Chiellini ontbreekt op trainingsveld in Turijn en lijkt ook returnduel te missen

Chiellini ontbreekt op trainingsveld in Turijn en lijkt ook returnduel te missen

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 16:40ma 15-04-2019 om 16:40

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 17:02ma 15-04-2019 om 17:02

Giorgio Chiellini lijkt dinsdagavond tijdens de return tussen Juventus en Ajax in Turijn inderdaad te ontbreken. De aanvoerder van de Italiaanse grootmacht staat maandag niet op het trainingsveld. 

Italiaanse media zijn er heilig van overtuigd dat de clash inderdaad te vroeg komt voor Chiellini. Afgelopen woensdag was de ervaren verdediger ook al absent tijdens het heenduel in Amsterdam. Chiellini kampt met een kuitblessure. 

Onder meer het Algemeen Dagblad is maandag aanwezig bij de training van Juventus. Het medium meldt dat Italiaanse journalisten 'zeker weten' dat de tweede ontmoeting met Ajax van disndagavond te vroeg komt voor Chiellini. Juventus heeft via de officiële kanalen nog geen mededelingen gedaan over het wel of niet meespelen van de captain. De definitieve wedstrijdselectie wordt later op de dag bekend. 

Chiellini ontbrak afgelopen woensdag zoals gezegd in Amsterdam. Zaterdag was hij ook niet van de partij tijdens het verloren uitduel (2-1) met SPAL. 

Plaats een reactie

tikkitrug +922
maandag 15 april 2019 om 16:45
Was toch al bekend?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:48
het is nu nog bekender....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:44
En morgen nóg iets meer..
Vind ik leuk
Groen +4561
maandag 15 april 2019 om 20:03
Wel jammer, voor hem :)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:05
Soms zit het mee en soms zit het tegen.. ;)
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 18:43
Juve en Ajax hebben goede selecties
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:45
Lekker hoor, dit is wel een aderlating voor juve hoor.
Maar wat denken jullie hier.
Ik hoop natuurlijk dat ajax doorgaat maar ik voorspel zelf kleine nederlaag
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:49
Hangt van het eerste kwartier af... .. .
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 18:44
Het eerste kwartier??? En daarna lanterfanten, 2x 3 kwartier er op klappen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:50
Ik voorspel ook een kleine nederlaag maar dan voor Juve 👌
0-1 in blessure tijd voor de spanning er in te houden 😁
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:07
2-2
Vind ik leuk
PRICE +8113
maandag 15 april 2019 om 18:45
Suc 6 ajax
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 16:51
Daar zijn ze natuurlijk heer en meester in. De meeste ploegen verliezen met een kleine nederlaag.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:57
Ajax gaat Tagliafico ook missen. Enne, hoe is het met Frenkie?
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:41
en feyenoord mist alles om mee te doen met ajax in Europa
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:21
Roma, even je mondje dicht als grote mensen met elkaar praten.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 21:24
🤣🤣hou zelf je muil dicht neutraal mens praat
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:27
Sssssst, Roma. Hup, tandjes poetsen en naar bed.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 15 april 2019 om 17:42
Ik ook, ben ik bang voor, maar ik laat mij graag verrassen zoals in Madrid!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:46
Jammer, had liever tegen een niet helemaal fitte, zonder wedstrijd ritme Chiellini gespeeld.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:49
Die met 1 been alsog beter is dan heel ajax
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:50
LOL, als je wilt trollen doe het dan in ieder geval wel goed... .. .
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:50
Het is echt zo
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:52
1 April was 2 weken geleden.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:53
Nee ff zonder dollen ajax gaat morgen wel ff krom staan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:54
Ik denk dat jouw haat jegens Ajax je blind maakt... .. .
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:55
Blind speelt in de basis morgen denk ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:56
Die was zo voorspelbaar... .. .
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:56
De uitslag van morgen ook.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:58
Waarom maak je allemaal van die doorzichtige opmerkingen ? Of ben je voor PSV ?
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:59
Wie weet
Vind ik leuk
Brijk +1395
maandag 15 april 2019 om 17:27
Afdeling; ik-mocht-weer-een-uurtje-op-internet-van-mama.

Laat gaan heeft geen zin. Hij is vandaag al langer bezig geweest net andere clubs te jennen dan informatie over zijn eigen club op te doen.

Niveau van een plinkt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:08
Omdat het een kleuter is en zijn toetsenbord heel leuk vindt
Vind ik leuk
Dee79 +2706
maandag 15 april 2019 om 18:12
Dan zou ik je hele bezit er op zetten, zal niet veel zijn maar als je toch zo zeker bent..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:57
Heerlijk jouw frustratie. Het zit diep he, te moeten toegeven dat Ajax voor eens en te immer de beste was, de beste is en de beste zal zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:57
Wat jij altijd in het Anne Frankplantsoen deed voor jullie toenmalige directeur?
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:59
Opvallend dat je je zo verbonden voelt met die plek
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:00
Goede grap (voor een schandknaapje).
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 17:01
Mag jij wel praten op vp van je scheids?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:53
Misschien dat je in een ander universum zit dan mij :)
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:54
Ik denk dat ik daar dan geen verbinding zou hebben om.met je te communiceren. Tenzij 5g het daar al doet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:55
Of VP is het zwarte gat waardoor wij communiceren :P
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:55
Vp laat meerdere dingen verdwijnen dus zou goed kunnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:57
Staat in jouw universum Ajax ook op 1 ?
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1885
maandag 15 april 2019 om 16:57
No comment
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:14
Zwakkeling.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1588
maandag 15 april 2019 om 18:36
Grappenmaker
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:21
Kan hij zo goed schoonmaken dat hij op 1 been beter is dan alles reiniger?
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 16:46
Mooi zo, ik hoop op real Madrid scenario, effectief Ajax, blessures of rood Juventus en Ajax dat doorgaat
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 17:32
Misschien ook een keer leuk als Ajax het op eigen kracht doet in plaats van dankzij rode kaart, blessures, van richting veranderde ballen of VAR zoals tot nu toe.
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 17:37
Enige zelfreflectie als niet Ajax-fan Jandieze? Ajax forever, op eigen kracht en met effectiviteit, passie, strijd en voetbal alles winnen, beker, landskampioen en CL, dat echter het minst waarschijnlijke is maar wel zou kunnen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:47
Boeit allemaal niet, gewoon gas op die lolly en gaan!
Vind ik leuk
2-1 +1636
maandag 15 april 2019 om 16:47
Vond Rugani de beste verdediger dus heel veel maakt dat niet uit
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 16:48
Dat denk ik niet, je mist de absolute leider van Juve.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 16:48
Gewoon de spuit erin en gaan!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:48
Had liever gehad dat hij wel speelde
Denk namelijk niet dat hij 100% gas kan geven en dat is dan weer voordelig voor Ajax😋
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
maandag 15 april 2019 om 16:49
Dat was toch al bekend.....
Vind ik leuk
LaPulga +618
maandag 15 april 2019 om 16:50
Mooi
Vind ik leuk
Bint +434
maandag 15 april 2019 om 16:51
Totdat blijkt dat Chiellini op een ander veld of binnen zijn training aan het afwerken is en dit gewoon een tactiek is om Ajax op het verkeerde been te zetten...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
Chielini of geen Chielini, Ajax moet gewoon lekker gaan voetballen zoals ze thuis tegen ze deden maar dan wel met de effectivieteit als tegen Real. En zich vooral niet in de luren laten leggen door CR7. Als ze hem deze keer wel 90 min in de tang kunnen houden, maken ze gewoon een goede kans. Want voetballend doen we echt niet voor die gasten onder. Oh man wat heb ik er zin in!
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 16:58
Met zn grote ajaxneus✡ volgend jaar weer proberen met Ronnie aan zn zijde


🛠
Vind ik leuk
De Liefhebber +13066
maandag 15 april 2019 om 17:11
Nou vooruit, stellen wij Tagliafico niet op....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:28
😂😂
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
maandag 15 april 2019 om 17:14
3-0 juve
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:32
https://youtu.be/UGt_ZjRhzic
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
maandag 15 april 2019 om 20:10
?
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 15 april 2019 om 17:19
chielini of niet
juve blijft gevaarlijk!!!!
en mijn advies is gelijk
ronaldo aanpakken!
anders krijg je zeker een pak slaag!!!
Vind ik leuk
B H +461
maandag 15 april 2019 om 17:24
Lucky Ajax
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 17:31
Het is allemaal misleiding van Juve mensen. Mijn voorgevoel zegt dat Ajax niet hoeft te verliezen. Ik had Juve een paar keer in de Serie A zien spelen, maar Ajax hoeft echt niet onder te doen voor Juve.
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 17:31
Jammer voor Ajax: bij een eventueel goed resultaat blijft dan de vraag of ze dat ook gehaald hadden als Chielini had meegedaan. Net als Ramos. Smetje op een overigens ook dan prima prestatie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:13
Zou me echt geen moer kunnen schelen. Dat boeit alleen supporters van andere clubs, zodat ze weer wat te zeiken hebben
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:39
Ajax heeft hierdoor toch echt wel meer kans. Die Rugani vind ik maar zozo.
Vind ik leuk
Lamzia +169
maandag 15 april 2019 om 18:44
Wat wel vervelend is, is dat mocht ajax doorgaan, zou je mensen horen zeggen van, jooooh zIEt AjAx WeL HeEl ErUg Mee Hoor!!
lel
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:05
Heb je inderdaad een punt, maar het blijft of ze winnen of verliezen gewoon een geweldige prestatie!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:40
Yehhhhhhhhhhhhhhh
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:40
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat juullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
Lamzia +169
maandag 15 april 2019 om 18:42
Ouderdom, eigenlijk moet hij wel spelen, dan blesseren, dan is juve gedwongen om te wisselen, hebben ze nog maar 2 wissels.
lel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws