VVV-captain voert dubieus Eredivisie-lijstje aan: Geen leuke cijfers

VVV-captain voert dubieus Eredivisie-lijstje aan: "Geen leuke cijfers"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 16:09ma 15-04-2019 om 16:09

Geen enkele speler maakte dit seizoen in de Eredivisie zó veel overtredingen als Danny Post. De aanvoerder van VVV-Venlo werd in totaal al 70 keer teruggefloten door scheidsrechters. Geen statistieken om trots op te zijn, vindt Post. 

"Ik maak vaak slidings. Soms neem ik niet alleen de bal, maar ook de man mee", vertelt hij in gesprek met de Volkskrant. Post denkt dat zijn type spel wellicht meer geschikt is voor het Engelse voetbal. "In Engeland houden ze daar wel van. In Nederland zijn de scheidsrechters eerder geneigd te fluiten."

"Bij mij ziet het er vaak lomp uit: ik ben groot en ga het duel altijd vol aan. Als we een scheidsrechter hebben die voor elk wissewasje fluit, kan ik net zo goed gaan douchen."

Zaterdagavond beging Post tegen Fortuna Sittard (1-1) zeven overtredingen. De teller staat nu in totaal op 70. "Het zijn geen leuke cijfers. Ik ben er niet trots op, maar schaam me er ook zeker niet voor. Ik ben een balafpakker, een jongen die vooropgaat in de strijd. Verder houd ik me er niet zo mee bezig."

Plaats een reactie

G.Kopf +5793
maandag 15 april 2019 om 16:13
Veel te bescheiden die jongen.
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 16:34
Ergens de beste in zijn, mooi toch
Vind ik leuk
Vowtar +7043
maandag 15 april 2019 om 16:49
En toch "maar" 5 kaarten. Dat zijn er 4 minder dan Eredivisie-koploper Zeefuik.

Edit: Beugelsdijk heeft er 12, die is koploper. Zeefuik stond hoger omdat die ook rood heeft gepakt.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:14
Tja als je niet kan voetballen moet je toch iets doen🙈
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:14
Ik vind het prima hoor. Zolang het niet gemeen is. Het is geen sport voor watjes. Ga zo door.
Vind ik leuk
Thobar +4659
maandag 15 april 2019 om 16:18
Ze hadden zijn kaartenscore er ook bij moeten zetten voor een beter perspectief
Vind ik leuk
MiloZandt +2078
maandag 15 april 2019 om 16:25
5 gele kaarten heeft ie. Wel 4 wedstrijden gemist.
Vind ik leuk
Thobar +4659
maandag 15 april 2019 om 20:13
En vorig jaar 8, dus soms is hij wel een beetje gemeen.
Vind ik leuk
Snappi +320
maandag 15 april 2019 om 16:14
Haha lekker rammen! Wel vervelend als er telkens gefloten wordt voor die jongen, gewoon laten gaan
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:15]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:15
Tenminste een die er voor gaat en een voorbeeld laat zien hoe het is om te knokken
Vind ik leuk
tikkitrug +922
maandag 15 april 2019 om 16:46
Of gewoon zeer beperkt...
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:18
Een type...van dik hout zaagt men planken...championship past idd dan wel bij hem!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:26
ghehe, zou eerder de League 1 noemen dan. Kan me trouwens zo voorstellen dat ze daar nog steeds beter betaald krijgen dan bij VVV.
Vind ik leuk
Leonardus +207
maandag 15 april 2019 om 16:32
Van die7 zogenaamde overtredingen waren er 3 terecht. Bij die anderen en bij die gele kaart speelde hij gewoon de bal

Veel scheidsrechters hebben zelf nooit gevoetbald en zien overal een overtreding in.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:33
Toevallig deze week nog gezien, kreeg weer geel, totaal onnodig van dwaze scheids.
Vind ik leuk
michelhx +4690
maandag 15 april 2019 om 16:33
De hamvraag is hier natuurlijk: Hoeveel gele en rode kaarten heeft hij hier voor gekregen?
Vind ik leuk
Pancev +1410
maandag 15 april 2019 om 16:55
En dan te bedenken dat de Post steeds minder kaarten te verwerken heeft...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:46
Prima gozer voor het Engelse voetbal. Wel in de vierde divisie dan.
Vind ik leuk
Pancev +1410
maandag 15 april 2019 om 16:55
The Post Man Always Rings Twice.
Vind ik leuk
Janste +405
maandag 15 april 2019 om 17:47
Hij kreeg nu geel omdat opoku weer eens de bal verspeelde. Hij moet vaak dingen repareren, omdat andere de fout maken. Hij is onmisbaar voor vvv. Heerlijke speler
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:41
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
Janste +405
maandag 15 april 2019 om 20:45
Mongool ben je
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:17
Vind dit een prima speler. Hij is niet alleen een balafpakker. De beste speler van VVV. Heeft goed overzicht kan scoren. Zou bij Utrecht of Vitesse ook gewoon basis staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws