Ajax-aanvaller staat open voor interesse: 'Dan zal ik natuurlijk luisteren'

Ajax-aanvaller staat open voor interesse: 'Dan zal ik natuurlijk luisteren'

zondag 18 juni 2017 om 10:08

Amin Younes heeft het uitstekend naar zijn zin bij Ajax, maar hij is bereid om te luisteren naar aanbiedingen. Zeker als die uit de Bundesliga komen. Dat vertelt de linksbuiten zondag in gesprek met het Duitse Sport1.

"Ik blijf heel graag bij Ajax", laat Younes weten. "Maar als een mooie club zich meldt met een aanbieding zal ik natuurlijk luisteren." De 23-jarige Duitser, die met Die Mannschaft deelneemt aan de Confederations Cup, zou in de belangstelling staan van het Italiaanse Torino. Ook vanuit Rusland is interesse. Ajax lijkt een vraagprijs van zo'n vijftien miljoen te hanteren.

Younes is blij met zijn ontwikkeling bij Ajax. Een van de redenen daarachter is volgens hem zijn dieet. "De begeleiding van spelers is bij Ajax op een heel hoog niveau. Hier heb ik geleerd hoe belangrijk een dieet voor een atleet is. Ik heb geleerd dat niet alles goed is voor mijn lichaam, ik eet nu ook glutenvrij."

Poll

Moet Ajax Younes behouden?

(4701 stemmen)

Plaats een reactie

frank1971 +1447
zondag 18 juni 2017 om 10:19
Nou, de bundesligaclubs weten het nu dus die is weg.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 11:37
Ff wachten nog met de verkoop.
Ik hoop dat ie met het Duitse team fantastisch gaat spelen.
Prijsje moet ff opgeklopt worden.
Vind ik leuk
frank1971 +1447
zondag 18 juni 2017 om 11:49
Dss te hopen, een paar miljoentjes extra is niet verkeerd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:19
Ajuus
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:22
begon leuk, maar afgelopen jaar zeer zeer matig, en net zoals traore.

belachelijk dat hij altijd mocht blijven staan
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:23
Daarom strik eromheen en voor een mooie prijs verkopen en een goeie vervanger halen geld zat in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:38
ze moeten gaan investeren in een bedrijf dat strikken produceert bij ajax.

Tegenwoordig gaat iedereen weg met een strik er omheen.
Vind ik leuk
gs +239
zondag 18 juni 2017 om 11:04
jaloezie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:09
nee hoor, ik ben niet jaloers want ik ben voor feyenoord.
ik vraag me alleen af of die strikken het verschil maken :)
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:33
Ze moeten wat meer respect tonen.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 11:34
Tja, komkommer in zijn kont staat zo raar
Vind ik leuk
AFFA +765
zondag 18 juni 2017 om 12:04
Jorgensen straks bij jullie ook
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:32
zeer matig . zo slecht zelfs dat hij een grote bijdrage had in het halen van de Europa league finale
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:56
huh????
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:26
Ik ben altijd positief geweest over Younes. Maar het blijft een voetballer. De ene dag zijn zij trouw aan de club en willen zij heel hun loopbaan bij die club blijven (zijn woorden) en de andere dag gaan toch die eurotekens rollen in hun ogen. Ik geef ze geen ongelijk. Maar het is toch wel typerend voor wat hun woord waard is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:33
Maar ze kunnen rijk worden of net niet rijk genoeg!!!
Vind ik leuk
SDMSIM +447
zondag 18 juni 2017 om 10:33
Heeft niets met het voetballer zijn te maken. Denk dat er genoeg mensen in loondienst zijn die ook graag naar een ander bedrijf gaan voor 400% van hun huidige salaris...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:44
Misschien snap jij het niet helemaal, net als je 8 vrienden die je hebben geliked, maar ik reageer toch op Younes en hij is toch voetballer. Echt vermoeiend die oma-figuren op VP die denken alles maar te moeten aanvullen met 'hun' 'eigen' mening.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:44]
Vind ik leuk
SDMSIM +447
zondag 18 juni 2017 om 12:58
Jij geeft toch ook jouw mening? Dat is toch het hele idee van het reageren op zo'n bericht, dat iedereen zijn mening kan en mag geven? Hoef je niet gelijk zo te janken als een klein kind. Wil je graag dat iedereen dezelfde mening heeft? Ga dan lekker naar Noord-Korea!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:56
Wie loopt nou te janken. Lees je bericht even terug. Ik reageer op Younes... jouw mening over MIJN mening interreseert me gewoon geen f#ck! Hou je commenaar lekker bij je! Ga zelf naar Noord-Korea en neem je familie mee!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:00]
Vind ik leuk
SDMSIM +447
zondag 18 juni 2017 om 13:59
Hahaha ik had dus echt gelijk met mijn reactie: wat ben jij een klein kind. Hoe oud ben je, 16? Wel een stoere jongen ben jij zeg!! Ik word al helemaal bang hahahah. Armoedzaaier zelfs, ik zal maar niet zeggen wat ik verdien, straks word je nog jaloers ;) kleutertje !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:01
Gezien je reactie ben je zelf nog jonger. Internetheld ben je ;).
Vind ik leuk
SDMSIM +447
zondag 18 juni 2017 om 14:11
Hahaha als hier iemand een internetheld is, dan ben jij het wel. En je begrijpt zelf ook wel na mijn opmerking dat ik geen 16 ben. Is jouw IQ soms onder de 90?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:20
Ben je nou mee bezig. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Jongetjes die op VP tof gaan doen over hoe rijk ze zijn en hun onzekerheid weglachen om steeds 'hahaha' te plaatsen vallen meteen door de mand. Je denkt anoniem lekker de grote jongen uit te hangen, maar je geeft juist aan niks voor te stellen. Niks! Dus ga vooral door internetheld. Ik lach je alleen maar uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:21]
Vind ik leuk
SDMSIM +447
zondag 18 juni 2017 om 15:34
Je zou je eigen reacties eens terug moeten lezen hahaha, over hilarisch gesproken. Alles wat jij over mij roept doet me juist ENORM denken aan jouw kinderlijke reacties, dus vind het niet zo vreemd dat ik moet lachen van jouw achterlijke opmerkingen. Denk niet dat jij al legaal alcohol mag kopen in de winkel :-) maar blijft vooral zo tof doen joh, vooral in real life, dan ga jij het helemaal maken in de grote mensen wereld !
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:32
... ja zie je wel. Bedankt voor de bevestiging ;).
Vind ik leuk
SDMSIM +447
maandag 19 juni 2017 om 08:15
Grappig dat niemand jouw mening deelt en dat je er helemaal alleen voor staat. Maar goed, mensen zonder zelfreflectie hebben daar wel vaker last van. Succes op school vandaag jochie !
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:17
Blijf vooral bevestigen ;). Het maakt het voor mij alleen maar leuker.
Vind ik leuk
SDMSIM +447
maandag 19 juni 2017 om 14:25
Gelukkig maak jij jezelf niet belachelijk met de opmerking dat andere hun mening jou niets interesseert, op en top een volwassen reactie! En dit afwijkende gedrag is ook typisch iets voor een 16-jarige. Kan je geen knappe discussie voeren of moet je dat misschien nog leren op school? Wel even opletten bij de les Nederlands dan!
Vind ik leuk
ihvmmdk +2665
zondag 18 juni 2017 om 10:35
Voetballers zijn clubs en de fans niets schuldig. Als Ajax akkoord gaat dan mag hij gewoon vertrekken.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:57
is dat niet gewoon menselijk?opportunistisch en eerzuchtig...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:28
Hij wil graag blijven maar.......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:37
15 miljoen ik zeg doen hoppa dan zou ik zelf ola john polsen kost minder dan de helft
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 10:42
Luisteren oke maar erop ingaan nee.. Gewoon nog een seizoen mee bij Ajax en dan lekker gaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:19
Meteen verkopen!!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:27
Zonde wanneer hij weggaat...Wordt Ajax weer geen kampioen!
Vind ik leuk
Teo Smith +10459
zondag 18 juni 2017 om 11:33
Niemand zal hier wakker van liggen.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:39
Spreek voor jezelf Teo! ;p
Vind ik leuk
Teo Smith +10459
zondag 18 juni 2017 om 11:39
Ga jij hem missen? Haha.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 11:40
Een beetje!
Vind ik leuk
Teo Smith +10459
zondag 18 juni 2017 om 11:59
Jullie hebben betere rond lopen.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 12:02
Die beter gaan worden ja! Maar nog niet een heel seizoen kunnen spelen.
Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 11:43
Kluivert, Neres en Cerny zijn nog veel te wisselvallig om nu zo maar te roepen dat we Younes maar moeten laten gaan. Ik hoop dat hij blijft, want we moeten niet teveel spelers kwijt raken, dan kunnen we helemaal niet meer voortborduren op vorig seizoen, iets wat al lastig wordt met een nieuwe trainer en het vertrek van Davy.
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 13:14
Precies! Younes kent het spelletje van Ajax. Kluivert heeft nog wel een seizoen nodig om te wennen. Dus is het niet verstandig om hem te verkopen. Laat ze dat volgend seizoen maar weer bekijken.
Vind ik leuk
Jozef +15506
zondag 18 juni 2017 om 12:19
Glutenvrij?

Ach ja, niet zo moeilijk voor hem. In Duitsland opgevoed met dat zure brood denk ik. Dan voelt een mens zich al gauw in de hemel met wat anders.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:33
Het eeuwige gezwam van de voetballer:
"Ik heb het naar mijn zin bij Ajax en blijf, ik kan hier nog veel leren en verbeteren." Punt. PUNT!
Twee weken later:
"Ik heb het naar mijn zin bij Ajax,.maar als.........."
Vind ik leuk
darmianto +5274
zondag 18 juni 2017 om 14:05
De ajuusen en strikken eromheen zijn weer niet van de lucht hier... sorry maar dan ben je echt alleen maar op zoek naar goedkoop scoren en likes want zeker in de EL en latere fase van het seizoen begon Younes steeds beter en effectiever te spelen. Best wel triest om hem dan op basis van de eerste seizoenshelft waardeloos te vinden maarja, dat is mijn mening...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:18
Zou voor Ajax niet slecht uitkomen om hem te verkopen. Het ziet er allemaal leuk uit maaar zijn rendement is dramatisch. Bovendien gedijt hij enkel in een team dat rond de zestien van de tegenstander speelt. Als hij de bal rond de middenlijn krijgt is de afstand naar het doel voor hem te groot. Zou een goede zaalvoetballer zijn. Als Ajax vijftien miljoen kan pakken zouden ze een goede deal sluiten. In Zuid-Amerika lopen genoeg jongens van rond de tien miljoen die beter zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:03
Ik denk het eigenlijk ook wel. .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Strik eromheen en weg ermee.... Best wel een matige speler dit en staat Kluivertje alleen maar in de weg!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-aanvaller staat open voor interesse: 'Dan zal ik natuurlijk luisteren'