Teleurgestelde Ajax-fans bij Arena: Ik kom niet meer aan de beurt

Teleurgestelde Ajax-fans bij Arena: "Ik kom niet meer aan de beurt"

donderdag 18 mei 2017 om 21:52

Veel Ajax-supporters die donderdagavond hun kaartje voor de Europa League-finale in Zweden wilden ophalen bij de Arena, kwamen van een koude kermis thuis. De kassa's konden de drukte niet aan.

Daardoor ontstond donderdagavond een lange rij met teleurgestelde supporters. Aanvankelijk was het rustig, maar rond 20.00 uur kwam er volgens AT5 verandering in. Ajax liet op Twitter weten niet iedereen meer te kunnen helpen.

"Ik kom niet meer aan de beurt", vertelt een supporter aan de Amsterdamse stadszender. "De bewaker zegt dat we ze morgen tussen 9.00 uur en 21.00 uur kunnen ophalen. Maar morgen moet ik werken."

Omdat ook donderdag de kassa bij de Arena om 21.00 uur sloot, moesten veel supporters onverrichter zake huiswaarts keren. "Morgen moet ik werken, maar zaterdag kan ook nog", aldus een teleurgestelde fan. "Dus dan maar zaterdag. Er zit niets anders op."

Lees meer over:Europa LeagueAjax

Plaats een reactie

donderdag 18 mei 2017 om 21:56
Komt niet op een dag aan joh. Als jij je kaartje maar krijgt toch?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 21:56
Wij hebben de kaartjes in huis... op naar Stockholm.. :p
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:01
Er zijn zoveel mensen die niet met hun vrienden samen zitten omdat daar geen rekening mee kon worden gehouden. Nu zit ik 2de ring en een vriend van me zit op de eerste ring lekker gezellig ...
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:02
Das jammer... maar je bent er ieder geval bij.... we gaan meemaken dat Ajax de cup gaat winnen....
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:07
Jammer datje geen kaartje over hebt Jens.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:11
Ik wilde er ook wel eentje voor jou regelen... maar ja jij wil toch niet mee om de meest succesvolle club van nederland aan te moedigen... :p
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:13
Ben zeker blij dat ik er bij ben en ik overleef het wel met onbekende naast me maar het is toch leuker met je vrienden
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:17
Jah dat is waar....
Vind ik leuk
yuuup +2903
donderdag 18 mei 2017 om 22:05
Je weet van tevoren precies hoeveel mensen er komen en vervolgens kun je de toeloop niet aan. Even een coördinator op straat zetten, want die is totaal ongeschikt.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:14
waarom uberbaupt hardcopy tickets ophalen? wat is dat voor ouderwets gedoe?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 22:19
Regels van de UEFA, normaal is het bij uitwedstrijden van ajax wel iets beter geregeld
Vind ik leuk
yuuup +2903
donderdag 18 mei 2017 om 23:02
Tja inderdaad.
Vind ik leuk
Paul1982 +1179
donderdag 18 mei 2017 om 22:52
Als ik het goed begrijp kun je je kaartjes tot en met zaterdag tussen 9 en 21 uur ophalen. Dus Waarom komt iedereen de eerste dag?

Dus laat die coördinator maar lekker zitten waar hij zit.
Vind ik leuk
yuuup +2903
donderdag 18 mei 2017 om 23:04
Je bent ingedeeld op één van die dagen. Dus toch maar pleitte met dat figuur.
Vind ik leuk
Paul1982 +1179
donderdag 18 mei 2017 om 23:07
Oke dat kan, maar iedereen komt dus pas om 8 uur, terwijl de kassa's om 9 uur dicht gaan, hoe slim is dat.
Vind ik leuk
yuuup +2903
donderdag 18 mei 2017 om 23:19
Is toch logisch dat iedereen na werk en avondeten komt? Dit had men moeten weten. Ik vind het in ieder geval amateuristisch.
Vind ik leuk
Paul1982 +1179
donderdag 18 mei 2017 om 23:21
Dat mag natuurlijk. Ik heb een andere mening :-)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 00:20
Ik heb vanochtend mijn kaartje opgehaald en toen was het niet druk maar duurde het wel lang.
Vind ik leuk
mcmodd +586
donderdag 18 mei 2017 om 22:07
Ik wens ieder die erheen gaat een ontzettend fijn verblijf in Stockholm toe. Jongens, gedraag je een beetje maar geniet er van. Hoop dat jullie geluk hebben en kom gezond terug.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:00
Geluk? Gelukkig zijn we daar niet van afhankelijk. Kwaliteit overwint
Vind ik leuk
ttfr +545
vrijdag 19 mei 2017 om 06:02
De arena?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:13
Het was echt amateuristisch geregeld. Op de letter van je achternaam moet je bij een bepaald loket je kaart ophalen. Ze weten van te voren ongeveer welke letters het vaakst voorkomen lijkt me. Maak daar dan ook meerdere loketten voor. Nu was het stervensdruk voornamelijk bij A-B (ja daar stond ik dus ook), terwijl H een eigen loket had en er geen zak te doen was! Ik zou zeggen die coördinator eruit flikkeren en voor volgend jaar bij de verkoop van de CL-finale geleerd hebben van je fouten :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Teleurgestelde Ajax-fans bij Arena: "Ik kom niet meer aan de beurt"