Memphis: Altijd het gevoel gehad dat ik ben grootgebracht in de jungle

Memphis: "Altijd het gevoel gehad dat ik ben grootgebracht in de jungle"

vrijdag 19 mei 2017 om 08:26

Memphis Depay liet in zijn tijd bij Manchester United een grote leeuw op z'n rug tatoeëren. Daarmee wil de aanvaller van Olympique Lyon laten zien dat hij is grootgebracht in de jungle.

"De leeuw op m'n rug laat zien wie ik ben. Ik heb het hart van een leeuw", zegt Memphis in een video van Unscriptd. "Ik liet 'm zetten in Manchester. Het duurde heel lang omdat hij zo groot is, misschien wel 24 uur in totaal. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik ben grootgebracht in de jungle. Ik was altijd buiten, ben op gevaarlijke plekken geweest en heb het zwaar gehad. De leeuw is voor mij de koning van de jungle. Ik ben altijd op m'n benen blijven staan, ondanks dat het zwaar was."

Memphis heeft ook een kleine cirkel laten tatoeëren. "Hij staat voor de kleine cirkel die heb ik, een cirkel met vrienden, familie. Ik ga niet met veel mensen om. Het is meer een relatieding. Het laat zien dat ik een kleine kring vrienden heb."

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 08:31
memphis aandachtstekort depay
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 08:31]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:46
En wij maar denken dat ie dit voor het Nederlands Elftal deed. Hij had beter Baloe er op kunnen zetten. Was minder verwarrend geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:49
Zoals de jeugd tegenwoordig zegt: doe niet tijger als je pussy bent.
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 10:29
Heb jij last van muizen in je buik?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:11
Pardon?
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 11:58
Haha moet je eens tegen een vrouw zeggen. Heb je last van muizen in je buik? Dan zegt ze waarschijnlijk nee... Dan zeg jij... dan heb jij een goede poes :P
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 11:58]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:35
hahahaha wat enorm flauw!
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 13:02
Is het ook!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:36
Typisch voorbeeld dat een topspeler in de eredivisie geen garantie is in het buitenland.
Maakte bij PSV als linkerspits 24 goals en doe er mee zelfs op halve kracht iedereen voorbij. Maar in de PL schoot hij nog geen deuk in een pakje boter.
Idem met Vincent Janssen.
Ben benieuwd of bijv Klaassen of dolberg het wel gaan redden...in het buitenland.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 12:21
Ja man laten we alle voetvallers even aan het woord laten over de diepere gedachten achter de plakplaatjes.
Suske en wiske zou erbij verbleken.....gaaahaaap..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:32
En ik maar denken dat tarzan de koning van de jungle was
Vind ik leuk
Kevinm +815
vrijdag 19 mei 2017 om 08:32
Overdrijven is ook een vak
Vind ik leuk
Jozef +13788
vrijdag 19 mei 2017 om 08:34
Kan kloppen. Rotterdam toch?
Vind ik leuk
Zultkop +1393
vrijdag 19 mei 2017 om 08:42
Jungle book? Ik dacht al dat ik hem herkende
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 08:44
Opgegroeid in de jungle en nu beschouwt hij zichzelf als koning van die omgeving. Terwijl hij, gelukkig, eraan kon ontsnappen omdat hij toevallig goed tegen een balletje kon trappen.

Overigens is een leeuw niet echt een jungle dier, maar dat ligt niet aan Depay natuurlijk.
Vind ik leuk
Jozef +13788
vrijdag 19 mei 2017 om 09:00
He 2cents, niet te kritisch hoor...:-)
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 09:39
Sorry, maar dit was nog met fluwelen handschoen. ;)
Vind ik leuk
fdev86 +473
vrijdag 19 mei 2017 om 09:22
Gelukkig niet nee, de Gorilla wel :D als die op zijn rug stond had ik de Jungle meer gelooft bij hem, Of een Zilverrug :D.....toepasselijk als zijn Tattoo op zijn rug is. :P
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:49
Jungle? Welke dan?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:50
Z'n uitgelopen moestuintje.
Vind ik leuk
Jozef +13788
vrijdag 19 mei 2017 om 09:04
Moordrecht, Rotjeknor.

Ga zelf liever naar de jungle. Respect...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:08
Overdreven gedoe van sommige gasten, lijken gewoon helemaal wereldvreemd.
Vind ik leuk
2cents +26915
vrijdag 19 mei 2017 om 09:42
Als je maar genoeg van die rapvideo's kijk en je daar steeds meer mee gaat identificeren dan is dit de uitkomst.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:30
Wellicht dat sesamstraat ook wel de nodige impact heeft gehad.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:51
Leeuwen leven voornamelijk in de savanne, alleen in Azië nog enkele leeuwen in de jungle, maar die zijn bijna uitgestorven.

Hij had beter een tattoo van een Luipaard of een gorilla kunnen nemen dan, of een levensgrote foto van Tarzan!
Vind ik leuk
Jozef +13788
vrijdag 19 mei 2017 om 09:03
Leuk, van een lui paard... Ik heb het plaatje voor me... :-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 09:05]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:12
Ik wilde net zeggen. Had hij beter een tijger kunnen kiezen als dit de reden was.
Vind ik leuk
Senna +4851
vrijdag 19 mei 2017 om 12:20
Savanne en woestijn gebied. maar nooit in de jungle zelf.want daar woonde Memphis .
Vind ik leuk
ronnieron +1762
vrijdag 19 mei 2017 om 08:59
De jungle van eindhoven bestaat enkel uit een brandnetel paardebloem en klaproos
Dus zal allemaal wel meevallen
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 10:31
En berenklauwen...
Vind ik leuk
Sigma +902
vrijdag 19 mei 2017 om 09:04
Zal hij weten dat een leeuw niet in de jungle leeft maar op de savanne.....
Vind ik leuk
BoomP +229
vrijdag 19 mei 2017 om 09:11
Tarzan jr
Vind ik leuk
Senna +4851
vrijdag 19 mei 2017 om 09:12
Die is totaal gek geworden.Mafkees.
Hij heeft nog nooit een wilde bloem gezien in zijn leven.
Dwangbuis voor dit kind.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:14
dat je het zwaar hebt gehad willen we nog wel geloven, maar gevaarlijke plekken ben geweest??
manmanman hou toch op, ooit een uitzending Irak/Afghanistan meegemaakt voor een luttele 3500 euro?
ben altijd fan geweest van Memphis en nog steeds maar soms ff dimmen met je gevaarlijke plekken.. verdient een riant salaris denk ik zo om op het gras te staan!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:17
Mooi, dan kunnen we je vanaf nu ook Mogli noemen...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:17
Aan zijn kleding te zien eerder in Neverland van kindervriend Micheal!!! wat is die jongen toch een koekwaus!!!
Vind ik leuk
mcmodd +5066
vrijdag 19 mei 2017 om 09:24
Kijk nu nog eens naar dat filmpje, luister naar de toonhoogte en bemerk hoe vlak dit klinkt. Deze man, met al wat hij denkt bereikt te hebben, maakt de indruk dat hij niet ver is van suïcide. Hij klinkt onecht, alsof hij altijd op kunstgras voetbalt zullen we maar zeggen. Hij kijkt erbij op een manier zoals hij vroeger nooit heeft gekeken, ik vraag me af waarop hij wil lijken. Echt is anders.
Vind ik leuk
Guust +1897
vrijdag 19 mei 2017 om 09:46
Ach gossie het is bijna een echte getto gangster.
Vind ik leuk
Dicky +6685
vrijdag 19 mei 2017 om 09:48
Wat een snuutje zeg, bah bah!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:52
tja, en zijn soort maar klagen over racisme en discriminatie. Mag ik dan voorstellen dat Depay terugkeert naar de jungle of ben ik nu racistisch bezig ?
Vind ik leuk
Foebele +23886
vrijdag 19 mei 2017 om 09:59
Zou Memphis weten dat leeuwen niet in de jungle leven???
Vind ik leuk
inimini +1008
vrijdag 19 mei 2017 om 10:03
"me Tarzan, you Jane"
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:03
tjonge tjonge tjonge, hij doet net of hij in de achterbuurtjen van Marseille is opgegroeid.
Vind ik leuk
cj_fey +2106
vrijdag 19 mei 2017 om 10:16
Eigenlijk verklaart deze vergelijking alles....
De leeuw laat immers z'n vrouwtjes ook het werk opknappen :) en zelf te 'shinen' met z'n uitdossing.

(jammer want hij kan het wel)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 10:17]
Vind ik leuk
Mallerd +586
vrijdag 19 mei 2017 om 10:27
Mooie tattoo dat wel.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 10:27
Hij wordt met de dag gekker die vent
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 10:28
Hij komt uit de oerwouden van Nederland.
Vind ik leuk
Zippy +2008
vrijdag 19 mei 2017 om 15:38
Klopt United.

Nederland een oerwoud met 16 miljoen inwoners.
Loopt gij ook met speer en boogje rond ?
(grapje)
Vind ik leuk
michelhx +1806
vrijdag 19 mei 2017 om 10:40
Gezet door Tattoolines uit Eindhoven, mochten mensen het willen weten. Zij tattoëert ook vaak andere voetballers en gaat zelfs vaak op bezoek bij voetballers om tattoos te zetten.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:20
Goede voetballer moet alleen meer met zn benen spreken dan met zn mond.
Kon liever de underdog blijven bij ManU ipv direct nr 7 te dragen en zich te gedragen als een grote vedette.
Vind ik leuk
John M. +1920
vrijdag 19 mei 2017 om 11:57
Droeftoeter.
Vind ik leuk
JCJWZ +6141
vrijdag 19 mei 2017 om 12:11
Arme Memphis, hij heeft het zo zwaar gehad... Al die gevaarlijke plekken waar hij met zijn Bentley heeft gereden pffff
Vind ik leuk
United +36084
vrijdag 19 mei 2017 om 13:05
Het gaat toch om z'n jeugd.
Vind ik leuk
Youri99 +2207
vrijdag 19 mei 2017 om 12:15
Gast, ik ben net terug van een rondreis in Australië. Australië staat erom bekend dat het de meest dodelijke dieren ter wereld huisvest. Ik heb er gezwommen, ben in de jungle geweest en in de outback.

Ik heb me er geen moment in gevaar gevoelt.

Dus hou alsjeblieft je mond over gevaarlijke plekken, die bestaan al lang niet meer op de wereld. Tenzij je achterstandsbuurten in arme landen meeneemt in je beschouwing.

Maar goed, daar heb jij je jeugd niet doorgebracht beste Memphis.
Geen plek in Nederland is structureel gevaarlijk.
Vind ik leuk
hantayo +493
vrijdag 19 mei 2017 om 16:37
Er zijn meer apen dan leeuwen in de jungle.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Memphis: "Altijd het gevoel gehad dat ik ben grootgebracht in de jungle"