Van de Kerkhofjes vrezen voor PSV-kansen: 'Enorm verschil in uitstraling met Ajax'

Van de Kerkhofjes vrezen voor PSV-kansen: 'Enorm verschil in uitstraling met Ajax'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 09:55ma 15-04-2019 om 09:55

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 10:08ma 15-04-2019 om 10:08

PSV-iconen Willy en René van de Kerkhof beleefden geen fijne zondagmiddag. De Helmondse tweeling zag hoe hun club de grootst mogelijke moeite met De Graafschap had en qua doelsaldo nog verder achteropraakte bij Ajax.

De nummer 16 uit Doetinchem leek vooraf nochtans de ideale tegenstander om veel doelpunten tegen te maken. Bij rust stond PSV echter met 0-1 achter. "PSV speelde vooral in de eerste helft heel matig, ongeïnteresseerd en niet met het idee om tien doelpunten te maken", oordeelt Willy van de Kerkhof in gesprek met Omroep Brabant. "Met dit spel verdienen ze het niet om kampioen te worden. En zo worden ze het ook niet." Broer René vond de prestatie van de Eindhovenaren 'PSV-onwaardig'. "Ze kregen zoveel kansen, maar iedereen had een off-day."

De twee vrezen dat koploper Ajax niet meer ingehaald kan worden. "Als je de uitstraling van Ajax vergelijkt met die van PSV, dan zie je een enorm verschil. Dan moet je toch erkennen dat de Amsterdammers in de laatste fase van de competitie beter spelen", aldus Willy. De Stofzuiger weet dat Ajax nog lastige uitwedstrijden tegen FC Groningen en De Graafschap op het programma heeft staan. "Maar ik denk dat PSV het zelf nog moeilijk krijgt tegen Willem II en AZ (25 april en 12 mei, red.). In deze vorm gaan ze dat niet redden."

Willy voorspelde na Ajax-PSV al dat de Amsterdammers geen punten meer zouden laten liggen: de koploper won sindsdien ook van FC Emmen, Willem II en Excelsior. René vreest dat zijn broer gelijk gaat krijgen. "Als Ajax morgen (dinsdag, red.) iets zou presteren tegen Juventus, komen ze in een flow en dan gaan ze de andere wedstrijden ook met gemak winnen. Maar we blijven hopen."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wie wordt kampioen: Ajax of PSV?

(14066 stemmen)

Plaats een reactie

aartstyle +2055
maandag 15 april 2019 om 09:57
Als zelfs willy en rene dit zeggen......
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27416
maandag 15 april 2019 om 09:59
Het schijnt dat ze net lid zijn geworden van Ajax ...
Vind ik leuk
Roeptoeter +19430
maandag 15 april 2019 om 10:02
Mogen ze dan een keer aan de hand van een speler mee het veld op?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27416
maandag 15 april 2019 om 10:07
😂😂
Vind ik leuk
PRICE +8807
maandag 15 april 2019 om 10:46
Ach ach ach, ach ach, ach,......... Niks is zeker. Ach ach ach, ach ach, ach
Vind ik leuk
Hans Goor +95
maandag 15 april 2019 om 10:49
Beetje respect tonen zou wel geplaatst zijn voor deze twee geweldige voetballers van weleer
Vind ik leuk
Gilze +1324
maandag 15 april 2019 om 13:25
Hand in hand ????
Vind ik leuk
1+1= +868
maandag 15 april 2019 om 16:26
😂👌👍
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:17
Je ziet wel, verstand komt met de jaren
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:19
Die 2 willen we er niet bij hebben. Wij hebben onze grote held Sjakie 😉
Vind ik leuk
PRICE +8807
maandag 15 april 2019 om 10:48
Sjaak is net een klein kind, als 't 'm niet zint jankt hij. Verschrikkelijk wat een klaagbak die Sjaak, PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF,........... FFFFFFFFF,.... FFFFFFFFF
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:52
Dan lopen in Eindhoven enkel en alleen kinderen rond! Allemaal jankerds
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:56
Wat zulke personen zeggen, moet je meestal met een korreltje zout nemen. Dus niet al te serieus gaan doen 😉
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 12:23
Is sjaak je vader misschien, jij mauwt en klaagt ook altijd, jankerd.
Vind ik leuk
PRICE +8807
maandag 15 april 2019 om 12:35
Ja Sjaak is mijn vader, klopt, jammer jij mag nooit meer raden.
Vind ik leuk
Jandieze +1254
maandag 15 april 2019 om 16:37
Een typische jood.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:29
Hahaha ik dacht zelf Helmond sport
Vind ik leuk
Robon +36
maandag 15 april 2019 om 13:38
zouden ze wel goed passen. Alleen supporters met een laag IQ daar.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:45
Van het G-Team
Vind ik leuk
1+1= +868
maandag 15 april 2019 om 16:25
Hoop ik dat ze heel veel contributie moeten betalen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:01
Hier kan mongooltje sjaakie Swart nog van leren 😂
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:11
En zij vreesden met grote vrezen.. 💫
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:20
Wij worden gevreesd 😁
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:35
Maar wie is nou Willy en wie is René?
Vind ik leuk
pietprecies +12614
maandag 15 april 2019 om 11:06
Inderdaad, maargoed wel wat realistischer dan Schwaab en Malen
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:58
Ik ben willy en gij Rene.. en samen zijn we voor pisjevee.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:00
Een reactie van een hoog kleutergehalte Meastrol.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 10:03
Geef toe, je liep in de polonaise op dit nummer he?!
Vind ik leuk
jochempje +4917
maandag 15 april 2019 om 10:03
Gelukkig is jouw reactie uitermate volwassen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:04
Jazeker.fijn dat je t zelf ziet.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 10:05
Ach iemand met de naam koekoek in zijn naam.. kan je niet serieus nemen! En 11? Zal de leeftijd wel wezen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:12
Iemand die andermans nickname verkeerd spelt neem ik dus al niet serieus.Als je nog geeneens een naam kan over typen dan houd t al helemaal op.
Man man .
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:37
Lekker laten lullen joh..
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 11:37
Okee!
Vind ik leuk
Aart +332
maandag 15 april 2019 om 12:32
Het is....KUNT.....overtypen en niet....KAN😜😜😜
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:33
Scherp :)
Vind ik leuk
Bullet +3409
maandag 15 april 2019 om 23:13
Misschien wat aan je werkwoordspelling gaan doen. Dan HOUDT! Stam+t
Als je anderen gaat verbeteren moet je ook foutloos typen vriend
Vind ik leuk
AVDV +1649
maandag 15 april 2019 om 10:18
Ik neem hem serieuzer dan de meeste hier.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:21
Hij is wel goed haha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:23
Och weet je wat t is,zoiets moet je eig links laten liggen.Ieder reactie is er een teveel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:43
Zo lang ze maar niet grof gaan schelden en namen van erge ziektes gebruiken, is het allemaal nog redelijk te volgen hier
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:45
Klopt,er is idd een grens.
Zolang t binnen de grenzen blijft en niet iemand gaat beledigen over familie leden ,ziektes etc.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 12:26
Die reactie van jou zeer zeker mauwert.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:27
Leg eens uit,ik volg je niet.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 12:35
Iedere reactie is teveel die van mij ook aar die van jou helemaal, mauwert
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:39
Mauwert,is dat een typisch A'dams woordje?
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 12:41
Nee dat woord laat in alles zien wat jij bent zoek maar op, mauwert.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:43
Als dat zo zou zijn hebben we erg veel gemeen,maar helaas.
Je zult veder moeten zoeken.Succes.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 12:46
Veder en dan heb jij over een naam verkeerd overschrijven, wat ben je toch een grote stakker, of staat de 11 voor 11 keer op dat waterhoofd van je gevallen, want je hebt het verstand van een pinda.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 12:46]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:49
kijk je reactie eens terug ,verstaand haha.
Wat een droef toeter ben jij zeg.
Volgens mij ben jij 36 keer op je waterhoofd gevallen.
Mij aanspreken op een taalfoutje en ze dan zelf keihard maken.
Hoe dom kun je zijn .man man

En dan snel aanpassen ,wat laat jij je kennen.
haha hoe zielig ben je wel niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 12:49]
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 12:54
nee die 36 keer wat jij benoemd is dat jij 36 keer bent misbruikt door je opa, mafkees.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:58
VP kijkt u mee,dit is wel erg triest.


Maargoed ik heb je je spelfoutje wel zien aanpassen.
Sorry als je op deze toon verder gaat veel succes en ik hoop dat je er snel word afgegooid malloot.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 13:07
Lees ook even je eigen berichten terug, idioot.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:10
Wat jij doet is gewoon tever gaan.
Als je dat zelf niet ziet is t echt triest gesteld met je.
Ik heb mijn grenzen,ik kan hier ook iets op zeggen maar sta daar boven.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 13:39
Vent jij zeurt en zuigt op iedereen man.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:48
Dat maak jij ervan,hou gewoon je fatsoen kerel.
dan is er ook niets aan de hand.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +745
maandag 15 april 2019 om 15:11
Jij ook met dat gezuig van je.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
maandag 15 april 2019 om 10:01
Ze zijn niet ongeïnteresseerd, tenminste als je de Scrum voorafgaand aan de wedstrijd moet geloven. Maar wat er dan na het fluitsignaal gebeurd is niets anders dan het gedachtegoed van van Bommel. Rustig achteruit, geen hoog druk, niet erop klappen en "geduld ". En dan is dit dus het resultaat ! Het is toch niet toevallig dat we al maanden een achterstand moeten goedmaken ? Ja, dan gaat iedereen ineens uit positie lopen. Met de eeuwige controleurs ( tegen de Graafschap, he ), ga je toch geen potten breken ? Dat angstige gedoe elke keer. Wie moet in vredesnaam de steekpass geven ?? Niemand die het brengt. Met Guti en Pereiro op de bank. Daniel Schwaab weet niet of hij wil verlengen...hahahahah wat een giller. Weg ermee !
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:40]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:52
Maar waarom ging het de eerste seizoenshelft dan wel goed?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
maandag 15 april 2019 om 14:37
Omdat Pereiro toen wél het vetrouwen kreeg , omdat Lozano toen nog wél bereid was mee te verdedigen , omdat Guti toen wel in 5 potjes 4 goals en 4 assists had , omdat Zoet toen wél een balletje pakte , omdat Schwaab en Viergever toen wél doordekten , omdat de kansen toen wél overtuigender werden ingeschoten, omdat de centrale verdedigers en Rosario toen wél de bal naar voren speelden i.p.v. terug....Blijkbaar elk vertrouwen weg om wat risico in het spel te leggen. Dat mag niet van Mark.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:41
Pereiro wisselde goede wedstrijden af met erbarmelijke... Ik denk ook dat spelers nu het vertrouwen niet voelen omdat Van Bommel ook niet overtuigd is van zijn keuzes..
Vind ik leuk
3-0achter +1587
maandag 15 april 2019 om 10:01
De Kerhofjes hebben een keer gelijk. Wow.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:22
Ze hebben het licht gezien
Vind ik leuk
1+1= +868
maandag 15 april 2019 om 16:33
3-1?
Vind ik leuk
Cappie +8019
maandag 15 april 2019 om 10:02
Duidelijke en terechte reactie van de twee heren die vaak als seniel worden aangewezen door de Ajax fans hier. Maar eigenlijk zeggen ze nooit hele rare dingen, of ze zeggen er duidelijk bij dat ze dat als fan zeggen ofzo.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:14
Ik denk dat veel Ajacieden ze nu ineens niet meer zo seniel vinden. Itt tot Ome Sjaak zijn deze twee in staat om wel objectief naar hun eigen ploeg te kijken.
Vind ik leuk
Grijs +1413
maandag 15 april 2019 om 10:29
Wat mij opvalt (al volg ik ze niet heel nauw) is dat ze eigenlijk nooit echt iets te zeggen hebben. Ik vraag me ook af waarom ze telkens weer een podium krijgen.

Waar een Van Hanegem de boel altijd afzeikt (terecht of niet, altijd voer voor discussie) of een Swart die uit de bocht vliegt met zijn mening (leuk voor de clicks), heb ik het idee dat de Kerkhofjes alleen maar open deuren intrappen en cliches als 'eendracht maakt macht' verkondigen.

Niets mis mee, ik vraag me vooral af waarom ze een podium krijgen. Zitten PSV-ers hier op te wachten? Is dit voor hen wél interessante kost om wekelijks te lezen? (Of heb ik een heel onterecht beeld van ze?)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:30]
Vind ik leuk
Cappie +8019
maandag 15 april 2019 om 11:01
Ik denk dat 90% van de voetbalkenners die hier in een artikel iets roepen vooral open deuren intrappen. Wel een beetje het kenmerk van over voetbal praten ook. Clichés bij de vleet.

En nee, ik zit zelf persoonlijk niet op de Kerkhofjes te wachten. Maar ook niet op Swart of Van Hanegem. Al denk ik bij die laatste dat hij misschien nog wel de meest zinnige dingen zegt van deze genoemde.
Vind ik leuk
Grijs +1413
maandag 15 april 2019 om 11:17
Ben ik met je eens dat het veelal open deuren intrappen is, maar bij Kerkhofjes heb ik altijd het idee dat ze inhoudelijk nooit verder komen dan dat. Ze geven antwoorden die de koffiejuffrouw ook zou geven. Het is nooit spraakmakend of vernieuwend wat ze brengen.

En dat hoeft ook niet, maar ik vraag me vooral af waarom ze elke week weer dat podium krijgen. Of zou het gewoon pure cult zijn voor de PSV-ers (waar jij dan minder gevoelig voor bent)?

Overigens is er niets mis met die mannen.
Vind ik leuk
Cappie +8019
maandag 15 april 2019 om 12:20
Stiekem zijn dit natuurlijk wel gewoon echt simpele en oude mannen.
Niet erg, maar je merkt het wel aan de antwoorden die ze geven ja.
Vind ik leuk
RGB +2113
maandag 15 april 2019 om 10:42
Ik heb niets tegen Willy en René, af en toe is bij hen de wens de vader van de gedachte maar dat vind ik vrij normaal. Die mannen zijn PSV’ers. Ajacieden hebben dat toch ook?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7248
maandag 15 april 2019 om 10:02
Mooie, heldere analyse. Kan Sjaak Trekhaak nog iets van leren. Die staat nu nog schuimbekkend te raaskallen. Je verstaat alleen iets met 'de Graafschap' en 'degraderen'.
Vind ik leuk
Emnu +8439
maandag 15 april 2019 om 10:08
Goh, vijf jaar verder lijkt die grap me inmiddels wel aardig uitgemolken.

Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:15
Ach. Zo komen er regelmatig nog wel wat andere uitgemolken reacties hier voorbij.
Vind ik leuk
Emnu +8439
maandag 15 april 2019 om 10:20
Ah, en dat is reden het vrolijk verder te zetten?
Vind ik leuk
De Liefhebber +13134
maandag 15 april 2019 om 13:10
Die van 4 jaar niks en zo bedoel je??
Vind ik leuk
Cappie +8019
maandag 15 april 2019 om 11:01
Grap?
Vind ik leuk
Korm +40098
maandag 15 april 2019 om 10:05
Ach Ajax is dit jaar gewoon de betere gebleken, Niks mis mee denk ik! Ajax heeft het dit seizoen ook europees laten zien dat ze mee komen dus wordt denk ik ook verdiend kampioen.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:15
Eens. Al zal ik er geen biertje minder om drinken wanneer wij na 4x een 1-0 overwinning de schaal in Alkmaar omhoog kunnen houden...
Vind ik leuk
Korm +40098
maandag 15 april 2019 om 10:37
zeker waar maat!
Vind ik leuk
Neusje +278
maandag 15 april 2019 om 10:05
Dat hebben die 2 goed gezien.


🛠
Vind ik leuk
FSCeara +9616
maandag 15 april 2019 om 10:18
Is toch realistisch wat ze zegggen. Die 2 kan je heeeeeeel af en toe nog wel eens betrappen op realistisch naar voetbal kijken. Chapeau !
Vind ik leuk
Vooruit +352
maandag 15 april 2019 om 10:24
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt dan is dat alleen te danken aan de trainer, Marc van Bommel. Wat een waardeloze dommerik is dat. Hij maakt het team angstig en houdt vast aan zijn eigen foutieve opvattingen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:11
Eindelijk het licht gezien , was maar naar Specsavers gegaan , verkeerde club al die tijd !
Vind ik leuk
Smithsonian +45326
maandag 15 april 2019 om 11:13
Verschil?

PSV heeft totaal geen uitstraling, en komen net zoals gister elke keer weer goed weg.

Mocht psv kampioen worden dan heeft ajax het volledig aan zichzelf te danken, en het programma maakt dan geen reet meer uit want de knvb helpt ze ook een handje mee, wat ik in deze situatie sowieso wel toejuich.
Vind ik leuk
Blueman +1124
maandag 15 april 2019 om 11:15
De mannen zijn in ieder geval wel realistisch. Ik vrees met hen mee.
Vind ik leuk
Ray01 +171
maandag 15 april 2019 om 11:17
Voor dit tweetal die heel lang in een illusie-wereld lijkt te leven, geldt hetvolgende... "Slaap kindje slaap.."
Vind ik leuk
Eimersweide +9659
maandag 15 april 2019 om 11:28
Wat zal ik blij zijn als deze competitie voorbij is. Alleen al omdat we dan hopelijk hier op VP van die kinderachtige reacties op elk Ajax en PSV topic verlost zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:53
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
Djabber +148
maandag 15 april 2019 om 11:55
Als Ajax uitgeschakeld wordt door Juventus zullen ze alles op alles zetten om landskampioen te worden. Als ze Juventus uitschakelen zullen ze inderdaad in een flow zitten en dan moeten de resterende potjes ook geen probleem zijn. Ik zie het echt rooskleurig in voor Ajax. Maar voetbal is geen voetbal zonder clichés, de bal blijft rond....
Vind ik leuk
AFP +3799
maandag 15 april 2019 om 11:55
De Van der Kerkhofjes, toch behorend tot het meubilair van PSV zeiden:

@Van de Kerkhofjes vrezen voor PSV-kansen: 'Enorm verschil in uitstraling met Ajax'@
@"Met dit spel verdienen ze het niet om kampioen te worden. En zo worden ze het ook niet." Broer René vond de prestatie van de Eindhovenaren 'PSV-onwaardig'. @
@"Als je de uitstraling van Ajax vergelijkt met die van PSV, dan zie je een enorm verschil. Dan moet je toch erkennen dat de Amsterdammers in de laatste fase van de competitie beter spelen", aldus Willy.@

Het is helemaal waar wat de Van der Kerkhofjes opmerken.
PSV moet hun imago veranderen, niet schijnheilig als de "warme" provinciale club exposeren, maar internationaler uitstralen, weg uit die Brabant e.o.-cocon.
Als PSV bij de loting uit de koker komt dan doet de naam PSV net als die van Lille of Standard de internationale voetbalwereld niks geen oeh of ah. De naam PSV heeft te weinig ontzag opgebouwd en dat kan alleen maar verdiend worden door Europees meer te presteren en niet alleen maar steeds teren op de ED-titel zonder glans en verder steeds uit de UEFA-competities er uit gegooid worden. PSV moet nieuwe toppers krijgen en Mark van Bommel vervangen met zijn vreemde opstellingen en slechte wissels. Laat Mark maar eerst assistent van Ten Hag zijn ?
Vind ik leuk
Harmmm +201
maandag 15 april 2019 om 11:56
We moeten niet overdrijven. Het spel was idd vrij matig maar gezien de kansenverhouding win je deze wedstrijd normaal geproken met min. 6 doelpunten verschil. Key moment is gwn Ajax - PSV geweest. Je verliest daar door een eigen doelpunt, een makkelijk gegeven penelty en een uitbraakje in de laatste minuut. Voor de rest niks (!) weggegeven tegen het 'oh zo grote' Ajax. Zelf maakte je de kansen niet af. Zo kan het ooit gaan in het voetbal..
Vind ik leuk
Anzar +3
maandag 15 april 2019 om 12:00
We hebben hulp nodig van JOHN TROOST
Vind ik leuk
broedkip +2251
maandag 15 april 2019 om 12:19
The Dement Brothers.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:36
--_-Vind Naa'kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
DEWEE +2972
maandag 15 april 2019 om 12:38
Eigenlijk is het gewoon schandalig dat een club als PSV na de winterstop zonder enig andere verplichting dan de Eredivisie niet is uitgelopen op Ajax.
Hoeveel meer wedstrijden de spelers van Ajax in de benen hebben en dan ook nog even 5 punten goed maken op PSV.

Wat mij betreft verdiend er maar een club het kampioenschap dit jaar.




Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:56
DEWEE, goede reactie. Heb hier vorige week nog op gereageerd: Ajax heeft in Nederland de hoogste gunfactor. Er valt bij psv gewoon weinig te genieten maar ... kunnen nog gewoon kampioen worden.
Zondag weten we meer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:51
Na carnaval de realiteit, in Mokum de meeste kwaliteit.
Vind ik leuk
El Cazador +9364
maandag 15 april 2019 om 12:56
Nou, nou wat praten die twee ineens verstandige woorden, tuurlijk word Ajax kampioen. Willem2 nekt de aspiraties van PSV.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1733
maandag 15 april 2019 om 14:01
Er is nog niks gespeeld nog 4wedstrijden te gaan.wie er na 34wedstrijden bovenaan staat is de terechte kampioen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:05
Het grote verschil van AJAX -psv is aanvallend voetbal van AJAX en het ANTI voetbal VAN. VAN BOMMEL!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:30
domme uitspraak PSV zeker aanvallend voetbal.ajax alleen maar grote bek
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:13
Op zijn duits komen we er wel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:25
als PSV kampioen word zal die seniele oude man Sjaak Swart weer in een weiland gaan zitten om te janken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:32
😂😂 de broertjes Kerkhof waren er toch van overtuigd dat Psv kampioen werd ze hebben het licht gezien blijkbaar.
Vind ik leuk
Isakson +757
maandag 15 april 2019 om 19:12
De van de Kerkhofs beiden wk finalisten ooit. Respect is op zijn plaats. Er zijn genoeg analisfen die nooit een wk hebben gespeeld.
Vind ik leuk
Paul1982 +12409
maandag 15 april 2019 om 19:53
Ja, dat Ajax veel meer wedstrijden heeft is nu zelfs een groot voordeel voor Ajax. Kan het nog gekker??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws