Snoeiharde afrekening met 'smerige' Bony: Hou dan gewoon je mond dicht

Snoeiharde afrekening met 'smerige' Bony: "Hou dan gewoon je mond dicht"

donderdag 20 april 2017 om 17:53

Wilfried Bony heeft kwaad bloed gezet bij Francis Kacou. De zaakwaarnemer werd vorig jaar aan de kant geschoven door de huidige spits van Stoke City, die Kacou ervan betichtte geld achterover te hebben gedrukt bij diverse transfers.

In gesprek met het Ivoriaanse Abidjan Sports slaat Kacou snoeihard terug. "Als je me niet kunt bedanken, hou dan gewoon je mond dicht", begint hij over de oud-spits van Vitesse. "Ik heb hem onder mijn vleugels genomen bij Issia Wazi (Ivoriaanse club, red.), waar hij nooit een wedstrijd speelde. Zelfs niet in de jeugd. Ik heb hem álles gegeven."

Kacou vervolgt: "Dit jongetje (Bony, red.) is heel smerig. Het woord ondankbaar doet geen recht aan zijn smerigheid. Ik heb hem gemaakt tot wat hij nu is. Ik heb alles voor hem opgeofferd, omdat ik besloot dat Bony de nieuwe Didier Drogba zou worden."

"Nu speelt hij bij Manchester City. Althans, speelt... Hij is nu verhuurd", klinkt het. "Ik raad hem aan in de spiegel te kijken en zichzelf de vraag te stellen: 'Vind jij, Wilfried Bony, jezelf goed genoeg voor Manchester City? Zit je op hetzelfde niveau als Agüero, Touré, Sterling en De Bruyne? Dacht het niet."

Plaats een reactie

Teo Smith +10460
donderdag 20 april 2017 om 18:02
Als Wilfried een andere zaakwaarnemer wil dan heeft hij alle recht om jou aan de kant te schuiven, snap al dat gezeik niet.
Voetballers zijn toch volwassenen, daar van zou je kunnen verwachten dat ze op den duur wel zonder zaakwaarnemer kunnen, en het scheelt je wel wat poen.
Ja ik weet dat zaakwaarnemers voetballers aan bieden, maar als je goed genoeg speelt is dat niet eens nodig naar mijn idee.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:29
Dat is het hem noujuist denk ik haha! Je moet wel goed spelen XD
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 18:31
Hij heeft het aardig ver geschopt toch. Denk dat hij een aardige bankrekening heeft :P
Vind ik leuk
Zeus +3575
donderdag 20 april 2017 om 18:08
Nou ja... "keiharde afrekening"

...dit is slechts een verhaaltje. Zeer overdreven en ongeloofwaardig verhaaltje.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 18:30
Volgens mij zijn juist zaakwaarnemers ook geen lieverdjes. Die zien ook overal dollar tekens...
Vind ik leuk
Zeus +3575
donderdag 20 april 2017 om 18:32
Het begint juist bij de zaakwaarnemers.

En dan die verhalen van hij nooit speelde, zelfs in de jeugd niet, tot dat hij zijn zaakwaarnemer werd.. Dat is natuurlijk direct het bewijs dat je geen enkel woord van deze dwaas kunt geloven.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 18:35
En daar komt hij nu pas mee aan zetten ook zoiets. Doe dat gewoon lekker in zijn gezicht en los het anders onderling op oid.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 18:29
Dat zijn snoeiharde woorden. Volgens mij zijn sommige zaakwaarnemers ook geen lieverdjes. Maar dat hij het niveau van City niet aan kan is wel duidelijk.
Vind ik leuk
Manus +365
donderdag 20 april 2017 om 18:34
Ik hoor goeie verhalen over een zekere pizzabakker ;)
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 18:34
Haha de kleine Pizza maffia.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:35
Ach een speler doet een keer niet wat de zaakwaarnemer wil. Hij moet gewoon de wens van Bony behartigen en verder zijn muil houden.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:37
Ik denk niet dat de heertjes nog samen komen met de kerst.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:22
Maar heb je nou wel of geen geld achterover gedrukt?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:20