'Ideale pinchhitter: Wat moet ik nog meer doen om een vaste plek af te dwingen?

'Ideale pinchhitter: "Wat moet ik nog meer doen om een vaste plek af te dwingen?"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 08:30ma 15-04-2019 om 08:30

FC Groningen-spits Paul Gladon heeft zijn hart gelucht na de Noordelijke derby tegen sc Heerenveen, die in 1-1 eindigde. De 27-jarige spits kwam voor de derde wedstrijd op rij als invaller tot scoren, maar is nog altijd niet zeker van een basisplek.

De van Wolverhampton Wanderers gehuurde spits staat sinds zijn verhuizing naar Groningen op 134 Eredivisie-minuten, verspreid over tien invalbeurten. "Wat moet ik nog meer doen om een vaste plek af te dwingen?", vroeg Gladon aan het Dagblad van het Noorden, na zijn derde succesvolle invalbeurt op rij. "Als de trainer (Danny Buijs, red.) zegt dat ik de ideale pinchhitter ben, tja, dan kom ik er natuurlijk nooit in. Dat kan toch ook niet?"

De analyse van Joop Gall belooft echter weinig goeds voor Gladon. "Je zou het zeggen na drie heel belangrijke goals in drie wedstrijden, maar ik denk eerlijk gezegd dat de rol die hij nu heeft hem op het lijf geschreven is. Ik zou het maar even zo laten", liet de momenteel clubloze trainer weten aan DvhN.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 08:33
Waag het eens om volgende week te scoren.
Vind ik leuk
Dani7 +398
maandag 15 april 2019 om 08:35
De 1-7
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:38
Nou oké.
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 08:48
Wordt dus geen 1-7 Dani komend weekend
Vind ik leuk
Dani7 +398
maandag 15 april 2019 om 10:34
Denk het ook niet hoor 😜
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 08:47
Volgende week een mooie snoekduik. Van mij mag het.
Vind ik leuk
frhoi +2225
maandag 15 april 2019 om 09:46
Word wel spannend zo, al zie ik ajax wel eenvoudig bij groningen winnen, 1-4 ofzo
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 10:42
Mmm zie 't graag anders
Vind ik leuk
Srbija +492
maandag 15 april 2019 om 08:38
3 keer scoren in 1 wedstrijd ipv van 3 keer in 3 wedstrijden? Misschien is volgende week iets voor jou?
Vind ik leuk
Smithsonian +45133
maandag 15 april 2019 om 08:45
Matige spits die een redelijk seizoen heeft gekend bij heracles, verder geen hoogvlieger.
Vind ik leuk
Turtle71 +29
maandag 15 april 2019 om 08:53
Gewoon opstellen ipv Mahi
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:50
Ik zeg Gladon en Sierhuis maar eens naast elkaar zetten. Volgens mij completeren zij elkaar wel qua spel type.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:20]
Vind ik leuk
Lucky Kes +7948
maandag 15 april 2019 om 10:51
Zeggen ze de hele tijd lieve woordjes tegen elkaar?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:04
Ze laten denk ik zelfs elkaars zeepje vallen in de douche...pure liefde die 2
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:21
Complimenteren maar even gewijzigd;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:59
Gewoon op mr verjaardag zaterdag 3 inschieten dan is competitie weer helemaal spannend
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:26
Wat een ongelooflijk slecht stukje journalistiek hier op VP! Gladon is transfervrij bij FC Groningen binnen gekomen, i.p.v. gehuurd van Wolverhampton Wanderers!
Vind ik leuk
Tim +5043
maandag 15 april 2019 om 12:30
Hij wordt helemaal niet gehuurd. #fakenews
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:50
Paul Gladon: lekker genieten bij iedere goal tijdens je inval beurt. Daarna krijg je voor deze specialiteit een goed contract bij Groningen of elders.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws