Italiaanse media houden stug vol: huurdeal met Ajax aanstaande

Italiaanse media houden stug vol: huurdeal met Ajax aanstaande

woensdag 11 januari 2017 om 10:56

Een nieuwe dag, een nieuw verhaal over Anwar El Ghazi in de Italiaanse media. Corriere dello Sport is ervan overtuigd dat de 21-jarige Ajax-aanvaller deze maand naar Rome verhuist. SS Lazio zou aandringen op een huurdeal. 

AS Roma, AC Milan en Lazio - diverse grootmachten uit de Serie A worden al wekenlang gelinkt aan El Ghazi, die niet tevreden is over zijn reservestatus in Amsterdam en daarom op zoek is naar een vertrek. Lazio lijkt momenteel de beste papieren te hebben om de viervoudig Oranje-international in te lijven.

Het plan van de werkgever van Ricardo Kishna, Wesley Hoedt en Stefan de Vrij is om El Ghazi tot komende zomer te huren. Als de aanvaller voldoet, heeft Lazio vervolgens in juni de optie om El Ghazi voor een slordige negen miljoen euro definitief in te lijven. De Romeinen zijn op zoek naar nieuwe voorhoedespelers, omdat spits Filip Djordjevic en vleugelflitser Keita Baldé op een wintertransfer mikken. 

Poll

Is Lazio de juiste club voor El Ghazi?

(757 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 11 januari 2017 om 11:07
Als ajax slim is laten ze hem niet gaan want zoveel keuzes heb je ook niet achter de hand
Vind ik leuk
chicken +5785
woensdag 11 januari 2017 om 11:09
Niet verhuren en niet verkopen. Anders heeft ajax het probleem dat lazio nu heeft.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:09
Waarom een huurdeal? Alleen verkopen tegen een goede prijs! Zo dik zit Ajax nu ook weer niet in de rechtsbuitens.. Of El Ghazi moet heel graag willen vertrekken..
Vind ik leuk
Hyena +17032
woensdag 11 januari 2017 om 11:10
Direct overnemen en snel Lozano aantrekken. Anders Anwar lekker in Amsterdam houden en laat Lazio het maar uitzoeken met hun huurdeal.
Vind ik leuk
Teo Smith +11862
woensdag 11 januari 2017 om 11:30
Verkopen of niet man, gierige Italianen. ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:46
Die Italianen denken altijd alles voor een prikje in Nederland te kunnen halen.
Als ze hem willen huren moet Ajax gewoon zeggen 5 miljoen. En als ze hem meteen willen kopen 13 miljoen. Dan kan je ook meteen een spelers halen zonder dat je er geld bij hoeft te leggen. En dan hebben we t er nog niet over gehad natuurlijk of hij 13 mil waard is. Maar zelf geld moeten bijleggen voor een buitenlander waarvan je niet weet hoe hij gaat presteren is ook niks. Zo blijf je ook wel Nederlanders in je team houden.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:47
Wat VP vergeet te melden is dat Lazio Roma in de zomer verplicht is om El Ghazi voor 9 miljoen euro over te nemen, dit is wat anderen ook aangeven als informatie.
Niet dat Lazio na een half seizoen kan zeggen we willen hem niet kopen.

Aan de ene kant vind ik het jammer want hij heeft het best in zich, alleen gold dat ook voor Kishna.
Beide spelers hebben zich na een affaire bij mij wel minder populair gemaakt, al heeft El Ghazi zijn excuses wel gemaakt.
Zou hem alleen verhuren met verplichte optie tot koop wanneer Overmars er in slaagt om Lozano definitief over te nemen van Pachuca.
Traoré speelt met Burkina Faso op de Afrika Cup en Cerny is er nog niet aan toe en is nog te blessuregevoelig.
Dan houden ze alleen Younes over als echte buitenspeler, want Ziyech hoort nu gewoon op het middenveld te spelen en moet niet ineens uit nood weer naar de flanken verhuizen.
Pelle Clement hoort in Jong Ajax, hij komt nog tekort om er meteen te staan in Ajax 1 en dat geldt ook voor Justin Kluivert.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:47
Alleen doen als er serieus werk gemaakt wordt van Lozano of andere goede vervangers
Vind ik leuk
Foebele +30445
woensdag 11 januari 2017 om 12:15
Zou een hele slechte zaak zijn, we hebben momenteel maar 3 buitenspelers waaronder El Ghazi en de andere twee zijn ook niet geweldig in vorm of hebben last van blessures, dus hem laten gaan is gewoon dom!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 13:08
Volgens mij is dit allemaal lariekoek. Hij lijkt zijn positie terug gewonnen te hebben en mag meer minuten maken. Ik denk dat El Ghazi gewoon blijft tot het einde van het seizoen. Want het is ook zijn kans om kampioen te worden, wat nog niet gelukt is.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 13:11
Alles of niks
Vind ik leuk
HURBIE +48