Real weet niet te winnen bij laagvlieger en lijdt weer puntenverlies onder Zidane

Real weet niet te winnen bij laagvlieger en lijdt weer puntenverlies onder Zidane

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 22:57ma 15-04-2019 om 22:57

Ook Zinedine Zidane lijkt Real Madrid nog niet op de rails te krijgen. De Franse trainer van De Koninklijke moest maandagavond lijdzaam toezien hoe zijn ploeg puntenverlies leed bij het nietige Leganes: 1-1.

De eerste helft stond niet bepaald bol van de spannende momenten en vooral de ploeg van Zidane speelde ongeinspireerd. De Madrilenen kwamen vlak voor rust zelfs op achterstand door een treffer van Jonathan Silva. De verdediger nam een afgeslagen bal na een lange inworp op de pantoffel en zag de bal in de lange hoek ploffen. Dat was niet eens heel onverdiend.

In de tweede helft gaf Real iets meer gas zonder echt oogstrelend voetbal op de mat te leggen. Karim Benzema, die de laatste weken sowieso goed op dreef is voor de Koninklijke, tekende vlak na rust wel de 1-1 aan, maar dat bleek geen verlossend doelpunt voor de Madrilenen te zijn. In tegendeel, vlak voor tijd dacht het publiek in Butarque te kunnen juichen voor de tweede Leganes-goal, maar de treffer van Youssef En-Nesyri werd afgekeurd wegens buitenspel.

Aangezien Ivan Cuellar even later een gevaarlijke inzet van Marcelo onschadelijk maakte hield Leganes verrassend een punt in eigen huis en kwam Real Madrid voor de tweede keer in drie competitiewedstrijden niet tot winst. De Koninklijke staat nu vier punten achter op stadgenoot en rivaal Atlético Madrid, dat op de tweede plaats staat. De derde plaats voor Real is al bijna zeker met een voorsprong van negen punten op nummer vier Sevilla.

Plaats een reactie

StoneyTony +2565
maandag 15 april 2019 om 22:59
Tja CR7 was meer de man dan Zidane
Vind ik leuk
voebtalie +3831
maandag 15 april 2019 om 23:02
Duh
Vind ik leuk
PRICE +7972
maandag 15 april 2019 om 23:02
Nieuwe seizoen moet Real er weer staan. CL plaatsing en dan bouwen aan een nieuw elftal.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:04
Liefst Oblak Mbappe en nog een goede CV.
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
maandag 15 april 2019 om 23:04
Inderdaad het blijft Real geld in overvloed.maar CR7 is niet te vervangen.hoop dat ie morgen er een keer niks van bakt.
Vind ik leuk
PRICE +7972
maandag 15 april 2019 om 23:05
Ja als je Ronaldo in toom houd dan heeft ajax al een enorme winst geboekt.
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
maandag 15 april 2019 om 23:04
Ik.zou er nog 500 miljoen tegenaan gooien
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:10
Wel echt nodig ja Marcelo is ook niks meer wat het was
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:07
Hij oogde wel scherp als altijd
Vind ik leuk
Tuppo +22
maandag 15 april 2019 om 23:33
Dit bewijst maar weer dat de overwinning van ajax eigenlijk helemaal niks voorstelt.
Vind ik leuk
RenW +5743
maandag 15 april 2019 om 23:50
Klopt, jij heb er echt verstand van, Waanzinnige!
Vind ik leuk
Swout +2298
dinsdag 16 april 2019 om 09:24
Dit bewijst maar weer dat sommige mensen maar wat roepen.. Leganes wist ook van Barca te winnen dit seizoen, dus van Barca winnen zou ook niks voorstellen?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:00
Zeer slecht Real gezien Benzema en Modric waren enige die hun niveau haalde moeten echt flink wat versterking halen deze zomer anders word volgend seizoen weer niks.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:01]
Vind ik leuk
J de Wit +2312
dinsdag 16 april 2019 om 07:02
Het is geen laagvlieger, ze zitten tegen de subtop aan.. desalniettenmin behoort real hier gewoon te winnen
Vind ik leuk
Bengelino +14630
maandag 15 april 2019 om 23:01
Zizou ontslaan!
Vind ik leuk
PRICE +7972
maandag 15 april 2019 om 23:04
Die wordt niet ontslagen. Ze zijn met hem allang bezig een selectie voor komend seizoen te maken dat weer top is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:01
Zidane is ook niet de wonderdoktor, hij was de geluksvogel die mocht instappen toen er jaren aan een team gebouwd was en hij de vruchten mocht plukken.

Die gaat het zwaar krijgen en zijn tweede termijn zal dan ook niet lang duren ben ik bang.
Vind ik leuk
PRICE +7972
maandag 15 april 2019 om 23:09
Zou zeker kunnen. Grote renovatie bij Real, en ja is dat dadelijk weer meteen een top team? Kan zomaar tegenvallen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:40
In de competitie zullen ze bovenin mee blijven draaien, zeker aangezien ook Barca binnenkort de belangrijkste speler van het afgelopen decennium zien stoppen/aftakelen, maar in Europa zullen ze niet zomaar weer ieder jaar minimaal de halve finale halen.

Het huidige Bayern is ook gebouwd op het fundament van van Gaal en de lijn die doorgetrokken werd door Guardiola.

Grote clubs kunnen echt zo'n team bouwen, kleinere clubs kunnen een keer een jaar geluk hebben maar zijn dan ook meteen alles kwijt, zoals wij komende zomer.
Vind ik leuk
PRICE +7972
maandag 15 april 2019 om 23:43
Helemaal waar, daarom is het super als Nederlandse club doorgaat.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:54
Mag de rest wel eens mee gaan doen met door gaan naar de volgende ronde, alleen kunnen we het niet.
Vind ik leuk
tikkietoe +6448
dinsdag 16 april 2019 om 00:02
Geen budget voor ook.
Vind ik leuk
pdavie +697
dinsdag 16 april 2019 om 07:33
Tjemig..Jouw aversie jegens Barca neemt extreme vormen aan..Gisteren ook al op elk topic lopen reageren van Barca..En nu zal Messi binnenkort stoppen/aftakelen? Whaha! Ja hoor..Binnenkort..Erg om te zien he dat het Barca goed gaat..Genieten geblazen man!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
Jij wil beweren dat Messi nog vele jaren actief zal zijn en op zijn abolute top niveau? dat is pas een lachwekkende bewering, hij wordt dit jaar 32.

EN over het beleid van Barca hoor ik je niks zeggen, kun je ook moeilijk aangezien geen talent meer doorbreekt en men inmiddels aan komt kakken met aankopen als Vidal en Boateng, Promes schijnen ze ook te willen, nee dat is inderdaad top beleid.

Nu wij het goed doen komt die pannenkoek van een voorzitter ineens doen alsof hij al tijden gecharmeerd is van onze spelers, man hij had tot begin dit jaar nog nooit van Frenkie of Matthijs gehoord.
Vind ik leuk
RenW +5743
dinsdag 16 april 2019 om 10:44
Dus het bewijs is geleverd, dat een trainer zo goed is als zijn selectie.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
maandag 15 april 2019 om 23:03
Die haalt het einde van het seizoen niet...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:54
Die gaan Zidane echt niet ontslaan dit seizoen, als dat wel gebeurt is het echt wanbeleid ten top en zie ik het rooskleurig in voor Barcelona de komende jaren.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
maandag 15 april 2019 om 23:06
Hazard en pogba kopen en real heeft weer een elftal wie er weer staan aankomend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:06
Geen Hazard en Pogba zie ik liever Mbappe en Eriksen.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
maandag 15 april 2019 om 23:10
Zijn ook goede spelers om erbij te kopen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:31
Pogba wel Hazard niet..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:33
Ieder zijn smaak ik heb liever het verfijnde van Eriksen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:35
Pogba is een beest pas veel beter bij madrid naar mijn mening. Eriksen is meer een type voor het spel van Barca plus zijn manier van spelen is net als isco naar mijn mening we hebben iemand nodig met loopvermogen.. Kante, Pogba, Mane
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:37
Klopt Kante zal ook welkom zijn stel je voor Kante Modric Eriksen als middeveld.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:39
Dat zou echt ziek zijn, en als er een club is die zon middeveld kan realiseren is dat Real!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:42
En voor in Mane Benzema Mbappe.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:43
Jaa precies zelfs coutinho moeten ze poging tot wagen als mane niet lukt.. past beter bij madrid
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:07
Nou, da’s niet best.
Vind ik leuk
gerard.. +996
maandag 15 april 2019 om 23:08
ohhh als het real slecht gaat heb ik schik
Vind ik leuk
De fries +2053
maandag 15 april 2019 om 23:12
Daar win je als ploeg redelijk makkelijk met 1-3 ...
Vind ik leuk
Lamzia +169
maandag 15 april 2019 om 23:26
Tsja, ik bedoel als er een verwoestende overstroming is geweest dat mijn huis heeft vernield voor de helft zou ik het ook graag in 1 dag willen repareren he.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:31
Mooi gezegd!
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
maandag 15 april 2019 om 23:44
Wie of wat kan Real Madrid nu nog helpen? Persoonlijk zou ik het echt niet meer weten..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:09
#ZidaneOut
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 16 april 2019 om 03:12
Ze blijven Chris missen...
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
dinsdag 16 april 2019 om 06:27
Ja zidane, je had er nooit terug moeten keren.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
dinsdag 16 april 2019 om 09:30
Tsja... als je je artikel baseert op puur de stand en verder niets, lijkt Leganes een laagvlieger.

Maar daar winnen dit seizoen is voor weinigen weggelegd. Laatste 15x thuis gespeeld W7D6V2.
Barcelona verloor daar gewoon en dan moet je niet verwachten dat dit real daar gewoon even over heen loopt.
het is net goed van real maar verrassend is het ook niet.
Moeilijk hè, beetje verder kijken dan je neus lang is.
Vind ik leuk
Snappi +312
dinsdag 16 april 2019 om 09:46
Die kunnen de motivatie niet meer opbrengen na dit verloren seizoen. Ze zijn allemaal al bezig met volgend seizoen, maar moeten wel alles geven de laatste wedstrijden. Met CR had je natuurlijk wel de goede winners mentaliteit die invloed had op het hele team, nu zie je echt dat het daaraan ontbreekt
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Zo bijzonder was de prestatie van ajax dus niet.....maar wel keurig uitgevoerd.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:00
real madrid 2019 2020 met hazard mpappe pogba word top zidane es el mejor entrenador
Vind ik leuk
wannie +12
dinsdag 16 april 2019 om 15:19
Probleem is gewoon dat ze niet meer gemotiveerd zijn. Negen van de tien keer wint Real daar gewoon. Doel is nu gewoon binnen champions plaatsen te blijven en bouwen voor volgend jaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws