'Ik ben te ambitieus om als tweede doelman naar Ajax te gaan, dat doe ik niet'

'Ik ben te ambitieus om als tweede doelman naar Ajax te gaan, dat doe ik niet'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 22:35ma 15-04-2019 om 22:35

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 22:58ma 15-04-2019 om 22:58

Sergio Padt, die zijn jeugdopleiding doorliep bij Ajax, hoopt het titelfeest van zijn oude ploeg te verpesten. De doelman van FC Groningen speelt met de noorderlingen nog tegen de Amsterdammers en wil dan graag een resultaat halen.

De goalie van de Groningers tekent voor een voetballeven lang in het noorden. "Op dit moment kies ik er voor om mijn hele leven in Groningen te blijven", zegt Padt in het programma Peptalk op Ziggo Sport. "Vroeger ging ik elke week naar Amsterdam, maar nu moeten ze maar hierheen komen."

Padt zou het mooi vinden om zijn oude ploeg een loer te draaien in de strijd om de titel. "Wij spelen nog tegen Ajax. Die wil ik winnen. Ze zijn natuurlijk in uitstekende vorm en ze hebben de meeste kans, maar wij kunnen het verpesten."

Toch is de doelman niet alleen maar negatief over zijn periode in Amsterdam. Een terugkeer is wel te veel van het goede. "Ik ben te ambitieus om daar als tweede doelman naar toe te gaan. Ik heb er een mooie tijd gehad, maar dat doe ik niet."

Plaats een reactie

phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 22:38
That's the spirit Sergio. Maak er een Padtstelling van
Vind ik leuk
Wim Horst +1207
maandag 15 april 2019 om 22:44
ik vind dat hij maar zijn frustratie van zich afspreekt.
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:48
't jonge Padt das mannen taal💪
Vind ik leuk
Snapje? +9689
maandag 15 april 2019 om 23:06
Kwal van een vent en absoluut niet de mentaliteit om bij Ajax te spelen!
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:10
Kwal? 't ja dat zijn jouw woorden.
Vind ik leuk
Snapje? +9689
maandag 15 april 2019 om 23:49
Kwal is 1 woord
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:51
Scherp kerel, klopt 1 woord.
Een dikke 1-0 voor jouw👍😁
Vind ik leuk
1313 +12590
dinsdag 16 april 2019 om 00:24
Jou.😂
Vind ik leuk
PRICE +7322
dinsdag 16 april 2019 om 00:47
Ja jij blijft aan de gang, leraar Nederlands. Ha ha.
Vind ik leuk
1313 +12590
dinsdag 16 april 2019 om 01:34
Hahah, dit doe ik alleen maar door je opmerking daarvoor he.
Vind ik leuk
GaoYao +6006
dinsdag 16 april 2019 om 07:57
Dikke Padt mag dromen om bij Ajax op de bank te zitten..
Vind ik leuk
Nashua +7240
dinsdag 16 april 2019 om 00:14
"Vroeger ging ik elke week naar Amsterdam, maar nu moeten ze maar hierheen komen."

Domoor en dan betrapt worden in een trein zonder kaartje die naar AMSTERDAM rijd
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2585
dinsdag 16 april 2019 om 00:18
Hij ging naar een veul groter oord die trein, Kropswolde!😂
Vind ik leuk
Tof Yac +30
dinsdag 16 april 2019 om 06:49
Hij had wel een kaart. Maar hij had niet ingechekt
Vind ik leuk
SugoiRyan +18
dinsdag 16 april 2019 om 08:28
Hij zegt alsof hij uit Limburg komt maar gozer komt gewoon uit Haarlem. En nu popie jopie bij Grunn down. Ach ja haha - *doen
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 april 2019 om 19:41]
Vind ik leuk
Eric55 +595
dinsdag 16 april 2019 om 06:50
Als dit de mentaliteit van Ajax "supporters" is alleen omdat Padt zegt dat hij te ambitieus is om als tweede doelman naar A`dam te gaan ben je dan maar gelijk een kwal. dan short er denk heel veel aan de mentaliteit van A`dammers
Vind ik leuk
RGB +1977
dinsdag 16 april 2019 om 10:34
Nee, hij is een kwal omdat hij NS-personeel molesteert.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
dinsdag 16 april 2019 om 11:58
Arriva personeel!
Vind ik leuk
RGB +1977
dinsdag 16 april 2019 om 12:11
Oh, in dat geval 😆😆
Vind ik leuk
Eric55 +595
woensdag 17 april 2019 om 07:09
En dat doen de "supporters" van Ajax niet??? Vuurwerk bij je eigen keeper in het vak gooien bij een beker finale waarbij je je eigen keeper ernstig zou kunnen verwonden, wedstrijd tegen Juventus ook weer vuurwerk gooien waar families en andere mensen die wel supporter zijn gewond bij kunnen raken. Fijne dag verder.
Vind ik leuk
RGB +1977
woensdag 17 april 2019 om 11:06
We hebben het her niet over "supporters" vriend, het ging om een voetballer. Lezen is blijkbaar lastig.
Vind ik leuk
Eric55 +595
vrijdag 19 april 2019 om 12:07
Nee hoor lezen is niet moeilijk, misschien voor jou wel maar het ging over Padt ( inderdaad een voetballer) en die geeft eerlijk antwoord op een vraag en zegt dat die niet bij Ajax of welke club dan ook als tweede keeper wil zijn. Maar om hem dan als "supporter "gelijk een kwal te noemen en daarom zei ik , als dat de mentaliteit van de Ajax "supporters "is dan mag dat andere er ook wel bij gehaald worden want dat zijn ook die lui uit A`dam die zich "supporter" noemen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:15
Je bedoelt, niet arrogant genoeg.
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:57
De Jong de Graafschap zei zondag dat hij Bommel wilde helpen. Nu Padtje ook al. 't jonge al 2 partijen die een handreiking nasr PSV doen. Niet mijn woorden lees en hoor 't ook maar. Sorry ajax supporters.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:15
Klopt, maar dat komt omdat ze alleen maar tegenstanders van Ajax interviewen. Ik denk dat ze in Den Haag, Tilburg, Almelo en Alkmaar PSV graag een loer draaien...
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2585
dinsdag 16 april 2019 om 00:19
Je denkt dat ze in Den Haag liever PSV een loer draaien dan Ajax???
Get real.
Vind ik leuk
1313 +12590
dinsdag 16 april 2019 om 00:26
Ik denk dat ze in Den Haag liever willen zien dat ze die wedstrijd winnen. Daar gaat het om.
Vind ik leuk
Wim Horst +1207
dinsdag 16 april 2019 om 14:07
idd want wint ADO al zijn wedstrijden hebben ze de play-offs gehaald en dan Europees voetbal dacht ik
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:48
Ik heb het niet over die hersenlozen. Ik heb het bijvoorbeeld over jullie trainer die een Ajax hart heeft!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:17
In Alkmaar willen ze psv een loer draaien ipv ajax?

Je moet in het theater gaan staan, humor heb je wel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:47
Ik heb het niet over jou droeftoeter... 😂 Ik heb het over de selectie die zichzelf als topploeg ziet.. En wat denk je van jullie trainer? Die heeft een Ajax hart.. Die gaat er alles aan doen om Ajax kampioen te maken!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:50]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:20
v/d Brom heeft een Vitesse hart en kan een wedstrijd totaal niet naar zijn hand zetten.

Wie van de selectie ziet ons als topploeg? Ik ben wel benieuwd of je daar iets van op papier hebt.



Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:28
Brommetje heeft een Ajax-hart maar is een Vitesseman. Ik snap dat dat lastig te begrijpen is, maar het is toch echt zo... Meneertje Guus Til om er maar eentje te noemen 😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:29]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:57
Til heeft gezegd dat hij denkt dat Az nog een keer een titel kan pakken, niet dat het topploeg is. Daar zit een verschil in.

„John is de man voor Vitesse, zonder twijfel”, zegt Jordania op de website. Van den Brom is blij dat er duidelijk is. „Natuurlijk is het vleiend dat er een club van het formaat Anderlecht belangstelling heeft”, aldus de coach, die momenteel met zijn ploeg in Suriname verblijft. „Op hetzelfde tijdstip kwamen er van derden verhalen in de wereld dat Jordania niet tevreden zou zijn. We hebben daarover gesproken en hij ontkende dat. Natuurlijk hebben we weleens ergens discussie over, maar daar hou ik juist van en daarvoor loop ik nooit weg. Die gesprekken voeren we binnen de technische staf elke week. Dus voor mij is het klaar: ik blijf bij Vitesse. Daar ligt mijn hart.”
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Til heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij Ajax en PSV niet aaneen stap hogerop ziet, dus dan schaar je je toch onder de top 4? Bizot idem dito, hij heeft dat letterlijk in een interview gezegd. Over Brommetje: Hij heeft letterlijk in zijn Ajax tijd gezegd. Brommetje wil ook zo graag trainer worden bij Ajax. Zag je niet hoe teleurgesteld hij was nadat Ten Hag aangesteld was. Hij moest bijna janken,
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Hahaha, dat idee van janken heb ik altijd bij v/d Brom. Hij heeft idd gezegd dat hij ajax in de toekomst wil trainen. Dat wil elke Nederlandse trainer, verzekerd van een goed elftal en Europees voetbal.

Top 4 zitten maar 2 topploegen bij; ajax en psv. Daarna komt er een subtop met imo; feyenoord, az, vitesse en utrecht.
Vind ik leuk
Daan77 +2
dinsdag 16 april 2019 om 17:12
Waarneer je AZ met feyenoord vergelijk
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:28
Ja, dan?
Vind ik leuk
19AZ82 +2018
dinsdag 16 april 2019 om 12:21
Nou Jurgen, als voetbal liefhebber zie ik liever Ajax kampioen worden dan anti voetbal Psv die dit jaar nog arroganter zijn geworden dan onze provincie buren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:32
Dat mag.......ik zie liever van niet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:27
En toen De Jong hoorde hoe arrogant Van Bommel over de wedstrijd dacht ( “ik kan mij nog een 11-0 tegen San Marino herinneren, of het wordt 8-0”), was hij ook genezen van zijn handreiking naar Van Bommel. De Jong vond het zelfs laf hoe PSV de laatste 10 minuten tijdrekken was.
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:32
Klopt, maar er blijft altijd iets bij iedereen van dat je 't de ene meer gunt dan de ander. Speculeren kunnen we allemaal we gaan 't zien en meemaken.
Vind ik leuk
RenW +5694
maandag 15 april 2019 om 23:33
Padt is een teleurgestelde ex Ajax doelman.
Ik had niet anders verwacht van hem.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:04
Ze willen PSV helpen. En met die "hulp" wordt PSV nog tweede. Hoe kut is dat?
Vind ik leuk
035 +1023
maandag 15 april 2019 om 22:59
Dat zie jij goed Wim.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:04
@Wim Horst Maar hij was helemaal niet gefrustreerd integendeel hij was juist erg kalm in het gesprek
Vind ik leuk
Bossie020 +6577
dinsdag 16 april 2019 om 05:35
Frustratie is het nieuwe kalm
Vind ik leuk
Wim Horst +1207
dinsdag 16 april 2019 om 14:04
zou kunnen dat hij kalm was! maar zijn woorden zijn een en al frustratie, net als die van bergwijn ook altijd gefrustreerd praat over zijn oude werkgevers.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:11
Dat is wat jij er zelf van maakt. Maar dat zegt vooralsnog niet dat hij werkelijk gefrustreerd zou zijn. Als ik op een kalme manier zeg dat ik spaghetti niet lekker vind, ben ik ook niet gefrustreerd om spaghetti, maar vind ik het gewoon niet lekker. Is maar net wat je er zelf van maakt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:13]
Vind ik leuk
Wim Horst +1207
dinsdag 16 april 2019 om 14:18
het gaat niet om spaghetti maar over een persoon, een persoon die niet bij de beste club van NL speelt, en dan ook nog op CL niveau, elke topsporter wil op het hoogste niveau spelen, kalm naar buiten, maar van binnen toch wel gefrustreerd, maar ja dat is mijn mening, jij hebt jou mening.
Vind ik leuk
Will024 +176
maandag 15 april 2019 om 23:23
Dat klopt, maar hij geeft wel eerlijk toe dat hij de kwaliteiten niet heeft om eerste keeper te worden bij ajax
Vind ik leuk
Radaje +1671
dinsdag 16 april 2019 om 07:03
Als je spreekt van iets verpesten voor je tegenstander ipv het winnen van je eigen wedstrijd kun je dat idd wel stellen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:48
Je kunt alleen vaststellen of er frustratie is aan hand van gezichtsuitdrukkingen waar nergens op leek dat hij gefrustreerd was en in zijn stemgeluid of het verheft de ja of de nee waar ook niet uit bleek dat hij gefrustreerd was. En ik heb gekeken naar Ziggo maar hij was gewoon heel erg kalm dus als men het over frustratie heeft, dat was er helemaal niet. Hij wil gewoon winnen van zijn oude werkgever, maar dat is niet meer dan logisch je gaat niet een wedstrijd in dat je graag wilt verliezen dan heb je niet de juiste houding voor een profvoetballer
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:50]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:50
Wat betreft zijn loopbaan kan hij over praten , vechten in de trein ,dus 54 Ajax supporters op gepakt zwaar bewapend !!!!!!! Dat is ook Ajax , maar toch hoop ik dat Ajax wint
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:51
Gelukkig blijft hij op het rechte Padt. En hij kan altijd nog conducteur worden als hij wil blijven.
Vind ik leuk
035 +1023
maandag 15 april 2019 om 23:00
Op het boemeltje tussen Gronigen en Appingendam.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:01]
Vind ik leuk
hollister +1302
dinsdag 16 april 2019 om 00:35
Leuk he? alle hoop van die boertjes op Groningen... maar met die mazzel en beginnersgeluk wat die Van Bommel aan zijn reet heeft hangen zou het ook zo maar eens kunnen gebeuren.. maar dan nog de vraag of PSV de resterende wedstrijden zomaar even gaat winnen
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 00:43
Hopelijk blijft t zo tot de laatste wedstrijd
Vind ik leuk
Sven! +2559
maandag 15 april 2019 om 22:39
Hopen mag, jammer voor de rest maar Ajax pakt de titel.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 22:48
Ik heb zoete herinneringen aan 2007 en 2015. Ook toen was PSV zo goed als uitgeschakeld....

Anyway het is nog niet gespeeld. Zeker niet als Ajax dinsdag Juve weet te verslaan (en ik zit met een Ajax sjaal morgen).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:04]
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:53
Benieuwd wat voor invloed(ongeacht de uitslag) de wedstrijd tegen juventus met dit duel tegen Groningen doet.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 22:55
Ik ook. Kan twee kanten op hè. Ligt helemaal aan het wedstrijd verloop natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:56
Ajax wint wel van Groningen! PSV mag wel oppasssn dat ze zelf geen punten gaan verspelen komend weekend!
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 22:58
Het zal voor beiden oppassen blijven tot het eind. De wedstrijd tegen Groningen zal toch eerst ècht nog moeten worden gespeeld.

Dat maakt het toch wel zo mooi en spannend.

Maar Ajax ziet er beter, soepeler uit. Op het moment
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:59]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:01
Het is zeker spannend en dat is alleen maar mooi 😉
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:59
Klopt forza A A, als 't weer zo slap is bij PSV als afgelopen zondag dan is ADO absoluut moeilijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:02
Echt raar toch van een winnend elftal naar een haperend elftal.
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:07
Zeker, voor de winterstop was 't goed bij PSV, na de winterstop enorm ingestort.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:14
Is psv ook naar het buitenland gegaan in de winter ivm trainingskamp
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:09
Ja is zo. Er komen vreemde krachten los in de laatste weken van zo'n seizoen. In 2007 stond PSV een paar weken voor het einde bovenaan maar met het ingaan van de laatste speelronde hingen ze in de touwen: niemand gaf een cent voor ze. Slecht spel, geen passie, Koeman slechte coach, etc.

En letterlijk in die laatste wedstrijd staan ze op, waarschijnlijk gevoed door de stand op de andere velden en pakken ze alsnog met een ruime overwinning de titel.

Voorlopig staat Ajax met goed voetbal terecht bovenaan ;)
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:12
Ajax heeft 't zelf in handen. 4 spannende competitie ronden nog.
Vind ik leuk
Eric777 +150
maandag 15 april 2019 om 23:14
Denk niet dat die wedstrijd veel invloed zal hebben tenzij er een aantal spelers zwaar geblesseerd raken. Ajax heeft tot nu toe al z'n wedstrijden na een Europese wedstrijd gewonnen. Zou dus nog niet teveel moed putten uit de wedstrijd van morgen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:16
Driemaal is scheepsrecht 😉
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:18
Zou het zo werken ja? 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:33
Ik hoop het 😉
Vind ik leuk
Wilex +3207
dinsdag 16 april 2019 om 06:47
Ja in 2014 werd psv op de valreep nog maar mooi even 4e, die dekselse Boeren ook altijd.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:03
😂 😂 Je hebt gelijk! Het was 2015. Minder lang geleden dan ik dacht
Vind ik leuk
Wilex +3207
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Volgens mij is waar jij op doelt 2016 maar goed.
Nog korter geleden ;)
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 10:22
Oww my god. Je hebt wéér gelijk. Check your facts😶

De boodschap was wel duidelijk gelukkig.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17969
maandag 15 april 2019 om 22:39
Grote meid Padt.
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:49
Grote meid of niet, 't is toch maar ff gezegd
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:39
HAHA, Ajax wilt jou niet eens misgunner, inplaats dat je ze een warm hart toe draagt.. hoop je het te verspesten.. Zo zie je wat misgunst doet!
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:04
Hij misgunt ze helemaal niks, maar wil gewoon zijn eigen wedstrijd (toevallig tegen Ajax) winnen.

Als Ajax tegen pak em beet Heerenveen of Venlo had gemoeten, had ie ongetwijfeld gezegd dat ie hoopt dat ze winnen.

Misgunst? Is niet eens een woord: je zoekt naar afgunst.

Had die jongen dan moeten roepen: nee joh, ik laat Ajax wel winnen dit weekend? Nijland zou dan weer zijn Classic kunnen gebruiken: hey Padt, ik betaal godverdomme je poen joh.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:13
Ik denk toch dat je de artikel niet hebt gelezen, als jij als ex ajaxcied waar je meerdere malen voor uit bent gekomen dat je die club een warm hart toedraagt en vervolgens gaat roepen ik wil ajax zijn titelfeest verpesten met andere woorden ik hoop dat psv kampioen word!
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:16
Tuurlijk maak jij dat ervan, maar dat zegt ie niet. Je moet het in de juiste context ziet:
Hij doelt overduidelijk op de onderlinge confrontatie tussen zijn eigen team en Ajax. Hij hoopt die wedstrijd te winnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:20
Als hij die wedstrijd wilt winnen, dan hoeft hij toch niet nadrukkelijk te zeggen dat hij "Wij spelen nog tegen Ajax. Die wil ik winnen. Ze zijn natuurlijk in uitstekende vorm en ze hebben de meeste kans voor de titel, maar wij kunnen het verpesten." Dit is hypocriet..
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:24
Heeft toch niks met hypocriet te maken. Ze spelen dit weekend tegen elkaar.
Die wedstrijd wil hij winnen. -Logisch.

Volg je het nog?
Dat ze het daarmee voor Ajax kunnen verpesten is statistisch gezien ook logisch. Er zijn dan immers nog maar 3 kansen om het goed te maken, en Ajax heeft het dan (als psv wint) niet zelf in de hand.

Hij noemt enkel het logische vervolg als zijn wens om met zijn eigen ploeg van Ajax te winnen uitkomt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:28
Het gaat me niet om of hij wilt winnen ofniet gaat mij erom dat die nadrukkelijk zegt ajax dwars te willen bomen terwijl die het ook gewoon bescheiden had kunnen houden hypocriet voor
Iemand die meerdere malen heeft gezegd dat die ajax een warm hart toedraagt!!
Vind ik leuk
RenW +5694
maandag 15 april 2019 om 23:39
Hij zegt toch echt, dat hij het wil verpesten.
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:18
Padt zou het mooi vinden om zijn oude ploeg een loer te draaien in de strijd om de titel. "Wij spelen nog tegen Ajax. Die wil ik winnen. Ze zijn natuurlijk in uitstekende vorm en ze hebben de meeste kans, maar wij kunnen het verpesten."

Hij zegt letterlijk dat ie het onderlinge duel wil winnen en dat ze het dus KUNNEN verpesten.

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:20
Voetbalprimeur heeft maar de halve interview...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:22
Kortom ik vind het hypocriet nadat je meerdere malen hebt gezegd ik draag ajax een warm hart toe.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:08
@World.Soccer.Fan Ajax wil hem wel. Hij staat ook op het lijstje als vervanger voor de 2de keepers positie volgend seizoen voor het geval Onana weg gaat, Die portugees 1e keeper word en daarnaast Padt als 2de, maar niet alleen Padt staat op dat lijstje natuurlijk, maar zeggen dat Ajax hem niet zou willen is gebaseerd op je eigen mening en niet op wat Ajax wil
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:12
Waar baseer jij op dat hij op het lijstje van ajax staat? Heb je dat lijstje gezien is die gepubliceerd? Of neem je de mening van Valentijn driessen of een andere journalist over?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:14
Dat is gezegd door Overmars. Dus voordat je iets overneemt van social media, wacht eerst totdat Ajax zelf concreet met iets naar buiten komt voordat je gaat roepen wat Ajax wel of niet wil
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:15]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:16
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/871521/gerucht-uit-groningen-ajax-denkt-bij-keeperscarrouseel-ook-aan-padt.html

Als jij de officiele verklaring kan vinden van Overmars geloof ik je want naar mijn weten en wat ik gelezen heb is het wandelgangen nieuws..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:17
Gerucht is niet wat uit de mond van overmars komt, dus bedankt voor de waarschuwing maar ik denk eerder dat die voor jezelf geld...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:22
Jij bent de gene die social media linkjes deelt die puur geruchten zijn die je niet serieus kunt nemen en dan ga je mij vragen of ik Valentijn Driesses mening deel?. Er is Overmars het 1 en ander gevraagd bij vertrek van Onana daar zijn namen genoemd die op een lijstje staan als zijnde de mogelijke vervangers en Padt stond daar op en Overmars heeft dat beaamd dat die erop staat. Ik zeg ook niet dat hij gaat komen of dat hij niet gaat komen, zeg alleen dat hij op het lijstje staat en dat ze wel geinteresseerd zijn, maar dat zijn er nog meerdere dus ook al gaat Padt niet door zijn er nog wel meerdere opties
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:25
Blijkbaar wilt die zelf ook niet, dus overmars zou vast ze naam nu doorgestreept hebben een uitstekende keuze namelijk, ik kan me niet voorstellen welk
Interview jij bedoeld want geloof me ik heb even gegoogled en zowel bij ajax als andere forums etc staat niks over dat overmars bevestigd heeft over padt dat die op het lijstje staat, echter staat overal bij Gerucht!

Kortom lang verhaal kort te maken: hij wilt niet en ik wil hem ook hem ook niet en hopelijk overmars ook niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:31
Hij heeft het wel degelijk bevestigd. Er waren 3 namen genoemd Stekelenburg, Padt, En een belgische keeper (Naam ontgaat mij momenteel) en los van het feit of ze uberhaupt wel of niet gaan komen. Die staan op de lijst maar dan nog als ze op een lijst staan als mogelijke 2de keepers optie huur wil dat niet zeggen dat ze meteen komen. Bovendien werd er door Overmars gezegd dat zijn niet de enige namen op de lijst er staan er nog veel meer op, op dat lijstje. Dus ook al gaan die 3 niet door word het wel een andere. Het gaat er ook niet om wat ik van hun talent vind, het gaat er om of Ajax en de Ajax staff er wat in zien. En laten we vooral Ajax en de Ajax Staff hun werk laten doen en niet doen alsof wij vanuit huis directeur voetbalzaken gestudeerd hebben
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:34]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:33
Ajax kan veel betere keepers hapen en zoals ik al zei ik hoop dat die niet komt natuurlijk maakt ajax de keuze maar naar mijn mening en info wilt ajax hem niet en ik ook niet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:37
Maar het gaat niet om een betere keeper. Het gaat om een 2de keeper voor als de 1e keeper geblesseerd raakt. Je gaat toch niet een 2de keeper voor 15 - 20 miljoen binnen halen? Dat is zonde van je geld kun je dat beter inversteren in een goeie linksback of een goeie middenvelder. Het gaat bij een 2de huur keeper niet zozeer om super talent maar meer om het feit dat hij in kan vallen als de 1e geblesseerd raakt en dat zou Padt goed kunnen.....wat wij er thuis van vinden dat is iets heel anders. En wilen is en groot woord. Hij staat op de lijst maar het is niet zo dat Ajax zegt wij willen hem en daar gaan we alles aan doen. Het is meer ja hij is een optie voor de 2de keepers positie maar er zijn er nog een stuk of 6 die dat zijn....
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:39]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:38
Hij zal het zeker kunnen maar we willen die jongen van Emmen laat hem lekker als 3e keeper fungeren, Onana blijft tot 2020 dus we hebben die portugees nog en klaar padt niet nodig
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:40
Maar die jongen van Emmen is niet 2de keeper materiaal maar meer jeugd voor de toekomst. Dat heeft Ajax ook al zelf naar buiten gebracht wat hun plan is met die keeper van Emmen. Het gaat hier om een 2de doelman een reserve doelman niet om een vaste 1e keeper.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:41
Hij is dan 3e doelman die portugees 2e onana nog een jaar 1e
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:44
Nee dat is niet wat Overmars gezegd heeft. Die zei Onana gaat zeker en vast weg, maar had nog 1 jaartje bijgetekend want dan is hij 5 jaar in Europa en kan hij een EU speler zijn en daarna word die portugees de 1e keeper. Dus achter die portugees moet een 2de keeper komen toch. Overigens is de Portugees een huur met optie tot koop dus ook daar moeten we nog afwachten of Ajax hem volledig overneemt of niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:49
Tussen koop Portugees en bijvoorbeeld een Padt zitten 2 verschillende redenen. Zo is er gezegd door Overmars dat de bedoeling is dat die Portugees de plek van Onana over zou nemen. En met bedoeling Padt op lijstje is puur als 2de optie niks meer niks minder. en Keeper Emmen is bedoeld als jeugd voor toekomst dus voordat hij 1e of 2de keeper is ben je al weer 3 á 4 jaar verder. Voor de 3 keepers 1e, 2e en/of 3de keeper word een verschillende kwaliteit gevraagd. De 1e moet gewoon super goed zijn, 2de moet alleen maar in kunnen vallen voor het geval de 1e geblesseerd raakt, dus geen super talent en de 3de wellicht een jeugdspeler die in Jong nog mee kan om te groeien en tussen 1e en 2de keeper meeloopt om te leren
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:52
Dat klopt ook toch Hoop ik dat ze snel zijn padt ze naam zullen af strepen van de lijst.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:41
Kan me toch niet voorstellen dat hij daadwerkelijk gaat komen. Wordt het de 2e keeper met een maatje te veel na Jeroen Verhoeven alias de Pizzaman ;)
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1270
maandag 15 april 2019 om 22:39
Punten gaan mee terug naar Amsterdam gok 1-3
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:49
Eerst Juventus dan de focus op Groningen. Wedstrijd voor wedstrijd
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1270
maandag 15 april 2019 om 22:51
Heb je gelijk in😉😉
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1270
maandag 15 april 2019 om 22:52
Juve word lastig maar we gaan er voor strijden.
Vind ik leuk
Pazienza +201
maandag 15 april 2019 om 22:39
Je bent ook te slecht om als 2de keeper bij ajax te spelen. Iedereen verwacht een moeilijke wedstrijd voor ajax door de statistieken de afgelopen jaren, maar in deze vorm gewoon niet te stoppen! Kansloos voor groningen
Vind ik leuk
Bosmeister +1187
maandag 15 april 2019 om 22:55
Dat is natuurlijk onzin, Padt is veel te goed om op Lamprou's plek te gaan zitten en die punten blijven gewoon in Groningen. Kansloos voor Ajax. We zijn geen Italiaans oud wijf!

Maar PSV verspeelt nog minstens 5 punten dus maak je niet druk. Of in jullie termen "Don't worry about a thing" Succes morgen! En ga het weekend maar van het mooie weer genieten ;)
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:04
Ik voorspel je dat als jullie Ajax verslaan wij geen punt meer laten liggen. Moeten jullie wèl eerst winnen natuurlijk: laat t maar zien!
Vind ik leuk
FRChamp +2498
maandag 15 april 2019 om 22:59
Kansloos wil ik niet zeggen. Groningen heeft een leuke ploeg met El Hankouri en Kaj Sierhuis. Ajax gaat een lastige wedstrijd tegemoet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:02
Dat denk ik ook en zo goed speelt ajax uit ook niet.
Vind ik leuk
FRChamp +2498
dinsdag 16 april 2019 om 10:37
Precies, dat is zo.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:56
En sierhuis is nog altijd van AJAX die helpt wel een handje En die vette Padt ga ja maar een nacht in de cel doorbrengen lul
Vind ik leuk
Vowtar +7032
maandag 15 april 2019 om 23:01
Is Ajax zo goed in vorm dan? Tegen Juve en Excelsior ging het aardig, maar verder is het de laatste tijd matig hoor. AZ speelde ze weg, tegen PSV hadden ze zeker niet gewonnen als voetbal een jurysport was en ook tegen PEC was het spel absoluut niet overtuigend..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:03
Klopt, vooral uit doen ze het heel matig.
Thuis hebben ze altijd de VAR of Blom nog die ze een handje helpt als het nodig is.
Vind ik leuk
035 +1023
maandag 15 april 2019 om 23:07
Oeps, dacht dat alleen in Eindhoven de Calimero's zaten.:-)
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:13
De punten tellen Vowtar en ja jouw opmerkingen kloppen absoluut.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:02
Hij heeft gewoon gelijk dat hij geen 2e keeper wil worden.
En ik geef Groningen een goede kans op minimaal een punt.
Zeker als het morgen een zware pot of een grote nederlaag wordt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:11
Daar denkt Ajax toch echt anders over anders staat hij niet op het lijstje. Reacties dat hij wel of niet goed genoeg zou zijn, zijn allemaal gebaseerd op eigen meningen en niet op wat Ajax zelf wil. Wees dan eerlijk en zeg Ik vind dat hij niet bij Ajax hoort want......Maar ga niet zeggen Ajax wil hem niet, want.....De enige die daar echt recht van spreken over heeft is Overmars
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:13]
Vind ik leuk
DumBfries +107
maandag 15 april 2019 om 22:39
Padt..je tuigt een conducteur af. Nu deze uitspraak...echt van 't padje af.
Je wil bij de FC blijven omdat er gewoonweg niet meer in zit!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:49]
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:07
Of hij koestert gewoon wat ie heeft? Een basisplaats bij een subtopper en wekelijks spelen. Bij Groningen zal die echt niet voor een onkostenvergoeding onder contract staan toch.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:19
Ouwe koeien uit de sloot halen. zo is er ook nog een leuk verhaaltje over zoet. :) vergeten? hahaha. Kansloos!
Vind ik leuk
DumBfries +107
dinsdag 16 april 2019 om 15:24
Net wanneer je het uitkomt de andere kant opkijken, dat is kansloos. Je als prof zo laten gaan, dat is kansloos...iets met vbfunctie. Net als jouw kansloze reactie...logisch, want groningen. En zo kan ik natuurlijk nog ff doorgaan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:46
Hij heeft geen conducteur afgetuigd. Dat is een broodje aap verhaal. Er is een woordenwisseling ontstaan en hij is gewoon gearresteerd niks meer niks minder. Mensen maken er een geheel eigen verhaal van dat niet strookt met de feitelijke gebeurtenis
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:39
Volledig van het Padtje deze man🤔
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:05
Groot gelijk toch dat hij geen 2e keeper wil worden.
En dat hij wil winnen lijkt me ook niet zo gek, of moet hij zeggen ik hoop dat we van ajax verliezen want ik heb daar gespeeld?
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:09
Zie die post hierboven:

Hij is een misgunner want hij wil geen tweede keeper worden...

Rare gedachtengangen hiero bij sommige.

Padt zegt toch niks verkeerds?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:15
Hij zegt dat hij wil winnen en dat valt blijkbaar helemaal verkeerd bij de ajaciedjes. De tegenstanders moeten ze natuurlijk wel laten winnen en iedereen moet roepen hoe geweldig ze zijn.
Vind ik leuk
035 +1023
maandag 15 april 2019 om 23:09
Voor jou is er erges anders nog wel een plekje in de buurt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19018
maandag 15 april 2019 om 22:40
Woensdag even in de Telegraaf 'lekken' dat Ajax interesse in hem heeft als opvolger Onana. Scherpen is er ook niet beter door gaan keepen..
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:10
Haha.

Scherpen had eerder in het seizoen ook al een paar ketsers hoor.
Bij een club als Emmen mag dat ook, zeker op die leeftijd.
Scherpen is pas 19 dus zie daar wel meer in dan in Padt. (Vind ze overigens allebei niet goed genoeg voor Ajax of psv)
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
maandag 15 april 2019 om 22:40
Hij reageert wel heel fel en vijandig, ik vraag me af hoe mooi de tijd die hij in Amsterdam heeft gehad daadwerkelijk was..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:41
https://www.google.nl/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2086838-padt-ajax-is-meer-een-oude-liefde-dan-een-vervelende-ex.html

Zeer positief!! Daarom heel hypocriet!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:05
Hij wil graag winnen dat is toch niet zo gek?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:14
Nee zeker niet maar om nadrukkelijk te zeggen feestje van ajax verpesten is gewoon hypocriet!
Vind ik leuk
AjaxSneek +336
maandag 15 april 2019 om 22:41
Ik zie je volgende week wel in de trein Padt.. Pad? Kan beter zeggen walvis! 't is nog net geen verhoeven.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:19]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:45
Die gast liegt als de tering! Hij is altijd eens per week in Amsterdam 😂

Ga even naar het Rembrandtsplein en je komt padt regelmatig tegen!😂
Vind ik leuk
Romarioo +872
maandag 15 april 2019 om 22:42
Doe je best zou ik zeggen💪💪💪
Maar ja we hebben nog AZ en aangezien we zoveel moeite met graafschap hadden, maar graafschap was opgefokt door uitlatingen van sommige mongolen die dachten we geven ze wel even 8 - 0
Zo iets ga je toch niet zeggen
Ik reken op het noorden anders de vijverberg 😎
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 22:50
Moge de Vijverberg te hoog blijken voor Ajax!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:07
In de huidige vorm denk ik dat jullie meer moeite tegen Willem 2 krijgen dan tegen AZ. Die gaan zich tegen die tijd al sparen voor de play offs.
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 16 april 2019 om 11:54
Ik denk het ook, ben benieuwd of we het gaan overleven in Tilburg, wat AZ betreft heb je gelijk tenzij ze zelf van Feijenoord winnen en ik zie Feijenoord nog wel uit verliezen
Vind ik leuk
StoneyTony +2556
maandag 15 april 2019 om 22:43
Wat een opmerking hahaha die krijgt er nu 5 in plaats 3 om ze oren.karma😅
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 16 april 2019 om 11:55
Zoals wij beweerden dat we 8 a9 nul zouden winnen van de graafschap, wat was ik blij met de 2 doelpunt
Vind ik leuk
De Liefhebber +12987
maandag 15 april 2019 om 22:43
Ooohhh, vandaar dat PSV in de 88e minuut nog een vrije doorgang kreeg om de winnende te maken...Padtje is teleurgesteld in Ajax....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:45
Als je ambitieus bent dan ga je met de instelling ik word daar eerste doelman als Onana over een jaar vertrekt.

Al vind ik ook dat hij daar tekort voor komt, dus zelfkennis heeft hij wel😉

Maar even serieus alleen maar goed hoor dat je jouw basis plaats boven een beter salaris kiest, valt wat voor te zeggen..

En wie wat hoopt is me allemaal om het even, zolang we maar in Grunn winnen😉
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:46]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:54
juist! Maar eerst morgen dat ploegje in Turijn verslaan🤗
Vind ik leuk
HennieAFCA +219
maandag 15 april 2019 om 22:46
Die bolle mag nog niet terug als ballenjongen.. laat staan 2e doelman.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1025
maandag 15 april 2019 om 22:47
Ik hoop heel erg met je mee Sergio!
Vind ik leuk
vierde-ster +8743
maandag 15 april 2019 om 22:51
Een rancuneuze flapdrol is het
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 22:55
Het raakt je toch wel vierde ster.
De Jong van de Graafschap wilde v Bommel al helpen, nu padtje ook al.
Er zijn in 't land toch mensen die 't op PSV hebben.
Vind ik leuk
vierde-ster +8743
maandag 15 april 2019 om 22:57
Een conducteur in elkaar slaan dat is het trieste hoogtepunt in zijn leven ....wees maar trots op hem
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:00
't ja, das natuurlijk domme actie van Padt absoluut waar.
Vind ik leuk
Spiegel +11556
maandag 15 april 2019 om 23:15
In elkaar slaan? Tuurlijk hij moet zijn handen thuis houden. Maar het was alles behalve in elkaar slaan. Daarbij: hij heeft zijn straf gehad en uitgediend. Hij heeft ook netjes zijn excuses gemaakt en heeft beterschap laten zien.

Om dan gelijk zo fel op hem te reageren omdat ie hoopt dat ie met zijn eigen team van Ajax wint, is een beetje onnodig en overdreven.

Vind ik leuk
vierde-ster +8743
maandag 15 april 2019 om 23:18
Wees maar trots op hem
Vind ik leuk
035 +1023
maandag 15 april 2019 om 23:14
Als Padt hetzelfde doet als de keeper vd Graafschap laat hij er dus eentje meer door dan de tegenstander. of niet soms? :-)
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:15
Zeer zeker mogelijk maar ook misschien niet. Het is u nog als als als.............??
Vind ik leuk
PRICE +7322
maandag 15 april 2019 om 23:24
U bedoel nu
Vind ik leuk
Erik-Vites +1025
dinsdag 16 april 2019 om 08:55
Pasveer ook...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:48
Hij is te ambitieus.... FC Groningen en te ambitieus. Met alle respect, maar wat klopt hier niet aan als je uit de jeugdopleiding van een nederlandse topclub komt. Hij had waarschijnlijk een overstap in een eerder stadium verwacht, maar zo denderend is ie niet. Misschien een overstap als C1fighter, daar heeft ie al een wedstrijd mee gewonnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:09
Te ambitieus om 2 keeper te zijn en realistisch genoeg om in te zien dat hij bij ajax geen 1e keeper zal worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:48
Ajax maakt gehakt van Groningen. 0-6
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:10
Ik denk 2-2
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:11
Nou, dan zal het er wel ergens tussen in liggen. 1-3 dan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:13
We zullen het zien, als jullie deze winnen dan ben je wel bijna zeker kampioen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:20
Idd. Eerst morgen afwachten hoe Ajax speelt én hoe Ajax er doorheen komt richting a.s. zondag.
Bij winst is het idd bijna zeker. Hoewel ik pas juich als het definitief is. Ik ben De Graafschap uit, nog niet zo lang geleden, niet vergeten.
Ik hoop dat jullie volgend seizoen mee kunnen doen met ons en Psv of iig een stuk dichter in de buurt komen. Een échte top-3 zou super zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:20]
Vind ik leuk
rinirat +4171
maandag 15 april 2019 om 22:48
Dit is echt een zieke mening van een rancuneuze keeper.
Vind het triest.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 22:54
Dat kun je ook van jouw mening zeggen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:10
Ja echt triest dat hij wil winnen zeg.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:50
Die dikke pad toch! ❌❌❌ hoop dat je er 6 of 7 om die vette kop krijgt!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:51
Voor PSV worden uit rancune dat je bij Ajax niet geslaagd bent... Tja, als dat je motivatie is, volgens mij moet motivatie uit jezelf komen, je moet willen presteren voor jezelf.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30173
maandag 15 april 2019 om 22:53
Toch wel wat wrok naar Ajax toe aanwezig.. Ergens is het niet goed verlopen..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:54
Tsja. Ook niet echt de slimste, kolere zeg...
Vind ik leuk
Hoos +83
maandag 15 april 2019 om 22:54
Beetje kinderlijk gedrag van deze jongen. Maar dat blijkt ook wel een beetje uit het akkefietje van laatst. Geen professionele instelling en dus inderdaad niet geschikt voor Ajax.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:11
Als 1e keeper zeker niet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:56
Teveel Paddestoelen op , kan frustraties teweeg brengen als het de verkeerde waren !
Vind ik leuk
LIO7 +1873
maandag 15 april 2019 om 22:56
Hoe bestaat het dat een prof zo’n dikke kop heeft???
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 22:59
Ben te slecht om ook maar ballejongen te worden in Amsterdam. Zijn blij dat je weg bent. Matig keepertje
🛠

Vind ik leuk
JanTa48 +9309
maandag 15 april 2019 om 22:59
Ajax is te ambitious om met Padt in zee te gaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:18
Gelukkig , blijf aub daar in het noorden, een beetje zelfoverschatting.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:24
De vraag is of die ambitieus is of realistisch.
Ben je ambitieus dan zeg je "ik ga zorgen dat ik me in de goal knok bij Ajax"
Ben je realistisch dan zeg je "ik ga niet als 2e keeper naar Ajax"

Maar om Sergio gerust te stellen: Ook in Amsterdam rijden heeeeel veeeeel treinen, daar hoef je het niet om te laten.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:24]
Vind ik leuk
Hoekvlag +81
maandag 15 april 2019 om 23:24
Wat een eikel! Geef hem levenslang een retourtje Groningen per trein!
Gaat zeker niet gebeuren dat hij Ajax van een titel kan afhelpen. Laat hem maar vast oefenen naar het net te lopen! ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:32
wraakgevoelens halen je alleen maar van het padt, dus ga maar lekker door zo , kunnen we het doelsaldo heerlijk opschroeven ...
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 15 april 2019 om 23:30
Zijn vrouw is pissed vanwege het sky high hoge salaris wat die laat lopen, doei Prada en Louis Vuitton
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:41
Natuurlijk geen 2e keeper bij ajax. Inplaats van 1e keeper bij FC Groningen.
Vind ik leuk
Isakson +642
maandag 15 april 2019 om 23:45
Wat een respectloze reacties hier van sommigen. Sergio zal super gemotiveerd zijn en hij heeft een gezonde ambitie die niet bij Ajax ligt. Nou dat mag toch?
Vind ik leuk
fritsie +1226
dinsdag 16 april 2019 om 00:05
Jeugd keeper bij Ajax? Dan was dat zeker voordat hij de snoeppot gevonden had!
Vind ik leuk
Gerro +9563
dinsdag 16 april 2019 om 00:21
Hij hoopt zijn oude club een loer te draaien tja met deze uitspraak hoeft hij geen telefoontje meer van Marc te verwachten.
Vind ik leuk
hollister +1302
dinsdag 16 april 2019 om 00:49
Blijft een open deur, maar ondanks dat Ajax veruit het meeste recht zou hebben op de titel over het hele jaar heen, wat zelfs de boertjes en tokkies zouden moeten erkennen, kan het idd met 1 klein foutje zomaar weer beslist worden in hun nadeel.. voetbal is niet altijd eerlijk... zeker met dat hele zware programma kan het dubbeltje net de verkeerde kant op vallen en die Van Bommel heeft al 8 a 9 x de wedstrijd op wonderlijke manier een wedstrijd alsnog in hun voordeel wist te beslissen... dan ben ik als Ajacied er nog niet gerust op
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 01:51
Dat heeft Feyenoord nou ook altijd, van die oud-jeugdspelers die nog ff willen laten zien dat ze ten onrechte zijn weggestuurd
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 16 april 2019 om 03:45
Wat een raar rancuneus gedoe! Hij is gewoon niet goed genoeg voor AJAX, daar kan AJAX toch niks aan doen.
En hoe wil hij die loer dan gaan draaien? Hij is kansloos tegen de superieure aanval van de Godenzonen, dat is juist de reden dat ze hem niet eens als tweede doelman willen.
Hoop stoere praat, veel geschreeuw maar weinig wol...
Vind ik leuk
wattenstaafje +23918
dinsdag 16 april 2019 om 05:53
Groningen is een prima plek voor jou.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:45
1/1 gaat worden!! 😎
Vind ik leuk
Sunil010 +328
dinsdag 16 april 2019 om 06:56
Leuk deze opmerking, zeker na 5 jaar niks...
Vind ik leuk
Muscles +2083
dinsdag 16 april 2019 om 07:40
Gefrustreerd konijn, hoop dat je er zes om die lange oren krijgt met twee blunders. Forza AFCA
Vind ik leuk
PoepWagen +2251
dinsdag 16 april 2019 om 07:43
Vroeger toen hij de treinen nog in mocht zeker
Vind ik leuk
Ajakkus +130
dinsdag 16 april 2019 om 07:55
Wat een idiote opmerking van Padt; klinkt erg rancuneus! Hij zal balen dat hij bij Ajax niet geslaagd is, denk ik.
Vind ik leuk
Zegikniet +171
dinsdag 16 april 2019 om 07:57
Haha, wat een frustratie van iedereen. Er zijn nog een aantal speelronden te gaan, we gaan het allemaal zien. Iedereen doet net of ze een glazen bol hebben hier.

* On topic: Padt is toch sowieso veel te zwaar om serieus genomen te worden als keeper bij een topclub?
Vind ik leuk
Speedy +368
dinsdag 16 april 2019 om 08:16
Padt zegt dus dat hij niet goed genoeg is voor Ajax1, dan hebben ze hem waarschijnlijk ook niet nodig :)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Als hij echt ambitieus is, gaat ie toch voor 1e keeper ?? Hoe dan ook zie ik hem niet graag naar Ajax komen. Bij Groningen wordt ie binnen 2 jaar ook 2e keeper...slecht seizoen gedraaid...en af en toe flink van t padtje...
Vind ik leuk
Hesses +1266
dinsdag 16 april 2019 om 08:59
De goalie van de Groningers tekent voor een voetballeven lang in het noorden. "Op dit moment kies ik er voor om mijn hele leven in Groningen te blijven"

Tja met de trein komt hij Grunn i i g niet uit ;-)
Vind ik leuk
FCG050 +54
dinsdag 16 april 2019 om 09:05
Van mij mag je blijven padt! Lekker nuchter en prima keep!!!
Vind ik leuk
Wzawzdeb +119
dinsdag 16 april 2019 om 09:14
Een ei hoort erbij, het is tenslotte bijna Pasen 😂
Vind ik leuk
rpaulp50 +14477
dinsdag 16 april 2019 om 09:38
Ik ben te ambitieus....."ik wil mijn hele leven in Groningen blijven" ha ha ha
wat een idioot.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:11
Wie is deze meid ? Wat een vette kwal is het....lekker bij die boeren blijven dikke Padt !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws