VP-voetbalkantine: 'Ajax moet meewerken aan verzoek van FC Twente'

VP-voetbalkantine: 'Ajax moet meewerken aan verzoek van FC Twente'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 17:00ma 15-04-2019 om 17:00

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 17:02ma 15-04-2019 om 17:02

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'PSV gaat de achterstand op Ajax niet meer goedmaken'

Stelling 2: ‘Feyenoord had Clasie moeten schorsen voor zijn actie’

Stelling 3: 'Ajax moet meewerken aan verzoek van FC Twente'

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 11:14
Zeker niet. Sterker nog. Dit seizoen gaat niet op doelsaldo beslist worden. Ik voorspel dat Ajax 4 punten voorstaat na de laatste speelronde.
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:16
Nog NIKS beslist
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:18
Bedankt voor het intrappen van deze open deur. Ik zeg niet voor niks: Ik VOORSPEL.
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:21
Jij mag dat VOORSPELLEN, dappere strijder.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:21
Weet ik, prijs.
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 12:07
Mijn vrouw houdt ook van voorspel.. Het kan alle kanten opgaan. Ajax heeft een zwaarder programma
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:58
Bij mij kan het 2 kanten op. Omhoog en omlaag. Tenzij ik op mijn zij lig. Dan kan die ook opzij vallen.
Vind ik leuk
Boefje +590
maandag 15 april 2019 om 14:13
Voor PSV is alles zwaar
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:09
Als ie valt, valt ie altijd naar beneden. Ook die van u!! ;-)
Vind ik leuk
SantiagoErik +2444
maandag 15 april 2019 om 15:54
Voorspel altijd lekker😜
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:51
Hou ik wel van, voorspel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:53
Ja? Ik weet niet of je dat met mij heel leuk zou vinden hoor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:55
Ik noem jou toch niet. Of ben jij een blondje van rond de twintig met cup G ? Dan krijg je mijn nummer...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:56
Geslacht maakt verder niet uit?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:51
Ik slacht haar daarna wel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:57
Zulke vrouwen vallen dan weer niet op dikke jongetjes zoals jij :)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:59
Hij heeft nergens gezegd dat de 20-jarige met cup G een vrouw moet zijn. Mag ook gewoon een flinke blonde vent met overgewicht zijn. Een blonde Boskamp laten we maar zeggen. Je moet er maar van houden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:36
Boskamp heeft cup DD. G is wel gigantisch hoor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:51
Hahaha "goed gereedschap onder n afdak" ? Jammer, meer "een dak boven het hoofd van een werkeloze"...
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
maandag 15 april 2019 om 19:59
Klopt nog niet nee.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18606
maandag 15 april 2019 om 14:02
Stelling 2- tuurlijk niet AZ wacht!
Vind ik leuk
AZVork +3062
maandag 15 april 2019 om 17:13
Ik ben bang dst AZ die hele 90 minuten gaat wachten. Na zaterdag nergens meer om spelen of er moet van feyenoord gewonnen worden wat ik echt niet zie gebeuren. Dan is het voorbereiden op de play offs en ook die gaan we niet winnen. Het seizoen duurt weer erns te lang voor onze ballerina's.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:16
ik voorspel dat ajax er twee tekort gaat komen.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:15
dit psv gaat echt niet alles winnen
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:17
dit PSV gaat echt alles winnen
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:18
ik geloof er niks van
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:24
Ik eigenlijk ook niet zeker ha ha.
Dramatisch gisteren PSV. Was in 't stadion de uit supporters van de Graafschap die brachten de leukste sfeer.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:26
hoe kan dat zo terug vallen ik zat gisteren te kijken ik dacht bijna dat de graafschap psv was
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:31
Ik vond die fluitende PSV supporters ook wel sfeergevend. Voor het eerst dat jullie een keer kritisch op je cluppie worden he? Toen jullie eerste stonden, dachten jullie: Ah, dat dramatische voetbal levert tenminste wat op. Maar nu is het wel echt kut als je op de tribune zit, straks met lege handen staat en een seizoen lang naar tenenkrommend slecht voetbal hebt zitten kijken.
Vind ik leuk
MG MG +535
maandag 15 april 2019 om 20:07
Dat doen ze in bijna elk stadion.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
maandag 15 april 2019 om 11:35
dat gaat niet meer

ze zijn al in de beker uitgeschakeld

in de CL uitgeschakeld

en de JC schaal verloren.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 12:01
Ja klopt dit PSV gaat alle -troost-prijzen winnen voor: slechte CV, slechte keeper, slechte Mo Ihatarren, slechte middenveld en slechte trainer.
Gefeliciteerd in elk geval Price.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:11
Maar Ajax ook, dus geen Price voor Psv! ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:15
Stelling 1 , kan alle kanten opgaan.Maakt t juist zo spannend.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
maandag 15 april 2019 om 13:06
Dat zou wel een typische VP-stelling zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:15
Ze staan in punten gewoon gelijk. Dus wel wat een zwakke stelling.

Beiden kunnen maar zo nog een slippertje maken.

Dat PSV het verschil in doelpunten niet meer goed kan maken lijkt mij inmiddels nogal wiedes.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:16
als je na het spel van alleen 2 kijkt wie denk jij dan dat er punten gaat laten liggen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:21
PSV heeft het duidelijk moeilijker. Maar weet wel vaak moeilijke wedstrijden ook te winnen.
Als het bij Ajax een middagje tegen zit is puntverlies vaak het gevolg.

Valt niet zo veel zinnigs over te zeggen. Beiden kunnen maar zo kampioen worden en op dit moment is Ajax lichtelijk favoriet.

We naderen wel een heerlijke ontknoping, dat moge duidelijk zijn.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:23
dat zeker
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:35
Volgens mij hebben Ajax en PSV beiden evenveel puntverlies geleden "als het een middagje tegenzit". Ze staan immers in punten gelijk, dus dit is l*lkoek.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:38
PSV speelt toch gewoon vaker slechter dan Ajax, dus jou reactie is "l*lkoek". Of vind je het voetbal van Ajax even dramatisch? Of vind je niet dat PSV vaak goed wegkomt in de laatste minuut? Ik als psv'er wel namelijk.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
maandag 15 april 2019 om 13:08
Van de 4 resterende competitiewedstrijden lijkt mij FC Groningen uit het lastigst. Ik vind dat je thuis gewoon moet winnen van FC Utrecht en Vitesse. En tja, De Graafschap uit ; Ajax laat zich geen 2e keer verrassen dacht ik zo.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:49
Na het spel...dan zijn bij dit slecht spelende PSV de 3 punten alsnog gewoon binnen. Dus nee, er is geen peil op te trekken en dus ook nog niets beslist hoor.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:19
ajax de laatste wedstrijd vh seizoen gaan ze het vergooien.
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:19
Wedstrijd voor wedstrijd, zolang de punten nog gelijk zijn moet je dus blijven winnen geld voor beide. Kan alle kanten op. Natuurlijk is ajax momenteel de grote favoriet
Vind ik leuk
Orphen89 +4023
maandag 15 april 2019 om 11:25
Precies, ik ben fanatiek Ajax supporter maar om nou te gaan roepen dat het al gedaan is op basis van doelsaldo...
Ajax heeft nu de beste papieren want de vorm is beter en zij hebben de (minimale) voorsprong. Maar dat kan over 2 weken weer anders zijn.

Ik kijk gewoon uit naar een spannend slot van het seizoen. Ajax doet het geweldig maar heeft nog niks binnen. De vreugde moet bewaard blijven tot het over de streep is getrokken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:34
Inderdaad. Met Vitesse, Utrecht en Groningen heb je echt nog wel moeilijke wedstrijden in het verschiet.

Daar win je niet zomaar even. Daarnaast krijg je ook de Graafschap nog, die gedurende het seizoen alleen maar beter worden en rond die tijd nog steeds springt als een kat in het nauw.

Datzelfde geldt uiteraard ook voor PSV.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:57
En het is ook nog in Doetinchem, maar die wint Ajax denk ik wel.
Ik vestig al mijn hoop op onze mede-boertjes uit Groningen zaterdag.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 14:09
Dat kan, notabene daar speelt ene Kay Sierhuis. Groningen is trickie voor Ajax,Thee wij zullen zien wie kampioen wordt, het is nu koffiedikkijkerij.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:52
We zullen deze spannende race elkaar nog vaak prikjes uitdelen AFP. Moge de beste kampioen worden, wie het ook is, na 34 wedstrijden altijd terecht.
Wij dus 🤪
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 15:46
Ha ha ha die Thee.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 12:02
Er wordt in Nederland al zo veel gescheiden door een slippertje....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:57
Oei, ik heb net nieuwe badslippers. Maar niet tegen de vrouw zeggen dan.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 14:10
Het gaat je goed maat, uitkijken met die badslippers, die van de Action zijn levensgevaarlijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:53
Maar kostten wel € 0,21
Vind ik leuk
mcmodd +28781
maandag 15 april 2019 om 11:15
Stelling 1. Daar heeft PSV nu de overwinning of een gelijkspel van andere ploegen voor nodig. Als het aan FC Utrecht ligt zal dat nog lukken ook. Maar dan moet mijn club wel twintig keer beter spelen dan gisteren. Dat geeft dan weer hoop, want dat lukt tegen Ajax wel vaker.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:18
ik dacht dat ook maar hoe Utrecht speelt is niet best
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:20
Vergeet niet dat Feyenoord - AZ komend weekend is. Mocht AZ daar winnen dan is het 1 punt verschil tussen die 2.
Kan heel belangrijk zijn in de titelstrijd aangezien PSV de laatste speelronde tegen AZ speelt.
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:26
Klopt als AZ wint van Feyenoord dat is nadelig voor PSV
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 11:30
Geen paniek.....gaat niet gebeuren.
AZ heeft het door de jaren heen wel bewezen dat ze enige tijd goed meedoen en dan finaal afhaken. Vooral tegen de traditionele top 3 weten ze nooit te winnen. Was misschien anders geweest als het AZ- Feyenoord had geweest.
Vind ik leuk
mcmodd +28781
maandag 15 april 2019 om 11:31
Dat bedoel ikmeigenlijk. Kijk juist niet naar de twee bovenste clubs, maar naar de effecten van de andere wedstrijden. Deze bepalen voor de komende wedstrijden tegen PSV en Ajax het uiteindelijke kampioenschap.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 12:04
FC Utrecht speelt in de Arena.
Vind ik leuk
mcmodd +28781
maandag 15 april 2019 om 12:30
Ja, en? Daar wonnen we ook al een aantal keren.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 13:06
Ja EN ? Toen was oen leer het nou eens McModd. Toen was DOS met Tony van der Linden en toen was FC Utrecht met John van Loen ook gevreesd.
MCMod 15 april 12:30,
Maar nu is nu, nu is het een andere Ajax een professionelere Ajax dat wereldfaam heeft en meer lijn in het spel heeft en meer branie en een voortreffelijke trainer (oud-Utrecht) heeft. En een Ajax dat boven aan staat ondanks veel zwaardere programma dan PSV en Utrecht. Natuurlijk slippertjes kunnen ook gebeuren door o.a. die Klerk, maar FC Utrecht is een makkelijk happie voor Ajax, Het spijt me voor jou en voor je vrouw dat uit Brabant komt.
Vind ik leuk
mcmodd +28781
maandag 15 april 2019 om 14:44
De onjuiste constatering dat mijn vrouw uit Brabant zou komen werkt op mijn lachspieren. En alle Schotten die haar kennen lachen met me mee. En ik heb inderdaad Ajax heel hoog zitten, maar in de eredivisie zijn nog andere wetmatigheden die meespelen.
Deze AFP denkt dat de successen van de laatste vijf, zes jaar van FC Utrecht tegen Ajax niet mogelijk zijn en eigenlijk (kennelijk) niet hebben plaatsgevonden. Wie moet jou nog serieus nemen? Dit is een voetbalforum, en hoewel niet verplicht is een beetje verstand en kennis van zaken heel erg handig om een oordeel te kunnen vormen. Maar ook een beetje kennis hoe je e.e.a. Via google boven water kunt krijgen zou al volstaan.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 15:59
Ha ha ha die McModd ik probeerde een connectie van je met Brabant te vinden en jij HAPT ha ha ha . Het valt mij op dat jij zo anti Ajax gericht bent onder de vlag van FC Utrecht dat ik denk die moet iets met PSV hebben. In de plaats van je vrouw had ik ook je werkgever, je onderneming kunnen intoetsten ha ha ha en je hapte. Ik hoef helemaal niet serieus genomen worden hoor dat doe ik bij jou en anderen ook niet
Maar alle gekheid op een stokje: natuurlijk hebben enkele gewonnen wedstrijden van Utrecht op Ajax kan ik me heel goed herinneren, onder andere die enen waarbij Vermeer in de fout ging. Maar effe serieus nu, het waren incidenten. Utrecht moeten wij als Ajacieden niet serieus nemen, het is een gemankeerde ploeg met een overjarige trainer: Advocaat. En een Jansen en een Letschert maar meer zijn het echt geen voetballers voor Ajax om bang te zijn. Het wordt dan ook 3-0 en kan de FC weer om geld zeuren bij Van Seumeren. En wat Google betreft, ik vaar op mijn eigen gevoel, intuïtie en kennis McModd.
Fijne dag hoor.
Ha ha ha die McModd.
Vind ik leuk
Henkings +1007
maandag 15 april 2019 om 11:19
De vraag zou moeten zijn of Ajax de voorsprong nog gaat verspelen, want daar is PSV nu afhankelijk van. Ik denk dat voor Ajax het gevaar nog kan liggen in het komende uitduel bij Groningen. De andere 3 duels zullen ze vrij makkelijk in winst om gaan zetten. FC Utrecht is op papier lastig, maar als het gaat om hét duel voor het kampioenschap, dan is het thuisvoordeel écht doorslaggevend (Zie Ajax - Twente en PSV-Ajax in het verleden)
Dán nog is het de vraag of PSV in de huidige vorm alle 4 duels kan winnen. Hopelijk blijft het spannend tot op de laatste speeldag!
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 11:20
ik denk dat psv niet alles gaat winnen
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:27
Ik denk,.... Ik stop met denken.... Ik ga 't gewoon aanzien en ik zie dan wel ha ha.
Vind ik leuk
leozao +2689
maandag 15 april 2019 om 11:19
We gaan het allemaal wel zien. Niets is er al beslist. Maar ik kan zeggen dat ik toch wat relaxter de zaken aanzie dan een maand gelden.
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:28
Gewoon kijken en je ziet 't van zelf. Dat is veel relaxter.
Mooi toch😁👌??
Vind ik leuk
Nistel +3888
maandag 15 april 2019 om 11:19
Stelling 1: De achterstand bestaat alleen uit doelsaldo. Bij Ajax kan het ook té makkelijk gaan en de concentratie een keertje verslappen. Plus het lange seizoen kan z'n tol ook gaan eisen. Bij PSV draait het momenteel voor geen meter, maar het vechten om de punten kan ook juist ertoe leiden dat moeizame wedstrijden wél over de streep getrokken gaan worden. Alles moeizaam met 1-0 winnen en Ajax weer een onverwachte Smeets tegenkomen en het kan ook nog zomaar de kant van Eindhoven uitvallen.
Vind ik leuk
mcmodd +28781
maandag 15 april 2019 om 12:36
De kans is een stuk kleiner geworden dat PSV kampioen wordt, maar de uitspraak ‘de bal is rond’ is in zijn betekenis al wel vaker waarheid gebleken. Een spreekwoord luidt: ‘verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is’ geldt ook nog steeds. Het leuke aan spreekwoorden en gezegden is dat het zowel waarheden in zich heeft als ook dooddoeners.
Vind ik leuk
Nistel +3888
maandag 15 april 2019 om 13:16
Tja, de recente geschiedenis heeft bewezen dat het soms heel onverwacht uit kan pakken. Ajax tegen de Graafschap voor het kampioenschap leek een zekerheidje. Helemaal na een 0-1 voorsprong. De bus was al beplakt en stond al klaar voor de zegetocht terug naar Amsterdam. Of een paar jaar eerder toen Ajax en AZ elk om het kampioenschap streden in de slotwedstrijd en PSV er als lachende derde (maar uiteindelijk eerste) toch nog mee vandoor ging. Je weet nooit hoe het uitpakt. In de resterende wedstrijden kan nog genoeg gebeuren.
Vind ik leuk
mcmodd +28781
maandag 15 april 2019 om 14:48
Misschien dat AFP hierboven betere informatie heeft? Die schijnt jouw kennis niet nodig te hebben. Zelfs een zekere “Klerk” schijnt zich meester te hebben gemaakt van een basisplaats in FC Utrechts team.
Vind ik leuk
Nistel +3888
maandag 15 april 2019 om 16:33
Klerk is het geheime wapen van Utrecht, het hele seizoen achter de hand gehouden voor deze ene wedstrijd :)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:20
Het blijft toch vreemd dat als ajax 8 punten achter staat de pers het er over eens is dat het allemaal nog kan . En als ajax voor staat op doelsaldo is alles gedaan .Dan kunnen de bloemen besteld worden. Vreemd heel vreemd
Vind ik leuk
HanV +5732
maandag 15 april 2019 om 11:36
Wat heeft Ajax eigenlijk als tegenhanger van de platte kar? Als ik bloemen haal geef ik die eigenlijk altijd weg.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 11:21
Nee hehe. Dat wist heel Nederland inclusief psv ook al. Het GROTE Ajax zwaait dr scepter komende jaren


🛠
Vind ik leuk
PRICE +8112
maandag 15 april 2019 om 11:29
Mmmm, Neusje, niet zo overmoedig na 4 prijsloze jaren kerel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:33
Fijn dat je die voorspelling nu Al Kan doen! Hoef ik de komende 3 jaar geen fox abbonement aan te schaffen. Seizoenskaart hou ik wel, de sfeer van een voetbalwedstrijd blijft toch wel leuk.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 11:37
Goed zo veel plezier. Maar dat plezier is in Amsterdam. Neem daar een seizoenkaart. Zit je met open mond te kijken naar voetbal van zeer zeer hoog niveau.


🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:42
Nou hou die maar hoor. Ik word erg cynisch van arrogante uitspraken zoals deze dus dat kan alleen maar ruzie worden. Mijn mond zal wel open vallen, daar heb je gelijk in. Hij zal open vallen van het lachen doordat ik het hilarisch vind dat volwassen mannen zoveel haat kunnen hebben naar anderen doordat ze voor een Andere club zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 12:37
Zeker geen haat hoor. Daar is het GROTE Ajax te GROOT voor
🛠

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:35
Fijn dat je het nog even bevestigd van die arrogantie.
Vind ik leuk
Vooruit +338
maandag 15 april 2019 om 18:11
De GROTE neus van neusje is te GROOT en zit hem behoorlijk in de weg.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:25
PSV heeft een 'makkelijker' programma, maar als Ajax een goeie dag heeft winnen ze uit en thuis van iedereen in de eredivisie.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 11:34
Gelukkig voor PSV en de rest worden niet alle wedstrijden op 1 dag gespeeld ;-)

Waarschijnlijk bedoel je dat Ajax dan nog 4 goeie dagen moet hebben.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:48
Klopt, maar dat gaat de laatste tijd wel prima geloof ik, die goeie dagen.

Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 11:53
Klopt ja, valt niks over te klagen.
Maar het blijft een dun koordje waar PSV en AJAX op balanceren.
Elke misstap kost je de kop.

Aangezien ik in dit geval een neutrale toeschouwer ben vind ik het wel mooi voor de competitie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:58
Haha, kan ik me voorstellen. Ik hoop toch dat Ajax het dit jaar niet verziekt bij De Graafschap uit ;)
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 12:01
Dat zou niet goed zijn voor het hart van Sjakie inderdaad.
Ik denk dat hij dan hoogst persoonlijk de boel in de fik gaat steken daar ;-)
Vind ik leuk
MG MG +535
maandag 15 april 2019 om 20:13
De Graafschap is gevaarlijker als ooit te voren. Blijven onderschatten.
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 15 april 2019 om 12:29
Als PSV een goede dag heeft ook. Alleen zit ik daar na de winterstop nog op te wachten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:42
Haha ja dat bedoel ik.. En toch iedere keer die drie puntjes mee naar het zuiden helaas.
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 15 april 2019 om 14:08
Niet iedere keer helaas, anders was t al beslist:-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:15
Wel te vaak wat mij betreft, anders was het andersom ook beslist ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:30
Hoezo kan psv het niet meer goedmaken? De laatste speeldag gaat waarschijnlijk beslissend zijn, al denk ik Ajax as weekend tegen Groningen de wedstrijd met moeite gaat spelen. Liggen echt wel kansen om in te lopen dit weekend. Staat tegenover dat PSV elk weekend moeite heeft, maar wie weet. Glazen bol stelling die niemand kan beantwoorden. Verschil is nu te klein op het einde om uberhaupt een uitspraak te doen doordat er zo weinig punten nog te verdelen zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:31]
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 11:34
Stelling is niet te beantwoorden maar één ding is zeker. Mocht PSV met veel geluk kampioen vinden is dit bij voorbaat onverdiend door het laffe en tenenkrommende voetbal van PSV. Persoonlijk denk ik dat Ajax 28 april kampioen is.... Forza AFCA
Vind ik leuk
Argento8523 +7457
maandag 15 april 2019 om 11:34
Stelling 1:
Psv mag blij zijn dat ze hebben gewonnen gisteren....dan komt de Jong wel met:
'We hadden bij rust al 3-1 of 4-1 voor moeten staan'

Onzin....waren zo slecht
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:47
Gelukkig gaat het erom met hoeveel je voor staat op het einde. Lozano mist open goal, de Jong mis praktisch open goal. Ik Tel 4-1 als je redelijk speelt. Maar he, PSV speelt harstikke matig en het feit dat ze die grote kansen niet afmaken zegt genoeg.
Vind ik leuk
Argento8523 +7457
maandag 15 april 2019 om 11:52
Ja daar heb je gelijk....ze weten wel weer te winnen
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 15 april 2019 om 11:38
Krijgen we 2 stellingen om 17.00 uur?
Vind ik leuk
hydrowear +42
maandag 15 april 2019 om 11:52
Helaas voor PSV, maarja 2e worden is ook niet slecht ??
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:52
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
Anzar +3
maandag 15 april 2019 om 12:01
Jawel met hulp van JOHN TROOST
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:08
Welke achterstand
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 13:29
Je weet zelf wel dat dit een rare vraag is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:10
Wat een debiele stelling! Achterstand? Op punten staat het gelijk en kan het alle kanten op. Op doelpunten heeft Ajax inderdaad een marge van 12 over 4 wedstrijden, maar ook dat is nog geen garantie. Als Ajax elke wedstrijd gewoon winnend afsluit en er elke keer 3 scoort is er inderdaad niets aan de hand, maar win je 4x met 1-0 is het verschil 16 doelpunten. En met de onmogelijke scores af en toe is niets uitgesloten.
Vind ik leuk
rinirat +4201
maandag 15 april 2019 om 12:15
1 Nee PSV is kansloos
Vind ik leuk
broedkip +2229
maandag 15 april 2019 om 12:15
Stelling1 is hetzelfde als 1+1=2
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:30
Voor vele voorspellaars met een glazen bol. Remember de Graafschap 😆
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 12:33
Ik mag hopen dat psv dit niet meer inloopt maar zeker durf ik dat echt niet te zeggen nee
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:36
---Vind Naa'kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
maandag 15 april 2019 om 12:41
Punten staan we gelijk.blijft spannend zo nog 4wedstrijden te gaan en dan zullen we zien wie er met de schaal staat.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 15 april 2019 om 13:04
Ik zeg er helemaal niks over, wie er kampioen gaat worden. De ED is dit seizoen zo ongelooflijk onvoorspelbaar. Ik hoop natuurlijk dat Ajax aan t langste eind trekt, maar gezien t programma van ajax, met enorm belangrijke en intensieve wedstrijden, zou Ajax zomaar een keer punten kunnen laten liggen. En als je dan weer kijkt naar Psv zouden ze ook weer zomaar kunnen verliezen. Spanniend is het zeker, op alle fronten. Heerlijk zo’n seizoen. Moge de beste winnen!!
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 13:28
Stelling 1: oeps, valt net mijn glazen bol uit mijn handen.
Vind ik leuk
isnake +2835
maandag 15 april 2019 om 13:33
1. Ajax staat op koers om kampioen te worden, alleen als Ajax het ergens nog laat liggen maakt PSV een kans. Maar de kans dat dat gebeurd is er zeker nog wel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:56
Ik verwacht het niet, denk dat de kans groter is dat PSV punten verspeelt dan Ajax. Maar goed, ook Ajax heeft nog een aantal wedstrijden waarin het zou kunnen. Het kan nog allebei de kanten op gaan, denk dat de verhoudingen 70-30 zijn in het voordeel van Ajax.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:03
HaHa, van Bronckhorst en z,n vriendje schorsen????.....Laat me niet lachen zeg!
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 14:03
Stelling 1: Ajax wordt kampioen
Stelling 2: Clasie vandaag nog terug sturen naar engeland, zou het beste zijn voor iedereen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:05
Clasi doet het hele seizoen al niet mee, dus schorsen kan prima. Merk je weinig van
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:10
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:18
Hoe??? Groet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:15
Stelling 2
ABSOLUUT!! In de staat waarin de club verkeerd kun je dit er niet bij hebben, en zeker niet van een speler die al blij mag zijn dat hij alleen deze wedstrijd gewisseld werd!! Southampton is blij als hij weer terug is, NOT!!
Vind ik leuk
tikkietoe +6455
maandag 15 april 2019 om 14:17
Stelling 1) Ik verwacht niet dat Ajax nog punten laat liggen, dus eens.

Stelling 2) Eens. Met iemand anders op zijn positie zal het wel eens veel beter kunnen gaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:28
Tja, dat was normaal gesproken ook wel gebeurt denk ik, maar met de belangrijke wedstrijd Feyenoord - AZ op het programma en de schorsing van Jorgensen, zullen ze iedereen binnenboord willen hebben voor die wedstrijd.
De belangen zijn iets te groot om nu ineens maatschappelijk verantwoord te gaan doen.
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 14:35
1- denk het wel.
2- jaaaaaaa 4 wedstrijden a.u.b.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 14:45
Stelling 2: wat een gelul.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:50
Weetje wat ik nou zo opmerkelijk vind.

Berghuis is een onbegrepen egoistische zak(volgens een bepaalde groep Feyenoord supporters)
Jorgensson is een depresieve lul(volgens een bepaalde groep Feyenoord supporters)
En Clasie is een jankend klein kind(volgens een bepaalde groep Feyenoord supporters)

3 incidenten in anderhalve week en er lijkt bijna niemand te zijn die de persoon die verantwoordelijk is voor de orde en rust in de groep, namelijk de hoofdcoach daarop aan kijkt.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 16:16
Ik wel, maar ik werd zo depressief van mn kritiek dat ik het nu wat doseer. Gio vertrekt al, Van Geel, nu Loeki nog en dan heeft de bezem wat meer ruimte om het pand helemaal aan te vegen.
Overigens vind ik de kritiek wat té. Ik zie op 3 verschillende manieren 3 kerels, echte sportmannen, die balen van hoe t nu gaat.
Jorgensen wil gewoon weg, en wordt met dit soort acties steeds minder waard.
Clasie had plannen maar heeft gefaald en weet dat het voorbij is;
En Berghuis lijkt tijdens trainingen vooral te balen van n gebrek aan mentaliteit bij collega's? Als die ook weg wil, is er echt geen redelijke topper meer aanwezig.

Ik vind t dus allemaal best meevallen . Bayern wordt kampioen, maar vandeweek hebben Coman en Lewandowski op de training gevochten, maar ze speelden gewoon lekker dit weekend.
Ik zit meer met dat wat er áchter zit. De teleurstelling, een vertrekwens .. ziet er allemaal wat somber uit, de sportieve toekomst.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:12
Tsja ik weet wel wat ik liever heb hoor, spelers die staan voor hun ideeen en idealen of 11 eenheidsworsten die overal maar braaf ja op knikken zelfs al zou de trainer zeggen: Jongens vandaag beginnen we met 8 man en zonder keeper.

Ik denk ook dat het gebrek aan voetbalintellect bij een paar van zijn medespelers hem mateloos irriteert, en terecht je speelt in Feyenoord 1. Ik zie in die Kuip dingen gebeuren waar je bij Spakenburg gelijk word gewisseld.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 18:23
Helaas mag je maar 3x wisselen 😉.
Laat ik maar beginnen met hopen dat Jaap er n leuk voetballend team van kan maken, met n duidelijk taktisch plan en n plan B. En jonkies goed individueel begeleid, ze beter maakt.
Kortom ik ben al blij met fris voetbal en n 3e plaats. Ben ik in ieder geval van dat gezeur over n top 4 af 😉.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:16
Inderdaad maar zelfs al mag je vaker wisselen hebben we nieg genoeg goede voetballers lijkt het, of laat ik het zo zeggen in goede vorm.

Wij spelen weliswaar tegen onszelf aankomende week maar AZ heeft ook al tikken gehad de afgelopen tijd. Hopelijk winnen we die dan is die 3de plek bijna zo goed als voor ons. Zolang we maar niet verliezen van ze.

En ik mag hopen dat Stam weet wat hij doet en wat strakker de touwtjes in handen heeft. En laten we vooral hopen dat onze huisrasvoetballer Berghuis nog een jaartje wil blijven.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:47
===-]Vind Naa'kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 14:52
st 1; . . toch wel.
st2 ; . . feyenoord moet nix, maar mij lijkt financieel straffen (en flink) de beste . . . optie.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 15:45
1. Nee gaan ze niet redden, zowel in doelpunten maar ook in punten zal PSV denk ik verliezen van Ajax.

2. Ja.

3. Zeker weten, Ajax maakt kans nu blijkt dat er nog een blessure bij Juve is.

Echte stellig 3. Nee, stadion Jong Ajax is de Toekomst, kunt als club niet kosten gaan maken omdat tegenstander met 10.000 wil komen. Vragen kan maar accepteer de uitkomst.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
maandag 15 april 2019 om 17:15
Wat heeft Juve er mee te maken?
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:28
Kijk naar de tijd van mijn bericht, ik verwachte een stelling dat Juve en Ajax erin zal hebben.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
maandag 15 april 2019 om 17:33
Handig die voorspellende gave
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:38
Vaak zijn ze hier wel voorspelbaar mee ;)

Het was nu ook Ajax Juve of Twente-Ajax dilemma en ik gokte verkeerd.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:58
Stelling 3 Ontzettend lullig van Ajax , Ajax wordt ook aan alle kanten geholpen, dus kom op zeg.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
Nee, Ajax legt een verzoek neer bij de KNVB die beslist en gaat mee, Twente legt een verzoek bij Ajax en die gaat niet met hun mee.

Daarnaast huur ik geen 1000 man grote zaal voor 100 man waarom moet Ajax voor Twente een stadion huren en openzetten van 55.000 man voor 10.000 man?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 17:05
Ja
Nee
Nee
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 17:05
Typisch, dat Ajax wordt aan alle kanten geholpen.
Nu vraagt Twente íets en dan weigeren ze gewoon.
Nu moet de KNVB ze ook dwingen.
oh nee het is Ajax.
Waardeloos....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:17
Wat een bullshit, Ajax werd 'geholpen door wedstrijden iets te verplaatsen, zodat ze zo fit mogelijk aan de wedstrijd kunnen beginnen op Europees niveau. Dit zodat ze de benodigde punten konden halen voor het Nederlandse voetbal. Dat heeft niks te maken met de viering van Nederlands 19e plek van FC Twente.
Ze spelen tegen Jong Ajax, die spelen hun thuiswedstrijden op Sportpark de Toekomst, punt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:00
Ajax interesseert die punten niets, het is gewoon eigen belang. En gun die trouwe Twente supporters ook wat, kleinzerig gedrag.
Vind ik leuk
Boefje +590
maandag 15 april 2019 om 17:37
Je snapt er geen moer van. Twente helpt Nederland niet op europees gebied, alleen met een slechte naam. Ze haren thuis in de 5e klasse amateurs.
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 19:08
Het Grote Ajax, de Wij Zijn Ajax Wij zijn de beste.....

En dan zo zielig reageren......

Ten eerste horen de jong elftallen feitelijk helemaal niet thuis in de KKD.
Maar goed, om Ajax te helpen doet de KNVB alles.

Dan vraagt een andere club, joh kunnen we niet in een echt stadion spelen, want dat complex is natuurlijk een lachertje.
Dan eh nee, en daar beginnen we niet aan.
En dan is de KNVB ineens gesloten.

Dat is nou de reden dat de supporters van andere clubs een hekel aan jullie hebben.....
Maar dat snappen jullie niet.
Vind ik leuk
Boefje +590
maandag 15 april 2019 om 19:50
Ik heb dus de pest aan Twente.
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 21:42
Jij bent me dr ook 1, he een echte boefje.....wauw wat ben jij stoer ......
Vind ik leuk
MG MG +535
maandag 15 april 2019 om 20:18
Waarin een grote club klein kan zijn.
Zou ze sieren hierin mee te werken.
Vind ik leuk
T.A. +32
maandag 15 april 2019 om 21:39
Vak P vindt dat ze thuishoren in de eredivisie en dat ze ook zo behandeld moeten worden.

Voorlopig horen ze nog in de Keukenkampioen Divisie omdat ze vorig seizoen gedegradeerd zijn, dus moeten ze ook nog zo behandeld worden en gewoon op de Toekomst spelen.

Ik vind het nogal arrogant om te van Ajax verwachten dat ze de wedstrijd dan maar even in de Arena moeten spelen.
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 21:42
Nou dat is nou het eerste woord, waar ik aan denk, als het over Ajax gaat.
Vind ik leuk
T.A. +32
maandag 15 april 2019 om 21:50
Normaal gesproken wel ja. Maar Twente is ze aardig aan het inhalen zolas ze zich opstellen de laatste tijd.
Alleen de uitspraak dat ze in de eredivisie horen al. Als je na een heel seizoen eredivisie onderaan staat hoor je daar niet thuis. Nu ze kampioen worden verdienen ze er wel weer een plekje.

Ze waren er altijd als de kippen bij als andere clubs het (financieel) moeilijk hadden met spandoeken en of spreekkoren. Maar met Twente moet iedereen medelijden hebben want die zijn blijkbaar meer dan de rest
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 22:54
Ik ben wel blij dat jij en velen inmiddels Vak P los ziet van de rest van de Twentesupporters en Twente in het algemeen. De meeste mensen in Enschede en de rest van Twente willen liever ook niet dat zootje hersenloze wannabees van Vak P geassocieerd worden. Ze roepen op hun site op tot domme dingen en doen alsof iedereen zo denkt (zijn we van ze gewend) en dan gaat Fc Twente ook nog een officieel verzoek indienen. Accepteer toch gewoon zoals het is want hoe je het ook went of keert het is volgens de regels. En ga thuis winnen met een groot feest in de stad.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:08
Stelling 1................Het Kampioenschap zal wéér in het zuiden zijn............
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:48
nee joh fortuna staat veelste ver achter 😋
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:51
Zuid-Oost inderdaad.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 17:09
Stelling 3 nee.
Maar KNVB gaf wel toestemming (waarom hier geen bericht VP?).
Twente kijkt nu of er een groot scherm in de Grolsch Veste kan komen!
Vind ik leuk
Enden +5042
maandag 15 april 2019 om 17:15
KNVB gaf wel toestemming dat is best. Misschien dat de KNVB het ook goed vindt dat het feest bij jou thuis plaats vindt
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 17:30
Druiloor, de KNVB gaf Ajax toestemming om jong Ajax in de arena te laten voetballen.
Net zoals ze een paar jaar geleden GEEN toestemming gaf aan Jong Twente om zijn wedstrijd elders te spelen.

Ik ben heel blij dat Twente nu overweegt om O19 te sturen om maandag het in het eigen stadion (die alreeds uitverkocht is) proberen kampioen te worden.
Daar was ik al enkele weken geleden voor toen dit al een issue zou zijn.
Vind ik leuk
Pindy-SvS +274
maandag 15 april 2019 om 17:10
Stelling3: waarom moet die club die toch niet eens meers had moeten bestaan, het niet begrijpen. Twente speelt tegen JONG Ajax. Ze hebben hun eigen Stadion, op de Toekomst. Wil Twente in de Johan Cruijf Arena spelen, dan moeten ze eerst zorgen dat ze in de eredivisie spelen. Wat een gelul van Twente. Als Ajax naar Twente gaat dan zegt Ajax toch ook niet 'jullie uitvak is te klein in de Grolsche veste, dat de wedstrijd in ons Arena wordt gespeeld zodat er meer supporters kunnen komen'. En Twente krijgt ook npg is 4X zoveel kaarten als ze horen te krijgen, en dan nog zeuren. Man, stop daarmee en ga lekker verder mer al die illegale praktijken.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 17:14
Eens met je hele reactie, alleen heeft je verzonnen situatie niks te maken met wat er nu aan de hand is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:38
Pindy-SvS newe maar de supporters gaan wel naar de rechter om de prijzen van de kaartjes te verlagen. Over het niet meer mogen bestaan kan ik alleen aangeven. Ken je geschiedenis en verder ga naar de platenzaak om een nieuwe naald te halen je plaat blijft nml steken. Als Ajax bij Twente komt zijn er ongeveer 1500 kaarten beschikbaar dat is wel even iets anders dan 185. en wanneer zal jij begrijpen dat in NL niet alles alleen aan Ajax aangepast hoeft te worden, maar dat het ook wel een de andere kant op mag gaan
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:46
1500 kaarten, in de eredivisie, dat klopt.
Maar dit is niet ajax 1, dit is de mickey mousr leage, waarin twente met heel veel steun uit de gemeente en uit Zeist, kampioen wil worden, daar hoef je toch niet voor te feesten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:55
Hoezo niet, als ik jou goed begrijp mag er dus in NL maar 1 club feestvieren en zijn alle andere geledingen niet van belang. Ik heb in mijn voetballeven 20 jaar feestgevierd vanaf de d-tjes tot aan het 1e van de amateurs Daar is niets mis mee.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Met zoveel ( illigale )hulp ?
Schaam je !!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:51
Illegaal is onwettig, wat is er onwettig aan de hulp? Door de gemeenteraad goedgekeurd.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
maandag 15 april 2019 om 17:13
Nee joh.. Ajax moet niet meewerken..wat is dit voor onzin...het is een tweede divisie club die maar ff gebruik wil maken van het stadion omdat ze kampioen kunnen worden.

Wie stonden er te juichen toen Ajax gelijkspeelde tegen de Graafschap. Diezelfde supporters die nu zo graag willen dat FC Twente kampioen wordt.

Doe het aub op eigen kracht en eigen terrein.
Vind ik leuk
MG MG +535
maandag 15 april 2019 om 20:23
Is dit dan misschien de reden dat heel Nederland juichde?
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
maandag 15 april 2019 om 22:17
Omdat Ajax nu niet mee werkt?

Hebben ze in het verleden gejuicht?

Of wat bedoel je?

Dat andere clubs het op eigen kracht en met eigen middelen niet redden?
Als Ajax kampioen wordt gaan we toch ook niet in het Camp Nou lopen voetballen?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:18]
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 08:21
Als je van andere clubs verwacht mee te werken aan verschuivingen e.d. zodat je voldoende rust hebt en elk ander verzoek schuif je weg moet je je niet verbazen dat er weinig sympathie in het land wordt gekweekt.
Het is geven en nemen en niet alleen nemen.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
dinsdag 16 april 2019 om 08:44
Alsof Ajax dat heeft geregeld. Je kan ook alles in de schoenen van Ajax schuiven.

Ajax zorgt er wel voor dat Nederland en dus meerdere clubs in de gelegenheid gesteld worst om MILJOENEN te verdienen in de champions league.

Ga schuiven daarmee dan


Een bedankkaart namens de rest van de clubs is ook voldoende.

Edit:
Voordat we verder gaan..De KNVB heeft ook meegedeeld open te staan voor verschuiving van de wedstrijd. Maar wat wordt aangehaald, Ajax weigert mee te werken...

Nogmaals: kampioen worden doe je op eigen kracht en met eigen middelen, niet dat van een ander. Dat zou Twente nu toch wel moeten weten
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:47]
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 15:49
Ga nou niet zeggen dat Ajax als doel heeft de punten voor de rest van Nederland te verzorgen. Dat is een bijkomstigheid en geen doelstelling, ze hebben er zelf verreweg het meeste belang bij. Dat we zo gezakt zijn in de ranking heeft te maken met het falen van dezelfde clubs in de CL of voorronden ervan in de jaren ervoor. Want als er gepresteerd was door PSV Ajax Feijenoord etc. waren we nooit zo ver weggezakt. Waar moeten de clubs voor bedanken? Dat er eindelijk weer eens een club is die niet door het ijs zakt?
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
dinsdag 16 april 2019 om 16:02
De rest van de competitie heeft net zoveel belang bij die punten.

Het zorgt voor een sterkere competitie uiteindelijk.

Maar... let op wat ik zeg. Het komt op hetzelfde neer, namelijk dat je niet alles aan Ajax kan toerekenen. Ajax heeft de wedstrijd niet zelf geregeld, dat is de KNVB.

Als je de redenatie gaat volgen dat Ajax verantwoordelijk is voor de kampioenswedstrijd van FC Twente, dan kan de rest van de competitie ook maar Ajax bedanken voor de punten.

Zo werkt het uiteraard niet
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 16:14
Je moet niets hè. Zou wel een mooi gebaar zijn en een hoop goodwill kweken. Dan ben je echt als Nederlands voetbal aan het samenwerken. Wat volgens mij de enige manier is om gezamenlijk naar een hoger niveau te gaan. Dat heeft ook met een betere weerstand te maken.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 16:15]
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
dinsdag 16 april 2019 om 16:24
Nee klopt, maar samenwerken betekent niet de billen vegen van een ander


Ed: Tenzij die echt hulpbehoevend is
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 17:01
Waarom direct in het extreme trekken. Er zit een hoop tussen de billen afvegen en iets voor elkaar over hebben. Daarbij heb je ook nog het veiligheidsaspect. Die Twente supporters kan je in de Arena veel beter onder controle houden als elders. En die zullen hoe dan ook toch komen. Die wil je ook niet in groepen ergens los hebben lopen.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
dinsdag 16 april 2019 om 19:22
Ajax is niet verantwoordelijk voor FC Twente of haar fans. Goodwill is voor andere dingen.

Bovendien is de wedstrijd verboden.
Het veiligheidsaspect was al in een andere post aangehaald.

Dus beste man... ik.zeg...laten we aan t bier!!!!!
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 20:53
Hopen op goede afloop. Ik zeg 1-2.
Vind ik leuk
MG MG +535
woensdag 17 april 2019 om 07:40
Ik had een Totootje moeten zetten.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
woensdag 17 april 2019 om 08:09
Zeker!
Vind ik leuk
Enden +5042
maandag 15 april 2019 om 17:14
1 Kan nog gemakkelijk gebeuren
2 had wel gemoeten
3 Ze MOETEN natuurlijk niets
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 17:15
1) Qua doelsaldo niet. Maar Ajax kan zomaar punten laten liggen.
2) Welnee. Mag een speler niet iets van emotie laten blijken. Heeft meteen zijn excuus aangeboden.
3) Natuurlijk niet. Jong Ajax speelt zijn thuiswedstrijden op De Toekomst. Kun je niet maken tov alle andere tegenstanders. Die hebben allemaal op De Toekomst moeten spelen. Het is uitverkocht. Gaan er gewoon een gezellige avond van maken.
Vind ik leuk
Martinus69 +6333
maandag 15 april 2019 om 17:33
Groningen-Ajax was gepland op zondag. Wordt ook verplaatst waardoor oa ikzelf de wedstrijd ga missen. Andere clubs moeten zich aanpassen van de KNVB en Ajax laat zich nu van haar slechtste en asociale kant zien
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:43
Wat een onzin, de gemeente Enschede laat zich sl jaren van zijn slechtste kant zien
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:03
Wat heeft de gemeentehulp te maken met de supporters? simpel gelul.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:20
Niks, ben er maar trots op, zullen altijd de grootste oplichtersbende genoemd worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:53
En wat is er slecht aan een club helpen?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 17:58
Ajacieden hebben daar zelf ook last van. Niemand zat op deze verplaatsing te wachten. Wel mooi dat jouw frustratie tov Ajax dieper zit dan voor Twente. Er is veel veranderd de laatste tijd.
Verder goed verhaal. Jong Ajax heeft niks met de verplaatsingen qua speeldata van het eerste te maken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:54
Dus JA maakt geen deel uit van Ajax? Hoort er niet bij?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:42
Jesper en juist dat maakt de KKD oninteressant, onderdeel van betaald voetbal zou moeten zijn dat er een minimaal aantal bezoekers in het stadion kunnen, zo niet dan maar naar de amateurs. En op de keeper beschouwt horen jong elftallen eigenlijk helemaal niet in de KKD. Zij zorgen alleen maar voor oneerlijke concurrentie en kunnen ( sterk wisselende samenstelling) niet promoveren. Dus wat voor zin heeft het om hen mee te laten doen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 18:00
Jij haalt er nu van alles bij.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:03
Jesper een item staat nooit op zichzelf.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 18:16
Prima. Maar jouw hele verhaal heeft geen kont te maken met het verplaatsen van de wedstrijd van Jong Ajax naar de Johan Cruijff Arena.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:55
Nee, jouw verhaal wel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:02
3. Zo kinderachtig van Ajax, had ook niet anders verwacht...........
Vind ik leuk
Hakbal +1187
maandag 15 april 2019 om 17:18
Stelling 3: natuurlijk geen medewerking verlenen. Wij houden niet van maffia clubs. Laten ze het lekket uitzoeken daat in enschede. Eerst de boel bedonderen en dan nu vragen om medewerking haha.
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 15:56
Dus bij GAE en Sparta dan was er wel mee gewerkt?
Geloof je toch zeker zelf ook niet?
Vind ik leuk
Lubje +771
maandag 15 april 2019 om 17:35
Stelling 3: Laat Ajax het mooi bekijken. Gewoon de beloften van Twente daar naar toe sturen en dan lekker verliezen. En daarna op tweede paasdag in eigen stadion de titel pakken. Dat is toch veel mooier!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 18:01
Dat zal Ajax leren!
Vind ik leuk
Tukkerland +3696
maandag 15 april 2019 om 18:09
Zou juist de spelers van jong Twente de laatste wedstrijden laten spelen. De Lange kan dan laten zien wat hij kan en spelers als Fernandes en Trotman ook.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 15 april 2019 om 18:17
Waarom zou Ajax hier aan mee moeten werken dan? Het is Twente z’n eigen schuld dat ze in de kkd terecht zijn gekomen. Daar spelen nou eenmaal clubjes met een veel kleiner stadionnetje. Lekker promoveren, dan mogen ze volgend jaar weer in de grote voetbaltempels spelen.
Maar ff zonder gein, als Ajax hier aan meegewerkt had prima, maar nu ze dat niet doen ook prima toch? Als ik iemand vraag of ik zn vriendin een nachtje mag lenen kan het ook nee zijn. Prima toch?
Vind ik leuk
MG MG +535
dinsdag 16 april 2019 om 16:00
Maar als je van iemand de grasmaaier, schoffel en hark mag lenen en ze vragen dan aan jou of ze je de bezem mogen lenen, zeg je gewoon nee?
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
maandag 15 april 2019 om 22:19
Ook een optie
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:36
1. Weet ik veel
2. Boeie
3. Wat kan mij dat schelen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:48
Je gaat die oplichters toch niet helpen.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:15
stelling drie
moet ajax zelf weten of ze meewerken of niet,maar als ik ajax was zou ik het zeker doen want de kans dat het ajax ook gaat gebeuren is vrij groot natuurlijk en nu niet meewerken kun je straks als een boemerang terug verwachten van andere clubs als ajax kampioen kan worden.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
maandag 15 april 2019 om 18:18
Waarom zou ajax een verzoek indienen om in een groter stadion te mogen ballen dan? Ik snap je reactie niet helemaal 4everfcu
Vind ik leuk
M1GST4R40 +387
maandag 15 april 2019 om 22:22
Dat gevoel had ik ook toen ik dat las.

Stel Ajax wordt kampioen bij Utrecht en Ajax dient een verzoek.in voor meer uitvakkaarten.

Hmm... wat zal er gebeuren?
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
dinsdag 16 april 2019 om 00:02
Als hij het zo bedoelt, tja. Niks denk ik. Reglementair 2%? Dat is dus wel in hetzelfde stadion, en niet een ander stadion waar er meer in kunnen. Vind het maar raar dat hierover gevallen wordt hoor. Verzoek ingediend, en afgewezen. Poeha om niks
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:28
Het kan toch niet zo zijn dat de Fct gaat bepalen wat Ajax moet doen. Moet niet gekker worden!
Vind ik leuk
Jan ref +2118
maandag 15 april 2019 om 21:29
nee maar Ajax gaat wel bepalen wat andere clubs moeten doen en dat vind jij dan wel weer normaal?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:32
Met wedstrijden verzetten vind ik dat normaal in belang voor het Ned voetbal. Maar dat begrijp je toch niet. Ga je kpeien melken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:32
Koeien.
Vind ik leuk
Jan ref +2118
maandag 15 april 2019 om 21:40
hahaha ja natuurlijk knulletje ik begrijp het niet de enigste die het begrijpt ben jij bij je warme club maar zo warm is die club niet dat laten ze steeds weer merken en dan heb ik het niet over het voetbal wat ze momenteel spelen dat is gewoon goed maar dat duurt nog maar een paar wedstrijden en dan zakt het als een kaartenhuis in elkaar hoe jammer ook
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 23:00
Gewoon negeren die Jan. Dat is onze Twentse mascotte loopt iedereen te corrigeren maar zeikt zelf intussen iedereen af. Zonder argumenten natuurlijk waar daarvoor is hij te dom.
Vind ik leuk
Cookee +12983
maandag 15 april 2019 om 18:34
1. Nee als Ajax die 5 pts niet kon goed maken dan kan PSV dat ook niet.
Wel treurig want PSV lijkt nu volledig "de kwijt kluts" te zijn.
Dit is een oud Dislectisch spreekwoord.

2. Feijenoord moet niet in paniek raken als iemand boos wordt, de supporters zijn al een jaar boos.

3. Ajax moet jAjax dit gunnen om in de Arena boven hun kunnen uit te groeien. Zal me niks verbazen als Twente vrijdag verliest want thuis kampioen worden is veel leuker.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:40
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze linkk te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:56
Stelling 1 waarom niet ?

Stelling 2 waarom wel ?

En stelling 3 tja de warmte straalt af vd club hatrverwarmend weer hoe je je eigen jeugd weer een kans op een unieke ervaring ontneemt
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:57]
Vind ik leuk
Vak-DD +12927
maandag 15 april 2019 om 19:09
Wat ik al eerder zei, gewoon die wedstrijd in Enschede spelen !
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:16
1. We gaan het zien, spannend is het sowieso
2. Nee, maar voegt niet toe, dus lekker laten banken
3. Als Twente bereidt is voor de extra kosten op te draaien, dan kunnen Ajax en de gemeente het overwegen. Maar ik betwijfel het, Twente en de gemeente Enschede willen schermen in Enschede al niet eens betalen
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 15 april 2019 om 19:21
Stelling 1 nee
Stelling 2 nee
Stelling 3 ja, maar ja meewerken is een onbekend begrip voor die club.
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 20:06
Als Ajax of de gemeente Amsterdam slim is (maar dat zijn ze niet) laten ze omdat ze bang zijn voor verstoring van de openbare orde of ivm de voorbereiding van Ajax1 😉 gewoon de wedstrijd van aanstaande vrijdag verzetten naar een ander moment waardoor Twente maandag pas de eerstvolgende wedstrijd speelt ☺
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:34
De hele eredivisie 'werkt mee' en moet lijden aan de verschoven wedstrijden voor ajax (door de champions league). Maar Fc Twente meer dan 185 uitkaarten gunnen bij een kampioenswedstrijd ho maar...
Typisch gevalletje van het voortrekken van Ajax door de KNVB weer dit. In andere woorden : 'Zoals Gewoonlijk'....😡
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:44
Ajax hoeft helemaal niet mee te werken, de Twente supporters hebben normaal een ontzettende hekel aan alles wat AJAX is en dan nu vragen om medewerking vragen van AJAX, laten ze hun feestje maar mooi in Enschede vieren.
Vind ik leuk
Jan ref +2118
maandag 15 april 2019 om 21:25
stelling 3 Ajax moet zeker meewerken aan verzoek van Fc Twente en anders moet Twente het bij de KNVB aanvragen
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 22:58
Ajax houd zich aan de regels. Twente heeft gewoon te accepteren dat dit de regels zijn en gedraag je gewoon volwassen. Daarbij is een feest in eigen stadion veel leuker.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:27
Je kan ook zeggen dat de accommodatie niet geschikt is voor de kkd.

Overal kun je met meer mensen terecht.

Gewoon een zielige, egoistische en kinderachtige actie van Ajax.

Forza Juve.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 23:33
Nee, dat vind ik niet. Ajax voldoet aan de normen en Twente heeft gewoon ''pech'' uit tegen Ajax een kampioenswedstrijd te moeten spelen. Je kan ze vragen maar niks eisen en de manier waarop Vak P oproept bijna als chantage vind ik vrij sneu. Daarbij nogmaals vind jij winnen in eigen stadion niet veel leuker? Afhankelijk van hoe oud je bent?>> kan jij wel terug naar huis rijden vanuit A'dam?
Vind ik leuk
Jan ref +2118
dinsdag 16 april 2019 om 08:08
wat is er niet volwassen aan dat ik op een stelling reageer?
en jij doet je voor als Twente fan maar ik denk dat het meer Ajax is
en idd is het leuker in eigen stadion maar het is nu eenmaal niet anders dus vandaar mn antwoord op de stelling
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:28
Niet alle Ajacieden hoor....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:29
Foutje sorry
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:30
Toch wel typisch. Staat Ajax na meer dan 1000 dagen een keer op 1, is alles in Mokum hosanna en weet iedereen daar zeker dat Ajax kampioen wordt. Die eerste plaats is alleen op basis van doelsaldo, niet op een voorsprong van 10 punten. Ik zou me iets meer koest houden....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:24
3. Wel vreemd dat de wedstrijd “ineens” uitverkocht is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:33
Stelling 3 is nu niet meer van toepassing. Twente heeft om meer kaarten gevraagd en Ajax heeft die kaarten verhoogd op de toekomst naar 185 stks, wat eerst lager was. Dus Ajax heeft al meegewerkt aan verzoek Twente
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 00:34]
Vind ik leuk
Jan ref +2118
dinsdag 16 april 2019 om 08:09
ja 20 kaarten meer haha
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:43
Maar het punt blijft dat Ajax heeft meegewerkt of het er nou 5, 10 of 20 zijn. Ze hebben meegewerkt. Dus is stelling 3 al niet meer relevant
Vind ik leuk
Siemjo +361
dinsdag 16 april 2019 om 14:54
Ze moeten nog een jaartje wachten. Volgend jaar mogen ze de kampioenswedstrijd van Ajax in de Arena spelen. Leuk toch, als pleister op de wonden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws