'We willen winnen, maar het wordt niet makkelijk tegen Ajax'

'We willen winnen, maar het wordt niet makkelijk tegen Ajax'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 09:27di 16-04-2019 om 09:27

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 09:56di 16-04-2019 om 09:56

Juventus gaat tegen Ajax niet op een gelijkspel spelen, vertelt middenvelder Emre Can. De Oude Dame speelde een week geleden met 1-1 gelijk in Amsterdam en hoeft dus niet vol op de aanval te spelen.

"We zullen hetzelfde op de mat moeten leggen als tegen Atlético Madrid. We gaan zeker niet op 0-0 spelen en gaan proberen te scoren", aldus Can maandag op de persconferentie. Mocht het na 120 minuten 1-1 staan, dan moeten er penalty's worden genomen. "Ik ben de enige die geoefend heeft op penalty's. Het team heeft er niet op getraind."

"Juventus wil absoluut voor de Champions League gaan. Dat is belangrijk voor iedereen", zegt Can. 'We willen winnen, maar het wordt niet makkelijk tegen Ajax. We zijn niet bang en zullen ons eigen spel spelen."

"Het is indrukwekkend hoe ze spelen en hoe ze drukzetten. We kijken met plezier naar hun spel. Dat respecteren we. Ik heb het al eerder gezegd: we zijn niet bang voor ze. We spelen ons eigen spel en doen ons uiterste best. Ik hoop dat we morgen winnen."

Poll

Wie gaat er naar de halve finales?

(9731 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Dat gaat ons Ajax ook zeker niet. Het gaat een pracht gevecht worden vanavond!
Vind ik leuk
GaoYao +5991
dinsdag 16 april 2019 om 09:37
Ajax gaat het spel maken en zij op de counter.. Zelfde beeld als in A'dam..
Vind ik leuk
Djabber +114
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
Waarschijnlijk wel ja. Ajax gaat sowieso kansen krijgen. Het gaat er om hoe ze met die kansen omgaan.
Vind ik leuk
InternetHeld +3867
dinsdag 16 april 2019 om 09:46
Juve is thuis sterker dan uit. Maar Ajax was een klasse beter. We zullen zien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:54
Yep. Misschien is het nu wat gelijker. Maar dan rekenen we nog niet eens mee dat Ajax juist uit beter presteert dan thuis. :P

Toch geloof ik niet in een goede afloop vanavond, helaas.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Ben erg benieuwd maar sluit mij helaas bij jou aan. Ik ben bang dat de Italianen vies naar catenaccio praktijken gaan uithalen en alles er aan doen om te winnen. Bij ieder contact meteen gaan liggen, zeiken bij de scheids, spelers uit de tent proberen te lokken. Vies spel gaan ze spelen.
Vind ik leuk
Mike2018 +134
dinsdag 16 april 2019 om 10:55
Heb geen vies spel en catenaccio gezien tegen atletico met een griezmann
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:54
Atletico heeft nog nooit zo slechte wedstrijd gespeeld. Ajax die moet scoren en zal er voor gaan. Stel Ajax komt voor, ja dan gaat Juve echt alles uit de kast halen om te winnen. Italianen kunnen dat als de beste.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:00
nope ik ben ook bang dat Juve wint op de counter maar dat is niet erg, we moeten al trots zijn als liefhebber van Nederlands voetbal hoe Ajax ons kleine landje weer op de kaart zet.

Win or Lose TROTS op wat ze hebben laten zien dit jaar
Vind ik leuk
Djabber +114
dinsdag 16 april 2019 om 10:01
Dat zal zeker waar zijn, maar ik ga uit van de kracht van Ajax.
Op één wedstrijd na hebben we nog in alle CL wedstrijden gescoord. We moeten dus wel een collectieve off-day hebben willen we vanavond geen kansen creëren. De vraag is alleen hoeveel we erg eventueel scoren en wellicht nog wel belangrijker, hoeveel we er gaan incasseren.
Vind ik leuk
Breezer4u +2494
dinsdag 16 april 2019 om 10:35
Real was op papier ook sterker thuis dan uit..we all know how that ended.

Het kan dooien het kan vriezen....
Vind ik leuk
JWK +843
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
En Ajax is uit beter dan thuis dus dat komt dan mooi uit😊
Vind ik leuk
Sambal +71
dinsdag 16 april 2019 om 10:59
Klasse betet heb ik niet gezien , wel dat Ronaldo klasse beter is
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 11:37
Inderdaad, geweldig die kerel.
De hoeveelheid voorzetten die van zijn voet kwamen en de bij behorende precisie, ge-wel-dig!
Hoe hij ook elk duel won en Veltman en De Ligt ook na elk duel zijn hielen zien is zelden vertoont op dit niveau.
Hij heeft ook geheel tegen de aard van het beestje in niet 1x lopen huilen bij de scheidsrechter.
Kortom een buitenaardse prestatie van Ronaldo zoals hij tegen Ajax speelde..
Vind ik leuk
Sambal +71
dinsdag 16 april 2019 om 12:51
Je hebt gelijk dat liet hij inderdaad niet allemaal zien
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 13:01
Precies, behalve het doelpunt (toegegeven niet geheel onbelangrijk!) hebben we hem helemaal niet gezien.
Vind ik leuk
Sambal +71
dinsdag 16 april 2019 om 14:59
De laatste 3 jaar bij RM is hij eindstation geworden ( leeftijd) en niet meer de diepgaande power actie . Benzema speelde hier zeer tegen zijn zin in een ondersteunende rol . Nu bij juve heeft hij deze rol uiteraard nog steeds. Atletico M heeft hem ook maar een keer of 3 gezien bij die kansloze nederlaag in Turijn .
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 15:16
Tegen Atletico deed hij veel meer als nu.
Misschien tegen Ajax nog niet helemaal fit, maar doen alsof dat een goede wedstrijd van hem was is maar 1 ding; grappig.
Vind ik leuk
Geeltje +1891
dinsdag 16 april 2019 om 09:40
0-1 👍
Vind ik leuk
Plattekar bv +35821
dinsdag 16 april 2019 om 09:43
Alles Can gebeuren
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 10:02
Haha deze is leuk
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:01
Wij spelen ook altijd ons eigen spel en wij zijn voor niemand bang.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2830
dinsdag 16 april 2019 om 14:12
Ik hoop het echt. Allegri zei het gisteren al, dit wordt een wedstrijd zonder eind. Wie er ook de voorsprong neemt, het zegt niks over het verloop van de rest van de wedstrijd. Dat hebben we in A’dam ook gezien. Zin in!!!!
Vind ik leuk
McLovin +1629
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Ze gaan gewoon op de counter spelen. Want net zoals die lampies uit Eindhoven, weet Juventus dat je Ajax voetballend niet kan bestrijden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:28]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
En toen ging de wekker
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:36
Is het weer tijd voor je groepsbehandeling, Rinus?
Vind ik leuk
McLovin +1629
dinsdag 16 april 2019 om 09:43
Ja, hij zit bij mij in de groep. Wij zijn beide flinke downies, en we zijn niet meer te redden. Vergane glorie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:43]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Ach, onkruid vergaat niet..
Vind ik leuk
Mosquito +22148
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
Voetballend niet bestrijden?
Hoe dan? Basketballend?
Vind ik leuk
Futjebal +2815
dinsdag 16 april 2019 om 10:38
Dan ben je toch wel een erg sneue,trieste droeftoeter. Op de dag dat je club de kwartfinale CL speelt , in je hoofd met PSV bezig zijn en dat moeten benoemen in een topic over Juventus tegen Ajax...proficiat...jij bent de sukkel van de dag. Niet te hard huilen he als Ajax vanavond met 4-0 verliest
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:54
Kon me wel aardig in je post vinden, is indd onnodig. Enkel je laatste zin maakt dan afbraak aan de rest van je post. Jammer
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Het zal mss heel jammer zijn als Ajax de half finale CL niet zal halen,maar zij kunnen wel trots en met opgeheven hoofd het veld verlaten.

En concentreren voor de schaal en de KNVB beker.

Ajax gaat voor de dubbel 💪👍👍


Vind ik leuk
HennieAFCA +219
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
Can er niks van. 2-2 doei juve!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
Nee het gaat 1-1 worden. En dan pingels. Dan gaat ons aller Ajax door.
Vind ik leuk
Dutchman +916
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Hopelijk geen penaltyreeks, Ajax heeft nog een heel druk schema waarbij alle kracht nodig zal zijn.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 10:09
En daarnaast zijn penaltyreeksen ook veel te zenuwslopend om naar te kijken... Dat ga ik niet kunnen handelen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:12]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:37
Geen penalty's. Das echt kut. Vooral omdat we zaterdag al weer moeten.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4604
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
Ik hoop het voor jou niet Emre.. ben bang voor een storm als tegen atletico alleen zal Ajax niet achterover gaan leunen en alle druk naar voren leggen! Kom op ajax maak ons trots en zorg voor een wonder!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Atletico is een heel ander soort voetbal dan Ajax hoop juist dat ze druk zetten want dan komt er meer ruimte en Ajax kan er juist onderuit voetballen.

Atletico ging de lange bal spelen en dan met Chellini achterin is dat kansloos (doet niet mee nu dus dat scheelt ook alweer)

maar die Costa van Atletico heeft meer rode kaarten gepakt dit jaar dan doelpunten dus niet te verglijken.

zeg niet dat we even gaan winnen want normaal hoort Juve gewoon te winnen, maar de bal is rond Ajax scoort makkelijk in uitwedstrijden.

Trots ben ik al op de prestatie want heel Europa ziet nu Ajax is nog steeds een club om rekening mee te houden
Vind ik leuk
Pindarots +1403
dinsdag 16 april 2019 om 09:31
Dat lijkt me leuk als ze druk gaan zetten tegen Ajax. Atletico zit bijna heen voetbal in dus dat was de juiste tactiek. Gaat Ajax zich er weer onder uit voetballen ?
Vind ik leuk
AtlétiNEC +570
dinsdag 16 april 2019 om 10:25
Ajax moet 1 ding niet doen en dat is inderdaad achteruit hangen.
Atlético heeft uit tegen Juventus de hele wedstrijd niet aangevallen.
Dit heeft Atléti helaas de kop gekost, maar als Ajax met durf voetbalt (zoals ze altijd in de CL doen) geef ik ze een zeer goede kans.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Iedereen wil van Ajax winnen, er tegen spelen is al een eer!!
Vind ik leuk
MojoRisin +16192
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Ajb geen penalties, dat kan ik niet aan..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:55
Hier nog een pfffff
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:34
Hoeveel open deuren kun je intrappen zeg in een paar zinnen.....
Media training van de bovenste plank meneer Can!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:36
Ze gaan niet op 0-0 spelen... De intenties mogen er dan misschien zijn vanuit de coach en de club, maar het blijven Italianen dus het is toch wel een beetje hun natuur om dit wel te doen en daar liggen onze kansen.
Vind ik leuk
StoneyTony +2478
dinsdag 16 april 2019 om 10:52
93ste minuut Goaaaaal Ajax 0-1 lijkt me zo'n heerlijke uitslag! De vreugde aan de ene kant en het leed aan dat van Juve ze kant.

Ik teken ervoor...wie nog meer?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:04
Kapot maken die gasten! Jankende Italiaantjes wil ik zien!
Vind ik leuk
MojoRisin +16192
dinsdag 16 april 2019 om 12:44
Ze weten dat Ajax gaat aanvallen, doen we altijd.. Dus die gaan gewoon counteren..
Vind ik leuk
Molletje +4010
dinsdag 16 april 2019 om 09:36
Ben ik nu de enige die verrast is dat Emre Can mee doet?
De afgelopen week was dat afvaller nr. 1, maar nu staat hij toch in de basis.

In mijn ogen geeft Juve hiermee dus heel duidelijk aan hoe belangrijk de CL voor de club is.

pffffff… nog 11 uur en 21 minuten.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:37
BREAKING:

Manchester United is onder Ole Gunnar Solskjaer weer opgeleefd, maar een prijs lijkt er dit seizoen nog niet in te zitten. Komend jaar moet dat anders zijn, en daarom wil de clubleiding flink gaan investeren.

In dat kader werden Steven Bergwijn én Hirving Lozano al aan Manchester gelinkt, maar volgens de Engelse media hebben de beleidsbepalers op Old Trafford zich bedacht. Na de teleurstellende weken van zowel Bergwijn als Lozano is het vizier nu verschoven naar Ajacied David Neres.

De Mancunians hebben zich volgens onder meer Sky Sports gemeld in de race om de Braziliaan, die ook aan onder andere Arsenal wordt gelinkt. Zijn goede optredens in de Champions League tegen Real Madrid en Juventus hebben Solskjaer en co overtuigd dat Neres meer potentie heeft dan Lozano en Bergwijn, claimt de boulevardkrant te weten. De dribbelaar zou Amsterdam kunnen gaan verlaten voor minstens 55 miljoen euro, komende zomer
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:39]
Vind ik leuk
jari11 +5036
dinsdag 16 april 2019 om 09:40
Laten we hopen van niet, als Lozano en Bwijn niet vertrekken heeft psv volgend jaar echt een sterk team
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:48
Psv kan Lozano niet missen want dan hebben ze alleen de Jong om penaltys te versieren.
Vind ik leuk
jari11 +5036
dinsdag 16 april 2019 om 09:39
Zo wat een gedurfde uitspraak, je kan net zo gaan een lantarenpaal neerzetten bij die pers praatjes
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 09:41
Och jongens zo’n poll. Op dit moment 72 tegen 28 procent dat zegt dat Ajax gaat winnen. Is er nu helemaal geen realiteitszin? Natuurlijk maakt Ajax een kans, maar die ligt eerder rond de 50 procent dan rond de 70 procent. De wil om te winnen is blijkbaar zo groot, dat gemakshalve maar wordt gedaan of winnen de gewoonste zaak van de wereld is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:51
Als 90 procent van de mensen denken dat Ajax 51% kans heeft de volgende ronde te halen, kan de uitslag van de pol 90% zijn. Ondanks dat de individuele deelnemer de kans op succes nagenoeg 50/50 inschat.

Al zal ook deze poll sterk beïnvloed worden door gekleurde brillen (positief en negatief).
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 09:59
Maar in feite zeg je hetzelfde als ik. 51 procent kans om te winnen is kans op winst. 90 procent in jouw voorbeeld ziet die kans op winst als je de verlieskant bekijkt: tien procent acht de kans op winst voor Juve groter. Zonder over kwaliteiten te spreken zegt de kansberekening dat de winstkansen 50/50 zijn, maar dat is voordat er zich iets in de wedstrijd heeft afgespeeld dat de kanscijfers omvergooit. Vergeten wordt dat Juve in een uitwedstrijd tegen Ajax niet heeft verloren, Ajax heeft nog niks in handen, anders dan kansen die wellicht kunnen komen. Juve hoeft alleen maar de troffel te hanteren en Ajax zal niet doorgaan. Realiteit is dan dat Ajax minimaal tweemaal moet scoren en zelf niets moet doorlaten. Onana wordt sowieso erg belangrijk en zal, indien Ajax doorgaat, volgend jaar elders spelen. Dat is dan op zichzelf weer een groot verlies.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2830
dinsdag 16 april 2019 om 14:22
Ik waag me er niet aan, voorspellingen, inschatten wat t verloop van de wedstrijd wordt....ik weet t gewoon serieus echt niet! Ajax kan Juventus pakken, en daar ben ik net zo van overtuigd als het tegenovergestelde. Heb er zin in, en hopelijk krijgen we nog een vervolg in Europa. Heb een tijdje terug gezegd dat ik er niet vanuit ga, dan is alles wat je wel bereikt mooi meegenomen. Maar dat lukt me ondertussen niet meer. Ondanks dat ik megatrots ben op mijn cluppie ben, zal iig bij mij, de teleurstelling enorm zijn. Ik heb dit soort wedstrijden zo enorm gemist. Heerlijk.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 15:04
Neuzekneus, ik vind deze bijdrage van jou bijzonder positief. Wat mij betreft wint Ajax vanavond de wedstrijd voor jou vooral en dan pas voor alle andere fans van Ajax. En natuurlijk voor de rest van Nederland. We weten hoe belangrijk dit is voor het Nederlands voetbal en daarvoor moeten alle dissonanten maar eens heel erg wijken.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Ik verbaas me ook elke keer weer over die polls, de realiteitszin is inderdaad ver te zoeken.
Vind ik leuk
Sven! +2551
woensdag 17 april 2019 om 02:58
En weer hadden de gene die zeiden dat Ajax zou winnen gelijk!
Vind ik leuk
Djabber +114
woensdag 17 april 2019 om 10:40
:D :D :D
Vind ik leuk
StoneyTony +2478
dinsdag 16 april 2019 om 10:56
Zo moet je dat niet zien dat % gedoe,tis meer de gun factor van mensen of mensen dragen Ajax een warm hart toe.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 13:57
Kijk, hier spreek je een waar woord en dat is in tijden van bittere armoede heel wat waard. ‘t Is de gunfactor die wordt bedoeld, als je het zo brengt is 98% van Nederland het met je eens.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:52
Juve gaat helaas door, terwijl Ajax het had verdiend. Zo werkt dat in de CL en met Juventus. :(
Vind ik leuk
cody123 +20
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
waarom juve niet leg uit .
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
OA Memphis, waarom heeft Ajax het nu al verdiend? Zo werkt het niet in voetbal en eigenlijk staat Juve virtueel op voorsprong, dat kan je niet omdraaien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:26
Sorry, ik ben niet erg duidelijk geweest. Daardoor heb je mijn reactie anders geïnterpreteerd dan is bedoeld.

Het is meer mijn voorspelling - ik verwacht dat Ajax het qua spel meer gaat verdienen na de wedstrijd van vanavond, maar toch niet door zal gaan.
Ik denk dat Juve na compleet te zijn overrompeld toch weer uit het niets een goaltje mee krijgt, net als in de eerste wedstrijd. Of dat nou weer door Ronaldo komt, of door catenaccio, of door een penalty.

Daarom denk ik dat Ajax qua spelbeeld onterecht wordt uitgeschakeld en het verlies des te zuurder zal zijn.

Maar ik hoop natuurlijk van harte dat ik er falikant naast zit!
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 14:00
Dat hoop ik met je mee, Ajax gewoon verder in de CL, wij hier nog even doorgenieten en dat is de reden dat nu in Nederland ook letterlijk de temperatuur gaat oplopen;-)
Vind ik leuk
cody123 +20
dinsdag 16 april 2019 om 09:59
als ajax ten onder gaat vanavond is het geen schande .maar niet zeggen we waren uit vorm .
Vind ik leuk
Snappi +312
dinsdag 16 april 2019 om 10:03
We zijn niet bang voor ze, zegt hij. Grapjas. Ik zou ook niet bang zijn voor ajax als je Ronaldo in je team hebt.
Vind ik leuk
frhoi +2225
dinsdag 16 april 2019 om 10:20
nou.. dan is ie toch geen grapjas?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:03
Mijn voorspelling: 1-2

Volle druk van Juventus, goal van Ronaldo nog in de eerste kwartier. Ajax grootste deel 1e helft onder grote druk, maar vlak voor rust, rond 40e minuut, een harde knal Schöne: 1-1. Na rust kansen over en weer en rond 75e minuut uit voorzet van Tadic een doelpunt van Neres: 1-2. Wat rest is nog een spannend kwartiertje waarin Ronaldo nog een keer tegen de lat schiet.

Ben benieuwd...
Vind ik leuk
cody123 +20
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
😂😂😂😂😂 glazenbollen kijker.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 10:17
Zo te zien zit er een leugentje in je naam.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:23
Nounou mcmodd, ik mag dit toch wel dromen?

Alle respect voor wat Ajax dit seizoen in CL heeft gepresteerd, ook als ze het niet redden vanavond.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 13:46
Van mij mag je alles dromen, maar wie van ons is nu geïnteresseerd in jouw dromen? Jij glijdt er je bed van uit, maar dat hoeven wij toch niet te weten?
Vind ik leuk
Miller +66
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Wel mooi hoe veel respect Ajax afdwingt met haar spel en alles.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 10:20
Helemaal mee eens, dat geeft ook dat fans van Ajax zich zo rijk rekenen. Bij verlies zal dat de teleurstelling des te harder voelbaar maken. Ook winst van 5-0 van Juve kan zomaar vanavond. Ik hoop het niet maar alles wat je roept is min of meer mogelijk, houd daar rekening mee.
Vind ik leuk
Mbikkem +59
dinsdag 16 april 2019 om 10:50
juventus krijgt vooral nauwelijks goals tegen , maar als je in de serie a kijkt scoren ze zelf ook niet veel. de key van juventus is dat ze bijna geen goals tegenkrjngen.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 13:53
Dat zullen we nu ook wel zien, hoewel Ajax er in de thuiswedstrijd wel een stuk of drie had kunnen, en moeten maken.
Vind ik leuk
fier&koen +2958
dinsdag 16 april 2019 om 10:08
Ik heb vannacht gedroomd dat Ajax met 0-2 wint van Juve!
😁😁😁
Ik heb er zin in dat vanavond dromen mogen uitkomen.
Vind ik leuk
mcmodd +28595
dinsdag 16 april 2019 om 10:21
Ik help het je van harte hopen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Gister ging de notre dame eraan, vanavond de oude dame
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
Nee hehe. Wat dacht ie dan?


🛠
Vind ik leuk
Mbikkem +59
dinsdag 16 april 2019 om 10:25
het verschil is niet zo zeer het technisch of voetballend vermogen, maar het grote verschil is het resultaat voetbal. juventus is in de Italiaanse competitie de koning van het resultaat voetbal. het gedisciplineerd spelen in opperste concentratie om vervolgens efficiënt met hun kansen om te gaan. ajax daarentegen niet op Europees niveau veel scherper met hun mogelijkheden omgaan. ik heb verschillende journalisten horen roepen dat het aantal kansen van ajax in de heen wedstrijd ook wel meeviel, maar ik kijk vooral naar de dreigende situaties die ze creeeren waar ze het vaak net te slordig uit speelde.en dit creëert ajax meer als ieder ander.ze komen zovaak in kansrijke posities gevaarlijk in de buurt van de goal waar of de eindpass onvoldoende is of zoals in de laatste wedstrijd ziyech geforceerd loopt te schieten. dat is een beetje mijn irritatie puntje aan ziyech want daarmee helpt hij veel kansrijke situaties om zeep. rustig blijven voor de goal,speel het uit , en zorg dat je vanavond opperst efficient omgaat met je kansen. vanavond moet er gewoon genadeloos om worden gegaan met de mogelijkheden, tegen emmen en de graafschap kun je denken, de volgende mogelijkheid Komt toch zo weer. vanavond kan dit niet
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Kom op Ajax ....Laat ons weer genieten.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:32
Tegn Atletico moesten ze wel aanvallen. Ze gaan zich ingraven en loeren daarbij op de counter. Schijtbakken voetbal en daar weet Ajax wel mee om te gaan.
Vind ik leuk
Aspers +622
dinsdag 16 april 2019 om 10:38
Ha, Ajax is weer in aanzien gestegen. Nu heeft Juve het over 'niet bang zijn' en alle wedstrijden hiervoor werd dat vaak over Ajax gezegd.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:47
Ah jawel joh lopen boven hun stand te voetballen appeltje eitje 5-0 juve
Vind ik leuk
Sven! +2551
woensdag 17 april 2019 om 02:59
Dat hebben we gezien haha!
Vind ik leuk
RGB +1931
dinsdag 16 april 2019 om 10:52
Emre Can lult uit zijn nek. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Juventus is bij deze stand door en zal tegen Ajax uit een gesloten verdediging spelen. Dat is de aard van het beestje.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Leuk zo'n gesprek, maar hij Can toch niet meespelen.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:32
Wij willen ook winnen maar het word niet makkelijk tegen Juventus.
Vind ik leuk
Sambal +71
dinsdag 16 april 2019 om 12:48
Je hebt gelijk dat loet hij inderdaad niet allemaal zien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws