Buitenspel: Boer ontroert met mooie geste: 'Je kan het zelfs tot Ajax schoppen'

Buitenspel: Boer ontroert met mooie geste: 'Je kan het zelfs tot Ajax schoppen'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 12:05ma 15-04-2019 om 12:05

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 12:14ma 15-04-2019 om 12:14

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Boer ontroert met mooie geste
Diederik Boer heeft zondag laten zien dat hij het hart op de juiste plek heeft. De doelman van PEC Zwolle ging na het duel met Willem II even langs bij de zesjarige Cas. Cas is zijn pink verloren en vreesde nooit meer te kunnen keepen. Boer, die zelf ook op jonge leeftijd een vinger kwijtraakte, sprak het mannetje moed in en overhandigde hem zijn shirt en keepershandschoenen. "Kop op jongen, met negen vingers kun je het zelfs tot Ajax schoppen", aldus Boer. 

Plaats een reactie

Windhoos +140
maandag 15 april 2019 om 12:11
Thumbs up voor Boer!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18609
maandag 15 april 2019 om 12:21
Mooi, soms zijn ze naast speler ook nog top gasten buiten het veld ook gelukkig!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:47
Op en top Zwollenaar. Zo doen we dat hier.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:12
Gewoon een zeer respectvolle en nette actie van Boer! Diep respect hiervoor!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:13
Idd klasse van Diederik,Respect.
Vind ik leuk
Meastro +474
maandag 15 april 2019 om 12:25
En heeft het zelfs tot bij Ajax geschopt!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:38
Zelfs tot de Europese super mega top
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 12:20
Het lijkt me ook best leuk als je zo'n specifieke lotgenoot een hart onder de riem kunt steken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:33
Wij boeren zijn warm volk he.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:35
Van mij geen slecht woord over wie dan ook! Al dat getrol hier vind ik af en toe schrijnend om te zien. Men denkt echt niet na wat ze schrijven. Zetten de hele club te kakken met hun woorden hier!
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 12:12
Grote klasse Boer.
Een kleine geste van hem en een grote opsteker voor zo'n mannetje.

Soms zijn voetballers net mensen gelukkig.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 12:20
Ik hoop dat deze jongen heel goed wordt, met als bijnaam De No-Pink Panther.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:34
Echt bij de pinken jij he 😉
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 13:39
Deze kon je op je vingers natellen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 13:40
Haha, ja, maar dat mag ook wel, ik heb beide pinken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:53
Ik ben zo blij voor jou, ik pink een traantje weg.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:12
Er is te weinig respect voor deze hilarische bijnaam. Waarom is Boer zelf nog nooit zo genoemd! Haha!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:54
Agree, alle likes op #keizerout
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 12:25
Als reserve doelman. Mooi gebaar. Dat zal dat ventje wel deugt doen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:54
Mooi gebaar ? Met gebarentaal mist hij wel wat letters en cijfers
Vind ik leuk
038power +240
maandag 15 april 2019 om 12:25
Top
Vind ik leuk
PRICE +8122
maandag 15 april 2019 om 12:32
Tineke, een twee drie vier vijf zes zeven acht negen TINEKE😁
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 13:07
Goede actie Diederik!!
Vind ik leuk
Smithsonian +45245
maandag 15 april 2019 om 13:11
Prachtig gebaar van een prima vent & keeper.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:31
Ja lekker voor dat kind. Leg de lat maar laag.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:31]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:14
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 16:17
Mooi Diederik. Tuurlijk kan die jongen nog gewoon keepen. Let op daar komt ie: Maar psv kan nog wel 9× scoren en worden dan nog geen kampioen. Weer flauw van mij. Maar daar zit ik niet mee. Maar psv straks wel😁
🛠

Vind ik leuk
WilcoS64 +4822
dinsdag 16 april 2019 om 17:36
Mooi, super voor die jongen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws