Bayern komt met officieel statement over Ronaldo: 'Berichten compleet ongegrond'

Bayern komt met officieel statement over Ronaldo: 'Berichten compleet ongegrond'

maandag 19 juni 2017 om 12:22

De veelbesproken Cristiano Ronaldo gaat zijn loopbaan in ieder geval niet bij Bayern München vervolgen. De Zuid-Duitsers reageerden via de clubwebsite in felle bewoordingen op geruchten met betrekking tot de Portugese superster.

Onder andere La Gazzetta dello Sport bracht onlangs het nieuws naar buiten dat Bayern interesse had in Ronaldo, die naar verluidt weg wil bij Real Madrid. Der Rekordmeister laat echter weten dat er niets waar is van deze geruchten. 'Dankzij alle technologische ontwikkelingen is het mogelijk om razendsnel nieuws te verspreiden, maar soms komen er verhalen naar buiten die simpelweg niet kloppen', aldus Bayern op de eigen website.

Voorzitter Karl-Heinz Rummenigge laat weten dat de geruchten 'the hoax of the day' zijn. "Wij zijn eraan gewend geraakt dat er tijdens transferperiodes gespeculeerd wordt over ons. Normaalgesproken reageren we er niet op, maar ditmaal moeten we één ding duidelijk stellen: de geruchten over Cristiano Ronaldo zijn compleet ongegrond en kunnen direct naar het rijk der fabelen worden verwezen."

Poll

Gaat Ronaldo ondanks alles bij Real blijven?

(3181 stemmen)

Plaats een reactie

010Fr +816
maandag 19 juni 2017 om 12:43
Had wel wat geweest als hij naar Bayern ging.
Vind ik leuk
Och jeh +1132
maandag 19 juni 2017 om 12:54
Ja inderdaad, dan zijn ze in de winterstop al kampioen... :)
Vind ik leuk
Filip_FCU +6926
maandag 19 juni 2017 om 14:08
Na de derde speelronde al
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:56
Als dat gebeurt kan de rest beter opgeven en Bayern van te voren kampioen maken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:04
bij MVV zoeken we nog een linksbuiten met scorend vermogen:D
Vind ik leuk
United +39347
maandag 19 juni 2017 om 14:16
Eerst maar even in het tweede elftal laten wennen lijkt me ..
Vind ik leuk
DubRtd +15769
maandag 19 juni 2017 om 13:18
Telstar ook al een verklaring uitgegeven?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:39
Bayern zal denk ik nooit zoveel geld neerleggen voor een speler & zeker niet van die leeftijd hoe goed hij ook is.
Vind ik leuk
19AZ82 +1063
maandag 19 juni 2017 om 15:36
Heeft toch best een enge kop die Rummenigge. Krijg er de bibbers van.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:57
Cr7 is een eerste klas narcist. De man zoekt zelfs aandacht wanneer het voetbal seizoen gestopt is. De man zal real Madrid niet verlaten want hij heeft bekers nodig. Anders word ie never geen voetballer van het jaar meer. Lukt alleen bij Madrid waar een goed team achter hem staat net als Messi barca heeft.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:57
Als Ronaldo naar Bayern ging kon de Bundesliga net zo goed meteen worden opgedoekt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bayern komt met officieel statement over Ronaldo: 'Berichten compleet ongegrond'