Chery zet zinnen helemaal op China: 'Zoveel mogelijk geld verdienen voor familie'

Chery zet zinnen helemaal op China: 'Zoveel mogelijk geld verdienen voor familie'

vrijdag 6 januari 2017 om 18:32

Tjaronn Chery heeft zijn zinnen helemaal op een transfer naar China gezet. Queens Park Ranger-manager Ian Holloway bevestigt dat.

"We hebben met hem gesproken over de mogelijkheid van het krijgen van een nieuw contract bij ons", zegt Holloway tegen de BBC Radio London. "Maar hij hoorde van China en hij moet zoveel mogelijk geld verdienen als hij kan voor zijn familie. Chery wil weg. Wat kan ik zeggen? Tjaronn heeft het shirt met trots gedragen, maar hij weet ook wat hij moet doen voor zijn familie."

Guizhou Hengfeng Zhicheng is bezig met het vastleggen van Chery. De Chinezen zijn bereid om drie miljoen euro neer te tellen voor hem. QPR nam hem in 2015 over van FC Groningen. Eerder speelde de geboren Enschedeër voor ADO Den Haag, FC Emmen, RBC, SC Cambuur en FC Twente.

Wanneer de Chinese deal beklonken is, wordt Chery de eerste Nederlander die in 2017 voor het grote geld in Azië kiest.

Poll

Snap je de keuze van Chery?

(674 stemmen)

Plaats een reactie

Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:37
Jammer! Goede voetballer bij Groningen had hem graag bij NL gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 18:38
haha jaa gebruik de ouwe "voor mn familie" excuus maar. Hoe dan ook, het beste gewenst.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 19:46
Is er eens eentje eerlijk wordt het als excuus betiteld...
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 20:35
Mee eens. Het zal mij aan mijn reet roesten wat iemands motivatie is om veel geld te verdienen. Als hij dat met voetbal kan: mijn zegen heeft hij.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:39
Even buiten dit onderwerp. Ik ben vandaag van 890 duimpies naar 983! Heel erg bedankt iedereen!!!! En nu 1174!!! Jullie zijn echt fantastisch!!!!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017 om 21:38]
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1873
vrijdag 6 januari 2017 om 18:41
Gefeliciteerd
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:42
Thanks!!
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
vrijdag 6 januari 2017 om 18:49
Lang leve de duimpjes!
Ik zal voor je duimen. ;)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:51
Thanks man!!
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 20:33
Onze dochter toen ze een jaar of 9 was tegen een vriendinnetje: 'ik duim niet meer, maar ik vinger nog wel!'. De naïviteit, kon het maar altijd zo blijven ;)

(*er zonder uitleg van uit gaat dat iedereen snapt wat hij bedoelt)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017 om 20:34]
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 18:42
Gefeliciteerd! Weer iets bereikt in je leven :)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:43
Thanks!!!
Vind ik leuk
Hyena +20616
vrijdag 6 januari 2017 om 18:49
Mijn doel is 5555 duimpjes scoren, zo'n prachtig aantal voor op mijn CV. Daarna zal ik mijn account verwijderen en zo snel mogelijk wegwezen hier. Kan ik toch maar mooi later aan mijn kleinkinderen vertellen wat ik hier allemaal heb bereikt en wat voor enorme impact ik heb gehad op deze betekenisvolle voetbalwebsite en haar bezoekers.

Dus wil men mij weg hebben hier, dit is DE kans!

Ik voel mij geliefd, dank allemaal! En nu kappen hoor, krijg opeens meer duimpjes dan dat Chery geld gaat verdienen daar in China..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017 om 19:35]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:53
Haha!! Ik wil je hier zeker niet web hebben, maar deze reactie verdiend gewoon een duimpie!
Vind ik leuk
royco88 +3048
vrijdag 6 januari 2017 om 19:09
Sow jij kan bijna niet ouder zijn dan 10 jaar
Vind ik leuk
Ruud40 +7146
zaterdag 7 januari 2017 om 13:29
Toch wel een grapje he?

Zou jammer zijn.

Weggekocht door een Chinese site waar ze per duimpje betalen?

Iets van je nieuwe toetsenbord ligt al klaar, alleen nog uitvinden wat er met de tekens die erop staan wordt bedoeld?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 7 januari 2017 om 13:31]
Vind ik leuk
Hyena +20616
zaterdag 7 januari 2017 om 15:24
Haha zo makkelijk kom je niet van mij af! Voorlopig zal ik nog wel een tijdje te vinden zijn hier op VP.

Al zou ik het wel weten hoor als het Chinese geld zich aanbied..
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 18:43
Daar geef ik je gewoon een duimpje voor
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:46
Heel erg bedankt!!
Vind ik leuk
Linneke +136
vrijdag 6 januari 2017 om 18:45
Nou vooruit dan
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:47
Haha thanks!
Vind ik leuk
Foebele +35326
vrijdag 6 januari 2017 om 19:09
Hahaha ik ben blij voor je, het zij je gegund! ;-)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 19:23
Thanks kom waarschijnlijk nooit in de buurt bij jou!!
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 20:32
Nou je schiet al aardig op in 1 dag! ;-)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 21:07
Ja het gaat lekker vandaag, maar hij heeft echt niet normaal veel net als jij trouwens.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 21:51
Net als mij? Maandag heb je me ingehaald hoor! :-)
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
vrijdag 6 januari 2017 om 18:43
Doei carriere ;).
Man hij moet zoveel mogelijk geld verdienen als hij kan voor zijn familie, alsof hij niet genoeg krijgt bij QPR.
Het voetbal is niet meer wat het is geweest, schaf die belachelijke salarissen eens af. ;)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
vrijdag 6 januari 2017 om 18:55
Ja idd!!
Vind ik leuk
Foebele +35326
vrijdag 6 januari 2017 om 19:13
Als je met je 35e stopt, wat tegenwoordig al oud is, moet je nog meer dan 30 jaar overbruggen tot een AOW kunt krijgen wat een fooitje is.

Dus logisch dat je nu als voetballer alles wilt pakken wat je pakken kunt.

Als je sportief gezien aan je absolute max zit en gewoon eerlijk toegeeft dat je voor het geld kiest dan kan ik dat meer waarderen dan spelers die roepen dat ze voor de sportieve ambities voor Turkije of iets dergelijks kiezen.
Vind ik leuk
kcim +2045
vrijdag 6 januari 2017 om 19:19
Chery verdient nu naar verluid 1 mio euro per jaar. Sportief zie ik (en hij zelf kennelijk ook) zie hem geen significant hogere stap maken. Dus ook qua salaris blijf je hangen rond de 1 mio €/jaar.

Opeens hoor je dat gekken bereid zijn veel meer te betalen. Dan is de keuze voor geld en avontuur toch duidelijk? Ik geef hem helemaal gelijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017 om 19:21]
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 19:29
Hij is geen 20 meer, pakken wat je pakken ken!
Vind ik leuk
Foebele +35326
vrijdag 6 januari 2017 om 19:06
Eerlijkheid kan ik waarderen! Ik hoop dat je vele miljoenen kan verdienen voor je familie!
Vind ik leuk
sphynx +651
vrijdag 6 januari 2017 om 19:18
Van de week maar even jaap jongbloed bellen,
volgens mij ben ik een verre neef je, chely
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 19:28
Het is hem persoonlijk gegund!

@VP

Hij is een geboren Hagenees!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017 om 19:33]
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 19:28
Och, hij doet het voor z'n familie.

Dikke bs natuurlijk.
Vind ik leuk
yuuup +5744
vrijdag 6 januari 2017 om 19:40
Lekker doen. Groot gelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 19:50
Jaja blabla.. gewoon binnen harken die poen en daar open en eerlijk over zijn. Niet de 'familiekaart' spelen.
Vind ik leuk
Mölby +776
vrijdag 6 januari 2017 om 20:20
Tja, die mannen moeten hele families aan de vreet houden, dan snap ik dat wel. In in jaar verdienen waar je normaal je hele leven over doet.
Vind ik leuk
stock3 +542
vrijdag 6 januari 2017 om 20:48
zou die familie zelf niet kunnen werken!!
Vind ik leuk
Farmer +6112
vrijdag 6 januari 2017 om 21:13
K geef hem groot gelijk, Hij kán nog een paar jaar mee op niveau, maar, als je dan bv de kans krijgt om voor zo véél meer geld, een niveautje lager in China te spelen, nou,....
Alle succes gewenst!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Chery zet zinnen helemaal op China: 'Zoveel mogelijk geld verdienen voor familie'