Update: NEC zet teller op zeven met komst van gedegradeerde aanvaller

    Update: NEC zet teller op zeven met komst van gedegradeerde aanvaller

    Kevin Mayi is de nieuwste aanwinst van NEC Nijmegen, zo bevestigt Gazélec Ajaccio donderdagochtend via de officiële kanalen. De aanvaller komt over van de Franse club en tekent waarschijnlijk voor drie seizoenen.

    VoetbalPrimeur meldde op woensdag al dat Mayi de zevende zomeraankoop van NEC zou worden en een dag later wordt dat bevestigd via zijn werkgever. Vorig seizoen was Gazélec Ajaccio nog actief in de Ligue 1, de hoogste Franse voetbalcompetitie, maar daarin eindigde het als negentiende. Zodoende degradeerden de Fransen naar de Ligue 2 en zag NEC z'n kans schoon.

    'De club wil Kevin bedanken voor zijn dagelijke betrokkenheid en onberispelijke inzet in de voorbije twee seizoenen. Gazelec wenst Mayi veel succes bij zijn nieuwe avontuur', schrijft de Franse club op het digitale thuis. De 23-jarige aanvaller kwam vorig seizoen tot 23 wedstrijden, waarvan acht als basisspeler. Hij scoorde in die duels driemaal.

    Update 29/7 14.42: Zoals gemeld door VoetbalPrimeur, is Kevin Mayi de nieuwe versterking van NEC. De Nijmeegse club heeft de komst van de 23-jarige aanvaller vrijdag bevestigd. Mayi komt over van Ajaccio en tekent een driejarig contract, met een optie voor een extra jaar.

    Plaats een reactie

    Youri99 +9437
    donderdag 28 juli 2016 om 11:16
    Dit is een regelrechte sensatie
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4534
    donderdag 28 juli 2016 om 11:32
    3 x scoren in 23 wedstrijden is ook in frankrijk niet direct een sensatie .
    Vind ik leuk
    Youri99 +9437
    donderdag 28 juli 2016 om 11:50
    Jij moet ook alles verpesten
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4534
    donderdag 28 juli 2016 om 12:06
    hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    donderdag 28 juli 2016 om 13:03
    Haller was ook wisselspeler in Frankrijk. Naar Nederland gaan als buitenlander ben je altijd meteen een topper. Of ga ik te ver?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4534
    donderdag 28 juli 2016 om 13:16
    soms heb je eens geluk zoals met bijv haller , maar normaal gesproken is dat eerder uitzondering dan regel . zoveel stelt de franse competitie ook niet voor op een 4/5 teams na .
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    donderdag 28 juli 2016 om 13:30
    Gaan het zien, ik hoop dat ik je nog eens mag confronteren met deze misstap. :-)
    NEC haalt steeds erg goede spelers de laatste 12 maanden.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9437
    maandag 15 augustus 2016 om 11:59
    Ben je al overtuigd?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4534
    maandag 15 augustus 2016 om 12:27
    op 1 wedstrijd ?
    Vind ik leuk
    Youri99 +9437
    maandag 15 augustus 2016 om 14:04
    Hij heeft al bijna net zoveel gescoord als afgelopen seizoen in 23 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4534
    maandag 15 augustus 2016 om 14:31
    misschien heeft hij nu al zijn kruit verschoten ?
    Vind ik leuk
    zondag 31 juli 2016 om 22:29
    Ik heb tien vragen voor u:

    1) Wat is een regelrechte sensatie?

    2) Waarom is dit een regelrechte sensatie?

    3) Waarom heeft u nagelaten een punt achter uw zin te plaatsen?

    4) Waarom laat u het iedere keer na uw stellingen te beargumenteren?

    5) Wat denkt u hier eigenlijk te bereiken door lukraak onduidelijke stellingen te poneren?

    6) Bent u überhaupt wel gekwalificeerd genoeg om op een forum te kunnen posten?

    7) Kunt u eigenlijk wel nadenken?

    8) Wilt u alstublieft uw account verwijderen en niet meer terugkeren?

    9) Staat het getal 99 in uw gebruikersnaam symbool voor het percentage dat u zal scoren wanneer u een test zou afleggen waarin uw disfunctioneren wordt gemeten?

    10) Hoe heeft u het voor elkaar gekregen om die ene procent toch nog binnen te harken?

    PS Graag uw antwoorden plaatsen met de corresponderende nummers. Na het plaatsen van uw reactie kunt u uw account opheffen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.Dit zal het niveau van dit forum ten goede komen. Merci!
    [Reactie gewijzigd op zondag 31 juli 2016 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Youri99 +9437
    maandag 1 augustus 2016 om 09:32
    Hier, hier heb je van mij een pity-duimpje
    Vind ik leuk
    Youri99 +9437
    maandag 15 augustus 2016 om 11:59
    De 2 doelpunten dit weekend verklaren een hoop voor je verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9610
    donderdag 28 juli 2016 om 11:20
    Waar haalt NEC het geld vandaan tis geen fraude toch :-;)
    Vind ik leuk
    Connycoll +112
    donderdag 28 juli 2016 om 14:40
    fc fraudeurs hebben het bedrag voor geschoten
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juli 2016 om 11:45
    VP wist dit woensdag al te melden en nu word het bevestigd.....Goeie site hoor Poe poe
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juli 2016 om 12:02
    3 goals in frankrijk dan maakt hij er hier in Nederland 18
    Vind ik leuk
    mvr +223
    donderdag 28 juli 2016 om 12:27
    @VP het is geen 7e aanwinst maar de 9e.... Mauk, v Haacke, Owusu, OFusu, Owobowale, Buwalde,Dumic , Heinloth en nu Mayi

    Ik tel er 9 geen 7
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    donderdag 28 juli 2016 om 15:01
    Allemaal uit de regio Gelderland zo te zien, is de speaker al aan het oefenen? Of roept hij de voornaam en laat hij het publiek de achternaam roepen, dan moet het publiek oefenen...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 28 juli 2016 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Golaz0 +34
    donderdag 28 juli 2016 om 12:29
    Ik lach me dood als NEC dit seizoen weer als een tierelier draait met al die vreemdelingen. Vorig jaar dacht ook menigeen dat het een aanfluiting zou worden en dat hebben we gezien....
    Vind ik leuk
    mvr +223
    donderdag 28 juli 2016 om 12:31
    Hoe kan een club als nec zeker 9 nieuwe spelers halen ondanks dat ze transfervrij zijn en sommige huurlingen zijn...salarissen en bonussen en huur moeten betaald worden en ze zitten in cat, 1 ..
    Dus de knvb zegt er niks van.......... er komen nog ongeveer 3 nieuwe speler bij Hoe kan dit????????
    [Reactie gewijzigd op donderdag 28 juli 2016 om 13:00]
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2440
    zaterdag 30 juli 2016 om 00:52
    Opzich is het allemaal niet zo raar hoor......
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juli 2016 om 12:46
    2.5 miljoen heeft limbombe opgebracht
    Vind ik leuk
    mvr +223
    donderdag 28 juli 2016 om 13:17
    opbrengs Limbombo 2,5 mil - 800.000 naar de belasitngdienst = 1,7 mil
    Salaris van Owusu ongeveer 700.000 = nog 1 mil over
    Het gat dichten van afgelopen seizoenen ( KNVB cat 1 ) ongeveer 1 Miljoen
    Dus NEC heeft 0,0 Euro en nu nog de huurlingen en andere spelers hun salaris + bonus betalen .... Dus Nec staat nu al weer in het rood. en de KNVB loopt achter de feiten aan nu staat NEC in cat 1 en over 4 maanden kijken ze weer hoe het ver voor staat ( als verbetering is ga de club naar cat 2 maar nog niet officieel )... je moet 2 x achter elkaar goed doen voor dat je uit cat 1 kan.

    En ik snap de KNVB niet hoe NEC 9 nieuwe spelers kan halen en er komen er nog meer bij. Alles moet je verantwoorden bij de KNVB en de KNVB zegt ook niet tegen Nec en nu is het genoeg ( stop) met spelers halen.
    Dus met andere woorden NEC blijft in cat 1. dus een probleem club
    [Reactie gewijzigd op donderdag 28 juli 2016 om 13:21]
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juli 2016 om 14:02
    Quincy 700.000 salaris. Hoe kan je zoveel onzin verkopen...
    Vind ik leuk
    ppdf +1188
    donderdag 28 juli 2016 om 15:32
    hahah wat een onzin verhaal! Foor, van Eijden, Santos, Limbombe, Woudenberg, Halderson, Kane en nog wat wisselspelers zijn vertrokken. Dus er was ruimte in het salarishuis. Daarbij hebben ze ook nog wat centjes ontvangen. Als er 9 man vertrekken zal je er ook wat voor terug moeten halen. Of denk jij dat je met een selectie van 11 man de eredivisie in kan? Het is niet dat ze al 27 man selectie hadden en er vervolgens nog eens 9 hebben bij gehaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juli 2016 om 19:37
    Waarom € 800.000 naar de belasting je betaald alleen belasting als je als bedrijf winst draait over je totaalomzet, en NEC heeft ook nog verdiend aan Santos die zijn contract niet op tijd had opgezegd.
    Dus geen sprake van roodstaan.
    Vind ik leuk
    mvr +223
    zaterdag 30 juli 2016 om 01:28
    @ Wijnand 2,5 mil is bruto........ als je dat nog niet weet . alle transfers zijn in bruto bedragen.
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juli 2016 om 14:21
    ja dat is echt onzin is Max 70000 met wedstrijd bonus per gespeelde wedstrijd. jij Hebt er echt geen kaas van gegeten. haha
    Vind ik leuk
    Forza +250
    donderdag 28 juli 2016 om 15:30
    de accountant van NEC werkt ook voor VP?
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juli 2016 om 17:01
    Als je het hebt over een vreemdelingen legioen........ dit is weer een bonte verzameling en er zullen er nog wel een paar bijkomen.
    Vind ik leuk
    Aal +22193
    vrijdag 29 juli 2016 om 14:47
    Hahahaha ^^
    Vind ik leuk
    vrijdag 29 juli 2016 om 14:57
    hihihi
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2440
    zaterdag 30 juli 2016 om 00:54
    Hehe
    Vind ik leuk
    gratje +486
    vrijdag 29 juli 2016 om 19:54
    Ga je goed nec lekker frauderen moeten ze allemaal doen want fc fraude uit Tukker land mag dit ook van de MAFFIA Bond veel succes
    Vind ik leuk
    gratje +486
    vrijdag 29 juli 2016 om 19:59
    Als Gelderlander hoop ik maar een ding Nec Vitesse 10 - 0 en in de gamma hal 0-5
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juli 2016 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11408
    vrijdag 29 juli 2016 om 21:31
    Kunnen jullie weer samen zingen over de nummer 1 van Gelderland. Veel plezier in de J.L.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws