'35 miljoen voor f*cking Milik, hoe kun je nog van deze sport houden?'

'35 miljoen voor f*cking Milik, hoe kun je nog van deze sport houden?'

Gepubliceerd: dinsdag 26 juli 2016 om 18:05di 26-07-2016 om 18:05

Het bericht dat Ajax op het punt staat om Arek Milik voor 35 miljoen aan SSC Napoli te verkopen, maakt veel los op Twitter. De conclusie: Ajax heeft een werelddeal te pakken.

Zowel in Nederland als in het buitenland verspreidt het nieuws van De Telegraaf zich razendsnel. Wat opvalt: bijna iedereen vindt het bedrag van 35 miljoen (veel) te hoog. VoetbalPrimeur doet een greep uit de reacties.

Poll

Begrijp jij dat Ajax alsnog meewerkt aan een verkoop van Milik?

(2863 stemmen)

Plaats een reactie

Foebele +53581
dinsdag 26 juli 2016 om 18:24
Met dank aan meneer Blatter en zijn maatjes die de sport volledig om geld hebben laten draaien!
Vind ik leuk
United +35886
dinsdag 26 juli 2016 om 18:40
Zonde
Vind ik leuk
Gizmo +3779
dinsdag 26 juli 2016 om 18:25
Ik vind onderstaand Twitter bericht van Frekie Verhulst wel leuk

120 miljoen voor Pogba, 94 miljoen voor Higuain, 35 miljoen voor fucking Milik. Het wordt steeds moeilijker van deze sport te houden.

Hij heeft wel gelijk, als je 120 voor Pogba betaald en 94 voor Higuain neertelt dan is 35 voor Milik uiterst karig.

Tenslotte is dat wel een groeibriljantje !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 juli 2016 om 18:43]
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 26 juli 2016 om 18:37
Haha, ik denk alleen niet dat hij het zo bedoeld heeft. ;-)

Als Janssen al 20 miljoen kost is 35 miljoen voor Milik overigens helemaal geen gek bedrag, alleen is Arek geen Nederlander en speelt hij ook nog eens bij Ajax, dus doen veel in Nederland nogal hatelijk, maar feitelijk gezien heeft Milik internationaal natuurlijk al veel meer laten zien dan Janssen.
Vind ik leuk
Gizmo +3779
dinsdag 26 juli 2016 om 18:39
ja maar ik maakte ook maar een grapje
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 26 juli 2016 om 18:41
I know, daarom moest ik ook lachen! ;-)
Vind ik leuk
Dordmund +1749
dinsdag 26 juli 2016 om 18:32
Niet normaal dit wat een bedrag voor deze matige spits,Inpakken en wegwezen.
Vind ik leuk
zli1zli +30
dinsdag 26 juli 2016 om 18:57
Haha inderdaad, wat maakt het uit dat ze zoveel betalen, cashen moeten ze doen in Amsterdam
Vind ik leuk
poklane +5468
dinsdag 26 juli 2016 om 18:32
Ik geloof er niets van. Misschien dat Ajax 35 miljoen vraagt omdat ze weten dat Napoli net 94 miljoen heeft geïncasseerd, maar vooral door z'n rechterbeen moet je een gat in de lucht springen als je 25 miljoen kan vangen.
Vind ik leuk
Milanoo020 +353
dinsdag 26 juli 2016 om 18:36
Haal zijech en knal hem gewoon op rechts ipv el ghazi want die is waardeloos komt nog geen pion voorbij
Vind ik leuk
United +35886
dinsdag 26 juli 2016 om 18:38
Ongelofelijk, zelfs ibra kostte niet zoveel.. Moet je kijken wat hij heeft bereikt. Daar komt Milik van zijn leven niet in de buurt!! Maar als ze zo gek zijn prima!
Vind ik leuk
Lubje +766
dinsdag 26 juli 2016 om 18:45
Advies Ajax: deze deal vanavond nog afhandelen; stel je voor dat die Italianen zich nog bedenken.
Vind ik leuk
Strijp +13989
dinsdag 26 juli 2016 om 19:10
Nondeju wat een wereld deal.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
dinsdag 26 juli 2016 om 19:11
35 mio 20% =7 mio voor de duitsers.
3 mio aankoopwaarde.
Is25 mio. Missen de CL na vandaag = 14 mio.
11 over. En dan ga je een spits kopen en een rechtsbuiten? Dan zit je geeneens in de categorie Haller.
Vind ik leuk
MarkMark +772
woensdag 27 juli 2016 om 07:41
Dit verhaal en bijbehorende rekensom raakt kant noch wal. Ajax heeft ruim 25 miljoen te besteden zonder aftrek van bedragen die niet bestaan. Jij baalt er kennelijk duidelijk van dat Ajax een goede deal sluit. Jammer he?
Vind ik leuk
MarkMark +772
dinsdag 26 juli 2016 om 20:57
Het moet niet gekker meer worden, 35 miljoen? Mooi voor Ajax. De wellicht gemiste CL inkomsten meteen goedgemaakt. Anderzijds als je ziet wat er betaald is voor Depay die helemaal niets gepresteerd heeft bij Manchester en wat er betaald wordt voor Janssen dan is dit kennelijk normaal in het buitenland. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom Nederlandse clubs niet mee kunnen in Europese competities....

Inderdaad Niels, goede (wellicht ervaren) spits halen en Ziyech zou zeker niet verkeerd zijn. Jammer dat het bij Ajax altijd op het laatste moment moet. Dit wordt weer stressen en voor de hoofdprijs kopen.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 27 juli 2016 om 08:12
Dus jij gaat het talent van Depay vergelijken met Milik? Iemand die kampioen werd en bepalend bij de landskampioen met iemand die de trainer in de kampioenswedstrijd niet eens durfde op te stellen.
Jij lachwekkend figuur.
Vind ik leuk
MarkMark +772
woensdag 27 juli 2016 om 09:17
Lezen! We hebben al vastgesteld dat je niet kunt lezen, spellen en rekenen. Ik geef aan dat er voor Depay teveel betaald is aangezien hij niets gepresteerd heeft. Ik heb dat zogenaamde talent ook totaal niet gezien en Mourinho heeft hem al aangegeven waar de uitgang is.

Milik heeft naast zijn periode bij Ajax ook bij Polen goed gespeeld en hij heeft het EK gespeeld. Depay heeft in de wedstrijden van het Nederlands Elftal vooral bewezen niet mee te kunnen met de top. De topclubs kijken vooral naar dat soort wedstrijden, niet naar de potjes tegen Cambuur jij lachwekkend figuur.

Maar goed daar gaat het niet eens om. Ik vind het ook een belachelijk bedrag, maar Ajax zou wel gek zijn als ze het niet accepteren. Ik kan me voorstellen dat je enigszins afgunstig bent, maar Ajax maakt gewoon een klapper van ruim 30 miljoen.

Jij lachwekkend figuur.

En dag hoor.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 27 juli 2016 om 09:41
Er blijft maar dommigheid uit je komen. Hij speelde goed in Polen? Hij speelde een EK. Prachtig hoor hij speelde de pannen van het dak.
Ik hrb gisteren niets gezien waar ik jaloers van ben geworden. Pure middelmaat net als jij.
Vind ik leuk
MarkMark +772
woensdag 27 juli 2016 om 15:30
Haha ik heb bij psv tegen Eindhoven ook niet echt iets gezien om jaloers van te worden.

Je gaat duidelijk niet in op de echte feiten, dus draai je er maar omheen he?

Doet zeer of niet dat Ajax zo`n klapper maakt? Het gaat erom dat Ajax gewoon ruim 30 miljoen ontvangt en jij niet kunt rekenen, spellen en lezen. Is ook pijnlijk dat je dat moet vaststellen, dat begrijp ik wel.

Jij lachwekkend figuur haha.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 27 juli 2016 om 16:11
Pijnlijk was gisteren het veld, de selectie, het eerbetoon aan de kapot gemaakte Uri en de afwezige spelers. Het supportersbedrog. Dat was voorronde CL maak jij je naar druk om dat rood-witte clubje. Met je copy paste berichtjes. Ze verdienen supporters zoals jij.
Vind ik leuk
MarkMark +772
woensdag 27 juli 2016 om 20:32
Ik kan het blijven herhalen. Blijkbaar blijf je eromheen draaien en ga je nooit inhoudelijk in op berichten als het te moeilijk wordt. Daarmee maak je jezelf bijzonder ongeloofwaardig en om het netjes te zeggen een lulletje. Geef nu eens antwoord of kom eens met argumenten? Of blijf je een weglopertje/lulletje. Zo te zien het laatste.

Ik hoop dat psv geen supporters zoals jij verdient of wordt je richting het stadion gereden met medicijnen in een rolstoel. Die indruk maak je in ieder geval wel.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 27 juli 2016 om 21:42
Wat blijf jij herhalen? Er is niks wat jij zegt waar ik op in kan gaan.
Ajax zit in een bijzonder slechte positie. Geen spits in de voorronde CL.
Grote strik om Milik voor alle bedragen boven 12 mio.
Wat is er mis met mensen in een rolstoel?
Echte fan. Situatie
Milik nu 25-3-3-14= jij bent de rekenaar
Precies is categorie Weghorst.
Vind ik leuk
MarkMark +772
donderdag 28 juli 2016 om 20:03
Ik moet het kennelijk herhalen omdat je te dom bent om het te begrijpen. Dit is ook de laatste keer overigens, ik neem aan dat je het na een aantal keer toch wel begrijpt.

Ruim 30 miljoen min nihil is ruim dertig miljoen te besteden aan nieuwe spelers. Milik nu 35 - 3,5 = 31,5. Heb je de basisschool wel afgemaakt?

Als je gewoon leest dan zie je dat je telkens om de feiten heen draait waar ik je op wijs. Het is prima als jij van mening bent dat je al het goede voor Ajax wilt bagatelliseren. Dat is wel duidelijk en dat is ook meteen het treurige. Je bent zo afgunstig dat je dusdanige vooral niet neutrale stompzinnige berichten meent te moeten sturen.

Treurig. Dag meistertje.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
donderdag 28 juli 2016 om 22:10
Jij moet eens naar je eigen rommel kijken. Niks wat je schrijft heeft te maken met de werkelijkheid.
Treurbek, ga weer lekker uitkering trekken.

Vind ik leuk
MarkMark +772
maandag 1 augustus 2016 om 09:05
Nee jij moet kijken naar je treurige berichtjes als het over Ajax gaat. Je kunt het niet hebben dat Ajax een mooie klapper maakt en daarom ga je als een klein kind lopen janken.

Niets wat jij schrijft heeft te maken met de werkelijkheid, zoals niet bestaande bedragen van een transferbedrag aftrekken. Haha hoe dom kun je zijn om een dergelijke opmerking te maken als je zelf juist dit soort totaal irrealistische berichten schrijft.

Ik heb een baan, jij niet zo te zien aangezien je elke dag op deze site bent.

Dag lachwekkend treurbekje haha. Dit is de laatste reactie van mij. Het is lastig met iemand te praten die steeds om de feiten heen draait en niet in staat is om hele simpele dingen te begrijpen.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
maandag 1 augustus 2016 om 09:19
Een uitkering is geen baan. Jankbek. Ajax onwaardig supportertje.
Vind ik leuk
MarkMark +772
maandag 1 augustus 2016 om 14:18
Je gaat er weer niet op in. Hoe kan het dat ik niet alle dagen op Voetbalprimeur kan zijn en jij hele dagen? Ik heb een baan en jij niet aangezien jij hier 24 uur per dag 7 dagen per week aanwezig bent. Kun je ooit ergens inhoudelijk op ingaan of kun je alleen maar janken jankbekje? Psv onwaardig lulletje.
Vind ik leuk
Liwwadder +3880
dinsdag 26 juli 2016 om 21:08
Juist..dit gaat een keer over de kop en dan is het over met dit spelletje.
Vind ik leuk
dinsdag 26 juli 2016 om 21:57
Dragowski + Ziyech + die jonge jamaicaanse speler van genk = winnaar
Vind ik leuk
dinsdag 26 juli 2016 om 23:16
heel dat voetbal gaat kapot door die rare transfer bedragen , en dit is begonnen vanaf het moment dat Gareth Bale naar Real Madrid ging voor 100 Miljoen
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 27 juli 2016 om 10:19
Gareth Bale is een speler die Real beter maakt. Meer mogelijkheden geeft. En dat is zeldzaam. Higuain is een speler die Real slechter maakt. Pogba is maar de vraag hij is ooit te licht geweest voor manchester. Het is uit balans. 100 mio is natuurlijk een idioot bedrag maar er zijn wel nog hele grote verschillen aan wie het wordt uitgegeven. Zo'n Ronaldo moet toch ongeveer 300 mio waard zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 26 juli 2016 om 23:17
heel dat voetbal gaat daar door kapot
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws