Tadic over mogelijk Ajax-vertrek: Dan wil je ook niet zomaar wat roepen

Tadic over mogelijk Ajax-vertrek: "Dan wil je ook niet zomaar wat roepen"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 19:52zo 14-04-2019 om 19:52

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 20:34zo 14-04-2019 om 20:34

Dusan Tadic heeft geen concrete plannen voor een vertrek bij Ajax, maar kan niet zeggen dat hij volgend seizoen ook sowieso in Amsterdam speelt. Dat laat hij weten aan de NOS.

"Het is een grote eer en een groot plezier om voor deze grote club te spelen", zegt Tadic. "Maar in de voetballerij kun je het nooit met zekerheid zeggen. Dus als dat geval is, wil je ook niet zomaar wat roepen. Voetbal is onvoorspelbaar. Ik heb het hier naar m'n zin, daar gaat het om. Je kunt het nooit weten. Ik weet het niet, echt niet."

Lees ook: 'Ik zal proberen de jongens te overtuigen bij Ajax te blijven, ik blijf sowieso'

Tadic is dit seizoen topscorer van Ajax. In de Eredivisie staat hij op 22 doelpunten, terwijl hij in negen Champions League-wedstrijd al zes keer scoorde. "Het hele team speelt goed en dat is het belangrijkst. We dragen allemaal ons steentje bij. Zonder team bereik je niets. We vormen een heel goed team. Dat is de verdienste van ons allemaal. We zitten in de ideale positie om titels te pakken en hopelijk slagen we daarin."

De Servische aanvaller zou zichzelf wel typeren als een leider. "Vanwege mijn leeftijd, ervaring... Maar goed, we hebben meer leiders. Het is normaal dat ik iets op andere spelers over kan brengen."

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 19:55
Gewoon blijven pik.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18607
zondag 14 april 2019 om 19:56
Idd prijzen pakken!!!! Veel prijzen!!!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 20:05
Dit seizoen loopt nog.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 20:21
Idd en nog steeds kans op 3 prijzen.

Welke NL ploeg kan dat ook zeggen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:23
kans al jaaaaaaaaaaren droog.......
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 20:25
Ach zolang we recordkampioen zijn en de laatste 8 jaar het vaakst kampioen zijn geworden is dat voor ons geen punt.

Nu staan we trouwens bovenaan, heb je dat gezien?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:27
Angst regeert in Amsterdam. ze worden opgejaagd en de Landskampioen blijft maar winnen........................
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:30
Hahahhha dit is ook mooi om te zien he. Eerst
Is het: haha laat ajax maar lekker jagen, wij staan bovenaan blablabla. En nu is het: angst regeert ze worden opgejaagd. Blijven dromen jongen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 20:32
Volgens mij staat PSV steeds onder druk. Nog een week en dan zijn ze bezweken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:38
Ja indrukwekkend idd 🤣🤣
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4333
zondag 14 april 2019 om 20:46
Ik heb gisteren geen angstige ploeg gezien, vandaag wel.

Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:03
Vandaag ook weinig ,seniel.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 21:13
Ajax heeft een zwaarder programma.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:54
Een voller programma, maar in de eredivisie een makkelijker programma dan PSV
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:48
Hahahahahahaha. Stop even met zuipen man. Met hangen en wurgen vanmiddag.. Blijft maar winnen? Vorige week nog punten laten liggen terwijl ze liepen te gillen dat Vitesse uit een formaliteit zou zijn. Realisme is weer ver te zoeken..
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:05
Hadden minimaal 4-1 moeten winnen waren heer en meester. En niet zeggen dat het niet was.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:11
Vooral de eerste helft speelde PSV kampioen onwaardig en ja, er moest weer eens een pingel versierd worden om te kunnen winnen.

Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:14
Was jij erbij of zag je het op tv.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:25
Heb op TV wederom een armoedig PSV gezien in de eerste helft en een PSV dat wederom een pingel.wist te versieren om de gerezen problemen op te lossen. Bovendien een PSV dat collectief, maar ook richting sommige spelers uitgefloten werd....

Heb je dat niet gemerkt in het stadion?

Weet niet wat jij daar zag en hoorde, maar ik heb dit zonder enige twijfel wel gezien. Lekker aangekleed met close up beelden van Bommeltje die er aardig radeloos en later opgelucht uit zag... kun je niet zien vanaf de tribunes, dat begrijp ik...
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 10:07
Meestal zie je t voor de tv nog beter dan in t stadion hoor.

Die penalty van Ajax leek in t stadion echt een overtreding en op tv zag je duidelijk dat er weinig aan de hand was.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:15
Voor rust had het zomaar ook 0-2 kunnen zijn. Soms zit het mee soms zit het tegen.. Het geluk dat PSV de eerste seizoenshelft had is een beetje op..
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:22
Een paar slordig heden meer niet Lozano en Luuk hadden er allebei twee moeten maken in de eerste helft.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:27
Moeten ze niet buitenspel lopen...

En bijna goals tellen niet en duiden op een gebrek aan scherpte en vertrouwen...
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:35
Ze waren veel beter .
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:37
Tweede helft wel, maar hadden wederom een pingel nodig om het verschil te maken.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:40
De Graafschap had er ook zomaar 2 kunnen maken. En dat voor een mogelijk degradant. Dan speel je als huidig kampioen niet best.

Dat vind het publiek ook hoorde ik...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:40]
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:44
Er was niet de druk die er had moeten zijn ,maar ze lieten de Graafschap voetballen ze hadden mee door moeten drukken maar dat lieten ze na,maar ze hebben zeker verdiend gewonnen Jozef.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:47
Dat ontken ik niet, maar het doel n de verwachting was ruim winnen en toch moest er weer een pingel versierd worden om het verschil in cijfers uit te drukken.
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:50
Die pingel vond ik wel terecht is gewoon slim van Lozano en de scheids stond erbij en keek er naar.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:53
Klopt, maar Lozano is er telkens een meester in om dat contact te zoeken en te vinden. Hij is er telkens duidelijk op uit. Waarschijnlijk omdat normaal scoren een moeilijk iets schijnt geworden te zijn.

[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:53]
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:45
Dus eigenlijk had het 6-3 moeten zijn dat was redelijk geweest.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:48
Nee, elke uitslag vertelt zijn verhaal...

Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:51
Maakt eigenlijk niet uit alleen de drie punten dat ben ik met je eens.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:56
Ach, het wordt spannend en ik zeg eerlijk dat ik bij God niet weet wie er kampioen gaat worden.

We zullen wel zien. Als jullie het worden, dan feliciteer ik jullie. Andersom verwacht ik dat natuurlijk ook...
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 22:03
Ja natuurlijk ,zo ben ik wel en niet alleen jouw.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 22:05
Mooi toch dit?
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 22:07
Je moet niet alles serieus nemen je moet ook wat onderling kunnen kwallen vind ik ,om sommige dingen kan ik best lachen wat een een onzin denk ik dan ,maar zelf kan ik er ook wat van hoor dat geef ik toe. En zeker gaan er nu reactie komen.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 22:14
Tuurlijk. Hoort erbij.
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 22:21
Hè ik ga slapen morgen 5.30 uur gaat het weer rammelen. Ook jij Jozef prettige nachtrust.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 22:23
Insgelijks joh.
Vind ik leuk
langeGek +1819
zondag 14 april 2019 om 21:49
Ze hadden zeker veel meer moeten scoren. Alleen gebeurt dat niet. PSV is op zn zachtst gezegd niet in vorm.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:18
niet belangrijk, in Mei is het feest op t stadhuisplein, terwijl op P1 de passion word herhaald............
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:20]
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:19
Ja alvast gefeliciteerd komt goed dat denk ik ook.
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:28
Leeft Jomanda nog?
Vind ik leuk
Kees Bman +5394
zondag 14 april 2019 om 21:35
Zit toch in het Ajax bestuur.
Vind ik leuk
Iggy +4645
zondag 14 april 2019 om 20:58
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Mosquito +22506
zondag 14 april 2019 om 21:01
Nu weet meneer Tadic het opeens niet meer en in maart nog zeggen dat je blijft.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/868428/-ik-zal-proberen-de-jongens-te-overtuigen-bij-ajax-te-blijven-ik-blijf-
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:10
Je bedoelt die kampioen die ver voor stond en inmiddels tweede staat en vanmiddag matig presteerde tegen een degradatiekandidaat?

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:15
ja idd die..11 x in 20 jaar, DÉ millennium kampioen.........., volg jij het totale voetbal of heb je een spoorbiels voor je tokus ?
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:36
Je telt er één teveel.
Als ik hetzelfde doe, dan zeg ik 5x kampioen in 9 jaar...

Misschien nog een aardige statistiek: als je een totaalranglijst maakt van dit millennium, dan ligt Ajax een straatlengte voor in punten op de nummer twee...

Ja, ik volg het voetbal wel een beetje. Bovendien: Ajax van de NL ploegen dit seizoen wederom op eenzame hoogte in Europa....

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:23
Behalve in de CL en nationale beker. Daar zijn ze alweer een tijdje uitgespeeld.
Vind ik leuk
langeGek +1819
zondag 14 april 2019 om 21:47
Deze gast
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:54
Heb je weer een nieuw account holadiejee 😂😂
Vind ik leuk
peewee +339
maandag 15 april 2019 om 07:54
welke landskampioen??????????
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:28
Top dat je even bevestigd dat het bij jou alleen om de prijzen gaat en dat Ajax recordkampioen is en niet doordat je uit de regio komt oid.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 20:32
Ik bevestig helemaal niks, ik geef gewoon antwoord op een trol-reactie.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 21:11
Vooral die wedstrijd in 1923 tegen blauw/wit was spannend.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 21:14
Laatste 8 jaar 4x kampioen Tjoep ... en dat wordt 5x in 9 jaar. Heerlijk ... 👌🏻
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 21:19
En Bayern München, Man United, Barcelona en Juventus? Dat zijn zeker ook jouw favoriete clubs, mooie fanboy 😂😂😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 21:21
Nee niet echt ... 😂
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 21:12
Met evenveel punten bovenaan.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27175
zondag 14 april 2019 om 21:14
Bovenaan is bovenaan ...
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 20:28
Hahahhahaha😂👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:47
En dan zeggen ze in Eindhoven dat we in Amsterdam niet in het verleden moeten blijven hangen.... #kneus
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:00
Waar heb ik het over het verleden Dan? Wel lezen he.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:03
Was geen reactie op jou, maar op Fritz
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:26
Oh je had hem onder die van mij gezet, vond het al zo raar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:30
Nee, ik snap de volgorde van plaatsen af en toe ook niet...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:27
VV de specht
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 20:29
Alleen de beker. Maar Willem II is gretiger dus die beker gaat Willem II pakken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:41
Héérlijk.................. Alles naar Brabant..................
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 21:10
Volgende seizoen andere tijden
Vind ik leuk
Jozef +45145
zondag 14 april 2019 om 21:13
Beetje net als nu dus?😁
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 21:43
Ja, dat sowieso. Vooral vanwege de metamorfoses die er plaats gaan vinden. Ik ben benieuwd. Eerst nog dit seizoen afmaken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 15 april 2019 om 08:19
Sja, nog voordat alle prijzen verdeeld zijn, praat hij al over een vertrek..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:48
Het is niet de eerste keer dat hij op een vertrek hint, contract loopt nog jaren dus zal er betaald moeten worden bij vertrek en voor minder dan 75 miljoen zal Overmars hem niet laten vertrekken.

Vergeet niet dat hij alleen maar kwam om kampioen te worden en CL te spelen.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 21:07
Dan zou hij toch moeten vertrekken als hij prijzen wil pakken.
Vind ik leuk
Farmer +15016
zondag 14 april 2019 om 20:08
Hij heeft nog 1, misschien 2 top-jaren in zich, voordat hij een stápje terug zou moeten doen. Het perspectief voor volgend seizoen zou dus érg belangrijk zijn in zijn keuze daarin:
Als het meerendeel van de selectie wordt opgekocht, en hij blijft nog als 1 van de weinige 'veteranen' om een nieuw team omheen te bouwen, dán kan ik me voorstellen dat hij meer ziet in een lucratief contract in Zandbakkistan/Woestijnië of China bv.

Als deze selectie nog redelijk intact blijft, en er gerichte versterkingen bij gehaald worden zou er dus uitzicht liggen op nóg een seizoen in de CL overwinteren bv. Dát is toch aantrekkelijker dan 'een nieuwe groep vanaf 0 opbouwen'.

Er zal flink aan Ajax-spelers getrokken worden, aankomende maanden, en Overmars-en-co kunnen vól aan de bak om niet te zwichten voor de duizelingwekkende bedragen die genoemd worden.
Vind ik leuk
Zultkop +6751
zondag 14 april 2019 om 20:18
Tadic, denk dat dit zijn beste seizoen ooit is, zal hij dit niveau meer seizoenen kunnen behouden? Ben er niet zo zeker van, als ik Ajax was zou ik hem laten gaan na dit seizoen, kunnen ze er nog wat aan verdienen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:31
Zou natuurlijk vreselijk wanbeleid, tenzij er hele gekke bedragen op tafel komen. Ver gaan om een speler als tadic te halen en hem dan na 1 seizoen weer weg doen. Ik zeg alles onder de 40 mil weigeren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:32
Met de Ligt en Frenkie weg is het hart er al uit, Neres gaat ook en Hakim misschien.
Voor Tadic op die leeftijd is het altijd zakelijk beter om voor een hele goede prijs te vertrekken.
Ajax moet gewoon een nieuw elftal samenstellen en dat vergt tijd, maar zo gaat dat, als je niet goed bent is het makkelijk om je team in stand te houden, maar moet je wel vernieuwen / verbeteringen aanbrengen in je selectie om successen te behalen.... doen je spelers het wel goed, dan gaan ze weg in no time.
MAW: Overmars zit nooit zonder werk ha ha
Vind ik leuk
Farmer +15016
zondag 14 april 2019 om 21:12
Tadic zal ook aanzien hoe veel spelers er weg zullen gaan. Hij zal zelf ook ongetwijfeld al wel een paar aanbiedingen gehad hebben.

Overmars is nu al verzekerd van een flínke groei van Ajax' eigen vermogen; transfer FdeJ, en de CL-inkomsten....Als de Ligt ook nog gaat, komt dat al gauw rond de 200 miljoen 'bruto' uit. Gaan Neres en Mazraoi bv ook nog, nou... dan is het zeker al wel 250+ netto wat er binnenkomt! (pleuris-crisis.... en dat is dan nog niet eens 'alles'...). De RVC en Aandeelhouders zouden hem 'op handen moeten dragen'.. bwvs.

En ja, Overmars heeft genoeg te doen. Maar in wat tegenstelling tot zijn beginjaren als TD, denk ik dat hij het nu juist úit-ste-kend naar zijn zin heeft in zijn functie!

Is tenslotte toch ook het mooiste wat je kunt behalen als TD op deze manier?
Het is nu zijn taak om 'continuïteit' te produceren, en dat zal dankzij zíjn succesvolle aankopen, en verkopen, aankomende zomer op aardig wat meer bijval vanuit 'de financiële organisatie-achter-de-schermen' mogen rekenen!

M.u.v aankomende zaterdag, wens ik jullie echt álle succes toe :P

(Even theoretisch-technisch gezegd: Het zou het beste zijn als Ajax die CL gewoon WINT, en dan 'ten koste' van de Landstitel en de Beker: Willem II - met de centen van hun aandeel van FdeJ - de EL in, PSV via de competitie, en de V-cl die Ajax zóu krijgen zou dan doorschuiven naar Feyenoord? Ajax zou bij eindwinst, direct geplaatst zijn voor de groepsfase! Maar goed, 'luchtkastelen'.. Winnen jullie eerst maar van Juventus in Turijn! Als jullie dát kunnen, dán mag je ook denken aan de Cup met de Grote-Oren zelf!)
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 00:55
Dit wordt gewoon structureel ieder jaar hetzelfde voor Ajax, daar moet men zich op instellen en doen dat ook.
Ik denk overigens dat dat ene doelpuntje "tegen" , thuis van Juventus, Ajax de das om gaat doen, Juventus gaat efficiënter om met de kansen ivm Ajax, dat is het verschil.
Voor de rest doet Ajax voetballend niet onder, integendeel.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 03:58]
Vind ik leuk
Farmer +15016
maandag 15 april 2019 om 04:01
2 jaar terug deden jullie het in de EL, úit, ook veel beter dan thuis bv...

Real, de vorige ronde heeft wel íets laten zien in dat verlengde :)
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 04:12
Juventus is Real niet.
Juventus ( vaak Ronaldo ) krijgt 1 kans en die gaat er in ook..........
Ajax heeft vaak 2 tot 3 kansen nodig om te scoren.
Daarnaast is Ajax defensief gevoelig want dat ligt in het systeem opgesloten.
Koppel daar aan de 1-1 en de waarschijnlijkheid dat Juventus het net wint met 0-0 - 1-0 of 2-1 is erg groot.
Wat Ajax nodig heeft is geluk, net niet dat goaltje tegen krijgen maar wel zelf meteen de eerste de beste kans benutten, rode kaart in je voordeel etc etc
Vind ik leuk
Wilex +3224
zondag 14 april 2019 om 20:51
Ik las pas ergens dat hij blijft als Ajax kampioen word omdat dan de kans zeer groot is dat ze weer CL spelen.
Voor de nummer 2 is die kans gewoon veel kleiner, 3 voorrondes overleven tegen als je het slecht treft clubs als Benfica of Lyon is voor een uitgekleed Ajax nog steeds heel moeilijk.
Vind ik leuk
rexxo +16780
zondag 14 april 2019 om 20:23
We willen juist een sterkere NL competitie maar de NL'se media speelt weer massaal het oude spelletje.

Hoe snel praten we goede spelers / uitblinkers naar het buitenland.

Wat is daar de fun aan?
Vind ik leuk
Stranger +7053
zondag 14 april 2019 om 21:25
Ik denk dat spelers als Tadic, Neres, Ziyech en zo dat zelf wel doen.
Ze zijn ten slotte brood voetballers.
Vind ik leuk
rexxo +16780
zondag 14 april 2019 om 21:28
Klopt, clubliefde is al decennia uit het woordenboek verdwenen en ik geef ze geen ongelijk.

Maar zodra een speler een periode goed speelt moet hij volgens de NL media, zsm de grens over.
Vind ik leuk
Stranger +7053
zondag 14 april 2019 om 21:32
Dat idee heb ik dus niet.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik sport leuk vind en graag naar voetbal kijk, maar dat ik nu ook weer niet alle artikelen over sporters lees.
Dan lees ik liever over andere zaken/ personen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 04:00
ALLE professionele voetballers zijn broodvoetballers.......
Het gaat immers om super goed (over) betaald voetbal.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 00:51
Die uitblinkers gaan gewoon weg omdat in het buitenland de inkomsten groter zijn bij de clubs, dus ook spelers meer kunnen verdienen daar, dat is gewoon de marktwerking, voetbal is de populairste professionele sport in de wereld.......
Media, makelaars, clubs en spelers maken daar gebruik van, maar zijn niet de oorzaak, de oorzaak ben jij ( o.a. ), want "je kijkt voetbal......"
Vind ik leuk
rexxo +16780
maandag 15 april 2019 om 12:30
Ok ik ga het duidelijker verwoorden.
Sommige spelers kiezen meteen voor het (grotere) geld.

Terwijl anderen doen aan goede carrierenopbouw waardoor ze in the long run veel geld meer verdienen. En bovendien een veel betere voetbalcarriere hebben.

Uitzonderingen zijn de spelers op (voetbal) leeftijd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 19:15
Ze kiezen allemaal voor het grote geld en gelijk hebben ze, het zijn professionele voetballers werkzaam in het betaalde voetbal, allemaal broodvoetballers dus en daar is niks mis mee.
Er is er niet eentje die naar Barcelona kan maar niet wil en eerst bij Leverkussen gaat voetballen als Barcelona hem wil hebben....
Kiezen ze voor "wat lagers" is die keuze van een betere club er simpel weg niet.
Vind ik leuk
VanGoal +1312
zondag 14 april 2019 om 21:20
Idd na dit seizoen nog een 3 jarig contract. Pas verkopen bij 50 miljoen.. En dat wil niemand uitgeven aan een speler van zijn leeftijd die in de Eredivisie speelt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:57
Aan de andere kant. Als je voor iemand van 30+ straks nog een transfersom van 25 a 30m eruit kan persen. Zou Het een logische keuze zijn als ze daarvoor kiezen.

Ik hoop zelf natuurlijk dat hij bij Ajax blijft.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:58]
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 19:59
Nee geld hebben we toch niet nodig of wel? Waarom zou je hem wegdoen, kan nog 1 seizoen zó belangrijk zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 19:59
Alleen als je hem kunt vervangen. We hebben het geld niet nodig.
Weet jij nog een Tadic te vinden?
Vind ik leuk
Der Monarch +2213
zondag 14 april 2019 om 20:09
Zou alleen kunnen als Suarez gehaald zou worden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 20:11
En zelfs dan zie ik ze liever allebei :p
Vind ik leuk
Der Monarch +2213
zondag 14 april 2019 om 20:15
Qua voetbalgogme zeker, maar ik vrees dat de balans in de groep dan scheef groeit..
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 20:22
In welk opzicht?
Vind ik leuk
Der Monarch +2213
zondag 14 april 2019 om 20:25
Ik weet niet of Tadic zich dan kan schikken in zijn rol. Nu is hij de vedette (ook al ziet Ziyech dat misschien anders), anders Suarez.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 20:28
In het begin van het seizoen had je ook Tadic die erbij kwam, terwijl Ziyech de grote man was.
Die kunnen elkaar prima vinden. Ook de zogenaamde problemen over dat rugnummer vielen uiteindelijk mee.
Ik denk dat na één wedstrijd met Suarez iemand als Tadic dolgelukkig is.
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 23:04
Dat is kansloos.
Vind ik leuk
Farmer +15016
zondag 14 april 2019 om 20:14
Ik 'gok' dat deze zomer, na Frenkie de Jong, dus ook de Ligt wordt verkocht, en Ziyech. Wellicht Mazraoui ook nog, maar daarna zou Ajax de 'handelsdeur dicht moeten timmeren' en níemand meer laten gaan.
Zoveel belangrijke spelers is al een zware aderlating.

Ik denk dat als Ajax bv met een flinke zak geld in Groningen aanklopt (20-25Mil), voor Doan en Memisevic, dat je daar een perfecte, en snélle oplossing voor De Jong en Ziyech voor terughebt.(Reis kan je vergeten denk ik, of Ajax moet écht heel snel en 'financieel daadkrachtig' zijn daarin... maar dát betwijfel ik dus)

Doan lijkt een beetje weg te zakken in het huidige défensieve spel van Groningen, waar hij veel meer een beweeglijke aanvaller is; zou in het spel van Ajax, dénk ik beter tot zijn recht komen, en béter ontwikkelen.
(Doan zit persoonlijk in een dipje, ik dénk door de Azië-cup waar hij met zijn landgenoten toch eigenlijk alle aanspraak mochten maken op de eindwinst, maar 'aan de kant zijn geschoven' door een snel-met-geld genaturaliseerd Qatar, die 'koste-wat-het-kost', met een elftal móest imponeren! ik vind dat nog steeds een schandaal voor het hele voetbal! Het 'nationale' elftal van Qatar!).

Zoals ik hierboven al zei; Het perspectief voor Tadic zelf zal ook voor een groot deel afhangen van het aan- en verkoopbeleid deze zomer: Als Ajax zga 'leeggekocht' wordt, is er voor hem dan weinig eer te behalen om als veteraan dan een heel nieuw team, vanaf 0 weer op te moeten bouwen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 20:21
Neres zou ook kunnen vertrekken. Zijn status is het afgelopen half jaar nogal veranderd.
Van niet zeker van een basisplaats naar beslissend in Europa en Braziliaans international. Tagliafico gaat denk ik ook.
Het wordt heel lastig om dat tegen te houden. Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je goed voorbereid bent.

Ik denk dat Doan een twijfelgeval is. Ik denk dat je theorie goed kan kloppen, daarnaast word je van zo'n toernooi ook niet fitter denk ik.
Alleen hij laat daardoor in de tweede seizoenshelft geen groei zien. Wat helemaal opvalt doordat Groningen het zoveel beter doet en hij juist als enige slechter.
Memisevic is een leuke speler, maar daar zie ik niet direct de opvolger in van Frenkie, of überhaupt een speler voor Ajax.
Al denkt Veldmate daar misschien heel anders over. Die is gehaald toen hij er nog was toch?

Dat laatste vraag ik me af. Welke eer was er dit seizoen te behalen? Ajax had Europees gezien een vrij genant seizoen achter de rug en was ook geen kampioen geworden.
Er blijven ongetwijfeld genoeg spelers om een goed team neer te zetten.
Vind ik leuk
Farmer +15016
zondag 14 april 2019 om 20:40
Doan is raar teruggekomen van de Azië-cup. In de eerste seizoenshelft probeerde Groningen(oa met Mahi voorop) nog wat aanvallend voetbal te spelen, iets wat Doan, dúidelijk veel beter lag. Na de winterstop is de defensie 'ineens' als een blok beton gaan staan, en organiseert men van daaruit, een veel oppurtunistischere manier van aanvallen: Doan moet vaker mee naar achteren om die bal op te halen, en dat is niet het type voetbal wat hem het beste licht. Hij is een creatieve aanvaller die je bv te midden van andere beweeglijke spelers als bv een Neres en Tadic moet zetten. Dan kan hij je fantástische dingen laten zien, denk ik.

Memisevic is, net als Reis, een van de stille krachten bij Groningen. is een linie naar voren geschoven als een controleur/spelverdeler, en doet het daar eigenlijk nog beter, als vorig seizoen in de defensie. Ok, is wellicht niet dé jongste meer met 25 jaar, maar maakt nog altijd stappen in zijn ontwikkeling.

Om een speler als Frenkie de Jong, in 1 klap op te vangen en 'te doen vergeten', zal Ajax een bedrag van iets van dik 8, dan wel 9 cijfertjes-voor-de-komma mogen overmaken aan een buitenlandse topclub, denk ik, en dat gaan ze niet doen.

Dan kom je denk ik vrij snel uit bij dit, als een veel goedkoper, en toch degelijk alternatief bv.

Maar ik las bv ook dat men wellicht interesse had in Odegaard? Vorig jaar goed bij SCH, nu degelijk bij Vitesse... Zie die maar los te weken van Real... want dáár staat ie officieel onder contract...
(ja, dan weet je dus ook dat je die niet voor een prikkie gaat ophalen!)....

Groningen heeft wel vaker spelers die door de topclubs nét even té minachtend worden bekeken. Virgil van Dijk nog wel het béste voorbeeld!
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 21:36
Dat is een interessant punt. Dus bovenop de Azië Cup situatie komt nog dat hij in deze tactiek minder uit de verf komt? Dat zou echt heel goed kunnen hoor, er zijn sowieso niet veel doelpuntenmakers bij Groningen.

Ja, ik moet zeggen dat Memisevic me ook positief op is gevallen. Dat er in de winter interesse was vond ik ook geen verrassing. Ik zou hem alleen niet op 'Ajax niveau' schatten.
Hij maakte vandaag trouwens een leuke slalom.
Het deed me denken aan Vertonghen en De Ligt. Als je dat kan als verdedigende speler is het niveau te laag voor je. Dus misschien heb je daar ook gelijk in en heb ik hem iets te laag ingeschat.

Sowieso is het best indrukwekkend als een verdediger ook als middenvelder uit de voeten kan. De meesten gaat het dan toch even te snel. (Viergever bijvoorbeeld. Toch een gewilde verdediger in de Nederlandse top)
Het inzicht om iemand op een nieuwe positie te zetten is in mijn ogen trouwens alleen mogelijk als je het spel een beetje snapt. Ik wil dit moment graag even gebruiken om te zeggen dat Buijs op mij een hele goede indruk maakt, als het niet om 1 aprilgrappen gaat tenminste :p

Frenkie een-op-een vervangen gaat niet. Als er ergens een goedkopere Frenkie rondliep had Barça die wel gehaald. Er zijn twee mogelijkheden volgens mij: iemand met minder talent, maar verder in zijn ontwikkeling, of iemand met vergelijkbaar of meer talent maar minder ver in de ontwikkeling. (En als je slim bent haal je ze allebei)
Of Memisevic en Reis die spelers kunnen zijn durf ik niet in te schatten.
Wat ik wel in durf te schatten is dat met Veldmate aan boord een 'Virgiltje' niet snel meer zal gebeuren.

Odegaard zal niet goedkoop zijn, maar ik denk wel dat mensen hem onderschatten. Als je ook kijkt naar zijn rendement ligt dat dit seizoen echt aanmerkelijk hoger dan bij Heerenveen. Daarnaast was hij bijvoorbeeld tegen PSV ook heel goed bezig. Aanvallend, maar ik heb Angelino niet gezien. Ziyech werd vervangen door Kristensen.
Vind ik leuk
Farmer +15016
zondag 14 april 2019 om 22:52
Memisevic had ,mijns inziens, vorig seizoen zijn verdedigende kwaliteiten al bewezen als Eredivisie-waardige speler. hij laat nu zien, ook een (belangrijke)positie, op 1 linie daar voor, ook uitstékend uit de voeten te kunnen. "Ondanks zijn 25 jarige leeftijd', is dat toch een goede kwaliteit/ontwikkeling van een versatiele speler?(In de kantlijn; Dat Memisevic een linie naar voren is geschoven heeft ook te maken met de 'kwalitatieve' luxe die FCG heeft met Chabot. Die is té goed om als invaller oid op de bank te houden, en is ook al té vaak belangrijk geweest. Chabot heeft Memisevic zijn plaats achterin overgenomen, en Memisevic ontwikkeld zich tot nu toe, uitstekend op een linie voor hem.

En Doan.. ja,, even heel simpel gezegd: Doan is een uitstekende creatieve no-10 die je in de punt-naar-voren zet. En Ajax speelt dát spelletje(vooral in de competitie en nationale beker) ,erg vaak. Vaker als Groningen, zogezegd.

Groningen speelt, sinds de winterstop, overduidelijk met de 'punt-naar-achteren', vanuit meer défensief opportunisme. Dat is wat ongelukkig voor een jonge, en hongerige speler áls Doan. Tel daar dan de uiterst teleurstellende(bijna 100% corrupte?) Azië-Cup bij op en, ja... je hebt een jonge (zeer talentvolle)speler die het éven kwijt is dmv omstandigheden en ervaringen.
Maar dat komt wel weer goed.

Hij is niet de eerste talentvolle speler die een zwaar leermomentje heeft over hóe de wereld dus in elkaar steekt.

Ps: Dat jij, of wellicht velen, bepaalde sterkhouders bij ons ,nog niet op een bepaald niveau schatten, is heel simpel te verklaren;
Er is bij ons gewoon nog geen 1 eigenlijk, die écht zijn niveau heeft gehaald, tot nu toe! Er zijn een aantal die al wat leuke dingen hebben laten zien.
Misschien is Paul Gladon momenteel dan de énige die 'in vorm' is, in 2018/2019. Voor de rest heeft Groningen het seizoen vooral veel met hangen/wurgen, en soms 'vrouwen en kinderen eerst', een resultaat behaald...

Daar is het éigenlijk ook precies mee gezegd: Er wordt resultaat gehaald... Qua voetbal is het soms nog altijd een dikke bult met bagger....

1-0 winst ADO-thuis dankzij een eigen doelpunt
1-0 winst Feyenoord-thuis, dankzij...

Jeps, een éigen doelpunt!

Ondanks dat onze defensie dus érg moeilijk te kraken is, zeg ik op de spreekwoordelijke keerzijde-van-die-munt ook; Het geluk is ook wel dégelijk aan onze zijde geweest in dít kalenderjaar!

Maar om op een oude 'voetbalwijsheid' terug te vallen(Iets wat de oude Johan Cruijff nog eens wist uit te drukken, meen ik:) Geluk kun je ook afdwingen? :D

PPS:
Alle succes in ieder geval, voor aankomende dinsdag in Turijn!
K zal geen Rood-Witte sjaal oid om hebben maar..
Ik duim voor jullie! Juventus is misschien we te verslaan over deze 2 wedstrijden!

Aankomende zaterdag is het natuurlijk een compleet tegenovergesteld scenario ^^ hehe :)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 23:06
Dat is absoluut een goede ontwikkeling.
Dan nog moet je de juiste kwaliteiten in iemand zien om hem daar neer te zetten.

Ja, dat doen wij vaker inderdaad. Helemaal sinds de omzetting bij Groningen. Bizar succesvolle omzetting trouwens.

Dat klopt denk ik wel. Alleen is het voor Ajax denk ik zaak om spelers op het juiste moment te kopen.
Dus als ze qua niveau naar Ajax toe aan het groeien zijn en ze gewoon mee kunnen doen.
In het geval van Doan lijkt zijn groei me moeilijk in te schatten. Dus dan kun je voor iemand anders kiezen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 23:29
Toch zou ik me denk ik vooral focussen op dat het na de winter qua resultaat een stuk beter gaat.
En de 0 kunnen houden is ook gewoon belangrijk.

Jullie dwingen het geluk ook wel af volgens mij.

Bedankt, en dat laatste is heel begrijpelijk. Helaas heeft PSV 3 punten gepakt, anders had ik jullie er wel eentje gegund.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 04:07
Ha ha Odegaard een omhoog gevallen zaalvoetballer waar Real al jaren mee loopt te leuren.....
Bij Heerenveen nota bene kon hij het verschil niet maken en bij Viteski doet hij leuk mee maar dan houdt het wel op.
Als Odegaard met kop en schouders uit zou steken
zoals Memphis bij PSV destijds of Hakim bij Twente is het wat anders.
Maar goed, je wil loser Bosz ook terug zien bij Ajax ha ha en Odegaard zou daar wel bij passen, in de Keuken Divisie dan....
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 11:45
Hou gewoon je bek een keer
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 19:20
Ja mijnheer🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Trump
Je maakt zelf behoorlijk belachelijk, maar dat is wel leuk ha ha
Bosz gaat bij jou van toptrainer, tot goede trainer, tot "hij kan er niet zoveel van" ( na Duitsland afgang ) en DAN weer naar terug bij Ajax , fantastische trainer ha ha
Wat is dat nu met jou ? Drank, drugs of gewoon stupiditeit ?

Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 19:22
Dat valt wel mee denk ik.
Ik ben gewoon een beetje moe van je irritante geouwehoer.
Of je het leuk bedoelt weet ik niet, ik vind het inmiddels behoorlijk vervelend worden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 19:24
Ik maak me een beetje zorgen, je zegt de gekste dingen de laatste tijd......
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
dinsdag 16 april 2019 om 07:55
Is je vriend hard gillend weggelopen misschien ? Wat is er nu toch met ons driftkikkertje aan de hand, niet gaan huilen hoor.
Vind ik leuk
kcim +3144
zondag 14 april 2019 om 21:06
Frenkie Mathijs en Hakim vervang je niet met ED spelers. Vergeet niet dat deze jongens met Ajax inmiddels best was Europese topwedstrijden in de benen hebben.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 21:12
Ze zullen niet even goed zijn nee. Alleen Matthijs, Frenkie en Hakim waren ook minder goed toen ze kwamen.
Nou moet de lat wel hoger liggen dan die eerst lag, maar ik denk wel dat er in de eredivisie spelers rondlopen die de potentie hebben om heel ver te komen.
Met vervangers moet je denk ik toch af en toe een stapje terug doen, maar de rest van het team is ook weer beter geworden. Die kunnen dat ook weer deels opvangen denk ik.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:22
Doan is absoluut geen ajax niveau, denk ook dat ze niet meer moeten kijken naar dat niveau, hebben gearriveerde spelers nodig.
Vind ik leuk
Hazelnoot +193
zondag 14 april 2019 om 19:57
Wat is die man vol van zichzelf. Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de beste van het land....
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 19:59
Taaadic!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:00
Ja die heb je ook.
Vind ik leuk
renzef1 +346
zondag 14 april 2019 om 20:01
Vol van zichzelf? Gevraagd naar zijn positie als topscorer van Ajax begint hij over het team te praten in plaats van over zichzelf, zoals de interviewer hier wilde. Valt wel mee dus.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 20:08
Je bent eerder een kokosnoot ipv hazelnoot. Hij praat juist over het team en niet over zichzelf terwijl het wel aan hem gevraagd wordt.
Vind ik leuk
1313 +13076
zondag 14 april 2019 om 20:57
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is er bij de meeste goals betrokken van het land?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:57
De Exodus van de selectie van Ajax
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 19:58
Ofwel, he, ik blijf gewoon tenzij ofwel de echte top langskomt ofwel n paar Chinezen moeten nog meer bieden dan drie zandbakken bij mekaar.

Vent heeft t gewoon prima naar z’n zin hier maar weet ook heel goed hoe de voetballerij werkt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:59
Hij blijft gewoon. Is onhaalbaar voor anderen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:42
Zei hij niet een maand geleden nog dat hij sowieso nog een seizoen zou blijven en zelfs spelers ervan zou proberen te overtuigen om te blijven? En nu is het opeens niet meer zeker of hij vertrekt...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:07
Zekers, dat zei hij
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
zondag 14 april 2019 om 19:59
Ajax moet er alles aan doen om deze kanjer te behouden.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18009
zondag 14 april 2019 om 19:59
Tadic, 1 van de vele helden van de Ajax selectie.
Vind ik leuk
Eddepet +156
zondag 14 april 2019 om 20:00
Die Tadic gaat vertrekken maw cashen ergens anders!
Vind ik leuk
Red de Kuip +2699
zondag 14 april 2019 om 20:01
Tuurlijk kan je als speler wel zoiets beloven. Als je echt van die club hou (zoals hij in het begin van het seizoen zei) kan je gewoon zeggen ik blijf iedergeval nog 1 seizoen. Als je na 1 seizoen alweer vertrek, was het gewoon allemaal bullshit wat hij zei.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 20:13
Ja of ze winnen nu 3 prijzen en hij kan 30 miljoen per jaar gaan verdienen in China. Toch ook wel lekker aan het einde van je carrière
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:02
Heb hem een paar keer zien voetballen in Engeland, hij doet er verstandig aan om hier te blijven
Vind ik leuk
Muscles +2091
zondag 14 april 2019 om 20:04
Tadic, trots blijven op je club en nog een seizoen blijven
Vind ik leuk
Alaaf +435
zondag 14 april 2019 om 20:04
Gewoon weggaan pik, 1 succesjaar krijgt echt geen vervolg na een leegloop
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zondag 14 april 2019 om 20:07
Haha zou ook zeggen dat hij moet gaan, is voor jouw club vast beter
Vind ik leuk
Artikia +344
zondag 14 april 2019 om 20:13
Ik gun hem ook wel een mooie transfer inderdaad ;).
Vind ik leuk
Alaaf +435
zondag 14 april 2019 om 21:25
Emmen zal dat weinig uit maken
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zondag 14 april 2019 om 21:27
Dan zal jij als hater blij zijn
Vind ik leuk
Alaaf +435
zondag 14 april 2019 om 21:58
Dat emmen dat niet uit maakt, nee hoor 🤣
Vind ik leuk
Iggy +4645
zondag 14 april 2019 om 21:01
Aldus een droeftoetertje wiens afgunst tegen Ajax groter is dan de liefde voor zijn eigen clubje.
Vind ik leuk
Alaaf +435
zondag 14 april 2019 om 21:24
Ik ben voor fc emmen, droeftoeter
Vind ik leuk
Alaaf +435
zondag 14 april 2019 om 21:24
En die liefde is veel groter dan zo’n tweederangs clubje als ajax
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 20:05
Hopen dat ie nog een jaartje blijft. De beste op de Nederlandse velden.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:06]
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 20:06
Ik lees tussen de regels door als er een zak geld op tafel komt ben ik weg,,, Jammer, dan wordt zo een prestatie als dit jaar herhalen wel heel lastig...
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zondag 14 april 2019 om 20:08
Ik lees: als de absolute Europese top komt ga ik weg
Vind ik leuk
Zultkop +6751
zondag 14 april 2019 om 20:21
Geloof dat er een flirt was van Bayern een tijdje terug , daar leek ie wel voor open te staan.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zondag 14 april 2019 om 20:24
Ja en dat snap ik wel. Als hij naar China ofzo gaat, snap ik niet
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 20:06
He frikandel Rafaël en Pierre, vinden jullie Tadic ook te oud?

Volg mij op Twitter # Babel
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 20:07
Als hij ergens 10+ miljoen kan gaan verdienen, moet je het hem ook gewoon gunnen vind ik..
Vind ik leuk
Meastro +474
zondag 14 april 2019 om 20:08
1 van de beste spelers in Nederland, voor 35-40 miljoen mag je gaan pik!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:15
Ik denk toch dat valentijn driessen gelijk had en hij een mondeling afspraak heeft dat als hij ze zak kan gaan vullen in de zandbank of chinese muur ajax niet in de weg zou gaan liggen..
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6058
zondag 14 april 2019 om 20:16
Echte broodvoetballer. Net als veel voetballers uit die streek. Zullen voor een euro meer verkassen.
Vind ik leuk
RenW +5757
zondag 14 april 2019 om 20:27
Iedere werknemer is een brood werknemer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:16
Eerst dat landskampioen veilig stellen en de beker winnen en dan kijken we wel verder.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:21
Wordt Mister Ajax 2019/2025
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:23
Dit is oud nieuws
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 20:27
Hij speelt vreselijk goed. Heel het GROTE Ajax trouwens. Dus dan hebben clubs intresse, snap ik wel. Maar aangezien zn leeftijd en kansen in Amsterdam zou ik lekker blijven. Genoeg moois te beleven nog de komende jaren
🛠

Vind ik leuk
Ove +4232
zondag 14 april 2019 om 20:31
Tadic denkt niet aan het GROTE Ajax ,maar aan het GROTE geld
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 20:47
Ja daar heb jij n punt. Ik geef jou een like
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:29
hoop echt dat ie blijft, zo belangrijk binnen- en buiten het veld
Vind ik leuk
plein19 +3392
zondag 14 april 2019 om 20:33
Ik betwijfel of hij een aangename speler blijft als hij aan zijn contract wordt gehouden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:35
Die heeft ook al aanbiedingen op zak zo te horen
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 20:36
Heb gisteren de wedstrijd Southampton-Wolverhampton gekeken. Maar wat hoorde Tadic daar niet tussen. Doorat Ajax een voetballende ploeg is, doet hij het nu geweldig.
Southampton speelt op dit moment tegen degradatie goed dat hij daar weg is, had daar niet bij gepast.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:39
300 miljoen, minimaal!
Vind ik leuk
Jonas14 +320
zondag 14 april 2019 om 20:47
Naar mannetje. Je maakt een afspraak vriend. Heel het jaar mooie praatjes en dan straks vertrekken als je ergens meer geld kan pakken!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:50
Stop met zeuren tadic speeld gewoon volgend jaar in Amsterdam en gaat volgend jaar echt niet weg
Vind ik leuk
Het Brein +4908
zondag 14 april 2019 om 20:56
Ajax straks met 10 vertrekkers! En dan komen Scherpen, Pierie en Magallan...
Vind ik leuk
hollister +1332
zondag 14 april 2019 om 21:17
Blijft gewoon.. geen enkel probleem.. heeft met Overmars afgesproken dat hij 2 jaar blijft en dan zal Ajax meewerken aan een mooie transfer naar China of de zandbak,...
Vind ik leuk
Blueman +1122
zondag 14 april 2019 om 21:24
Niets is veranderlijker dan een voetballer. Hij is heel ver gekomen in de Champions League, hij wordt kampioen en wint de beker met Ajax en dan kan het volgend seizoen toch alleen maar slechter gaan? Dus nu weer op naar het grote geld.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1819
zondag 14 april 2019 om 21:36
Eens1
Vind ik leuk
Pelemaradona +1819
zondag 14 april 2019 om 21:35
Ik vertrek niet ik heb het prima naar mn zin,nu half jaar later,ik weet het niet pff...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:50]
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 21:35
Lijkt wel of hij nu terug krabbelt van wat hij eerder zei.hij zou zeker blijven en nu weet ie het niet zeker.zou zonde zijn als ie weg gaat uit de eredivisie..geweldige speler.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1819
zondag 14 april 2019 om 21:54
Dan wordt het geen middenmoter zoals Southampton!
En dan komt de vraag,wordt hij gehaald voor de spitspositie of middenveld..Chelsea?
Vind ik leuk
Isakson +700
zondag 14 april 2019 om 22:02
$$$$$$$ Tadic
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:06
Hij heeft voor vier jaar getekend en dat betekend dat hij er niet zelf over beslist want Ajax zal dan eerst toe stemming moeten geven want die hebben zijn handtekening op ee contract staan en ze hebben het geld niet direct nodig
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:14
Ajax MOET Tadic aan zijn contract houden. Hij is voor mij de belangrijkste speler, zeker internationaal. Hij is als aanspeelpunt zo verschrikkelijk belangrijk. Sterk, balvast, een geweldige voortzetting, scorend vermogen en veel meer van dat. Als hij vertrekt zal Ajax dat (internationaal) heel erg voelen.
Dus..... Marc, werk te doen
Vind ik leuk
twentegoal +925
zondag 14 april 2019 om 22:35
Hoeveel prijzen heeft ajax de afgelopen jaren gehaald met veruit het hoogste spelersbudget?
Vind ik leuk
035 +1104
zondag 14 april 2019 om 23:21
De prijzen die jullie halen zijn de "schuldkwijtscheld" prijzen.😊
Vind ik leuk