'1 procent hoop' op sensationele Kuyt-terugkeer: Er is altijd een kans

'1 procent hoop' op sensationele Kuyt-terugkeer: "Er is altijd een kans"

vrijdag 19 mei 2017 om 19:26

De kans dat Dirk Kuyt komend seizoen in het shirt van Quick Boys te bewonderen is, is miniem. De aanvoerder van het kampioenselftal van Feyenoord stopt als profvoetballer, waardoor men bij Quick Boys hoopt op een sensationele terugkeer. 

Kuyt speelde in zijn jeugd voor de club uit Katwijk aan zee. Jan Zoutman is momenteel hoofdtrainer van Quick Boys. Hij zou een Kuyt-terugkeer geweldig vinden, maar weet dat het een vrij kansloze droom is. "Natuurlijk zou je dat graag willen, maar op dit moment is dat volgens mij geen reële optie. Als Dirk dat al zou willen, had hij dat ongetwijfeld al besproken met mensen binnen de club. Die signalen hebben mij in ieder geval totaal niet bereikt. Ik reken er voor 0 procent op", zegt de trainer op de clubwebsite. 

Op die uitspraak komt hij snel terug. Zoutman laat de deur op een kier. "Nou, misschien 1 procent. Er is altijd een kans. Maar nogmaals, ik ga er op dit moment zeker niet vanuit." Woensdag maakte Kuyt zijn beslissing om te stoppen als profvoetballer wereldkundig. Drie dagen eerder kroonde hij zich met Feyenoord tot kampioen van Nederland. 

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 19:28
Hoppa! Kuyt-artikel 1908.

Ga zo door VP :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:33
Goed toch ? Normaal gaan ze hier bijna huilen omdat alles over Ajax gaat ..
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:38
Ze mogen van mij hoor, maar de hoeveelheid Dirk artikelen is wel heel hoog
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:40
Ik verwacht net zoveel artikelen over Feyenoorder El Ahmadi....
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:34
En straks krijgen we de afscheidswedstrijd van Kuyt nog, ja dat wordt echt smullen geblazen op VP.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:38
Dat wordt een gekkenhuis!
Vind ik leuk
035 +490
vrijdag 19 mei 2017 om 19:48
Dat geloof ik graag. Haha
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 20:27
Zou mooi zijn als het Liverpool wordt.
Vind ik leuk
Paul1982 +1041
vrijdag 19 mei 2017 om 19:30
Ik hoopte dat Messi 5 jaar geleden zijn contract zou uitdienen bij FC Barcelona en transfervrij zou overstappen naar Ajax. Is helaas ook niet gebeurd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 19:31]
Vind ik leuk
LarsNL16 +1206
vrijdag 19 mei 2017 om 19:50
In plaats daarvan hebben wij vorig jaar mogen genieten van Heitinga :)
Vind ik leuk
Paul1982 +1041
vrijdag 19 mei 2017 om 19:52
Heb je op YouTube gezocht naar de beste momenten van Johnny?
Vind ik leuk
LarsNL16 +1206
vrijdag 19 mei 2017 om 19:55
Johnny Jordaan
Vind ik leuk
DubRtd +3874
vrijdag 19 mei 2017 om 19:58
404 - Page Not Found
Vind ik leuk
Forza u +140
vrijdag 19 mei 2017 om 19:40
Gewoon stoppen op je hoogtepunt. Kan alleen maar slechter gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:48
Goh, dat zelfs sport analisten daar nog niet op waren gekomen...Applaus voor jezelf.
Vind ik leuk
United +12927
vrijdag 19 mei 2017 om 20:54
Je bent snel lichtelijk geïrriteerd passie wat is er aan de hand?
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:39
Zit even niet lekker in m,n vel.
Vind ik leuk
United +12927
vrijdag 19 mei 2017 om 22:16
Oke, rustig aan doen!
Vind ik leuk
adrianus +1595
vrijdag 19 mei 2017 om 20:06
Schei toch uit, die heeft echt geen tijd meer voor quick Boys. Die werkt nu aan zijn toekomst.
Vind ik leuk
Johan.l +102
vrijdag 19 mei 2017 om 21:34
Hij was vroeger touch echt even Ajaxied
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'1 procent hoop' op sensationele Kuyt-terugkeer: "Er is altijd een kans"