'Real-selectie twijfelt aan intenties van Ronaldo en hoopt toch nog op akkoord'

'Real-selectie twijfelt aan intenties van Ronaldo en hoopt toch nog op akkoord'

zaterdag 17 juni 2017 om 18:41

Cristiano Ronaldo mag zeer stellig zijn over zijn vertrekwens bij Real Madrid, zijn ploeggenoten zijn niet overtuigd. Een groot deel van de selectie van de Koninklijke denkt dat de Portugees 'gewoon' in zou gaan op een nieuwe contractaanbieding.

Dat meldt Marca. De spelers van Real beseffen dat Ronaldo de grote aanjager is achter de successen van de laatste jaren, waarin onder meer twee keer de Champions League en de landstitel werd gewonnen. Zij denken dat de 32-jarige aanvaller gefrustreerd is door de verdenkingen van belastingfraude, maar dat hij nog altijd loert op een nieuw contract in het Estadio Santiago Bernabéu.

De selectie hoopt bovendien dat Ronaldo beseft dat hij in Madrid de meeste kans op meer zilverwaar heeft. Ondertussen is Alvaro Morata niet extra geïnteresseerd in de situatie van de Portugese ster. Hij wil nog altijd naar Manchester United vertrekken. Dat is toevallig ook één van de teams aan wie Ronaldo nu veelvuldig wordt gelinkt.

Poll

Denk jij dat Ronaldo gaat vertrekken bij Real Madrid?

(8133 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 18:46
Dan heeft hij toch echt last van Borderline
Vind ik leuk
Aal +15456
zaterdag 17 juni 2017 om 18:47
Ik voorspel t je alvast.

Volgende week heeft hij geschikt met de fiscus en is ie helemaal happy in Madrid en gaat hij er nooit meer weg.

Einde van dit verhaal!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:48
Denk dat je gelijk heb
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:47
Vraagprijs 200 miljoen is niet niks ken je aardig wat van halen
Vind ik leuk
Noudyo. +10396
zaterdag 17 juni 2017 om 18:49
Pogba en Morata... vind ik nou niet heel veel tegenover een laatste tijd fantastische Ronaldo
Vind ik leuk
Filip_FCU +6926
zaterdag 17 juni 2017 om 19:02
Dat zijn bedragen die United betaald, een beetje club die slim nadenkt haalt wel wat beters dan dat voor 200 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:22
United loopt, United fietst, United betaalt.
Vind ik leuk
United +39347
zaterdag 17 juni 2017 om 19:48
Is toch geweldig als die man daar zijn carriere afsluit! Hij kan nog tot zijn 40e mee.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6926
zaterdag 17 juni 2017 om 21:06
Ik zou het leuk vinden maar heb helemaal niks met Ronaldo, mag van mij ook naar China waar ik niks meer van hem hoor.
Vind ik leuk
Job188 +467
zaterdag 17 juni 2017 om 18:50
Perez maakt gewoon een dealtje met de fiscus neem ik aan en dan is alles geregeld :)

Nee even serieus, ik denk dat dit gewoon weer gelul is van de media is die weer ergens over moeten schrijven of Ronaldo doet alsof die weg wilt en wilt gewoon nog meer salaris. Dit is hoe Messi, Ronaldo en alle andere voetballers het altijd aanpakken, doen alsof ze weggaan zodat ze een nieuw contract krijgen met meer salaris..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:52
Zever verhalen ! Was hij vorig jaar ook niet weg ? Ronaldo blijft bij Real
Vind ik leuk
Johan_D +3242
zaterdag 17 juni 2017 om 18:57
Was destijds met Ramos ook.

Die moest en zou ook weg gaan om vervolgens een verbeterd contract te tekenen.

Is het bij die gasten dan nooit genoeg.

Die spelers verdienen een godsvermogen wat ze normaal gesproken nooit meer op kunnen maken.

Gaat tegenwoordig helemaal nergens meer over wat er betaald word in de voetballerij qua transfersommen en salaris.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
zaterdag 17 juni 2017 om 18:59
Wat kan mij die hele Ronaldo schelen?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:03
Sil, krijg het idee dat je Ronaldo niet mag. Misschien wel hekel aan hem hebt.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
zaterdag 17 juni 2017 om 19:11
Ja dat heb je goed gedacht. Goedzo man!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:22
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 20:23]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
zaterdag 17 juni 2017 om 19:29
Waar gaat dit hele verhaal over. Vind gewoon dat ViP en Bien zich heel gemeen gedragen tegen GoldenGloves.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:35
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 20:24]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
zaterdag 17 juni 2017 om 19:59
Bluf was hier ook heel boos over. Zat er ook mee. Ik wil dan gewoon aardig zijn en hem steunen, maar dat wordt niet gewaardeerd.

Maar wat doe ik dan fout? Wil het wel ff serieus weten, wamt dan kan ik dat ff aanpassen als ik me niet goed gedragen hebt.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:06
Sil, ik snap werkelijk waar niet waarom jullie boos worden. Het is maar voetbalprimeur haha.
Als jullie boos worden om een beetje dom lullen( wat ik ook vaak doe) is het misschien tijs dat jullie minder reacties gaan lezen. Pluk de dag en geniet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:02
Die blijfd gewoon en dat belastinggeld dat betaald Real wel effe hoop hem wel ooit nog bij manchester untited te zien.
Vind ik leuk
United +39347
zaterdag 17 juni 2017 om 19:46
Zou het echt slappe hap vinden!
Vind ik leuk
Truth +2778
zaterdag 17 juni 2017 om 21:33
Nieuws op een andere site : United bied 206 miljoen € en DDG voor CR en morata...komt van de sun aka Privé of de dag allemaal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Real-selectie twijfelt aan intenties van Ronaldo en hoopt toch nog op akkoord'