Ajax-aanvaller staat open voor interesse: 'Dan zal ik natuurlijk luisteren'

Ajax-aanvaller staat open voor interesse: 'Dan zal ik natuurlijk luisteren'

zondag 18 juni 2017 om 10:08

Amin Younes heeft het uitstekend naar zijn zin bij Ajax, maar hij is bereid om te luisteren naar aanbiedingen. Zeker als die uit de Bundesliga komen. Dat vertelt de linksbuiten zondag in gesprek met het Duitse Sport1.

"Ik blijf heel graag bij Ajax", laat Younes weten. "Maar als een mooie club zich meldt met een aanbieding zal ik natuurlijk luisteren." De 23-jarige Duitser, die met Die Mannschaft deelneemt aan de Confederations Cup, zou in de belangstelling staan van het Italiaanse Torino. Ook vanuit Rusland is interesse. Ajax lijkt een vraagprijs van zo'n vijftien miljoen te hanteren.

Younes is blij met zijn ontwikkeling bij Ajax. Een van de redenen daarachter is volgens hem zijn dieet. "De begeleiding van spelers is bij Ajax op een heel hoog niveau. Hier heb ik geleerd hoe belangrijk een dieet voor een atleet is. Ik heb geleerd dat niet alles goed is voor mijn lichaam, ik eet nu ook glutenvrij."

Poll

Moet Ajax Younes behouden?

(4692 stemmen)

Plaats een reactie

frank1971 +1216
zondag 18 juni 2017 om 10:19
Nou, de bundesligaclubs weten het nu dus die is weg.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zondag 18 juni 2017 om 11:37
Ff wachten nog met de verkoop.
Ik hoop dat ie met het Duitse team fantastisch gaat spelen.
Prijsje moet ff opgeklopt worden.
Vind ik leuk
frank1971 +1216
zondag 18 juni 2017 om 11:49
Dss te hopen, een paar miljoentjes extra is niet verkeerd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:19
Ajuus
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:22
begon leuk, maar afgelopen jaar zeer zeer matig, en net zoals traore.

belachelijk dat hij altijd mocht blijven staan
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:23
Daarom strik eromheen en voor een mooie prijs verkopen en een goeie vervanger halen geld zat in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:38
ze moeten gaan investeren in een bedrijf dat strikken produceert bij ajax.

Tegenwoordig gaat iedereen weg met een strik er omheen.
Vind ik leuk
gs +160
zondag 18 juni 2017 om 11:04
jaloezie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:09
nee hoor, ik ben niet jaloers want ik ben voor feyenoord.
ik vraag me alleen af of die strikken het verschil maken :)
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 11:33
Ze moeten wat meer respect tonen.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zondag 18 juni 2017 om 11:34
Tja, komkommer in zijn kont staat zo raar
Vind ik leuk
AFFA +378
zondag 18 juni 2017 om 12:04
Jorgensen straks bij jullie ook
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:32
zeer matig . zo slecht zelfs dat hij een grote bijdrage had in het halen van de Europa league finale
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:56
huh????
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:26
Ik ben altijd positief geweest over Younes. Maar het blijft een voetballer. De ene dag zijn zij trouw aan de club en willen zij heel hun loopbaan bij die club blijven (zijn woorden) en de andere dag gaan toch die eurotekens rollen in hun ogen. Ik geef ze geen ongelijk. Maar het is toch wel typerend voor wat hun woord waard is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:33
Maar ze kunnen rijk worden of net niet rijk genoeg!!!
Vind ik leuk
SDMSIM +331
zondag 18 juni 2017 om 10:33
Heeft niets met het voetballer zijn te maken. Denk dat er genoeg mensen in loondienst zijn die ook graag naar een ander bedrijf gaan voor 400% van hun huidige salaris...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:44
Misschien snap jij het niet helemaal, net als je 8 vrienden die je hebben geliked, maar ik reageer toch op Younes en hij is toch voetballer. Echt vermoeiend die oma-figuren op VP die denken alles maar te moeten aanvullen met 'hun' 'eigen' mening.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:44]
Vind ik leuk
SDMSIM +331
zondag 18 juni 2017 om 12:58
Jij geeft toch ook jouw mening? Dat is toch het hele idee van het reageren op zo'n bericht, dat iedereen zijn mening kan en mag geven? Hoef je niet gelijk zo te janken als een klein kind. Wil je graag dat iedereen dezelfde mening heeft? Ga dan lekker naar Noord-Korea!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:56
Wie loopt nou te janken. Lees je bericht even terug. Ik reageer op Younes... jouw mening over MIJN mening interreseert me gewoon geen f#ck! Hou je commenaar lekker bij je! Ga zelf naar Noord-Korea en neem je familie mee!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:00]
Vind ik leuk
SDMSIM +331
zondag 18 juni 2017 om 13:59
Hahaha ik had dus echt gelijk met mijn reactie: wat ben jij een klein kind. Hoe oud ben je, 16? Wel een stoere jongen ben jij zeg!! Ik word al helemaal bang hahahah. Armoedzaaier zelfs, ik zal maar niet zeggen wat ik verdien, straks word je nog jaloers ;) kleutertje !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:01
Gezien je reactie ben je zelf nog jonger. Internetheld ben je ;).
Vind ik leuk
SDMSIM +331
zondag 18 juni 2017 om 14:11
Hahaha als hier iemand een internetheld is, dan ben jij het wel. En je begrijpt zelf ook wel na mijn opmerking dat ik geen 16 ben. Is jouw IQ soms onder de 90?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:20
Ben je nou mee bezig. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Jongetjes die op VP tof gaan doen over hoe rijk ze zijn en hun onzekerheid weglachen om steeds 'hahaha' te plaatsen vallen meteen door de mand. Je denkt anoniem lekker de grote jongen uit te hangen, maar je geeft juist aan niks voor te stellen. Niks! Dus ga vooral door internetheld. Ik lach je alleen maar uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:21]
Vind ik leuk
SDMSIM +331
zondag 18 juni 2017 om 15:34
Je zou je eigen reacties eens terug moeten lezen hahaha, over hilarisch gesproken. Alles wat jij over mij roept doet me juist ENORM denken aan jouw kinderlijke reacties, dus vind het niet zo vreemd dat ik moet lachen van jouw achterlijke opmerkingen. Denk niet dat jij al legaal alcohol mag kopen in de winkel :-) maar blijft vooral zo tof doen joh, vooral in real life, dan ga jij het helemaal maken in de grote mensen wereld !
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:32
... ja zie je wel. Bedankt voor de bevestiging ;).
Vind ik leuk
SDMSIM +331
maandag 19 juni 2017 om 08:15
Grappig dat niemand jouw mening deelt en dat je er helemaal alleen voor staat. Maar goed, mensen zonder zelfreflectie hebben daar wel vaker last van. Succes op school vandaag jochie !
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:17
Blijf vooral bevestigen ;). Het maakt het voor mij alleen maar leuker.
Vind ik leuk
SDMSIM +331
maandag 19 juni 2017 om 14:25
Gelukkig maak jij jezelf niet belachelijk met de opmerking dat andere hun mening jou niets interesseert, op en top een volwassen reactie! En dit afwijkende gedrag is ook typisch iets voor een 16-jarige. Kan je geen knappe discussie voeren of moet je dat misschien nog leren op school? Wel even opletten bij de les Nederlands dan!
Vind ik leuk
ihvmmdk +1378
zondag 18 juni 2017 om 10:35
Voetballers zijn clubs en de fans niets schuldig. Als Ajax akkoord gaat dan mag hij gewoon vertrekken.
Vind ik leuk
SJA +1050
zondag 18 juni 2017 om 11:45
Nee de steun en liefde is gratis supporters zijn geen hoeren maar sletten!

Klopt natuurlijk geen zak van wat je zegt pik
Vind ik leuk
ihvmmdk +1378
zondag 18 juni 2017 om 11:46
Je bent wat emotioneel als het om voetbal gaat.
Vind ik leuk
SJA +1050
zondag 18 juni 2017 om 12:42
Kijk jij wel eens wedstrijden? Ben jij wel eens in het stadion geweest? Het is alleen maar emotie op en naast het veld en ze delen dat continu. Ga een keer kijken best mooi om te zien.
Vind ik leuk
ihvmmdk +1378
zondag 18 juni 2017 om 12:53
Voetballers willen een goed salaris, een sterke competitie en prijzen winnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:54]
Vind ik leuk
SJA +1050
zondag 18 juni 2017 om 12:58
En supporters willen dat ook!


Blijf je domme opmerkingen maken?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:58]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Niet met je eens. Het is in dit geval toch de club die aangeeft open te staan voor verkoop? Lees nergens dat hij aanstuurt op een vertrek om zijn zakken te vulllen.
Vind ik leuk
SJA +1050
zondag 18 juni 2017 om 16:03
De club geeft het bedrag aan nergens staat er dat Ajax hem wil verkopen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:20
Dan zouden ze toch zeggen dat hij niet te koop is?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:57
is dat niet gewoon menselijk?opportunistisch en eerzuchtig...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:28
Hij wil graag blijven maar.......
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
zondag 18 juni 2017 om 10:34
Die domme supporters daar in 020 zien hem liever gaan dan komen,
dus hij zal misschien vertrekken, nu hij een hoop waard is geworden.
Ook is Younes niet gecharmeerd over al die judassen in de club.
Vind ik leuk
Eusebio +1123
zondag 18 juni 2017 om 10:37
Meen ja dat nou Pikkie?
En even goed supporter van die club?
Of vul je maar wat in?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:42
de enige fout bij ajax was dat ratje van een bosz als trainer te nemen
dat is dan ook de judas gebleken en dat probleem heeft nu dortmund tijdelijk
Vind ik leuk
stollie38 +9129
zondag 18 juni 2017 om 10:51
Hij heeft ons wel in de finale gekregen en als je het verhaal niet kent wat er echt speelde veroordeel dan niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 10:51]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:56
het was altijd een b trainer en had europees nogal wat geluk dit jaar het spel was tot eind maart matig en vaak slecht
kon niet de spelers op de bank managen dat zag je bij psv en feyenoord beter gebeuren en kost ajax veel geld en goede spelers het vertrek van ratje noem ik geen gemis eerder feest
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:00
kost Ajax veel geld? Ajax verkoopt de ene naar de andere voor veel geld! en de kwaliteit in de selectie blijft toch stijgen. gek he!
Vind ik leuk
Drobtine +1210
zondag 18 juni 2017 om 11:12
Laat iedereen lullen. Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn bij Ajax. Het grootste probleem van Nederland?? het Poldermodel waarin iedereen een mening heeft en geen besluiten genomen worden. Nou bij Ajax is dat gelukkig niet het geval. Ex-talenten die het redden verkopen voor goede bedragen is gewoon slim. Bazoer ik mis hem niet, El Ghazi ik mis hem niet Riedewald, Tete van der Wiel van Rhijn ik mis ze niet Het mooie van veel talenten hebben in je club is dat je echt de beste overhoud en de anderen voor zeer goede bedragen kwijt kan raken. Het is gewoon slim om zoveel geld te sparen zodat je niet hoeft te verkopen en je zelf de prijs kan bepalen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 11:13]
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 11:38
Niet iedereen kan tevreden zijn.
Vind ik leuk
Degraaf +4350
zondag 18 juni 2017 om 12:40
Het kaf van het koren scheiden noemen ze dat. Dat begrijpen ze niet in EHV en R'dam ;-)
Vind ik leuk
Dee79 +1093
zondag 18 juni 2017 om 11:57
Je moet minder pijpen komt alleen gelul uit..
Vind ik leuk
ihvmmdk +1378
zondag 18 juni 2017 om 12:55
Nederlandse mentaliteit: we hebben meegedaan, maar geen prijs gewonnen. Je wordt er moe van.
Vind ik leuk
stollie38 +9129
zondag 18 juni 2017 om 12:58
En dat op een zonnige dag.
Vind ik leuk
stollie38 +9129
zondag 18 juni 2017 om 10:48
Wow zat er azijn in je ontbijt vanochtend. Maar goed van je dat je het kerngetal kent.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:14
Toch lekker, voor 1.5 miljoen inkopen en binnen 2 jaar doorverkopen voor minimaal het achtvoudige, speler blij, Ajax blij,supporters blij.......
en de rest staart jaloers en onnozel in het oneindige, de kleine zielen die het nooit zullen begrijpen.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 11:36
Zuig je dit uit je duim?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:37
15 miljoen ik zeg doen hoppa dan zou ik zelf ola john polsen kost minder dan de helft
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 10:42
Luisteren oke maar erop ingaan nee.. Gewoon nog een seizoen mee bij Ajax en dan lekker gaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:19
Meteen verkopen!!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:27
Zonde wanneer hij weggaat...Wordt Ajax weer geen kampioen!
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
zondag 18 juni 2017 om 11:33
Niemand zal hier wakker van liggen.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 11:39
Spreek voor jezelf Teo! ;p
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
zondag 18 juni 2017 om 11:39
Ga jij hem missen? Haha.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 11:40
Een beetje!
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
zondag 18 juni 2017 om 11:59
Jullie hebben betere rond lopen.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 12:02
Die beter gaan worden ja! Maar nog niet een heel seizoen kunnen spelen.
Vind ik leuk
Foebele +21900
zondag 18 juni 2017 om 11:43
Kluivert, Neres en Cerny zijn nog veel te wisselvallig om nu zo maar te roepen dat we Younes maar moeten laten gaan. Ik hoop dat hij blijft, want we moeten niet teveel spelers kwijt raken, dan kunnen we helemaal niet meer voortborduren op vorig seizoen, iets wat al lastig wordt met een nieuwe trainer en het vertrek van Davy.
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 13:14
Precies! Younes kent het spelletje van Ajax. Kluivert heeft nog wel een seizoen nodig om te wennen. Dus is het niet verstandig om hem te verkopen. Laat ze dat volgend seizoen maar weer bekijken.
Vind ik leuk
Jozef +12435
zondag 18 juni 2017 om 12:19
Glutenvrij?

Ach ja, niet zo moeilijk voor hem. In Duitsland opgevoed met dat zure brood denk ik. Dan voelt een mens zich al gauw in de hemel met wat anders.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:33
Het eeuwige gezwam van de voetballer:
"Ik heb het naar mijn zin bij Ajax en blijf, ik kan hier nog veel leren en verbeteren." Punt. PUNT!
Twee weken later:
"Ik heb het naar mijn zin bij Ajax,.maar als.........."
Vind ik leuk
darmianto +3894
zondag 18 juni 2017 om 14:05
De ajuusen en strikken eromheen zijn weer niet van de lucht hier... sorry maar dan ben je echt alleen maar op zoek naar goedkoop scoren en likes want zeker in de EL en latere fase van het seizoen begon Younes steeds beter en effectiever te spelen. Best wel triest om hem dan op basis van de eerste seizoenshelft waardeloos te vinden maarja, dat is mijn mening...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:18
Zou voor Ajax niet slecht uitkomen om hem te verkopen. Het ziet er allemaal leuk uit maaar zijn rendement is dramatisch. Bovendien gedijt hij enkel in een team dat rond de zestien van de tegenstander speelt. Als hij de bal rond de middenlijn krijgt is de afstand naar het doel voor hem te groot. Zou een goede zaalvoetballer zijn. Als Ajax vijftien miljoen kan pakken zouden ze een goede deal sluiten. In Zuid-Amerika lopen genoeg jongens van rond de tien miljoen die beter zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:03
Ik denk het eigenlijk ook wel. .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Strik eromheen en weg ermee.... Best wel een matige speler dit en staat Kluivertje alleen maar in de weg!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-aanvaller staat open voor interesse: 'Dan zal ik natuurlijk luisteren'