'Bosz hoort nieuwe interesse in Aubameyang: hereniging in Engeland mogelijk'

'Bosz hoort nieuwe interesse in Aubameyang: hereniging in Engeland mogelijk'

zondag 18 juni 2017 om 13:43

Peter Bosz lijkt alsnog rekening te moeten houden met een vertrek van sterspeler Pierre-Emerick Aubameyang. Jürgen Klopp wil de spits van Borussia Dortmund verleiden tot een transfer naar de Premier League.

Dat meldt Le Parisien zondag. Eerder was Paris-Saint Germain in de markt voor Aubameyang, maar naar verluidt is de Franse grootmacht afgehaakt. Trainer Unai Emery geeft de voorkeur aan een ander type spits. Opgelucht ademhalen kan Bosz echter niet, want nu mengt Liverpool zich in de strijd om de Gabonese spits, die zondag zijn 28e verjaardag viert.

Het bedrag dat Aubameyang op moet leveren, is voor The Reds geen probleem. Om de nek van de spits hangt een prijskaartje van zeventig miljoen euro. Klopp hoopt dat de trefzekere aanvaller (40 goals afgelopen seizoen) bereid is om de transfer naar Engeland te maken. De Duitse oefenmeester werkte als trainer van Dortmund samen met Aubameyang.

Poll

Wat moet Aubameyang doen?

(423 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 13:47
Zou het geweldig vinden hem bij liverpool te zien. Maar dortmund heeft meer kwaliteit dus zou het logisch vinden als hij blijft.
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:14
Maar hij kan Liverpool wel naar een hoger niveau brengen!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:41
Ja dat sowieso. Maar kan auba niet veel hoger dan liverpool? Vind hem bij madrid ook niet misstaan. Morata weg en benzema heb je niet genoeg aan.
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 16:48
Dat zou zeker kunnen! Hoe beter de spelers des te beter hij is. Zou ik ook wel een mooie stap vinden hoor naar Real.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:27
Transfer zat al een tijdje in het vat.... voor Bosz vast aanleiding om Dolberg te halen....
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:40
Dat denk ik niet! Dolberg blijft gewoon. Bosz kan wel betere spelers halen die ouder zijn.
Vind ik leuk
Jozef +19122
zondag 18 juni 2017 om 15:40
Nee, nee, Jörgensen....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:36
Misschien kan Liverpool sturridge in de deal betrekken. Daar wil klopp toch vanaf en dan heeft Dortmund meteen een spits.
Vind ik leuk
Haarbal +1056
zondag 18 juni 2017 om 13:51
Ik vind dat de topic meer over Aubameyang gaat, dan over Bosz
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:15
Daar moet in vervolg verandering in komen! Ik wil alles weten over Bosz zijn overstap..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:26
Schandalig he!
Vind ik leuk
Truth +2684
zondag 18 juni 2017 om 13:53
70 miljoen is een koopje voor een spits van zijn kaliber en een garantie op goals
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 18 juni 2017 om 14:29
Ajax hem maar halen dan?
Vind ik leuk
Truth +2684
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Als ze het geld hebben waarom niet
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:57
Deze zomer zal het wel moeten gebeuren voor Aubameyang. Als hij strak richting de dertig jaar gaat zullen weinig clubs nog zeventig miljoen investeren. Wel apart dat zo weinig clubs interesse tonen, zo lijkt het dan toch. Geen Man Utd, geen Chelsea, geen Barcelona.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:17
Man utd gaat voor morata, chelsea voor lukaku en bij barca mag hij de bank warmhouden
Vind ik leuk
Truth +2684
zondag 18 juni 2017 om 14:43
Het is idd vreemd dat een lukaku die interesse wel geniet terwijl hij voor mij toch een pak minder is dan aubameyang
Vind ik leuk
mcmodd +10396
zondag 18 juni 2017 om 14:05
Een overgang naar Liverpool betekent niet automatisch dat hij daar opnieuw 40 goals per seizoen gaat maken. Sterker nog, de spelers die zoveel doelpunten in een seizoen scoren, scoren vaak het seizoen later onder de maat. Een automatisme steekt de kop op: de speler gaat zichzelf onder druk zetten. Kijk naar het voorbeeld in Nederland: Luuk de Jong bij PSV.
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:16
Maar Auba is een hele andere soort spits. Luuk is gewoon een zak hoo vergeleken Auba. Natuurlijk is het afwachten of hij er veel gaat maken. Maar hij heeft al lang bewezen dat hij veel kan scoren.
Vind ik leuk
mcmodd +10396
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Ja, dat had Luuk ook United. En je hebt gelijk, kan maar zo dat Aubameyang beter tegen de scoringstress kan. Misschien gaan we het zien?
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Ik denk het wel!
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:13
Een hereniging met Klopp zou ook wel eens een mooi avontuur kunnen worden! Auba in Engeland lijkt me sws een geweldige match.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:17
dit juich ik toe..... goed voor liverpool!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:23
Ik hoop echt dat Liverpool hem zal halen, ze komen rustig weer naar de top met Klopp.
Vind ik leuk
Noudyo. +9196
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Moet Bosz nu werkelijk bij elk Dortmund-topic in de titel?
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Je bent nog lang niet van hem af ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bosz hoort nieuwe interesse in Aubameyang: hereniging in Engeland mogelijk'