Speculatie over Sneijder-transfer: 'Hij wil nog drie à vier jaar voetballen'

Speculatie over Sneijder-transfer: 'Hij wil nog drie à vier jaar voetballen'

zaterdag 17 juni 2017 om 22:31

Wesley Sneijder wil nog 'drie à vier jaar' voetballen en is absoluut niet van plan om Galatasaray op een vervelende manier te verlaten. Dat laat zijn zaakwaarnemer Guido Albers zaterdagavond aan beIN Sports weten. 

"Wesley wil geen ruzie met Galatasaray. Een vertrek via de achterdeur is niet de bedoeling", aldus Albers. De afgelopen weken is er in Turkije veel gezegd en geschreven over een mogelijk vertrek van de recordinternational van Oranje. Galatasaray-trainer Igor Tudor zou geen groot fan zijn van de spelmaker. 

"Als Wesley vertrekt, moet dat op een goede manier gebeuren. Hij is een grote speler. Wesley wil nog drie à vier jaar voetballen. In januari hebben we serieuze aanbiedingen gehad uit China, maar die hebben we allemaal afgeslagen, voor Galatasaray. Als ze niet door willen met Wesley, dan moeten ze dat duidelijk zeggen."

Het contract van Sneijder (33) in Istanbul loopt nog één jaar door. 

Lees ook: Rol Sneijder lijkt uitgespeeld in Turkije: 'Er is geen plek voor een nummer tien'

Poll

Moet Sneijder vertrekken uit Turkije?

(1289 stemmen)

Plaats een reactie

BigBoi +1887
zaterdag 17 juni 2017 om 22:37
Wakker worden Marc!!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:39
Hij wilt echt niet 3 a 4 jaar nog bij Ajax voetballen, lijkt mij sterk.
Vind ik leuk
14forever +3319
zondag 18 juni 2017 om 01:47
Dat zou ik niet eens vreemd vinden, maar 7,5 miljoen puur verlies. Zie ik Ajax niet doen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 01:50
Hehe, ik denk eerder dat Sneijder geen 7,5 minder opbrengsten wilt ingeven.
Vind ik leuk
14forever +3319
zondag 18 juni 2017 om 01:51
Die is al binnen voor het leven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 01:55
Dat klopt volgens onze levensstijl. En misschien ook volgens het zijne, maar dat zegt niet over iemands persoonlijkheid of die nog meer geld wilt.
Maar we zullen het zien of hij Ajax wilt helpen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:03
*wil
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:41
Salaris te gortig
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:42
Nee joh we hebben hem niet nodig
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:09
Grote onzin, misschien wel 1 van de grootste spelers van zijn generatie samen met Robben.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:10
Ja maar niet meer topfit
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:13
Hoef je in de Eredivisie eigenlijk toch niet te zijn als je genoeg voetballende kwaliteiten hebt ? Niveau qua intensiteit ligt hier naar mijn mening niet al te hoog
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:21
Daar kan hij gewoon aan werken! Personal trainer erbij en hoppa daar gaat Sneijder weer.
Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:06
Kom maar hoor Wes
Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:07
2 jaar is genoeg
Vind ik leuk
feyeniels +7442
zaterdag 17 juni 2017 om 23:44
Lijkt me stug. Ik zou lekker naar Zenit gaan. Is nog een aardig goed niveau, een mooi salaris en Sint-Petersburg is een prima stad.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 23:44]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:40
Moet je wel van het klimaat houden....
Vind ik leuk
Haarbal +705
zaterdag 17 juni 2017 om 22:39
Een van de grootste voetballers ooit!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 22:44]
Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:08
Spuug die haarbal eens uit, want dit is wel erg overdreven
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:39
Koop hem maar Ajax.

Oja en thanks VP dat je die reacties verwijderd hebt. Bien begon weer over mijn leeftijd enz en sneu ventje. Thanks dat je die reacties verwijderd hebt.
Vind ik leuk
J Kiprich +5049
zaterdag 17 juni 2017 om 22:41
Slijmbal, veel vrienden op het VMBO?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:44
VWO ff voor de duidelijkheid.
Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:27
LVWO denk ik?
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:22
?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:44
Bahbah... wat een kleuter zeg...
Vind ik leuk
Bien +4776
zaterdag 17 juni 2017 om 23:01
Wil je nou een snoepie.
Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:09
Bien is wel aardig hoor, kan je een best biertje mee drinken
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 23:10]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:27
Ah shit ik heb wat gemist geloof ik
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:50
Ben jij de lange Pino van nac?
Vind ik leuk
Forza u +330
zaterdag 17 juni 2017 om 22:41
Je mag best komen spelen in de stad waar je wieg stond. Je bent welkom .
Vind ik leuk
mcmodd +2219
zaterdag 17 juni 2017 om 22:46
Als hij naar de ED komt, gaat hij naar FC Utrecht. Anders dan Kuyt die beloofde eens naar FCU terug te komen en dan naar Feyenoord ging, waar die dat ook beloofde, zal Sneijders, die FCU niks beloofde, wel gewoon naar FCU gaan
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:51
Dat gevoel heb ik nou ook.
Vind ik leuk
Arbee +375
zondag 18 juni 2017 om 01:47
Dan heb je het over Rodney, toch? Ik kan mij niet voorstellen dat Wesley nu zin heeft om naar Utrecht te gaan. Als 'ie terugkeert in de Eredivisie dan juist bij Ajax, vanwege het hogere niveau dan bij Utrecht, het Europese voetbal en het hogere salaris.
Vind ik leuk
mcmodd +2219
zondag 18 juni 2017 om 07:43
Wie heeft het hier over Rodney, ik niet toch?
Vind ik leuk
Filip_FCU +1703
zondag 18 juni 2017 om 08:38
Daarom moet hij gewoon lekker twee jaar gaan voetballen bij een Sevilla en als hij dan echt niet goed genoeg meer is voor de Europese sub top komt hij naar Utrecht, de club heeft goede lijntjes met de familie Sneijder. Zou toch prachtig zijn? En desnoods tast dhr. van Seumeren nog iets dieper in zijn buidel voor het salaris, elke jongen op de club zou het ook wel begrijpen dat hij meer zou verdienen.
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:24
2 jaar Ajax en 2 jaar Utrecht!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:43
Zou hem nog graag een keer in een topcompetitie willen zien. Duitsland misschien?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:52
kan niet meer, hij heeft zijn beste jaren achter zich en de Eredivisie zou mooi zijn.
Ook voor de Eredivisie, loopt alweer aardig leeg en de transferperiode duurt nog heel lang.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:09
Ik denk oprecht dat Wesley makkelijk mee komt bij een Duitse (sub)topper. Ik merk dat veel Ajacieden hem graag zien terugkomen (en terecht). Ik denk zelf dat hij te goed is voor de eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:13
Zou hem graag nog een keer bij een top club willen zien, PSV misschien;)))
Vind ik leuk
Padason +152
zondag 18 juni 2017 om 08:36
Hahahahaha
Vind ik leuk
Filip_FCU +1703
zaterdag 17 juni 2017 om 22:43
Twee jaartjes bij een Europese sub topper en daarna terug naar je geboorte stad.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:46
Ajax dus Europese subtop;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 22:50]
Vind ik leuk
Filip_FCU +1703
zaterdag 17 juni 2017 om 23:18
Mij best, als ik daarna Sneijder in een Utrecht shirt zou zien.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:29
Rodney was toch een succes bij jullie ;)
Vind ik leuk
Filip_FCU +1703
zaterdag 17 juni 2017 om 23:58
Nee die andere ;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:45
Meer dan welkom
Vind ik leuk
mcmodd +2219
zondag 18 juni 2017 om 07:45
OK, we zullen Rodney sturen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:45
Kan volgend jaar wel naar ons als Odegaard weggaat... Hehe ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:50
Goede vriend van Frans van Seumeren
Vind ik leuk
T&T +2740
zaterdag 17 juni 2017 om 22:50
Ja tuurlijk...net zoals van der vaart.
Er is niks mis mee om te erkennen dat je ouder wordt.
Gebeurd ons allemaal als we geluk hebben .
Of pech...hangt vanaf hoe je het ziet.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 01:29]
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:25
Wesley is geen Rafael...
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 01:27
Dat is ook waar.
Snijder is nog steeds goed, maar als hij nu al zegt nog 3 jaar te wil voetballen , is dat volgens mij weinig realistisch.
Ik denk hij het per jaar moet aankijken.
En als hij het dan 3 jaar volhoudt ...dan is dat prima natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 01:28]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:53
Zou Wesley graag Ajax willen zien.
Vind ik leuk
Bien +4776
zaterdag 17 juni 2017 om 22:56
Die Sneijder is aardig kaal. Blij dat ik nog niet kaal ben..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:14
Ik denk dat Sneijder graag met je had geruild van leven.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:28
Wat een kansloze opmerking ..

Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:29
Meisje?
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:26
Bien valt op mannen ohohohoo
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:01
Wij zoeken nog een nummer 10 :)
Vind ik leuk
Pino61 +1584
zaterdag 17 juni 2017 om 23:29
9,5
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 01:56
Dan raad ik je Muhren aan
Vind ik leuk
T&T +2740
zondag 18 juni 2017 om 01:33
Huhhh!
Wat zeg jij nou!?
Dat is zo fout... Vanuit alle kanten gezien is dat fout.
Dit zou ondraaglijk zijn voor de Feyenoorders en de Ajacieden.
;-)
Vind ik leuk
Foebele +21899
zaterdag 17 juni 2017 om 23:04
Volgend jaar als Hakim na 2 seizoenen Ajax een volgende stap maakt kom je lekker terug naar Amsterdam, centjes zat, kleine naar school in Nederland, prima zo!
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:26
Mag dit seizoen al hoor!
Vind ik leuk
LFC16 +63
zaterdag 17 juni 2017 om 23:10
ik denk eerder dat hij voor de MLS kiest, lekker ballen bij LA Galaxy en daarna uitrusten op Venice beach. zal z'n vrouwje ook wel zo leuk vinden.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:30
Denk ook iets in deze richting ja
Vind ik leuk
RebelVox +1791
zaterdag 17 juni 2017 om 23:30
Wesley zou ik nog heeeeeel graag bij Ajax zien spelen als de grote meneer op het middenveld die de talenten bij de hand neemt.

Ik mag toch dromen?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:31
Zou perfect aankoop zijn
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:39
Zou wel leuk zijn wat oude toppers terug naar de eredivisie Sneijder naar Ajax v Persie naar Feyenoord dat soort dingen zou ook Douglas bv graag bij Psv zien misschien wat oude topscoorders terug zoals bv Finnbogasson maarja wat ik leuk zou vinden en realiteit zit wel een verschil in haha
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:16
Robben terug naar PSV
Vind ik leuk
RebelVox +1791
zondag 18 juni 2017 om 15:11
Denk dat Robben eerder terug gaat naar Fc Groningen, heeft hij wel eens kenbaar gemaakt
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:08
Na zijn carrière als speler klopt ja. Ik heb het over een terugkeer als speler in het Philips stadion. Robben gaat echt niet voor Groningen voetballen.
Vind ik leuk
RebelVox +1791
zondag 18 juni 2017 om 19:41
Waarom zou hij dan wel voor PSV uitkomen?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 01:35
Retorische vraag
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:51
Afbouwen in Denemarken kan altijd nog!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:51
Ajax!!!! Beter dan Pienaar terughalen.
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:27
Dat was ook geen serieuze optie.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:23
Was ook meer een cynisch grapje :p. Een aantal zagen Pienaar als een aanwinst, ik zie dat anders. Al staat dat los van wat ik van Pienaar vindt. Aardig van genoten in het verleden. Topgozer.
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 10:26
Ja zeker haha maar is gewoon te oud.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:27
Ja dat is het ook idd ;).
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 00:20
Lekker weg uit dat land Turkije man! Of naar Spanje of naar Ajax komen!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:38
Onderweg naar Pl
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:00
CHUCKY speelt morgen om 17:00 uur Nederlandse tijd
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 06:30
hij kom terug waar die is geboren fc utrecht dan nog
Vind ik leuk
Leffe +31
zondag 18 juni 2017 om 06:43
3-4-jaar voetballen.,, ja, op Ibiza zeker met Yolanthe.Dat wil ik ook wel!.Ik denk nog 1-seizoen bij Gal, en dan stopt hij definitief met voetbal.Hij is binnen,zijn vrouw ook financieel.
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
zondag 18 juni 2017 om 10:45
Naar Spanje natuurlijk, zijn zaak is op Ibiza, dus hij zal wel naar
Sevilla of Valencia of Villareal gaan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:23
Sneijder hoyd het nog geen 2 jaar meer vol op top niveau
Vind ik leuk