
Praat mee op VP: Oostenrijk - Frankrijk
In de groep van Oranje treffen Oostenrijk en Frankrijk elkaar in hun eerste duel op het EK. Er wordt afgetrapt om 21:00 uur. Volg het duel hieronder in de live-omgeving van VoetbalPrimeur en praat mee!

In de groep van Oranje treffen Oostenrijk en Frankrijk elkaar in hun eerste duel op het EK. Er wordt afgetrapt om 21:00 uur. Volg het duel hieronder in de live-omgeving van VoetbalPrimeur en praat mee!





Volgens mij heeft niemand hier in de gaten, inclusief de redacteuren dat deze man werkzaam is bij CD Guadalajara op het 3e niveau van Spanje en afgelopen jaar in de 20e speelronde is ingestapt en uiteindelijk 18e is geworden. Niks Mexico dus.
Dat was ontzettend gave foto? Welke kritiek kan je daarop hebben?
Hahahaa, nu komt het kinderachtige over en weer gelul. Succes ermee voor iedereen die eraan meedoet! :)
Wat een schande is, is dat de fans maanden hebben moeten wachten en pas het goede nieuws ontvingen nadat er een nieuwe leiding is gekomen. Allemaal vanwege de vriendjespolitiek en omdat Te Kloese bang was om zijn eigen baan te verliezen bij het ontslag van Van Persie. Van Persie had al in februari ontslagen moeten worden. En eigenlijk zelfs nooit aangesteld moeten worden. Het bewijs was al hoe erg de Heerenveen-spelers liepen te juichen na de overwinning vlak na het vertrek van Van Persie. Een absoluut icoon als voetballer, maar totaal ongeschikt als coach
Goede reden dus. Iedereen hier van de week alweer janken om de VS en Trump. Van mij mag Trump wel even 4 jaar de plek van Jetten overnemen en schoon schip maken. Daarna wel weer oprotten naar Amerika aub ;-)




