El Ghazi stuurt berichtje naar Amsterdam: 'Weten weinig mensen!!!'

El Ghazi stuurt berichtje naar Amsterdam: 'Weten weinig mensen!!!'

zaterdag 17 juni 2017 om 19:07

Anwar El Ghazi heeft een goed gevoel over de aanstelling van Marcel Keizer als nieuwe trainer van Ajax. Dat blijkt uit een tweet die de aanvaller van het Franse Lille zaterdag heeft verzonden.

Eerder op de dag maakte Ajax wereldkundig dat Keizer de opvolger wordt van Peter Bosz. De voormalig coach van onder meer SC Cambuur en FC Emmen tekent voor twee jaar. Keizer en El Ghazi werkten tijdens de eerste seizoenshelft van 2016/17 samen bij Jong Ajax.

'Dik verdiend Marcel Keizer! Blijf uzelf en laat zien wat u kunt. Kwaliteiten zat, die weinig mensen weten!!! Ik heb er vertrouwen in', schrijft de tweevoudig international van Oranje op Twitter. In januari werd El Ghazi voor een slordige acht miljoen euro verkocht aan Lille. Bosz maakte amper gebruik van de diensten van de vleugelaanvaller. 

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 19:08
Leuk dat ie zijn club nog volgt.. Altijd een aardige en correcte jongen gevonden. heeft natuurlijk zijn transfer deels aan Ajax te danken. Geloof alleen dat hij daar ook niet de pannen van de dak speelt. Maar het is nog maar zijn eerste seizoen. Wie weet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 19:11]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:24
Koning, Keizer, Admiraal, Marcel is ze allemaal!! XXX
Vind ik leuk
Haarbal +1106
zaterdag 17 juni 2017 om 22:37
Is ook vrij lastig met twee linker benen
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 17 juni 2017 om 23:06
Hij mag opzich best wel terug komen naar Amsterdam.. er valt nog veel meer uit hem te halen
Vind ik leuk
Senn +3527
zaterdag 17 juni 2017 om 19:09
Haha ja Anwar hebben we nog niet gehad.
Het is wachten op sjaak!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:13
Idd. Maar eerst nog Ronald de Boer, Mario Been, Ronald de Boer, Pluisje, Frank de Boer via Ronald de Boer, en Ronald de Boer.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:19
vergeet je nu niet Ronald de Boer?
Vind ik leuk
Filip_FCU +7000
zaterdag 17 juni 2017 om 21:10
En Henk Spaan dan!? Oh wacht die heeft zijn mening al 6 x gegeven of niet?
Vind ik leuk
Padason +323
zaterdag 17 juni 2017 om 21:39
Ohh wacht je ver vergeet Ronald de Boer!
Vind ik leuk
Cfc +900
zondag 18 juni 2017 om 00:47
Je vergeet Arnold bruggink en Kenneth perez
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 17 juni 2017 om 19:58
Die hebben we al lang niet meer gezien hier haha
Vind ik leuk
Guust +3827
zaterdag 17 juni 2017 om 23:53
Die is met zo'n Rijnboot mee een aantal weekjes
Vind ik leuk
Aal +15473
zaterdag 17 juni 2017 om 19:09
SMS Keizer AAN naar VP6969
Vind ik leuk
Foebele +35333
zaterdag 17 juni 2017 om 19:13
Echt de reactie van een lastpost die alleen maar problemen veroorzaakt...
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:15
Jij weet er dus meer van. Vertel eens wat voor lastpost hij was/Is?
Vind ik leuk
Enden +1889
zaterdag 17 juni 2017 om 19:38
Cynisme druipt eraf. Toch op in gaan
Vind ik leuk
Morris +14789
zaterdag 17 juni 2017 om 19:16
hoe bedoel je?
Vind ik leuk
2cents +36384
zaterdag 17 juni 2017 om 19:22
Denk dat hij probeert te zeggen dat deze jongen, die door Ajax als lastpost werd beschouwd, een tweet verstuurde die nooit door een lastpost verstuurd kan worden. ;)
Vind ik leuk
Morris +14789
zaterdag 17 juni 2017 om 19:23
uhm oke..
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 18 juni 2017 om 00:20
Het klopte ook nog... ;)
Vind ik leuk
Morris +14789
zondag 18 juni 2017 om 10:50
Je weet hoe ze dit noemen?
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 18 juni 2017 om 11:21
Ik vrees voor het antwoord... ;)
Vind ik leuk
Morris +14789
zondag 18 juni 2017 om 11:24
In dat geval zwijg ik wel
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 18 juni 2017 om 12:27
Hahaha
Vind ik leuk
Foebele +35333
zaterdag 17 juni 2017 om 19:51
Lijkt me duidelijk dat deze jongen gewoon een normale gozer is, maar ja als spelers afgeserveerd worden moet je als TD natuurlijk een goede reden zoeken waarom je er weer een hebt afgeserveerd.
Vind ik leuk
Sanders +1766
zaterdag 17 juni 2017 om 19:20
???
Vind ik leuk
Foebele +35333
zaterdag 17 juni 2017 om 19:50
Hij zou een stoorzender en een lastpost zijn en daarom dat ze hem wilde verkopen. In alles wat ik van die jongen heb gezien in de media en er omheen kan ik alleen maar zeggen dat het een nette gozer is die over het algemeen een prima mentaliteit heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:17
Hij spreekt zelfs in de u-vorm
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:26
Foebele is wel erg negatief met mooi weer.
Vind ik leuk
Foebele +35333
zaterdag 17 juni 2017 om 19:50
Je snapt hem niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:10
Nu wel Foebele , thanks.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:13
Heeft Jan Keizer van BZN al een reactie gegeven?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:19
10 topics in 5 uur over "der Kaiser".

De wederopstanding van onze lieve heer is er niks bij.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:22
Als ik opsta kom ik er erg dicht tegenaan
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:25
daarom blijf ik liever liggen , iedereen wil dan wat van je ....zo vermoeiend
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:43
Als je maar binnenskamers blijft
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:44
das het punt juist deze tijd lig ik een 15 -16 uur per dag buiten (in de schaduw )
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:50
ik zit met dit weer lekker lekker op mn bootje :-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:54
Doe je goed man heerlijk weer een beetje water erbij (niet om te drinken maar om erin te rollen als je begint te fluiten door de hitte ) en een lekkere kouwe klets in de hand.

Een man heeft niet veel nodig om happy te zijn .(ik althans nie)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 19:54]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:09
Zo is dat Stratum, ff plompen om af te koelen, beetje drinken en als je een happie wilt doen ff aanmeren en weer weg :-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:21
het leven is zo verrot nog niet....
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:24
Als je maar de juiste....... stelt. ;-)
Vind ik leuk
14forever +6894
zaterdag 17 juni 2017 om 19:33
Geniet.er dus maar van..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:34
met volle teugen en komend seizoen nog meer.
Benieuwd wie ze volgend seizoen weer voor de groep gaan zetten want dit nieuwe trainersfenomeen is de gedoodverfde opvolger van Zidane in 2018.....
Vind ik leuk
14forever +6894
zaterdag 17 juni 2017 om 19:39
Dat wordt intern opgelost, denk dus aan Winter of Heitinga, kan real gelijk zijn Ronaldo miljoenen ergens aan spenderen. We zullen 100 miljoen wel accepteren.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:41
Haha dat zou helemaal lachen worden Johnny de trainer......
Vind ik leuk
14forever +6894
zaterdag 17 juni 2017 om 19:43
Waarom niet, kijk naar cocu en bronkhorst. Stonden toch ook voor hun eerste echte klus.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:45
Heb jij die heitinga ooit over het spelletje horen praten???
Ik zie m al voor een A selectie groep staan.......

Die word door niemand serieus genomen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:19
Nou, als Anwar het zegt kan het niet fout gaan
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:22
Leuk van El Ghazi, maar eh cryptische sollicitatie ??
Vind ik leuk
2cents +36384
zaterdag 17 juni 2017 om 19:25
El Ghazi werd verbannen uit de eerste selectie en terugverwezen naar Jong omdat hij Bosz oa omver had geduwd.

Keizer heeft zich vervolgens over hem ontfermd en z'n vertrouwen weer opgeschroefd. Een verkapt dankjewel dus.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:35
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
kan dit geneuzel niet in 1 topic komen?
Vind ik leuk
stollie38 +12294
zaterdag 17 juni 2017 om 20:52
Een El Ghazi topic en sommige mensen doen alsof het een aflevering van Desperate House Wives is. Uitlokken en over mensen roddelen is zo achterhaald, gedraag jullie je eens volwassen. En die drie weten dat wel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:01
Open sollicitatie om terug te willen, aangezien hij alleen de bank warm houdt bij zijn huidige club.
Vind ik leuk
lemon9 +541
zaterdag 17 juni 2017 om 23:01
Open sollicietatie???

Vind ik leuk
JCJWZ +9894
zondag 18 juni 2017 om 04:35
Mooi hoe El Ghazi hem nog steeds met 'u' aanspreekt, respect.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

El Ghazi stuurt berichtje naar Amsterdam: 'Weten weinig mensen!!!'