Van Bronckhorst bevestigt komst 'Feyenoord-type'; Kuyt moet wijken

    Van Bronckhorst bevestigt komst 'Feyenoord-type'; Kuyt moet wijken

    vrijdag 7 augustus 2015 om 13:53

    Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckorst heeft vrijdag Michiel Kramer in zijn selectie mogen verwelkomen. De coach is blij met de komst van de spits van ADO Den Haag, die vrijdagmiddag werd gesignaleerd in De Kuip.

    Een bevestiging van Feyenoord laat nog even op zich wachten, maar Van Bronckhorst loopt tijdens een persconferentie alvast vooruit op de komst van Kramer. "Kramer is een speler met scorend vermogen. Het is een type speler die past bij Feyenoord", zei Van Bronckhorst volgens RTV Rijnmond. Dirk Kuyt moet zich nu op een andere positie gaan richten. Van Bronckhorst: "Na de komst van Kramer zie ik Kuyt vooral als speler voor de rechterflank." Colin Kazim-Richards komt niet meer in aanmerking voor een rol als vleugelspits.

    De coach kijkt tevreden terug op deze transferweek, die voor Feyenoord mogelijk nog een vervolg krijgt met FC Groningen-verdediger Eric Botteghin. Van Bronckhorst bevestigde dat Feyenoord nog altijd werkt aan zijn komst. "Voorin hebben we met Kramer en Elia erbij voldoende spelers. Achterin blijven we met Botteghin bezig."


    Plaats een reactie

    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:08
    Kuyt moet wijken? Kuyt had in een gesprek met Gio zelf aangegeven het liefst op de rechter flank te spelen, maar hij zou staan waar het team hem nodig had. Dus ja, naar rechterkant verhuizen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 augustus 2015 om 14:11]
    Vind ik leuk
    zli1zli1 +171
    vrijdag 7 augustus 2015 om 15:04
    Haha wou ik net ook zeggen
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5054
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:09
    ik begrijp dat Kazim moet wijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:14
    Helaas Connie :)
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5054
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:35
    Nee hoor, ben er zeer content mee.
    De beste moeten spelen en dat is Kazim nu wellicht niet meer.
    Aan Kramer de kans om dat te bewijzen en dat vind ik prima. Met Elia straks als buitenspeler verwacht ik de nodige voorzetten, dus een echte afmaker voorin is niet verkeerd.
    Ik hoop dat Kramer dit voor feyenoord ook waar kan maken.
    Ik vind het dus een goede aankoop. Het gokje wel waard.
    Vind ik leuk
    drumb +170
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:10
    Als het kwartje met kuijt en elia goed valt - wat zou betekenen dat elia echt een topspeler is voor de eredivisie zoals hij dat was, en kuijt weer eens een goed voorbeeld wordt van een comeback dan zie ik ze met botteghin er ook nog bij als een serieuze contender voor psv en wellicht ajax.
    Vind ik leuk
    jave +1549
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:15
    zie die droeftoeter Van Geel in staat om bij een transfer van Botteghin Mattijssen en Boularouz er in te betrekken..Engnek!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:18
    die hebben alletwee een aflopend contract, dus nee
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:36
    Matthijssen en Boulah zijn geen speler svan Feyenoord meer.
    Vind ik leuk
    jave +1549
    vrijdag 7 augustus 2015 om 16:15
    daarom juist! om maar even aan te geven wat Van Geel voor een sneu type is.. hallo!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 17:42
    takes one to know one
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +318
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:14
    zijn er nog serieus fans van deze club ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:20
    Morgenavond eens voor de grap langs dat stadion lopen ;)
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +318
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:24
    hmm ik weet niet straks kom ik een vierkante bal tegen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:30
    haha :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 17:11
    zelfs meer dan bij die van jou, sukkeltje
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +318
    vrijdag 7 augustus 2015 om 17:37
    ik had het over fans he niet over doorgesnoven "sukkeltjes" zoals jij
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 20:26
    Hahaha, ik had t over fans he, niet over teletekstlulletjes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:15
    Ik las een collumn van Van Hooijdonck dat Kramer de ideale pinch-hitter is voor het Nederlands elftal. Zou Feyenoord hem daar voor halen? 'Hij is de juiste klootzak in het veld om iets te brengen als de wedstrijd het nodig heeft'...
    Vind ik leuk
    vinny0071 +19
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:36
    Kuyt kan ook gewoon linksback hoor :D
    Vind ik leuk
    Noot +265
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:41
    Je was me net voor. :P

    Met zijn werklust kan Kuyt op iedere positie wel goed invullen. Zeker in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    De Barbaar +3204
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:54
    Of als terreinknecht.
    Vind ik leuk
    zli1zli1 +171
    vrijdag 7 augustus 2015 om 15:05
    Op doel kan hij ook
    Dan wordt het volende artikel Vermeer moet wijken voor plek
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 augustus 2015 om 15:06]
    Vind ik leuk
    The Ref +1
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:42
    Colin Kazim-Richards voegt niets toe aan de selectie van Feyenoord. Zo snel mogelijk verkopen.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1333
    vrijdag 7 augustus 2015 om 14:44
    Elia-Kramer-Kuyt! Laat dat seizoen maar beginnen. Krijg er nu helemaal zin in
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12870
    vrijdag 7 augustus 2015 om 15:34
    Ik krijg er ook zin. Dat wordt lachen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 augustus 2015 om 01:22
    Elia? Denk je echt dat dat een goede aankoop is? Elia zegt zelf dat hij HOOPT bij Feyenoord zijn carrière uit het slop te trekken. Dat zegt genoeg over hoe deze jongen de laatste jaren heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 15:10
    Zet Kuyt lekker centraal achterin, kan Botteghin bij Groningen blijven. Opgelost!
    Vind ik leuk
    Corse996 +1539
    vrijdag 7 augustus 2015 om 15:24
    Of je haalt Harris huizingh weer op bij de FC.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 15:57
    Staat Bakircuglu er weer naast? Ik dacht dat ze hem nu serieus als rechterspits gingen inzetten. Zo niet, is dit toch pure kapitaalverspilling. Waarschijnlijk heeft Feyenoord dan toch geld genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 augustus 2015 om 18:32
    Het is jammer dat Boetius weg is maar dat maak de weg vrij voor een andere links poot op links en kan je denken aan twee opties en dan op rechts kuyt en in het midden kramer of Richards
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws