Goed nieuws voor Feyenoord: 'Volgend seizoen 100% zeker in De Kuip'

Goed nieuws voor Feyenoord: 'Volgend seizoen 100% zeker in De Kuip'

vrijdag 21 april 2017 om 13:45

Nicolai Jörgensen volgt de geruchten over zijn volgende club met een lach. Deze week werd de Deense topscorer van Feyenoord onder meer gelinkt aan het Everton van Ronald Koeman, maar van zo'n stap is volgens hem geen sprake.

"Ik voel me heerlijk in Rotterdam", zegt hij tegen het Algemeen Dagblad. "Of ik honderd procent kan garanderen dat ik volgend seizoen nog in de Kuip speel? Ja, dat kan ik." Jörgensen kijkt het liefst niet verder. Het enige wat voor hem telt is de uitwedstrijd tegen Vitesse (zondag).

"Een sterke ploeg, prima georganiseerd", vervolgt de Deen. "Van Wolfswinkel is er niet bij, hun topscorer en ook nog een prima gozer. Nee, dat kan nooit een nadeel voor ons zijn. Maar we moeten naar onszelf kijken."

Over de titelstrijd blijft Jörgensen op de vlakte. Hij heeft de afgelopen weken niet gekeken naar het spel van Ajax, de enige overgebleven achtervolger van Feyenoord. "Ik heb niets gezien. Zij verspelen vast geen punten meer, wij zullen het gewoon zelf moeten doen."

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 13:51
Goede speler! Beste Feyenoorder!
Vind ik leuk
Ajax +20
vrijdag 21 april 2017 om 17:42
And he's gone
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 13:53
Goede spits voor de eredivisie :)
Vind ik leuk
United +9959
vrijdag 21 april 2017 om 15:20

Meen je...
Vind ik leuk
HJR +1583
vrijdag 21 april 2017 om 14:02
Volgend jaar 100% zeker in De Kuip. Kan dus nog binnen de eredivisie van club veranderen, goede optie voor PSV ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:13
Vincent jansen als voorbeeld scoord veel maar buiteland te zwaar geld ook voor hem
Vind ik leuk
DubRtd +3224
vrijdag 21 april 2017 om 14:25
Je bent je bewust dat Jorgensen al in het buitenland speelt, hoop ik?
Vind ik leuk
666 +1916
vrijdag 21 april 2017 om 14:45
natuurlijk snapt hij dat!
Toch.......??

:))
Vind ik leuk
DubRtd +3224
vrijdag 21 april 2017 om 15:23
Ik kijk nergens meer van op dus ik onthoud me van een definitief antwoord.
Sorry.
Vind ik leuk
666 +1916
vrijdag 21 april 2017 om 15:27
het was dan ook sarcasme.
Vind ik leuk
DubRtd +3224
vrijdag 21 april 2017 om 15:49
Dat begreep ik. Mijn sarcasme meter werkt uitmuntend
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:39
scoort*
Vind ik leuk
United +9959
vrijdag 21 april 2017 om 15:22
Hij heeft sws meer ervaring als Janssen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:14
om kampioen te worden, moet je het altijd zelf doen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 14:43
Helaas hebben dit soort uitspraken van voetballers geen enkele voorspellende waarde, zodra er een goed bod komt voor speler en club is iedereen blij met een transfer. Kan beter gewoon niks zeggen....
Vind ik leuk
United +9959
vrijdag 21 april 2017 om 15:20
Behalve als er een flinke zak geld komt dan is ie weg.
Vind ik leuk
poklane +910
vrijdag 21 april 2017 om 15:44
Dit soort uitspraken moet je nooit serieus nemen, elke speler is voor de juiste prijs te koop. Mocht Everton zich inderdaad melden moet Van Geel gewoon belachelijk veel geld vragen, Nicolai heeft toch nog een contract tot 2021. €10miljoen per contractjaar lijkt me wel een mooie prijs.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Goed nieuws voor Feyenoord: 'Volgend seizoen 100% zeker in De Kuip'