'Bosz hoort nieuwe interesse in Aubameyang: hereniging in Engeland mogelijk'

'Bosz hoort nieuwe interesse in Aubameyang: hereniging in Engeland mogelijk'

zondag 18 juni 2017 om 13:43

Peter Bosz lijkt alsnog rekening te moeten houden met een vertrek van sterspeler Pierre-Emerick Aubameyang. Jürgen Klopp wil de spits van Borussia Dortmund verleiden tot een transfer naar de Premier League.

Dat meldt Le Parisien zondag. Eerder was Paris-Saint Germain in de markt voor Aubameyang, maar naar verluidt is de Franse grootmacht afgehaakt. Trainer Unai Emery geeft de voorkeur aan een ander type spits. Opgelucht ademhalen kan Bosz echter niet, want nu mengt Liverpool zich in de strijd om de Gabonese spits, die zondag zijn 28e verjaardag viert.

Het bedrag dat Aubameyang op moet leveren, is voor The Reds geen probleem. Om de nek van de spits hangt een prijskaartje van zeventig miljoen euro. Klopp hoopt dat de trefzekere aanvaller (40 goals afgelopen seizoen) bereid is om de transfer naar Engeland te maken. De Duitse oefenmeester werkte als trainer van Dortmund samen met Aubameyang.

Poll

Wat moet Aubameyang doen?

(423 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 13:47
Zou het geweldig vinden hem bij liverpool te zien. Maar dortmund heeft meer kwaliteit dus zou het logisch vinden als hij blijft.
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:14
Maar hij kan Liverpool wel naar een hoger niveau brengen!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:41
Ja dat sowieso. Maar kan auba niet veel hoger dan liverpool? Vind hem bij madrid ook niet misstaan. Morata weg en benzema heb je niet genoeg aan.
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 16:48
Dat zou zeker kunnen! Hoe beter de spelers des te beter hij is. Zou ik ook wel een mooie stap vinden hoor naar Real.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:27
Transfer zat al een tijdje in het vat.... voor Bosz vast aanleiding om Dolberg te halen....
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:40
Dat denk ik niet! Dolberg blijft gewoon. Bosz kan wel betere spelers halen die ouder zijn.
Vind ik leuk
Jozef +12434
zondag 18 juni 2017 om 15:40
Nee, nee, Jörgensen....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:36
Misschien kan Liverpool sturridge in de deal betrekken. Daar wil klopp toch vanaf en dan heeft Dortmund meteen een spits.
Vind ik leuk
Ricky +3526
zondag 18 juni 2017 om 13:51
Haha dat word niks....Denk niet dat liverpool 70 milj gaat betalen en dan nog niet zijn salaris van dik de 10 milj per jaar.
Ze hadden al moeite met van Dijk en nog steeds zijn ze met Salah aan het onderhandelen...dik 6 maanden
Vind ik leuk
LFC16 +63
zondag 18 juni 2017 om 13:58
70 milj is voor Liverpool peanuts en waar je dat salaris van 10 milj vandaan haalt is mij een raadsel. wat betreft van Dijk is een heel ander verhaal, die hadden ze benaderd alvorens met de club te spreken, iets wat in de PL verboden is. je zou je eerst goed moeten voorlichten voordat je iets opschrijft.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:08
Overal verboden, tenzij contract binnen een half jaar afloopt...
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 17:09]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Je vergist je in de kapitaalskracht van Liverpool.
Vind ik leuk
Ricky +3526
zondag 18 juni 2017 om 14:37
Kapitaalskracht zijn niet voor de spelers maar voor de eigenaren.
Die willen zo goedkoop mogelijk investeren en zo laag mogelijk salaris van 60k per week geven.
Ik denk echt niet dat de eigenaren eventjes 70 miljoen gaan uitgeven voor Aubameyang.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:42
Ik denk echt dat Liverpool dit zal neerleggen. Ze hebben Klopp aangesteld om prijzen te pakken. Er word geschiedenis gebouwd in Liverpool De Allermooiste club van Engeland!
Vind ik leuk
Ricky +3526
zondag 18 juni 2017 om 14:48
Dan moet je eens bij Twitters naar de reactie kijken...supporters vs eigenaren.
Nog even dan is daar oorlog.

Klopp is gewoon in de zeik genomen door de eigenaren..is hem beloofd dat hij 200 milj mag investeren, dan krabben de eigenaren weer terug.
Zie wat bij van Dijk is gebeurd. gewoon bewust gedaan om een transfer ban te krijgen.

De eigenaren zien Liverpool als een bank voor investering voor hun Baseball team
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:25
helemaal met je eens midden-noord. lfc is de mooiste club van engeland.

eind september schaf ik het nieuwe thuisshirt aan met t nummer van lallana erop
Vind ik leuk
Haarbal +705
zondag 18 juni 2017 om 13:51
Ik vind dat de topic meer over Aubameyang gaat, dan over Bosz
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:15
Daar moet in vervolg verandering in komen! Ik wil alles weten over Bosz zijn overstap..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:26
Schandalig he!
Vind ik leuk
Truth +1490
zondag 18 juni 2017 om 13:53
70 miljoen is een koopje voor een spits van zijn kaliber en een garantie op goals
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zondag 18 juni 2017 om 14:29
Ajax hem maar halen dan?
Vind ik leuk
Truth +1490
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Als ze het geld hebben waarom niet
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:57
Deze zomer zal het wel moeten gebeuren voor Aubameyang. Als hij strak richting de dertig jaar gaat zullen weinig clubs nog zeventig miljoen investeren. Wel apart dat zo weinig clubs interesse tonen, zo lijkt het dan toch. Geen Man Utd, geen Chelsea, geen Barcelona.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:17
Man utd gaat voor morata, chelsea voor lukaku en bij barca mag hij de bank warmhouden
Vind ik leuk
Truth +1490
zondag 18 juni 2017 om 14:43
Het is idd vreemd dat een lukaku die interesse wel geniet terwijl hij voor mij toch een pak minder is dan aubameyang
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zondag 18 juni 2017 om 14:05
Een overgang naar Liverpool betekent niet automatisch dat hij daar opnieuw 40 goals per seizoen gaat maken. Sterker nog, de spelers die zoveel doelpunten in een seizoen scoren, scoren vaak het seizoen later onder de maat. Een automatisme steekt de kop op: de speler gaat zichzelf onder druk zetten. Kijk naar het voorbeeld in Nederland: Luuk de Jong bij PSV.
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:16
Maar Auba is een hele andere soort spits. Luuk is gewoon een zak hoo vergeleken Auba. Natuurlijk is het afwachten of hij er veel gaat maken. Maar hij heeft al lang bewezen dat hij veel kan scoren.
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Ja, dat had Luuk ook United. En je hebt gelijk, kan maar zo dat Aubameyang beter tegen de scoringstress kan. Misschien gaan we het zien?
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Ik denk het wel!
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:13
Een hereniging met Klopp zou ook wel eens een mooi avontuur kunnen worden! Auba in Engeland lijkt me sws een geweldige match.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:17
dit juich ik toe..... goed voor liverpool!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:23
Ik hoop echt dat Liverpool hem zal halen, ze komen rustig weer naar de top met Klopp.
Vind ik leuk
Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Moet Bosz nu werkelijk bij elk Dortmund-topic in de titel?
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Je bent nog lang niet van hem af ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bosz hoort nieuwe interesse in Aubameyang: hereniging in Engeland mogelijk'