VAR grijpt in na millimeterwerk bij PSV: "Je hebt die knie van nummer 15 nog"

Gepubliceerd: ma 11 maart 2019 om 19:46

Hét VAR-moment van het weekend vond plaats bij PSV-NAC Breda. Luuk de Jong leek de thuisploeg op een 2-0 voorsprong te koppen, maar de videoscheidsrechter constateerde minimaal buitenspel van Cody Gakpo. Na enig overleg werd de treffer afgekeurd!

Lees meer over:EredivisiePSVNAC Breda

Plaats een reactie

Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 19:48
Psv en de Var gaan nou eenmaal hand in hand.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1687
maandag 11 maart 2019 om 19:55
Hier had PSV de VAR tegen.
Dus je commentaar is beetje typisch.
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 19:56
Hand in hand betekent niet dat het mee zit....

Vind ik leuk
Reyvoetbal +1687
maandag 11 maart 2019 om 19:57
Ik begrijp dat jij niet alle Nederlandse uitdrukkingen goed uit kan leggen?
Geeft niets, het is niet makkelijk
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 19:59
https://www.bustle.com/articles/99658-what-does-salty-mean-in-slang-plus-4-times-youve-probably-been-salty-because-theres-more

Snap dat jij als psv'er al moeite hebt met Nederlands, dus neem ik je het niet kwalijk dat je dit niet weet.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1687
maandag 11 maart 2019 om 20:12
Ook deze opmerking slaat nergens op.
Das al 2. En ik voel nummer 3 ook al aankomen.
Vind ik leuk
Holadiejee +2635
maandag 11 maart 2019 om 21:36
VP laat mijn reactie gewoon staan svp! Als ik vind dat de VAR net zo lang zocht tot ze dit doelpunt konden afkeuren, dan vind ik dat. Als jullie dit niet zint, zet dan boven jullie site dat alleen anti PSV berichten welkom zijn!!! Waar gaat dit over?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 21:36]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:02
Cali.... :-)
Vind ik leuk
Holadiejee +2635
maandag 11 maart 2019 om 22:24
Verzin es wat anders, dit gaat echt vervelen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:34
Ajax is de melkkoe van de knvb.En die willen ze gezond houden en te vriend. Clubs als Fortuna Sittard zijn volgens de knvb opgeheven en niet belangrijk. Van Hilversum tot Zeist zijn ze voor Ajax anders hoor je er niet bij en snap je er niets van. Ze bemoeien zich overal mee en weten alles beter .Kijk maar in de topics hier op vp.Ook dit is gewoon een psv topic. Ga dan naar de Ajax fanclub site als je je gaat vervelen. Dat de rest van Nederland er zo over denkt moet je maar aan wennen
Vind ik leuk
Emnu +7075
maandag 11 maart 2019 om 22:48
99% van jouw berichten zijn troll-onzin.

Je kan t niemand kwalijk nemen dat ze jouw troep ongelezen verwijderen.

Nou je account nog.
Vind ik leuk
Benniewies +5385
maandag 11 maart 2019 om 23:50
Misschien gewoon eens zinnige opmerkingen plaatsen?
Vind ik leuk
Holadiejee +2635
dinsdag 12 maart 2019 om 06:56
Lees de troep eens na die jij hier verspreid. 4 jaar frustratie botvieren op PSV.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
dinsdag 12 maart 2019 om 09:02
Commentaar van PSV ers wordt niet gewaardeerd. Alleen Ajacieden mogen dat. En zelfs dan falen ze nog
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
stond blijkbaar buiten spel dus terecht afgekeurd?
Vind ik leuk
Castromann +9045
maandag 11 maart 2019 om 22:23
Zoooo.... zou de var ook durven in grijpen bij ajax-psv 90 min.... wel of geen 1-0 voor ajax # wel of geen titel.
Denk dat de var dan niks zegt omdat ze noet fe schuld willen krijgen dat ajax geen kampioen wordt
Vind ik leuk
Jan Nijhof +649
dinsdag 12 maart 2019 om 07:05
De VAR is een poging om omstreden momenten met behulp van TV-beelden scherp te beoordelen. Dan blijft dat omstreden en het is wat onzinnig om daar een complot in te verzinnen. Neem de handsbal die PSG de strafschop opleverde die hen de das om deed. Feit is dat er op doel geschoten werd en dat door hands de bal naast ging. Of die handsbal opzettelijk was dat doet er niet toe; dat bepaalt eventueel of er een kaart moet komen, cq welke kleur. Dat is objectief beoordelen. Maar daar werden ook direct allerlei complotten bij verondersteld. Ajax heeft net zo vaak nadeel als voordeel van de VAR. PSV net zo. Als fan is het moeilijk objectief te blijven, maar soms moet je jezelf toch even kritisch bekijken lijkt me.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 20:25
Ben jij toevallig ook Apollo?🙈
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:26
Ik heb maar 1 account, in tegenstelling tot jou.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 20:26
Welke heb ik dan nog meer knul?🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:27
Weet jij donders goed hihi
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 20:31
Oké apollo
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1687
maandag 11 maart 2019 om 20:28
Die gast giechelt.
Das ook wat zeg.
Juffie dus ipv knul😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:06
Man, dat is teveel om op te noemen. Je verraste jezelf door je gebruik van smileys en schrijfstijl..
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 22:17
Oké paranoïde knulletje🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:22
Misschien moet je even van de drugs afblijven. Je ziet dingen die er niet zijn en niet gaan gebeuren. Je bent echt een gekkie..
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 22:48
Dat is inderdaad goed advies voor jezelf 👍😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:10
Nog schizofreen ook... Van het een komt het ander.. Aan je reacties te zien had ik dat eigenlijk ook wel eerder kunnen weten...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 23:11
Je hebt wel veel problemen zeg, misschien moet je er hulp voor zoeken
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:13
Ik loop niet weg voor problemen. Tijdens mij werk kom ik vaak genoeg types zoals jij tegen. Daar moet je mee om kunnen gaan. Gekkies zoals jij heb ik vaak genoeg bij het Mentrum afgezet..
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 23:15
Zo zeg er speelt zich veel in jouw hoofd af
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:18
onsamenhangende zinnen formuleren. Je past echt in het profiel.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 23:20
Inderdaad, maar je woede speelt ook wel mee denk ik in de spelfouten die je maakt
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:22
Projecteren van je eigen problemen op een ander.. Er is vast wel een Bed voor je vrij. Muziektherapie zal je ook zeker goed doen!
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 23:24
Als muziektherapie voor jou werkt zou ik daar zeker mee doorgaan
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 01:28
Hij bedoelt dat die 2 gewoon geen goede combinatie zijn. Man, man, man, ben je nou aan het zeuren om het zeuren???
Vind ik leuk
benny-boys +2030
dinsdag 12 maart 2019 om 10:27
De Var moet Ajax Kampioen maken, dat is alles.
Vind ik leuk
Enden +4762
maandag 11 maart 2019 om 20:03
Zat idd niet mee. Los daarvan is een beetje buitenspel ook buitenspel. Als het tegen je is , dan wil je ook dat ie adgekeurd wordt.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1687
maandag 11 maart 2019 om 20:28
Dat is ook zo.
Vind ik leuk
Polly11 +4160
maandag 11 maart 2019 om 20:53
Wat ik alleen vreemd vond is dat uit de buitenspel positie niet werd gescoord, bal ging eerst terug, toen weer de diepte in en een nieuwe voorzet. Hij had er dus in principe geen profijt van. Maar ja..
Vind ik leuk
Enden +4762
maandag 11 maart 2019 om 21:04
Dat is de regel. Bij twijfel echt niet vlaggen, want het wordt bij goal terug gekeken. Erg vaak al gebeurd dit seizoen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:29
Ja dus als het alsnog buitenspel is doen de momenten erna er niet meer toe
Vind ik leuk
SK +4
dinsdag 12 maart 2019 om 07:50
Waarom tegen? Hier is de VAR toch voor? Al staat hij met zijn dikke teen te ver. Het blijft buitenspel.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 19:56
Ik denk dat we de volledige Sahara kunnen laten volbloeien met al jouw tranen 😂
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 19:56
Ik denk dat er een nieuwe dode zee gemaakt kan worden met die zoutniveaus van jou.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 20:00
Klopt, die kunnen we ook nog wel vullen met al het zout dat ik bij jou wegmijn😂😂
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:01
Goeie man, verzin lekker je eigen grappen.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 20:04
Hmmm zo zoutig😂
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:05
Net zoals jouw tranen
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 20:07
Hmmm het blijft maar komen al dat zout👌😂
Vind ik leuk
Cookee +12701
maandag 11 maart 2019 om 20:58
Kan best een dure goal worden als doelsaldo gaat tellen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:56
Mooie call!
Had een breekpunt kunnen zijn
Nu was het lekker maar 2-0
Woensdag uitlopen naar +9
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 20:06
dat zijn ook maar drie punten al maak je er 100
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:00
Dit weekend VVV uit 1-1
Dan gaat de vlag uit 🏁
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 20:09
Az -Ajax uit 1-0
de schaal uit
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 20:09]
Vind ik leuk
Cookee +12701
maandag 11 maart 2019 om 21:00
AZ lijkt tegen topclubs niet te willen winnen.
Kat in bak.
Vind ik leuk
Radaje +1522
maandag 11 maart 2019 om 21:49
Als het even kan winnen we ook nog. Dan kan pas de vlag uit. Maar dan wel een geel zwarte.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
shilla +28
maandag 11 maart 2019 om 20:06
schaap
Vind ik leuk
Biennie +2466
maandag 11 maart 2019 om 20:06
BAAAAAAAH
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:18
De goal werd afgekeurd mafklapper
Vind ik leuk
B H +320
maandag 11 maart 2019 om 22:13
Bij Ajax idd niet afgekeurd! Dat bedoel je toch?!
Vind ik leuk
JCJWZ +14838
dinsdag 12 maart 2019 om 02:52
De Var voorkomt dat Psv met anti voetbal en die janktrekjes van de jong en lozano onterechte penalties krijgen enzo. Begrijpelijk dat Psvers niet blij zijn met de Var want nu verloopt het eerlijker. Net nu ze vBommel als coach hebben wordt onsportief spelbederf bestraft wat sneu.
Vind ik leuk
Wim Horst +811
maandag 11 maart 2019 om 19:50
en terecht buitenspel is buitenspel! als het NAC was die zo zou scoren was PSV ook opgelucht geweest!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 19:56
Wim dan had jij ook anders geluld
Vind ik leuk
Wim Horst +811
maandag 11 maart 2019 om 23:54
nee hoor ik had die goal al afgeschreven! maar duurde wel lang dus dacht ik zou het dan toch een keer meezitten
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:47
En wat vond je van de goal van Ajax tegen real? Dan had die bijvoorbeeld ook afgekeurd moeten worden@!
Vind ik leuk
Wim Horst +811
maandag 11 maart 2019 om 23:53
tuurlijk de grensrechter staat op een lijn en zegt dat de bal er niet geheel over is!,is wel even wat anders als buitenspel wat met tien camera's wordt waargenomen, maar het zit diep he die afgunst tegen NL beste club
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 23:55]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 01:15
De grensrechter had ook niet gevlagd voor buitenspel! Dus dan kom je weer uit op precies dezelfde situatie. Buitenspel wordt 100% NIET waargenomen want de camera staat niet op de juiste plek, en ook niet bij de goal van AJax! Wat je zegt klopt dus weer voor geen meter
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3400
dinsdag 12 maart 2019 om 09:21
Iedereen ziet dat dit buitenspel is, behalve een "objectieve" psv'er
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:27
Grapjas
Vind ik leuk
Wim Horst +811
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Ajaxwas niet buitenspel, hoe ik dat weet! de grensrechter en VARhebben niet ingegrepen.
Vind ik leuk
Aotearoa +37
maandag 11 maart 2019 om 19:50
Dit slaat een beetje door , volgende keer ,, je hebt net die neus van nr"12 nog ,, ?
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7655
maandag 11 maart 2019 om 19:51
Of het piemeltje van nr 6
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 20:13
Slaat helemaal niet door. Hier is de var voor bedoeld. Het is buitenspel waar voordeel wordt uit gehaald. Dus buitenspel. Dus terecht afgekeurd
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 20:22
jij zit alleen te stoken sukkeltje
als het bij jou clubje was lulde je wel anders Calimero
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:01
Ik ga gewoon serieus in op het topic.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:04
Já kijk uit, dan gaan ze schelden
Vind ik leuk
Polly11 +4160
maandag 11 maart 2019 om 20:56
Er was geen voordeel door het buitenspel, bal werd nog teruggespeeld, daarna volgde pas de beslissende aktie en pass. Ze mogen buitenspel geven, maar het was geen buitenspel bij de beslissende pass.
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:03
Helemaal eens, maar er wordt voordeel uit deze buitenspel situatie gehaald. Dus volgens de regels terecht.
Vind ik leuk
Polly11 +4160
dinsdag 12 maart 2019 om 08:42
Blijft een mooi discussie moment, inderdaad buitenspel. In het stadion was het een grote verrassing. Niemand bij NAC protesteerde, onduidelijk waarom werd afgekeurd. Zou helpen wanneer men zou omroepen dat het buitenspel was en daarom afgekeurd. Zou een hoop gezeik schelen.
Vind ik leuk
Tommieman +5392
maandag 11 maart 2019 om 19:52
Achja soms zit het mee en soms zit het tegen. Vraag maar aan Dicky 😉
Vind ik leuk
nick140 +87
maandag 11 maart 2019 om 19:55
Wat ik nou niet begrijp, is dat ze niet een computer een denkbeeldige lijn laten tekenen, zoals bij Match of the Day. Als de camera niet op een lijn staat met de voorste man (zoals hier) is het met het blote oog absoluut niet vast te stellen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
maandag 11 maart 2019 om 19:58
Hawkeye bedoel je..... prima systeem. Werkt vele malen beter dan een VAR. Ook veel sneller..... met doellijntechnologie en een paar aanpassingen in het reglement aangaande schorsingen voor overtredingen en we hoeven nooit meer minutenlang te wachten op het vieren van een doelpunt....
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 20:12]
Vind ik leuk
Werner1913 +10639
maandag 11 maart 2019 om 22:12
Hawkeye... das nogal makkelijk wanneer je de camera op drie punten kunt vastzetten. Bij voetbal bewegen de buitenspellijnen en heb je dus geen ‘stilstaand target’. Net als dat je bij hockey niet hoeft te ‘bewijzen’ of een bal expres op een voet komt. Bij voetbal is er veel meer ruimte voor interpretatie. Dat maakt het zo verdomd lastig.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 19:58
EEN VINGERNAGEL
het is gewoon schande
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
maandag 11 maart 2019 om 19:59
En zo is het....
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 20:14
Wat is er schande aan een buitenspel goal af te keuren?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
maandag 11 maart 2019 om 20:16
ik ga maar niet op jou in
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:49
Bij ajax (tegen real) werd de goal ook niet afgekeurd omdat er niet genoeg bewijs was dat de bal uit was. Hetzelfde geldt voor deze goal, niet genoeg bewijs. Als je niet feitelijk kan constateren dat het buitenspel is, dan moet je de goal gewoon goedkueren.
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:05
Vreemd dat jullie het niet willen zien..
Vind ik leuk
Werner1913 +10639
maandag 11 maart 2019 om 22:14
Er waa geen goede camerapositie om het te zien. De 3e goal van Ajax tegen Real werd terecht goedgekeurd. Je kan alleen overrulen wanneer je 100% zeker bent. Op basis van de beelden in beide wedstrijden kon dat niet. Dus beide goals hadden moeten tellen.
Vind ik leuk
Artikia +165
maandag 11 maart 2019 om 22:53
Het was hier lastig te zien, maar kijk nog eens goed naar de lijn in het gras (van het maaien). Gakpo staat zo'n 30-40 cm verder dan die lijn, terwijl de verdediger er precies op staat. Verder hebben Gakpo en die verdediger dezelfde houding, dus is het ook 30-40 cm buitenspel. Tijdens de wedstrijd zag ik dat ook niet, maar uiteindelijk vind ik het wel terecht.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:58
Sorry hoor, maar dit gaat toch nergens over. Ze kunnen nauwelijks zien bij herhaling, slowmotion en pauzeren van de beelden of dit buitenspel is.
Buitenspel is buitenspel, maar is de regel wel voor dit soort gevallen bedacht?
Daarnaast duurt het ook nog eens veel te lang.
Vind ik leuk
Topdrie +3938
maandag 11 maart 2019 om 19:59
Mo passte die bal veel en veel te laat. We moeten kritisch blijven
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
maandag 11 maart 2019 om 20:00
ben ajacied,

maar ik vind dit wel heel erge miereneukerij.

je kan gewoon niet goed zien of hij wel of niet buitenspel staat, en bij dit soort momenten, gewoon het voordeel van de aanvallende ploeg.

PSv is hier een doelpunt onthouden.

( alleen als dit in de wedstrijd op 31 maart zou gebeuren dan moeten ze hem wel affluiten natuurlijk :-) )
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 20:14
Is gewoon buitenspel hoor
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:52
Jij snapt er niet veel van! Het helpt misschien als je dat roze brilletje af zet! Waarom is het volgens jou buitenspel? Het is toch niet feitelijk te constateren?
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:04
Op de foto gewoon te zien hoor.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:06
Het is gewoon optische illusie! Vanuit die camerahoek kun je 100% niet waarnemen of het buitenspel is of niet. En als je vindt dat deze goal afgekeurd moest worden, dan vondt je die goal van Ajax ook onterecht!
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:07
Mijn excuses dat ik niet meewaai met alle winden en ik mijn eigen mening heb
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:08
Ga dan niet lopen claimen dat de goal afgekeurd had moeten worden als je de feiten en regels niet kent. Ze dan "ik ben van mening dat" in plaats van "het is GEEN buitenspel"!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:10
Wat een zeikwijf zeg..
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:13
Je begint al terug te krabbelen, precies wat ik van plan was ;)
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:13
Blijft gewoon buitenspel
Vind ik leuk
markie +2767
maandag 11 maart 2019 om 21:14
PUNT
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:15
Ik ga er niet meer eens op in! Fijne dag jungske
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
dinsdag 12 maart 2019 om 11:02
ik vind alleen dat ze de regels zouden moeten aanpassen . en dat de goal zou moeten worden afgekeurd omdat De jong voordeel heeft , dat hij buitenspel staat.

maar zoland die regel er niet is, is het geen buitenspel.

want waarom is het nu van de jong geen buitenspel. maar als de speler van PSV op het doelschiet en de keeper keert de bal. dan staat hij opeens wel buitenspel.

wat is dan het verschil
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:28
De jong buitenspel? Ik begrijp het even niet?
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
dinsdag 12 maart 2019 om 18:37
op het moment van spelen staat de jong buitenspel, hij krijgt de bal niet , dus volgens de regels nu gelden, geen buitenspel

maar hij haalt hier wel voordeel uit omdat de verdedigers geen tijd meer hebben om dat dicht te lopen.

als de speler van PSV niet een pass geeft maar op doel schiet, en de bal komt terug van de paal of keeper dan staat hij wel buitenspel.

dat vind ik een vreemde regel
Vind ik leuk
Beste PSV +289
maandag 11 maart 2019 om 20:01
buitenspel is buitenspel idd
Vind ik leuk
Dommetje +3396
maandag 11 maart 2019 om 20:08
Hoe het was maak niet meer uit de punten zijn binnen .
Het weekend is het beslist .
Vind ik leuk
NvC +8523
maandag 11 maart 2019 om 20:12
Dit is dan weer prima gedaan door de VAR.
Vind ik leuk
Bowy +59
maandag 11 maart 2019 om 20:24
Opdoeken het gehele zooitje van VAR. Nog effe en er hoef geen scheidsrechter meer op de velden rond te rennen de pipo,s in het hokje gaan.het overnemen.VAR zorgt alleen voor onrust.Nogmaals opzouten die hap.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:32
Zoals Perez al zei, erg knap dat de var dit heeft gezien in de 1ste instantie.

Tja en 15 mm buitenspel is buitenspel, ook al komt hierdoor ons PSV niet op 2-0. (Wel weer een mooie “goal” van Luuk)

Tja wat ik niet wist, waarschijnlijk weer onder een steen gelegen destijds, is dat clubs als Heracles deze var camera stand blijkbaar niet hebben...tja zoals Perez het zegt ben ik het dan eens dat zoiets competitie vervalsing is.

Haal deze camera stand ook weg bij de clubs die het wel hebben.Allemaal hetzelfde & nee niet omdat deze goal is afgekeurd.
Vind ik leuk
stratumseind +195331
maandag 11 maart 2019 om 20:35
Hilarisch en funest voor de charme van het voetbal
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:19
5 minuten wachten op een minimale buitenspel waar niemand over klaagde. Laat gewoon gaan man...
Vind ik leuk
Retweet +748
maandag 11 maart 2019 om 21:22
Te triest voor woorden weer....
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
maandag 11 maart 2019 om 21:30
Dit gaat mij ook te ver.
Deze goal had goedgekeurd moeten worden.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:35
Ik snap echt gewoon niet waarom ze deze nou afkeuren....(kijk bij 1 minuut 16) als het ZO dicht op elkaar zit. Het is millimeterwerk, tweede van boven bij NAC steekt zijn arm ver uit, die net boven Luuk de Jong steekt zijn knie net vooruit wat het ook zou kunnen opheffen, en dan gaat Gözöbüyük niet eens ZELF kijken. Nee ik vind dit een verkeerde beslissing, als het ZOOO verdomd weinig scheelt, dan ga je hem toch niet afkeuren? In dit geval gebeurt het mijn club, maar ik had het ook klote gevonden voor NAC als het bij hen was gebeurd.
Vind ik leuk
markie +2767
dinsdag 12 maart 2019 om 08:10
Een arm doet niet mee met buitenspel
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:16
Oh, oke dat wist ik niet. Alsnog, het scheelt zo verdomd weinig (er is nog die knie), dan is het verkeerde de keuze om het te veranderen. Ik durf bijna te wedden dat 90% van de NAC supporters er mee eens zouden zijn geweest als ie hem telde. En bovendien, de scheids ging niet eens zelf kijken, dat had de VAR hem moeten laten doen. Dus ik vind dat er naast het feit dat het millimeterwerk is, ook nog eens onzin dat ze niet die scheids het ZELF laat beslissen, door hem zelf te laten kijken.
Vind ik leuk
Strijp +14119
maandag 11 maart 2019 om 21:40
Het punt dat de var denkt buitenspel te zien, en het nu nog niet zeker is of het nou wel of niet buitenspel was is voor mij voldoende dat deze nooit afgekeurd had mogen worden.

Twijfel is voordeel aanvallende partij, net zoals Ajax in Madrid had.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:49
Dat vind ik nou ook. De VAR bemoeit zich veelste veel met het spel. Zou beter zijn als de VAR alleen door de trainer van de spelende clubs opgeroepen mag worden. Elk team heeft 3 try's ofzo. Net zoals bij Tennis en Hockey. Als de VAR niks had gezegd zou de scheids het doelpunt goedkeuren. Dit gebeurt veelste vaak.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 23:49]
Vind ik leuk
74ratje +702
maandag 11 maart 2019 om 21:46
Speler van Nac steekt op t moment van spelen z'n arm uit, waardoor ie buitenspel opheft. 100% doelpunt
Vind ik leuk
Pelemaradona +1053
maandag 11 maart 2019 om 22:05
Mag je scoren met je arm?,Alleen lichaamsdelen waar je mee mag scoren telt op dit moment...
Vind ik leuk
74ratje +702
maandag 11 maart 2019 om 22:11
T zal wel. T heeft iig geen puntverlies opgeleverd, dus t zal wel.
Vind ik leuk
JoeyC +4000
dinsdag 12 maart 2019 om 00:05
Verdediger mag met zijn arm in eigen doel scoren.
Vind ik leuk
Vak-T +1795
maandag 11 maart 2019 om 21:48
Eigenlijk is dit gewoon gelijk, dus geen buitenspel!!
Weer willekeur van de VAR
Vind ik leuk
Isakson +182
maandag 11 maart 2019 om 22:44
VARiabele beslissingen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:44
Nogmaals een blunder van de VAR. Soms denk je dat je beter af bent zonder VAr, maar vaak bij nader inzien, denk ik dat het toch wel behulpzaam is. 1 ding is zeker, het kijken naar voetbal is er absoluut niet leuker op geworden. Bij elke goal die er gemaakt wordt ben je bang dat hij afgekeurd gaat worden. Juichen wordt hierdoor een beetje onderdrukt. En het is frustrerend dat er vaak genoeg mensen achter zitten die de spelregels niet helemaal kennen. Voor ons natuurlijk makkelijk praten af en toe, maar toch ;)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:58
Mooi toch............alles mislukt bij de KN*B.................................PSV won gewoon..........................
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:09
Me naam- Zolang het maar ajax is... Als dit bij ajax gebeurt was 't goal.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:46
De 1-0 tegen Real Madrid vergeten zeker?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:45
Leg mij eens uit. De knie staat buitenspel. Maar je kan duidelijk zien dat zijn voet niet de grond raakt. Zoals ik het bekijk is de hand van de centrale verdediger van NAC verder als die knie. Teld de hand niet omdat je die niet mag gebruiken?
Vind ik leuk
AZ14 +534
maandag 11 maart 2019 om 23:46
Batterij is bijna leeg !! haha ! kom op PSV nog punten morsen !! haha 7 OPRIJ nog 3 te gaan
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 23:55
Ik zie veel Ajacieden hier het opnemen voor PSV. Naar mijn mening terecht. Toch vind ik het jammer dat ik veel PSV'ers zie die Ajax erbij halen. Ajax heeft niks met dit topic te maken. Altijd dat gezeur en geklaag.

Ik ben anti VAR in deze samenstelling.

Ik ben voor VAR met try's zoals bij tennis en hockey.

Ik ga slapen goede nacht allen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:19
Inderdaad, dat Ajax erbij halen is nergens voor nodig, supporters aan onze kant vinden het normaal JUIST vervelend als het over Ajax gaat bij een niet-Ajax topic 😂
Vind ik leuk
JoeyC +4000
dinsdag 12 maart 2019 om 00:04
Als een verdediger de bal met zijn hand in eigen doel slaat, is het dan een doelpunt of een penalty?
Het meest kwalijke aan deze situatie is dat de bal eerst nog een keer terug wordt gespeeld, alvorens die wordt voorgegeven. Hoever gaat de VAR dan nog terugkijken? Als de bal eerst nog vijf minuten was rondgetikt, was het doelpunt dan alsnog afgekeurd?
Bij Ajax - ADO ontstond er een nieuwe situatie toen Vd Beek buitenspel stond, omdat de verdediger van ADO een realistische kans had om de bal te verwerken. Hoezo telt dat hier niet rond 19 seconden?

En dan nog een situatie met twee handen in de rug duwen bij De Jong. En nog een situatie waar De Jong een zuivere elleboogstoot kreeg te verwerken. En een situatie waarbij Malen in de 16 op soortgelijke wijze werd gevloerd als Dolberg een paar weken terug.
Gelukkig pakte PSV alsnog de 3 punten, maar met de VAR vrees ik voor de 31e.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 01:03
volgens mij doet die arm van die ene spelervan NAC ook wel mee ofniet?
Vind ik leuk
DeNeutrale +219
dinsdag 12 maart 2019 om 01:44
Dick Advocaat had gelijk: het is willekeur! Gakpo ontvangt de bal; geeft terug aan Ihattaren; Gakpo ontvangt wederom de bal (andere spelsituatie) voorzet en Luuk kopt binnen. In het bekerduel (Feyenoord - Ajax) stond Tagliafico 4 meters buitenspel; hij loopt terug (andere spelsituatie) en scoort de 0 - 2. Tagliafico haalt sus voordeel uit het feit dat hij buitenspel stond.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 02:43
Het was de knie van nummer 19**
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:49
Dit zou geen buitenspel moeten zijn. De regel zou moeten zijn dat je met je hele lijf buitenspel zou moeyen staan, met als dat de bal in zijn geheel over de lijn moet zijn. Ook het feit dat er bijna een kwartier nasr gekeken moeg worden zegt iets van deze situatie. Ik hoop dat de voetbalwereld zijn conservatieve zetel verlaat en de VAR doorontwikkelt.
Vind ik leuk
markie +2767
dinsdag 12 maart 2019 om 08:12
Jij maakt er helemaal een potje van
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:33
Vind je?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:31
Volslagen belachelijk dit, dit is gewoon zoeken. Bij twijfel altijd voordeel geven aan aanvallende partij, bovendien kwam de beslissende voorzet enkele passes later, het "vermeende buitenspel" was al 2-3 passes daarvoor. Hier is de VAR toch niet voor ... ?
Vind ik leuk
mchollie +3620
dinsdag 12 maart 2019 om 11:57
Vroeger had je het voordeel van de twijfel, nu kijken ze op de mm. Te zot voor woorden en ook nog eens willekeur en hoe ver ga je terug?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:55
Als Ajax supporter zeg ik: wat een ongelooflijke onzin dat deze goal wordt afgekeurd zeg!! Bij twijfel moet de grens niet vlaggen. De VAR twijfelt zelfs nog bij het zien van de beelden en toch keuren ze het doelpunt af. Echt lachwekkend. De VAR is er om de grove fouten eruit te halen, ze zijn nu bezig met het zoeken naar een speld in een hooiberg zodat ze een doelpunt kunnen afkeuren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws