Genieten vanuit Spanje: Ik ben ontzettend trots op de resultaten van Ajax

Genieten vanuit Spanje: "Ik ben ontzettend trots op de resultaten van Ajax"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 17:10ma 15-04-2019 om 17:10

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 17:18ma 15-04-2019 om 17:18

Maximilian Wöber geniet van de uitstekende prestaties van Ajax. De Oostenrijkse verdediger maakte tijdens de eerste seizoenshelft nog deel uit van de selectie van trainer Erik ten Hag. In januari verkaste Wöber naar Sevilla. 

"Ik ben ontzettend trots op de resultaten van Ajax tot zover", vertelt hij in gesprek met Voetbal International"Ik heb nog dagelijks contact met de jongens en hoop dan ook dat ze geheel terecht de competitie gaan winnen. En het zou fantastisch zijn als ze Juventus ook weten te verslaan dinsdag."

"Ze hebben zeker een kans als het team weer het niveau haalt zoals tegen Madrid. Ik heb sommigen van hen nog gesproken de laatste dagen, maar wens ze vanuit Sevilla nogmaals heel veel succes."

Operatie
De start van Wöber in Spanje is niet optimaal. Hij raakte geblesseerd aan zijn knie en is inmiddels geopereerd. "Natuurlijk ontzettend vervelend dat ik geopereerd moest worden aan knie. Maar als alles goed gaat ben ik ruim voor de voorbereiding weer topfit. En hoop dan van waarde te kunnen zijn voor Sevilla."

Poll

Haalt Ajax de halve finale?

(31070 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 17:15
Erg jammer dat we hem hebben laten gaan..Had veel potentie... Die zou er morgen 100% gestaan hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
Monnikehuize +1951
maandag 15 april 2019 om 17:32
Mallejan kan je nu wel weer verkopen
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 17:37
Ik ben trots op PSV😁Altijd iedere dag.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:41
Zo hoort het ook..
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 17:45
Ha ha AllAdln met jou kan ik praten 👌👍😀
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:48
Neem het leven met een lach, het is al serieus genoeg.. :)
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 17:50
Mooi toch.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:55
Absoluut..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:00
Op de mooie 2-1 thuisoverwinning tegen het altijd lastige De Graafschap
Vind ik leuk
Enden +5042
maandag 15 april 2019 om 19:02
Dat ben ik niet met je eens.
Hij moet zich wel aan kunnen passen.
Heeft een paar wedstrijden gespeeld waarin hij inderdaad tegenviel.
Het blijft wel een ZuidAmerikaanse speler die in januari naar Nederland komt. Wanneer hij zich begin volgend seizoen niet laat gelden, dan is het een miskoop
Vind ik leuk
Robert8592 +210
maandag 15 april 2019 om 19:56
Van Magallan heb ik al genoeg gezien. Die kan er echt niks van. Erg traag ook.
Vind ik leuk
14forever +9231
maandag 15 april 2019 om 21:49
Deze speler Is totaal onbekend bij mij...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
Lijkt me lastig met een knieblessure....
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 18:11
Had bij ons de blessure niet gehad omdat ie niet zou spelen. 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:50
67% denkt dat Ajax doorgaat naar de halve finale.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Ja dat is weinig idd
Ik snap niet dat het percentage niet veel hoger ligt😋
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 17:17
Domme verkoop geweest.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:27
Heel dom
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 17:45
Heel dom 2
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:55
Heel heel dom
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 18:00
Heel heel dom 2
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 17:45
Domme verkoop geweest. 2
Vind ik leuk
AjaxSneek +350
maandag 15 april 2019 om 18:07
Niet erg verstandige verkoop
Vind ik leuk
RenW +5757
maandag 15 april 2019 om 20:12
Is ie verkocht?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:22
Nee verkoopt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:18
Tot op heden ben ik nog niet echt overtuigd dat het nou zo'n geweldige ruil was, Wober verkopen en Magallan halen. Max was aan de bal stukken beter, Lisandro oogt zo onzeker en zo houterig, die valt zwaar uit de toom in dit team op dat gebied.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:42
Denk dat ze zich vergist hebben in hem, maar wat niet is kan nog komen.. Al betwijfel ik het.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:57
Denk dat Max behouden ook wel lastig was en ze konden het dubbele vangen van wat ze hadden betaald voor hem.

Ik schrijf Magallan niet af hoor, maar zijn eerste minuten zijn nog niet geweldig geweest.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:59
Snap ik, maar het geld was niet nodig en Magallan heeft ook weer het nodige gekost.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:03
Denk ook niet dat het om geld gaat, Magallan is de beoogde vervanger van de Ligt, die is voor volgend jaar gehaald.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:05
Beoogde opvolger was het idee misschien, net zoals Schuurs. En beide krijgen amper of geen minuten in het eerste. Dat zet mij toch wel aan het denken..
Vind ik leuk
RenW +5757
maandag 15 april 2019 om 20:13
Misschien omdat De Ligt nog speelt?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:17
Dat sowieso, maar ik heb zo'n idee dat beide (nog) niet goed genoeg zijn.
Hopelijk heb ik het verkeerd..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:00
Hij lijkt echt onzeker en verlegen aan de bal !
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:58
Dat is hem ook niet geleerd in Argentinie, daar moet ie gewoon zijn man uitschakelen en de bal wegrossen.
Vind ik leuk
Alaaf +435
maandag 15 april 2019 om 17:20
Wie?
Vind ik leuk
Snoun +1509
maandag 15 april 2019 om 17:24
Een speler die we 100% moesten houden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:43
Guti.. ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:01
🙃
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:45
Als je geen voetbal volgt dan weet je inderdaad niet wie hij is.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 17:21
Super sympathiek van die jonge!! En ze hadden je nooit moeten verkopen! Nooit mee eens geweest en nu zieje het wel weer we hadden je goed kunnen gebruiken 🇮🇱👍
Vind ik leuk
Fissah14 +1382
maandag 15 april 2019 om 17:26
Wat een misverkoop is dit geweest met Wöber.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:27
Te makkelijk laten gaan.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 17:28
Wöbertje ik vond hem eigenlijk best goed hoor. Maar goed wat geweest is is geweest. Toch leuk dat ie blij is. Kan ie morgen hopelijk genieten als zn oude cluppie bij de laatste 4 komt


🛠
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:30]
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 17:53
Neus neus neus neus neus, eerst winnen kerel, het is ajax gegund
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 17:58
Ik gun het jou ook hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik zeg ook hopelijk. Ik geef jou een "like" voor de waarschuwing😉
🛠

Vind ik leuk
tikkietoe +6455
maandag 15 april 2019 om 17:29
Te makkelijk en te goedkoop laten gaan.
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 17:34
Goede gozer die ik het allerbeste wens
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:35
Ik ook. Gozer had de juiste mentaliteit. Ontzettend rare verkoop. Die Argentijn heeft zijn voetballende vermogen.
Vind ik leuk
Mari +13311
maandag 15 april 2019 om 17:36
Dank
Sterkte en hopelijk herstel je snel
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 17:36
Woeber heeft nooit echt aan mijn verwachtingen voldaan, had geen basisplaats, begreep dus wel dat hij verkocht werd en dat Magallan gekocht werd. Die laatste overtuigd mij trouwens ook niet.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:46
Ik heb het zelfde, al wil ik Magallan nog niet afschrijven.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 18:02
Nee, ik ook niet, maar tegen Feyenoord was hij heel slecht.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:10
Klopt dat was hij.

Heerenveen daarin tegen was het wel redelijk tot goed.

Vind ik leuk
Pimman +11547
maandag 15 april 2019 om 18:29
Tegen Feyenoord was héél Ajax slecht dus geen graadmeter.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 18:48
Inderdaad, een inktzwarte dag. In Stalin Rusland zou dit uitgewist worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:48
Wöber heeft Lewandowski uitgeschakeld in München , en dat zie ik die Magallan op dit moment nog niet doen .
Maar misschien moet ie nog ff wennen en gaat het nog helemaal goedkomen met hem .
Maar ze hadden Wöber misschien beter tot de zomer kunnen houden denk ik .
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 18:01
Klopt, dat deed hij uitstekend, maar in andere wedstrijden was hij minder op dreef.
Vind ik leuk
Pimman +11547
maandag 15 april 2019 om 18:33
Magallan heeft nauwelijks nog kansen gehad..wat hij liet zien was niet overtuigend maar heeft waarschijnlijk zijn tijd nodig. Neres werd in het begin óók doir iedereen afgeschreven..zélfs Zlatan. Inmiddels weten we beter!
Trouwens Wöber heeft ook zeer zwakke optredens gehad, kon mij ook niet echt overtuigen.
Vind ik leuk
Enden +5042
maandag 15 april 2019 om 18:56
Had inderdaad eind vorig seizoen echt een mindere periode die punten kostte
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:40
Een contract stelt weinig voor tegenwoordig.Als een speler zegt dat ze weg willen zijn ze als de dood voor waarde verlies.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:45
Vond het altijd een wereldverdediger! Wel gek al die positieve reacties. Elke keer als ik positief was als hij erin stond moest iedereen elke keer lachen. Gelukkig zien de mensen eindelijk in hoe goed we hen hadden kunnen gebruiken. Had nu linksback gespeeld morgen en dat ook fantastisch gedaan!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:50
totaal geen wereldverdediger, welk heel bruikbaar zoals nu op de linksback wel makkelijk geweest.

Beetje als Viergever onder Bosz gewoon degelijk en heel bruikbaar daarom hadden ze hem nog wel kunnen houden, al is de stap voor hem naar Sevilla wel een hele mooie en dat mag hem ook gegunt worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:54
Speelde alles bij Sevilla voor zijn blessure en dat deed hij ook fantastisch!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:03
Dat maakt hem geen wereldtopper toch.

Hij deed het zeker wel goed hoor maar ook maakte hij nog fouten, Blind wint van hem de strijd. Dan moet hij maar ook Ajax toch verder kijken.

Viergever zelfde verhaal al heeft Wober meer protentie maar als wissel ga je toch verder kijken en bij Wober hadden alle partijen er wat aan.

Wober verdiend beter, speelt meer Ajax maakte wat winst en had vervanger binnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:24
Ajax heeft geen vervanger voor de linksback Wöber en eigenlijk ook niet voor de centrale verdediger, want die Argentijn bakt er niks van! Pierie zou zijn vervanger kunnen worden.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:31
Jawel, niet de beste maar is er wel, 3 optie's namelijk.
1 Sinkgraven (slechste optie)
2 Mazraoui (veltman rechts beste optie)
3 Blind (magallan of veltman centraal)

Ik schrijf trouwens geen spelers af na 1 wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:01
Maar ik vind dat allemaal niet ideaal.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 16 april 2019 om 10:10
Nee maar dat kun je toch ook niet direct verwachten bij een Ajax ideale vervangers en gelijke kwaliteit op de bank, dat is alleen mogelijk bij grote clubs.

Dat ze Wober misschien beter konden houden klopt maar begrijp dat dit vertrek voor beide partijen goed was, hij meer spelen, Ajax ruimte voor nieuwe en ook een wat ontevreden speler weg.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 19:34
Zal ‘ie bij de huldiging komen?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:07
Ik hoop het!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:40
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden vvan dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
Jozef +45145
maandag 15 april 2019 om 20:16
Voor mannen is het een stuk lastiger om zoveel te verdienen met op je rug liggen.
Vind ik leuk
HardSchot +164
dinsdag 16 april 2019 om 09:17
Maar misschien niet als je gigantisch geschapen bent 😜
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:33
de kans is er zeer zeker, maar wordt helemaal lijp bij het idee als Ajax het gaat flikken, dus ga ik er er alleen in me hoofd van uit
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
dinsdag 16 april 2019 om 01:10
Deze jongen hadden ze nooit weg moeten doen.had nu tegen Juventus linksback moeten staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws