te maken? De VAR is er voor overtredingen.
En daar zouden ze tegen op moeten treden.
Zoals door gebroken speler neerleggen. De Ligt in Zwolle.
Ellebogen Onana in Eindhoven.
Keepers die spelers torpederen Lamprou tegen Heerenveen.

Daar is de VAR voor niet voor die andere zaken die jij benoemt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:47

Nij snapt echt de strekking niet he ??
Ga maar terug naar de schoolbank ...
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 20:31
Of duidelijker uitleggen!
Of om het duidelijker te zeggen geen onzin verkopen.
Ik denk dat Ajax een aantal keren goed weg is gekomen, met beslissingen van de VAR.
En dan heb ik niet over twijfel gevallen.

En verder heb je het over tijd bijtellen van 2 of 3 minuten en 3 tot 6 minuten.
Dan kun je ook de wedstrijden aangeven die onterecht langer dan 3 minuten geduurd hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:35]
Vind ik leuk
Caniggia +1264
zondag 14 april 2019 om 19:25
Het maakt mij ook geen bal uit wie er kampioen word,maar ik hou gewoon niet van dat laffe voetbal.Zelfs vandaag tegen een degradatiekandidaat sta je weer met 2 verdedigend ingestelde middenvelders.Bij Ajax vallen ze tenminste aan Psv wisselt dan na rust en wie gaat er dan vanaf juist de aanvallend ingestelde middenvelder.Die word dan nog wel gewisseld voor een aanvallende middenvelder.Maar je zou als Psv zijnde toch minimaal 2 aanvallende middenvelders brengen.Nu sta je de hele wedstrijd met weer 6 verdedigers tegen een degradatiekandidaat.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 21:09
Ik ben het met je eens dat V. Bommel inderdaad aanvallender had kunnen of moeten spelen.
Dat vond ik ook toen Ajax met 10 man kwam te staan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:49
Hoor je mij niet zeggen..
WELKE club is niet
Maar elke wedstrijd zoveel exstra minuten in het voordeel structueel is wel degelijk voordeel VAR !!!
bevooroordeeld of Benadeeld door de VAR ??
Het excuus van ALLE Scheidsrechters dat het opstartfase is en daardoor voor of nadelen Werpt bij mij ook ?? Op.
Buitenspel is vlaggen BAM maarnee nu heeft een pipo een regel bedacht dat je dus miss buitenspel kan staan ?? Als je scoort dan pas word bekeken of je buitenspel staat ..
Shirtje trekken enz enz.
Zo krijg je de voor en nadelen..
Maar elke club heeft het gehad !!!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:53]
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 22:52
Ik heb het bij de VAR nu niet over discutabele gevallen maar over de duidelijke gevallen. En die kan ik voor mijn clubje Feyenoord maar een opnoemen. dat was tijdens Ajax - Feyenoord de overtreding van Toornstra op De Jong.
Maar dat kan zijn dat ik met een gekleurde bril kijk dus dan hoor ik dat graag.
Terwijl bij Ajax schudt ik er zo 3 uit mijn mouw die toch gewoon voor elke redelijke voetbal kijker bestraft had moeten worden.
Over de tijdwaarneming hoeven we het niet te hebben,daar gaat de VAR niet over.
Buitenspel vind ik dus gewoon een hele goede regel.
Bij twijfel door laten spelen,dan weet je zeker dat je nooit iemand ten onrechte af vlagt.
Dit is meestal in het voordeel van de meest aanvallende ploeg.
Dat ooit een doelpunt afgekeurd wordt. Het zij zo.
Over de andere overtredingen ben ik het met je eens.
Maar daar zou je elk elftal een protest per helft kunnen geven.
Hebben ze gelijk dan blijft de mogelijkheid bestaan,heb je ongelijk dan ben je ,je protest kwijt.
Vind ik leuk
+40 +416
zondag 14 april 2019 om 17:27
Vol gas erop en de druk op Ajax houden. Ajax geeft het dan vanzelf weg. Falen op beslissende momenten zit er bij Ajax in de laatste jaren.
Vind ik leuk
jochempje +4803
zondag 14 april 2019 om 18:29
Dat zag je bijvoorbeeld bij Real uit en bij PSV thuis.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:27
4 x winnen ong. 17 x scoren dan kansje.
.
.
Maar wij gaan morgeu ff naar
Turijn .ff feestje maken in Turijn
Daar maar 1 x scoren .iets makkelijker
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:28]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:12
Dat denk jij maar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:00
Ja als ik nu ga in de wetenschap dat we 3..0 om de oren krijgen ga je toch niet..zonder positief te lullen.. ??
Zou jij ook niet doen met je club
.
We gaan uit club liefde .. net Verona gezien 😁😁 Anti Juve ivm omkoop schandalen.
Zoals meer in Turijn..
Arbitrale 7 tal is er al meteen opgepakt .. zitten in quarantaine 🤑🤑🤑🤑 tot dinsd. 5 uur dan onder begeleiding naar stadion ..
Geen contact met de buiten wereld 🤑🤑🤑
Vind ik leuk
Justin Kees +3654
zondag 14 april 2019 om 17:27
In NL denken ze tegenwoordig dat ze zich kampioen kunnen lullen... 😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:27
Ze verliezen nog bij Willem II. 3-1.
Vind ik leuk
Renelas +296
zondag 14 april 2019 om 17:28
Schwaab zou ironisch gezien een van de oorzaken zijn die Ajax het kampioenschap heeft gegeven. Laten we eerlijk zijn, als beide teams het van doelsaldo moeten hebben geef ik PSV ongeveer een half procent om daarop kampioen te worden. Dat betekent dat Ajax mits ze alles winnen minimaal nog 4+ doelpunten erbij krijgt. Dat zijn heel wat goals om goed te maken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:30
Kijk om zulke uitspraken worden wij nou arrogant genoemd! Of de uitspraken van Schone die met haat werd ontvangen, Psv speelt na de winterstop slecht tot matig het team ontwikkeld niet, laten ze nou eerst naar zichzelf kritisch kijken.
Als je het niveau van Ajax ziet en van Psv dan is dat een wereld van verschil, Psv ging niet voor niets met drie verdedigende middenvelders in de basis naar de JC Arena.

Ondanks dat Ajax veel beter is, blijf ik met beide benen op de grond en kijk het wedstrijd per wedstrijd, en praat nu niet over een titel.
En nu eerst uit naar Juventus strijden om naar de laatste 4 van Europa te gaan.

Blijf het apart vinden dat we met haat en afgunst vaak bejegend worden, ook als we enthousiast zijn om onze prestaties in de CL, en ondertussen zie ik hier Psvers schrijven dat ze kampioen worden, en Psv spelers uitgaan van de titel als ze 4x winnen, ook als Ajax had tijd gerekt tegen een club als De Graafschap dan stonden nu de topics vol met afgunst en hoon gelach, ook als wij elke week matig hadden gespeeld stonden de topics vol zoals vele onze titels onder Frank afdeden als saai en kampioen van de armoede, maar alles waar ze ons om verwijten en meer, als bij hun club hetzelfde gebeurd en zelfs nog erger dan vinden ze het prachtig en dan kan het opeens wel.
Beetje hypocriet..

(Ik bedoel niet de goede Psvers voor de goede orde)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:32]
Vind ik leuk
+40 +416
zondag 14 april 2019 om 17:34
Hypocriet Ajacied
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:35
Omdat ik de feiten opnoem?
Vind ik leuk
Middenstip +701
zondag 14 april 2019 om 17:44
Als je feiten op noemt moet je wel de juiste benoemen.
Michal Sadilek is een aanvallende middenvelder geen defensief ingestelde middenvelder.

Er zit ook genoeg ontwikkeling in het team met de jonkies die al gebracht zijn.

De haat en afgunst waar je het over hebt lokken veel Ajacieden ook zelf uit op het forum. Net als andersom.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 18:20
Je laatste zin geeft het geheel aan.

Er zijn er hier een aantal aanwezig die alleen maar trollen.

Het is niet anders.

Persoonlijk denk ik als je tegen Groningen geen punten laat liggen, je kampioen bent.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:05
AMEN.
JE HEBT GELIJK.
En een goede psv fan zou NU zeggen heb je gelijk in.
.
Dit is een topic om lekker te lullen over voetbal.. dus wie maakt je wat ???
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:30
Swaab heeft ze niet allemaal op een rijtje, ten eerste geven wij Ajax geen punt meer weg, ten tweede gaat Psv geen 4 westrijden winnen. Dus met lege handen staan ze over 4 wedtrijden..
Vind ik leuk
Budazonen +475
zondag 14 april 2019 om 17:32
Wat een geluk had psv vandaag. Voor hetzelfde geld was het 0-2 voor de Graafschap met rust.
Vind ik leuk
Shelbourne +6194
zondag 14 april 2019 om 17:35
Dat had je vorige week zaterdag nog zo kunnen zeggen. Sterker, als je tegen Ajax met elf tegen tien die 1-1 gewoon over de streep had getrokken was er niks aan de hand geweest en had je al plannen kunnen maken wat je aan zou doen op het kampioensfeest. Maar aangezien jullie met de week beroerder gaan voetballen en de trainer een hoop praatjes heeft maar op het veld niks laat zien klopt het niet wat je zegt Schwaab. Als je vier keer wint, wat voor een PSV in deze vorm alle een hele opgave zal zijn, dan ben je nog steeds nergens zeker van. Het is te hopen dat Juventus-Ajax een uitputtingsslag wordt en ze dan in Groningen punten verspelen. Zelfs dan moet PSV nog maar zien te winnen van ADO. Schwaab zou beter eens zorgen gaan maken over het belabberde spel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:36
Ajax speelt makkelijker en is en blijft de beste in Nederland aller tijden kijk maar naar de UEFA ranglijst en de prijzenkast
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:49
Tja dat is en blijft een feit
Vind ik leuk
KCP +1468
zondag 14 april 2019 om 17:37
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zondag 14 april 2019 om 17:37
Is dit de broer van Lasse?
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:37
Schwaapie, lul niet zo dom, pas nou maar op dat je niet weer in eigen doel scoort.
Vind ik leuk
gustare +782
zondag 14 april 2019 om 17:37
Hahaha, en toen ging de wekker. Wake-up man. Schwaab kan niet eens voetballen dus zijn visie kunnen we ook niet serieus nemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:37
Groningen uit wordt killing voor Ajax na juve uit dus is nog niks zeker
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:41
Ja, want Groningen heeft ook weer fantastisch gepresteerd tegen Heerenveen, not.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:43
2e helft was beter en verdiend gelijk en thuis spelen ze best aardig en ze hebben ook punten nog nodig
Vind ik leuk
RGB +2033
zondag 14 april 2019 om 17:49
Uiteraard hebben ze nog punten nodig maar dat geldt ook voor Ado en Willem 2. Heel veel clubs hebben, om diverse redenen, de punten nodig. De Graafschap en Excelsior hadden de punten ook hard nodig.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:40
Schwaab die gaat denken. Laat hij het maar houden bij voetballen.
Vind ik leuk
Yakisober +11
zondag 14 april 2019 om 17:40
Moet hij niet plassen in een cupje want volgens mij heeft hij geestverruimende middelen in ze systeem...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:42
Schwaab is zo schlwaabverwekkend niet alleen in het veld maar ook daarbuiten.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 17:43
Beste Daniël,

Geweldige inzet, sportieve voetballer en gelezen goede studies afgerond, echter ga dit soort onzin niet roepen, het lijkt wel een Sjaak of Lasse uitspraak.

Zie eerst zelf te winnen en dan is het afwachten wat Ajax doet, je had het zelfs tm de 1-1 bij Ajax uit, compleet in eigen hand en je verspeelt het gewoon na de winterstop.

Een 2-2 had vandaag ook een optie geweest, los nog van je kopbal die Zoet gelukkig wel een keer stopte.

Tegen ADO had je kampioen kunnen worden. Nu 4 keer winnen is niet genoeg.

Vind ik leuk
tikkietoe +6455
zondag 14 april 2019 om 17:43
Als Schwaab die eigen goal niet had gemaakt uit bij Ajax, had PSV echt kampioenskansen gehad.
Nu kun je vanaf nu alles winnen en nog met lege handen staan.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1815
zondag 14 april 2019 om 17:45
Bluffertjes🙈
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:45
Als je dat 3 jaar geleden vertelde dan werd je misschien voor gek verklaard. Schwaab hoopt gewoon dat de concurrent met een druk programma ergens punten laat liggen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:47
“We konden ik weet niet hoe vaak scoren”? Over welke wedstrijd heeft ie t?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:47
Nee, dan sta je tweede. Aangezien psv veel minder scoort dan Ajax. En Ajax zijn overige 4 wedstrijden ook gewoon winnend gaat afsluiten. Wat bij PSV nog maar de vraag is
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:48
😂😂😂 Ja zo ken ik er nog wel een paar
Vind ik leuk
Jef Stam +88
zondag 14 april 2019 om 17:53
Daniel wie? Die maf die denkt dat ie kan voetballen? Schande voor t nederlands voetbal is ie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:53
Schwaab komt zeker van de efteling vandaan uit het sprookjesbos.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:53
PSV kampioen, ook mijn gedachte.
Utrecht gaat Ajax pijn doen op de laatste speelronde !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:56
Zoet kon je (helaas) nog maar net van een eigen goal redden Schwaab.
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 17:57
Weer zo'n malloot die fabeltjes verkoopt. Natuurlijk als PSV wint en ALS Ajax punten morst en dat kan door redenen van buitenaf, niet sportief, dan wordt PSV kampioen, dit is een simpele rekensom voor groep 4. Als ik vanmiddag het zwakke PSV tegen de Graafschap thuis (niet te vergeten) zag spelen dan is het sowieso ED onwaardig om PSV als kampioen te hebben. PSV was nerveus, kansen werden verprutst, totaal geen samenspel, het oude systeem: ballen van de backs werken niet meer, individueel waren de spelers van middelmatig tot minderwaardig niveau, slechte opbouw, slecht middenveld, slechte centrum verdediging, actie van Dumfries die mislukten, Lozano die door een eenvoudige back van De Graafschap het leven zuur werd gemaakt, de keeper die te laat anticipeerde bij het tegendoelpunt en mentaal was PSV geknakt. De hele eerste helft op achterstand tegen De Graafschap. Als je dan het voetbal van Ajax van gisteravond tegen Excelsior er naast legt dan verbaast het mij dat PSV in de top 2 zit.
Als je als PSV zijnde op een riante voorsprong zat en je wordt nu 2e dan is dit een teken aan de wand. Nee er moet heel wat gebeuren en veranderen wil PSV in het komend seizoen nog een rol van betekenis wilt spelen. Naar mijn mening moet PSV een andere trainer hebben en nu echt toppers van spelers binnenhalen. De zgn. talenten Mo en Gakpo zijn nog steeds "ruw" en moeten flink gepolijst worden wil PSV nog van hen profiteren. Dit is mijn mening.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:28
Mag ik even opmerken dat jouw cluppie net zoveel punten kwijt is ? En via de VAR bovenaan staat....
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 18:41
Hou toch op met dat gezeur over de Ajax-VAR, als je alles optelt wat voor mazzel PSV had door die scheidsrechterlijke dwalingen nou. Goedkoop excuus om de VAR er bij te halen.
Toen je cluppie strak bovenaan stond en de PSV-fans hier op VP heel hoog van de toren daarover schreeuwden en kijkt wat er vanmiddag van je cluppie over gebleven is, dat vind ik triest.
Je PSV-cluppie moet zo veel doelpunten scoren wat totaal onmogelijk is en je cluppie moet er voor zorgen alle wedstrijden te winnen, ook nog van Willem 2 en AZ en eerst ADO en Ajax moet punten morsen, wat altijd kan, dan kan je cluppie kampioen worden, maar een kampioenschap met een bijsmaak. Wat een saai spel wordt door je cluppie gespeeld vriend. Ik kijk liever naar AZ met echt voetbalspel of naar de Graafschap vanmiddag. Tja zo denk ik en met mij velen hierover. Ajax wordt door de nationale media (zelfs in VI) en door de internationale media heel hoog geprezen en waar is PSV ? PSV is anoniem, verscholen op het trainingsveld van de Herdgang, helaas. De waarheid is hard.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:05
Frustratie en bitterheid.............4 lange jaren en nr 5 op komst, is ook triest natuurlijk maar ja met meer doelpunten tegen en meer verloren wedstrijden ga je het echt niet redden, ook ga ga je als een wanhopige nog doelpunten maken ..............Je bent al jaren de grootste, rijkste, beste, meest fantastische club van Nederland.......en dan word je al jaren 2e achter dat tweede rangs cluppie uit de Voetbalhoofdstad..................
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 23:04
PSV speelde vanmiddag als stront van een koe met obstipatie.
Kom op man, wees toch eens een keer mannelijk, wees een kerel en niet zo verwijfd als de spelers van PSV, met vallen en opstaan proberen kampioen te worden. Geef toch een keer toe dat jouw PSV bij lange na niet het niveau van Ajax haalt en zal halen. Alle analisten zowel de Nederlandse als de buitenlandse vinden Ajax beter dan PSV, wat wil jij nou met je huilerige gezeik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:38
ajaks zakt teveel door de ondergrens om kampioen te worden met reeds 4 nederlagen..............
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 10:50
Als je het zo vindt prima toch ?
Fritz, wel triest eigenlijk dat je ploegje nog zo stoer en arrogant bovenaan stond en nu elke wedstrijd met de bibbers moet aan gaan. Wat een slechte ploeg zag ik gisteren man. Rosario -a.u.b.- niet in Oranje, Lozano -kansen om te scoren deed dat niet-, Dumfries kwam slechts 1 keer door, de CV's -slecht slecht slecht-, Bergwijn -geen dribbel meer in te krijgen-, talent ihatarren-arrogant en stelt niks voor-, Angelino-kwam niet tot een bruikbaar schot of voorzet-, Sadilek -terugsturen naar Tjechië-, Zoet -staat voor paal in het doel-, Van Bommel -ongeschikt voor trainer van PSV-.
Gisteren hadden Pereiro en/of Gakpo er in gemoeten. Malen was en is altijd goed.
PSV kreeg voetbal les van De Graafschap.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:23
En dán Kampioen worden !! Dan ben je een échte Kampioen.........................
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 11:25
Fritzie als PSV kampioen wordt dan is PSV kampioen zonder glans, dit seizoen en voorgaande seizoenen internationaal niks bereikt, Wat dan als Bergwijn, Luuk, Lozano, Pereiro, Ramselaar, Angelino o.a. er niet meer zijn ?
Dat wordt weer lachen in de CL om de "warme" club PSV. Geloof me Van Bommel is ongeschikt om PSV naar grote hoogten te krijgen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:27]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:17
wat denk je van dat cluppie van jullie ? op weg naar 5 jaar niets............draait het daarom dan ? Is nog véél te doen dan daaro................
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 13:10
Ja Fritzie, prima vent, het gaat je goed met je cluppie. Veel succes.
Heb jij een wel een clubkaart ? Heb jij wel een seizoenkaart ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:03
Heb zelfs 3 aandelen ......á €3000,= euri..................
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 15:45
Weet je wel waar aandelen voor zijn Fritzie ?
Ze zijn om Ajax te steunen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:45
Ik steun en support de Landskampioen uit de Voetbalhoofdstad, Metropool Brainport Eindhoven, je weet wel, waar de allerslimste mensen wonen en werken...................
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 17:24
Ha ha ha waar de allerslimste mensen wonen en werken...................
Jij ? Behoor jij daar toe ? Jij bent nog dommer dan de cavia van de kinderboerderij Fritzie.
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 17:58
Deze uitspraken slaan we op, wie weet kunnen we er dan straks hard om lachen!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:16
Of wij...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:58
Maar PSV wint met dit spel geen 4 wedstrijden. Binnenkort naar Tilburg. En wat was de uitslag dasr vorig jaar..... juist 5-0
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:59
Wat een grapjas die scwaab 😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 18:18
Werkte de bal er vandaag weer bijna in. JOKERTJE!
Vind ik leuk
Pvm9 +1058
zondag 14 april 2019 om 18:00
Blahblahblahblah
Vind ik leuk
Luon +7
zondag 14 april 2019 om 18:00
Zal men toch uit het bekende andere vaatje moeten tappen 😂😂
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 18:02
Ga weg druiloor
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
zondag 14 april 2019 om 18:08
Weer zo'n jankert die de realiteit niet inziet dan PSV niets meer te vertellen heeft en Ajax met het terechte kampioenschap in Amsterdam het gaat vieren, dit PSV kan nog geen eens met grote cijfers meer winnen wat een armlastig voetbal word er in Eindhoven gespeeld en net als je trainer de eerste jaren komen jullie niet meer aan de bak !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:26
Gaan we zien na 34 en mag ook eens na jaren niks met zoveel geld enz worden nu succes supporters wakker bah
Vind ik leuk
Theboss1 +22
zondag 14 april 2019 om 18:08
Hoe komt het toch dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan psv.
Wat een verschrikkelijke club is dat toch.

Dat hele team is niks alleen maar zeiken in dat veld. Van Bommel alles recht lullen wat krom is. Wordt er niet goed van.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:21
Dat krijg je na 4 jaar niets....schizofrene gedachten en minderwaardigheids complexen..................
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:11]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:09
Domme Duitser, Schlemiel past beter bij hem.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:11
Willems zei ook voor de laatste wedstrijd dat als PSV wint tegen PEC dat ze voor 99% zeker kampioen zijn... En ze werden toen ook gewoon kampioen... Dat was toen zeer pijnlijk.
Vind ik leuk
rober2704 +860
zondag 14 april 2019 om 18:12
Nog 4 jaar sparen en dan ben ik multimiljonair
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 18:13
Vier keer winnen in hoeveel wedstrijden om Ajax bij te houden?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:14]
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 18:13
Tja het zou een uitspraak kunnen zijn van Sjakie of Schone. Wellicht ga je dit soort onzin roepen als je 2e staat.
Vind ik leuk
pico323 +7886
zondag 14 april 2019 om 18:14
Joh is toch een domme uitspraak van die Duitser.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:17
Hebben ze de bus al beplakt?
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 18:18
Ik dacht dat Duitsers geen grappen maakten..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:19
En terecht !! Beste verdediging, minst gepasseerd, en minste aantal wedstrijden verloren.....slechts 2 !!. Dán ben je een kampioen............
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:52
En een paar keertjes gelijk
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:57
ajaks ook en 4 keer verloren....dan kom je tekort hoor, daarom is er de VAR.............voor ajaks.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:19
Hij gaat geregeld de fout in, nu zelfs in interviews. Ze moeten wat zeggen. Iets wat positief moet overkomen en druk moet leggen bij ajax. Zeg nooit nooit, maar ondanks een drukker programma speelt ajax makkelijker en heeft het een makkelijker programma in de competitie... De woorden die hier zijn gevallen, daar geloven ze niet in.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:19
Wist niet dat duitsers grappig waren
Vind ik leuk
aartstyle +2038
zondag 14 april 2019 om 18:22
Nondeju lasse Schwaab! Pannekoek waarom zeg je dat nu?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:23
Tijdrekkers,schoppers waardeloos
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:25
Ik snap eigenlijk heel weinig van deze opmerking. Het kan zijn dat de media er specifiek naar gevraagd heeft, maar anders is dit een vreemde opmerking wat mij betreft. Wanneer je zelf in zo’n fase zit, kun je beter gewoon even niets zeggen en je op het eigen spel richten.

Zou overigens wel kunnen dat PSV kampioen wordt wanneer alle wedstrijden gewonnen worden. Maar Willem II en AZ uit lijken me voor PSV op dit moment lastig genoeg. Ajax heeft ook nog een aantal wedstrijden die lastig zouden kunnen zijn, maar in principe zou Ajax daar in deze vorm iets minder problemen mee moeten hebben dan PSV.
Vind ik leuk
Siemjo +361
zondag 14 april 2019 om 18:30
Gaat Lozano nog een paar keer duikelen. Hij kan beter naar het Pieter van de Hogebandstadion gaan. Daar kan hij de hele dag duikelen en dan valt het niet zo op.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:31
De arrogantie!!!
Vind ik leuk
Tiesto1 +336
zondag 14 april 2019 om 18:32
Vice-kampioen is ook kampioen Schwaab ?
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 18:35
Hou gewoon stil Schwaab, dit is de duivel verzoeken.
Had beter moeten spelen na de winterstop, allemaal dan was je kampioen geworden.
Nu is de ons nog maar heel klein.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:36
Als als als, als mijn tante een lul had dan was het mijn oom
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:37
Heerlijk gewoon al die Jiddische teksten......komen die van de Dode Grachtenrollen ? Wat een frustratie en wanhopig geneuzel zeg......Schwaab, minst gepasseerde verdediger uit de ED, slechts 2 ! wedstrijden verloren.......Kampioenschap kan niet meer missen........
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:39
Een duitser heeft altijd gelijk,let maar op.
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 18:47
. . uiteraard daniel, . . nix mis mee !?
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 18:49
In elk geval Daniël staat PSV nu 2e achter een Ajax met een zwaar programma, een Ajax dat nog steeds bezig is om punten voor de KNVB te halen. Dat PSV 2e staat is mede door jouw zwakke optreden, goed dat jij vertrekt.
Vind ik leuk
Martinn +194
zondag 14 april 2019 om 18:53
Ik weet niet welke school hij gehad heeft , maar gezien het verschil in spel momenteel tussen Ajax en Psv vindt Ik dit niet een bijster wijze uitspraak , dat hij het hoopt kan Ik me voorstellen maar zeker zijn van je zaak vindt Ik beetje apart zeg maar
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:56
Schaat dit ook onder arrogantie ?
Vind ik leuk
Ovs4Life +105
zondag 14 april 2019 om 19:12
Wat een jankerdjes bij PSV, alleen maar theatraal vallen met jankgezicht Luuk de Jong voorop. Ik als Graafschap fan hoop echt dat we alles geven tegen VVV uit en Emmen thuis, zodat we veilig zijn en Ajax kampioen maken. Daar winnen we toch niet van thuis
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 14 april 2019 om 19:15
Je bent Brian vergeten zeker? Huilebalk.
Vind ik leuk
Ovs4Life +105
zondag 14 april 2019 om 20:24
Daar denk ik elke dag nog aan😉
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 14 april 2019 om 19:14
Dit klinkt meer als een Ajax uitspraak.... laten we dit niet gaan dien Schwaabie.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:52
precies ik walg hiervan
Vind ik leuk
Jerry Rook +105
zondag 14 april 2019 om 19:25
Waarom zegt daniel dit? Wat hij moet zeggen is: ik hoop dat wij 4 keer winnen en ik hoop dan dat wij kampioen worden doordat ajax punten laat liggen. Als je zo speelt als vandaag (en zoals elke wedstrijd na de winterstop) heb je het recht niet zo zelfverzekerd te zijn.
Ik hoop wel met je mee daniel, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +177
zondag 14 april 2019 om 19:45
Dat zegt hij, die de meeste eigen goals heeft gemaakt. Wat een loser die Swaab
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:52
Wat zet die achterlijke Schwaab ons verschut zeg wat een ongepast reactie hou je met jezelf bezig wat je bakt ee helemaal niets van
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:24
Als psv zo en zo blijft spelen verdienen ze niet om kampioen te worden,gezien de kansen die ze nog niet eens kunnen benutten dan ziet het er triest voor zich uit, ze hebben een geluk, als zo blijven spelen hoeven ze niet bang te zijn dat er spelers verkocht worden
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
zondag 14 april 2019 om 20:27
Van Bommel na afloop: Als we alle kansen hadden gemaakt hadden we nu voorgestaan op doelsaldo.

Over ARROGANTIE gesproken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:29
Als ze zo blijven spelen, verdienen ze het niet om kampioen te worden, als je ziet hoe ze met de kansen omspringen is een schande voor psv ,een gelukje met dit spel zullen ze zeker geen spelers kwijtraken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:35
Help jet je hopen, maar tis een domme uitspraak vriend, je had al kampioen moeten zijn😡
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:46
ADO gaat PSV punten afsnoepen en dat is het dan....
Vind ik leuk
Befbaf +42
zondag 14 april 2019 om 20:52
Swaab en Dumfries. Twee zwakbegaafden bij elkaar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:17
Kijk als je alle wedstrijden wint wordt je aan het einde van het seizoen ook kampioen, maar ja dan moet je dat ook even doen
Vind ik leuk