'De transfersom legt druk op m'n schouders, maar wil me bewijzen bij Bayern'

'De transfersom legt druk op m'n schouders, maar wil me bewijzen bij Bayern'

zondag 18 juni 2017 om 14:37

Het prijskaartje van veertig miljoen euro zorgt voor een hoop druk bij Corentin Tolisso, maar de middenvelder is van plan om zich te bewijzen bij Bayern München. De Fransman komt over van Olympique Lyon.

"Ik ben er klaar voor. Ik zal me niet verschuilen. De transfersom legt veel druk op m'n schouders, maar ik wil Bayern laten zien dat ik dat waard ben en dat ze een goede deal hebben gesloten", zegt Tolisso in gesprek met Telefoot. In Duitsland tekent hij een contract voor vijf seizoenen.

Tolisso is blij en trots dat hij de overstap naar de top van de Bundesliga heeft weten te maken. "Toen ik wist dat Bayern me wilde hebben en het aanbod concreet was, heb ik geen moment getwijfeld. Ik wil iets groots neer gaan zetten en ik denk dat ik dat bij Bayern kan doen."

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 14:40
Denk dat hij het wel gaat maken naar de stap van 5 beste middenvelders
Vind ik leuk
Morris +13817
zondag 18 juni 2017 om 14:55
Dan is 40 miljoen een koopje..
Of Klaassen is voor veel te veel verkocht.

De gemiddelde supporter snapt niets meer van de waardes van spelers.
Vind ik leuk
Truth +2692
zondag 18 juni 2017 om 14:57
hopelijk geen gevalletje zoals sanches en götze
Vind ik leuk
Haarbal +1056
zondag 18 juni 2017 om 14:59
Maak je niet druk, 40 miljoen is niks voor Bayern.

Succes!
Vind ik leuk
mcmodd +10460
zondag 18 juni 2017 om 15:03
Het siert de man dat hij de realiteit niet uit het oog verloren is. 40 Miljoen euro is gewoon heel veel geld en hij zal inderdaad zijn stinkende best doen dat waar te maken. Ik weet een voorbeeld van een andere speler die maandenlang niet met die druk kon omgaan, de man die als eerste speler voor 100 miljoen werd verkocht aan Real Madrid, Bale is zijn naam. Inmiddels wil hi weer terug en wordt hierover besmuikt gelachen. Eerlijk gezegd: er valt echt helemaal niets te lachen.
Vind ik leuk
Forza u +1201
zondag 18 juni 2017 om 15:09
De bedragen gaan nergens meer over. Is het niet zo dat het gewoon werk is en je gewoon betaald word. Je hebt een opzegtermijn van 2 maanden en mag naar een andere baas. Waarom gaat dat in het voetbal zo moeilijk?
Vind ik leuk
Shenzen +117
zondag 18 juni 2017 om 18:42
Succes jongen!
Ik hoop dat we van je kunnen gaan genieten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'De transfersom legt druk op m'n schouders, maar wil me bewijzen bij Bayern'