'Cahill is de allerslechtste verdediger, hij moet zijn medaille inleveren'

'Cahill is de allerslechtste verdediger, hij moet zijn medaille inleveren'

zondag 18 juni 2017 om 12:09

Gary Cahill heeft een beroerde indruk achtergelaten bij voormalig Stoke City-speler Mika Pejic, die hem aan het werk zag tijdens de oefeninterland tussen Frankrijk en Engeland. De Chelsea-verdediger moet het flink ontgelden.

Engeland verloor in het Stade de France met 3-2 van Frankrijk. Pejic had te doen met Jack Butland, de doelman van Stoke City die in de tweede helft inviel namens de Engelsen. "Ik had medelijden met hem, want hij had een speler als Gary Cahill voor zich. Dat is een van de slechtste verdedigers in één-tegen-één situaties. Hij wordt zo makkelijk uitgespeeld", aldus Pejic in gesprek met The Sentinel.

"Hij was samen met David Luiz de reden dat Chelsea-manager Antonio Conte afgelopen seizoen koos voor een driemansdefensie. Daar verdient hij een medaille voor. Misschien wel die van Cahill. Hij zag heel goed dat hij en Luiz in bescherming genomen moesten worden."

Poll

Is Cahill echt zo'n matige verdediger?

(458 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 12:25
Draaicirkel van een telekraan zonder diesel
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:15
Met de snelheid van een slak!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:28
Waardeloze titel. Toch kampioen van Engeland met een driemans defensie. Dan is de verdediging van alle andere clubs toch slechter gebleken.
Vind ik leuk
mcmodd +7374
zondag 18 juni 2017 om 14:12
Daar is geen speld tussen te krijgen. Trouwens, tegenwoordig moet je uitkijken met spelers die spelden meenemen in het veld. Het ordinaire knijpen met de nagels is blijkbaar afgeschaft.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:30
Wie is pejic en waarom moet hij wat zeggen?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:16
Ze vragen John van t Schip en Ronald de Boer toch ook wat ze er van vinden? Om over die zevermuil van een Pi-Air nog maar te zwijgen....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:18
Vergeet henk spaan niet haha
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:19
Fak dat!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Hahaha
Vind ik leuk
Haarbal +919
zondag 18 juni 2017 om 12:31
Mike had zeker een drankje op tijdens het interview
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:36
Elke keer als ik die Cahill voorbij zie komen, moet ik gelijk denken aan hoe Gijpie hem zo afkraakt xD
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:46
Vind dat Cahill gewoon niet meer zo top is als eerst en het systeem niet in de vingers heeft.
Verkas naar een everton of west ham
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Cahill is de allerslechtste verdediger, hij moet zijn medaille inleveren'